Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2009, 20:36
Dare2bDifferent
Dare2bDifferent is offline
Beste mensen, ik studeer momenteel HBO recht eerste jaar. Mijn P ga ik niet halen, heb te weinig punten voor.. Ik vind het ook niets aan, ik doe er geen ruk voor ben niet gemotiveerd.. Symptonen van een slecht student.

Wat mij wel leuk lijkt om op de Universiteit Sociologie of Sociale & culturele antropologie. Ik vind de gedrag van de mens heel interresant. En ik wil zo snel mogelijk naar de UNI.
Dus ik zat aan te denken om Social Work (orientatiejaar: sph/cmv/mw) op de Avans Hogeschool te doen (in den bosch). Het ligt het dichtste bij Sociologie en antropologie vandaar.

Nou vroeg ik me af of het te doen is om in 1 jaar je P hiervoor te halen. Heeft iemand ervaring hiermee?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2009, 21:08
Verwijderd
Ik heb met die opleiding geen ervaring, maar in principe is zo'n propedeuse jaar ontworpen om 'm in één jaar te kunnen doen, dus als jij gemotiveerd bent je je werk doet, moet 't lukken.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2009, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb met die opleiding geen ervaring, maar in principe is zo'n propedeuse jaar ontworpen om 'm in één jaar te kunnen doen, dus als jij gemotiveerd bent je je werk doet, moet 't lukken.
^ Dat.

Zelf heb ik trouwens geen social work gedaan, maar wel een opleiding die nu onder social work valt (pedagogiek). Ben alleen in het tweede jaar ingestroomd, dus heb ook nooit in het eerste jaar gezeten en heb dus ook nooit mijn P gehaald daar. Maar de laatste drie jaar waren prima te doen en op de pabo, waar ik daarvoor zat, heb ik in één jaar mijn P gehaald, was ook best te doen (vond ik dan, van de 23 uit mijn klas hadden er maar 7 in één jaar hun P).

Als je gewoon je werk doet, dan moet het volgens mij kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
Verwijderd
17 30-05-2008 10:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.