Oud 16-06-2009, 00:44
Verwijderd
Want de vorige was dicht!

Deel 14

Meld hier:
Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles.
Wanneer je examen hebt.
Wanneer en of je geslaagd bent.
Hoeveel lessen je hebt gehad.
Advertentie
Oud 16-06-2009, 00:49
Verwijderd
Oh en Belg;
Citaat:
Hufterig gedrag vind ik erger dan realiseren dat je ergens verkeerd zit (op waarschijnlijk onbekend terrein) en dat nog willen corrigeren...
Iets willen corrigeren is iets compleet anders dan op een meerbaans rotonde van de uiterste rechterrijstrook uit het niets, zonder aangeven, toch linksaf te slaan. Dat is niet goed, maar toch doen heel veel buitenlanders het (met name Polen en Belgen trouwens). Ze realiseren zich niet dat ze anderen hiermee serieus in gevaar brengen.
Afgelopen weekend zat ik bij m'n pa in de auto en gebeurde bovenstaande op een rotonde, terwijl wij dus links reden en gewoon rechtdoor wilden. Het was dat m'n pa nog bij kon sturen naar links, maar anders was het echt niet goed afgelopen.
Dan heb ik echt liever iemand die hufterig rijdt, dan iemand die zich beseft dat ie verkeerd zit en dat dan op onverantwoorde wijze probeert te corrigeren.
Oud 16-06-2009, 02:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Jullie rotondes zijn dan ook totaal niet logisch, moet ik zeggen!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 16-06-2009, 10:19
agnespietje
agnespietje is offline
hihi ik heb vrijdag mijn eerste rijles! echt zin in
ben benieuwd of ik ook een natuurtalentje ben
Oud 16-06-2009, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Jullie rotondes zijn dan ook totaal niet logisch, moet ik zeggen!
Wat is er niet logisch aan een rotonde met voorsorteervakken voor linksaf, rechtdoor en rechtsaf? Veel logischer en duidelijker kan het echt niet imo.
Maar nog los daarvan moet je nooit meerdere rijstroken passeren zonder te kijken. Er is altijd wel een mogelijkheid om om te rijden of te keren, dus zo erg is het niet om je afslag te missen.

Citaat:
hihi ik heb vrijdag mijn eerste rijles! echt zin in
ben benieuwd of ik ook een natuurtalentje ben
Veel plezier!
Waar ga je lessen?
Oud 17-06-2009, 08:54
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Meld hier:
Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles.
Ergens eind 2004 begonnen

Wanneer je examen hebt.
Had ik ergens begin 2005

Wanneer en of je geslaagd bent.
April 2005 dus

Hoeveel lessen je hebt gehad.
rond de 20 geloof ik
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 17-06-2009, 12:55
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Jullie rotondes zijn dan ook totaal niet logisch, moet ik zeggen!
Gewoon goed onthouden: altijd rechtsom!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 18-06-2009, 15:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Gewoon goed onthouden: altijd rechtsom!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 18-06-2009, 15:53
31337
Avatar van 31337
31337 is offline
Citaat:
Gewoon goed onthouden: altijd rechtsom!
Tegen de klok in
__________________
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
Oud 19-06-2009, 19:46
agnespietje
agnespietje is offline
Citaat:
Veel plezier!
Waar ga je lessen?
In Zwolle voornamelijk, Zwolle is mijn afrijplaats, dus daar ook lessen (als ik het wat beter kan)

Het was trouwens echt leuk! Metteen al alles doen K heb echt zin in de volgende keer!
Oud 23-06-2009, 19:56
Verwijderd
chill chill, op mijn werk waren mijn rijlessen allemaal wel in te passen, als het goed is begin ik nu 9 juli met lessen en kan ik 4 augustus al afrijden. 10 dagen les. hopen dat het goed gaat allemaal. Ik moet alleen nog wel even m'n theorie halen. Hoe lang denken jullie dat je daar ongeveer voor nodig hebt om goed te leren?
Oud 24-06-2009, 00:29
Verwijderd
Euh, 2 dagen ofzo. Gewoon een beetje die cd-rom oefenen en dat boekje doornemen. Je hoeft 't niet foutloos te doen he
Oud 24-06-2009, 10:28
Verwijderd
oh haha oke, 2 dagen is niet zoveel. heel veel oefenen helpt goed, hoorde ik. weekje van te voren op het gemakje beginnen en dan moet het wel lukken.
Oud 24-06-2009, 10:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
oh dit topic vond ik per ongeluk. Morgen afrijden
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 24-06-2009, 12:32
Verwijderd
Haha, succes!
Oud 03-07-2009, 10:50
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Gisteravond een derde motorrijles gehad (jaja, het gaat langzaam). Heerlijk, ik had eindelijk het gevoel dat ik er wel zou komen. Ik durf nu een stuk harder te remmen, de langzame slalom ging een stuk beter, het achtje naar behoren en ik denk dat het snel goed komt.

Alleen ik was drijfnat aan het einde, 31 graden op die vlakte.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 03-07-2009, 23:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
oh dit topic vond ik per ongeluk. Morgen afrijden
En?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 05-07-2009, 12:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
gehaald
Ads door Google
Oud 06-07-2009, 21:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Gefeliciteerd!


Even een vraagje. Ik rij elke week op de A20 en kom daar op een stuk dat ik verwarrend vind.
Ze hebben daar een bord geplaatst dat een stuk hoger staat dan borden normaal staan. Het gaat om het bord op het volgende plaatje: rechter blz, onderste rij, tweede van rechts.
In plaats van het bord over max. breedste is het een snelheidsbord van 80. Logisch denken maakt dus dat je daar 80 mag.

Maar 100 meter verder kom je hectometerpaaltjes tegen waarop steeds weer 100 wordt aangegeven en de matrixborden staan uit.. Uiteindelijk ga ik er vanuit dat je er alsnog 80 zou moeten rijden, maar rij ik met het verkeer mee en dat is toch echt harder (indien niet in de spits). Maar wat zou ik hier nou in werkelijkheid mogen rijden? Zijn die hectometer paaltjes voldoende om je op te beroepen wanneer je ooit een boete zou krijgen? Of tellen die niet als verkeersbord?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-07-2009, 17:38
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik kwam pas ook zo'n vage situatie tegen, volgens de borden mocht ik 80, maar volgens de snelheid op de hectometerpaaltjes 100. Het was ook geen dynamische snelheid die daar gold.
Ik heb toen gewoon 110 gereden (op teller). Bij een bekeuring zou ik ze daar wel op gewezen hebben en het lijkt me niet dat je die dan alsnog moet betalen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 09-07-2009, 08:48
Verwijderd
Tijdelijke borden, zoals bijv. matrixborden en schuifborden, gaan voor de permanent geplaatste borden. In zulke situaties geldt dus altijd de snelheid zoals aangegeven op de tijdelijke bebording (anders zou je in wegwerkzaamheden ook gewoon 120km/u mogen rijden).
Wanneer er dus op de schuifborden 80 staat aangegeven, dan is dat de toegestane maximumsnelheid totdat je het bord einde 80 of einde door alle borden aangegeven verboden ziet, óf totdat er een oprit bij is gekomen waar de tijdelijke maximumsnelheid niet staat aangegeven (dit is namelijk een verplichting van de wegbeheerder).

Tuf je dus vrolijk verder met 100-110km/u, dan wordt je daarvoor bekeurd en daar kom je dan ook niet onderuit.
Oud 09-07-2009, 15:25
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De borden waar ik het over heb zijn niet tijdelijk. Die borden staan er al zeker 19 maanden, daarvoor reed ik er nooit maar mogelijk langer. Er zijn ook geen wegwerkzaamheden, gewijzigde omstandigheden, etc.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-07-2009, 13:17
Verwijderd
Ik kan het door jou beschreven bord nergens vinden eigenlijk. Ik geloof wel dat ie er staat, maar als het bord niet tussen de officiële borden staat, is het in beginsel niet rechtsgeldig, tenzij het in een APV staat. Dit laatste lijkt mij op z'n zachtst gezegd niet erg waarschijnlijk, want de Rijksoverheid is de wegbeheerder van A-wegen. Ik zou dus ook zeggen dat het bord geen enkele waarde heeft en je daar op die rijstrook gewoon met de op de overige rijstroken geldende maximumsnelheid mag rijden.
Oud 10-07-2009, 17:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je hebt gelijk. Ik heb nog eens goed naar de borden gekeken toen ik er gister langs reed en ze kloppen niet helemaal zoals ik heb beschreven.
Het bord is namelijk hetzelfde bord als die link die ik geef! Alleen op de tweede pijl staat ook nog zo'n rond bord. Maar er staat dus NIET de maximumsnelheid in.
Die maximumsnelheid staat er vervolgens boven de pijlen, 1 maal (niet per pijl) en dus niet op de pijlen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 10-07-2009, 22:42
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Vanmorgen hadden we weer motorrijles. In de stromende regen. Dat viel eigenlijk alles mee (behalve dat de broek op een heel gênante plek niet waterdicht was ), remmen ging gewoon prima en ik was me er wel van bewust maar heb lekker kunnen oefenen. Niet meer zo'n sprong vooruit als de vorige keer, maar nu gewoon in kleine stukjes verbeterd. De langzame slalom ging eindelijk goed, de vertragingsoefening wilde prima na een paar keer oefenen, en aan het achtjes draaien en keren moest ik weer even wennen maar dat ging meer om doorhebben wat ik nu vergat. De uitwijk ging ook goed, alleen de noodstop moet echt harder. Daar ga ik dus de volgende les veel aan werken, en dan examen doen. Kunnen we de weg op.
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Oud 11-07-2009, 01:12
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Vanmorgen hadden we weer motorrijles. In de stromende regen. Dat viel eigenlijk alles mee (behalve dat de broek op een heel gênante plek niet waterdicht was ), remmen ging gewoon prima en ik was me er wel van bewust maar heb lekker kunnen oefenen. Niet meer zo'n sprong vooruit als de vorige keer, maar nu gewoon in kleine stukjes verbeterd. De langzame slalom ging eindelijk goed, de vertragingsoefening wilde prima na een paar keer oefenen, en aan het achtjes draaien en keren moest ik weer even wennen maar dat ging meer om doorhebben wat ik nu vergat. De uitwijk ging ook goed, alleen de noodstop moet echt harder. Daar ga ik dus de volgende les veel aan werken, en dan examen doen. Kunnen we de weg op.
Je had verteld dat je waarschijnlijk drie blokken van drie uur nodig zou hebben voor de AVB, gaat dat lukken? Ik heb vandaag m'n zesde les (van één uur) gehad en hier in Kerkrade bleef 't gelukkig bij slechts enkele druppeltjes regen. Bij vier van de zes lessen ben ik op de weg geweest, terwijl ik toch eigenlijk zou moeten beginnen met 't oefenen van de voertuigbeheersing? Op de weg voel ik me nu vrij zeker op de motor, alleen vergeet ik de richtingaanwijzer altijd uit te doen na 't afslaan . Op 't oefenterrein lijkt nooit iets goed te gaan, de pionnetjes vliegen alle kanten op! 't Allerergste is nog wel dat ik de motor gewoon niet op de grote standaard krijg gezet, heb daar gewoon de kracht niet voor .

Ik denk dat 't op 't oefenterrein veel moeilijker en zwaarder is dan op de weg, dus voor jou kan 't alleen maar leuker worden vanaf nu!
__________________
En dat meen ik!
Oud 11-07-2009, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Je hebt gelijk. Ik heb nog eens goed naar de borden gekeken toen ik er gister langs reed en ze kloppen niet helemaal zoals ik heb beschreven.
Het bord is namelijk hetzelfde bord als die link die ik geef! Alleen op de tweede pijl staat ook nog zo'n rond bord. Maar er staat dus NIET de maximumsnelheid in.
Die maximumsnelheid staat er vervolgens boven de pijlen, 1 maal (niet per pijl) en dus niet op de pijlen.
In dat geval moet je het eigenlijk als twee losse borden (zoals je ook wel eens een gebodsbord 100 onder een 'einde alle verboden'-bord ziet) en dien je dus op alle rijstroken de in het gebodsbord aan te houden. Dit betekent dus dat je op alle rijstroken 80km/u moet aanhouden.
Is dit trouwens op de ringweg van Utrecht, toevallig? Daar staat 't bord ook (bij Nieuwegein) en verder ben ik het nog nergens tegengekomen.
Oud 12-07-2009, 21:54
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Ik kreeg vandaag 'n motortheorieboek van m'n rij-instructeur in handen geduwd (Veka Best - 'Motorrijden: De Theorie' - vijfde gewijzigde druk) waarin staat: 'In deze uitgave staan de verkeersregels en daaruit voortvloeiende aanbevelingen (tot en met januari 2002) zorgvuldig verwerkt.'

Aangezien dit boek redelijk verouderd is, heeft 't überhaupt nog wel zin om hieruit te leren of is er in de afgelopen 8 jaar eigenlijk niet zoveel veranderd qua verkeerswetten en -regels? Ja, domme vraag mss, maar ik weet daar verder echt niets van .
__________________
En dat meen ik!
Oud 13-07-2009, 00:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
In dat geval moet je het eigenlijk als twee losse borden (zoals je ook wel eens een gebodsbord 100 onder een 'einde alle verboden'-bord ziet) en dien je dus op alle rijstroken de in het gebodsbord aan te houden. Dit betekent dus dat je op alle rijstroken 80km/u moet aanhouden.
Is dit trouwens op de ringweg van Utrecht, toevallig? Daar staat 't bord ook (bij Nieuwegein) en verder ben ik het nog nergens tegengekomen.
Ah oke. Het is trouwens op de A20, Gouda - Hoek van Holland.

Maar hoe moet ik de combinatie van 80 km/u bord + hectometerpaaltjes 100 km/u zien dan?
Zijn die hectometerpaaltjes iets om je op te beroepen of hebben die officieel geen status als zijnde verkeersbord?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-07-2009, 00:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Ik kreeg vandaag 'n motortheorieboek van m'n rij-instructeur in handen geduwd (Veka Best - 'Motorrijden: De Theorie' - vijfde gewijzigde druk) waarin staat: 'In deze uitgave staan de verkeersregels en daaruit voortvloeiende aanbevelingen (tot en met januari 2002) zorgvuldig verwerkt.'

Aangezien dit boek redelijk verouderd is, heeft 't überhaupt nog wel zin om hieruit te leren of is er in de afgelopen 8 jaar eigenlijk niet zoveel veranderd qua verkeerswetten en -regels? Ja, domme vraag mss, maar ik weet daar verder echt niets van .
Er zijn wel wat nieuwe belijningen bijgekomen, weet ik in elk geval. Die zullen in een nieuw theorieboek staan en niet in dat oude boekje. Ik weet niet of het puntenrijbewijs er al in staat?

Verder denkt men nu wat anders over schakelen ('het nieuwe rijden') en is de inhoud van het praktijkexamen veranderd, maar ik betwijfel of dat uberhaupt in een theorieboekje staat.
Verder weet ik zo een twee drie niks te noemen, maar het kan ook gewoon zijn dat ik achterloop
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 13-07-2009, 00:17
Verwijderd
Er zijn volgens mij ook wel wat borden bijgekomen en verdwenen, dus het is idd wel handiger om een wat recenter boek aan te schaffen / te lenen.
Geldt het Nieuwe Rijden overigens ook voor motoren? Je ziet er nooit iets over, dus ik nam altijd aan dat men daar niet zo naar keek.
Oud 22-07-2009, 22:40
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
weten jullie of je de leerboken van auto rijbewijs ook voor een dele gesproken hebt?
__________________
.
Oud 22-07-2009, 23:31
Verwijderd
Voor zover ik weet niet, maar misschien dat ze iets hebben liggen bij de bieb?
Oud 17-08-2009, 21:08
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
3 september rijexamen. Eerste keer. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten of rekening mee houden, buiten de logische dingen uiteraard?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-08-2009, 21:32
Verwijderd
Heel erg goed kijken. Laat zien dat je weet wat het betekend om in je spiegels te kijken.
Oud 17-08-2009, 21:44
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Volgende week donderdag heb ik examen voertuigbeheersing. Spannend, want ik kan alles, maar denk vaak te veel na waardoor sommige dingen niet lukken. Dus niet nadenken, dan komt het goed.

En als dat goed gaat kunnen we de weg op.
__________________
I like my new bunny suit
Ads door Google
Oud 18-08-2009, 00:12
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Heel erg goed kijken. Laat zien dat je weet wat het betekend om in je spiegels te kijken.
Dit inderdaad. Een tip die ik destijd van mijn rij-instructrice kreeg was om de binnenspiegel net iets te laag/te hoog af te stellen, waardoor je net iets meer moeite moet doen om te kijken en het dus ook meer opvalt. Wie weet helpt het
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 18-08-2009, 00:26
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Volgende week donderdag heb ik examen voertuigbeheersing. Spannend, want ik kan alles, maar denk vaak te veel na waardoor sommige dingen niet lukken. Dus niet nadenken, dan komt het goed.

En als dat goed gaat kunnen we de weg op.
Heel veel succes alvast! Ik moet zelf nog wel even door blijven oefenen voordat ik voor m'n AVB op kan .
__________________
En dat meen ik!
Oud 18-08-2009, 11:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Volgende week donderdag heb ik examen voertuigbeheersing. Spannend, want ik kan alles, maar denk vaak te veel na waardoor sommige dingen niet lukken. Dus niet nadenken, dan komt het goed.

En als dat goed gaat kunnen we de weg op.
Ik heb dat examen nooit gehad
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-08-2009, 11:17
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik denk dat dat voor motorrijden is. Nona heeft volgens mij al 300 jaar haar autorijbewijs.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Oud 18-08-2009, 11:19
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik denk dat dat voor motorrijden is. Nona heeft volgens mij al 300 jaar haar autorijbewijs.
Ah, zou kunnen. Tegenwoordig hebben ze wel iets dergelijks voor autorijbewijs volgens mij. Een soort van deeltoets oid Ook nooit gedaan
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-08-2009, 19:00
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
@grl: wat jij bedoelt is de tussentijdse toets. Daar kun je de bijzondere verrichtingen doen en als je dat dan goed doet hoeft dat niet op je examen. Het examen voertuigbeheersing voor motoren heeft meer te maken met de vraag of je de motor onder controle hebt en in balans kunt houden.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Oud 18-08-2009, 19:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Het is inderdaad voor de motor. Komt een beetje neer op achtjes draaien, halve draai maken, op verschillende manieren remmen, door kleine en grote slalom heen, stapvoets rijden etc. En het gaat niet om kijktechniek, zoals bij bijzondere verrichtingen in de auto, maar om het goed uitvoeren van de beweging zonder vallen, slippen (goed, een beetje slippen mag bij de noodrem), paaltjes om te gooien of het figuur voortijdig te verlaten.

En ik heb idd al bijna 300 jaar mijn autorijbewijs. Iets meer dan 5 jaar, om precies te zijn.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 18-08-2009, 21:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
3 september rijexamen. Eerste keer. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten of rekening mee houden, buiten de logische dingen uiteraard?
Mocht je iets doen waarvan het nut niet gelijk duidelijk is voor de examinator, wees ook niet te bang om het gewoon hardop te zeggen. Bijvoorbeeld: "Even langzamer, want dat kind fietst zo hard voor zijn moeder uit, volgens mij kijkt hij niet bij het oversteken."
Een examinator kan dan best door de vingers zien dat je langzaam rijdt of iemand voorrang geeft die dat niet heeft, omdat je blijk geeft van verkeersinzicht.
En toch ook nog een cliché tip: laat je niet ontmoedigen als het even niet lekker gaat. Spiegelen en inzicht staat voorop, foutjes op ander gebied mogen echt wel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 21-08-2009, 20:02
Verwijderd
Citaat:
3 september rijexamen. Eerste keer. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten of rekening mee houden, buiten de logische dingen uiteraard?
En als je verkeerd rijdt bij op-de-borden-rijden of vaste-route-rijden of dat soort dingen, zeg dat zodra je dat doorhebt iets als "ik merk dat ik verkeerd ben gereden. Normaal zou ik nu een plek zoeken waar ik kan parkeren, om op de kaart te kijken of de tomtom aan te zetten," en dan zegt de examinator "ja goed idee maar ga maar gewoon hier rechts," of hij zegt "oke, ga je gang". Het is namelijk niet erg als je de route niet goed rijdt, maar wel als je daarna als een kip zonder kop door blijft rijden of in paniek raakt.

Laatst gewijzigd op 21-08-2009 om 20:20.
Oud 22-08-2009, 15:29
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles:
Januari 2007

Wanneer je examen hebt:
12 april 2007

Wanneer en of je geslaagd bent:
12 april 2007

Hoeveel lessen je hebt gehad:
~19
Oud 27-08-2009, 16:01
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Net voertuigbeheersing gehaald, evenals vriendlief. Dus we mogen lessen op de weg gaan plannen!
__________________
I like my new bunny suit
Oud 27-08-2009, 23:11
Dysmorphofobist
Avatar van Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Is dat nieuw ofzo?
Oud 28-08-2009, 10:37
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Nee, je moet het topic lezen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 28-08-2009, 10:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
gefeliciteerd nona
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Rijles- en Rijbewijstopic #16!
KIET
313 13-01-2012 20:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21.