Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2002, 22:38
lieve
lieve is offline
Hey iedereen,
ik weet het ik ben een rare eerst zit ik bezig over wat er fout is met single zijn en nu wil ik het (zoals vele) hebben over leeftijdsverschil!!!
Kijk, ik heb op een fuif een gast leren kenne! M'n vriendinnen kennen hem, van in hun plaatselijk stamcafe! Dat is namelijk niet MIJN stamcafe!(moet kunne) Nu op die fuif, heb ik gedanst met die gast, het zotteke uitgehangen, maar niks verder! M'n vriendinnen zijn via via te wete gekomen dat hij niets anders doet dan over me praten ... en dat hij het zwaar te pakken zou hebben! Nu ik vind dit wel leuk, mocht er natuurlijk niet zo'n leeftijdsverschil tussen zitten! Sommige zullen zeggen, dat valt toch best mee of moet je je daar nu over zitten druk maken?
Het leeftijdsverschil is 6 jaar! Ik word 17 hij is er al 23 geworden!Mijn zus en haar vriend schillen ook 5 jaar, maar die zijn pas een koppel geworden toen m'n zus al 20 was! Als ik met dit thuis afkom, zulle er harde woorden vallen ... daar ben ik wel een beetje bang voor! Mochten we een koppel ooit worden! Want 1st moet ik hem beter leren kenne,... ik heb hem maar 3 uur bezig gezien en toen was hij al beschonken!

MENINGEN GEVRAAGD!!!
MENINGEN GEVRAAGD!!!
...
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2002, 22:40
de abt van sion
de abt van sion is offline
Om allerlei redenen uit je hoofd zetten, die gast. Wees verstandig.

Bovendien is het leeftijdsverschil zo'n vier jaar te groot.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Om allerlei redenen uit je hoofd zetten, die gast. Wees verstandig.

Bovendien is het leeftijdsverschil zo'n vier jaar te groot.


Misschien kan je in aaaaaaaaaaaaaaaaaaaal die andere leeftijdstopics kijken... de antwoorden zijn hetzelfde:

volg je gevoel
tuurlijk kan het
nee kan niet
ziek

enz...

Het is jouw leven, jouw beslissing en het lijkt me beetje dom als je je laat beinvloeden door een forum, maar dat is mijn mening...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:50
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Gothic schreef:




Misschien kan je in aaaaaaaaaaaaaaaaaaaal die andere leeftijdstopics kijken... de antwoorden zijn hetzelfde:

volg je gevoel
tuurlijk kan het
nee kan niet
ziek

enz...

Het is jouw leven, jouw beslissing en het lijkt me beetje dom als je je laat beinvloeden door een forum, maar dat is mijn mening...
Dan moet men het het forum ook niet vragen.

Wat ben jij overigens liberaal geworden? In de zalmban?

En in dit geval: ze kan hem alleen al beter uit haar hoofd zetten omwille van die laatste omineuze regel...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:


1) Dan moet men het het forum ook niet vragen.

2) ben jij overigens liberaal geworden? In de zalmban?

3) in dit geval: ze kan hem alleen al beter uit haar hoofd zetten omwille van die laatste omineuze regel...
Het is ook dom om dingen hier te vragen, je moet toch zelf de beslissing nemen, nu krijg je nog meer keuzes en gezeur en het enige dat ze wil horen is dat het goed komt en dat het prima werkt...

Ik en liberaal? Hoe komt u daarbij? Ik dacht redelijk links te zijn en niet bepaald liberaal...

Om 'ziek'? Men moet toch zelf meemaken dat iets fout gaat, zoiets nemen ze echt niet aan, eerst zelf zien, dan geloven... en het is duidelijk aan haar bericht te zien dat ze het wil...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 22:59
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Gothic schreef:


1) Het is ook dom om dingen hier te vragen, je moet toch zelf de beslissing nemen, nu krijg je nog meer keuzes en gezeur en het enige dat ze wil horen is dat het goed komt en dat het prima werkt...

2) Ik en liberaal? Hoe komt u daarbij? Ik dacht redelijk links te zijn en niet bepaald liberaal...

3) Om 'ziek'? Men moet toch zelf meemaken dat iets fout gaat, zoiets nemen ze echt niet aan, eerst zelf zien, dan geloven... en het is duidelijk aan haar bericht te zien dat ze het wil...
1) Ja, dat is dan jammer voor haar.
2) Noem me alstublieft geen u, zo oud ben ik nu ook weer niet. Of wilt u dat ik u ook u noem?
Het liberale zat overigens in uw milde, toegevende houding.
3) Nee, om "beschonken".
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 23:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
2) Noem me alstublieft geen u, zo oud ben ik nu ook weer niet. Of wilt u dat ik u ook u noem?
Het liberale zat overigens in uw milde, toegevende houding.
3) Nee, om "beschonken".
2) u is gewoon een manier van schrijven, verder geen bijbedoeling.
3) Ja, beetje naief om daarop te vertrouwen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 08:28
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Hm tja, hier zijn ook al 50 topic over geweest dit jaar. :/
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:45
no-angel
Avatar van no-angel
no-angel is offline
Citaat:
moenbase schreef:
Hm tja, hier zijn ook al 50 topic over geweest dit jaar. :/
Het is wel wat anders voor een meisje 16 dan voor een jongen van in de twintig! Jullie beseffen vaak niet dat jullie er goed uit zien???? En doen moeten wij kiezen tussen een stuntelige relatie met een zelfingenomen puber, of iets moois met een oude jongen die weet hoe alles gaat, en niet alleen aan zichzelf denkt!

Tenminste dat is mijn ervaring! Waarom vallen die gozers dan ook op meisjes van 16? Ik heb ook een jongen gehad van 22, en dat zat echt goed, damn begrijpen jullie dat dan niet?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 19:26
Desp
Desp is offline
Als jij hem leuk vind, als het klikt, als jij het wil etc etc etc:
DOEN!

Het is jóuw keuze..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:06
de goeie fee
de goeie fee is offline
Volgens mij kan het echt wel.
Ga er voor, als later blijkt da gelle nie bij elkaar past, dat jullie andere interesses hebben of whatever, dan kan je het nog altijd uitmaken. Je bent niet voor eeuwig vastgebonden ofzo e.
Gewoon uw hartje volgen, om het is me ne cliché te zeggen.
__________________
Het is goed, kgeef je een zoe-oen & een knuffel heb ik vandoe-oen (8) FLAGRANTIOR IN DIES AMORE P.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:59
[^#ComeClose#'}
[^#ComeClose#'} is offline
Baseer je op zijn persoonlijkheid om je beslissing te nemen, niet op het leeftijdsverschil, dat maakt geen reet uit.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 07:53
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
no-angel schreef:


Het is wel wat anders voor een meisje 16 dan voor een jongen van in de twintig! Jullie beseffen vaak niet dat jullie er goed uit zien???? En doen moeten wij kiezen tussen een stuntelige relatie met een zelfingenomen puber, of iets moois met een oude jongen die weet hoe alles gaat, en niet alleen aan zichzelf denkt!

Tenminste dat is mijn ervaring! Waarom vallen die gozers dan ook op meisjes van 16? Ik heb ook een jongen gehad van 22, en dat zat echt goed, damn begrijpen jullie dat dan niet?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 07:54
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
Desp schreef:
Als jij hem leuk vind, als het klikt, als jij het wil etc etc etc:
DOEN!

Het is jóuw keuze..
Wat jij zegt, wekt de schijn op vrijheid te zijn gebaseerd, maar in feite is het gebaseerd op onvrijheid.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 08:24
@pie
@pie is offline
Citaat:
lieve schreef:
Hey iedereen,
ik weet het ik ben een rare eerst zit ik bezig over wat er fout is met single zijn en nu wil ik het (zoals vele) hebben over leeftijdsverschil!!!
Kijk, ik heb op een fuif een gast leren kenne! M'n vriendinnen kennen hem, van in hun plaatselijk stamcafe! Dat is namelijk niet MIJN stamcafe!(moet kunne) Nu op die fuif, heb ik gedanst met die gast, het zotteke uitgehangen, maar niks verder! M'n vriendinnen zijn via via te wete gekomen dat hij niets anders doet dan over me praten ... en dat hij het zwaar te pakken zou hebben! Nu ik vind dit wel leuk, mocht er natuurlijk niet zo'n leeftijdsverschil tussen zitten! Sommige zullen zeggen, dat valt toch best mee of moet je je daar nu over zitten druk maken?
Het leeftijdsverschil is 6 jaar! Ik word 17 hij is er al 23 geworden!Mijn zus en haar vriend schillen ook 5 jaar, maar die zijn pas een koppel geworden toen m'n zus al 20 was! Als ik met dit thuis afkom, zulle er harde woorden vallen ... daar ben ik wel een beetje bang voor! Mochten we een koppel ooit worden! Want 1st moet ik hem beter leren kenne,... ik heb hem maar 3 uur bezig gezien en toen was hij al beschonken!

MENINGEN GEVRAAGD!!!
MENINGEN GEVRAAGD!!!
...
NeEeE dAt MaG EcHt NiEt HoOoOr! DaT Is ErG vErBoDeN eNzO! bReEzAaH?!!11

komop zeg, doe waar je lekker zelf zin in hebt en zorg dat je omgeving snapt waarom je het doet, zeg tegen je moeder dat je op oudere jongeren valt ofzo
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 16:51
)Vampje(
)Vampje( is offline
Poeh hee, wat een gezever over die leeftijd. Wat maakt het nou uit?? Als het niet te erg botst, wat is dan het probleem? Jeetje, 16 en 23 moet toch gewoon kunnen? Ik zou alleen afknappen op dat zatte gedoe van al die gast, niet op zijn leeftijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:00.