Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2012, 08:38
Verwijderd
Aanstaande dinsdag lanceren we met mijn werk (een groot Nederlands theatergezelschap) een nieuwe app. Met deze app presenteren we de eerste interactive theateraffiche in Nederland. Door middel van augmented reality komt de poster tot leven. Zoals in dit voorbeeld van The Green Lantern waar gebruik wordt gemaakt van Zappar.



Bij ons komt de poster tot leven, kan je vast korte scenes zien uit de voorstelling, zie je animaties die in de voorstelling gebruikt worden en uiteraard kan je informatie over de voorstelling krijgen en kaarten kopen.

Een van de functionaliteiten die we hebben toegevoegd aan onze app, is dat je met de cast (met o.a. Anna Drijver) op de foto kan gaan en je dat met een druk op de knop kan delen op je Facebook en/of Twitter.

Uiteraard ga ik persberichten de deur uit doen en zijn er verschillende journalisten aanwezig bij de lancering.

Maar om echt een buzz te creeren wil ik ook op verschillende relevante fora e.d. een bericht achterlaten.

Wie heeft er tips waar ik dat het beste kan doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2012, 12:12
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
iphoneclub?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2012, 12:39
Verwijderd
Even benieuwd; Kost duur?
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 04:28
MalinoQuepa
Avatar van MalinoQuepa
MalinoQuepa is offline
Interesse in een grote YouTube promotie stunt? Stuur maar een message dan kan ik je het wat uitgebreider vertellen als je wilt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gesaaide voeding #1798
Verwijderd
500 20-03-2013 21:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:17.