Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-08-2013, 16:43
jonidevries
jonidevries is offline
Hallo allemaal!

Wij (twee vriendinnen en ik) zijn op zoek naar iemand die een app kan programmeren.
Zelf zijn we alledrie 17 jaar oud en gaan naar 6vwo. We hebben meegedaan aan een APP invention wedstrijd en zijn nu bezig met een zeer vernieuwend project! Een heel gaaf en baanbrekend app idee wat wij zo snel mogelijk uit willen voeren voordat er andere kapers op de kust zijn. Maar daarvoor hebben wij hulp nodig, want het programmeren vinden wij nogal lastig. Dus ben jij iemand of ken je iemand die een samenwerkingsverband met ons aan wil gaan? Gelieve op dit bericht te reageren en dan kunnen we via de mail verdere afspraken maken. De reden waarom wij niet meer hier over het project vertellen is dat wij dit goed geheim moeten houden omdat de kans op overname erg groot kan zijn. Wij willen de app graag uitbrengen voor IOS en android smartphones.

We hopen van iemand te horen

Liefs,

Laatst gewijzigd op 18-08-2013 om 16:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-08-2013, 16:49
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Dan zouden we graag willen horen voor wat voor (mobiel) apparaat mogen schrijven.
Dus bijvoorbeeld IOS, android, windows, mac os of een webapp, enz.
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2013, 16:55
jonidevries
jonidevries is offline
Deze willen we graag uitbrengen voor IOS en android maar hierbij toch de eerste prioriteit op de IOS.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2013, 12:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
hebben jullie al usecases uitgewerkt, een ontwerp voor de interface, en een basaal klassen- en sequentiediagram?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20.