Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 11:29
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
Nederland
Moldavie
Oostenrijk
Wit-Rusland
Tsjechie

Dat moet lukken

[Dit bericht is aangepast door Vincent Vega (25-01-2002).]
__________________
plop
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 11:58
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:
Nederland
Moldavie
Oostenrijk
Wit-Rusland
Tsjechie

Dat moet lukken

Moldavie moeten we kunne hebben, Oostenrijk speelt zeer verdedigend, en is moeilijk te verslaan, wit-rusland heeft ons in de kwalificatie van Ek96 al eens verslagen met 0-1 en tsjechie is kwalitief gezien gelijkwaardig aan NL..

Ik moet het nog maar zien

Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:06
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
het zou eigelijk een makkie moeten zijn
maarja.. dat d8en we ook van de wk-kwalificatie...

om half 2 een persconferentie omtrent de nieuwe bondscoach


(btw..wanneer beginnen die kwalificaties??)
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:16
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Groep 3: Tsjechië, Nederland, Oostenrijk, Wit-Rusland, Moldavië

Geen enkele ploeg die naar het aankomende WK mag gaan. Maw is het mogelijk dat mijn groepswinnaar wordt. Enkel Tsjechië is een tegenstander waar men voor zal moeten uitkijken. Toevallig of niet de ploeg die Belgie in de testwedstrijden heeft uitgeschakeld op weg naar het WK. Met andere woorden een sterke ploeg, die 2de eindigde in de voorronde van het WK, iets wat Nederland niet behaalde.


Groep 8: België, Kroatië, Bulgarije, Estland, Andorra

Buiten Kroatië een makkelijke poule. Kroatië is de ploeg die groepsleider was op weg naar het WK en de rechtstreekse weg blokkeerde met een overwinneng thuis tegen de Belgen. Maw de onderliggen wedstrijden zullen weer heel belangrijk worden, als mogen ze tegen "de kleintjes" geen misstap zetten.

De andere groepen:

Groep 1: Frankrijk, Slovenië, Israël, Cyprus, Malta
Groep 2: Roemenië, Denemarken, Noorwegen, Bosnië-Herzegovina, Luxemburg
Groep 4: Zweden, Polen, Hongarije, Letland, San Marino
Groep 5: Duitsland, Schotland, IJsland Litouwen, Faroër
Groep 6: Spanje, Oekraïne, Griekenland, Noord-Ierland, Armenië
Groep 7: Turkije, Engeland, Slowakije, Macedonië, Liechtenstein
Groep 9: Italië, Joegoslavië, Finland, Wales, Azerbeidzjan
Groep 10: Ierland, Rusland, Zwitserland, Georgië, Albanië

groep 2, 6 en 7 gaan spankracht hebben. De andere groepen lijken mij duidelijk wie er groepswinnaar gaat worden, al weet je natuurlijk nooit.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 12:19
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Lyx schreef:
(btw..wanneer beginnen die kwalificaties??)

Qualifying matches
Twelve dates have been reserved for the qualifying matches according to the international match calendar on which the national associations have to stage their eight qualifying matches. These are: 7/8 September 2002, 12/13 October 2002, 15/16 October 2002, 29/30 March 2003, 1/2 April 2003, 7/8 June 2003, 10/11 June 2003, 6/7 September 2003, 9/10 September 2003, 11/12 October 2003. The dates for the play-off matches have been set on 15/16 November 2003 and 18/19 November 2003.


__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 14:48
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
:
[b]Groep 3: Tsjechië, Nederland, Oostenrijk, Wit-Rusland, Moldavië

Nederland door Tsjechie 2e

Groep 1: Frankrijk, Slovenië, Israël, Cyprus, Malta em frankrijk door 2e slovenie
Groep 2: Roemenië, Denemarken, Noorwegen, Bosnië-Herzegovina, Luxemburg denemarken door roemenie 2e
Groep 4: Zweden, Polen, Hongarije, Letland, San Marino Zweden door polen 2e
Groep 5: Duitsland, Schotland, IJsland Litouwen, Faroër Duitsland door Schotland 2e
Groep 6: Spanje, Oekraïne, Griekenland, Noord-Ierland, Armenië Spanje door Oekranine 2e
Groep 7: Turkije, Engeland, Slowakije, Macedonië, Liechtenstein engeland dooor turkeye 2e
Groep 9: Italië, Joegoslavië, Finland, Wales, Azerbeidzjan italie door Joegoslavie 2e
Groep 10: Ierland, Rusland, Zwitserland, Georgië, Albanië Ierland door,Rusland 2e


belgie en kroatie moeten in die andere groep het maar uitvechten.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 15:09
mobie
mobie is offline
België zou in zijn poule moete gaan voor groepswinst. Opletten vooral voor Kroatië (toch zijn het nimmer de sterren van weleer, er begint sleet op die ploeg te komen). Bulgarije kan ik ni zo meteen inschatten, maar lijken me toch haalbaar.
Estland en Andorra een noodzakelijk kwaad.

Nederland moet zoieso groepswinnaar worden. Ze hebben nog veel goed te maken.
Eigenlijk ja, laat ze dan maar eens zien in de matchen tegen Tsjechie dat Tsjechie helemaal niet zo'n goede ploeg is (wat jullie Nederlandse forummers toch zeiden toen België tweemaal won van hen)

[Dit bericht is aangepast door mobie (25-01-2002).]
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Tofke_H schreef:
groep 2, 6 en 7 gaan spankracht hebben. De andere groepen lijken mij duidelijk wie er groepswinnaar gaat worden, al weet je natuurlijk nooit.
Ik denk toch echt dat Spanje in groep 6 dominant zal zijn, misschien dat Noord-Ierland wat problemen opleverd maar daar geloof ik niet zo in
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:04
SiCkO
SiCkO is offline
Tofke, hou je bek ...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 19:53
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Nederland 2e achter tsjechen
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:51
Vincent Vega
Vincent Vega is offline
[QUOTE]Tofke_H schreef:
[b]Groep 3: Tsjechië, Nederland, Oostenrijk, Wit-Rusland, Moldavië

Geen enkele ploeg die naar het aankomende WK mag gaan. Maw is het mogelijk dat mijn groepswinnaar wordt. Enkel Tsjechië is een tegenstander waar men voor zal moeten uitkijken. Toevallig of niet de ploeg die Belgie in de testwedstrijden heeft uitgeschakeld op weg naar het WK. Met andere woorden een sterke ploeg, die 2de eindigde in de voorronde van het WK, iets wat Nederland niet behaalde.


Whoehaha, dus als een ploeg Belgie uitschakelt is het meteen een goede ploeg?
__________________
plop
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:54
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
Vincent Vega schreef:

Whoehaha, dus als een ploeg Belgie uitschakelt is het meteen een goede ploeg?

Een feit is dat Belgie naar het WK gaat en Nederland niet... En die ploeg gaat ook naar het WK.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 09:25
SiCkO
SiCkO is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Een feit is dat Belgie naar het WK gaat en Nederland niet... En die ploeg gaat ook naar het WK.
Doe niet stoer Tofke, we weten nou al wel dat Nederland niet gaat hoor, als Belgie zich niet plaatst voor een Ek of Wk zullen WIJ het de Belgen effe 2 jaar lang in blijven peperen

Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 10:59
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
mobie schreef:
België zou in zijn poule moete gaan voor groepswinst. Opletten vooral voor Kroatië (toch zijn het nimmer de sterren van weleer, er begint sleet op die ploeg te komen). Bulgarije kan ik ni zo meteen inschatten, maar lijken me toch haalbaar.
Estland en Andorra een noodzakelijk kwaad.

Nederland moet zoieso groepswinnaar worden. Ze hebben nog veel goed te maken.
Eigenlijk ja, laat ze dan maar eens zien in de matchen tegen Tsjechie dat Tsjechie helemaal niet zo'n goede ploeg is (wat jullie Nederlandse forummers toch zeiden toen België tweemaal won van hen)

[Dit bericht is aangepast door mobie (25-01-2002).]

ik ben het hier mee eens maar de sterren van kroatie
maar ik denk ook dat de belgen wel wat oudere spelers hebben dan,denk aan wilmots ofvanderhaege naja ik vind dat nederland en belgie voor groepwinst moet gaan
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Mijn commentaar:

Wat vind ik nou van de loting? Mwah... het had gunstiger gekund hoor maar het is ook nie ech een hele zware poule. Tsjechie is natuurlijk de sterkste ploeg. Vooral de uitwedstrijd zal vooral moeilijk worden, al heeft Belgie daar ook gewonnen. Oostenrijk schatten we misschien hoger in dan dat ze zijn. Nederland kan ze best wel hebben, allebei de wedstrijden kunnen ze winnend afsluiten. Maar het blijft een outsider. Waar we toch meer op moeten letten is in plaats van Oostenrijk Wit-Rusland. Uit nooit leuk in zo'n kut-stadion met al die toeters (herinner kwalificatie voor EK 1996 in Engeland: 1-0 voor Wit-Rusland) en thuis staan ze gewoon met 10 man voor de goal te verdedigen en proberen er met een countertje eruit te komen. Nee, Wit-Rusland kan lastig worden, niet onderschatten, in ieder geval. En Moldavie... tja... winnen 2x gewoon he...
Wat vind ik van de andere poules? Nou, je kunt zeggen dat Frankrijk simpel heeft geloot. Duitsland treft een koude groep en Spanje heeft alleen aan Oekranie een goeie tegenstander. Interessant vind ik de poules 2, 8, 9 en 10 waarin in elke poule 3 vrij gelijkwaardige landen spelen. En de confrontaties tussen Turkije en Engeland in poule 7 lijken me ook wel leuk. Poule 4 zal gaan tussen Zweden en Polen voor de nummer 1-positie.

__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:53
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Het zou wel eens het zelfde kunnen worden als vorig jaar, met Tsjechië in de rol van Portugal en Oostenrijk in de rol van Ierland...
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 15:59
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
Het zou wel eens het zelfde kunnen worden als vorig jaar, met Tsjechië in de rol van Portugal en Oostenrijk in de rol van Ierland...
portugal is wel een klasse beter dan tsjechie,ierland is ook een klasse beter dan oostenrijk
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 16:17
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Jah, en Portugal en Ierland waren ook een klasse beter dan Nederland...
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-01-2002, 09:37
The Holy Terror
The Holy Terror is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
portugal is wel een klasse beter dan tsjechie,ierland is ook een klasse beter dan oostenrijk

True, maar nederland is ook een klasse beter dan belgië, als je die teams vergelijkt..ze doen gewoon niks met al die miljarden-spelers

__________________
Rien ne se crée, tout se transforme -- Van de maan af gezien is iedereen even groot
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 10:14
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
Jah, en Portugal en Ierland waren ook een klasse beter dan Nederland...
dat valt best mee,portugal en ierland hebben een beter team,en daarom staan hun nu op het wk,als nederland dat verbetert zie ik het nog redelijk in .
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 20:14
Blitzwing
Blitzwing is offline
1.Tjechie
2.Oostenrijk
3.'Nederland'
4.Wit-Rusland
5.Moldavie



Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 21:40
Krugdinho
Avatar van Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
Blitzwing schreef:
1.Tjechie
2.Oostenrijk
3.'Nederland'
4.Wit-Rusland
5.Moldavie


optimistisch als altijd.
__________________
Guess who's back
Met citaat reageren
Oud 30-01-2002, 11:56
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
O.K. ik dan ook ff een voorspelling:

1. Tsjechie
2. Nederland
3. Wit-Rusland
4. Oostenrijk
5. Moldavie
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken Een Vraag (+misschien een uitdaging)
snieky
4 29-06-2004 13:00
Vrije tijd Het officieele EK 2004 TOPIC
Onze Zoon
3 18-06-2002 13:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:17.