Oud 08-11-2005, 20:37
Verwijderd
Tja wie doet dit, waar doe je dit, hoe bevalt het? Wie kan er mij gewoon wat meer over vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2005, 21:37
biep
Avatar van biep
biep is offline
collega van me doet dit in Nijmegen en die vind het echt te gek.
Lijkt me ook wel erg interessant!
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 21:55
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Citaat:
Anneka schreef op 08-11-2005 @ 20:37 :
Tja wie doet dit, waar doe je dit, hoe bevalt het? Wie kan er mij gewoon wat meer over vertellen?
Ik studeer het ook, PM me maar wat je wilt weten
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 23:45
Barry K
Barry K is offline
Kun je er anders een verhaaltje in dit topic over zetten; kan iedereen die er wat over wil weten het lezen.
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 00:54
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
volgens mij doet herby dit in Groningen
en Smartie (maar die forumt bij mijn weten niet meer) in Utrecht

herby naamzoek
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 05:07
herby
Avatar van herby
herby is offline
Yup Ik studeer Sociale Geografie en Planologie in groningen, bevalt zeer goed

Smartie studeert t idd in utrecht

Hoofdlijn van de studie is een beetje:
Waar is dat, en waarom is dat daar
Hoe vormen mensen/bedrijven/Overheidsinstanties een plaats, en hoe beinvloed een locatie de mensen/bedrijven/overheidsinstanties op die plaats
Het gaat in op locaties, wat zich daar bevind, waarom zich dat daar bevind, en welke invloed die plaatsen op andere plaatsen hebben

kan me altijd PMén enzo om meer info te krijgen
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 05:08
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 09-11-2005 @ 00:54 :

herby naamzoek
zonder jou hak t topic nooit gevonden
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat: