Oud 08-11-2005, 20:37
Verwijderd
Tja wie doet dit, waar doe je dit, hoe bevalt het? Wie kan er mij gewoon wat meer over vertellen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2005, 21:37
biep
Avatar van biep
biep is offline
collega van me doet dit in Nijmegen en die vind het echt te gek.
Lijkt me ook wel erg interessant!
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 21:55
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Citaat:
Anneka schreef op 08-11-2005 @ 20:37 :
Tja wie doet dit, waar doe je dit, hoe bevalt het? Wie kan er mij gewoon wat meer over vertellen?
Ik studeer het ook, PM me maar wat je wilt weten
Met citaat reageren
Oud 08-11-2005, 23:45
Barry K
Barry K is offline
Kun je er anders een verhaaltje in dit topic over zetten; kan iedereen die er wat over wil weten het lezen.
__________________
No nonsense
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 00:54
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
volgens mij doet herby dit in Groningen
en Smartie (maar die forumt bij mijn weten niet meer) in Utrecht

herby naamzoek
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 05:07
herby
Avatar van herby
herby is offline
Yup Ik studeer Sociale Geografie en Planologie in groningen, bevalt zeer goed

Smartie studeert t idd in utrecht

Hoofdlijn van de studie is een beetje:
Waar is dat, en waarom is dat daar
Hoe vormen mensen/bedrijven/Overheidsinstanties een plaats, en hoe beinvloed een locatie de mensen/bedrijven/overheidsinstanties op die plaats
Het gaat in op locaties, wat zich daar bevind, waarom zich dat daar bevind, en welke invloed die plaatsen op andere plaatsen hebben

kan me altijd PMén enzo om meer info te krijgen
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 05:08
herby
Avatar van herby
herby is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 09-11-2005 @ 00:54 :

herby naamzoek
zonder jou hak t topic nooit gevonden
__________________
Too hot to handle, too cold to hold
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 11:49
Verwijderd
Citaat:
herby schreef op 09-11-2005 @ 05:07 :
Yup Ik studeer Sociale Geografie en Planologie in groningen, bevalt zeer goed

Smartie studeert t idd in utrecht

Hoofdlijn van de studie is een beetje:
Waar is dat, en waarom is dat daar
Hoe vormen mensen/bedrijven/Overheidsinstanties een plaats, en hoe beinvloed een locatie de mensen/bedrijven/overheidsinstanties op die plaats
Het gaat in op locaties, wat zich daar bevind, waarom zich dat daar bevind, en welke invloed die plaatsen op andere plaatsen hebben

kan me altijd PMén enzo om meer info te krijgen
klinkt gaaaaf
Op het moment heb ik met aardrijkskunde migratie en mobiliteit gehad. Dat vond ik echt heeel boeiend, komt dat er ook in voor?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 11:53
Verwijderd
Ik heb daarbij gehoord dat het een studie is waarbij je geinteresseerd moet zijn in de wereld om je heen. Van reizen houden.
Ik wilde een hele tijd rechten gaan studeren, maar deze studie lijkt me gewoon veel levendiger en boeiender. Ga 24 november dagje meelopen, dus ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 16:11
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
Ik heb er wel eens over gepm-t met koekiemonstertje ik kopieër wel even :

Mij bevalt het prima! Ik heb het erg naar mijn zin. Maar misschien komt dat ook omdat ik zoveel leuke nieuwe mensen ontmoet. Ik vind dat er verschrikkelijk veel verschillende leuke mensen op de studie zitten. Veel daarvan hebben een jaar gereist of wat anders gedaan en niemand weet nou precies waarom hij of zij voor deze studie heeft gekozen...

Voor mij geldt dat ook, ik had namelijk geen idee wat ik nou wilde, toen ben ik naar zo'n meeloopdag geweest en dat voelde gewoon goed aan. Ik voelde me er thuis en de onderwerpen spraken me aan. Daarnaast is het heel erg breed, sommigen vinden dat niet prettig omdat je toekomst alle kanten op kan maar ik vind het wel fijn dat ik nog niet weet wat ik ga worden...

Over de vakken kan ik je nog niet zoveel vertellen, ik ben namelijk net zelf begonnen. Na een jaar moet je een beetje weten of je de planologie of de sociale geografie kant op wil. Op dit moment ben ik bezig met inleiding planologie en inleiding sociale geografie. De boeken zijn niet moeilijk.
In het tweede blok van het eerste jaar mag je al zelf bepalen welk vak je gaat volgen. Dan kun je bijvoorbeeld kiezen uit stadsgeografie, ontwikkelingsgeografie, regionale geografie of economische geografie. Je mag ook vakken bij andere studies volgen. Eigenlijk volgt niemand dezelfde studie maar iedereen kiest zijn of haar eigen pakket. Aan al dat kiezen zitten natuurlijk wel eisen. Je moet gewoon goed in de gaten houden of je de vakken wel hebt gevolgd die je voor je master nodig hebt. En er zijn een aantal vakken (8 of 10 van de 24) verplicht.

Je hebt heel veel excursies. Ik heb er tot nu toe elke week 1 gehad (dat neemt een hele dag in beslag). Dan ga je naar een andere stad of bekijk je een wijk in Utrecht. We hebben ook een project dat we de Noord-oostpolder opnieuw moeten inrichten. Verder heb ik zo'n 8 uur college per week, dus veel zelfstudie of opdrachten doen in groepsverband. Over elk behandeld hoofdstuk krijg je een college van 2 uur. Ik heb het in ieder geval niet druk.

Ik heb bewust voor Utrecht gekozen. Ik vind het gewoon een hele leuke stad, lekker compact en overzichtelijk. De uithof is goed te bereiken maar ligt wel buiten de stad. Het is een heel mooi complex met allerlei nieuwe gebouwen, overal computers en overzichtelijk. Het is allemaal erg nieuw.

Over statistiek kan ik je weinig vertellen, ik heb het nog niet gehad. Sommige ouderejaars zijn hebben het vak nog steeds niet gehaald en de ander haalt makkelijk een 9 voor het tentamen.

Kom gewoon eens naar een meeloopdag, in ieder geval succes met kiezen!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2005, 22:52
Verwijderd
Klinkt ontzettend gaaf!
Heb me ook opgegeven voor de opendag aankomende zaterdag, was er al wel geweest maar wil nog keertje kijken.
Hoe groot is eigenljik de hoeveelheid Engels?
en hoe hoog is de studiedruk?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 10:01
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
herby schreef op 09-11-2005 @ 05:08 :
zonder jou hak t topic nooit gevonden
daarom liet ik je ook maar even naamzoeken
Met citaat reageren
Oud 10-11-2005, 16:43
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Post maar door mensen ik ben namenlijk ook zeer geinteresseerd in deze studie..

Studeert iemand Sociale Geografie en Planologie in Utrecht?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2005, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 10-11-2005 @ 16:43 :
Post maar door mensen ik ben namenlijk ook zeer geinteresseerd in deze studie..

Studeert iemand Sociale Geografie en Planologie in Utrecht?
we zitten dus in hetzelfde schuitje
Met citaat reageren
Oud 12-11-2005, 18:26
Verwijderd
Ik ben naar de opendag geweest, en echt het lijkt me zooo een ontzettend gave studie!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 14:57
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Anneka schreef op 12-11-2005 @ 18:26 :
Ik ben naar de opendag geweest, en echt het lijkt me zooo een ontzettend gave studie!
vertel!

Ik kon namenlijk beide dagen niet
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 15:12
Verwijderd
Ik stond op de voorlichtingsdagen naast ze (de stand van onderwijskunde, dat studeer ik nl.)
Verder geen nuttige toevoeging, behalve dat hun studievereniging vet hip is
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 15:19
Jinte
Jinte is offline
Ik ben vrijdag naar de voorlichtingsdag geweest in Utrecht en ik vond het ook erg interessant.

Als ik het wil gaan studeren doe ik dat denk ik in Nijmengen. Ook lijkt het me wel leuk om in Begië te studeren, maar ik moet nog even uitzoeken waar ze deze studie aanbieden, maarja ik heb nog tijd genoeg, zit in de 5e.

Interessant topic dus.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-11-2005, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 13-11-2005 @ 14:57 :
vertel!

Ik kon namenlijk beide dagen niet
Wat wil je weten?

NJa ik zal even vertellen hoe mijn voorlichtingsochtend eruit zag:

10.00u praatje over de studie, een korte inlichting op de Sociale Geografie. Een leraar vertelde een heel verhaal over OostDuitsland. Vooral over de vooruitgang, nja welke vooruitgang, na de val van de muur. Hij liet allerlei dingen zien zoals kaartjes met projecten over de dingen die er ondertussen zijn gebeurd of gaan gebeuren.

Vervolgens opgedeeld in groepen. Ik ging naar inleiding over Sociale geografie. Dit was een werkcollege over een Mexicaanse stad en San Tropez in het zuiden van Texas. We bekenen hoe de winkelcentra gelegen zijn en adv dit voorbeeld werd er een beetje duidelijke gemaakt wat de sociale geografie nou precies is. We konden ook vragen stellen.

Al laatste nog een verhaal aangehoord over de opbouw van de studie. De UU heeft een profileringsruimte waar ze ontzettende fan van zijn voor mijn gevoel. Wat ook prettig is want je kan echt aan alle faculteiten een minor of vak volgen.
Tussen de middag kregen we een lunch (die btw erg lekker was). En gepraat met een paar studenten. Die komen echt heel leuk en enthousiast over!

Wat mij opvalt aan de studie is dat er ontzettend veel excursies worden gegeven. Elke week ongeveer wel (wat Omi0 ook al zei). In verdere jaren kan je ook naar het buitenland, een paar maanden om te studeren en op excursiereis. De excursiereis wordt georganiseerd door de studievereniging, die zoals Krummeltje ontzettend gaaf overkomt.
Deze vereniginggeeft iig 10% korting op de boeken. Maar er worden ook veel excursies en dagen georganiseerd om je nog meer te verdiepen in de studie op een leuke manier. Dat klonk mij super leuk in de oren!

Ik wil deze studie gaan doen omdat hij echt precies in mijn interesse gebied past. Waarom is de wereld om me heen nou opgebouwd zoals ie is?
Het is een combi zover ik het begreep van een beetje economie met aardrijkskunde, sociologie, statistiek en veel algemene dingen. Het is dus vrij breed.
Je hebt geen moeilijke wiskunde nodig, je krijgt alleen statistiek. Economie is opzich handig maar dat leer je snel genoeg.

nog een tip voor jou: de meeloopdagen. Op 24 november ga ik, maar die zit al vol. Maar je kunt 8 december jezelf nog inschrijven, en anders in februari. Of gewoon naar de faculteit bellen en vragen of je een college meemag volgen met een student.

Ik heb er echt zin in!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 19:46
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Anneka schreef op 13-11-2005 @ 15:25 :
Wat wil je weten?

*verhaal*
Ok bedankt!
Ik zal nog even gaan kijken of ik naar die meeloopdag zal gaan.. Ik heb bovendien ook nog een jaar en ben ook nog wel redelijk bezig met orienteren.. Maar Sociale Geografie en Planologie staan nu aangeschreven aan mij als favoriete studie.. Ik moet vooral nog even rondkijken
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 23:17
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
waarom is die meeloopdag op 24 november nou weer vol
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 23:28
Verwijderd
Citaat:
Omi0 schreef op 13-11-2005 @ 23:17 :
waarom is die meeloopdag op 24 november nou weer vol
Afgelopen 2 dagen waren er open dagen waar ook altijd aangeraden wordt meetelopen. Maar 8 december is er ook één dus klein maandjes wachten.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 23:39
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
ik heb me maar vast ingeschreven 8 december is ook de laatste datum dat ik kan dus ik ben blij dat ik er bij zit.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2005, 23:52
Verwijderd
Goed zo!
Nou ik zal iig weer verslag doen adv de meeloopdag over 1.5 week! Ondertussen mogen mensen die deze studie doen (met name in utrecht) natuurlijk blijven reageren!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2005, 21:42
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Is die meeloopdag al geweest..?
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2005, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 23-11-2005 @ 21:42 :
Is die meeloopdag al geweest..?
Nee, die is morgen 24 november.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:29
Verwijderd
Ja die is gisteren geweest, en echt het was zo ontzettend leuk!
(vooral de lunch die was super luxe en lekker)

Maar we hebben een aantal hoorcolleges en een werkcollege gehad.

paar voorbeelden:
-De nieuwe lidstaten van de EU. Vormen die nou een bedreiging of zijn ze eigenlijk heel nuttig?
-Grensdorpje in Mexico aan de VS. We kregen een tekst en moesten daar alle sociaal geografische elementen uithalen.
-Culturele Geografie over de vorming van je identiteit.

Vooral de eerste twee waren interessant. Derde onderwerp ook wel, maar dat werd in Engels gedaan door een vreselijk slechte lerares. Bracht niet echt haar stof leuk over.

aantal dingen die ik te weten ben gekomen:
-Het is een studie die ontzettend goed te doen is als je je er gewoon je best voor doet. Het is niet ontzettend moeilijk, wath et het stuk leuker maakt.
-Je hebt geen herkansingen. Maar je cijfer wordt per blok met een aantal cijfers bepaald. Bijvoorbeeld een presenatie + paper + eindtoets = je totale cijfer. Je hebt dus meerdere kansen. Ze kennen wel zoiets als een goedmaak kans. Tussen de 5 en de 5.4 moet je een extra werkje doen om je vak alsnog te halen.
-In je master ga je een soort van afstudeerwerk doen, lijkt op een stage. Je doet een onderzoek, natuurlijk adv welke master je kiest, bij een onderzoeksbureau.

Utrecht geeft voor mij gewoon zo een groot voordeel omdat je nog niet hoeft te kiezen of je sociale geografie of planologie wilt. Eerste blok is twee inleidende vakken. Waarna je voor het twee blok een keuze in vakken gaat maken.

Het is heel goed mogelijk om een half jaar naar het buitenland te gaan. Bijvoorbeeld daar je minor volgen. Doet ook bijna iedereen.

Nja meer weet ik zo even niet te vertellen, als je vragen hebt moet je ze maar stellen hier!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 16:18
Go
Avatar van Go
Go is offline
Weet je wel wat je met deze studie wilt gaan doen (werk)?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 25-11-2005 @ 16:18 :
Weet je wel wat je met deze studie wilt gaan doen (werk)?
liefste ergens in buiteland op ambassade oid werken.. maarweet het nogn iet precies.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 17:01
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 25-11-2005 @ 10:29 :
Het is heel goed mogelijk om een half jaar naar het buitenland te gaan. Bijvoorbeeld daar je minor volgen. Doet ook bijna iedereen.
dat kan bij bijna alle bama-studies eigenlijk wel, althans dat is wel de bedoeling...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2005, 15:11
Verwijderd
Ik post eigenlijk niet meer, maar zag het topic en wilde toch wel even reageren

Ik studeer Sociale Geografie en Planologie, ben nu tweedejaars in Utrecht. Als iemand iets wil weten, mag je me gerust PM-en, dat lees ik nog wel

Laatst gewijzigd op 26-11-2005 om 15:18.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2005, 22:22
Verwijderd
Ik heb me ingeschreven!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 19:34
Denkie
Denkie is offline
Citaat:
Anneka schreef op 30-11-2005 @ 22:22 :
Ik heb me ingeschreven!
w00t Ik ook...

Ik was (ongeveer) twee jaar geleden al gevallen voor deze studie. Ik zat toen nog in 5HAVO. Na wat uitzoekwerk en wat vergelijkingen tussen andere studies heb ik, omdat ik het nog niet zeker wist welke studie ik precies wilde doen, ervoor gekozen om het VWO te gaan doen. Ik wilde dolgraag direct naar het WO, maar ja, dat kan niet met een HAVO-diploma, dus het HBO was voor mij ook geen directe optie (dus gekozen voor een om weg).

Nu op het VWO heb ik vorig jaar (5e) de knoop eindelijk doorgehakt en heb ik me dit jaar (6e) ingeschreven voor Sociale Geografie & Planologie in Utrecht.

Waarom: omdat het me gewoon ontzettend trekt. Ik ben een vrij breed georienteerd en geinteresseerd persoon, aardrijskunde is mijn favoriete vak (het standaard verhaal dus). Deze brede studie ideaal is daarom ook echt ideaal voor me. Je kunt in Utrecht ook echt heel veel combineren en dat trekt mij ook erg aan.

Leuk om te lezen dat er zoveel leuke en positieve verhalen zijn. De motivatie wordt door het lezen van dit topic alleen nog maar groter... ben benieuwd naar meer ervaringen en mensen die deze studie (willen gaan) doen.

Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 20:46
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Ik ben echt nog nieuwsgieriger geworden en ga zeker naar de volgende open dag + meeloopdag.
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2006, 22:47
Verwijderd
gaaaf
Met citaat reageren
Oud 12-01-2006, 15:47
Verwijderd
Ga je naar Utrecht? Een jongen bij mij in de klas gaat iig naar Utrecht, misschien wordt hij wel je toekomstige vriend!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2006, 18:21
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
ik ga ook, maar dan in amsterdam
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 20:25
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Tis echt een ranzige kut hbo achtige studie. Maar ik ga het nog wel even een paar jaar doen
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Met citaat reageren
Oud 14-01-2006, 20:27
Rohit
Avatar van Rohit
Rohit is offline
Citaat:
Anneka schreef op 25-11-2005 @ 10:29 :

-Culturele Geografie over de vorming van je identiteit.

Vooral de eerste twee waren interessant. Derde onderwerp ook wel, maar dat werd in Engels gedaan door een vreselijk slechte lerares. Bracht niet echt haar stof leuk over.
te vertellen, als je vragen hebt moet je ze maar stellen hier!
Wuhahaha dan was je bij mij in de klas 100%! Bouke van Gorp heh.
__________________
Let the world change you... and you can change the world
Met citaat reageren
Oud 13-02-2006, 21:59
standby
standby is offline
hmm, ik ben er een beetje achter gekomen dat ik dit jaar de verkeerde studie heb gekozen en nu zit ik een beetje rond te kijken wat ik volgend jaar wil gaan doen. Omdat ik aardrijkskunde, geschiedenis en economie op het vwo leuke vakken vond, vraag ik me af of een van deze vakken echt terug komt in studie.
__________________
under the milky way
Met citaat reageren
Oud 14-02-2006, 17:20
Verwijderd
Citaat:
standby schreef op 13-02-2006 @ 21:59 :
hmm, ik ben er een beetje achter gekomen dat ik dit jaar de verkeerde studie heb gekozen en nu zit ik een beetje rond te kijken wat ik volgend jaar wil gaan doen. Omdat ik aardrijkskunde, geschiedenis en economie op het vwo leuke vakken vond, vraag ik me af of een van deze vakken echt terug komt in studie.
economie en aardrijskunde wel veel, ook wel een deel geschiedenis.
Ik zou zeggen: loop een dagje mee!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2006, 11:14
Onbekende
Avatar van Onbekende
Onbekende is offline
Citaat:
standby schreef op 13-02-2006 @ 21:59 :
hmm, ik ben er een beetje achter gekomen dat ik dit jaar de verkeerde studie heb gekozen en nu zit ik een beetje rond te kijken wat ik volgend jaar wil gaan doen. Omdat ik aardrijkskunde, geschiedenis en economie op het vwo leuke vakken vond, vraag ik me af of een van deze vakken echt terug komt in studie.
Volgens mij hangt het er nogal van af waar je sociale geografie gaat studeren waar de nadruk ligt. Geografie is aan de ene universiteit meer economisch gericht dan aan de andere. Geschiedenis komt in de studie zelf niet echt aan bod is mijn ervaring.

Zelf studeer ik Sociale Geografie en Planologie aan de Rijksuniversiteit Groningen en ik ben nu derdejaars. Wanneer je bijvoorbeeld economie heel interessant vind, kun je je daar meer in verdiepen door je keuzevakken en daarna de master economische geografie gaan doen. Zelf heb ik minder interesse in de enonomische kant en vind ik demografie, culturele geografie en planologie interessanter. Ik sta momenteel voor de keuze voor mijn master en dat is erg lastig, want er zijn veel verschillende masters die je kunt kiezen en ik ben er nog niet echt uit.

Mocht je meer willen weten over sociale geografie in Groningen kun je me altijd mailen (ik kom nauwelijks meer op dit forum, dus weet niet of ik anders een eventuele reactie zou lezen).
__________________
May the best day of your past be the worst of your future!
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 06:54
leipo
leipo is offline
leuke opleiding maaruh ik heb een vraag

wat voor soort bachelor krijg je?

BSc of BA


Laatst gewijzigd op 23-02-2006 om 18:12.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2006, 18:12
leipo
leipo is offline
??
Met citaat reageren
Oud 01-03-2006, 11:34
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Citaat:
leipo schreef op 23-02-2006 @ 06:54 :
leuke opleiding maaruh ik heb een vraag

wat voor soort bachelor krijg je?

BSc of BA

BSc
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 08:49
Verwijderd
In hoeverre is het belangrijk dat je een stom nep bachelortiteltje krijgt?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 16:13
Verwijderd
Wat ik me afvraag: de de uitdagen zijn rond 10 augustus, maar wanneer zou de introductie van de studie zijn?
Er komt trouwens ook een kamp, lijtk me wel gaaf
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 16:40
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
jep ik doe het in Utrecht! Intussen weet ik veeeel meer over de studie dus PM mag...

FF wat dingen: Je moet voor je toetsen gemiddeld een 5.5 of hoger halen anders heb je het vak niet gehaald, je kunt dus niet compenseren met papers of presentaties...

En je hoeft in het tweede blok nog niet te kiezen wat je gaat doen want de richting Planologie en de richting Soc. Geografie hebben heel veel dezelfde vakken.

At Anneka: Intro in Utrecht is zoooooooooo gaaf inclusief kamp! Het is begin september en ze zijn nu al aan het voorbereiden!
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 17:03
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 02-03-2006 @ 16:40 :
jep ik doe het in Utrecht! Intussen weet ik veeeel meer over de studie dus PM mag...

FF wat dingen: Je moet voor je toetsen gemiddeld een 5.5 of hoger halen anders heb je het vak niet gehaald, je kunt dus niet compenseren met papers of presentaties...

En je hoeft in het tweede blok nog niet te kiezen wat je gaat doen want de richting Planologie en de richting Soc. Geografie hebben heel veel dezelfde vakken.

At Anneka: Intro in Utrecht is zoooooooooo gaaf inclusief kamp! Het is begin september en ze zijn nu al aan het voorbereiden!
dat eerste gedeelte wist ik allemaal al van de meeloopdag! Je schijnt wel een repareeropdracht te kunnen doen ofzo als je bijv een 5.3 hebt?

heb er oko al heeeel veel zin in
Met citaat reageren
Oud 02-03-2006, 22:23
Verwijderd
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 02-03-2006 @ 16:40 :
FF wat dingen: Je moet voor je toetsen gemiddeld een 5.5 of hoger halen anders heb je het vak niet gehaald, je kunt dus niet compenseren met papers of presentaties...
Dat is wel met veel meer studies zo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Rechten of SG&PL
ayotyrone
2 31-07-2014 02:03
Studeren Wageningen en Internationale Ontwikkelingsstudie
Evilblue
11 08-04-2008 17:30
Studeren wat ben je nog van plan tijdens je studie?
Verwijderd
57 28-10-2007 17:08
Studeren Hoe ''leuk'' is jouw studie?
Melpomene
60 18-06-2007 22:05
Algemene schoolzaken Planologie
Mindfields
12 28-08-2004 13:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:46.