Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2006
Bekijk resultaten poll: Hoe gingen de eindexamens?
Goed 30 32.26%
Redelijk 34 36.56%
Matig 12 12.90%
Zwak 17 18.28%
Aantal stemmers: 93. Je mag niet stemmen in deze poll

 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2006, 08:36
brands
Avatar van brands
brands is offline
Heey mensen,

- Wie heeft er al eindexamens gehad?
- En hoe gingen ze?
- Vond je het eng om voor het eerst daar in de examenzaal te zitten?

Kortom, jullie mening.


Zelf heb ik morgen mijn eerste eindexamen.
Advertentie
Oud 21-05-2006, 09:09
Fides
Fides is offline
Citaat:
brands schreef op 21-05-2006 @ 09:36 :
Zelf heb ik morgen mijn eerste eindexamens.
Oud 21-05-2006, 09:12
Estar
Estar is offline
Ik heb er al 3 gehad en ik vond ze kut gaan.
Oud 21-05-2006, 09:20
SpecialX
SpecialX is offline
Ik moet morgen beginnen... weet iig dat ik me bekertje op z'n kop moet zetten voor de thee.. Meer weet ik niet

Naja.. de examenstof beheers ik nu redelijk.. ik moet een 4,3 halen dus als het goed is moet dat lukken.
Oud 21-05-2006, 10:49
Ramia
Ramia is offline
Ik heb er nu 2 gehad en ik vond het superleuk! Die hele sfeer in de aula en al dat gedoe erom heen. Echt om je dood te lachen! Nu alleen nog goeie cijfers.....
Oud 21-05-2006, 11:24
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Ik heb er 1 gehad en die ging goed, maar dat was ook een van mn beste vakken.. dusja.
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 21-05-2006, 11:45
3iNdEx4mEn sWeT
3iNdEx4mEn sWeT is offline
ik heb er al 1 gehad.
die ging op zich wel okee het viel me allemaal wel mee.
dus op naar de volgende
Oud 21-05-2006, 12:11
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ik heb er vrijdag een gehad en vond het wel goed gaan. Het is eigenlijk wel leuk om te doen, want ik kreeg echt het idee van 'dit is gewoon het laatste op deze school' Het sfeertje in die gymzaal is ook grappig, iedereen maakt hetzelfde mee als jij. Naja, een beetje vaag allemaal, maar ik vind het iig niet vreselijk om examen te doen!
Nog 5 te gaan...
Oud 21-05-2006, 12:32
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik heb vrijdag m'n eerste examen gehad, en het ging goed. Heel goed eigenlijk, had waarschijnlijk 43 van de 46 punten . Verder was ik niet zenuwachtig, en vond ik de sfeer in de zaal wel fijn. Alleen verschrikkelijk irritant dat je dan een lerares hebt als surveillant, die vergeet haar telefoon uit te zetten, en die natuurlijk afgaat. Grom.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Oud 21-05-2006, 13:37
__
Avatar van __
__ is offline
tot nu toe ging het goed, alleen nog maar frans gehad. maar ik praat wel anders na morgen (geschiedenis) vrees ik.
Oud 21-05-2006, 13:47
bbyn
bbyn is offline
wiskunde ging super (tussen 8.3 en 9.6)
duits ging oke (tussen 5.4 en 7.4)

bij de 1e (duits) was ik best zenuwwachtig ent was beetje nieuw enzo... dus ging niet zo super.. normaal haal ik hoger maargoed...

wel lekker dat ik 1/4 er al op heb zitten
__________________
"Once I asked Jesus : How much do you love me? He said: this much. He stretched His arms and died for me!"
Oud 21-05-2006, 13:52
oOLittle-DreamO
Avatar van oOLittle-DreamO
oOLittle-DreamO is offline
Ik moet dinsdag mijn eerste examen pas maken. Economie.
Oud 21-05-2006, 14:07
ikhouvanschaap
ikhouvanschaap is offline
Geschiedenis morgen... meteen met het leukste beginnen en kut eindigen met engels
Oud 21-05-2006, 14:20
]ules
]ules is offline
ik heb er al 2 gehad:

m&o ging echt bagger, heb ik uitgerekend dat ik tussen de 3.2 en de nog iets zit

duits ging wel goed, heb ik een voldoende voor

morgen geschiedenis en nederlands.. nog weinig voor gedaan, dus ik ben benieuwd
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 21-05-2006, 14:35
Experiment
Experiment is offline
Citaat:
Leeuwtje schreef op 21-05-2006 @ 12:24 :
Ik heb er 1 gehad en die ging goed, maar dat was ook een van mn beste vakken.. dusja.
Oud 22-05-2006, 15:38
brands
Avatar van brands
brands is offline
Om maar ff te zeggen hoe mijn examen ging

Op zich ging hij wel redelijk maar er moest wel tijd bij, dat was wel te kort .

Maar het is w88 op het resultaat ervan . Hoop hoger dan zoveel dan vind ik het allemaal
Oud 22-05-2006, 15:48
Verwijderd
2 gehad, Frans2 en Geschiedenis2. Frans ging tof, dikke voldoende. Geschiedenis iig genoeg voor een 6 gemiddeld, hopelijk is de normering zo dat ik een 7 gemiddeld sta.
Oud 22-05-2006, 17:13
Dzjun
Dzjun is offline
bio: nogal slecht

scheikunde: zeker wel een voldoende

Nu nog 6....
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Ads door Google
Oud 22-05-2006, 17:20
Brack
Brack is offline
M&O: redelijk, wel geslaagd
GS: idem
morgen AK: moet een 4,7 halen, dat wordt nog lastig.........actieve aarde moeten ze verbieden als examenonderwerp
Oud 22-05-2006, 17:21
Leeuwtje
Avatar van Leeuwtje
Leeuwtje is offline
Nu de 2e en de 3e gehad:
GS ging wel oke, ik verwachtte er niet te veel van want ik vond het erg moeilijk om te leren: maar toch voldoende gehaald
Nederlands vond ik wel makkelijk, nadeel is alleen da tik erg slecht ben in samenvatten, maar ook voldoende

De helft gehad - nog 3 te gaan!
__________________
Nothing beats a Leeuwtje. <3 Obi Wan
Oud 23-05-2006, 12:35
Danseninderegen
Danseninderegen is offline
Ik heb vanochtend m'n eerste examen gehad --> Duits (tekst)

Ging opzich best goed, heb de antwoorden opgeschreven en het op internet nagekeken (de meerkeuzevragen erg streng, zodat 't altijd nog mee kan vallen ) en ik kwam uit tussen de 5,9 en 7,9 (omdat die marge nog niet bekend is ofzo?) en ik vond het opzich wel redelijk gaan

Morgen bio!
Oud 27-05-2006, 10:37
brands
Avatar van brands
brands is offline
Eerder heb ik al gezegd hoe natuurkunde (op onze school genaamd: nask1) ging.

Laat ik nu eens verder gaan op hoe economie ging. Bij mij ging die goed, omdat ik economie nooit zo moeilijk vind. En die ene vraag 9 kreeg je maar 1 punt voor een lange berekening vond ik best wel jammer. Achteraf gezien is het wel weer beter, omdat ik die namelijk fout had .

Maandag de volgende 2 examens. Dan vertel ga ik verder met mijn stukje over hoe dat is gegaan.

Iedereen nog succes met zijn of haar examens die je nog te gaan hebt.

Groetjes,
Oud 27-05-2006, 13:18
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
geschiedenis, nederlands en frans gingen
maar economie kunstgeschiedenis en bio, de ietwat moeilijkere vakken komen nog, maarja zal wel lukken
Oud 27-05-2006, 15:23
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik heb er 3 gehad

sk:
bio:
nederlands
__________________
niet alleen =)
Oud 27-05-2006, 15:59
Nyawa
Grieks:
Geschiedenis:
Aardrijkskunde:
Nederlands:
Economie 1,2:

Over het algemeen wel goed dus. Engels, filosofie en wiskunde komen nog.
Advertentie
Oud 27-05-2006, 20:06
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Ik heb er 3 gehad

Biologie - niet heel goed, maar het zal geen onvoldoende worden door een (te hopen) hoge normering

Nederlands - ging wel goed eigenlijk, vooral het tekstverklaren ging lekker, samenvatting minder maar zal zeker een voldoende zijn

Scheikunde - slecht, zal waarschijlijk net een voldoende hebben door mijn eigen stommiteit (paar vragen niet gezien)
Oud 27-05-2006, 20:30
Marticek
Marticek is offline
Ik heb nu Nederlands en Duits gehad en het ging wel redelijk zo . In ieder geval geen onvoldoendes, alleen over Nederlands twijfel ik nog n beetje omdat ik die samenvatting nogal verknald heb . Maar ja, ik laat die vakken nu achter me en concentreer me op wat nog komen gaat!
Oud 28-05-2006, 13:01
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
Citaat:
Bloody_Kisses schreef op 27-05-2006 @ 21:06 :


Scheikunde - slecht, zal waarschijlijk net een voldoende hebben door mijn eigen stommiteit (paar vragen niet gezien)
Onze docent had ons daarvoor gewaarschuwd omdat er vorig jaar een leerling was die de achterkant was vergeten. Ik vind dat zelf een beetje raar je kunt toch geen vragen over het hoofd zien
__________________
niet alleen =)
Oud 28-05-2006, 13:47
Bloody_Kisses
Avatar van Bloody_Kisses
Bloody_Kisses is offline
Citaat:
remy476 schreef op 28-05-2006 @ 14:01 :
Onze docent had ons daarvoor gewaarschuwd omdat er vorig jaar een leerling was die de achterkant was vergeten. Ik vind dat zelf een beetje raar je kunt toch geen vragen over het hoofd zien
Nou ja ik heb de vragen wel gezien maar pas toen ik dacht dat ik klaar was (10 min van te voren) En ja het is raar. Er staat onderaan steeds lees verder etc. En toch had ik het idee dat dat het einde was, omdat ik al zoveel tijd nodig had voor de rest van de opgave.

Ach ja het zal me nu in ieder geval niet meer gebeuren.
Oud 28-05-2006, 14:09
evilernie
evilernie is offline
- Wie heeft er al eindexamens gehad?
gs, wis, ned
- En hoe gingen ze?
gs goed meer over vietnam had ik niet verwacht maar is wel mijn betere onderdeel, ned ja gewoon makkelijk, wiskunde was mijn beste vak maar aardig verneukt zag het gewoon niet... wel alles genoeg gehaald om te slagen tot nu toe
- Vond je het eng om voor het eerst daar in de examenzaal te zitten?
nee absoluut niet is altijd al zo met tentamens ook behalve luister of spreek tentamens...
__________________
biertje?
Oud 29-05-2006, 16:38
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ik heb zoals eerder gezegd is had ik vandaag 2 examens. Dat waren Nederlands en aardrijkskunde.

Nederlands
Ging opzich wel lekker. Alleen de samenvatting ging er slecht. Het artikel dat er dan weer bij zat ging echt weer goed. DUS over het algemeen een goed gevoel over.

Aardrijkskunde
Ook een goed gevoel over dus dat zit wel goed

Morgen nog wiskunde en woensdag Engels.


Greetz
Oud 29-05-2006, 17:32
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
en mensen daar komt het

Spoiler



dat zegt genoeg
__________________
niet alleen =)
Oud 29-05-2006, 17:39
Dzjun
Dzjun is offline
Ik ben nu op de helft... Moet er nog 4 (wis, nat, latijn en muziek ...)

Engels ging wel ok vandaag, heb wel een voldoende...
Nou heeeeel hard hopen dat wisk morgen meevalt...
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 29-05-2006, 17:47
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 27-05-2006 @ 14:18 :
geschiedenis, nederlands en frans gingen
maar economie kunstgeschiedenis en bio, de ietwat moeilijkere vakken komen nog, maarja zal wel lukken
bio ging goed
kunstgeschiedenis minder, maar heb wel mijn benodigde 4 denk ik
Oud 29-05-2006, 18:01
Nyawa
Engels ging goed, eigenlijk precies zoals de oefenexamens gingen en ik kom ook op ongeveer hetzelfde aantal punten uit, dus ik ben zeer tevreden.
Oud 29-05-2006, 20:17
Sell-by.date
Avatar van Sell-by.date
Sell-by.date is offline
Duits - Ging wel redelijk. Verwacht een 5 ongeveer, en daar ben ik tevreden mee.

Biologie - Ging super. Verwacht zo rond de 8 te zitten.

Aardrijkskunde - Goed gevoel over, word denk ik een ruime voldoende maar hangt een beetje af om ze mijn manier van dingen formuleren goed zullen rekenen.

Nederlands - Ging super, erg goed gevoel over. Samenvatting was gemakkelijk en ik zat netjes onder het maximale aantal woorden. Schrijfvaardigheid ging naar mijn idee ook heel netjes; Alle punten zijn er netjes in verwerkt, ik heb alleen niet zo op de opmaak gelet maar verwacht dat dit wel goed komt.
Ads door Google
Oud 30-05-2006, 15:31
brands
Avatar van brands
brands is offline
Heb er al weer 1 gehad . Dat was wiskunde.

Om maar even te zeggen hoe het ging. Wiskunde was niet echt moeilijk maar ook niet echt makkelijk. Het zat er een beetje tussen in vond ik.

Ciao
Oud 30-05-2006, 15:52
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Ik heb alleen nog wiskunde A1,2. Mijn slechtste vak, dus daar verwacht ik niet teveel van.
__________________
Guitarred and feathered
Oud 30-05-2006, 16:52
Dzjun
Dzjun is offline
Wiskunde gehad... Ging voor mij doen best goed, ik ben namelijk echt een ramp in wiskunde. Ik moest voor dit examen een 5.2 halen om een 6 te staan en ik denk wel dat dat gelukt is !!!

Nu nog DRIE examens.... (natuurkunde, latijn en muziek)
__________________
Beetje vreemd, maar wel lekker...
Oud 30-05-2006, 17:01
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
wiskunde
__________________
niet alleen =)
Oud 31-05-2006, 09:32
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Duits: goed. Ongeveer een 7.1
Wiskunde: Goed Ongeveer een 7,5
Economie: Wat minder, tussen de 5.8 en 6
Engels: Heb ik vanmiddag.
Nederlands: Ging wel goed. Samenvatting was lastig.
Biologie: Ook wel redelijk.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 31-05-2006, 11:01
Nyawa
Filosofie:
Oud 31-05-2006, 11:11
Inga
Avatar van Inga
Inga is offline
Alles ging ongeveer gemiddeld alleen Engels en Nederlands gingen HEEL goed en m&o ging HEEL slecht

redelijk dus
__________________
DJ, play this girl a love song
Oud 31-05-2006, 11:14
Cathinca
Cathinca is offline
- Ik moet er nog eentje, Engels en dat is morgen.

- Bij mij was het heel vaag, alle vakken die ik moeilijk vond gingen top en vakken waar ik normaal mijn hand voor omdraai gingen echt slecht.

Frans
Nederlands
Geschiedenis
Economie

Maar hopen op een hoge normering.

- Echt eng vond ik het niet, omdat we ook al onze schoolexamens gewoon in die stomme gymzaal hebben gehad. Ik vond de eerste dag (2 examens) wel een enorm lange zit en dat heb ik echt een paar dagen daarna nog wel in mijn schouders en rug gevoeld.

Nou ja, nu maar wachten op de uitslag...
Groet,

Cathinca
Oud 31-05-2006, 11:24
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
alleen kunstgeschiedenis was moeilijk, voor de rest
Oud 31-05-2006, 12:06
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 31-05-2006 @ 12:24 :
alleen kunstgeschiedenis was moeilijk, voor de rest
Die vond ik juist wel te doen.. Tenminste, ik heb hem niet super gemaakt denk ik, maar ik had de indruk dat als je er echt iets voor gedaan had het een eitje van een examen was?
__________________
Guitarred and feathered
Oud 31-05-2006, 12:12
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Doavid schreef op 31-05-2006 @ 13:06 :
Die vond ik juist wel te doen.. Tenminste, ik heb hem niet super gemaakt denk ik, maar ik had de indruk dat als je er echt iets voor gedaan had het een eitje van een examen was?
(ik doe havo)
Ik vind de vragen altijd zo onduidelijk, het examen vond ik wel meevallen, maar toen ik de het antwoordmodel zag... . Het kan natuurlijk ook zijn dat ik de antwoorden zodanig anders geforumleerd heb, dat het fout leek, maar misschien wordt het wel goed gerekend. Achja ik moet een 4 halen, en die heb ik ook wel. En om eerlijk te zijn, ik had er bijna niks voor gedaan, dus ik mag eigenlijk niet zeuren.
Oud 31-05-2006, 12:41
Moustache
Avatar van Moustache
Moustache is offline
Citaat:
IcedEarth schreef op 31-05-2006 @ 13:12 :
(ik doe havo)
Ik vind de vragen altijd zo onduidelijk, het examen vond ik wel meevallen, maar toen ik de het antwoordmodel zag... . Het kan natuurlijk ook zijn dat ik de antwoorden zodanig anders geforumleerd heb, dat het fout leek, maar misschien wordt het wel goed gerekend. Achja ik moet een 4 halen, en die heb ik ook wel. En om eerlijk te zijn, ik had er bijna niks voor gedaan, dus ik mag eigenlijk niet zeuren.
Nouja je kunt er vaak wel een mouw aan passen als leraar. Het antwoordmodel zegt meestal ook 'een voorbeeld van een goed antwoord is...' dus die 4 moet dan toch wel lukken
__________________
Guitarred and feathered
Oud 31-05-2006, 12:46
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Doavid schreef op 31-05-2006 @ 13:41 :
Nouja je kunt er vaak wel een mouw aan passen als leraar. Het antwoordmodel zegt meestal ook 'een voorbeeld van een goed antwoord is...' dus die 4 moet dan toch wel lukken
Als ik het ongeveer bekeek had ik met een normering van 0 nog een 38, en dan keek ik het zelf vrij streng na, dus 't komt wel goed. Zelfs met mijn belachelijk strenge leraar die er trots op is dat hij nooit commentaar krijgt van de tweede corrector, en zelf altijd heel veel commentaar geeft .


ot: voel me goehoed, sta waarschijnlijk nergens onvoldoende voor, en mag morgen lekker een 1 halen voor Engels ( dan sta ik welliswaar wel onvoldoende maar dat mag ha) Ga natuurlijk voor de 8.
Oud 31-05-2006, 15:43
brands
Avatar van brands
brands is offline
Mijn laatste examen gehad . Dat was engels.

Hoe ging het bij mij
Bij mij ging het eigelijks best goed. Hopen dat het een voldoende is . Maar dat zal wel

Greetz,

Brands
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Centraal eindexamen Gestresst om de Eindexamens (Belgie)
Ibzoon
4 11-06-2016 23:45
Beleidszaken [Website scholieren.com] Eindexamens: gegeven schattingen cijfers eindexamens
Axel11
1 27-05-2015 15:57
Psychologie Ik misbruik het forum even als persoonlijke Klaagmuur
Verwijderd
8 21-06-2012 17:20
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VMBO examens afschaffen?
Verwijderd
122 11-03-2005 13:09
Liefde & Relatie Op vakantie en feest met ex...hints of..?
Gast
11 22-05-2004 12:40
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27.