Oud 26-07-2007, 00:18
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 26-07-2007 @ 00:19 :
Doe dan even de spelregels

En kusje voor DP.
Slim plan, ja.

De spelregels van het befaamde weerwolfspel

Traditioneel speelt dit spel zich af in een klein dorpje in de Middeleeuwen wat geteisterd wordt door duivelse wezens: weerwolven. De setting is echter al vaak veranderd (eens was zelfs er de legendarische tijdmachine).
Users die mee willen spelen kunnen zich voor het spel begint (en nadat een nieuw spel is aangekondigd) inschrijven en zij krijgen (semi-random) een rol toegewezen.
In totaal spelen er 20 users mee. Hier onder bevinden zich dan vier weerwolven, een Tovenaar, een Heks, een Ziener, een Leerling, een verrader en een aantal simpele dorpelingen (over al deze functies later meer). Niet iedereen werkt tegen de wolven, maar ook dit wordt verderop uitgelegd.
Iedereen weet van zichzelf welke rol/functie hij vervult, maar de weerwolven komen ’s nachts bij elkaar om te moorden en naar de maan te huilen en weten zo ook elkaars identiteit.

Het doel van het spel is simpel: de dorpelingen (en de andere “good guys”) proberen alle weerwolven te doden, de weerwolven juist zo snel mogelijk iedereen op willen eten (met uitzondering van hun mede-weerwolven natuurlijk).

Het spel begint met een eerste stemronde voor de dorpelingen. Tijdens de dorpsvergadering, ‘s avonds in de herberg, worden levensdraden doorgeknipt. Alle dorpelingen zitten rond de tafel (of achter hun pc) en bespreken wie er opgehangen moet worden. Hun dorp wordt al tijden ’s nachts geteisterd door terroriserende, moordende weerwolven, die overdag veranderen in onschuldig uitziende dorpsbewoners. Er moet iets aan gedaan worden. Er moet iets veranderen! De dorpelingen nemen het heft in eigen hand.
Elke deelnemer stuurt een persoonlijk bericht aan de Spelleider met daarop de naam van degene die volgens hem moet worden opgehangen. De user met de meeste stemmen wordt gelyncht, sterft, en ligt dan helaas uit het spel. De Spelleider maakt bekend wie welk lot is toegevallen door middel van een verslag van de gebeurtenis en vertelt ook welke rol de overledene vervulde.

’s Nachts is de tijd van de weerwolven. In het licht van de maan veranderen zij van gedaante en sluipen zij door het dorp, waar zij samen een slachtoffer maken. In overleg kiezen de weerwolven hun menselijke maaltijd en dit melden zij in een gezamenlijk bericht aan de Spelleider. Deze maakt vervolgens weer bekend wat voor tragedie er ’s nachts heeft plaatsgevonden…

Als de avond valt komen de dorpelingen weer bij elkaar met een kroes bier in de herberg, om de verschrikkelijke voorvallen van voorgaande nacht te bespreken. Natuurlijk is er dan weer een stemronde, een nacht waarin de weerwolven toeslaan, et cetera.


Alle functies naast de gewone wolven en dorpelingen op een rijtje:


Verrader
Functie tijdens hangrondes: De Verrader stemt als gewone dorpeling, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeert andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken.
Functie tijdens eetrondes: geen.
Positie: wolven
Kennis: de verrader weet wie de wolven zijn.

Heks
Functie tijdens hangrondes: De heks stemt als gewone dorpeling, maar probeert andere dorpelingen weg te stemmen. Dit kan mislukken omdat de heks de identiteit van de wolven niet kent.
Functie tijdens eetrondes: De heks stuurt één naam naar de spelleider. Deze persoon wordt tijdens die eetronde behekst. Kiest de heks de leerling, de verrader of een dorpeling dan is er geen effect (want die doen toch niks tijdens eetrondes).
Kiest de heks een weerwolf dan is er geen effect want deze zijn immuun tegen de heks’ krachten.
Kiest de heks de tovenaar, ziener of wolfsbane dan wordt deze persoon's speciale functie tijdens deze eetronde geblokkeerd. (bescherming van tovenaar vervalt, wolfsbane kan die ronde gewoon worden opgegeten, ziener krijgt bericht dat de opgevraagde functie niet kan worden gegeven vanwege beheksing). De heks krijgt niet te horen wat voor effect haar beheksing heeft gehad.
Positie: wolven
Kennis: alleen de eigen functie.

Leerling
Deze begint het spel als een gewone dorpeling, maar zodra de Tovenaar, Ziener of Heks wordt gedood zal de speciale functie van de Leerling in werking treden. De Leerling wordt gepromoveerd naar Tovenaarsleerling, Leerling-ziener of Leerling-heks (afhankelijk van wie er als eerste sterft). De leerling krijgt dan dezelfde gave en functie.
Er is maar één leerling, dus alleen de persoon die als eerste dood gaat kan worden vervangen. Als de leerling eerder dood gaat dan bovenstaande drie dan is er uiteraard geen vervanging. Een leerling-ziener begint 'blanco', hij krijgt niks van de info van de oude ziener te horen.
Het leuke van de leerling is dat ie in het begin niet weet waar zijn loyaliteit ligt: als ie leerling-heks wordt gaat hij bijvoorbeeld voor de wolven werken.
Positie: dorpelingen (aanvankelijk, dit kan veranderen mocht de Leerling Leerling-heks worden)
Kennis: alleen de eigen functie

Tovenaar
De Tovenaar beschermt elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven, waarbij hij natuurlijk niet zichzelf mag beschermen. De naam van zijn beschermeling stuurt de Tovenaar in een pm naar de Spelleider.
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Wolfsbane
De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging).
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Ziener
De Ziener kan in de nacht van de eetrondes een bericht sturen naar de Spelleider om te vragen wat een bepaald persoons functie/rol is en deze kennis gebruiken om te stemmen.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de gevraagde persoon/personen.

De geliefden
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook. Het doel is dus om samen het spel te overleven. De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen, dit mag uiteraard niet met de anderen.
Positie: ze gaan altijd voor elkaar, ongeacht aan welke kant ze staan
Kennis: de eigen functies en alle overige beschikbare kennis.

Cupido
deze moet bij het begin van het spel twee namen opgeven en deze worden dan de geliefden. Op die manier kan de spelleider niet expres een wolf en een dorpeling samenzetten (of juist niet), maar hangt het echt af van het toeval. Want de cupido weet dus niet de functies.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de geliefden

De jager:
De jager is vooral een doorn in het oog van de wolven. Hij mag iemand afschieten zodra hij dood gaat, of dat nou in de eet of hangronde is. Zolang de jager erin zit loop je het risico om te worden neer geschoten als je iemand te verdacht maakt of jezelf verdacht maakt. Hij weet alleen zijn eigen functie. Hij kan dus per ongeluk in het voordeel van de wolven schieten.
Positie: Dorpelingen
Kennis: Alleen de eigen functie


Een paar regels om goed spelverloop te bevorderen

Onderling overleg is niet toegestaan! (behalve natuurlijk tussen de weerwolven en geliefdes)

De wolven winnen het spel als op een bepaald moment zij in de meerderheid zijn. Een meerderheid van wolven resulteert namelijk in het feit dat er na een stemronde altijd een niet-weerwolf wordt opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.

Iedere deelnemer, behalve de weerwolven, moet stemmen. Na 3 rondes achter elkaar niet te hebben gestemd krijg je een waarschuwing van de Spelleider. Als je 4 rondes niet hebt gestemd krijg je een zogenaamde 'rode kaart' en mag je het volgende spel niet meedoen.

De Ziener houdt zijn extra kennis voor zichzelf, maar mag zich natuurlijk wel gedragen naar zijn kennis zonder dit expliciet te zeggen.

Per ronde mag de Ziener slechts van één user de functie opvragen.

De Spelleider mag niks loslaten over het verloop van het stemmen (wie en wie wat heeft gestemd moet maar achteraf blijken).

De Tovenaar mag per nacht één user beschermen tegen de weerwolven.

De weerwolven moeten elke nacht in overleg met elkaar proberen een dorpeling op te eten.

Bluffen is toegestaan, zelfs gewenst.

Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels.

Het spel heeft elke keer twee stemrondes. Eén van de dorpsbewoners en één van de weerwolven. Per ronde is er een deadline waarvoor gestemd moet worden welke duidelijk door de Spelleider genoemd wordt, dit is meestal 24 uur. Als je niet vóór de deadline hebt gestemd is je stem ongeldig en vervalt deze. Bij gelijkspel stemmen de weerwolven ook en hebben zij dus de beslissende stem. Zij horen ook tussen wie het gelijkspel is.

Als je dood bent ben je ook echt dood. Het is dan dus niet de bedoeling om nog theorieën te gaan spuien. De wolven eten -meestal- niet voor niks iemand op.


Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7.
8. Lisaaah
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20.
21. Daboman
22.



Ik sla deze keer denk ik over. Hoewel ik nog twijfel.
__________________
Hoi! - Soija.nl

Laatst gewijzigd op 26-07-2007 om 00:32.
Advertentie
Oud 26-07-2007, 00:19
Verwijderd
Doe dan even de spelregels

En kusje voor DP.
Oud 26-07-2007, 00:21
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7. TopDropje
8. Lisaaah
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20.
21. Daboman
22.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-07-2007, 00:44
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7. TopDropje
8. Lisaaah
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20.
21. Daboman
26. Kunst
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 26-07-2007, 00:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hanneke, doe mee!

En een kusje voor Lisaaah.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-07-2007, 01:38
Wind's Embrace
Avatar van Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7. TopDropje
8. Lisaaah
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst
__________________
* Together we look at the stars *
Oud 26-07-2007, 02:58
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7. TopDropje
8. Lisaaah
9.
10.
11.
12.
13. Maxwell
14.
15.
16.
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst
__________________
Abc.
Oud 26-07-2007, 03:00
Kitsch
Avatar van Kitsch
Kitsch is offline
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7. TopDropje
8. Lisaaah
9.
10.
11.
12.
13. Maxwell
14.
15.
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst
__________________
The last time we talked, Mr. Smith, you reduced me to tears
Oud 26-07-2007, 07:32
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Spelleiders
1. sterrenmeisje
2. Dark Phoenix

Spelers
1. Flowtje
2. Tink*
3. Elpida
4.
5.
6.
7. TopDropje
8. Lisaaah
9.
10.
11.
12.
13. Maxwell
14.
15.Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst

Dan doe ik maar mee. Ik wou eigenlijk spelleider zijn maar dit is ook best.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 26-07-2007, 08:27
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Spelleiders
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04.
05.
06.
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10.
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14.
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst
Oud 26-07-2007, 08:29
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
about de jager: stemt die elke ronde wie er mee gaat, mocht ie sterven? of stemt ie pas na zn dood, wie ie meeneemt, waardoor de andere dus later eruit gaat?

@ Kunst, waarom heb je 22 vervangen door 26?
Oud 26-07-2007, 09:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 26-07-2007 @ 08:27 :
Spelleiders
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04.
05.
06.
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10.
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14.
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst
Verdacht

*Notitie maakt*
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-07-2007, 10:02
Cirílico
Avatar van Cirílico
Cirílico is offline
Mag ik meedoen? Ik lees altijd mee op dit forum en ik heb ook een paar keer het spel meegevolgd, maar ik heb het nog nooit gespeeld.
Oud 26-07-2007, 10:11
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Cirílico schreef op 26-07-2007 @ 10:02 :
Mag ik meedoen? Ik lees altijd mee op dit forum en ik heb ook een paar keer het spel meegevolgd, maar ik heb het nog nooit gespeeld.
Tuurlijk. Zeker doen. Ik deed de vorige keer ook voor het eerst mee. Is leuk om te doen.
Oud 26-07-2007, 10:25
Cirílico
Avatar van Cirílico
Cirílico is offline
Ok dan.

Spelleiders
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04.Cirílico
05.
06.
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10.
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14.
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst
Oud 26-07-2007, 10:27
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Zo EINDELIJK, ik kan ook weer eens meedoen!

Spelleiders
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04.Cirílico
05. Roos
06.
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10.
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14.
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-07-2007, 10:28
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Spelleiders
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04.Cirílico
05. Roos
06. Missy
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10.
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14.
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
26. Kunst
Oud 26-07-2007, 11:20
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Oeh wat was ik heldhaftig in het verhaal . ik heb iedereen gered! hahahaha
deze keer ga ik niet meedoen want ik ga op vakantie, wel jammer. Hopelijk ben ik er de volgende keer weer bij!

en Spelleiders, bedankt!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Ads door Google
Oud 26-07-2007, 11:59
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 26-07-2007 @ 09:34 :
Verdacht

*Notitie maakt*
Wat is dat toch altijd met wolven, die mijn verdenkingen niet appreciëren?
Oud 26-07-2007, 12:14
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Spelleiders:
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Missy
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10.
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst
Oud 26-07-2007, 12:22
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 26-07-2007 @ 11:20 :
Oeh wat was ik heldhaftig in het verhaal . ik heb iedereen gered! hahahaha
deze keer ga ik niet meedoen want ik ga op vakantie, wel jammer. Hopelijk ben ik er de volgende keer weer bij!

en Spelleiders, bedankt!
Misschien kan je voor mij invallen van 6 t/m 10 augustus want ik heb ineens geen vervanger meer . Tja en anders stem ik maar gewoon 2 keer niet of 2 keer vooruit Maar goed, een reservespeler komt dus wel van pas

Citaat:
Yoshimare schreef op 26-07-2007 @ 08:29 :
about de jager: stemt die elke ronde wie er mee gaat, mocht ie sterven? of stemt ie pas na zn dood, wie ie meeneemt, waardoor de andere dus later eruit gaat?
Hij brengt zijn stem pas uit als hij dood gaat. De heks kan dit niet tegenhouden (omdat de jager anders zijn functie nooit normaal zou kunnen uitoefenen. Hij schiet pas als hij al dood is en zijn functie dus al bekend is). Degene die wordt meegenomen gaat er een ronde later uit.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 26-07-2007 om 12:37.
Oud 26-07-2007, 12:39
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 26-07-2007 @ 12:22 :
Misschien kan je voor mij invallen van 6 t/m 10 augustus want ik heb ineens geen vervanger meer . Tja en anders stem ik maar gewoon 2 keer niet of 2 keer vooruit Maar goed, een reservespeler komt dus wel van pas
dan ben ik juist op vakantie, ik ga maandag en blijf naar verwachting twee weken weg.
maar als het spel dan nog bezig is, of als we eerder terug komen, wil ik best reserve zijn.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 26-07-2007, 12:48
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Daboman schreef op 26-07-2007 @ 12:22 :
Misschien kan je voor mij invallen van 6 t/m 10 augustus want ik heb ineens geen vervanger meer . Tja en anders stem ik maar gewoon 2 keer niet of 2 keer vooruit Maar goed, een reservespeler komt dus wel van pas
Dat wil ik eventueel wel voor je doen.

Ik doe dus niet met het spel mee, want bij nader inzien ben ik toch wel erg vaak 's avonds weg. Ik zal mijn eigen even van de lijst afhalen.

Spelleiders:
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06.
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10.
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst
Oud 26-07-2007, 13:09
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 26-07-2007 @ 00:44 :
Hanneke, doe mee!
Nah, volgende keer weer!
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 26-07-2007, 13:31
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 26-07-2007 @ 13:09 :
Nah, volgende keer weer!
Dadelijk komt die lijst weer niet vol Bijna alle regulars zitten er al in Al moeten nog minstens 2 regulars zich vanavond inschrijven volgens mij.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Advertentie
Oud 26-07-2007, 13:58
Verwijderd
ik kan geen spelleider zijn, want ik ga volgende week op vakantie en mijn dagen (vooral avonden) zitten redelijk vol tot die tijd...

ik moet zeggen dat ik echt heb genoten van het sl-en vooral omdat de spelers ook heel leuk hebben gespeeld, dat was wel een positieve wisselwerking!
Oud 26-07-2007, 14:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 26-07-2007 @ 13:58 :
ik kan geen spelleider zijn, want ik ga volgende week op vakantie en mijn dagen (vooral avonden) zitten redelijk vol tot die tijd...

ik moet zeggen dat ik echt heb genoten van het sl-en vooral omdat de spelers ook heel leuk hebben gespeeld, dat was wel een positieve wisselwerking!


Andere keer dan?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-07-2007, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 26-07-2007 @ 14:14 :


Andere keer dan?
zeker!!
Oud 26-07-2007, 17:04
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
Ik wil wel meedoen!

Spelleiders:
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10.
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Oud 26-07-2007, 17:13
Biertank 52
Avatar van Biertank 52
Biertank 52 is offline
Citaat:
Dvine schreef op 26-07-2007 @ 17:04 :
Ik wil wel meedoen!

Spelleiders:
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10. Biertank 52
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst
__________________
Ik zou je lachend doen terwijl mijn vriendin er huilend naast staat.
Oud 26-07-2007, 17:36
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Spelleiders:
01.
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10. Biertank 52
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19.
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst

Ik heb sterrenmeisje even van de spelleider positie gehaald.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-07-2007, 17:37
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
Spelleiders:
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09.
10. Biertank 52
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst

na lang afwezigheid, doe ik ook weer eens een keertje mee ^_^
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 26-07-2007, 17:39
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Spelleiders:
01. sterrenmeisje
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst

Jeej, nog een plekje over.
Oud 26-07-2007, 17:42
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Spelleiders:
01.
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52
11.
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-07-2007, 17:58
Verwijderd
Spelleiders:
01.
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52
11. MadameMinke
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst

Ik zet mezelf er vast bij, maar ik moet eerst even rustig de spelregels lezen..
Oud 26-07-2007, 18:10
Verwijderd
Spelleiders:
01. ABgirl
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52
11. MadameMinke
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17.
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst
Ads door Google
Oud 26-07-2007, 18:11
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik heb nu al zin!
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-07-2007, 18:27
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-07-2007 @ 18:11 :
Ik heb nu al zin!
Ik ook
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-07-2007, 18:28
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Nog een! Ik vind dat Hanneke of Missy gewoon mee moeten doen!
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 26-07-2007, 18:29
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Missy doet al soort van mee. Als ik nog leef als ik op vakantie ga

Misti zou zich trouwens ook nog aanmelden volgens mij. En anders ziet p-apple het topic nog wel.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-07-2007, 18:44
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 26-07-2007 @ 18:10 :
Spelleiders:
01. ABgirl
02. Dark Phoenix

Spelers:
01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52
11. MadameMinke
12. Yoshimare
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst
Edit: wow, ik was even in paniek dat ik niet mee kon doen, maar toen zag ik dat er nog één plekje open was (Die was toch niet voor iemand anders bedoeld toch?)
__________________
Fris&Fruitig
Oud 26-07-2007, 18:45
Verwijderd
Vol
Oud 26-07-2007, 18:45
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
he bah ben ik weer net te laat
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 26-07-2007, 18:48
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
P-apple schreef op 26-07-2007 @ 18:44 :
Edit: wow, ik was even in paniek dat ik niet mee kon doen, maar toen zag ik dat er nog één plekje open was (Die was toch niet voor iemand anders bedoeld toch?)
Ik dacht wel dat je de laatste plek zou pakken Maar goed hij is inderdaad niet ingepikt, ik heb misti nog gewaarschuwd dat ze er snel bij moest zijn. Zoals je weet doen we niet aan reserveringen

En OMG: 1 minuut eerder dan trophus
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 26-07-2007, 18:52
P-apple
Avatar van P-apple
P-apple is offline
Haha, ja, als mijn papa ietsjes langzamer had gereden had ik nu niet mee kunnen doen (Ik ben de hele dag in Antwerpen geweest, en het eerste wat ik deed toen ik thuiskwam was kijken of ik er uit lag)
__________________
Fris&Fruitig
Oud 26-07-2007, 18:52
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Vol!
__________________
Wark!
Oud 26-07-2007, 18:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
P-apple schreef op 26-07-2007 @ 18:52 :
Haha, ja, als mijn papa ietsjes langzamer had gereden had ik nu niet mee kunnen doen (Ik ben de hele dag in Antwerpen geweest, en het eerste wat ik deed toen ik thuiskwam was kijken of ik er uit lag)
Heb je weer met de puppy eyes gekeken?

Wel lullig trouwens voor trophus. Nja, hij kan altijd vragen of iemand hem wil PM'en als het volgende spel begint.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 26-07-2007 om 19:02.
Oud 26-07-2007, 19:23
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Grmbl, vandaag langer weggebleven dan verwacht, nu pas thuis Achja, ik wil wel invallen voor iemand als iemand onverwacht wegvalt ofzo
__________________
Soija.nl
Oud 26-07-2007, 19:25
Verwijderd
Zie je wel er doen altijd genoeg mensen mee.
Oud 26-07-2007, 19:54
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Daboman schreef op 26-07-2007 @ 18:53 :
Heb je weer met de puppy eyes gekeken?

Wel lullig trouwens voor trophus. Nja, hij kan altijd vragen of iemand hem wil PM'en als het volgende spel begint.
of ik moet gewoon beter opletten ben veel online op verschillende accounts, het zal je verbazen
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 11:20
De Kantine Weerwolfspel # 50
Fantôme
500 20-08-2008 21:11
De Kantine Weerwolfspel 37 topic 2
Dark Phoenix
237 11-08-2007 21:55
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 07:28
De Kantine Weerwolfspel #33
Verwijderd
500 25-05-2007 21:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24.