Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2019, 13:02
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
https://nos.nl/artikel/2274625-nieuw...n-autisme.html
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2019, 13:06
Verwijderd
Ik heb antivaxidioten al best lang niet meer dit als hun hoofdclaim zien gebruiken eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2019, 13:09
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk niet dat dit antivaxxers op andere gedachtes zal brengen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 07-03-2019, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb antivaxidioten al best lang niet meer dit als hun hoofdclaim zien gebruiken eigenlijk.
Ja, dat is dus één van de klotedingen aan dit soort fenomenen. Random groep gekkies beweert iets idioots, om dat onderuit te halen wordt er gericht onderzoek opgezet, maar voordat dat onderzoek keurig verwerkt is, zijn de doelpalen verzet door de gekkies.

Pure teleologie. Het doel is "vaccinaties zijn slecht", daar ga je vervolgens redenen voor verzinnen. Wordt een reden onderuit gehaald? Op zoek naar de volgende reden.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2019, 14:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Tsja ook zo bij de bestanddelen. "Kwik is slecht." Kwik bevattende moleculen eruit (ook al waren ze niet schadelijk). Nog niet blij.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 07-03-2019, 14:24
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb antivaxidioten al best lang niet meer dit als hun hoofdclaim zien gebruiken eigenlijk.
Ja ik ook.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2019, 17:03
Verwijderd
Natuurlijk werd ik direct op m'n plek gezet door de realiteit: https://www.thebestsocial.media/nl/a...KJ9yCTslKhi0I0
Met citaat reageren
Oud 07-03-2019, 17:38
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
HOMO

Met citaat reageren
Oud 07-03-2019, 18:05
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Karen moet nodig een piemel hebben
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 09:13
Verwijderd
Ziekenhuisrekening: €725.000,-
Tetanusshot (combo): €25,-
https://www.livescience.com/64948-te...esX383nRBAbXes

Tell me again how Big Pharma makes giant profits off of people not getting sick...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 09:20
Verwijderd
"According to the World Health Organization, estimated 2013 global revenues for vaccines is around US$24 billion. In other words, from the Big Pharma perspective, vaccines make up around 1.82% of their total expected revenues in 2013. That’s essentially a rounding error in estimating revenues, that is, the errors around the means of the total Big Pharma revenues could have a value greater than US$24 billion from vaccines."

Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 09:24
Verwijderd
"Despite recommendations by doctors to give the boy the second dose of tetanus vaccine along with other required vaccinations for children, the family declined, according to the report."

Fuck me. Zet dat tuig uit de ouderlijke macht.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 09:27
Verwijderd
Citaat:
"According to the World Health Organization, estimated 2013 global revenues for vaccines is around US$24 billion. In other words, from the Big Pharma perspective, vaccines make up around 1.82% of their total expected revenues in 2013. That’s essentially a rounding error in estimating revenues, that is, the errors around the means of the total Big Pharma revenues could have a value greater than US$24 billion from vaccines."

Ja, zelfs de nieuwe malariavaccins, die ontzettend complex zijn omdat ze uit meerdere lagen bestaan, kosten "maar" 80 euro voor een shot. Malaria gaat geloof ik nooit meer over eah, had Reinout Oerlemans het niet opgelopen tijdens een reisprogramma?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 09:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik snap niet dat deze mensen zo dusdanig serieus genomen worden dat onderzoek moet uitsluiten dat een vaccinatie geen autisme geeft . Echt joh, isoleer ze lekker of kort ze op toeslagen, met je mazelenkind.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 09:52
Verwijderd
Ik hoop oprecht dat ze allemaal een enge ziekte krijgen waar ik voor gevaccineerd ben en dat ze doodgaan. Of dat er iets nieuws komt waar je van doodgaat tenzij je gevaccineerd wordt.

Tevens hoop ik dat er een Noordzeedijk in Zuid-Holland doorbreekt, in de buurt van Den Haag. Kijken of die teringlijer van een Baudet dan nog zo'n bekkie heeft met z'n klimaatontekkingsgekanker.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 11:26
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Mijn grootouders kunnen het niet bevatten. Zij hebben nog mensen weten sterven of bijvoorbeeld de effecten van polio gezien. Die zouden me meppen als ik met antivaxideeën zou thuiskomen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 11:43
Verwijderd
En terecht. Mensen die antivax zijn zijn gewoon simpelweg stout en verdienen straf.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 16:52
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Ja, zelfs de nieuwe malariavaccins, die ontzettend complex zijn omdat ze uit meerdere lagen bestaan, kosten "maar" 80 euro voor een shot. Malaria gaat geloof ik nooit meer over eah, had Reinout Oerlemans het niet opgelopen tijdens een reisprogramma?
In principe kan je malaria gewoon genezen, er is een variant die in je lever kan blijven zitten volgens mij maar hoe dat precies zit weet ik niet.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-03-2019, 16:54
Verwijderd
Ik zit erover te denken om het malariavaccin te halen. Ik lieg wel dat ik naar de jungle ga ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 16:55
Verwijderd
Oh en dat komt omdat ik schijtersbenauwd ben op het op te lopen op een vliegveld.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2019, 16:59
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik weet niet hoe werkzaam dat vaccin is om eerlijk te zijn maar die pillen zijn ook niet chill. Ga je wel lekker van dromen.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 10:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
https://journals.sagepub.com/doi/10....41076818765779

Ook al zo onverwacht

"Objectives
Prescribing of homeopathy still occurs in a small minority of English general practices. We hypothesised that practices that prescribe any homeopathic preparations might differ in their prescribing of other drugs.

Design
Cross-sectional analysis.

Setting
English primary care.

Participants
English general practices.

Main outcome measures
We identified practices that made any homeopathy prescriptions over six months of data. We measured associations with four prescribing and two practice quality indicators using multivariable logistic regression.

Results
Only 8.5% of practices (644) prescribed homeopathy between December 2016 and May 2017. Practices in the worst-scoring quartile for a composite measure of prescribing quality (>51.4 mean percentile) were 2.1 times more likely to prescribe homeopathy than those in the best category (<40.3) (95% confidence interval: 1.6–2.8). Aggregate savings from the subset of these measures where a cost saving could be calculated were also strongly associated (highest vs. lowest quartile multivariable odds ratio: 2.9, confidence interval: 2.1–4.1). Of practices spending the most on medicines identified as ‘low value’ by NHS England, 12.8% prescribed homeopathy, compared to 3.9% for lowest spenders (multivariable odds ratio: 2.6, confidence interval: 1.9–3.6). Of practices in the worst category for aggregated price-per-unit cost savings, 12.7% prescribed homeopathy, compared to 3.5% in the best category (multivariable odds ratio: 2.7, confidence interval: 1.9–3.9). Practice quality outcomes framework scores and patient recommendation rates were not associated with prescribing homeopathy (odds ratio range: 0.9–1.2).

Conclusions
Even infrequent homeopathy prescribing is strongly associated with poor performance on a range of prescribing quality measures, but not with overall patient recommendation or quality outcomes framework score. The association is unlikely to be a direct causal relationship, but may reflect underlying practice features, such as the extent of respect for evidence-based practice, or poorer stewardship of the prescribing budget."
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoe werkzaam dat vaccin is om eerlijk te zijn maar die pillen zijn ook niet chill. Ga je wel lekker van dromen.
Rond de 60% maar er komt dit jaar nog een met 80% geloof ik.

Had je dat meegekregen van dat jochie in Oregon die tet-anus had opgelopen? $800.000,- aan ziekenhuisrekeningen en 40+ dagen opgenomen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 13:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Rond de 60% maar er komt dit jaar nog een met 80% geloof ik.

Had je dat meegekregen van dat jochie in Oregon die tet-anus had opgelopen? $800.000,- aan ziekenhuisrekeningen en 40+ dagen opgenomen.
Ja en niet vaccineren :')
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2019, 13:48
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
ja maar VRIJHEID
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-03-2019, 13:49
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
waarom is het niet gewoon strafbaar als je je ongevaccineerde kinkhoestkind bij kwetsbare baby's in de buurt laat komen hivhomo's die bewust anderen besmetten worden ook vervolgd
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:40.