Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2019, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Hoe anders denken jullie dat je leven was geweest als je veel mooier/lelijker was geweest dan je bent?
Wat is dit nu weer voor een kutvraag
Advertentie
Oud 10-11-2019, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Sorry, maar het koningslied valt voor Nederlanders toch ook niet in de categorie ‘algemene kennis’?
Vind ik ook niet.
Oud 10-11-2019, 18:47
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Wat is dit nu weer voor een kutvraag
Je bent zelf een kutvraag
Oud 10-11-2019, 18:48
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Ik train mijn kat om me high fives te geven en hij leert zo sneeeel wat een topper is het
Oud 10-11-2019, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf een kutvraag
Ik vond het ook een kutvraag.
Oud 10-11-2019, 18:50
Verwijderd
In b4 en ja ik ben ook een kutvraag!
Oud 10-11-2019, 18:50
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Ik vond het ook een kutvraag.
ok
Oud 10-11-2019, 18:52
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Maar even serieus, waarom zitten jullie (of iemand) nog op dit forum? Er is nooit een gezellig gesprek, de sfeer is ehhh matig op z'n best en ik zie nooit een interessante vraag. Alleen dat topic over de kat van deadlock was de moeite waard.
Oud 10-11-2019, 18:52
Verwijderd
Citaat:
ok
Oud 10-11-2019, 18:53
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
doe niet zo bitchy
Oud 10-11-2019, 18:56
Verwijderd
Het was leuk hier. Toen kwam jij weer terug met je kutvragen.
Oud 10-11-2019, 18:58
Verwijderd
Je vraagt niet eens waarom het een kutvraag is. Ik heb daar mijn redenen voor om dat een kutvraag te vinden.
Oud 10-11-2019, 18:58
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Het was leuk hier. Toen kwam jij weer terug met je kutvragen.
Wie ben jij?

En dan ga ik weer, doei
Oud 10-11-2019, 18:59
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Je vraagt niet eens waarom het een kutvraag is. Ik heb daar mijn redenen voor om dat een kutvraag te vinden.
Als ik je er rot door heb laten voelen omdat je slechte ervaringen ermee hebt ofzo spijt me dat echt! Ik vond het gewoon een interessant gedachte-experiment omdat ik me afvraag hoeveel je uiterlijk nou echt je leven beïnvloedt, het was geen vraag om mensen zich slecht te laten voelen over zichzelf ofzo.

Wil je vertellen waarom je het een rotvraag vond?
Oud 10-11-2019, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Wie ben jij?

En dan ga ik weer, doei
Wat boeit dat nu?

Je stelt gewoon een kutvraag, alsof wel lelijk/mooi bepalend is voor je leven joh.
Oud 10-11-2019, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Als ik je er rot door heb laten voelen omdat je slechte ervaringen ermee hebt ofzo spijt me dat echt! Ik vond het gewoon een interessant gedachte-experiment omdat ik me afvraag hoeveel je uiterlijk nou echt je leven beïnvloedt, het was geen vraag om mensen zich slecht te laten voelen over zichzelf ofzo.

Wil je vertellen waarom je het een rotvraag vond?
Oud 10-11-2019, 19:01
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Wat boeit dat nu?

Je stelt gewoon een kutvraag, alsof wel lelijk/mooi bepalend is voor je leven joh.
Ik denk dat dat soms wel bepalend is ja.
Oud 10-11-2019, 19:01
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Maar even serieus, waarom zitten jullie (of iemand) nog op dit forum? Er is nooit een gezellig gesprek, de sfeer is ehhh matig op z'n best en ik zie nooit een interessante vraag. Alleen dat topic over de kat van deadlock was de moeite waard.
Ligt net aan waar je kijkt en wat je kwalificeert als een gezellig gesprek. Ik vind er bijna elke dag wel een. De sfeer is niet matig. De sfeer is prima. Alleen de mensen die erbij komen verneuken het (soms) gewoon, en dan wordt daar wat minder aardig gedaan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:02
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Serieus man ga een stukje hardlopen ofzo.

Ik snap wel weer waarom ik hier weg ben gegaan
Oud 10-11-2019, 19:02
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Ligt net aan waar je kijkt en wat je kwalificeert als een gezellig gesprek. Ik vind er bijna elke dag wel een. De sfeer is niet matig. De sfeer is prima. Alleen de mensen die erbij komen verneuken het (soms) gewoon, en dan wordt daar wat minder aardig gedaan
Verneuk ik het?
Oud 10-11-2019, 19:02
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Serieus man ga een stukje hardlopen ofzo.

Ik snap wel weer waarom ik hier weg ben gegaan
Het is een vrouw waar je tegen praat maar ok
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dat soms wel bepalend is ja.
Voor domme mensen zoals jij ja. Echt maatschappelijk verstand van nul echt jij.
Oud 10-11-2019, 19:03
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Verneuk ik het?
daar ga ik niet over oordelen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:04
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Het is een vrouw waar je tegen praat maar ok
Ik gebruik 'man' als genderneutrale aanspreekvorm!

Citaat:
Voor domme mensen zoals jij ja. Echt maatschappelijk verstand van nul echt jij.
heb je echt niks beters te doen dan random mensen die je niet kent uitschelden? Ga alsjeblieft aan jezelf werken ipv je zo aan te stellen
Oud 10-11-2019, 19:04
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Ik snap echt niet waar je je zo over opwindt
Oud 10-11-2019, 19:04
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik gebruik 'man' als genderneutrale aanspreekvorm!



heb je echt niks beters te doen dan random mensen die je niet kent uitschelden? Ga alsjeblieft aan jezelf werken ipv je zo aan te stellen
o ok is goed

Dit is wel een van de signalen waaraan je kan zien dat je het aan het verneuken bent
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:05
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Ik snap echt niet waar je je zo over opwindt
Het is dat het No Nut November is, anders was ik denk ik wel opgewonden
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:05
Verwijderd
Ik vind mezelf mooi en zou waarschijnlijk precies hetzelfde zijn wanneer ik mooier zou zijn.

De reden waarom het een stomme vraag is, omdat het impliceert dat jij mensen beoordeelt op basis van hun uiterlijk. Dat is ronduit achterlijk.

Sterker nog, het is kwalijk.
Oud 10-11-2019, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Sorry, maar het koningslied valt voor Nederlanders toch ook niet in de categorie ‘algemene kennis’?
Mee eens.
Oud 10-11-2019, 19:08
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Maar even serieus, waarom zitten jullie (of iemand) nog op dit forum? Er is nooit een gezellig gesprek, de sfeer is ehhh matig op z'n best en ik zie nooit een interessante vraag. Alleen dat topic over de kat van deadlock was de moeite waard.
Smoel dicht man
Oud 10-11-2019, 19:10
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Ik vind mezelf mooi en zou waarschijnlijk precies hetzelfde zijn wanneer ik mooier zou zijn.

De reden waarom het een stomme vraag is, omdat het impliceert dat jij mensen beoordeelt op basis van hun uiterlijk. Dat is ronduit achterlijk.

Sterker nog, het is kwalijk.
Wat? Hoe impliceert het dat?

Ik doe dat niet maar het is bijvoorbeeld bewezen dat knappe mensen meer kans hebben op een promotie. Uiteraard is knapheid niet de enige factor, maar het speelt schijnbaar een rol. Schijnbaar zijn er mensen die daar wel op oordelen, en ik kan me voorstellen dat mensen dat onbewust doen. Jij of ik misschien ook.

Als ik zeg "hoe anders was je leven geweest als je arme ouders had gehad" impliceert dat toch ook niet dat ik vind dat ik mensen beoordeel op hoe arm hun ouders zijn?

Echt ik kan me 368735 legit redenen bedenken waarom mijn vraag een kutvraag zou zijn maar dit is er niet één van.
Oud 10-11-2019, 19:10
Verwijderd
Ik denk dat Bobbelkop Lucky Luciano is trouwens
Oud 10-11-2019, 19:10
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Smoel dicht man
kom dan vechten
Oud 10-11-2019, 19:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
Het is dat het No Nut November is, anders was ik denk ik wel opgewonden
Je bent juist opgewonden in NNN maar je mag er niets mee doen.
Oud 10-11-2019, 19:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Maar als je zelf al toegeeft dat het een kutvraag is, waarom stel je hem dan?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:11
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Ik denk dat Bobbelkop Lucky Luciano is trouwens
Klopt niet maar ik vind dit heel grappig
Oud 10-11-2019, 19:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
kom dan vechten
Agressie!!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:11
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Citaat:
kom dan vechten
Morgen speelpleintje in de hood Lelystad
Oud 10-11-2019, 19:12
Verwijderd
Want behalve dat die een hele bobbelige kop had, durfde hij heel veel dingen te zeggen over andere mensen die heel erg naar zijn en dat hij beter is, terwijl hij eigenlijk een zielig hoopje ellende is.
Oud 10-11-2019, 19:12
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Klopt niet maar ik vind dit heel grappig
S?
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 10-11-2019, 19:12
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Morgen speelpleintje in de hood Lelystad
is goed ik neem al mijn vrienden en mijn pitbull mee
Oud 10-11-2019, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Wat? Hoe impliceert het dat?

Ik doe dat niet maar het is bijvoorbeeld bewezen dat knappe mensen meer kans hebben op een promotie. Uiteraard is knapheid niet de enige factor, maar het speelt schijnbaar een rol. Schijnbaar zijn er mensen die daar wel op oordelen, en ik kan me voorstellen dat mensen dat onbewust doen. Jij of ik misschien ook.

Als ik zeg "hoe anders was je leven geweest als je arme ouders had gehad" impliceert dat toch ook niet dat ik vind dat ik mensen beoordeel op hoe arm hun ouders zijn?

Echt ik kan me 368735 legit redenen bedenken waarom mijn vraag een kutvraag zou zijn maar dit is er niet één van.
Heb je daar bewijs voor?

Verder weet ik zeker dat ik niet oordeel op basis van uiterlijk, of dat ik bepaalde eigenschappen toeken aan iemand die er bijvoorbeeld knap uit ziet. Kom nou.
Oud 10-11-2019, 19:12
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
is goed ik neem al mijn vrienden en mijn pitbull mee
Dus je komt alleen met je pitbull?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:13
Bobbelkop
Bobbelkop is offline
Citaat:
Want behalve dat die een hele bobbelige kop had, durfde hij heel veel dingen te zeggen over andere mensen die heel erg naar zijn en dat hij beter is, terwijl hij eigenlijk een zielig hoopje ellende is.
Wacht wat heb ik over andere mensen gezegd dat heel naar is? Want voor de duidelijkheid, ik vind niet dat mensen beoordeeld moeten worden op hun uiterlijk en doe dat zelf ook niet (in ieder geval niet bewust)

Citaat:
S?
Haha nee
Oud 10-11-2019, 19:14
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik ben er trouwens van overtuigd dat knapheid best veel invloed heeft op hoe je bejegend wordt iha.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 10-11-2019, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Wacht wat heb ik over andere mensen gezegd dat heel naar is? Want voor de duidelijkheid, ik vind niet dat mensen beoordeeld moeten worden op hun uiterlijk en doe dat zelf ook niet (in ieder geval niet bewust)



Haha nee
Nee, je doet het dus onbewust door zo'n vraag te stellen. Blijkbaar is uiterlijk voor jou dus wel belangrijk met bijv beroepen, anders vroeg je het niet.
Oud 10-11-2019, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat knapheid best veel invloed heeft op hoe je bejegend wordt iha.
Absoluut. Daar is geen discussie over mogelijk, het is echt keihard aangetoond dat ook mensen die zeggen er niet op te letten onderbewust toch beïnvloed worden door een hoge mate van symmetrie.
Oud 10-11-2019, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben er trouwens van overtuigd dat knapheid best veel invloed heeft op hoe je bejegend wordt iha.
Ik zou dan uiterlijke kenmerken noemen, maar dat dit niet bepalend is en ook niet voor alle situaties geldt.
Oud 10-11-2019, 19:17
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Wacht wat heb ik over andere mensen gezegd dat heel naar is? Want voor de duidelijkheid, ik vind niet dat mensen beoordeeld moeten worden op hun uiterlijk en doe dat zelf ook niet (in ieder geval niet bewust)



Haha nee
Hij zegt toch niet dat jij dat op dit moment hebt gedaan? Hij vergelijkt je met iemand anders

Begrijpend lezen moet je nog even oefenen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 10-11-2019, 19:17
Verwijderd
Het blijft een kutvraag.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:36.