Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2002, 14:35
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
ik heb sinfds een maand een nieuwe vriend, twee maanden gelden ben ik gedumpt door me vorige vriend, en ik heb het daar verdomd moeilijk mee gehad ik hou nog van hem *schaam* en dat wil ik niet want die dingen die hij flikte waren niet leuk en niet goed, maarjah ik wil zo graag van me nieuwe vriend houden maar ik kan het gewoon niet ik vind het zo erg het lijkt wel of er een soort muur voor me hart staat waar mniemand meer doorheen kan omdat ik het zo moeilijk heb gehad met het breken van de relatie van mij en me vorige vriend, ik heb het gevoelk als of het een bescherming is voor mezelf zodat me hart niet opnieuw gebroken kan worden door een jongen, ik vind het zo moeilijk ik wil echt van hem hoduen maar het lukt gewoon niet, ik hou van je is ontzettend moeilijk om te zeggen tegen hem, ik kan toich niet liegen, en ik weil hem zeker niet kwijt.
hij vraagt weleens dingen over de toekomst over trouwen en samen wonen, maar ik weet helemaal niet of ik met hem wil trouwen ooit , mischien kom ik nog wel een andere jongen tegen, dus ik weet helemaal niet ik vooraltijd bij hem blijft, das toch niet raar ofzow dat ik dat denk, wantjah naar een maand kan je toch niet weten of hij de ware is
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2002, 14:44
Monica
Avatar van Monica
Monica is offline
Dat herken ik wel. Toen het uitging tussen mijn vriend en mij ben ik 11 maanden alleen gebleven, puur voor mezelf, omdat ik gewoon merkte dat ik nog niet aan een nieuwe vriend toe was. Dat is niet vreemd! Je bent teleurgesteld en je vertrouwen is weg. Althans, zo ervaarde ik het. Alsof een volgende jongen me precies hetzelfde zou aandoen, alsof ik dan weer zo hard zou vallen.
Ik vraag me dan ook af of je er al aan toe bent, twee maanden is best snel. Ik zou het er met je vriend over hebben en eerlijk zijn. Zeggen dat je het wat rustiger aan wilt doen, omdat je over alles nog niet helemaal uit bent. Je ex niet meer zien en/of spreken zou ook willen helpen.
Als je vriend je begrijpt, zal hij er voor je zijn. Dan hoef je niet in je eentje te kniezen en kun je weer wat vooruit kijken. Misschien kan je dan wel van hem gaan houden

Succes !
__________________
This is our last dance.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:26
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Citaat:
ik heb sinfds een maand een nieuwe vriend, twee maanden gelden ben ik gedumpt door me vorige vriend, en ik heb het daar verdomd moeilijk mee gehad ik hou nog van hem *schaam* en dat wil ik niet want die dingen die hij flikte waren niet leuk en niet goed, maarjah ik wil zo graag van me nieuwe vriend houden maar ik kan het gewoon niet ik vind het zo erg het lijkt wel of er een soort muur voor me hart staat waar mniemand meer doorheen kan omdat ik het zo moeilijk heb gehad met het breken van de relatie van mij en me vorige vriend, ik heb het gevoelk als of het een bescherming is voor mezelf zodat me hart niet opnieuw gebroken kan worden door een jongen, ik vind het zo moeilijk
das inderdaad klote..


Citaat:
ik wil echt van hem hoduen maar het lukt gewoon niet, ik hou van je is ontzettend moeilijk om te zeggen tegen hem, ik kan toich niet liegen, en ik weil hem zeker niet kwijt.
hij vraagt weleens dingen over de toekomst over trouwen en samen wonen, maar ik weet helemaal niet of ik met hem wil trouwen ooit , mischien kom ik nog wel een andere jongen tegen, dus ik weet helemaal niet ik vooraltijd bij hem blijft, das toch niet raar ofzow dat ik dat denk, wantjah naar een maand kan je toch niet weten of hij de ware is

binnen een maand kan je ook niet van iemand houden.. dat doet langer echt waar dus het geeft niks meissie je begint zelf van hem te houden..
__________________
Get a life.!!! cool where can i downloud whone of those from.?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 15:49
**~yvie~**
Avatar van **~yvie~**
**~yvie~** is offline
maar hij zegt dat ie heel veel van houdt en dan ik ze ware ben blablabla.. maar dat kan dan toch ook niet bedoel als ik na 1 maand niet van iemand kan houden kan hij het toch ook niet??


wat ik we gemeen vind is dat me ex nu ook een nieuwe vriendin heeft en tegen mij zegt dat ze wel de ware is, nou volgens mij zegt ie dat expres toch?
__________________
Leer me huilen, en als ik huil, leer me zeggen het is niets...
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 18:02
Roozie
Avatar van Roozie
Roozie is offline
Neem de tijd om over je ene vriendje heen te komen voordat je aan een nieuwe begint. En nee, je hoeft niet per sé na een maandje van je vriend te houden of te weten of hij de ware is. Je bent nog maar 18 hoor,
__________________
Green eyes, you're the sparklight
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 21:35
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Hoe kan hij je vriend zijn als je niet van hem houdt?
Je kan hem toch niet aan het lijntje houden???
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 21:58
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
zeg hem dat je even tijd voor jezelf nodig hebt. dat je nog niet helemaal over je vorige relatie heen bent. als ie echt van je houdt zal ie je begrijpen. maak hem wel duidelijk dat het niet aan hem ligt, maar aan jou.
suc6!!!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 22:08
HeerVanHasselt
HeerVanHasselt is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:
Hoe kan hij je vriend zijn als je niet van hem houdt?
Je kan hem toch niet aan het lijntje houden???
Ja kom op man! Nooit van verliefdheid gehoord??

Ik heb zo'n hekel aan mensen die na 1 week al roepen hoe veel ze van iemand houden, het elke dag 5x smsen enzo. Ik geloof er 19 van de 20 keer gewoon echt geen fuck van.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 08:52
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ga samen iets leuks doen, leer elkaar beter kennen, gewoon leuke dingen doen, misschien dat je dan het gevoel krijgt. En je kunt natuurlijk ook een 'vriendschappelijke' relatie beginnen. Enne, die andere jongen moet je echt gaan vergeten!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 10:25
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Je hebt jezelf ook niet echt de tijd gegeven om over je vorige vriendje heen te komen.


Mijn advies:
Zorg eerst dat je wat tijd voor jezelf hebt, zodat je hart weer vrij kan komen. Daarna kun je pas weer je hart aan iemand anders geven.

Niet om je aan te vallen, maar het lijkt net alsof je gewoon een substituant zoekt voor je vorige vriendje. Je gevoelens dat je iemand in je leven mist zoals je vorige vriendje, nemen de overhand op je rationele vermogen om te bepalen of je huidige vriendje wel leuk genoeg is.

Dit soort relaties komen vaker voor, en houden meestal niet meer dan een paar maanden stand.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 15:22
Verwijderd
Volgens mij is dit vriendje je 'ik ben gedumpt' vriendje. Je zegt zelf, het was net een maand uit met je vriend waar je hartstikke gek op was. Dus neem je een volgend vriendje om over je ex heen te komen alleen het lukt niet.
waar of niet?
Ik vind het niet eerlijk tegenover je huidige vriendje. In principe houdt je hem aan het lijntje. (hoe voelde dat ook al weer?)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:51
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
**~yvie~** schreef:
ik heb sinfds een maand een nieuwe vriend, twee maanden gelden ben ik gedumpt door me vorige vriend, en ik heb het daar verdomd moeilijk mee gehad ik hou nog van hem *schaam* en dat wil ik niet want die dingen die hij flikte waren niet leuk en niet goed, maarjah ik wil zo graag van me nieuwe vriend houden maar ik kan het gewoon niet ik vind het zo erg het lijkt wel of er een soort muur voor me hart staat waar mniemand meer doorheen kan omdat ik het zo moeilijk heb gehad met het breken van de relatie van mij en me vorige vriend, ik heb het gevoelk als of het een bescherming is voor mezelf zodat me hart niet opnieuw gebroken kan worden door een jongen, ik vind het zo moeilijk ik wil echt van hem hoduen maar het lukt gewoon niet, ik hou van je is ontzettend moeilijk om te zeggen tegen hem, ik kan toich niet liegen, en ik weil hem zeker niet kwijt.
hij vraagt weleens dingen over de toekomst over trouwen en samen wonen, maar ik weet helemaal niet of ik met hem wil trouwen ooit , mischien kom ik nog wel een andere jongen tegen, dus ik weet helemaal niet ik vooraltijd bij hem blijft, das toch niet raar ofzow dat ik dat denk, wantjah naar een maand kan je toch niet weten of hij de ware is
Met wat alinea's en minder spelfouten had ik het in een keer begrepen

Als je niet van hem kan houden (na een maand is dat logisch) of om hem kan geven zoals je hoort te doen bij een relatie vind ik het oneerlijk tegen hem. Zoiets is gewoon egoistisch want hij kan wel heel erg veel van jou houden en dat krijgt hij dan niet terug en dat doet ook onwijs pijn dus ik snap niet dat deze relatie bestaat in first place want je gebruikt hem gewoon om je oude vriendje te vervangen.
Als je nog steeds kapot van bent dat het uit is met die ex moet je ook eerst jezelf de tijd gunnen daarover heen te komen. Het heeft geen zin dan van de ene naar de andere relatie te hoppen want de problemen die je nu hebt neem je dan mee in je nieuwe relatie. Geef jezelf net zolang de tijd tot je eroverheen bent. Pas dan zul je weer in staat zijn liefde aan iemand anders te geven.
Dus wees gewoon eerlijk tegen je vriend die je nu hebt en tegen jezelf. Hier schiet je niks mee op en word je ook niet gelukkiger van.
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2002, 16:54
Mystique
Avatar van Mystique
Mystique is offline
Citaat:
HeerVanHasselt schreef:


Ja kom op man! Nooit van verliefdheid gehoord??

Ik heb zo'n hekel aan mensen die na 1 week al roepen hoe veel ze van iemand houden, het elke dag 5x smsen enzo. Ik geloof er 19 van de 20 keer gewoon echt geen fuck van.
Ja daar heb ik ook een gloeiende hekel aan. Dat onechte gedoe enzo. Ze kunnen verliefdheid gewoon niet onderscheiden van houden van.
Als ze een nieuw vriendje hebben roepen ze weer dat ze van hem houden en dat oude vriendje waar ze ook 'zielsveel van hielden' is allang vergeten. Want eigenlijk hielden ze toch niet van hem enzo...
Er is niks mis mee dat je vriendjes hebt om te experimenteren of whatever maar als het niks voorsteld zeg dan ook niet dat je van ze houd! (geld ook voor de mannetjes die zo doen btw)
__________________
Girls wanna have fun! :) (Y)

Laatst gewijzigd op 15-09-2002 om 16:58.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:04
Verwijderd
Hmmm jah na 1 maand kun je dat toch ook nog niet zeggen? Maar als je nog zo met je ex bezig bent dan weet ik ook niet of het goed zit...

Maar ja ik vind het ook niet nodig om zo snel te zijn met 'ik hou van je' en 'de ware' enzo... Maar jah, als hij zegt, 'ik hou van je' en jij komt met 'ik vind jou ook erg leuk' dat komt ook een beetje vreemd over ofzo, maar jah... praat er enens over met je vriend ofzo?

Ik heb zelf nu bijna 2 maanden een vriend en 'houden van' sjah ik denk dat je dat gewoon nog niet kán zeggen nou, maar ik kan wel heel erg merken dat het goed zit, en zeg dan dingen als 'ik ben echt supergek op je' iof ik vind je heel erg lief' of ik ben erg verliefd op je of weet ik veel... dat kan toch wel vind ik
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 16:16
moedergans
moedergans is offline
Ik weet niet wat jij onder houden van verstaat, maar hier gaat wel eens wat langere tijd overheen dan 1 maand.....
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 18:18
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
maar hij zegt dat ie heel veel van houdt en dan ik ze ware ben blablabla.. maar dat kan dan toch ook niet bedoel als ik na 1 maand niet van iemand kan houden kan hij het toch ook niet??


Dat kan dus wel na 1 maand. Wat is houden van als die vent helemaal gek op je is of wathever, ga jij maar zeggen dat het niet kan.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 19:48
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik denk dat je niet te snel moet beginnen met een nieuwe relatie, als je vorige net uit is.. Je moet de tijd nemen om over die ander heen te komen, pas als je dat hebt afgesloten kun je verder met een ander..
Jij was blijkbaar nog niet zo zer, want je voelt ook nog steeds veel voor je vorige vriend..

Maar goed, je bent toch die relatie aangegaan.. waarom vraag ik me af..? Neem aan dat je toch iets in die jongen zag..? Was je wel echt verliefd op hem, of was het om je ex te vergeten??

Je kunt niet op commando van iemand gaan houden, dat kan gewoon niet.. En ik snap dat je hem geen pijn wilt doen, maar als jij bij hem bent terwijl je eigenlijk bij je ex zou willen zijn dat werkt gewoon niet.. voel jij jezelf dus duidelijk ook niet lekker bij..
Tja of je echt verliefd zult gaan worden op je nieuwe vriend dat kan ik natuurlijk zo niet zeggen, maar ik denk dat je eerst 'je vorige hoofdstuk' moet afsluiten om verder te kunnen gaan..


Dat je na een maand nog niet kunt zeggen dat je van je vriend houdt, vind ik verder niet gek, ik ga 7 maanden met mn vriend en ik zeg ook nog niet dat ik van m houd, ik ben wel hartstikke verliefd op m, dat vind ik nog net iets anders, misschien is dat ook wat jouw vriend bedoelt..?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 18-09-2002, 18:11
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Geef het een beetje de tijd met je nieuwe vriendje... en als het niet goed voelt moet je er een punt achter zetten. Denk eens goed na waarom je bij je nieuwe vriendje bent... als je hem leuk vind en verliefd op hem bent moet je je op hem gaan concentreren en niet op je ex vriendje....

*succes*
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-09-2002, 20:31
Sjied No Clue
Avatar van Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Vrienden zijn geen dingen die je in de winkel koopt stupida.
Ik vind dit geen systeem, je 'neemt'niet een nieuwe vriend, iemand wordt pas je vriendje als je verliefd op hem bent. Dit is geen stijl, zoiets van ik moet EEN vriendje hebben.
__________________
inaction is a weapon of mass destruction - faithless
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie stom geweest
StOm MeiSjUh
20 14-02-2005 13:03
Liefde & Relatie Vrienden van vriend
Boef
13 11-09-2003 21:30
Liefde & Relatie wat moet ik nou???
Anne-Clairtje
37 05-04-2003 12:38
Liefde & Relatie ik hou van je
snoopy
67 13-03-2003 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.