Oud 07-03-2007, 19:24
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
ik zag die actie dus vandaag op de site en ik wil het wel doen... maar toen ik klikte op "boek nu" en ik datum etc moest invullen... waren de kosten toch egt veel hoger dan 69 euro--> bij sommige data was het 90 maar bij sommige 120+

kijk ik verkeerd of iets? weet iemand hier meer van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2007, 19:44
Verwijderd
Dit soort acties zijn altijd vanaf. Dat betekent dat er ergens 1 dag is, waarop niemand ook maar het idee heeft om naar parijs te gaan (19 november) en dan is het dus 69 euro. Maar in het hoogseizoen zal deze prijs veel hoger liggen.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2007, 19:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je alleen maar hogere prijzen krijgt dan moet je even kijken of je wel het vinkje met het goedkoopste tarief aangevinkt staat. Meestal is het goedkoopste tarief al uitverkocht als je duurdere kaarten krijgt. Je kan dan kijken of het op een andere datum nog wel verkrijgbaar is als dat niet uitmaakt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 16:59
Ivo
Ivo is offline
NS-internationaal zijn oplichters. Probeer je kaartjes eens te bestellen bij een buitenlandse railvervoerder. Kan een hoop euro's schelen weet ik uit ervaring (tot 40% prijsverschil, voor de zelfde reis, met dezelfde trein op het zelfde tijdstip, zelfde traject, zelfde dag!!!).
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 23:03
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
zo... dats wel heel erg ga ik dat eens proberen.. tanx!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2007, 23:25
Verwijderd
Als je in de buurt van Belgie woont kun je beter daar opstappen. Dat scheelt je ongeveer de helft.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 08:06
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als je onder de 26 bent en naar parijs wilt met de thalys kost een retourtje sowieso maar 69 euro (dan moet je wel 3 maanden van te voren boeken)
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 11:34
Verwijderd
Serieus?
studentenkorting ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 16:30
Doemyernogmaar1
Doemyernogmaar1 is offline
Citaat:
********** schreef op 08-03-2007 @ 23:25 :
Als je in de buurt van Belgie woont kun je beter daar opstappen. Dat scheelt je ongeveer de helft.
ik woon in de buurt van Rotterdam, niet echt bij de grens dus

waar staat dat dan van onder 26-->69 euro? ik zie het echt niet
Met citaat reageren
Oud 09-03-2007, 16:50
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 09-03-2007 @ 08:06 :
Als je onder de 26 bent en naar parijs wilt met de thalys kost een retourtje sowieso maar 69 euro (dan moet je wel 3 maanden van te voren boeken)
Ik kan mij niet herinneren dat dat bij mij was om eerlijk te zijn.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 07:54
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 09-03-2007 @ 11:34 :
Serieus?
studentenkorting ofzo?
Jongerentarief.

Je kunt de thalys naar parijs maximaal 3 maanden van te voren boeken. Dan moet je er ook meteen bij zijn voor dat goedkope tarief.
Er is ook nog een ander tarief (geen idee meer hoe het heet), dan heb je dus heel weinig rechten (je kunt je reis niet annuleren of verzetten), maar wel een goedkoop ticket. Ook dit ticket moet je meteen kopen als het beschikbaar is.

Jongerenticket Parijs Thalys

Thalys kent een speciaal jongerentarief Parijs. Dit zijn extra voordelige tarieven voor zowel de klassen Comfort 1 als Comfort 2 voor jongeren tot en met 25 jaar. Zie de tariefvoorwaarden.
Voor meer informatie kunt u terecht bij de verkooppunten van NS Internationaal op de grotere stations of bij Teleservice NS Internationaal: 0900 92 96 (€ 0,35 p.m.).
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 07:55
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Rachel schreef op 09-03-2007 @ 16:50 :
Ik kan mij niet herinneren dat dat bij mij was om eerlijk te zijn.
Ik ben 1.5 jaar geleden met de Thalys naar Parijs gegaan voor dat tarief
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 10-03-2007, 08:01
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Als ik nu op de NS Internationaal site een ticket wil boeken naar Parijs, 3 maanden van te voren, dus voor 8-10 juni, dan betaal ik 69 euro voor een retour. (Kaartsoort heet "low-fixes smilys")

En de kaartsoort voor jongeren heet "Youth" en heeft dezelfde voorwaarden als de "Lybris"
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 15-03-2007, 14:48
Verwijderd
Een retour Parijs is ook iets anders als retour Amsterdam - Rotterdam. De goedkope kaartjes voor Parijs zijn per rit beperkt verkrijgbaar. Is het goedkoopste tarief uitverkocht dan moet je meer betalen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:02.