Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2006, 20:57
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hoi

Ik hoorde van een maat van me dat hij via de ANWB een soort van rijlesdag heeft gedaan. Dit houd in dat je op een circuit (Zandvoort?) een hele dag de tijd krijgt om de basis van het autorijden onder de knie te krijgen (gasgeven, schakelen, remmen dat soort dingen) en dat je daarmee allerlei oefeningen kan doen.

Ik zou graag willen weten waar ik hierover wat meer informatie kan vinden en of er hier mensen zijn die dit ook hebben gedaan en wat die ervan vinden. Ik heb al op de site van de ANWB gezocht en ook al op google maar echt iets vinden kon ik niet.

Bij voorbaat dank
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-05-2006, 21:04
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Kan die maat van je niet vertellen waar je info kan krijgen en hoe het in z'n werk gaat enzo?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2006, 21:13
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Hij heeft hem van z'n moeder gekregen dus dat wist hij ook niet. Ik spreek hem straks nog dus ik zal eens vragen of hij het aan z'n moeder wil vragen (damn wat een hoop vragen worden dat ) maar dan nog zou een linkje wel heel makkelijk zijn en ik vind een second opinion ook altijd wel fijn.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 07:18
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
geen ervaring mee, maar wel met de rijvaardigheidstrainingen van de anwb (die kun je doen als je al een rijbewijs hebt, slipcursussen en cursussen 'gevorderde voertuigbeheersing', uitwijken met 160km/u, dat soort geintjes, altijd leuk ).

goed bevallen. aardige mensen, vakkundig ook.

kleine tip : als je met een instructeur mee kan rijden, probeer dat dan een keer. zo rij je zelf waarschijnlijk die dag niet, maar het is wel leuk, als je niet net gegeten hebt dan.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 20:54
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 08-05-2006 @ 08:18 :
geen ervaring mee, maar wel met de rijvaardigheidstrainingen van de anwb (die kun je doen als je al een rijbewijs hebt, slipcursussen en cursussen 'gevorderde voertuigbeheersing', uitwijken met 160km/u, dat soort geintjes, altijd leuk ).

goed bevallen. aardige mensen, vakkundig ook.

kleine tip : als je met een instructeur mee kan rijden, probeer dat dan een keer. zo rij je zelf waarschijnlijk die dag niet, maar het is wel leuk, als je niet net gegeten hebt dan.
Klinkt goed.

Ik heb het eens nagevraagd en het bleek niet van de ANWB te zijn. Maar van een rijschool. Het principe blijft hetzelfde en het kost ongeveer 100 euro.

Wat vinden jullie hiervan? Heeft iemand hier ervaring mee?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-05-2006, 21:47
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Klinkt mooi voor 100 euro een beetje racen op een circuit, waar kan dat?
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 07:23
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Tom schreef op 08-05-2006 @ 22:47 :
Klinkt mooi voor 100 euro een beetje racen op een circuit, waar kan dat?
zo duur is zandvoort niet.

maar goed, normaal gesproken moet je wel zelf een auto meenemen.

clubdagen van auto-clubs zijn ook weleens op zandvoort, gewoon met de hele club een dagje zandvoort afhuren, en dat loopt ook niet ontzettend in de papieren.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 10:57
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 09-05-2006 @ 08:23 :
clubdagen van auto-clubs zijn ook weleens op zandvoort, gewoon met de hele club een dagje zandvoort afhuren, en dat loopt ook niet ontzettend in de papieren.
Juist, laatst was er nog een oldtimerdag daar. Nog met een Alfa van jaaaaaren oud het circuit opgeweest, supervet
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 14:34
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-05-2006 @ 11:57 :
Juist, laatst was er nog een oldtimerdag daar. Nog met een Alfa van jaaaaaren oud het circuit opgeweest, supervet
je hebt m toch wel heelgehouden ?

een bertone ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 09-05-2006, 15:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
"Bertje", ja
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-05-2006, 00:55
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Ik heb nog eens rondgezocht en ben hier op uitgekomen. Ik heb me ingeschreven voor aanstaande dinsdag.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2006, 08:13
Verwijderd
Ik heb een 5 tot 8 daagse rijopleiding ANWB aangevraagd zojuist. Ik ben het zat en wil NU mijn rijbewijs
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.