Oud 19-05-2003, 16:45
Deimos
Deimos is offline
Heey All, ik ben nu helemaal kapot van die 2 examens van vandaag.....ik heb nog nix aan scheikunde gedaan, hoe kan ik me het efficientst en effectiefst voorbereiden?
Advertentie
Oud 19-05-2003, 17:24
Verwijderd
Beetje geleerd heb je wel denk ik? Ik zou gewoon een examen, van vorig jaar maken, en even de dingen doorkijken die je nog lastig vindt...
Oud 19-05-2003, 17:31
Photodynamic
Photodynamic is offline
gebruik deze samenvatting http://www.collegenet.nl/index_mainf...slag_id%3D5944
Oud 19-05-2003, 19:36
Deimos
Deimos is offline
Citaat:
Photodynamic schreef op 19-05-2003 @ 18:31:
gebruik deze samenvatting http://www.collegenet.nl/index_mainf...slag_id%3D5944

thanx, die bekijk ik ff, dan maar een examen maken
Oud 19-05-2003, 20:21
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Deimos schreef op 19-05-2003 @ 20:36:
thanx, die bekijk ik ff, dan maar een examen maken
misschien niet?

De massa van een elektron is 1μ en deze is even groot als die van een neutron. De massa van een elektron is te verwaarlozen.

ik zit in 5 VWO dus ik kan niet tippen aan de oneindige wijsheden die de mensen van Wolters-Noordhoff Groningen opschrijven. snap ik. maar ik heb altijd begrepen dat de massa van een proton 1μ is, net als die van een neutron. (maar die is eigenlijk weer iets zwaarder doordat die de massa heeft van een proton en electron). massa van electron is inderdaad te verwaarlozen, maar geen 1 μ.

is dat het eindexamen niveau?!
Oud 19-05-2003, 21:04
alwaysgood
alwaysgood is offline
Citaat:
is dat het eindexamen niveau?!
bijnaaaa.....................
__________________
Do or do not. There's no try
Oud 19-05-2003, 21:07
Deimos
Deimos is offline
Citaat:
cartman666 schreef op 19-05-2003 @ 21:21:
misschien niet?

De massa van een elektron is 1μ en deze is even groot als die van een neutron. De massa van een elektron is te verwaarlozen.

ik zit in 5 VWO dus ik kan niet tippen aan de oneindige wijsheden die de mensen van Wolters-Noordhoff Groningen opschrijven. snap ik. maar ik heb altijd begrepen dat de massa van een proton 1μ is, net als die van een neutron. (maar die is eigenlijk weer iets zwaarder doordat die de massa heeft van een proton en electron). massa van electron is inderdaad te verwaarlozen, maar geen 1 μ.

is dat het eindexamen niveau?!

Als je echt zo'n wijs kereltje was, zei je wel 1u en niet 1μ (is 1 micro...uhm, micro wat?)

Oooh jah, dat heeft ook vrij weinig met scheikunde te maken...neigt meer naar de natuurkunde
Oud 19-05-2003, 21:29
Verwijderd
Ik heb ook scheikunde 1,2 en heb heel samengevat (met uitzondering van biochemie, want dat hoeft niet) doorgenomen. Verder heb ik tijdens de les al examenopgaven uit de examenbundel gemaakt en hebben we tijdens pta's ook al examenopgaven gemaakt die ik wel redelijk kon maken.
Ik moet minimaal een een 4,6 halen om een 6 te staan en ik denk dat dat opzich wel moet gaan lukken.

Succes nog met leren (als je nog niet klaar bent tenminste)
Oud 20-05-2003, 07:25
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=481122
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.