Advertentie | |
|
![]() |
|
Soms wonen er veldmuisjes in het huis van m'n ouders, heel gezellig
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen de kikkerpopulatie wil in de zomer wel eens de spuigaten uitlopen. Eén zomer heb ik ze moeten vangen en wegbrengen, want slapen was er niet meer bij. Emmers vol kikkers afgeoerd en nog zaten de vijvers vol ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Mja, toen ik bijkwam, was het allemaal al minder erg natuurlijk. En de lamellen die vuil moesten afvoeren zaten dik ingepakt, want ik had ook nog de ziekenhuisbacterie opgelopen. Iedereen die iets meg me moest doen moest zich in ruimteoutfits hijsen, bezoek gelukkig niet, maar die moesten ontsmetten enzo.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik had het er van de week nog met mijn moeder over toevallig. Ze vertelde me nog allemaal dingen die ik niet wist. Ik was zieker dan ik dacht toen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Tot een week of twee geleden stond er gewoon op de site van het ROC waar ik de opleiding zou gaan doen dat er gewoon een vierjarige BBL-opleiding verpleegkunde zou starten in augustus. Ik me daar heel mooi voor aangemeld, krijg ik een uitnodiging voor een verkort- en doorstroomtraject van twee jaar. Gebeld dat er iets niet klopt, want daar heb ik me niet voor aangemeld. Zes keer verkeerd doorverbonden, drie keer het verkeerde telefoonnummer en twee keer de mededeling "Ja, maar mevrouw is er vandaag helemaal niet." Eindelijk een mail terug, start die opleiding helemaal niet omdat er te weinig aanmeldingen zijn. Lekker dan. Niet dat ze dan even melden dat de opleiding niet start, nee ze schuiven de aanmeldingen gewoon door naar een andere opleiding. Dat kan ik helemaal niet want ik mis echt wel de basiskennis. Nu moet ik dus maar overleggen met mijn teamleidster/opleidingscoördinator wat er nu kan. Nu op zoek naar een ander mbo-instituut die die opleiding aan biedt, anders ga ik maar eens voorstellen om eerst niveau 3 te gaan doen en daarna door te stromen naar niveau 4. Ik vind dit zo vermoeiend op deze manier.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En vaak vertel ik hier behoorlijk zonder emoties over, maar ik merk wel dat het veel met me doet dat de datum dichterbij komt. Ik stuur je ook even een pm met waar mijn verhaal tot nog toe helemaal staat tot het punt wat ik zelf nog weet. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Er zit een kaartje in de cameratas, waar op staat dat de camera in 1977 is gekocht door mijn vader. Dat is 36 jaar geleden
![]() Hier worden serieuze en gevoelige onderwerpen besproken, en ik zit hier een beetje te brabbelen over een camera ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Tienjarigen willen namelijk helemaal niet graag in een dekentje gewikkeld worden en als baby op schoot zitten ook al smeekt hun moeder daarom ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() En hij ziet er nog wel zo knuffelbaar uit! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Supercool Miekje! Ik kreeg ooit van mijn pa een oude Minolta te leen. Dat was een camera waar je nog alles zelf in moest stellen en dan zou ik pas echt leren fotograferen. Ik had er alleen het geduld niet voor
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij ziet zijn vader soms, niet zo vaak. Hij gaat eens per twee weken naar zijn opa en oma, de ouders van zijn vader. Dan ziet hij hem soms en heel soms gaat ie er logeren. Maar zijn vader is mja, wat zal ik zeggen, niet blij met zijn kind en heeft gezegd dat ie geen gevoel voor hem heeft. En als ik hem vraag of ie hem vaker wil zien komt ie met dingen aan als 'ja ik moet even kijken want ik ben druk met werk'. Iedereen is druk met werk, maar goed. Ik kan hem niet dwingen he. Tis een stuk verdriet. Vind het heel zielig voor m'n zoon, maar sinds anne en ik samenwonen en een gezin vormen merk ik wel dat hij minder naar hem vraagt. Gelukkig heeft ie ons en zijn opa en oma. En de zusjes van zijn vader doen ook vaak leuke dingen met hem. Die worden ook vaak kwaad om de houding van hun broer trouwens. |
![]() |
|
Oh, mijn vader heeft ook nog ergens een Lubitel 2 liggen
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat stom dan voor je zoon, dat zijn vader zo belachelijk bezig is. Is er een officiele omgangsregeling of niet? Wat fijn dat Anne en jij dan samen hem toch een thuis kunnen bieden en een gezin zijn enzo. En dat hij toffe tantes heef ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|