Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2010, 18:51
Verwijderd
sorry ik wist niet waar ik het in moest zetten
maar ik kom vaak te laat op school omdat ik nogal veel tijd besteed aan mn uiterlijk
en ik douche elke ochtend
maar ik zet altijd mn kleren en tas alvast klaar en sta 2uur van te voren op en als ik nog een keer te laat kom dan moet ik een boete betalen van de inspectie

iemand nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2010, 19:23
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
sta nog vroeger op.
zet een wekker voor op de tijd dat je uiterlijk echt weg moet gaan, en dan ook echt gaan. denk ook niet dat iemand het verschil ziet of je 5 minuten langer of korter met je uiterlijk bezig bent.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 19:30
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Douche 's avonds, ga écht een kwartier eerder weg dan normaal, zorg dat je wat zelfvertrouwen verzamelt, en probeer elke ochtend net iets minder lang met je uiterlijk bezig te zijn/af te bouwen?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 07:49
Verwijderd
Sta vroeger op en douche inderdaad 's avonds. En je kan misschien ook wat minder lang met je uiterlijk bezig zijn?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 09:34
Verwijderd
Misschien van te voren bedenken hoe lang je nodig hebt om te douchen etc en dan een wekkertje in de badkamer zetten zodat je ziet hoe lang je nog hebt? Als je dan uitloopt met douchen, dan zie je dat je dus bv andere dingen sneller moet doen of moet overslaan (dan maar een keer geen uitgebreide make-up op, bijvoorbeeld).
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 15:15
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Douche inderdaad 's avonds.
En ga als je er slecht uit kunt komen 's morgens eerder naar bed.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 17:11
Verwijderd
Ben je gewoon echt meer dan anderhalf uur met je uiterlijk bezig ? Wauw

Kun je niet bijvoorbeeld make up meenemen, en het in de loop van de dag rustig bijwerken? Ik had vroeger vaak dat het regende, en dan deed ik mijn make-up op school. Dan ging ik eerder naar school, kon ik daar mijn make-up bijwerken. Misschien zelfs dat je dan sneller gaat werken/make-uppen, omdat er constant mensen bij zijn. Ik ging er in ieder geval wel sneller van werken .
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 19:22
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Even een aanvulling op Interglot:

Als je thuis bent weet je niet, NU moet ik echt stoppen, maar op school hoor je een bel en dan denk je: "pech".
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 09:04
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
Sjezus, iemand vraagt hier tips om niet te laat te komen. --> Sta eerder op.
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 19:32
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
iemand vraagt hier tips om niet te laat te komen. --> Sta eerder op.
Inderdaad!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2010, 23:47
Picidae
Picidae is offline
Sta eerder op, ga niet naar bed, of blijf op school.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 08:51
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Zet maar een alarm voor jezelf: precies dan moet je stoppen met je make up. Niet klaar? Jammer. Niet mooi genoeg? Jammer. Als je jezelf vertelt dat alles perfect moet zijn betreft je uiterlijk en je laat je school ervoor liggen, dan ben je verkeerd bezig. School is veel belangrijker dan een beetje mascara, en je zult eraan moeten wennen dat je dingen niet altijd op je eigen voorwaarden zult kunnen doen. Dat dit nu gebeurt is vervelend, maar misschien ook niet zo erg voor je. Nu zul je moeten nadenken over waar je prioriteiten liggen en hoe je jezelf daarin terug kunt vinden.

Verplicht jezelf in ieder geval niet teveel, zeker niet als het op onbelangrijke dingen aankomt. Make up is niet belangrijk, en als je er wel stress om hebt maak je je eigen leven niet leuker.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 11:42
Verwijderd
beloon jezelf ook als je optijd bent dat helpt, niet door een flatscreen tv te kopen of van die overdreven dingen, maar door de volgende keer 5 minuten langer te douchen of iets anders simpels(dan wel savonds natuurlijk)
en ik ben al jaren heilig van overtuigd dat brood eten op de fiets ook best gemakkelijk is.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 19:59
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
Citaat:
ik ben al jaren heilig van overtuigd dat brood eten op de fiets ook best gemakkelijk is.
Niet met dit weer, ik ga al onderuit met 2 handen aan mijn stuur laat staan met 1!
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 01:57
Verwijderd
Eet dan gewoon terwijl je door de gang rent om niet te laat te komen

Ontopic: Ik moest vorig jaar bijna naar HALT voor een taakstraf omdat ik al zo vaak te laat was gekomen, het was wel een eyeopener. Sindsdien zorg ik dat ik altijd om kwart over negen al op school ben. Ik slaap een half uur minder, maar ik hoef me tenminste niet zo te haasten

Edit: kwart over acht moet het zijn

Laatst gewijzigd op 28-12-2010 om 22:21.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 15:22
Verwijderd
@sabir96
Begint jou school pas zo laat?
Of heb je gewoon een tikfout gemaakt?
Anders wil ik wel weten welke school dat is dan ga ik dr ook heen
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 22:21
Verwijderd
Was het maar zo , Onze lessen beginnen gewoon om half negen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Te laat
Infidel
0 01-08-2010 13:00
Liefde & Relatie Wat te doen met beste vriend?
Noddy
33 29-11-2008 14:49
Liefde & Relatie Vaak te laat?
Stefanie
46 19-12-2003 01:40
Verhalen & Gedichten Te laat
WolterB
7 25-07-2003 12:10
Psychologie ik leef in me eigen wereldje en durf niemand binnen te laten
Asmodeus
21 11-03-2002 23:56
Liefde & Relatie ze is bezig ons te laten vallen voor hem
tiktoktak
2 31-01-2002 16:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.