Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2015, 17:48
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik ben voor een therapie dat zulke denkwijzen worden afgeleerd. Iemand mag gerust zijn eigen geslacht leuk vinden maar er een relatie mee aangaan kan gewoon niet. Dat is niet goed voor de maatschappij en levert op de midden lange termijn problemen op. Daarnaast wil God het niet zien .

Dus ik zeg niet dat Homo'"s slechte mensen zijn maar zulk gedrag kan gewoon niet.
Wie zijn zij om de schepper van de aarde tegen te spreken?
Welke van de 1000 verschillende goden wil het niet zien?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2015, 17:52
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wanneer iemand zichtbaar zich schuldig maakt aan dergelijk onzedelijk gedrag behoort wat mij betreft in detentie te verblijven.
Helaas is Nederland al zo ver heen dat het als dood normaal word gezien!

Maar wil God het zien? Nee, God veroordeelt dergelijk gedrag!
Maar God wil geen mensen pijn doen, dat zijn je eigen woorden. Dan ga je toch geen mensen opsluiten totdat ze zijn "genezen"?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Een homo kan zich nooit Christen noemen, God verbiedt het. Dat er kerken zijn die het toelaten heeft er meer mee te maken dat ze afwijken van de bijbel en wellicht mensen willen blijven aanlokken.
Maar nergens in de bijbel word het goedgekeurd dat de man/man combinatie of vrouw/vrouw combinatie toegestaan is. Het is een immoreel iets en gelukkig zijn er nog landen die het afkeuren en veroordelen.
Er staan tientallen zo niet honderden wetten in de bijbel die jij met voeten hebt getreden en daarvoor de doodstraf moet krijgen. Jij bent geen echte christen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:11
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
De Bijbel is pas geactualiseerd? Leefden we niet in de Middeleeuwen ook al "immoreel"?
De bijbel heeft altijd nog gelijk gehad met haar profetien, en jah, de mensheid heeft altijd al immoreel geleefd. En vroeger mocht men niet een een bijbel thuis hebben en werd het volk dom gehouden. Men hielt zelfs sexfeesten in kerken etc
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:12
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
De bijbel heeft altijd nog gelijk gehad met haar profetien, en jah, de mensheid heeft altijd al immoreel geleefd. En vroeger mocht men niet een een bijbel thuis hebben en werd het volk dom gehouden. Men hielt zelfs sexfeesten in kerken etc
Daarom. We zijn op de goede weg zou ik zeggen dan
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:14
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
De bijbel heeft altijd nog gelijk gehad met haar profetien, en jah, de mensheid heeft altijd al immoreel geleefd. En vroeger mocht men niet een een bijbel thuis hebben en werd het volk dom gehouden. Men hielt zelfs sexfeesten in kerken etc
Welke dingen die de bijbel zegt zijn uitgekomen dan?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De bijbel heeft altijd nog gelijk gehad met haar profetien, en jah, de mensheid heeft altijd al immoreel geleefd. En vroeger mocht men niet een een bijbel thuis hebben en werd het volk dom gehouden. Men hielt zelfs sexfeesten in kerken etc
Incorrect. Iets met zondeval enzo

Maargoed, wat jij zegt over een volk dat wordt domgehouden, is dat soms ook niet wat christenen vandaag de dag laten gebeuren? Puur aannemen wat volwassenen, je ouders of mensen in de kerk zeggen, zonder zelf echt in de Bijbel te hebben nagezocht wat er nu echt staat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:16
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Welke dingen die de bijbel zegt zijn uitgekomen dan?
Voorspellingen vanuit het Oude Testament die in het Nieuwe Testament vervuld zijn, en een heleboel voorspellingen over Gods volk Israël, die ook uitgekomen zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:20
remco2015
remco2015 is offline
Ik heb de bijbel goed genoeg nagezocht en helaas zijn er onder de "Christenen" veel mensen die de bijbel niet goed kennen en zich docrine"s laten aanpraten door de mensen van de kerken.
Dat God homo gedoe niet wil zien kan iedereen nazoeken in zijn of haar bijbel. Maar helaas zijn er veel mensen die denken de bijbel te kennen zonder dat ze het echt een beetje snappen.

Volgens de bijbel leven we in de laatste dagen en die zijn van start gegaan sinds 1914 toen de 7 tijden van Daniel verliepen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:22
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Voorspellingen vanuit het Oude Testament die in het Nieuwe Testament vervuld zijn, en een heleboel voorspellingen over Gods volk Israël, die ook uitgekomen zijn.

minimaal 10 profetien over de Messias nie te vergeten, dat Jezus werd verraden voor 30 zilverstukken werd al ongeveer 500 jaar van te voren voorzegt in Zacherias, en zo nog meer van zulke profetien, prachtig als iemand zich daar in verdiept.

De bijbel is duidelijk Gods woord
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de bijbel goed genoeg nagezocht en helaas zijn er onder de "Christenen" veel mensen die de bijbel niet goed kennen en zich docrine"s laten aanpraten door de mensen van de kerken.
No True Scotsman-drogreden.

Citaat:
Dat God homo gedoe niet wil zien kan iedereen nazoeken in zijn of haar bijbel. Maar helaas zijn er veel mensen die denken de bijbel te kennen zonder dat ze het echt een beetje snappen.
Waarom snap jij het dan wel?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:28
Verwijderd
Citaat:
minimaal 10 profetien over de Messias nie te vergeten, dat Jezus werd verraden voor 30 zilverstukken werd al ongeveer 500 jaar van te voren voorzegt in Zacherias, en zo nog meer van zulke profetien, prachtig als iemand zich daar in verdiept.
En wat is het bewijs daarvoor?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Voorspellingen vanuit het Oude Testament die in het Nieuwe Testament vervuld zijn, en een heleboel voorspellingen over Gods volk Israël, die ook uitgekomen zijn.
Bewijs graag!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:29
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat vind je dan van mensen die geld uitlenen tegen rente, moeten die ook opgesloten worden?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:30
Verwijderd
En waarom zijn er zoveel dingen in de bijbel die elkaar tegenspreken?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:33
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Vind je het vervelend dat de bijbel zo vaag is? Op deze manier krijg je toch verdeling onder de christenen omdat iedereen het op eigen manier interpreteert? Wie moet ik geloven, de christen die homo is of jou? En waarom is jouw interpretatie beter of slechter dan die van anderen?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:42
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Vind je het vervelend dat de bijbel zo vaag is? Op deze manier krijg je toch verdeling onder de christenen omdat iedereen het op eigen manier interpreteert? Wie moet ik geloven, de christen die homo is of jou? En waarom is jouw interpretatie beter of slechter dan die van anderen?
Veel kerken hebben er zelf een draai aan gegeven, neem bv de doop, in de bijbel staat duidelijk dat wanneer iemand zich liet dopen hij of zij een bepaalde kennis van de bijbel moest hebben , een baby kan dus niet worden gedoopt.

Daarnaast ging Jezus volledig onder water en andere mensen ook, dus een besprenkeling kan en mag niet .

Dopen doe je dus met een bepaalde kennis van de bijbel en door volledige onderdompeling, en dat houd dan in dat je jouw opdraagt aan Jezus.
Zelf ben ik trouwens nog niet volledig ondergedompeld maar wel besprenkeld vroeger als baby, dus ik ben nog niet gedoopt
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:43
Verwijderd
Staat het in de bijbel dat een volledige doping verplicht is dan? Nee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2015, 18:43
Verwijderd
Waarom geef je trouwens geen antwoord op de overige vragen?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:44
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Wat vind je dan van mensen die geld uitlenen tegen rente, moeten die ook opgesloten worden?
Als jij hier een Bijbeltekst aan kunt halen die het verbied om rente te vragen wanneer iemand geld leent dan is dat de Bijbelse regel
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:45
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Veel kerken hebben er zelf een draai aan gegeven, neem bv de doop, in de bijbel staat duidelijk dat wanneer iemand zich liet dopen hij of zij een bepaalde kennis van de bijbel moest hebben , een baby kan dus niet worden gedoopt.

Daarnaast ging Jezus volledig onder water en andere mensen ook, dus een besprenkeling kan en mag niet .

Dopen doe je dus met een bepaalde kennis van de bijbel en door volledige onderdompeling, en dat houd dan in dat je jouw opdraagt aan Jezus.
Zelf ben ik trouwens nog niet volledig ondergedompeld maar wel besprenkeld vroeger als baby, dus ik ben nog niet gedoopt
Ooh oke dat wist ik niet, dan ben ik ook nog niet gedoopt!
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:55
Verwijderd
Citaat:
Als jij hier een Bijbeltekst aan kunt halen die het verbied om rente te vragen wanneer iemand geld leent dan is dat de Bijbelse regel
Leviticus 25:37 onder andere.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 18:59
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Leviticus 25:37 onder andere.
Op basis van die tekst zou iemand geen rente mogen rekenen wanneer iemand arm is en hij of zij wat zou lenen.

Maar wat wil je er mee zeggen dan?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:00
Verwijderd
Citaat:
Op basis van die tekst zou iemand geen rente mogen rekenen wanneer iemand arm is en hij of zij wat zou lenen.

Maar wat wil je er mee zeggen dan?
Arm is een heel arbitrair begrip, wie bepaalt wat arm is.

Echt, religieuze fundamentalisten :')
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:08
Verwijderd
Staat er in de bijbel ook niet iets over niet mogen oordelen over anderen omdat alleen god dat mag? Waarom leef je dat niet na en laat je iedereen gewoon zijn eigen ding doen. Als ze anderen geen leed toebrengen, who the fuck cares.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2015, 19:12
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Staat er in de bijbel ook niet iets over niet mogen oordelen over anderen omdat alleen god dat mag? Waarom leef je dat niet na en laat je iedereen gewoon zijn eigen ding doen. Als ze anderen geen leed toebrengen, who the fuck cares.
In de bijbel staat dat men elkaar moet aanmoedigen om op het juiste pad te blijven.
Maar dit draadje wijkt nu teveel af en ik heb al een inbox berichtje gekregen dat de bijbelse visie nu min of meer wel duidelijk was omtrent dat homo gedoe. Als mensen er plezier aan beleven en normaal vinden moeten ze maar doorgaan. De Bijbelse visie is er duidelijk over en mijn eigen mening ook. En gelukkig zijn er nog landen zoals Rusland die er ook zo over denken en genoeg Islamitische landen
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:18
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Kun je begrijpen dat voor niet-christenen god een beetje kan overkomen als een klootzak? Denk je dat dat gods bedoeling was of is het gewoon een bijkomstigheid van vrije wil?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:19
Verwijderd
Citaat:
In de bijbel staat dat men elkaar moet aanmoedigen om op het juiste pad te blijven.
Maar dit draadje wijkt nu teveel af en ik heb al een inbox berichtje gekregen dat de bijbelse visie nu min of meer wel duidelijk was omtrent dat homo gedoe. Als mensen er plezier aan beleven en normaal vinden moeten ze maar doorgaan. De Bijbelse visie is er duidelijk over en mijn eigen mening ook. En gelukkig zijn er nog landen zoals Rusland die er ook zo over denken en genoeg Islamitische landen
Het is normaal om homo te zijn en aangezien god volgens de bijbel vergevend is en jij niet ben jij degene die zal branden, niet de homo's.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:19
Verwijderd
Citaat:
Kun je begrijpen dat voor niet-christenen god een beetje kan overkomen als een klootzak? Denk je dat dat gods bedoeling was of is het gewoon een bijkomstigheid van vrije wil?
Als god almachtig en alwetend is dan bestaat er geen vrije wil.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:22
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Als god almachtig en alwetend is dan bestaat er geen vrije wil.
Ik ben stiekem wel benieuwd. Zou God echt bestaan, zou hij het universum zien als zijn persoonlijke soap ofzo?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:23
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Zegt de bijbel trouwens iets over de creatie van de rest van het universum?
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:24
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Het is normaal om homo te zijn en aangezien god volgens de bijbel vergevend is en jij niet ben jij degene die zal branden, niet de homo's.
Jij vind het normaal en misschien nog wat ongelovigen meer maar voor God is het niet normaal en word het gezien als een ernstige zonde.
En de hel bestaat niet zoals ik al eerder heb vermeld.
En het is ook niet zo dat ik geen zonden bega hoor, ieder mens begaat zonden, ik zeg louter de bijbelse zienswijze en mijn eigen mening zonder te schelden of te beledigen. En een mening mag en als die ook nog onderbouw is helemaal lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:24
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Sorry dat ik zoveel vragen stel remco, maar ik heb echt geen zin om dat boek zelf te lezen.
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:25
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Sorry dat ik zoveel vragen stel remco, maar ik heb echt geen zin om dat boek zelf te lezen.
misschien een idee om er apart een topic van te maken voordat ik straks weer een inbox bericht krijg en als lastpak word gezien en als homohater
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Jij vind het normaal en misschien nog wat ongelovigen meer maar voor God is het niet normaal en word het gezien als een ernstige zonde.
Gelukkig bestaat god niet en als hij wel bestaat wordt iedereen vergeven in het leven na dit leven. Dat staat in de bijbel dus het is waar. Dat jij het anders ziet kan wel maar dat zie je dus verkeerd want je snapt gewoon niet wat er in de bijbel staat.

Citaat:
En de hel bestaat niet zoals ik al eerder heb vermeld.
En het is ook niet zo dat ik geen zonden bega hoor, ieder mens begaat zonden, ik zeg louter de bijbelse zienswijze en mijn eigen mening zonder te schelden of te beledigen. En een mening mag en als die ook nog onderbouw is helemaal lijkt me.
Ja, waarbij je even voorbijgaat aan het feit dat je helemaal nul niets totaal geen onderbouwing presenteert. Je kan een boek niet bewijzen door passages uit dat boek te citeren. Dat soort dingen. Tevens maakt het je een onverdraagzaam persoon om anderen te veroordelen op hun levenswijze, terwijl ze jou er niet eens schade mee berokkenen. Ga je schamen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:40
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Wat ben ik blij met de scheiding van staat en kerk! Dat ik in Nederland gewoon mijzelf mag zijn en mag trouwen met wie ik wil.
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-02-2015, 19:42
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Wat ben ik blij met de scheiding van staat en kerk! Dat ik in Nederland gewoon mijzelf mag zijn en mag trouwen met wie ik wil.
Vooral als je heks bent!
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:43
Prue Halliwell
Avatar van Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Citaat:
Vooral als je heks bent!
Pas jij dan maar gauw op, kereltje zout! Voordat ik je in een pad verander!

Ik hoef toch niet meer bang te zijn voor de heksenvervolging, we leven niet meer in de middeleeuwen
__________________
I'm not sure if you meant what you said, but that's ok, cause it stil sounded good when you said it anyway...
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:44
Verwijderd
Omg, een Prue Halliwell. Jeetje.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:47
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Op basis van die tekst zou iemand geen rente mogen rekenen wanneer iemand arm is en hij of zij wat zou lenen.

Maar wat wil je er mee zeggen dan?
Veel mensen werken voor een bank of hebben een bank- of spaarrekening. Maar daar lijk je je minder druk om te maken. Sterker nog, je lijkt de bijbel niet gelezen te hebben. Misschien moet je dat eerst eens doen als je dat boek zo belangrijk vindt?
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:48
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Pas jij dan maar gauw op, kereltje zout! Voordat ik je in een pad verander!

Ik hoef toch niet meer bang te zijn voor de heksenvervolging, we leven niet meer in de middeleeuwen
Hekserij is uiteraard ook verboden en contact zoeken met de duivel. Onder de Sharia staat er de doodstraf , maar ja, in Nederland kan vrijwel alles en kon men zelfs tot enkele jaren geleden nog een pedopartij oprichten.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Hekserij is uiteraard ook verboden en contact zoeken met de duivel. Onder de Sharia staat er de doodstraf , maar ja, in Nederland kan vrijwel alles en kon men zelfs tot enkele jaren geleden nog een pedopartij oprichten.
Eerst de bijbel en de sharia ophemelen en nou tegen de pedopartij zijn? Je hebt echt de bijbel niet gelezen eah
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:53
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Hekserij is uiteraard ook verboden en contact zoeken met de duivel. Onder de Sharia staat er de doodstraf , maar ja, in Nederland kan vrijwel alles en kon men zelfs tot enkele jaren geleden nog een pedopartij oprichten.
Gelukkig hebben we de bijbel om ons goede moralen mee te geven
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 19:58
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Veel mensen werken voor een bank of hebben een bank- of spaarrekening. Maar daar lijk je je minder druk om te maken. Sterker nog, je lijkt de bijbel niet gelezen te hebben. Misschien moet je dat eerst eens doen als je dat boek zo belangrijk vindt?
Een bank mag wel bestaan, als jij 10.000 euro zomaar in een sok doet word het niks meer en bij een bank krijg je nog enkele % rente"s Jezus beveelt het ook aan om het meer te laten worden .Lukas 19 vers 22 33
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 20:11
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Een bank mag wel bestaan, als jij 10.000 euro zomaar in een sok doet word het niks meer en bij een bank krijg je nog enkele % rente"s Jezus beveelt het ook aan om het meer te laten worden .Lukas 19 vers 22 33
Niet van de bijbel. Zie bijv. Ezekiël 18:13.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 20:14
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Niet van de bijbel. Zie bijv. Ezekiël 18:13.
Dat betekent rente van de armen vragen, niet van de bank
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 20:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat betekent rente van de armen vragen, niet van de bank
Er staat niks over armen. Er staat dat je geen geld mag uitlenen tegen rente. Op veel plaatsen in de bijbel wordt dit verboden. Je mag dus niet als bank geld uitlenen tegen rente; je mag ook geen spaarrekening openen bij een bank en zelf rente vragen van de bank.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 20:24
remco2015
remco2015 is offline
Citaat:
Er staat niks over armen. Er staat dat je geen geld mag uitlenen tegen rente. Op veel plaatsen in de bijbel wordt dit verboden. Je mag dus niet als bank geld uitlenen tegen rente; je mag ook geen spaarrekening openen bij een bank en zelf rente vragen van de bank.
Lukas 19 vers 21 en 22 Daar word duidelijk een bank genoemd. Iemand mag niet van een arm mens rente vragen als die leent.
Dus als jij jouw vriend die arm is geld leent dan mag jij geen rente berekenen. Maar rente ontvangen van een bank mag gerust
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 21:01
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Bij Ezechiël 18:13 lees ik niet dat dat alleen geldt voor armen. "en zijn geld uitleent tegen te hoge rente; zal die man..." Ook met de verzen daarvoor slaat het stuk met rente niet op de armen.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 20-02-2015, 21:06
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Lukas 19 vers 21 en 22 Daar word duidelijk een bank genoemd. Iemand mag niet van een arm mens rente vragen als die leent.
Dus als jij jouw vriend die arm is geld leent dan mag jij geen rente berekenen. Maar rente ontvangen van een bank mag gerust
Dus wat je zegt is dat de bijbel zichzelf tegenspreekt?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:48.