Oud 16-05-2009, 11:55
jemoeder!
jemoeder! is offline
Mij is net iets raars gebeurt waar ik verder nooit last van heb gehad en ook niks op het internet over kan vinden, mijn vriend en ik waren een beetje aan het klote waarbij hij aan mijn arm zoog. Toen hij los liet zat er bloed, niet het eerste wat je verwacht.
Er ziet bovendien ook geen wond of wat dan ook
Iemand die dit ook ooit gehad heeft, of heb ik een of andere mislukte ziekte.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Mij is net iets raars gebeurt waar ik verder nooit last van heb gehad en ook niks op het internet over kan vinden, mijn vriend en ik waren een beetje aan het klote waarbij hij aan mijn arm zoog. Toen hij los liet zat er bloed, niet het eerste wat je verwacht.
Er ziet bovendien ook geen wond of wat dan ook
Iemand die dit ook ooit gehad heeft, of heb ik een of andere mislukte ziekte.
Een zuigzoen is ook een soort blauwe plek, dus ik vind het niet heel gek dat je bloed zag. Maar ik zou 't niet nog eens doen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 14:26
Verwijderd
Maar komt er bloed uit je hand (heb je een pleister nodig?), of is het gewoon rood?
Want als je zuigt aan je vel, is het logisch dat er daar meer bloed komt en dus wanneer je nog nét geen zuigzoen (blauwe plek) hebt, je dus wel bloed ziet.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 15:58
Mara
Mara is offline
En als 't wel los bloed was, maar geen wond, misschien heeft je vriendje dan een wondje in z'n mond?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2009, 16:21
jemoeder!
jemoeder! is offline
Ja, ik weet dat als je aan je huid zuigt, dat je bloed naar bovenkomt waardoor het dus: een zuigzoen wordt, bij mij kwam het bloed er dus letterlijk uit, met andere woorden, er zat bloed op mijn 'zuigzoen' zonder dat er een wondje zat, je zag wel rode puntjes als in porien die mogelijk zijn 'opengezogen?' waardoor er bloed uit kwam? ik weet niet of dit kan daardoor deze topic.

terug @ een comment hiervoor: nee, mijn vriend heeft geen wondje in zijn mond, het bloed is dus ook niet afkomstig uit zijn mond maar van mij.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2019, 19:19
bloedzz
bloedzz is offline
Citaat:
Ja, ik weet dat als je aan je huid zuigt, dat je bloed naar bovenkomt waardoor het dus: een zuigzoen wordt, bij mij kwam het bloed er dus letterlijk uit, met andere woorden, er zat bloed op mijn 'zuigzoen' zonder dat er een wondje zat, je zag wel rode puntjes als in porien die mogelijk zijn 'opengezogen?' waardoor er bloed uit kwam? ik weet niet of dit kan daardoor deze topic.

terug @ een comment hiervoor: nee, mijn vriend heeft geen wondje in zijn mond, het bloed is dus ook niet afkomstig uit zijn mond maar van mij.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2019, 19:22
bloedzz
bloedzz is offline
ik zoog bij een meisje aan haar buik, toen proefte ik bloed.... ik kijk.. zo een plasje bloed op haar buik... gebeurd blijkbaar vaker... of is jouw vriendje en ik de enige die dit kunnen! lijkt mij tog niet... ik ga het uitzoeke
Met citaat reageren
Oud 30-01-2019, 19:40
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
bloedzz, je weet dat dit een topic uit 2009 is?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.