Oud 15-04-2019, 23:27
Verwijderd
Mema ij ging aan je denken want ik moest in het umc Maastricht zijn en ik weet helemaal niet of je daar werkt maar in mijn hoofd wel dus wilde ik even de pijltjes naar de stafruimte volgen om je koffie te geven maar dat heb ik niet gedaan!
Advertentie
Oud 15-04-2019, 23:31
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik ben de hele 'zorg' af en toe zooo zat! Er is gewoon nergens geld voor terwijl er aan cliënten van alles toegezegd wordt. Echt he, nee er is geen geld, er komt geen geld, en als er geld komt, zijn er gaten die gevuld moeten worden of gaat het fking managementteam er extern eten van bestellen omdat dat goed uitkomt bij een vergadering die om facking 18.30 begint . Frustraties.
Oud 16-04-2019, 01:24
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik ben nu vooral de zorgverzekeraars zat. Ze wijzen al mijn declaraties af omdat mijn rekeningnummer onbekend is in het systeem. Dat hij wordt meegestuurd met de facturen maakt niet uit. Moet voor elke verzekeraar opnieuw een een of ander formulier invullen met mijn nummer.
Sommigen zijn nog proactief en bellen of mailen (of sturen een aangetekende brief :’) ) Maar anderen wijzen gewoon af. Sommigen betalen uit na het formulier, anderen moet ik opnieuw de declaratie indienen.
Ik ga voortaan mijn zorgverzekering ook niet meer betalen omdat ik hun rekeningnummer niet gecontroleerd gekregen heb via een formulier. (Overgens is mijn eigen zorgverzekering wel proactief geweest en hebben ze nu als eerste zonder herdeclaratie uitbetaald)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 16-04-2019, 06:41
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Citaat:
Mema ij ging aan je denken want ik moest in het umc Maastricht zijn en ik weet helemaal niet of je daar werkt maar in mijn hoofd wel dus wilde ik even de pijltjes naar de stafruimte volgen om je koffie te geven maar dat heb ik niet gedaan!
Haha jaa die was meer dan welkom geweest! had een super druk programma. Eerste koffie pas om twee uur ofzo!
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 17-04-2019, 21:55
Verwijderd
6:30 de wekker, toen training in Hengelo tot 17:00, 18:30 bij werk 2 in Zwolle om een defecte computer te reanimeren, om 19:00 bijna een superbelangrijke conference call missen terwijl je in werk 2 zit te eten, maar ondertussen dus nog wel die call doet terwijl er opeens allemaal darters herrie beginnen te maken. Om 21:15 thuis, douchen, nu even op de bank en over een uur nog een conference call. Morgen om 5:45 de wekker.
Oud 19-04-2019, 17:25
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Pittig, maar dit is niet de normale gang van zake voor je hoop ik toch? Wel wat ontspanning in het vooruitzicht?
Oud 19-04-2019, 17:41
Verwijderd
Sinds 4 april ging het aan de lopende band zo maar nu is het weer rustiger.
Oud 19-04-2019, 21:15
Verwijderd
Haha de directeur mailde hier om 17.45 dat men wel eerder naar huis mocht als de werkdruk het toeliet, vanwege het Paasweekend. Het is maar wat je vroeg noemt. Overigens werd het voor mij 21h vanwege deaflines maar nu wel 3 dagen om bij te komen
Oud 19-04-2019, 21:27
Verwijderd
Mijn vorige directeur flikte het een keer om op vrijdag om 16:40 te zeggen "misschien is dit een ietwat zware week geweest en moeten we allemaal maar een beetje vroeg naar huis gaan".
Fuck you eikel, we zijn op vrijdag normaliter om 15:30 vrij en vanwege jouw idioterie zijn we hier nu nog.
Oud 19-04-2019, 21:35
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Citaat:
Sinds 4 april ging het aan de lopende band zo maar nu is het weer rustiger.
Oud 19-04-2019, 21:36
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Morgen is het 20 april
Oud 19-04-2019, 21:38
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
En stille zaterdag. Zou ik mijn kinderen kunnen wijsmaken dat dat betekent dat je een dag niet mag praten.
Oud 19-04-2019, 21:39
Verwijderd
Citaat:
En stille zaterdag. Zou ik mijn kinderen kunnen wijsmaken dat dat betekent dat je een dag niet mag praten.
Verkeerde topic.
Oud 19-04-2019, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Morgen is het 20 april
Citaat:
Verkeerde topic.
Oud 19-04-2019, 21:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
En stille zaterdag. Zou ik mijn kinderen kunnen wijsmaken dat dat betekent dat je een dag niet mag praten.
Dat is een uitstekend idee!
Oud 19-04-2019, 21:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
oh shit
Oud 20-04-2019, 15:01
Verwijderd
Citaat:
Haha de directeur mailde hier om 17.45 dat men wel eerder naar huis mocht als de werkdruk het toeliet, vanwege het Paasweekend. Het is maar wat je vroeg noemt. Overigens werd het voor mij 21h vanwege deaflines maar nu wel 3 dagen om bij te komen
Citaat:
Mijn vorige directeur flikte het een keer om op vrijdag om 16:40 te zeggen "misschien is dit een ietwat zware week geweest en moeten we allemaal maar een beetje vroeg naar huis gaan".
Fuck you eikel, we zijn op vrijdag normaliter om 15:30 vrij en vanwege jouw idioterie zijn we hier nu nog.
Soortgelijk verhaal was voor mij de laatste druppel bij vorige werkgever, laatste duwtje richting een nieuwe baan die ik nodig had. Ik had al weken van te voren aangekondigd dat ik op de bewuste vrijdag “op tijd” weg zou gaan wegens een privé-aangelegenheid (belangrijke voetbalwedstrijd van MVV) en dat dat in de praktijk betekende 16.30 - uiteraard had ik er dan al meer dan acht uur op zitten die dag en stond het saldo voor die week richting de zestig uur. Uiteraard ook was dat vooraf geen probleem maar op de dag zelf begon de manager te vragen of ik die avond pizza of kebab wilde en dat soort dingen. Aangegeven dat ik om 16.30 weg was. Toen werd MVV belachelijk gemaakt en gezegd dat de rest wel overwerkte en zulks. Uiteraard gewoon weggegaan, en me voorgenomen ander werk te zoeken (en overwerk vanaf die dag drastisch verminderd). Paar maanden later superleuke baan gevonden

MVV won overigens met 0-7
Oud 20-04-2019, 16:11
Verwijderd
Ik heb de bewuste 0-7 even opgezocht, die was twee jaar eerder, ik heb gelogen, excuus
Oud 20-04-2019, 19:41
Verwijderd
Oh jah, maar ik was ondertussen ook al bijna weg bij die school en op naar de bovenliggende organisatie, anders had ik me ook wel even achter de oren gekrabd. Wat een gezeik ook echt eah.
Oud 22-04-2019, 21:55
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik heb de bewuste 0-7 even opgezocht, die was twee jaar eerder, ik heb gelogen, excuus
Het is niet liegen als je dacht dat het klopte.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 22-04-2019, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Het is niet liegen als je dacht dat het klopte.
Ah kijk de Trumpfan ook eens uit z'n anus blaten.
Oud 22-04-2019, 22:02
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Iehl nee, ik ben anti-Trump.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 23-04-2019, 21:18
Verwijderd
Ik wil heel graag de eerste zes maandrn overslaan en dan ineens meer weten en meer op mijn gemak zijn en niet meer zo in de stress zijn en de eerste vermoeidheid niet meer hebben wsnt tering
Oud 23-04-2019, 21:27
Verwijderd
Ik stel me dat zo voor dat je heel erg veel zin hebt om je hoofd vast te pakken met je beide handen, je mond open te doen en even heel hard "AAAAAAHHHHHHHHHHHHH" schreeuwt terwijl je rondjes rent.
Oud 23-04-2019, 22:19
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik wil heel graag de eerste zes maandrn overslaan en dan ineens meer weten en meer op mijn gemak zijn en niet meer zo in de stress zijn en de eerste vermoeidheid niet meer hebben wsnt tering
Komt goed! Na een jaar na switchen van baan durf ik te zeggen dat ik alles weer echt onder controle heb
Het is het waard! Stay strong
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 23-04-2019, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Ik stel me dat zo voor dat je heel erg veel zin hebt om je hoofd vast te pakken met je beide handen, je mond open te doen en even heel hard "AAAAAAHHHHHHHHHHHHH" schreeuwt terwijl je rondjes rent.
Omg ja.
Citaat:
Komt goed! Na een jaar na switchen van baan durf ik te zeggen dat ik alles weer echt onder controle heb
Het is het waard! Stay strong
Een jaar weet je hoe lang dat is ik hou nog wel even vol hoor, maar ik moet een beetje op mezelf letten.

Memaaaaaa morgen ben ik weer in Maastricht zal ik koffie brengen?
Oud 24-04-2019, 06:50
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Omg ja.


Een jaar weet je hoe lang dat is ik hou nog wel even vol hoor, maar ik moet een beetje op mezelf letten.

Memaaaaaa morgen ben ik weer in Maastricht zal ik koffie brengen?
Klinkt lang, en dit klinkt oud, maar God wat gaat de tijd snel
Lijkt aan de ene kant echt nog geen jaar, aan de andere kant lijkt het ook wel weer alsof ik daar al 10 jaar werk
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 24-04-2019, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Omg ja.


Een jaar weet je hoe lang dat is ik hou nog wel even vol hoor, maar ik moet een beetje op mezelf letten.

Memaaaaaa morgen ben ik weer in Maastricht zal ik koffie brengen?
Stop met zoeken naar dat gevoel van controle, accepteer gewoon dat dit je leerfase is en wees blij dat je elke dag weer nieuwe dingen leert. Een baan waarbij je je vanaf week 1 'in control' voelt is waarschijnlijk ook een baan onder je niveau, waar je je na een jaar doodverveelt.
Oud 24-04-2019, 09:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik mag vandaag een praatje houden op het jaarlijkse internisten congres. Het is maar 7 minuten en ik ben de laatste in m'n sessie vanmiddag /duurtlang
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 24-04-2019, 11:25
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Koffie ik drink nu automatenkoffie. Het leven is zwaar.
Verder ben ik nu dus ook terug bij een afdeling waar ik twee jaar niet gewerkt heb door allerlei stages. Heb hetzelfde gevoel :') alles is spannend en stress en het is eigenlijk nergens voor nodig want ik kan dit gewoon.


Welk restaurant is 't geworden pluis?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 24-04-2019, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Stop met zoeken naar dat gevoel van controle, accepteer gewoon dat dit je leerfase is en wees blij dat je elke dag weer nieuwe dingen leert. Een baan waarbij je je vanaf week 1 'in control' voelt is waarschijnlijk ook een baan onder je niveau, waar je je na een jaar doodverveelt.
Dit realiseerde ik me vandaag ook. Ik heb een enorme behoefte aan controle die alleen maar versterkt wordt door het feit dat iedereen naar mij kijkt voor advies/mening/whatever. Ik ken de hele organisatie niet en toch kijken collega's naar mij. Ik wil hier graag aan voldoen maar moet me er ooke cht bij neerleggen dat dat niet reeël is. Och. Ik ga m'n weg wel vinden, maar ik moet me er bij neerleggen dat ik het eerste jaar geen controle ga hebben of vinden. En dat is ook prima.
Oud 26-04-2019, 10:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Na een week werken in Limburg ben ik echt klaar met het 'wablief'. Wat een irritant woord
Oud 26-04-2019, 11:26
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Na een week werken in Limburg ben ik echt klaar met het 'wablief'. Wat een irritant woord
watte? Waarom?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 26-04-2019, 14:05
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ondanks dat ik toe ben aan een nieuwe uitdaging, ben ik erg goed bezig op mijn werk de laatste tijd. Ik zou hier alleen even tijdelijk werken tot ik een baan in mijn eigen sector zou vinden, maar in de tussentijd ik heb toch best een grote ontwikkeling doorgemaakt. Mijn baas zei vorige week dat ik hem heb verbaasd hoe goed ik het doe en dat ik heb laten zien dat op de werkvloer van nature een leidersfiguur ben. Daarnaast dacht ik altijd dat ik helemaal niet commercieel ingesteld was, maar blijkbaar heb ik wel aanleg voor. Vorige week heb ik op eigen initiatief een afspraak gemaakt met een potentiële leverancier en dat bleek mega interessant te zijn omdat ze ons meest verkochte artikel voor een veel betere prijs aanbieden. Volgende week gaan we een deal sluiten En vandaag heb ik betere prijzen onderhandeld met een andere leverancier.

Ik heb volgende week een sollicitatiegesprek en ik hoop dat ik eindelijk eens de kans krijg om meer uit mezelf te halen.
Oud 26-04-2019, 15:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Na een week werken in Limburg ben ik echt klaar met het 'wablief'. Wat een irritant woord
Dat herken ik. Ik had/heb er schoon/famillie.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 26-04-2019, 15:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Het was trouwens wel echt een leuke werkweek, Limburg is wel echt heel mooi!
Oud 26-04-2019, 20:26
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Koffie ik drink nu automatenkoffie. Het leven is zwaar.
Verder ben ik nu dus ook terug bij een afdeling waar ik twee jaar niet gewerkt heb door allerlei stages. Heb hetzelfde gevoel :') alles is spannend en stress en het is eigenlijk nergens voor nodig want ik kan dit gewoon.


Welk restaurant is 't geworden pluis?
Prix de rome! Was lekker!

Wat voor afdeling is het dan? Een PACU ofzo?

M'n praatje ging echt perfect woensdag! Staat weer leuk op m'n cv dit
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 26-04-2019, 21:30
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Nee gewoon de ok, daar is 't toch wel fijn ♡
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 26-04-2019, 23:46
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ons bedrijf is in januari overgenomen door een Brits bedrijf, en er zouden geen veranderingen zijn, maar natuurlijk was dat een leugen. Er wordt zo veel op winst gehamerd dat er een shitload aan uren geschrapt wordt. Blijkbaar snappen ze niet dat minder mensen op de vloer niet per definitie efficiëntie betekent, want gasten worden minder snel geholpen en lopen weg.
Iedereen zit in de shit. Ik zelf wordt nu zelfs minder dan 10 uur p/w ingeroosterd, en daar kan ik natuurlijk m'n huur niet van betalen.

Ik ben serieus op zoek naar iets anders. Als iemand nog iets weet in de regio Leiden/Den Haag, plz let me know.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-04-2019, 23:46
Verwijderd
SCHIJT OP HMS HOST. FUCKING SCHIJT SCHIJT SCHIJT
Oud 26-04-2019, 23:48
Verwijderd
Bij De Broodzaak mogen ze geen custom broodjes meer maken EN FLIKKER OP MET JE SMERIGE GEKOOKTE EIEREN VAN M'N BAGUETTE FILET AMERICAIN VUILE SCHIJTHOEREN AAARGH
Oud 26-04-2019, 23:49
Verwijderd
De hypermoderne pinapparaten die ze hebben zijn echt acht keer langzamer ook. Medewerkers lopen steunend en kreunend door de zaak.

Mensen, het is tijd dat jullie je massaal aansluiten bij een vakbond. Dit uitbuiten moet gewoon stoppen!
Oud 26-04-2019, 23:50
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
SCHIJT OP HMS HOST. FUCKING SCHIJT SCHIJT SCHIJT
Niet HMS bij ons, maar true, die zijn ook kut.
Sinds wanneer mogen ze geen custom broodjes meer maken? Wtf? :')
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-04-2019, 23:51
Verwijderd
Sinds NS de zaken heeft overgedragen aan HMS dus.
Oud 26-04-2019, 23:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:

Mensen, het is tijd dat jullie je massaal aansluiten bij een vakbond. Dit uitbuiten moet gewoon stoppen!
Makkelijker gezegd dan gedaan. Je bent als medewerker gewoon een nummer en niemand geeft een fuck om je.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-04-2019, 23:56
Verwijderd
Januari? Geen idee meer precies. Het kwam in ieder geval door dat gehuil dat NS het slecht deed op de HSL en een paar slechte winterdagen had gehad maar verder alle records qua reizigersaantallen en -tevredenheid had gebroken, en dat ze zich bezig moesten houden met TREINTJES RIJDEN (ik dacht persoonlijk reizigers vervoeren, dat schuiven van ijzer kan iedere onbenul tenslotte, maar de politiek en de publieke opinie vond dit), en dat ze daarom minder of geen nevenactiviteiten mochten uitbaten.
Qbuzz, een uiterst succesvolle poot van het bedrijf, werd verkocht aan een ander staatsbedrijf en het kabinet applaudisseerde vanwege het succes van de vrije markt. Daarnaast werd er een koper gevonden voor bijna alles wat onder NS Stations hoorde, op de Kiosk na en nog wat andere formules. In Zwolle is de HEMA weg, want daar kon geen koper voor gevonden worden. Maakte winst hoor. Gewoon niet genoeg om in te investeren. Voor NS werkt zoiets juist publiekstrekkend. Veel forenzen in Nederland hebben een hogere mate van tevredenheid omdat onze stations juist deze voorzieningen hebben. En de HEMA heeft mij persoonlijk al een keer gered, onderweg naar de VS breekt er een wiel af van m'n koffer. De HEMA verkoopt betaalbare koffers in hun stationswinkel. Goede zaak.

Maar nu is het gewoon weer een grote lege ruimte.
Oud 26-04-2019, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Makkelijker gezegd dan gedaan. Je bent als medewerker gewoon een nummer en niemand geeft een fuck om je.
Dat is dus juist omdat je geen lid bent van een georganiseerde vakbond, duh. Dat soort gezeik speelt echt in sectoren waar het vakbondslidmaatschap hoger ligt simpelweg veel minder.

30% van de Nederlanders is lid van een vakbond. Dat was ooit ruim het dubbele. En excessen kwamen toen veel minder voor, de Bond is niet bang om de werkgever publiek te besmeuren en voor de rechter te slepen. Zij doen het vuile werk en dat doen ze graag. Maar als niemand meer lid is, dan heeft het geen zin. Arbeiders, Vereenigt U!
Oud 27-04-2019, 11:32
cartman666
Avatar van cartman666
cartman666 is offline
Ontwaakt, verworpenen der aarde!
Oud 27-04-2019, 12:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben serieus op zoek naar iets anders. Als iemand nog iets weet in de regio Leiden/Den Haag, plz let me know.
Mijn vriend is pas begonnen bij Lush en heeft het daar echt enorm naar z'n zin. Hele fijne sfeer ook onder het personeel.

In Utrecht zoeken ze sowieso nog mensen bij Lush, andere steden weet ik niet, maar is het proberen waard.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 27-04-2019, 15:37
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Mijn vriend is pas begonnen bij Lush en heeft het daar echt enorm naar z'n zin. Hele fijne sfeer ook onder het personeel.

In Utrecht zoeken ze sowieso nog mensen bij Lush, andere steden weet ik niet, maar is het proberen waard.
Waarom zou je vrijwillig in die stinklucht willen werken?? Ik moet er in Utrecht langs als ik op het station moet zijn en ik hou altijd mijn adem in als ik er langs loop.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.