Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 22:05
Thomas
Thomas is offline
Geen idee, want ik heb nog nooit onechte borsten gezien.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 22:57
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Nee man, donder op met die siliconen. Dan is het net alsof de borsten los op het vrouwenlichaam liggen, in plaats van er onderdeel van te zijn. Alsof je met twee voetballen voor je romp loopt.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 23:09
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 27-07-2003 @ 23:01:
Ik heb lekker toch gelijk, of jij dat nou leuk vindt of niet. Als je niet verkeerd begrepen wilt worden, moet je je wat duidelijker uitdrukken. Uit jouw post haal ik dat je vindt dat er aan een borst heel wat verbouwd kan worden, behalve siliconen, en laat je niet echt merken dat dat niet hoeft van jou, integendeel.

Logisch dat ik dan op mijn tepels getrapt reageer en je kolder post onderuit haal.
Soms snijden ze ook gewoon die borst er af
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 23:11
poesiefox
poesiefox is offline
Ook gebruikelijk in de tijd dat de Amazones nog een strijdkracht van betekenis waren. Zo'n bult zat toch maar in de weg anders.
__________________
Pfff. Boeie.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 01:58
T-ijsje?
T-ijsje? is offline
Echte, maar ik zou me er niet druk om maken als er iets in zat hoor
__________________
beez
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 02:53
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 28-07-2003 @ 00:11:
Ook gebruikelijk in de tijd dat de Amazones nog een strijdkracht van betekenis waren. Zo'n bult zat toch maar in de weg anders.
Beter uithollen om je pijlpunten in op te slaan.. vind ik.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Prime Evil schreef op 28-07-2003 @ 03:53:
Beter uithollen om je pijlpunten in op te slaan.. vind ik.
mjah, en dan maak je van je ribben een kastje, dan kun je je pijlpunten nog sorteren op grootte ook

Bij mensen onder de 40 zijn gemiddeld genomen de borsten mooier als ze echt zijn, boven de 40 is liften (beetje omhoog trekken) wel mooi maar zelfs dan zijn siliconen minder. Als je nog niet in een AA-cup past en je bent al uitgegroeid en niet ondervoed ofzo, dan lijkt het me trouwens wel mooier om ze iets te vergroten, maar niet meer dan wat bij je lichaam past, en wel 'goed'. Er zijn vrij harde siliconen en zachte, die zachte zijn duurder maar veel realistischer, heb ik me laten vertellen door zo'n tv-programma over plastische chirurgie.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 14:51
Prime Evil
Avatar van Prime Evil
Prime Evil is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 28-07-2003 @ 10:29:
mjah, en dan maak je van je ribben een kastje, dan kun je je pijlpunten nog sorteren op grootte ook
Hoe pijnlijk moet dat wel niet zijn Ook leuk als je een stomp op je borst krijgt, gelijk een paar vitale organen geperforeerd :>
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:18
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Winner schreef op 26-07-2003 @ 14:57:
Vies he zo'n tandenborstel?
???
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:31
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
...natuurlijk liever echt dan nep...maar echt a of nep c?? dan weet ik 't wel hoor...
en k heb ook liever neppe die op normale hoogte hangen dan echte op kniehoogte....

btw...van die te grote borsten vind k ook heel lelijk...echt zo van....'aandacht' !! ....ergerlijk....
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
btw...van die te grote borsten vind k ook heel lelijk...echt zo van....'aandacht' !! ....ergerlijk....
Euhm.. ja, maar stel dat je daar nou niets aan kunt doen. Dat je die gewoon hebt van jezelf.
Dan kun je wel zeggen van: "ja, maar dan is het niet erg, maar als ze nep zijn, dan is 't uit verhouding" o.i.d.
Maar ze kunnen net zo goed wél echt, te groot en niet bij de rest van je lichaam passen.
En reken er maar niet op dat het meisje in kwestie daar blij mee is en dat ze al die aandacht die er eventueel mee krijgt leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2003, 22:14
Verwijderd
echt, of het moeten echt hele mooie siliconenborsten zijn.. dus niet van die opgeblazen onnatuurlijke dingen die op knappen staan. Maar als ze er een beetje normaal uitzien zijn ze volgens mij wel mooi.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.