Oud 18-03-2004, 13:23
Shoot Linda!
Shoot Linda! is offline
Hej mensen!!

Ik hoop dat jullie misschien mij kunen helpen. Ik ben zelf erg onzeker op dit gebied..

Maar dit is dus het verhaal(tje):

Ik vind een jongen leuk, en hij heeft zondag nog gezegd mij ook leuk te vinden. Ik spreek hem alleen op msn op dit moment, ik zie hem alleen in het weekend als ik uitga.

Hij doet heel aardig op msn tegen mij, hij vraagt dingen, het gesprek verloopt helemaal niet moeilijk etcetera.

Eergisteren wilden we zelfs afspreken! Het leek allemaal goed te gaan. Ik maakte dan wel de 'move' om wat af te spreken, hij ging er wel helemaal op in.. hij zat vna waar we konden afspreken en hoelaat en alles!

Maar, gisteren.. Ik was online en hij deed ineens erg kortaf. Hij deed heel anders dan dat hij normaal tegen me doet. Normaal praat hij steeds, en als ik dan even niets zeg, doet hij een smiletje. Dit deed hij nu helemaal niet. Hij deed ongeinteresseerd etcetera.

Ik ben zo bang dat hij mij nu ineens niet meer leuk vind!

Wat denken jullie??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-03-2004, 13:28
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Ik zou het nog niet weten met zo weinig info.

Vraag er anders eens naar..
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:30
Verwijderd
Misschien was hij nog ergens anders mee bezig op dat moment, waardoor hij niet al z'n aandacht bij jullie gesprek had.

Verder weet ik het ook niet.. het is moeilijk om uit zoiets kleins een conclusie te trekken over of hij je nog wel leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 13:31
Shoot Linda!
Shoot Linda! is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 18-03-2004 @ 13:28:
Ik zou het nog niet weten met zo weinig info.

Vraag er anders eens naar..
we hebben al wel ene x gezoend en een vriend v hem [en een kennis van mij] zei dat het wel wat kon worden
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:31
Mea Culpa
Avatar van Mea Culpa
Mea Culpa is offline
Via MSN ontstaan er snel misverstanden.
__________________
"Ga weg, ga d'r uit! Laatste woorden zijn voor dwazen die niet genoeg gezegd hebben."
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:46
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 18-03-2004 @ 13:30:
Misschien was hij nog ergens anders mee bezig op dat moment, waardoor hij niet al z'n aandacht bij jullie gesprek had.

Inderdaad. Het komt soms ook nog wel eens voor dat er iemand anders bijzit, en misschien is hij dan minder open, of sterker nog, dat er even iemand anders op dat emailadres zit. Laat het in ieder geval niet aankomen op 1 keer, daar kunnen hele andere simpele verklaringen achter zitten, dan dat hij je niet meer leuk vindt.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:51
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik word er altijd een beetje eng van, al dat geflirt en gedoe over msn...
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 14:59
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
als ik jou was zou ik gewoon vragen of jullie afspraak nou nog wel doorgaat, aan het enthousiasme van de reactie merk je vanzelf wel of hij je helemaal het einde vind of juist toch niets.
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:12
Verwijderd
Misschien probeert-ie hard to get te spelen omdat-ie vaak dit forum leest?
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:17
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
nare man schreef op 18-03-2004 @ 15:12:
Misschien probeert-ie hard to get te spelen omdat-ie vaak dit forum leest?
LOL
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:24
Charlottetje
Avatar van Charlottetje
Charlottetje is offline
hij heeft die afspraak toch niet afgezegd?
Gewoon daar naartoe gaan en dan merk je wel hoe hij daar is!
Zoals al eerder gezegd zijn er genoeg redenen waarom hij op msn zo was.
Misschien had hij gewoon een rotdag ofzo, dan kan iedereen wel eens kortaf zijn...
__________________
ja, maar...
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 15:48
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Mea Culpa schreef op 18-03-2004 @ 14:31:
Via MSN ontstaan er snel misverstanden.
Precies bij mij is het via msn ook wel eens verkeerd gegaan, wat me bij de volgende vraag lijdt, ik zet het maar in dit topic.

Ik moet morgen voor het laatst gaan werken in de supermarkt daarna ga ik ergens anders heen, maar er is een meisje dat ik leuk vind en volgens mij zij mij ook, maar ik denk dat zij een vriend heeft ik hoorde een keer vaag iets daarover maar dat weet ik dus niet zeker.
Waarschijnlijk zal ik haar na morgen niet meer zien, zal ik haar telefoonnummer vragen? Msn doe ik liever niet want dan krijg je alleen maar een slechtere indruk van elkaar, je hebt op een gegeven moment niks meer te zeggen.

Maar mijn advies voor Shoot Linda is bel of sms hem of zoek hem op zet er in ieder geval tempo achter.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:08
Shoot Linda!
Shoot Linda! is offline
We hebben nog niet precies wat afgesproken, ik moest toen namelijk van internet af want mn zus wilde er persé op [ik was dus toen ineens offline].


@ timbo85; gwoon dr telefoonnummer vragen, kan nooit kwaad.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 16:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Shoot Linda! schreef op 18-03-2004 @ 16:08:
We hebben nog niet precies wat afgesproken, ik moest toen namelijk van internet af want mn zus wilde er persé op [ik was dus toen ineens offline].


@ timbo85; gwoon dr telefoonnummer vragen, kan nooit kwaad.
Vraag het de volgende keer dat hij online komt nog eens! Iemand kan altijd ergens mee bezig zijn of in een slecht humeur zijn.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 18:36
Shoot Linda!
Shoot Linda! is offline
het irritante is nog dat ie zo godse vaak online is ... niet dus

de vorige keer [2 dage terug] smste ik hem, ik had namelijk van die kennis gehoord [ ik zat met hem te msn'en op dat moment], dat in hun voetbalteam het verhaal ging dat ik die zaterdag met 1 v zn voetbalmaatjes zou hebben gekust. Hoewel deze jongen het zelf ook ontkende, zeiden anderen nog steeds dat het wél zo was.

Ik had toen aan deze kennis gevraagd of ik zn nummer mocht hebben, zodat ik even kon smsen dat het niet waar was. Hij heeft toen gelijk nadat ik had gesmst, [naja 2 min later] naar deze kennis gebeld, over mijn smsje.

Ik weet niet verder wat, alleen dat et over et smsje ging. Hij heeft mij verder niet terug gesmst [ik had er ook niet een vraag ingezet].

Hij heeft nog maar met 3 meisjes [inclusief mij] gekust, dus playen doet hij iig niet als ik iedereen moet geloven die hem kent.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 22:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Misschien was hij druk bezig?
Misschien zat wel een vriend achter zijn MSN?

En ja, misschien is er wel iets negatiefs geroddeld, maar dan moet hij maar niet zo kortaf doen maar eerst ff vragen aan jou of dat waar is wat men zegt.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 10:33
load_harmony
load_harmony is offline
als ik jou was zou ik bellen, vragen of jullie nog wat afspreken.


das misschien eng maar dat scheelt je een hoop getwijfel..

daarbuiten, als hij je leuk vind, vind hij het waarschijnlijk suup dat je ff belt.......... bovendien is in het echt veeel duidelijker al msn..


bellen dus !! dan heb je gelijk duidelijkheid!!

YOU GO!
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 11:29
Verwijderd
Ik vind sowieso dat soort gesprekken via MSN onverstandig. Over dat soort dingen moet je volgens mij face-to-face praten.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2004, 12:28
Tammie Frotje
Tammie Frotje is offline
Er zat gewoon iemand bij hem of vlakbij hem, of hij had het wat druk met andere van zijn msn, nie zo druk maken komt allemaal wel goed, het kan allerlei redenen hebben!
__________________
''Je bent zo lief en maar 1.5 meter lang'' Thnx Muppie
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 19:37
Shoot Linda!
Shoot Linda! is offline
Ik had hem vanmiddag gebeld, of ie vanavond nog naar de stad ging. Hij zei toen datie nog vanalles had te doen dus niet ging.
Toen vroeg ik of hij naar de discotheek gaat morgen [ik wist dat hij eergister nog had gezegd een vjaardag te hebben maja] en toen zei hij van 'neej kan niet,, naja misschien dat ik wel ga!'

en dat was et [ ik zat in een kroeg dus kon moeilijk verstaan]

lekker saai hij
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 20:18
Verwijderd
Hij heeft een ander! Hahahaha... Nee grapje... Ik zou het niet weten... Misschien had ie t te druk ofzo? Misschien heeft ie bedenkingen? Vraag t gewoon op de man af zou ik zeggen... Good luck!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 11:51
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
joh die gozer had het gewoon druk met iets
Das soms best wel irritant, dan kom je online terwijl je wat aan het doen bent en gaat gelijk je hele lijst tegen je praten

En dan kan je wel zeggen "Kom dan niet online" maarja, ergens is het wel weer leuk
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 13:11
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Als ik jou was, zou ik gewoon wachten totdat ik hem weer eens tegen zou komen in een discotheek. Dan kan je gewoon face-to-face met hem praten. Via msn kunnen gesprekken helemaal ontsporen, omdat je de intonatie niet hoort, meestal niet kan zeggen of iets sarcastisch is of niet. Als je gewoon direct met hem praat, zie en hoor je gelijk hoe hij op je reageert. Dan gaat het spreken meestal ook gemakkelijker. Succes!

Laatst gewijzigd op 20-03-2004 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:08
Shoot Linda!
Shoot Linda! is offline
Ja idd,, ik denk ook dat het beter is om gewoon irl met hem te praten en nu gwoon mn mind er niet op zetten en allemaal dingen gaan denken die er misschien niet zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:37
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
En weer gooit het grote misterie dat msn in zijn ondoorgrondelijke sluiër omhult fictief roet in het spreekwoordelijke eten.

Pijp 'm in een literair café.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2004, 21:54
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
naar mijn mening is MSN de eerste stap, de tweede is telefoon en derde elkaar meeten. Als MSN de 2de en derde stap gaat worden in plaats van de eerste, dus dat je er teveel waarde aan gaat hechten en liever via MSN lult dan in het echt dan begeef je je op enorm glad ijs...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 17:38
Shoot Linda!
Shoot Linda! is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 20-03-2004 @ 16:37:
En weer gooit het grote misterie dat msn in zijn ondoorgrondelijke sluiër omhult fictief roet in het spreekwoordelijke eten.

Pijp 'm in een literair café.
hans teeuwen toch?



pff nou zn vrienden doen allemaal heel erg raar tegen me, en ik heb dus het idee dat hij me dus heef zitte te bedonderen...
Met citaat reageren
Oud 21-03-2004, 18:13
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Hardstylesage schreef op 20-03-2004 @ 21:54:
naar mijn mening is MSN de eerste stap, de tweede is telefoon en derde elkaar meeten. Als MSN de 2de en derde stap gaat worden in plaats van de eerste, dus dat je er teveel waarde aan gaat hechten en liever via MSN lult dan in het echt dan begeef je je op enorm glad ijs...
Je belt toch pas als je op het station staat ? Misschien doe ik het nou al jaren lang verkeerd.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Is mijn MSN gehacked? Hulp gevraagd!
Vipor
9 09-05-2010 00:20
Software & Hardware Virus Via msn hoe krijg ik dit weg?
xxxsweetygirlxx
5 01-12-2006 21:22
Software & Hardware [Virus] MSN-virus; controle Hijack-log
AJKwak
7 01-05-2005 14:23
Software & Hardware MSN Messenger
dafelix
498 15-04-2004 09:31
Software & Hardware [Centraal] MSN Messenger
Verwijderd
1 18-03-2004 13:37
De Kantine MSN-vragenlijst
Mr.Oizo
124 21-03-2003 08:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:34.