Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2004, 14:27
Lianelli
Lianelli is offline
Beste mensen,

om reden van privacy heb ik de gedeelte van de nickname van een zeer goede vriend van mij gebruikt, Verwar ons aub niet. Ik ben een jongen van 16 jaar, eind mei 17 ben mn hele basisschool gepest, samen met nog een jongen (mn enigste vriend toen). Toendertijd was dat mn enigste vriend, en we zijn gelukkig heelhuids door de basis gekomen.

Daarna de middelbare school, allebei een andere. In de 1e 4 klassen gepest, soms paar vriendelijke klasgenoten, meestal niet. Problemen met ouders die me niet begrijpen, constant zeuren over mijn cijfers(geloof dat ze alleen tevreden zijn als ik elke dag weer met een 9 thuiskom) en moeilijke vrienden de afgelopen 2 jaar. Zelfmoordneigingen voorkomen, mensen van het spoor gesleurd, maar gelukkig kreeg ik wat vrienden.
Nu heb ik een hele groep waarmee we altyd rondhangen, echt in de groep beschouw ik mezelf niet, en velen ken ik niet verder dan gezicht of voornaam. In deze groep zijn nu ook weer problemen om het geloof en liefdes, zit allemaal in mijn hoofd en kan er niet met mn ouders over praten.

Nu het liefde gedeelte;
Ik heb op mn 15e voor het eerst gezoend met een meisje, dat was gwoon een goede vriendin, en we waren beide stoned. Twas een vry stevige meid, en ben dr veel door gepest in mn klas. Nu zijn we goeie vrienden.
Toen me 1e echte vriendin, we kende elkaar nog niet zo goed maar ze zei tog jah... ben nog nooit zo zenuwachtig geweest dan toen het moment dat ik vkering vroeg. Ze had met 1 jongen gezoend, en nog nooit een vriendje gehad... Ze was wel een 'ja-en-amen' typje, ik mocht zowat alles beslissen, maar vond dat niet heel erg. Na 15 dagen hebben we het gedaan. (tsja ben erg sexverslaafd, kan zowat niet zonder en anders moet ik het zelf doen..) Na de zomervakantie ging het uit, omdat ze op vakantie met een ander had gezoend en zelfs verkering had gehad.

Die zelfde avond heb ik met een kennis zitten praten, die blijkbaar verliefd op me werd, daar heb ik de volgende dag alweer mee gekregen. Daar heb ik 6,5 maanden mee gehad, veel ruzie door beide kanten, maar ik verwachte denk ik teveel van haar.(had zelf weinig vrienden zodat ik altyd me verveel) In die tijd heb ik met 3 andere meisjes gezoend, eentje was ik verliefd op, de andere twee weet ik niet waarom ik dat deed. Toen het uiteindelijk uitging ging zei heel rot tegen me doen, me jaloers maken, vrienden tegen me op zetten.

Nu is ze daar gelukkig overheen en hebben we nog af en toe een beetje ruzie. Omdat ik zin had om te zoenen en zij ook hebben we nog 2 dagen met elkaar gezoend... (stomme zet)

Nu heb ik dus mensen die met elk meisje waar ik naast loop gaan praten, om te zorgen dat ze niet mn vriendin worden, ook al heb ik geen bedoelingen. (Ze zijn heel christelijk, ik ben ligtelijk satanistisch; eentje van hen is ook een ex van me(heb in totaal nu 3 exen))

Ik ben nu op zoek naar een vriendin, 4 weken ofzo. heb bij verschillende personen die ik echt leuwk vind, qua karakter en uiterlijk.. geprobeerd ze te krijgen... maar geen van ze zien we staan. Ze willen alleen maar goeie vrienden zijn, verder niks... hoeveel moeite ik er ook maar voor doe. In de afgelopen 4 weken ben ik dus door die 4 of 5 personen in totaal 12 x afgewezen. Dit ben ik zat, en nu wil ik graag eens weten hoe ik het wel moet aanpakken om te slagen.

Bij voorbaat dank,

Lianelli
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-03-2004, 14:38
Verwijderd
Pha.

Kortom, je wil alleen maar pussy, en geen vriendin in de volle zin van het woord. Dus je hebt twee opties:
1. Wacht tot je echt verliefd bent.
2. Ga naar de hoeren.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 14:54
Gaea
Avatar van Gaea
Gaea is offline
Jij wilt alleen maar een meisje hebben waar je je sexuale behoeften mee kunt delen, maar een vriendin hebben wil je niet.

Je beschouwt die meisjes alleen maar als objecten, eventuele sexpartners, je respecteert ze niet. Zoals je al zei heb je er geen problemen mee als het meisje in kwestie een ja-en-amen typje is. Vind je het gek dan dat je zovaak afgewezen wordt? Deze meisjes hebben ook wel door hoe jij bent, als jij elke dag iemand anders om verkering vraagt, dan is het vrij duidelijk dat jij alleen maar op sex belust bent.

Als je echt een vriendin wilt hebben, moet je dan langzaam opbouwen. Niet iemand die je 5 tellen kent verkering vragen. Er eerst vrienden mee worden, degene leren kennen. Wederzijds respect en goed met elkaar kunnen praten/lachen etc. is belangrijk. Als jullie elkaar dan redelijk goed kennen en jullie voelen je tot elkaar aangetrokken, zou je misschien een afspraakje kunnen maken, en dan zien hoe het verder gaat. Niet dat ik denk dat je ook echt zo'n persoon zoekt, maar goed.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:02
Lianelli
Lianelli is offline
Hmm nou ik wil er wel eentje waar ik goed mee kan praten, die aardig wat tijd heeft en dat we samen kunnen zwemmen, bioscoopje enzo. Maar ook serieuse gesprekken voeren want door die problemen(waaronder zelfmoordenaars en psycho's) draai je vanzelf ook door, dat merk ik nu al.

Ik eis verder van een meisje geen seks, zelfs al wil ze wachten tot na het huwelijk vind ik dat wel oke.

Maar ik vraag zeker geen mensen verkering, ik ben veel te laf... ook al weet ik zeker dat ze op me zijn dan durf ik ze geeneens aan te kijken. Als ik iemand leuk vind zeg ik dat meestal per sms of op msn, dan vraag ik of ze willen zoenen, meer niet.. maar ik laat wel blijken dat ik wel verkering wil, maar ik durf pas in het gezicht te zeggen als ik zeker weet dat het wederzijds is.

Wat kan ik daar aan doen.. verder kan ik zeggen dat me versierzin is: wijs me nu maar af, nu komt het nog niet zo hard aan. Ik weet van mezelf dat bijna iedereen me een nerd vind, gwoon om mn uiterlijk. Daarom weet ik altijd al dat mensen me afwijzen, al zeggen ze dat ze niet op uiterlijk afgaan. Op dat punt krijgen we dan weer ruzie, en tjsa... liggen we helemaal uit elkaar, weer een vriendin minder.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 15:17
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je bent 16 (iig dat staat bij je gegevens), volgens mij kom je dan langzaam aan wel op een leeftijd dat je geen verkering meer vraagt maar dat er iets groeit, wat eventueel later uitgesproken en concreet gemaakt kan worden.
Als je een meisje leert kennen dan moet je gewoon veel met haar omgaan en moves maken als je haar echt leuk vindt. Gaat ze er niet op in, accepteren dat het niets wordt en verder gene punt van maken. Als iemand geen "verkering" met jou wilt hoef dat niet te betekenen dat jij er niet leuk genoeg uitziet of niet aardig genoeg bent. Je kent zelf toch ook best wel meisjes die er leuk uitzien en aardig zijn maar meer niet?
En ten slotte: het kan geen kwaad om wat kieskeuriger te zijn, in de regel begin je alleen iets met iemand op wie je verliefd bent.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2004, 16:11
juno
Avatar van juno
juno is offline
Je hebt je hele leven nog om jezelf gek te maken met liefdesperikelen. Ga eerst maar eens leren om normaal met mensen om te gaan, want dat stadium heb je een beetje overgeslagen door het pesten.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 18:29
pure_evil
pure_evil is offline
je zegt dat je wel kunt wachten met seks tot na het huwelijk, maar je zegt zelf in je verhaal "Na 15 dagen hebben we het gedaan. (tsja ben erg sexverslaafd, kan zowat niet zonder en anders moet ik het zelf doen..) "

sorry hoor, ik denk dat je eerst ff aan jezelf moet sleutelen, bovendien "zoek" je geen vriendin, dat moet, zoals boven al eerder gezegd, groeien!

met sleutelen bedoel ik natuurlijk aan je gedrag
__________________
papa is niet lief! het verwende nest kiest vandaag voor zichzelf
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 23:17
alanis
alanis is offline
Je bent te desperate.

Ook best vreemd dat je satanistisch bent, en je vrienden christelijk. Nogal vreemde combi.

Enne, hou het voortaan maar lekker bij je rechterhand, die veroordeelt je niet en wijst je niet af, wat wil je nog meer!
__________________
Life is what happens, while you´re busy making other plans *quote by John Lennon*
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 23:40
Verwijderd
Citaat:
alanis schreef op 27-03-2004 @ 00:17:
Je bent te desperate.

Ook best vreemd dat je satanistisch bent, en je vrienden christelijk. Nogal vreemde combi.

Enne, hou het voortaan maar lekker bij je rechterhand, die veroordeelt je niet en wijst je niet af, wat wil je nog meer!
Mee eens. Iedereen die het na 12x nog een keer wil proberen is gewoon een kansloos figuur.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 12:41
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
alanis schreef op 27-03-2004 @ 00:17:
Je bent te desperate.

Ook best vreemd dat je satanistisch bent, en je vrienden christelijk. Nogal vreemde combi.

Enne, hou het voortaan maar lekker bij je rechterhand, die veroordeelt je niet en wijst je niet af, wat wil je nog meer!
helemaal mee eens. en als je een relatie heb en je gaat drie keer zoenen met andere meisjes doe je toch echt iets FOUT
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 15:39
Verwijderd
"Op zoek naar een vriendin"... fout.

Zorg gewoon dat je een leuk leven hebt, dit kan ook zonder vriendin. Wees niet te wanhopig, neem niet genoegen met het eerste meisje dat je kunt krijgen, maar wacht totdat je een meisje tegenkomt voor wie je écht iets voelt!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:40
thabomb1986
Avatar van thabomb1986
thabomb1986 is offline
idd, volgs mij doe jij het alleen maar om de seks... als ik jou was hè, zou ik wel met iem over mn seksverlaving gaan praten. Dit kan later enorme problemen geven en je kan iets doen waardoor je je wederhelft op dat moment erg veel pijn doet. Dat je t doorzet. Mijn zus heeft dat ook gehad (dat n jongen t doorzette) en haat hem nog steeds. Je beschadigt zo'n meisje dan echt en j krijgt er een slechte naam door.
Bovendien is seks geen basis voor een goede relatie!!!
Ik denk ook niet dat het helpt dat je satanistisch bent (ben zelf christelijk) en ben aanhanger van de stelling dat verslavingen van de satan komen en dat je daar in blijft hangen. Daarom heet t ook ver'slaaf'ing, slaaf van de duivel. Ik ben echt niet iemand die het geloof wil aanpraten bij iem die dat echt niet wil, maar ik denk wel dat je niet erg handig bezig bent!
Misschien is alles wat je nodig hebt wel een beetje liefde...?
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 10:53
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Kijk
-je gaat vreemd
-het gaat uit, en de volgende dag heb je een ander
-je bent sexverslaafd
-je zoent met je ex omdat je 'zin' hebt om te zoenen
-en je hebt een beroerde en zielige openingszin!
Oftewel je hebt een slechte reputatie en dat heeft niks met je uiterlijk te maken! Daarom wil geen enkel meisje met jou... en ik geef ze groot gelijk!
__________________
Dromendief

Laatst gewijzigd op 30-03-2004 om 10:57.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:29
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-03-2004 @ 11:53 :
en ik geef ze groot gelijk!
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 17:47
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Citaat:
koekiemonstertje schreef op 30-03-2004 @ 11:53 :
Kijk
-je gaat vreemd
-het gaat uit, en de volgende dag heb je een ander
-je bent sexverslaafd
-je zoent met je ex omdat je 'zin' hebt om te zoenen
-en je hebt een beroerde en zielige openingszin!
Oftewel je hebt een slechte reputatie en dat heeft niks met je uiterlijk te maken! Daarom wil geen enkel meisje met jou... en ik geef ze groot gelijk!
Mee eens. Zorg dat je eerst zelf goed in je vel zit en je okay voelt.
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.