Oud 31-05-2004, 23:18
nps
Avatar van nps
nps is offline
McDonalds heeft/had een imageprobleem. McDonalds werd geassocieerd met vet en ongezond (denk aan de rechtszaken in Amerika).

Nu gooit McDonalds het over een hele andere boeg: het assortiment is uitgebreid met maaltijdgroenvoer (?), fruit-uit-een-zakje (??), yoghurtjes en dat soort zooi. Een dikke marketingcampagne moet ons ervan overtuigen dat we bij McDonalds voortaan een verantwoord menu kunnen samenstellen, en dat je er zélf voor kiest om gelukkig en gezond een slablaadje weg te knagen bij McDonalds. Want dat past helemaal bij jou bewuste lifystyle. Choice. Taste. Lifestyle.

Wat vinden jullie van deze ommeslag? Denken jullie dat McDonalds zijn ongezonde imago van zich af weet te schudden, en dat het slim is geweest om dit zo te doen?

__________________
__________________

Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 23:20.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-05-2004, 23:59
Daevrem
Daevrem is offline
Enkel imago.

Trouwens gebruikt McDonalds ook nog eens slecht rundvlees. Het wordt vies geproduceerd in derde wereldlanden en het komt ook nog eens van dieren die erg mishandeld worden omdat in veel derde wereldlanden geen wetten zijn over hoe men dieren moet behandelen.

En dan heb je natuurlijk ook nog die rechtzaken over friet gefrituurd in plantaardig vet wat later gewoon runderenvet bleek te zijn.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 00:15
Verwijderd
Dat is natuurlijk heel slim van McDonald's.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 01:07
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
hehe
nou ik hoef het niet
alleen het vette vreten
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 08:29
Lionheart
Vind het wel een beetje onzin, maar leuk geprobeerd van ze.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 08:58
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Ach, ik vind het wel goed van ze en kan het wel begrijpen na al dat gedoe. Misschien trekken ze er ook wel meer mensen mee.
Maar zelf ga ik niet naar de Mac om een salade te eten, als ik daar ben neem ik echt wel wat anders
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik denk niet dat het imago van de McDonalds zal veranderen maar ik vind het wel leuk dat ze nu allemaal nieuwe dingetjes verkopen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:54
levi's
Avatar van levi's
levi's is offline
Het hoeft niet per se alleen McDonalds te zijn. Allle FastFoodrestauranten hebben toch ongezond eten? Wees blij dat McDonalds het eten wat gezonder probeert te maken...
__________________
Veel geld verdienen? Met deze link vind je de oplossing! http://www.doublepoints.net/webclick.php?country=NL&language=NL&u=superhero87
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 10:58
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-06-2004 @ 11:52 :
Ik denk niet dat het imago van de McDonalds zal veranderen, maar ik vind het wel leuk dat ze nu allemaal nieuwe dingetjes verkopen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 11:40
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
levi's schreef op 01-06-2004 @ 11:54 :
Het hoeft niet per se alleen McDonalds te zijn. Allle FastFoodrestauranten hebben toch ongezond eten? Wees blij dat McDonalds het eten wat gezonder probeert te maken...
Ja, inderdaad. McDonald's doet er tenminste nog wat aan en probeerd het assortiment wat gezonder te maken. Ik denk niet dat ze zo hun imago veranderen, McDonald's zal altijd wel bekend blijven staan om het ongezonde eten. Maar als je wilt kun je nu ook gezond eten bij de Mac.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-06-2004 @ 11:52 :
Ik denk niet dat het imago van de McDonalds zal veranderen maar ik vind het wel leuk dat ze nu allemaal nieuwe dingetjes verkopen.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 13:07
Verwijderd
Die salades zijn best lekker en niet duur, ik zag laatst ook allemaal mensen met kinderen die salades eten. Het viel me echt op, dus het was - volgens wat ik zag - wel een succes.
Ik heb niets op die nieuwe dingen tegen, vind het een goed idee
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 13:27
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-06-2004 @ 11:52 :
Ik denk niet dat het imago van de McDonalds zal veranderen maar ik vind het wel leuk dat ze nu allemaal nieuwe dingetjes verkopen.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 14:43
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-06-2004 @ 11:52 :
Ik denk niet dat het imago van de McDonalds zal veranderen maar ik vind het wel leuk dat ze nu allemaal nieuwe dingetjes verkopen.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 14:57
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Het zal wel een tijdje duren voordat McDonalds van z'n oude imago af is. Het is niet alleen het eten dat iets een imago geeft, maar ook alles er omheen. Denk maar die zooi die in het eten zit en waar het vlees vandaan komt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:08
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik geloof er ook niet zo in, ik vind het er bovendien veel te dik bovenop liggen. Ik vind het vrij Amerikaans, waar de strategie ook vandaan komt ivm het ongelofelijke aantal fatasses wat daar rondloopt.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 15:47
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 01-06-2004 @ 11:52 :
Ik denk niet dat het imago van de McDonalds zal veranderen maar ik vind het wel leuk dat ze nu allemaal nieuwe dingetjes verkopen.
Op den duur zou het imago best kunnen veranderen, bijvoorbeeld die groene verpakkingen die ze (willen?) gaan gebruiken zouden daar al aan mee kunnen werken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 01:16
Daevrem
Daevrem is offline
Als McDonalds echt geeft om de gezondheid van de klanten dan ontmantelen ze zichzelf.

Het is echt een vreselijk bedrijf. Je hebben goedkope slechte ingredienten, onderbetalen en misbruiken personeel en serveren ook nog eens een keer ongezond eten.

Ze willen alleen maar geld verdienen en groeien. Ze doen alles om dit te berijken. Zelfs 'gezond' eten verkopen.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-06-2004, 07:42
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wel tof dat ze andere dingen gaan verkopen. Ik heb al een keer zo'n vaag broodje gegeten, was erg lekker.
Ik zal er net zo vaak komen als voorheen (lees: bijna nooit) en de Mac zal voor mij niet veranderen.
__________________
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 14:05
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
slim misschien maar ik trap er niet in. Ik eet sowieso niet bij de macdonalds omdat ik het niet eens ben met hoe zijn met hun personeel/de natuur (en noem maar op) omgaan. Ik vind het een geen prettig idee dat voor het eten wat ik dan eet zoveel mensen uitgebuit zijn. Dus of ze nu op de 'gezonde' toer gaan maakt voor mij geen bal uit.
Ze proberen nu ook intelligent over te komen door advertenties te plaatsen waarin een student rechten aan het woord komt, die nu het 'gezonder' is bij de mac, daar wel elke dag langs gaat na de colleges (oid). Belachelijk!
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 16:12
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Ik heb er gewerkt en sinds dien ben ik er nooit meer gaan eten. zegt dat genoeg?

Alles, werkelijk álles komt uit de diepvries. Van fruit tot vlees tot groente tot brood. Ja, het kan natuurlijk maar ik vind het geen fris idee.

Verder moest ik daar altijd de vuilniszakken naar beneden brengen. Die stank daar... volgens mij vergeet ik die nooit meer. En het is echt een heel andere geur dan je prullenbak thuis... ik weet niet wat ze met het eten doen, maar goed zal het niet zijn.
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:07
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Dory schreef op 02-06-2004 @ 17:12 :
Ik heb er gewerkt en sinds dien ben ik er nooit meer gaan eten. zegt dat genoeg?

Alles, werkelijk álles komt uit de diepvries. Van fruit tot vlees tot groente tot brood. Ja, het kan natuurlijk maar ik vind het geen fris idee.

Verder moest ik daar altijd de vuilniszakken naar beneden brengen. Die stank daar... volgens mij vergeet ik die nooit meer. En het is echt een heel andere geur dan je prullenbak thuis... ik weet niet wat ze met het eten doen, maar goed zal het niet zijn.
Ik werk zelf ook al een paar jaar bij de Mac en bij ons komt dus echt niet alles uit de diepvries. Het brood, vlees en de frietjes, maar die stop je thuis toch ook weleens in de diepvries. De groente en fruit liggen nooit in de diepvries, die liggen in de koeling. Daar is dus niks raars aan.

Ook ik moet weleens de vuilniszakken naar achteren brengen, maar daar stinkt het ook niet overdreven. Dat komt misschien omdat het bij jouw mac in de kelder is (als ik het goed begrijp) en bij ons gewoon achter de mac in de openlucht. Ook daar wordt goed schoongemaakt, elke week wordt de vloer en de muren afgespoten met een hoge drukreiniger.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 18:24
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Ik geloof er ook niet in, ik vind het er veel te dik opliggen, het valt echt op als dit hun nieuwe aanpak is.
Op zich vind ik het wel een leuk initiatief, nu kan je op een goedkope manier ook eens iets 'gezonder' eten dan altijd vet fastfood..
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:26
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 02-06-2004 @ 19:07 :
Ook ik moet weleens de vuilniszakken naar achteren brengen, maar daar stinkt het ook niet overdreven. Dat komt misschien omdat het bij jouw mac in de kelder is (als ik het goed begrijp) en bij ons gewoon achter de mac in de openlucht. Ook daar wordt goed schoongemaakt, elke week wordt de vloer en de muren afgespoten met een hoge drukreiniger.
Bij ons ook ja..

Tuurlijk ruikt het meer dan de prullebak thuis, maar wat wil je ook als je friet en cola en sla allemaal bij elkaar ingooit, tegen elkaar aanpropt, en dat een tijdje laat staan zo...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2004, 19:40
Verwijderd
Eigenlijk zou elke klant van de McDonalds een formulier moeten onderteken waarbij ze aangeven dit voedsel op eigen risico te eten.

Het is een wonder dat de presentjes nog CE gekeurd zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-06-2004, 19:45
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Het is gewoon triest dat amerikanen zulke bedirjven aanklagen, opflikkeren met die ahcterlijke amerikanen, die weten hoe lecht al die shit is, en maar zeiken...vuile oppertunistische reetrovers
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 00:22
Daevrem
Daevrem is offline
Nee, die CEO's van McDonalds zijn lievertjes.

Dat is echt ongeloofelijk tuig. En dan ga je zeiken over een paar onnozele domme dikke amerikanen...
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 08:08
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
sensual schreef op 02-06-2004 @ 19:07 :
Ik werk zelf ook al een paar jaar bij de Mac en bij ons komt dus echt niet alles uit de diepvries. Het brood, vlees en de frietjes, maar die stop je thuis toch ook weleens in de diepvries. De groente en fruit liggen nooit in de diepvries, die liggen in de koeling. Daar is dus niks raars aan.

Ook ik moet weleens de vuilniszakken naar achteren brengen, maar daar stinkt het ook niet overdreven. Dat komt misschien omdat het bij jouw mac in de kelder is (als ik het goed begrijp) en bij ons gewoon achter de mac in de openlucht. Ook daar wordt goed schoongemaakt, elke week wordt de vloer en de muren afgespoten met een hoge drukreiniger.
ik heb zelf ook een jaar bij de mac gewerkt, dus weet net zo goed als jij dat alles maar dan ook daadwerkelijk alles uit plastic komt. niks geen verse sla, vers gesneden aardappeltjes. Bij ons wilden ze alleen nog wel 'ns tomaten snijden. Schoon is het idd wel.
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:07
PV
PV is offline
Het zal me een worst wezen, als ik bij de McDonalds kom kom ik daar voor friet, niet voor salades. Gezond eten doe 'k thuis wel.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:27
Verwijderd
Citaat:
*MiNDLeZz* schreef op 03-06-2004 @ 09:08 :
ik heb zelf ook een jaar bij de mac gewerkt, dus weet net zo goed als jij dat alles maar dan ook daadwerkelijk alles uit plastic komt. niks geen verse sla, vers gesneden aardappeltjes. Bij ons wilden ze alleen nog wel 'ns tomaten snijden. Schoon is het idd wel.
Sla kan toch ook vers verpakt worden in plastic? Dat doet niets af aan de kwaliteit van de sla. Ik koop nooit kroppen sla, daar zit altijd wel zand in ofzo, in van die zakjes sla zitten alleen goede blaadjes én al helemaal gewassen. Verder ligt bij mij thuis brood en vlees ook in de vriezer, niets mis mee, als je het ontdooit is het net zo goed als vers. Niets vies aan vriezers.

Mensen die zeggen 'ik geloof er niet in' begrijp ik niet helemaal. Wat geloof je niet?
De Mc heeft nu gewoon gezondere dingen erbij gekregen, lijkt me niet dat ze dat 'zomaar' doen of dat het niet gezonder is. Dat ze hun imago willen veranderen begrijp ik wel en ik vind het naief te denken dat ze dat niet zal lukken. Op de korte termijn zal het niet veel schelen, maar op de lange termijn scheelt alles.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:35
Verwijderd
Lijkt me wel fijn. Mocht ik nu in een mac verzeild raken, dan is er tenminste iets dat ik lekker vindt
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:37
Mindfields
Mindfields is offline
Ik snap mensen écht niet. Als ik gezond wil eten ga ik niet naar de mac, maar koop ik een wat gezonds in de supermarkt en eet ik het thuis. Je gaat toch juist naar de mac om 'ongezond' te eten? Mensen die McDonalds aanklagen vanwege hun dik zijn snap ik ook niet, je bent sowieso niet helemaal lekker als je elke dag naar de mac gaat, so..
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:08
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
het is niet het eten wat ongezond is, het is de ongezonde eetstijl van bepaalde zwaarlijvigen die ongezond is.
Van niks moet je overmatig veel eten dat is altijd slecht.
Dat er spullen in plastic verpakt zijn vind ik een slecht argument en wat *mindlezZ* zegt, klopt indd wel, alleen de tomaten worden gesneden,voor de rest is alles al kant en klaar zodat het binnen enkele minuten verwerkt kan worden tot een broodje/salade cq whatever.Maar volgens mij werkt dat bij veel meer bedrijven zo.
De nieuwe salad plus campagne is inderdaad een heel andere weg die mcdonalds inslaat als voorheen,voornamelijk door de producten die er bij zijn gekomen,maar ook zeker door de dingen die weggevallen zijn, zoals vette donuts appelgebak koekjes etc.
al met al vind ik het wel okay, het oogt fris en het doel wordt bereikt..in de eerste week verkochten we 500salades op n dag, nu stagneert het al iets meer.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:21
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
kun je trouwens beter een zak sla bij de ah ofzo kopen als je zo nodig gezond moet doen, goedkoper en waarschijnlijk verser(voor zover je dat vers kunt noemen.).
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 14:04
Verwijderd
De messen-fabrikant die zijn messen botter maakt omdat mensen zich eraan kunnen snijden
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:49
Encrypted
Encrypted is offline
Ik vind dat je McDonalds niet de schuld kan geven als je vind dat je te dik bent geworden door het (vele) eten bij McDonalds. Ze dwingen je toch niet? Je kiest er toch zelf voor om daar te gaan eten? Je kiest er toch zelf voor om weinig te bewegen?
(Ik kan er natuurlijk ook moeilijk naast zitten door een bepaalde menselijke eigenschap waar ik niets van weet of die ik toevallig niet erg heb?).

Misschien kan je het overgewicht-probleem beter zoeken bij de opvoeding? Ik bedoel, ik kan naar de McDonalds wanneer ik wil, maar als ik dat te vaak doe, wordt ik zwaarder, en dat wil ik niet, DUS ga ik niet (vaak) naar de McDonalds.

Het is natuurlijk wel weer mooi om McDonalds nieuw gezond (?) eten in te zien voeren, maar voor gezond eten ga ik niet naar de McDonalds hoor, het moet wel lekker blijven

Ohja, ik heb geen problemen met mijn mening over McDonalds te veranderen als iemand puike argumenten kan leveren
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-06-2004, 17:18
melkpakje
Avatar van melkpakje
melkpakje is offline
ik vind het wel beter dat ze gezondere dingen gaan verkopen maar het is eigenlijk wel onzin...
als je gezond wil eten ga je wel ergens anders heen en niet naar de Mcdonalds want daar ga je toch meestal ook heen om een keer in de zoveel tijd lekker ongezond te doen
__________________
that's right Ima get medieval on your ass
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:24
Verwijderd
ik vind het een goede zaak, al zullen ze hun imago d'r denk ik niet mee veranderen. (op korte termijn iig niet).
Maar stel dat je nu met een groep mensen in de stad bent en ergens wil eten, dan is er voor de vegetariers, lijners, 'mensen die gezond willen/moeten doen', ook wat
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:32
Verwijderd
De vegetarische (veganistische zelfs) burger zal worden vervangen door een maïsburger ofzo. Best jammer, want de andere leden van het gezin eten weleens bij McDonald's en nemen sinds een paar jaar altijd een groenteburger ('k heb best veel invloed thuis).
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 19:49
Daevrem
Daevrem is offline
Citaat:
Encrypted schreef op 04-06-2004 @ 16:49 :
Ik vind dat je McDonalds niet de schuld kan geven als je vind dat je te dik bent geworden door het (vele) eten bij McDonalds. Ze dwingen je toch niet?
Nou, als ze dat konden en mochten deden ze het. Ze doen alles om je zoveel mogelijk te dwingen. Ze maken zoveel reclame dat bijna elke mens op de wereld ze kent. En ze willen ook in elk land hun fast food ketens neerzetten.

Natuurlijk is een mens verantwoordelijk voor zichzelf. Ik vind ook helemaal niet dat zo iemand recht heeft op zoveel miljoenen. Alleen bekijk ik het van de andere zijde. Welke verantwoordelijkheid draagt McDonalds? Die zijn toch ook verantwoordelijk voor hun gedrag en voor hun strategie. Als zij een strategie hebben die ervoor zorgt dat mensen dikker worden is dat dan goed of slecht?

Ik vind best dat ze daar met miljoenen voor beboet mogen worden. Maar wie moet dat geld dan krijgen? De overheid, de concurrent? Naja, geef het dan maar aan die dikke idioot.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:13
Verwijderd
Nou of MacDonald's zijn ongezonde imago weet af te schudden, dat denk ik niet.. Vind het overigens wel oke dat ze die Salade plus dingen in het menu hebben zitten.. En die yoghurtjes zijn echt lekker
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 21:36
YPrue
Avatar van YPrue
YPrue is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 04-06-2004 @ 21:13 :
En die yoghurtjes zijn echt lekker
Ja, inderdaad.
__________________
Boogie, ik zal je nooit vergeten...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 12:04
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 04-06-2004 @ 20:49 :
Nou, als ze dat konden en mochten deden ze het. Ze doen alles om je zoveel mogelijk te dwingen. Ze maken zoveel reclame dat bijna elke mens op de wereld ze kent. En ze willen ook in elk land hun fast food ketens neerzetten.

Natuurlijk is een mens verantwoordelijk voor zichzelf. Ik vind ook helemaal niet dat zo iemand recht heeft op zoveel miljoenen. Alleen bekijk ik het van de andere zijde. Welke verantwoordelijkheid draagt McDonalds? Die zijn toch ook verantwoordelijk voor hun gedrag en voor hun strategie. Als zij een strategie hebben die ervoor zorgt dat mensen dikker worden is dat dan goed of slecht?

Ik vind best dat ze daar met miljoenen voor beboet mogen worden. Maar wie moet dat geld dan krijgen? De overheid, de concurrent? Naja, geef het dan maar aan die dikke idioot.
Ja je hebt wel gelijk dat zij verantwoordelijk zijn voor hun gedrag en strategie. En daarom komen er nu gezonde alternatieven bij McDonalds als ik het goed begrepen heb. Maar volgens mij eten de meeste mensen gewoon wat ze lekker vinden (ik ook), en meestal is dat het ongezonde eten....

Ik vind deze omslag van McDonalds helemaal niet nodig, als ik is een keertje een hamburgertje wil eten, ga ik naar McDonalds, maar voor de rest maak ik zelf wel wat gezonds, daar heb ik de McDonalds niet voor nodig. In mijn ogen komen ze dus nooit (in ieder geval niet in de komende jaren) van hun 'slechte' imago af.
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 18:59
Dreams
Avatar van Dreams
Dreams is offline
ben gek op mcdonalds eten en die nieuwe salade met kip is superlekker

Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:30
VolksHV
Avatar van VolksHV
VolksHV is offline
Citaat:
-nurvana- schreef op 04-06-2004 @ 21:13 :
En die yoghurtjes zijn echt lekker
En daar gaat het om!
__________________
Heidens Verzet
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 06:05
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Ze hadden altijd toch al salades op het menu?

Maar goed als ik vette troep wil eten ga ik naar de mac of een snackbar, gezond eten maak ik zelf wel.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 10:42
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Dreams schreef op 05-06-2004 @ 19:59 :
ben gek op mcdonalds eten en die nieuwe salade met kip is superlekker

[afbeelding]
Ja, inderdaad! De nieuwe salade's zijn veel lekkerder dan de salade's die ze eerst hadden. Vooral de Crispy Chicken Caeser Salad is zo lekker!!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 13:28
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Zon salad shaker was er toch al allang

magoed meer salades boetniet zo

als ik naar de mac ga moet ik hamburger en friet hebben

sla daar ga ik mijn geld niet aan uitgeven want dat krijg ik thuis al zat
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 17:03
spinnie
Avatar van spinnie
spinnie is offline
ach vin het een goeie actie hoor...
maar eerlijk gezegt ga ik naar de mac om ongeschaamd vettig en ongezond voedsel te eten
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 18:47
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
perseus schreef op 04-06-2004 @ 19:32 :
De vegetarische (veganistische zelfs) burger zal worden vervangen door een maïsburger ofzo. Best jammer, want de andere leden van het gezin eten weleens bij McDonald's en nemen sinds een paar jaar altijd een groenteburger ('k heb best veel invloed thuis).
wat?!? Hoe weet je dat? Nouja, dan is er helemaal geen reden meer om naar de mac te gaan behalve het ijs.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #13
blauw engeltje
500 14-01-2011 08:11
Algemene schoolzaken McDonalds enquete
erwinlinden
53 07-01-2006 18:14
Eten & Drinken De groenteburger van de Mac gaat er nu echt uit
Verwijderd
130 28-10-2005 12:53
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap McDonalds wereldburger?
Verwijderd
58 02-12-2003 19:42
Lifestyle Vegetarier worden --> pubertijd
Verwijderd
300 17-07-2003 15:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Vlees
Evito
63 01-04-2003 16:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08.