Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2010, 23:16
Verwijderd
Zo, goedemorgen.
Advertentie
Oud 30-06-2010, 23:18
Verwijderd
hallo para, lekker geslapen?
Oud 30-06-2010, 23:18
Verwijderd
*Topic binnen huppelt*
Oud 30-06-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
En die ''pinda's'' dan ? Oh waren dat M&Ms?
Huh? Misschien hebben we een ander Hansteeuwenmoment in ons hoofd

Ik bedoel wanneer hij zijn sok (die heeft ook een naam, maar weet niet meer welke) een Mars gaat laten opeten.
Oud 30-06-2010, 23:18
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
*Topic binnen huppelt*
Haay
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 30-06-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Huh? Misschien hebben we een ander Hansteeuwenmoment in ons hoofd

Ik bedoel wanneer hij zijn sok (die heeft ook een naam, maar weet niet meer welke) een Mars gaat laten opeten.
Ik bedoelde meer dat hij snoep in zijn kont liet verdwijnen
Oud 30-06-2010, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoelde meer dat hij snoep in zijn kont liet verdwijnen
Oh
Dat stukje ken ik niet. Ben afgehaakt ergens middenin Dat dan weer wel. Ik vond het te makkelijk worden
Oud 30-06-2010, 23:23
Verwijderd
Ik voel me echt tien kilo lichter en ben bijna even hysterisch als toen ik mijn rijbewijs haalde. Jeetje.
Oud 30-06-2010, 23:23
Verwijderd
Citaat:
hallo para, lekker geslapen?
Jawel Nu ga ik eens een tosti maken.
Oud 30-06-2010, 23:24
Verwijderd
@Medeia: Dat wil ik best geloven
Oud 30-06-2010, 23:24
Verwijderd
In de tussentijd: deze beer.



Ah ah ah
Oud 30-06-2010, 23:24
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Hallo! Ik heb alcohol gedronken en nu kan ik niet anders typen dan zo!

(Ik wilde daar eigenlijk gewoon typen zoals je doet als je dronken bent, en alle spelfouten laten staan, maar ik kwam erachter dat ik ook als ik veel gedronken heb nog steeds in staat ben foutloos te typen.)
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Jawel Nu ga ik eens een tosti maken.
Met een beetje ketchup aub!
Oud 30-06-2010, 23:28
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Godsamme zeg, ik kon toch al niet slapen en nu kreeg ik net een smsje van een vriend van me dat zijn moeder vorige week is overleden (ze had kanker en het zat eraan te komen, maar toch )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-06-2010, 23:30
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh
Dat stukje ken ik niet. Ben afgehaakt ergens middenin Dat dan weer wel.
Het stuk dat hij snoep in zijn kont stopt is in het begin. Maar het stuk dat Archont eigenlijk bedoelt, over de pinda's in Snickers, zit inderdaad aan het einde.
Citaat:
Ik vond het te makkelijk worden
Dat vind ik altijd zo makkelijk.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Jawel Nu ga ik eens een tosti maken.
prima ontbijt.
Citaat:
Hallo! Ik heb alcohol gedronken en nu kan ik niet anders typen dan zo!

(Ik wilde daar eigenlijk gewoon typen zoals je doet als je dronken bent, en alle spelfouten laten staan, maar ik kwam erachter dat ik ook als ik veel gedronken heb nog steeds in staat ben foutloos te typen.)
Oud 30-06-2010, 23:34
Verwijderd
al dat gepraat over utrecht herinnert me eraan dat ik morgen bij de La Place in Utrecht een sollicitatiegesprek heb, maar dus niet voor de La Place, maar voor een bedrijf in Den Haag. Jaja
Oud 30-06-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Godsamme zeg, ik kon toch al niet slapen en nu kreeg ik net een smsje van een vriend van me dat zijn moeder vorige week is overleden (ze had kanker en het zat eraan te komen, maar toch )
Wow, jeetje.
Oud 30-06-2010, 23:35
Verwijderd
De kont van de dame in de witte legging blijft me mateloos fascineren. De andere meisjes vallen bij haar in het niet en komen over als planken naast haar.

Oud 30-06-2010, 23:35
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wow, jeetje.
Ja, ik heb haar al 7 jaar niet meer gezien hoor, maar ik ben er toch van onder de indruk. En hij's enig kind dus blijft ook echt alleen met z'n vader achter. Pff, jezus.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-06-2010, 23:36
Verwijderd
Citaat:
al dat gepraat over utrecht herinnert me eraan dat ik morgen bij de La Place in Utrecht een sollicitatiegesprek heb, maar dus niet voor de La Place, maar voor een bedrijf in Den Haag. Jaja
Ik zag je al staan bij de koffieautomaat met je groen/witte werkkleding
Oud 30-06-2010, 23:37
Verwijderd
ja lucky, ik had per ongeluk de hele link gepost ipv de code.

Oh je post is al weg
Oud 30-06-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik zag je al staan bij de koffieautomaat met je groen/witte werkkleding
voor 15 euro/u wil ik daar best staan hoor
Oud 30-06-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
De kont van de dame in de witte legging blijft me mateloos fascineren. De andere meisjes vallen bij haar in het niet en komen over als planken naast haar.

[filmpje]
Ik kan dat een beetje (niet zoals die in die witte legging natuurlijk), als ik tequila op heb.
Oud 30-06-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Godsamme zeg, ik kon toch al niet slapen en nu kreeg ik net een smsje van een vriend van me dat zijn moeder vorige week is overleden (ze had kanker en het zat eraan te komen, maar toch )
Oh bah
Oud 30-06-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
voor 15 euro/u wil ik daar best staan hoor
ja wie verdient dat nou daar. Voor 15 euro per uur ga ik er ook wel staan.
Oud 30-06-2010, 23:42
Verwijderd
Citaat:
De kont van de dame in de witte legging blijft me mateloos fascineren. De andere meisjes vallen bij haar in het niet en komen over als planken naast haar.

[filmpje]
Volgens mij zit er helemaal niet zoveel verschil in, de anderen kunnen gewoon minder goed met hun kont wiebelen.
Oud 30-06-2010, 23:46
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij zit er helemaal niet zoveel verschil in, de anderen kunnen gewoon minder goed met hun kont wiebelen.
Ik vind ze veel stijver overkomen.
Oud 30-06-2010, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze veel stijver overkomen.
Ze kunnen het ook gewoon minder goed.
Oud 30-06-2010, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Ik vind ze veel stijver overkomen.
Ik bedoel dat ze puur biologisch gezien ongeveer dezelfde kont hebben, maar de andere meisjes zijn inderdaad stijver en minder goed in dansen dan die in de witte leggings.
Oud 30-06-2010, 23:48
Verwijderd
ik ga zo eens slapen!

Trusten
Oud 30-06-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ik kan dat een beetje (niet zoals die in die witte legging natuurlijk), als ik tequila op heb.
Ik kan het ook enigszins. Kwestie van soepele heupen hebben.
Oud 30-06-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel dat ze puur biologisch gezien ongeveer dezelfde kont hebben, maar de andere meisjes zijn inderdaad stijver en minder goed in dansen dan die in de witte leggings.
oh dan begrepen we elkaar verkeerd, ja klopt die konten zijn gewoon hetzelfde, maar ik bedoelde meer dat de manier van bewegen van haar kont me fascineert.
Oud 30-06-2010, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel dat ze puur biologisch gezien ongeveer dezelfde kont hebben, maar de andere meisjes zijn inderdaad stijver en minder goed in dansen dan die in de witte leggings.
't Gaat toch ook juist over hoe goed ze kunnen dansen of mis ik hier wat?

Citaat:
ik ga zo eens slapen!

Trusten
Weltrusten!
Oud 30-06-2010, 23:50
Verwijderd
Ik kan dat ook een beetje. Ik heb er weleens complimenten over gekregen van negers.
Oud 30-06-2010, 23:52
Verwijderd
Ik kan het ook best aardig ja.
En nu ben ik echt weg.
Oud 30-06-2010, 23:52
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik zag vandaag een poster in de stad met een reclame voor 't een of 't andere feest, en een van de gasten was ene 'Miss Hoge Bil'.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 30-06-2010, 23:53
Verwijderd
Vast in de Powerzone, .
Oud 30-06-2010, 23:53
Verwijderd
Medeia naamzoek: komen er hete kerels op je feestje volgende week?

trusten absinthe
Oud 30-06-2010, 23:53
Verwijderd
Citaat:
Ik zag vandaag een poster in de stad met een reclame voor 't een of 't andere feest, en een van de gasten was ene 'Miss Hoge Bil'.
Oud 30-06-2010, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Ik kan het ook enigszins. Kwestie van soepele heupen hebben.
Nou, ik heb heel soepele heupen maar dan ben je er nog niet. Van links naar rechts en horizontale achtjes gaan me heel goed af, van dat ''chake that ass''-achtige gedoe ook, maar dan heb je ook nog de van onder naar boven en weer naar boven-beweging, die is al een stuk moeilijker, en om dat alles te combineren én vloeiend te houden zonder er als een hoer uit te zien, vind ik nog zó makkelijk.

Citaat:
Medeia naamzoek: komen er hete kerels op je feestje volgende week?

trusten absinthe
Eentje en die is/wordt van mij. De rest ehm, niet zo geloof ik. Of die vriendin van me moet ineens heterds hebben uitgenodigd die ik nog niet ken.
Oud 30-06-2010, 23:57
Verwijderd
Ik zie er wel uit als een goedkope hoer als ik zo dans. Maar ik dans niet echt vaak zo, ik doe liever mijn dirigentendansje.
Oud 30-06-2010, 23:57
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb heel soepele heupen maar dan ben je er nog niet. Van links naar rechts en horizontale achtjes gaan me heel goed af, van dat ''chake that ass''-achtige gedoe ook, maar dan heb je ook nog de van onder naar boven en weer naar boven-beweging, die is al een stuk moeilijker, en om dat alles te combineren én vloeiend te houden zonder er als een hoer uit te zien, vind ik nog zó makkelijk.
Ja, ik had eigenlijk 'kwestie van soepele heupen en veel stiekeme danssessies voor de spiegel' moeten zeggen.
Oud 30-06-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Ik kan dat ook een beetje. Ik heb er weleens complimenten over gekregen van negers.
het is echt beschamend maar er valt bij mij ineens een kwartje over waarom ik significant vaak door negers word benaderd.

Citaat:
Ja, ik had eigenlijk 'kwestie van soepele heupen en veel stiekeme danssessies voor de spiegel' moeten zeggen.
Oud 30-06-2010, 23:59
Verwijderd
Ik dans wel vaak zo, alleen dan een veelll ingetogenere versie zodat je er niet uitziet alsof je voor een pakje sigaretten meegaat naar 't steegje achter.
Oud 30-06-2010, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb heel soepele heupen maar dan ben je er nog niet. Van links naar rechts en horizontale achtjes gaan me heel goed af, van dat ''chake that ass''-achtige gedoe ook, maar dan heb je ook nog de van onder naar boven en weer naar boven-beweging, die is al een stuk moeilijker, en om dat alles te combineren én vloeiend te houden zonder er als een hoer uit te zien, vind ik nog zó makkelijk.

Eentje en die is/wordt van mij. De rest ehm, niet zo geloof ik. Of die vriendin van me moet ineens heterds hebben uitgenodigd die ik nog niet ken.
Ja daar blijf ik af. Oke, mijn superslechte outfit hoeft dus niet aantrekkelijk te zijn. Mooi
Oud 01-07-2010, 00:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ja daar blijf ik af. Oke, mijn superslechte outfit hoeft dus niet aantrekkelijk te zijn. Mooi
Nou, dan waren mijn ideeën best geschikt!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 01-07-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Ik dans wel vaak zo, alleen dan een veelll ingetogenere versie zodat je er niet uitziet alsof je voor een pakje sigaretten meegaat naar 't steegje achter.
Ik soms wel maar dat is dan zo obvious voor de grap dat ik vind dat het moet kunnen.

Citaat:
Ja daar blijf ik af. Oke, mijn superslechte outfit hoeft dus niet aantrekkelijk te zijn. Mooi
Hoeft niet nee, maar je weet maar nooit wie er komt, aangezien mensen ook andere mensen mogen meebrengen (jij dus ook hč!).
Oud 01-07-2010, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Nou, dan waren mijn ideeën best geschikt!
Suggereer je hier nou mee dat ik niet aantrekkelijk ben in bikini?
Oud 01-07-2010, 00:03
Verwijderd
Citaat:
Ik soms wel maar dat is dan zo obvious voor de grap dat ik vind dat het moet kunnen.

Hoeft niet nee, maar je weet maar nooit wie er komt, aangezien mensen ook andere mensen mogen meebrengen (jij dus ook hč!).
Ik zal mijn best doen nog een heterd op te duikelen
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:40.