Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2011, 17:05
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Mn vader loopt kans binnenkort te worden ontslagen, en als dat niet het geval is dan is er best een kans dat ie over n halfjaar/jaar ongeveer ergens anders moet werken. Maar dat ligt nogal lastig omdat het voor mij en mn broertje echt niet goed zou zijn, mn broertje zit nu op speciaal onderwijs en we mogen van geluk spreken dat ie daar zit, en het is voor hem ook beter daar tot zn 17de of 18de te blijven, en bij mij ligt het ook niet gemakkelijk want ik wil gewoon op deze school mn examen doen, als ik naar n andere school zou willen zou ik klas 3 ook over moeten doen en ik ben het echt wel zat om op de middelbare rond te lopen.
Daarbij komt dat ik naar een specifieke mbo school wil, die staat ontzettend hoog aangeschreven en is vanaf hier maar 2 uur reizen(enkel, dat wel) en dat is vanaf een andere plek in Nederland ook lastiger.
We moeten dus ff afwachten of mn vader ontslagen wordt ja of nee, en of hij dan gewoon kan blijven werken waar hij nu werkt, maar als dat niet het geval is is er evt een mogelijkheid dat hij dan alleen nog 's weekends thuis is, voor n tijdje, en daarna evt verhuizen, of een andere oplossing

Mn leven gaat nu echt van iets wat uitgestippeld is naar een lijn potloodpuntjes die bedreigd worden door een gum

het is allemaal nog harstikke onzeker, en wie weet blijft ie wel gewoon werken waar hij nu werkt, maar dit nieuws moet ik gewoon ff kwijt


enuuuh Kikaa,heel erg bedankt dat je er altijd zo voor me bent!!
Net als alle andere forummers trouwens!

En Eend, Sorry dat ik er zo laat mee ben maar ik wil je heel veel plezier,succes en geluk wensen in je nieuwe huissie!!

Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 08:04.
Advertentie
Oud 09-04-2011, 18:00
Verwijderd
En bingo, er is weeeeeeer ruzie... En ik heb echt niks verkeerd gedaan. Ik reageerde alleen op mun ma die ontzettend denigrerend en negatief tegen me zat te doen terwijl ik juist goed bezign ben. Ik heb nu een baam tot de opleiding begint.
Er is kans dat ik straks weer mun internet kwijt raak, godver. En dat omdat mijn ouders te gespannen zijn door de problematiek van mun zus. Jezus reageer dat toch eens niet op mij af!
Oud 09-04-2011, 18:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pfiew. Werken en daarna nog dienst draaien op de KT is niet de beste invulling voor mijn psychische energie. Pfft. Eerst allerlei zeikklanten en nu moeilijke gesprekken.
Tijd om vanavond even stoom af te blazen, zaternacht.. moet lukken.. Oh ja moet eigenlijk leren voor tentamens enzo.. Morgen weer een dag..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 09-04-2011, 19:06
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
En bingo, er is weeeeeeer ruzie... En ik heb echt niks verkeerd gedaan. Ik reageerde alleen op mun ma die ontzettend denigrerend en negatief tegen me zat te doen terwijl ik juist goed bezign ben. Ik heb nu een baam tot de opleiding begint.
Er is kans dat ik straks weer mun internet kwijt raak, godver. En dat omdat mijn ouders te gespannen zijn door de problematiek van mun zus. Jezus reageer dat toch eens niet op mij af!
Als je wilt, mijn pm staat open . Reactie op je vorige berichtje komt nog, maar ik moet eerst even wat dingen fiksen.



Zo, en dan nu eindelijk aan de slag. Ik moet minstens nog een uur nuttig bezig zijn voor ik de stad in mag voor een afstudeerfeestje van iemand.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 09-04-2011, 21:04
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik wil niet meer
Oud 09-04-2011, 21:06
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Mijn eerste nacht alleen. Echt spannend!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 09-04-2011, 22:42
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Je kunt t eendje ben trots op je!
Oud 10-04-2011, 09:04
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Je kunt t eendje ben trots op je!

Thanks! En een *knuf* voor jou!


OT:
Dit was het dan. Mijn eerste nachtje in mijn huisje. Het ging geloof ik wel goed

Ik moet nu eigenlijk gaan eten, maar ik heb geen trek
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 10-04-2011, 09:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Volk: Balen dat je fiets is gestolen
@waffie: Als je vader ergens anders zou gaan werken, betekent dat toch niet dat jullie meteen naar een andere school zouden moeten? Je vader kan toch gewoon met de auto of de trein naar zijn werk gaan, dan hoef je toch niet direct te verhuizen?
@eend: Fijn dat de eerste nacht goed is gegaan! Wel ook gaan ontbijten hè
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-04-2011, 10:23
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@vogelvrij,
die kans is best groot, voordat je vanaf hier bij een treinstation bent moet je 50 minuten met de bus, en met de auto duurt het nog langer om bij een station te komen,
en met de auto is ook lastig, omdat het dan ws echt totaal aan de andere kant van nederland is.
maargoed, eerst maar ns afwachten wanneer ie te horen krijgt of ie ontslagen wordt en of ie dan inderdaad ergens anders moet gaan werken....

OT: vanmiddag komen oom en tante hier, volgend weekend ga ik misschien daar slapen maar ik zie er tegenop, altijd als ik ergens voor het eerst ga slapen heb ik het er moeilijk mee....
Oud 10-04-2011, 11:59
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ja, ik ga maar eens lunchen, aangezien mijn bezoek toch te laat is
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 10-04-2011, 13:28
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: fijn dat je presentatie goed ging! Dat heb je weer achter de rug. Vandaag dus je laatste dagje daar en vanaf morgen ga je dus reizen als ik het goed begrijp. Ik wil je alvast heel veel plezier wensen! En ik hoop dat je niet teveel last hebt van de backpackrugzak

Mijn stage duurt overigens t/m juni, maar het praktijkgedeelte is t/m half mei. Daarna wordt je verslag daarvan nagekeken en als dat voldoende is, krijg ik begin juni ergens m'n praktijkexamen op de werkplek. De diploma-uitreiking is 30 juni en zolang kan ik daar ook blijven.

OT: muffins aan het bakken, met dadels en pecannoten erin. Straks naar m'n ouders, die zijn hier in de buurt, kan ik er meteen een paar meenemen, want vrijwel alle recepten zijn voor 12 muffins en we zijn maar met z'n tweeën.
Oud 10-04-2011, 14:37
Verwijderd
Hoppa. Misschien diabetes , dan zou ineens alles op z'n plek vallen. Gofferdomme.
Oud 10-04-2011, 16:04
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Sterkte Ni Wakati!!

OT:Mailtje terug van mn pgb begeleidster
doet me toch altijd weer goed om ff iets van haar te horen,
ze schreef dat ze zegt dat ik goed bezig ben en dat ik vast nog ns beroemd word
en als einde stond er 'groetjes en tot snel'
tot snel, dat hoop ik wel
maar ik denk ook dat deze paar weken zonder haar een goede leerschool voor me zijn, om te kijken of ik toch niet wat sterker ben dan ik zelf misschien had gedacht, misschien vind ik wel iets anders waar ik net zoveel kracht uit kan halen... want ik haal nu ook kracht uit skeeleren, maar alleen als het buiten mn eigen dorp is want hier voel ik me totaal niet op mn plek, en skeeleren kan ook alleen als het niet te warm en niet te koud is
Ik ga in ieder geval proberen een paar van die 'halve' vriendschappen sterkter te maken,
en wat vaker mijn gedachten te verzetten...
het stomme is dat alles waar ik lol aan kan beleven ofzo zoveel geld kost,of alleen gewoon oersaai zijn en ik moet dus echt andere dingen zoeken,
heb de afgelopen week in ieder geval veel vrije tijd gehad en ik heb wat meer 'dromen' gekregen van dingen die ik later wil gaan doen, waarschijnlijk harstikke onuitvoerbaar maar dromen blijft leuk

Als morgen de vertrouwenspersoon op school is misschien toch maar n gesprek wagen, om t voor elkaar te krijgen dat ik niet verplicht in de aula hoef te zijn, maar het stomme is, altijd als ik me goed voel wil ik het niet want dan ben ik bang dat ik dan weer mezelf rot ga voelen, en voel ik me rot wil ik het niet omdat ik dan liever afleiding zoek....

En potverdorie waarom zo'n vreselijk rechts kabinet!!??
1 ding weet ik zeker, later stem ik altijd op links!

Laatst gewijzigd op 10-04-2011 om 17:50.
Oud 10-04-2011, 17:26
Verwijderd
Vandaag een heerlijk rustig dagje gehad .
Vanmorgen ben ik met mijn begeleiding en 2 huisgenoten van mij een eindje gaan fietsen en bij de speeltuin/kinderboerderij hebben we rustig gezeten, wat gegeten en gedronken en we zijn de dieren op de kinderboerderij wezen voeren.
Kortom een heerlijk ochtendje gehad.
Vanmiddag ben ik bij mijn ouders op bezoek geweest en heb ik gezellig met mijn moeder buiten op het balkon zitten te borduren.
Verder bij mijn ouders blijven eten en nu zit ik even achter de computer bij mijn ouders.
Straks weer terug naar Veldhoven naar mijn woongroep met de taxi en verder rustig aan doen en hopen dat de gedachte`s net als vanmorgen en vanmiddag wegblijven.
Oud 10-04-2011, 21:39
Verwijderd
oh, vriendinnetje nummer 5
Oud 10-04-2011, 22:09
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Tegelijk?
Oud 11-04-2011, 08:38
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Maar als je extra vitaminen slikt en ze gaan alsnog prikken is niet meer aan te tonen dat je een tekort had?
Oja.
Maar is het belangrijker dat je kan aantonen dat je een tekort had dan dat je dat tekort opvult?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 11-04-2011, 12:18
Verwijderd
Ik ben het allemaal zat en iedereen kan kapot vallen
Oud 11-04-2011, 14:56
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:
Oja.
Maar is het belangrijker dat je kan aantonen dat je een tekort had dan dat je dat tekort opvult?
Voor verdere behandeling lijkt het me wel handig om te weten of je nou echt een tekort had, of niet... En stel, je slikt vitaminen bij, het peil gaat omhoog, dan kan zo'n arts altijd nog zeggen 'ja, maar misschien zijn die tabletten wel niet opgenomen in je bloed' om zichzelf en zijn nalatigheid in te dekken. Dus vandaar dat ik denk dat je beter zo lang mogelijk kan volhouden zonder vitaminen en andere middelen om je lijf een oppepper te geven.
__________________
I'm just a dreamer, dreaming of better days...
Oud 11-04-2011, 15:17
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
In tranen.
Oud 11-04-2011, 15:24
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik had dus 3 bedrijven gemaild voor een stageplaats, en van 2 heb ik nog niets gehoord, degene die me het leukste leek heeft me laten weten dat ik beter bij een ander kon zijn
En mn leraar wil me niet helpen, hij heeft een hele database met bedrijven waar mensen stage gelopen hebben maar hij wil me er niet mee helpen omdat ie zegt dat ik moet netwerken, ja potverdorie dat was die stageplaats die mn pgb begeleidster had toch? maar daar ging het niet.
En nee, ik heb geen grote familie dus dat gaat ook niet.
Lekkere boel dus!

Zaterdag ga ik met mn nicht en dr vriend mee naar een musical op mn nicht haar school, ik durfde geen nee te zeggen...
dr vriend ken k nog niet maar hij heeft ook autisme dus dat zal wel goedkomen, maar het is en blijft spannend want nieuwe situaties blijven nou eenmaal eng voor mij en mn stoonis.
die school ken ik verder ook nog niet, en 's avonds blijf ik bij mn nicht slapen en dat heb ik ook nog nooit gedaan.....
allemaal erg eng en spannend dus, maar ws voelt het daarna als n opluchting en is t uiteindelijk weer harstikke gezellig geweest achteraf

Laatst gewijzigd op 11-04-2011 om 16:19.
Oud 11-04-2011, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Tegelijk?
nope. wel opnieuw een leuk bijzonder typje. <3
Oud 11-04-2011, 19:45
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
sorry, ik kon het niet laten

ot: ik weet niet meer wat ik met mezelf moet doen om niet te AM-en of er gewoon maar helemaal mee te kappen.
Ik word echt knettergek.
Morgen nog een gesprek met mn psycholoog, al heb ik geen idee wat hij wil bespreken want in principe zit zijn 'taak' er nu soort van op, en woensdag (samen met mijn vriend, of althans, hij gaat mee) weer gesprek bij de crisisdienst en dan hoor ik (waarschijnlijk) wanneer ik een gesprek heb met degene die gaat over de intakeprocedure van die kliniek.
Maar ik blijf maar piekeren over wat ik dan met mn lieve katjes moet, want om ze nou een jaar lang 5 dagen per week een uurtje of 2 aandacht van mn moeder te gunnen vind ik te weinig en niet eerlijk tegenover mn moeder.
Maar ja, 5 katten breng je ook niet zo maar bij iemand onder voor een jaar, en de groep uit elkaar trekken is ook zo wat... pieker pieker pieker
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 11-04-2011, 19:49
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Dott: lastig is dat joh met je katten. Mijn moeder en ik hebben een jaar of misschien nog wel langer voor de katten van de buurvrouw gezorgd toen ze opgenomen was in een kliniek. Ze had geen vrienden of familie in de buurt en haar katten waren voor haar wel heel belangrijk en voor ons kostte het nauwelijks tijd en moeite. Het waren hele rustige katten die prima samen waren en met een lampje en de radio aan ging dat prima. Ik weet niet of jij ook zo'n optie hebt? Kan je vriend er niet voor zorgen of iemand anders in je vriendenkring of familie? Desnoods dat ze het afwisselen ofzo?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-04-2011, 19:54
kleinkonijntje
Avatar van kleinkonijntje
kleinkonijntje is offline
Ik heb het idee dat ik zwanger ben, maar heb nog nooit seks gehad.
Raar ongesteld, last van borsten en buikpijn ook vaak moe.
Oud 11-04-2011, 21:16
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
net een verrassend optreden van Judith Jobse gehad. wat een stem zeg! ;o
Oud 11-04-2011, 22:34
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Citaat:
Ik heb het idee dat ik zwanger ben, maar heb nog nooit seks gehad.
Raar ongesteld, last van borsten en buikpijn ook vaak moe.
Ik zou het toch ergens anders zoeken dan zwanger.. Ben je nog in de groei? Hm, anders ff dokter raadplegen?


Productieve avond gehad
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 12-04-2011, 00:47
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Dott
Gaat jouw welzijn niet voor op je katjes? Ik weet dat dit een moeilijke keuze is. Maar straks kies je voor je katjes in plaats van de opname en zit je alsnog ongelukkig thuis en baal je dat je de opname hebt laten schieten..

Ontopic:
Ik hoop zo dat ik snel iets van tnt hoor en dat ze me willen hebben met m'n wajong. Heb wel al een verhaal van iemand anders die ook aangenomen is met wajong. En dat tijdelijke contract en die heffingskorting maakt me ook niet uit - dat ik die daar dan niet krijg. In september begint mijn opleiding en daarna kan ik hopelijk voor mezelf beginnen. Toekomst here I come.
Wel een beetje balen dat ze me bij therapie naar een deeltijd willen hebben. Maargoed, daar ga ik nog altijd zelf over. Hoe ging dat liedje ook alweer?
It's my life, and it's now or never. I ain't gonna live forever
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:29.