Oud 24-01-2006, 20:12
kroot
kroot is offline
omdat we hem volgespamd hebben
jeeh nu heb ik hem tenminste geopend
vorige

Laatst gewijzigd op 24-01-2006 om 20:14.
Advertentie
Oud 24-01-2006, 20:13
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
hej kroot

jij jij.. mag niet mee verzuipen *neemt drankje van kroot*

MINE
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-01-2006, 20:15
kroot
kroot is offline
*neemt ook nog een teug drank*
Oud 24-01-2006, 20:19
Brigitte
Brigitte is offline
Na twee grandioze kutdagen gaat het vandaag dan toch wel weer goed, alleen twijfel ik nog een beetje aan de redenen.

Ik ben volgens mij hopeloos verloren zonder m'n vrienden, ik denk dat ik echt instort dan, hopen dat ze m'n hysterie nog even volhouden.

Toch is het wel stoer als je hoort dat 'iemand' je de hele tijd aankijkt en nastaart, altijd goed voor je ego, ook al is het een eikel. Ik zou er niet zo blij van moeten worden, maar ik wil mezelf ook niet de hele tijd kut voelen, help ik mezelf ook niet mee.

Enne proost he, waar zouden we zijn zonder alcohol
__________________
Je veux juste une dernière danse, avant l'ombre et l'indifférence} P.E.R.V.S
Oud 24-01-2006, 20:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb zo een raar idee dat ik het nu echt verpest heb bij mijn vriendin..

de dromen die ik altijd droom, de dingen die ik altijd denk.. het komt steeds een stapje dichterbij

langzaam wordt het tijd voor de oplossing
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-01-2006, 20:26
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Snappen ze het dan echt niet?
Nee, want ik kan het ook uitleggen aan ze. Eigen schuld, muts.
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 24-01-2006, 20:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hè bah, ik herken mezelf niet meer als het om eten gaat. Waar ben ik mee bezig?

En mijn oppaskindje heeft waarschijnlijk ADD, echt kut man. Net wat dingen over opgezocht en herken echt 80% van de beschrijving daarvan bij hem.. Damn, zo sneu..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 24-01-2006, 20:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
*heel diepe zucht*
Oud 24-01-2006, 20:47
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*geeft wat xtra lucht aan M-A*

sonho en ik hebben een goed idee
we gaan ons zelf bekijken vanuit iemands anders ogen..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-01-2006, 21:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
*knuff* voor Nijn*.

Ontopic: Ja hoor, het gaat goed met me. (Oh nee, ik ging dus ophouden met liegen.) Verdomme, wáárom kan niet alles wat ik wil? En wáárom kan het niet eenvoudigweg goed met me gaan? En wáárom hebben mensen het allemaal over dingen die er voor mij niet toe lijken te doen? Er zit zoveel meer in me, maar dan niet in de zin van mogelijkheden, maar... ik weet niet. Ik kamp nu met de naweeën van oktober. Was die maand er maar niet, kon ik hem maar alsjeblieft uitwissen uit m'n leven.

En toch ook weer niet. Zonder oktober was ik ik niet, ging het nu misschien nog wel veel slechter met me. Maar dat is een zaak van morgen, niet van vandaag. Dat vertel ik morgen wel aan hem. Laten lezen dan. Whatever.

Waarom is het voor mij zo moeilijk om "gewoon" gelukkig te zijn? Het is bijna maart, verdomme, ik wil dat het lente en zomer wordt en ik wil - laat maar, ik wil veel teveel. Ik wil dat mensen me begrijpen zonder dat ze weten wat er is. Hoe kunnen ze ooit iets weten als ik niet praat? Maar hoe kan ik ooit praten als ik het idee heb dat het niet geaccepteerd wordt? Af en toe praat ik, op sommige plekken, in mijn hoofd, in mijn dagboek, soms, als ik geluk heb.

Was het maar morgenmiddag.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-01-2006, 21:09
Clumsy*
Avatar van Clumsy*
Clumsy* is offline
waarom moet ik altijd rekening met iedereen houden?
en doet eigenlijk bijna niemand dit bij mij?
een beetje aandacht mag ook wle ipv alleen maar kamervulling
Oud 24-01-2006, 21:19
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
@ Leonoor

Volgens de man is er wel verbetering, maar het is pas langzaam merkbaar, half jaar op z'n minst...
Ik volg redelijk goed dat dieet. Ik eet nog maar 1x hagelslag per dag, verder geen chocolade meer en drink bijna nooit meer frisdrank met zoetstof, verder geen kruiden meer, dus ik doe alles wat ik kan. Slik nu 6 vitaminepillen per dag, dus ik neem aan dat ik dat ook niet voor niets doe... Naja, zo maar naar bed, misschien helpt het uiteindeljik.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-01-2006, 21:21
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
*geeft eerst eens wat mensen een flinke knuf*

nijn*, Clumsy*, gothic, sonho en alle andere die er een of meer willen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-01-2006, 21:33
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Mijn Spaanse familie spoort ook niet. Dan nodig ik ze alvast uit voor mn verjaardag die ik daar wil gaan vieren en dan weigeren ze met de reden: ''ze spreken daar toch alleen Nederlands en dan zit ik er maar tussen''.

Oud 24-01-2006, 21:38
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 24-01-2006 @ 20:47 :
sonho en ik hebben een goed idee
we gaan ons zelf bekijken vanuit iemands anders ogen..
Ja..
Wat zal er een wereld voor ons open gaan zeg!
Oud 24-01-2006, 21:40
Verwijderd
Mag ik ook mee bezatten? Ja toe?
Oud 24-01-2006, 21:41
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Waar is m'n zelfdiscipline gebleven?

Zoekt en zoekt...
Oud 24-01-2006, 21:44
kroot
kroot is offline
ons concours is een week verplaatst, nu moet ik nog kijken of de rest van het slagwerk dan kan, ik hoop wel dat het doorgaat!
Ads door Google
Oud 24-01-2006, 21:47
Verwijderd
Hou je bek, klootzak. Je weet niet wat je zegt. Je weet niet waar je me raakt. Je weet niet waarom ik daarom moest janken. Hou je bek. Hou gewoon je bek.
Oud 24-01-2006, 21:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
mushu mag ook mee *geeft flink glas vol en een knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-01-2006, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-01-2006 @ 21:19 :
@ Leonoor

Volgens de man is er wel verbetering, maar het is pas langzaam merkbaar, half jaar op z'n minst...
Ik volg redelijk goed dat dieet. Ik eet nog maar 1x hagelslag per dag, verder geen chocolade meer en drink bijna nooit meer frisdrank met zoetstof, verder geen kruiden meer, dus ik doe alles wat ik kan. Slik nu 6 vitaminepillen per dag, dus ik neem aan dat ik dat ook niet voor niets doe... Naja, zo maar naar bed, misschien helpt het uiteindeljik.
6 vitaminepillen...? Wat voor? (Zit in alle 6 hetzelfde?)

Wat mij verteld is, is dat een dieet eigenlijk alleen echt zin heeft als je alles echt rigorieus schrapt. iig in het begin. Zodat je lijf kan herstellen. Daarna kan je dan voorzichtig weer proberen zo nu en dan iets te eten.

Hopelijk helpt het over een half jaar, zou wel fijn zijn...
Oud 24-01-2006, 21:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-01-2006 @ 21:53 :
6 vitaminepillen...? Wat voor? (Zit in alle 6 hetzelfde?)

Wat mij verteld is, is dat een dieet eigenlijk alleen echt zin heeft als je alles echt rigorieus schrapt. iig in het begin. Zodat je lijf kan herstellen. Daarna kan je dan voorzichtig weer proberen zo nu en dan iets te eten.

Hopelijk helpt het over een half jaar, zou wel fijn zijn...
B50, Zink en Chromium... Hij zei dat ik met chocolade niet rigorieus hoefde te stoppen, omdat m'n bloedsuiker schommelt, kan juist de suiker me meer energie geven dan de chocolade me schade toebrengt zeg maar...

Ik hoop het idd. Nu naar bed, kan ik redelijk lange nacht maken ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-01-2006, 22:07
Verwijderd
godver, net gehoord dat ik nú voor onbepaalde tijd mag overwerken vanwege concert (werk op muziekschool/theaterdinges). Kan hier dus zo tot half 1 zitten Lekker dan. Klote.
Oud 24-01-2006, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 24-01-2006 @ 21:59 :
B50, Zink en Chromium... Hij zei dat ik met chocolade niet rigorieus hoefde te stoppen, omdat m'n bloedsuiker schommelt, kan juist de suiker me meer energie geven dan de chocolade me schade toebrengt zeg maar...

Ik hoop het idd. Nu naar bed, kan ik redelijk lange nacht maken ...
Zijn zink en chromium geen mineralen?

Juist als je bloedsuiker schommelt is het toch beter om geen snelle suikers tot je te nemen? (Je bloedsuiker stijgt dan heel snel, dus het geeft je wel een 'energieboost', maar het daalt daarna ook weer heel snel, waar door je je dus juist weer heel moe voelt.) Van een sterk schommelende bloedsuiker kun je je volgens mij ook heel erg moe voelen.
Oud 24-01-2006, 22:25
LOLA3000
LOLA3000 is offline
Ik heb echt 2 fijne gesprekken gehad vandaag. Eigenlijk zijn mijn vrienden wel heel lief! Ik zie toch weer een lichtpuntje
__________________
Don't worry, be happy!
Advertentie
Oud 24-01-2006, 22:39
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
En onbewust ben ik doodsbang voor morgen, maar ik druk het weg, want ik wil niet bang zijn voor iets waarvan ik, eh, verwacht dat het goed komt. Alsjeblieft, lief, laat het goed komen. Alsjeblieft?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 24-01-2006, 22:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
De ene helft van me heeft het ijskoud en de andere helft snikheet.
Oud 24-01-2006, 22:45
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Zondag: alle dansen tussen de 8,4 (slowfox) en 9,0 (quickstep). Kan ik daar genoegen mee nemen? Vaag mens ben ik toch ook.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 24-01-2006, 22:49
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh, kijk je een avond niet op het forum, is er meteen weer een nieuw luchtjeharttopic...
Ik weet niet wat ik er allemaal van moet denken. Ik word geleefd... En ik bedenk me iedere avond weer wat een stomme trut ik toch ben... Ik moet leren en niet met mn vriend voor de tv hangen omdat dat lekker warm is...
Oud 24-01-2006, 23:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Morgen video's voor gespreksvoering opnemen en ik begin steeds minder zin te krijgen. De verwachtingen van mn docent liggen voor mijn gevoel ook erg hoog, zeker na het studievoortgangsgesprek, waar ze erg lovend was over hoe ik het deed. Maar dan moet je daar natuurlijk wel aan blijven voldoen, anders voldoe je niet meer aan dat beeld...

gelukkig kan ik daarna een middag en avond bij mn vriendin zijn, ben ik dan ook echt weer aan toe
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-01-2006, 23:15
Verwijderd
'Het is MAAR een voorstelling', zeggen ze dan.
Ze moesten eens weten hoeveel er voor mij vanaf hangt.
Donderdag première, mijn eerste eigen voorstelling....
Oud 24-01-2006, 23:34
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
heb me nog nooit op deze manier gevoeld. Het is echt niet goed.. foute foute boel. Wat moet ik toch?
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 24-01-2006, 23:54
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
argh..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-01-2006, 00:13
Verwijderd
Grom. Ik vind mezelf stom nu. Omdat ik me niet zo onzeker moet voelen. Hierover.
Oud 25-01-2006, 00:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
What I really meant to say
Is I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so



i'm so sorry...

ik kan niet zonder deze vriendschap maar waarom zie ik dat zelf nou niet in
waarom blijf ik jou tot het uiterste drijven.. en waarom doe ik je zo veel pijn?
argh.. mijn hoofd wil niet helder worden.. alles wat ik zeg, doe, wil, ben blijft draaien

ik heb je nodig om weer een beetje vaste grond onder mijn voeten te voelen..
de gesprekken om al die gevoelens te delen die ik anders maar opkrop en die dan blijven malen en malen en malen
ik heb je nodig om weer een beetje hoop te hebben op dat licht wat ik nu maar niet kan vinden..

je zei dat je ergens in de duisternis stond met een kaars.. maar ik ben zo bang dat je die straks uitblaast

i'm sorry
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-01-2006, 00:21
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Haha, zucht. Dit zijn dingen die ik al zo lang geleden verwerkt heb, dat ze oud genoeg zijn om te gaan herhalen. Vandaag realiseerde ik me dat ik al 18 jaar hetzelfde heet. En toch heb ik totaal niet het idee dat ik doorschiet.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Ads door Google
Oud 25-01-2006, 00:31
Verwijderd
Ik zit zo verdomde in de knoop met mn gevoelens.. Ik maar erecht een potje van. Ik was verliefd, ben verliefd. Ik weet het niet.. vind het zo verschrikkelijk moeilijk.
Maar door afstand zal het ws toch niets worden, kan beter afstand nemen en elkaar mss in de toekomst weer zien als we meer tijd ehebbn en dichterbij elkaar zouden wonen.

Morgen school en werken.. moet eigenlijk allang in mn bed liggen maar zit nog achter de pc.. couldnt care less eigenlijk.. schoolonderzoeken zijn toch allemaal verkloot
Oud 25-01-2006, 08:07
farai
Avatar van farai
farai is offline
Mn pijntjes zijn alweer verdwenen (grotendeels) en psychisch gaat het ook weer beter.

@leonoor: nog bedankt voor je reactie op mn stukje. Somehow doet 't me aan hem denken want hij zou me daar net zo zeer van proberen te overtuigen.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 25-01-2006, 10:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wha, stomme trut ben ik ook. Ik moet leren maar doe zoals gewoonlijk weer niets. Grr! Doe dan wat! Hup!
Oud 25-01-2006, 10:10
x_knorretje_x
Avatar van x_knorretje_x
x_knorretje_x is offline
jeej, Tussentijdse Toets ging echt super, maar 2 opmerkingen...Bijzondere verrichtingen gehaald
Oud 25-01-2006, 10:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
How many times do I have to try to tell you
That I'm sorry for the things I've done
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 25-01-2006, 10:22
Xonzo
Avatar van Xonzo
Xonzo is offline
help, over een drietal uur heb ik examen. Ik moet leren, het lukt niet, voel me ziek. Nah nah nah, waarom toch
__________________
Just how many? I can't wait for freedom
Oud 25-01-2006, 10:39
moon
Avatar van moon
moon is offline
Wow ik voel me echt slecht! Ben ook echt slecht bezig! Ze zegt dat ik niet mezelf de schuld mag geven, het ligt aan de omstandigheden. Ze weet niet wat ze zegt, ze weet ook niet hoe stom ik bezig ben.

En ik maak het uit. Is het niet binnekort,dan wel over een half jaar maar ik maak het uit!Echt ik zie het niet meer zitten met hem.
Vannacht sloeg hij me al met een hamer op mijn kop (in mijn droom dan hè! )
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 25-01-2006, 11:27
kroot
kroot is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 24-01-2006 @ 22:45 :
Zondag: alle dansen tussen de 8,4 (slowfox) en 9,0 (quickstep). Kan ik daar genoegen mee nemen? Vaag mens ben ik toch ook.
Tuurlijk moet je daar genoegen mee nemen. Hartstikke goed. Gefeliciteerd

Mijn huisgenootje is vandaag vertrokken.......
Oud 25-01-2006, 12:02
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
WolterB schreef op 24-01-2006 @ 23:05 :
gelukkig kan ik daarna een middag en avond bij mn vriendin zijn, ben ik dan ook echt weer aan toe
Ik ook. (a)

Ik wil niet leren en ik wil niet dat het hier zo verdomd koud is. Ik wil sneeuw en hitte tegelijk. Ik ben een levende contradictie.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-01-2006, 12:14
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
stomme onderzoeksvragen ik heb dr helemaal geen zin meer in..
en wanneer gaan die rottige twijfels je hoofd eens uit?


--------

muur, muur, muur, muur.. nergens een raam, nergens een deur..
ik zit gevangen achter mijn eigen muren en kan nergens heen..
mijn hoofd maakt overuren, alles draait en draait en draait maar rond..
vriendschap
studie
leven
familie
eenzaamheid
verdriet

ik weet niet meer wat ik wil
ik weer niet meer wat ik moet
ik weet niet meer wat te doen
ik weet t niet meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 25-01-2006 om 12:35.
Oud 25-01-2006, 12:33
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Meis, ik begin me echt zorgen om je te maken. Kijk alsjeblieft uit, oké? Wees een beetje lief voor jezelf. Je bent goed zoals je bent, wat de rest van de wereld ook zeggen mag. Ik wil je niet kwijt, ik wil dat het goed met je gaat en je tevreden bent met jezelf, maar hoe kan ik je dat ooit duidelijk maken?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-01-2006, 12:41
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Had vandaag alleen maar de eerste twee uur les en een studieuurtje. Daarna kon ik weer naar huis, was best gezellig op school. Maar eenmaal thuis, bleh. Ik voel me zo alleen, niemand begrijpt me. Ik begrijp mezelf niet eens meer. Alles in mijn hoofd ligt in puin. Vooral alles wat eten betreft, ik weet niet meer wat normaal is, ik weet niet meer hoe het hoort. Ik schrok wel van mezelf, ben weer 1 kilo afgevallen in een week, waar ben ik mee bezig? Ziekelijk obsessed wijf ben ik. Bah, ik voel me gebroken en alleen. Heb zin om leuke dingen te doen met vrienden maar aan de andere kant ook weer niet. Liever blijf ik de hele dag in m'n bed liggen met een disney-video en een pot thee. Wat wil ik nu eigenlijk?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-01-2006, 13:17
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Hij gaat mijn ttt aanvragen

Nu moet ik zeker blij zijn, want blijkbaar zit er toch nog verbetering in mij, is er nog hoop dat ik ooit mijn rijbewijs zou kunnen halen. Tsjonge. Stiekem ben ik alleen maar bang

Morgen tentamen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-01-2006, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 25-01-2006 @ 12:41 :
*knip*
*Knuffel!!!*

Ga je wel tijdig hulp inschakelen voor het eten? Een diëtist misschien?

---
OT: stage was leuk. Lieve kindjes, ook een paar gekken er tussen, maarja. Een meisje hangt veel te erg aan me, ze moet echt leren ook zelf te werken.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57.