Oud 20-08-2007, 22:02
Verwijderd
een nieuwe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2007, 22:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hier is de vorige http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1613814
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:13
Verwijderd
post
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:13
Verwijderd
post
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm en het gaat weer lekker
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
toch maar proberen te gaan slapen
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:31
Verwijderd
nohh ik heb echt een hekel aan mezelf als ik zo ben, maar de knop omzetten gaat ook niet makkelijk *zucht*
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:33
Verwijderd
*knuffelt alle vorige poster-s*
Met citaat reageren
Oud 20-08-2007, 22:57
Verwijderd
mijn topic was eerder (A)


dance everybody, stop move your body, make it hot everybody. Everybody dance now!!

Oehh boedapest, ik wil terug (L)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 00:00
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Thanks iedereen voor de reacties !

Ik ben echt doodop nu, geleerd van 11u-22u voor m'n tentamen van woensdag. Een dag jarig zijn, kan blijkbaar niet, want als het aan mij had gelegen was ik gaan trainen tot mijn maximum. Maarja... nog even studeren en dan kan ik weer volop actief zijn =).

Voor de rest een goede dag, maar wederom een slecht einde. Ik ben niet naar de verjaardag van de vriendin van mijn oom geweest omdat ik moest leren, maar ook omdat ik geen zin had in gebak, hapjes en toestanden. Die krijg ik komende woensdag al genoeg.
En dan ben je alleen thuis, de hele avond, heb je een beheersing van nul komma nul... Me misselijk gegeten, alles weer uitgespuugd... Zucht...

Net een mail geschreven naar mijn mentor, om haar te vertellen van de diagnoses... Twee uur op bezig geweest, ik vind het zo moeilijk om het bij naam te noemen... Uiteindelijk wel eerlijk geweest.

Wat zou zij nu denken als ze het leest? Ik ben bang voor haar reactie... Ik schaam me echt zo diep voor mezelf...

Nu naar bed, morgen weer de hele dag leren . Trusten iedereen!
__________________
Je laat me vliegen... naar het maximum! Je laat me rennen... veel harder dan voorheen. Op de lange weg... richting het geluk...!
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 00:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Haha ik wil schrijven en het verhaal wil wel maar de woorden niet, de zinnen niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 00:14
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
gele bloem: Ik ben zo ontzettend bang dat ik nu de kamer niet krijg. 'Contra-indicatie: Ernstige psychiatrische problematiek' Als ik die kamer niet krijg, ga ik echt dood. Echt.
Dat kunnen ze zeggen, als ze jou geen kans willen geven.. Maar dat lijkt me niet. Ik denk wel dat ze je een kans geven en dit als aandachtspunt houden.

Citaat:
Volgens je diagnose ben je geen gevaar voor jezelf of voor anderen (gezien GAF-55), ik heb geen verstand van hoe het werkt met die kamers, maar ik zie niet in waarom je die kamer niet zou kunnen krijgen...
En dit kan jij hun duidelijk maken mochten ze je om het bovenstaande afwijzen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 07:25
Verwijderd
yo, ben benieuwd wat het vandaag wordt.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 07:29
Verwijderd
@darkfairy: Zeg je het ook bij het GGZ als het goed gaat?

OT: Net bloed wezen prikken...toch wel goed van mezelf.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 09:32
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmz. Vage dromen weer vannacht, waardoor ik me eigenlijk heel naar voel na afloop, ik vraag me af of ik de enige ben waarbij een droom soms echt uren van je dag kan beïnvloeden?
Gisteren heeft L. me laten zitten, ze gaat niet mee woensdag. Ben echt best wel boos op haar want ze zag het al minstens een week aankomen en als ik er gisteren niet om had gevraagd had ze het me vanavond waarschijnlijk pas verteld. Kutmens. Nou goed, nu heb ik gemailt naar M. maar ik maak me sterk dat ze kan want ik denk dat ze moet werken, maar ik hoop het zóó! Zie je, ik moet gewoon afgaan op míjn eerste keuze: M. en niet die van m'n moeder volgen.

Vandaag naar therapie en een hoop dingetjes te doen:
- brief posten
- cadeaupapier kopen
- 29 boekjes inpakken voor broerlief
- agenda afmaken
- uitnodigingen voor verjaardag uitprinten en posten
- biebboek terug brengen naar bibliotheek

Kost me dus een hoop fietswerk, want geen geld voor de bus en niemand kan me brengen. Ach niet zeuren, fietsen is goed voor je! En joepie ik heb net zélf ontdekt hoe ik mijn externe harde schijf weer aan de praat kreeg! Nu eerst maar eens ontbijten, in ieder geval zit er weer een beetje ritme in m'n eetgedrag
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 10:14
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
@ Dolce en Andijvie: Dank jullie. Ik hoop dat ze hetzelfde denken als jullie.

OT:
Waarom kan ik me nu niet vrij bewegen? Waarom moet achter alles een dwanggedachte zitten
__________________
Durf te vliegen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 10:31
Verwijderd
Jahallo wat wil mijn computer nou? Het ene moment gaat hij dood en doettie niets meer en nu doettie het toch weer Ahwell, straks toch maar langs de mycom ;x

OT: Mijn beeldscherm is nu bijna onleesbaar, dus hij doet het toch niet ;x Dat wordt een nieuwe computer

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 10:58.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 10:40
Verwijderd
Boodschappen gedaan en nu zijn er nog best veel dingen die ik nog moet doen. Maar in de meeste ervan heb ik geen zin. M'n brief afmaken, zoeken of er een boek is over dat onderdeel van m'n onderzoek wat ik niet begrijp, stofzuigen, email schrijven, achter jaaropgave aan (waarom zeggen ze dat het opgestuurd wordt en doen ze dat vervolgens niet?) en nog meer niet-boeiende zaken .

Ik denk dat ik eerst maar pepernoten ga bakken (en dan zorgen dat niet weer de helft verbrandt...).

Vermijding
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2007, 10:51
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
jam! pepernoten! *kijkt verlekkerd*

ik heb niet echt iets om mijn hart over te luchten.
dat is eigenlijk wel positief
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 21-08-2007 @ 11:51 :
jam! pepernoten! *kijkt verlekkerd*

ik heb niet echt iets om mijn hart over te luchten.
dat is eigenlijk wel positief
liggen die nu al in de winkel?


nog 3 uurtjes werkennnnn

oh en straks dolores meeten
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:21
Verwijderd
Citaat:
Anneka schreef op 21-08-2007 @ 12:16 :
liggen die nu al in de winkel?
Ik denk het niet; ik bak ze zelf.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:40
Verwijderd
hmm, zit nog steedfs met dat ghesprek

wel 4- werkdagdelen bij gehad (H)




geel bloemetje, ik pm vanmiddag/vnaaf nog ff

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 11:43.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:42
Verwijderd
ik zag vorige week kruidnootjes in de winkel
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 11:57
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
QP schreef op 21-08-2007 @ 12:40 :
geel bloemetje, ik pm vanmiddag/vnaaf nog ff
Allright
__________________
Durf te vliegen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 13:01
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Nijn*: Nee, je bent niet de enige, ik heb ook wel eens hele dagen verward rondgelopen door dromen die ik had gehad.

Ontopic: Olee ik heb het weer voor elkaar, ik maak brood met kaas en tomaat, neem het mee naar boven en laat al het beleg er af vallen. \o/ Dat wordt nog wat als ik weer Scheikundepractica moet doen. Maarrr ik heb post! <3 En ik hoef maar om de dag naar school volgende week en ik heb er zin in en ik snap niet meer waarom ik ooit heb gedacht dat ik dik was. Jippiejajee. Maar dat is misschien de schuld van mijn truitje. (a)
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2007, 13:31
Verwijderd
Woei, goed dus. Stúkken beter dan gisteren.

<3
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 21-08-2007 @ 14:01 :

Ontopic: Olee ik heb het weer voor elkaar, ik maak brood met kaas en tomaat, neem het mee naar boven en laat al het beleg er af vallen. \o/ Dat wordt nog wat als ik weer Scheikundepractica moet doen. Maarrr ik heb post! <3 En ik hoef maar om de dag naar school volgende week en ik heb er zin in en ik snap niet meer waarom ik ooit heb gedacht dat ik dik was. Jippiejajee. Maar dat is misschien de schuld van mijn truitje. (a)
Kusjeliefje!

Mijn laptopvideokaart is doodverklaard maar nu doettie het wel eventjes normaal Dus ik ben net wezen kijken voor een nieuwe pc en die grap gaat me 800 euri kosten, gezellig ;x

Edit: Mijn computer leeft nog steeds rare dingen, die computers ;x

Laatst gewijzigd op 21-08-2007 om 16:18.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 13:47
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 21-08-2007 @ 11:40 :
Ik denk dat ik eerst maar pepernoten ga bakken (en dan zorgen dat niet weer de helft verbrandt...).
Leuk idee Tis dat ik geen oven heb, anders zou ik ook dat soort dingen doen.

OT:
Het gaat echt niet goed, ik kan elk moment in huilen uitbarsten. Ik zit propvol, het moet er echt uit, maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Gisteravond me echt dood geërgerd aan m'n vriend. Hij was zo abnormaal druk, de ene zogenaamd leuke opmerking na de ander, keihard lachen, schreeuwen door de kroeg..echt, ik haat dat soort mensen, die constant aan het woord zijn en grappig proberen te zijn. Hij is echt als een blad aan een boom, zodra we de kroeg binnen stapten begon hij en toen we weggingen nog even debiel doen en buiten was hij weer normaal. En ik werd maar stiller en stiller en wilde naar huis. Een oud-collega die ook in dat groepje zit, vroeg zelfs nog aan mij of hij altijd zo was...dus blijkbaar viel die het gisteravond ook op.
Net alsof hij indruk op iemand wil maken ofzo...nou, niet op mij, ik krijg er eerder afkeer van.

Heb wel gezegd dat ik niet weet of ik nog een keer mee ga en dat ik het niet heel leuk vond, maar niet wat de reden was...
Is het heel zwak als ik alles in een mail ga zetten en die hem ga sturen? Dan weet ik tenminste dat ik alles ga zeggen zonder meteen een weerwoord te krijgen...

Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 13:55
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 21-08-2007 @ 14:47 :
Is het heel zwak als ik alles in een mail ga zetten en die hem ga sturen? Dan weet ik tenminste dat ik alles ga zeggen zonder meteen een weerwoord te krijgen...
Ik vind van niet. En als hij een beetje je begrijpt, zal hij het ook niet zwak vinden. Alles is beter dan iets verzwijgen. Zou jij het zwak vinden als hij zoiets naar jou zou mailen?
__________________
Durf te vliegen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:04
moon
Avatar van moon
moon is offline
Wat er van gister over is, zijn slechts vlagen van de ergste nachtmerrie die ik ooit gehad heb. Was het maar alleen een nachtmerrie...
Het is net alsof het niet gebeurt is. Alsof mijn hond uit logeren is....alleen dit keer voor altijd en haar bestemming is zo ver hier vandaan.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 21-08-2007 @ 14:55 :
Ik vind van niet. En als hij een beetje je begrijpt, zal hij het ook niet zwak vinden. Alles is beter dan iets verzwijgen. Zou jij het zwak vinden als hij zoiets naar jou zou mailen?
Nee, dat niet, maar in mijn ogen is mailen zwak omdat ik het onderwerp (niet alleen wat ik net schreef, maar alles) gewoon niet durf aan te snijden als we samen zijn. Ik praat sowieso niet zo makkelijk, krop heel veel op en dan wordt het dus heel veel en ben ik bang dat ik de helft vergeet er uit te gooien of niet goed verwoord. Ik ben beter in schrijven dan in praten.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:22
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 21-08-2007 @ 15:16 :
Nee, dat niet, maar in mijn ogen is mailen zwak omdat ik het onderwerp (niet alleen wat ik net schreef, maar alles) gewoon niet durf aan te snijden als we samen zijn. Ik praat sowieso niet zo makkelijk, krop heel veel op en dan wordt het dus heel veel en ben ik bang dat ik de helft vergeet er uit te gooien of niet goed verwoord. Ik ben beter in schrijven dan in praten.
Toen ik verkering had ging ik op een gegeven moment ook maar een brief schrijven. Het zet zoveel open. Eerst kropte ik ook dingen maar op en daardoor mijn vriend ook en dan krijg je toch een spanning, niet leuk meer. Bang om het niet goed te verwoorden hoef je echt niet te zijn, het is de koningin niet. Hij is gevallen op jou, dus ook op hoe jij bent. Hoe je praat, hoe je doet. Als ik jou was zou ik echt mailen!
__________________
Durf te vliegen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 14:26
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 21-08-2007 @ 15:22 :
Toen ik verkering had ging ik op een gegeven moment ook maar een brief schrijven. Het zet zoveel open. Eerst kropte ik ook dingen maar op en daardoor mijn vriend ook en dan krijg je toch een spanning, niet leuk meer. Bang om het niet goed te verwoorden hoef je echt niet te zijn, het is de koningin niet. Hij is gevallen op jou, dus ook op hoe jij bent. Hoe je praat, hoe je doet. Als ik jou was zou ik echt mailen!
Dankje
Ik ga het proberen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:29
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Vanavond komt de huisbaas langs.. Ik heb hem vanmorgen gebeld omdat ik erge lekkage heb... De hele wand in mijn slaapkamer moet opnieuw gesaust worden
Hij zei kribbig aan de telefoon dat hij om 19.30 uur zou langskomen omdat hij mij ook wat te melden heeft... Ik weet bijna zeker waar dit over gaat... Namelijk, de poes die ik in mijn onderkomen laat wonen... Hij heeft in het huurcontract gezet dat hij in het studentenhuis geen huisdieren wil, op dieren in kooitjes na...
Ik wist bij voorbaat dat ik eens de confrontatie met die man zou hebben, toen ik die poes in huis nam.. Nu gaat het vanavond gebeuren... Hij zal wel weer gaan razen en ziedend zijn... Dat is hij namelijk al vrij snel..
Ik ben iemand die vrij vaak schoonmaakt en redelijk netjes is... Dat is nl zijn anti poes argument "katten hebben altijd vlooien, ze stinken, laten vrachten haar achter en lopen door het hele studentenhuis"...
Iedereen (medestudenten) is verkocht van mijn poesje.. En de deur naar de gemeenschappelijke ruimte heb ik altijd dicht zodat ze eigenlijk hoegenaamd nooit in een gemeenschappelijke hal komt.. (En dan nog, iedereen vindt haar schattig en lief)..
Daarbij woon ik groot genoeg.. Heb een tuin, 2 kamers, keuken in apart vertrek... Ik heb hier met allerlei vrienden/ familie de boel opgeknapt.. Heeft me een berg geld gekost.. Evenals het aanleggen van die tuin...
Nu zijn dat natuurlijk argumenten waar hij niks mee kan..
Via het juridisch loket had ik al onderhoort dat hij in het ergste geval de situatie hoog kan opspelen en de casus bij de kantonrechter neerlegt die dan de uitspraak kan doen dat het poezebeest weg moet... Hem inschattende, zal hij het teveel werk vinden. Het hele huis is in verval, hij wil nooit komen als wij hem vragen wat op te knappen (de dakgoot is naar beneden gevallen, evenals wat vensterbanken.. De serre die wegrot... Nergens zit nog verf op...)

Ik vind het zo gemeen dat hij dan gaat miepen over een kat, terwijl hij er zelf nooit is.. Hij heeft er geen last van...

Altijd als die man langskomt, krijg ik de kriebels. Nu heb ik vanaf vanmorgen (het telefoontje) al een angstig gevoel... Ik hoop maar dat het snel voorbij is...

Nare vent
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:52
Verwijderd
Ja, ik weet niet Ik gedraag me naar.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 15:59
Verwijderd
@ coopergirl: alles komt goed joh


ik voel me raar
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-08-2007, 16:22
Verwijderd
@coopergirl: Kooitje aanschaffen voor de momenten dat de huisbaas langskomt?

OT:
Ik ben nog steeds niet teruggebeld. Maar ik maak me er verder maar niet druk om.
En van het lijstje met stomme-dingen-die-ik-nog-moet-doen heb ik alleen stof gezogen. Twee keer zelfs, want ik kwam er halverwege achter dat iemand zoveel piepschuim heeft proberen op te zuigen dat het overal, behalve in de stofzak terecht was gekomen. Bijna stofzuiger naar de maan .
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:41
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 21-08-2007 @ 10:32 :

- brief posten
- cadeaupapier kopen
- 29 boekjes inpakken voor broerlief
- agenda afmaken
- uitnodigingen voor verjaardag uitprinten en posten

- biebboek terug brengen naar bibliotheek
Dat biebboek terugbrengen kost me echt teveel moeite, daar ga ik geen 18 km voor fietsen, dus kijk morgen mamlief aan of ze me even wil brengen. En verder: M. gaat mee naar Amsterdam woensdag en ze was zo enthousiast dat ik er helemaal vrolijk van werd! Therapie was weer eens lastig maar het eten gaat vandaag wonder boven wonder goed! Zometeen vroeg avondeten en dan naar opening van broertje in A'dam. Hmm, ik heb er zin in en ik ben echt supertrots op hem.

En bijna absurd: ik heb zin in school. Dit wordt gewoon míjn jaar, het wordt vast pittig maar ik denk dat het ook vooral heel leuk gaat worden! Nog twee weken, minder zelfs.. Whoe!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 16:44
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 21-08-2007 @ 17:22 :
@coopergirl: Kooitje aanschaffen voor de momenten dat de huisbaas langskomt?
Citaat:
QP schreef op 21-08-2007 @ 16:59 :
@ coopergirl: alles komt goed joh
Ja kat in kooi
Hij doelt echter op een hamster/ cavia-achtige dieren

Ik heb een andere huisgenote die al 2 jaar illegaal een poes op haar kamer heeft... Doordat ik op de begane grond woon, ontkom ik er niet aan dat die poes in de vensterbank ligt... En als meneer de huisbaas dan onaangekondigd langskomt, ziet hij haar liggen... Mijn huisgenoot woont op de eerste verdieping, dan kun je toch makkelijker stiekem een poes houden...

Ik zie er echt tegenop Hopelijk komt het goed... Over 2 jaar kom ik pas in aanmerking voor een huis via de woningbouwcoöperatie... (Waar ik ook al bijna 2 jaar ingeschreven sta)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
coopergirl schreef op 21-08-2007 @ 17:44 :
Ja kat in kooi
Hij doelt echter op een hamster/ cavia-achtige dieren
Ik ben niet zo'n katten-kenner, maar kan dat ook niet voor alleen die momenten?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 17:46
Verwijderd
Dikvetlelijkbah Maar zaterdag mag ik naar een dokter toe ervoor. die gaat me helemaal doorlichten en doormeten, en checken op eventuele allergieen of andere problemen die mijn stofwisseling wellicht kunnen beinvloeden. En hij stelde helemaal zelf voor om het op zaterdag te doen, zodat ik geen werk hoef af te zeggen. Omdat ie het zo goed van me vind dat ik nog eens vertrek naar Peru
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 18:33
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb een verstandskies minder!

Hm, het valt nog mee.. Qua pijn, dikte en blauwheid. Ik kan zelfs lachen. Of is het nu allemaal maar schijn en ben ik morgen net een hamster?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 18:48
Verwijderd
het ging wel, vandaag.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 19:25
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik heb gemaild...eerst een smsje gestuurd want hij nam niet op dat die mail er aan komt. Voelde me eerst wel beter toen het allemaal op papier stond, maar nu ik die mail verstuurd heb..ik ben zo bang voor zijn reactie. Maar nu is het er wel uit en dat moest. *bang is*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 19:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou als dit gaat doen wat het beloofd, dan zou ik van alle klachten afzijn en eindelijk weer wat energie hebben en niet dat constante honger gevoel. Ik ben benieuwd. Als dat zou werken, damn, wat zou dat heerlijk zijn...

Maar niet teveel hopen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:35
GeleBloem
Avatar van GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 21-08-2007 @ 20:25 :
Ik heb gemaild...eerst een smsje gestuurd want hij nam niet op dat die mail er aan komt. Voelde me eerst wel beter toen het allemaal op papier stond, maar nu ik die mail verstuurd heb..ik ben zo bang voor zijn reactie. Maar nu is het er wel uit en dat moest. *bang is*
Nu ligt het bij hem en is het zijn ding. Jij hebt jouw deel gedaan. Loslaten maar voor even, hoe moeilijk ook. Je kunt toch niets doen.

OT:
Morgen slapen bij een vriendin. Vanavond smste ze iets liefs. Ik had gezegd dat ik eigenlijk er tegenop zag omdat ik niet zo heel lekker in m'n vel zit. Die druk is er nu een beetje af, als ik niet gezellig ben..het zij zo. En bij begeleid wonen hebben ze nu die info, spannnning!
__________________
Durf te vliegen.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:37
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Vandaag optimel control geprobeerd (bij de lunch) en nu ben ik al sinds het avondeten misselijk.
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:43
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik weet het, ik maak jullie er gek mee, lees mijn berichtjes in de aankomende tijd niet, het gaat alleen over mijn hond. Ik mis haar zo. Ik huil maar en ik huil maar en steeds als ik even denk dat ik het een klein betje een plekje heb gegeven dan blijkt dat ik mezelf voor de gek hou omdat ik niet geloof dat er echt gebeurt is wat er gebeurt is. Ik heb echt alleen nachtmerries gehad die zo erg waren, daarom lijkt het steeds niet waar te kunnen zijn. De waarheid kan ik niet aan. Het is zo hard, zo hard, ik mis haar zo erg! *huilt en huilt en huilt maar door*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 20:52
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
moon schreef op 21-08-2007 @ 21:43 :
Ik weet het, ik maak jullie er gek mee, lees mijn berichtjes in de aankomende tijd niet, het gaat alleen over mijn hond. Ik mis haar zo. Ik huil maar en ik huil maar en steeds als ik even denk dat ik het een klein betje een plekje heb gegeven dan blijkt dat ik mezelf voor de gek hou omdat ik niet geloof dat er echt gebeurt is wat er gebeurt is. Ik heb echt alleen nachtmerries gehad die zo erg waren, daarom lijkt het steeds niet waar te kunnen zijn. De waarheid kan ik niet aan. Het is zo hard, zo hard, ik mis haar zo erg! *huilt en huilt en huilt maar door*
*troost* Ik kan me voorstellen hoe erg het voor je is. Een huisdier kan ook een dierbare zijn en een dierbare verliezen is gewoon verschrikkelijk.
Alleen probeer wel een beetje afleiding te zoeken. Ik weet niet of je nu vakantie hebt oid, maar als je hele dagen thuis zit, ga je jezelf ook niet beter voelen.

Sterkte en gewoon blijven posten hoor.
__________________
Met citaat reageren
Oud 21-08-2007, 21:00
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Leonoor
ik heb wel gezegd dat het ook weleens goed gaat
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:22.