Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2008, 08:01
Verwijderd
bluhh ik vind het te vroeg. Maar ik moet vandaag echt keihard leren want er is morgen een tentamen te halen. Maar mijn buurmeisje heeft gisteren dr verjaardag gevierd. Du de hele nacht hebben er mensen in en uit haar kamer gelopen, keihard gepraat en nu zijn ze alweer op . Ik wil gewoon douchen maar volgens mij is het een soort loopgraf zo druk als het op haar kamer is en die moeten allemaal om ste beurt. Oftewel dit gaat nog wel ff duren .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2008, 09:51
Verwijderd
Aaaaaaaaaaaaaah chill <3 Eindelijk verhuisd naar Zeist, in de villawijk Heb nu een heerlijk grote kamer (15m2 excl mijn grote inbouwkast) en alles staat waar het hoort en alles werkt en we hebben nu in mijn nieuwe bed geslapen met het onweer vannacht en het is fijn<3 I love it when a plan comes together ^^
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 10:08
Sens.
Sens. is offline
Morgen ook een examen; ik heb nu al heel wat herhaald. nu nog wat dingen herleren en het moet lukken ( Ja toch?)

Deze week werd ik overvallen door een gevoel dat ik het allemaal niet ga kunnen, dat ik veel te weinig heb gedaan. Ook al weet ik dat ik niet meer had kunnen doen... Oké mss heb ik een foutje gemaakt in mijn planning, omdat ik voor mijn 2de vak nog niet genoeg gedaan heb. Maar oorspronkelijk was ik niet van plan om daar veel voor te doen, aangezien ik daar een 3 moet voor halen om erdoor te zijn en omdat ik er de week voor mijn blok periode nog heel goed aan heb gewerkt.

Dus waar maak ik me eigenlijk druk om?? ( Maar toch doe ik het...)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 10:29
Verwijderd
baahh ik baal. Vrijdag naar nijmegen, maar ik weet helemaal niet of de bussen rijden. Want ze staken dan nu wel, maar staken ze overal? ahhh
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 10:48
Verwijderd
Ze heeft me gister de H&M is gesleurd want die veel te fijne broek vond ze veel te groot, het zag er echt niet meer uit. Het was gewoon lelijk, zo groot is ie. Dus nu heb ik weer een maatje 36, een broek die wel past. Waar heb ik toch 9 maanden voor gevochten? Waar heb ik toch zoveel voor gegeten? Om het nu weer allemaal kwijt te zijn?
Ik voel me rot.
Geen tijd voor, eerst met mama even cadeautjes kopen voor m'n gezinnen en daarna aan de studie.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 11:15
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik hoef geen begrip.. ik wil geen begrip.
je hoeft niet te snappen waarom ik doe zoals ik doe, waarom ik leef zoals ik leef.
laat me gewoon met rust en mijn gang gaan...
ik vind de weg die voor mij bedoeld is uiteindelijk toch wel.
daar heb ik geen begrip voor nodig..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 11:22
Verwijderd
Wat een nacht =|
En nog steeds zo moe.
Ik ben benieuwd of mijn HB gehalte ondertussen al wat hoger is..
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dat wat je de laatste tijd bijna iedere keer hier post, 'ik ben een bitch'.
Lief doen voor jezelf!
ik zeg niet elke keer dat ik het érg vind
ontopic: fijn, geen bussen, en ik moet 5 dagen per week met de bus en nee, ik ga níet 5 dagen bij mn moeder slapen
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 12:38
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Mijn ouders zijn boos op mij omdat ik twijfel over het honours-programma. Ik moet piano-les opzeggen wil ik dat gaan doen. Het lijkt me echt heel leuk, maar om nou muziek op te zeggen. Het is al iets van ik 11 jaar van m'n leven doen en ik speel niets voor niets twee instrumenten. Zou ik opeens daar zonder kunnen de komende twee jaar? Het lijkt me zo moeilijk. Ik haat keuzes maken, ik baal dat ik ouders heb die nooit tevreden kunnen zijn. Altijd moet het maar meer en beter. Volgens m'n moeder doe ik niets speciaals. Nee hoor, ik sta een 7,9 gemiddeld nu, ik speel piano, ik doe OC, doe jaarboek en sport, maar nee, dat is niet speciaals. Pfff....
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn boos op mij omdat ik twijfel over het honours-programma. Ik moet piano-les opzeggen wil ik dat gaan doen. Het lijkt me echt heel leuk, maar om nou muziek op te zeggen. Het is al iets van ik 11 jaar van m'n leven doen en ik speel niets voor niets twee instrumenten. Zou ik opeens daar zonder kunnen de komende twee jaar? Het lijkt me zo moeilijk. Ik haat keuzes maken, ik baal dat ik ouders heb die nooit tevreden kunnen zijn. Altijd moet het maar meer en beter. Volgens m'n moeder doe ik niets speciaals. Nee hoor, ik sta een 7,9 gemiddeld nu, ik speel piano, ik doe OC, doe jaarboek en sport, maar nee, dat is niet speciaals. Pfff....
Wat een mutsige moeder, het is toch de taak van ouders om trots te zijn op elk lullige dingetje dat hun kind doet? Maar waarom moet je pianoles opgeven voor honours? Zelfde tijdstip ofzo? Want zo veel tijd kost het nou ook weer niet denk ik.

Enne, honours is leuk, maar als muziek maken zo veel voor je betekent, zou ik dat écht niet opgeven. Honours is immers enkel verbreding van je universitaire ontwikkeling, ik bedoel, als je met je hobby's al genoeg te doen hebt, voegt het niet écht heel veel toe hoor.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 13:17
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, door piano-les heb ik geen vrije avonden meer over, dus daarom moet ik het in eerste instantie wel opzeggen. Maar ik heb besloten te melden dat ik de informatie over de 2e selectie-ronde wil ontvangen en dus een motivatie-brief ga schrijven.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 13:49
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Sylph: Wat een gedoe zeg, met die hulpverlening en die diagnoses en zo. Je bent al zolang aan het wachten, maar tot nu toe gebeurt er nog niet echt veel, wel? Stom. En de Uithof is niet zó ver van de binnenstad hè, en eigen sanitair is wel prettig, probeer de positieve dingen te onthouden Zelfde geldt wat betreft je vriendje, gewoon even afwachten hoe het gaat, genieten van de leuke dingen en verder zie je wel, toch? Veel succes en zo

OT: Ik ben duf en heb hoofdpijn, hmpf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 13:53
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Duivelaartje: je ouders zouden al trots moeten zijn met wat je doet, of het nou speciaal is of niet. Je cijfers zijn hoog, je doet ook nog dingen naast je studie. Dat zijn toch allemaal dingen om trots op te zijn?
(})

Het leren wil niet echt lukken. Gisteren ook al niet. Ik hoef niet veel nieuwe stof meer, volgens mij zou ik veel harder werken als ik nog heel veel zou moeten doen. En ik moet alleen nog saaie en stomme dingen leren.
De vragen uit de oefentoets waren moeilijk. Ik vind het een beetje flauw dat ze ook bij bijna alle vragen de optie hebben dat geen van de gegeven antwoorden goed is. Daardoor ga ik juist veel meer twijfelen.

Nog even mijn schouders eronder en proberen te concentreren. Ik heb een vals gevoel van rust over me heen, ik zou beter gestresst kunnen zijn want dan doe ik tenminste iets.
Nog eventjes doorzetten en had leren, en dan het tentamen -hopelijk- halen.
Nog vier weken!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 15:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vorige week dinsdag.
na 7 maanden weer een gesprek.
bij het ggz gehad.
met mijn begeleider van MEE.
en die spv'er die vroeg.
of ik wist wat me diagnose's waren.
maar die hadden ze nooit verteld.
en toen ging zei in de computer kijken.
en toen bleek dat de vorige 2.
wel al diagnose's gesteld hadden.
de ene diagnose was een depresie.
en de 2de diagnose was.
een postraumatische stress stoornis.
en ze zegt dat ze zelf vind.
dat ik kenmerken van borderline heb.
en van die diagnose's heb ikt huis.
eerlijk tegen me moeder verteld.
en die is het er mee eens.
en bij het ggz.
hadden de vorige 2.
me die diagnose's wel.
kunnen vertellen.
dat was makkelijk geweest.
en ik zeg sinds vorige week.
donderdag al niks tegen me vader.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 15:43
Verwijderd
Ja echt he. ik moet me niet emotioneel betrokken laten raken. Dat kan ik niet hebben hoor. Hoewel het gewoon grappig is allemaal. Goed. Ik ben vandaag te loom om iets te doen, zeker door het benauwde weer. En gisteren was een van zn meiden online op zijn naam. Gelukkig maar dat ik dat nu weet.

Sometimes time doesn't heal
No, not at all
Just stand still
While we fall



Edit: Godverdomme. Heb ik dit. Hoe krijg ik het voor elkaar. Ik ben zo verkeerd bezig.

Laatst gewijzigd op 01-06-2008 om 17:15. Reden: ik deed een ontdekking.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 17:34
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
pffff drukke week (weken)
zaterdag van 10 tot 6 als eerste hulpverlener bij een speeltuin gezeten, vanmorgen vroeg op en ben de hele dag aan het bakken en verven geweest
pinata is nu roze.. de basis nu de rest nog.
ik heb cakejes uitgeprobeerd dat is wel een rot klus.. zoute kaasstengels gemaakt en mini kokosmakroontjes nu bezig met zoete bladerdeel vlinders..
morgen eerst van 8 tot half 6 werken. daarna moet ik nog suikerbrood maken, 2 pakken cakejes en uhhhhm
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 17:44
Verwijderd
HIHI soggen de gekste.
Toen was het half 7 savonds en moest ik toch nog wel erg veel doen (A)
nja ik ga nu maar keihard aan de slag, is kijken wat ik er nog van kan maken
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 17:47
Verwijderd
Ik SOG heel hard, maar ben ondertussen ook wel heel hard Japans aan het leren. Hihi Morgen ga ik echt echt echt heel braaf studeren. Echt waar!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 18:18
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Mijn ouders zijn boos op mij omdat ik twijfel over het honours-programma. Ik moet piano-les opzeggen wil ik dat gaan doen. Het lijkt me echt heel leuk, maar om nou muziek op te zeggen. Het is al iets van ik 11 jaar van m'n leven doen en ik speel niets voor niets twee instrumenten. Zou ik opeens daar zonder kunnen de komende twee jaar? Het lijkt me zo moeilijk. Ik haat keuzes maken, ik baal dat ik ouders heb die nooit tevreden kunnen zijn. Altijd moet het maar meer en beter. Volgens m'n moeder doe ik niets speciaals. Nee hoor, ik sta een 7,9 gemiddeld nu, ik speel piano, ik doe OC, doe jaarboek en sport, maar nee, dat is niet speciaals. Pfff....
Hmmm ik wil niet weer over je ouders heen vallen maar écht ik zou hartstikke trots zijn als ik zo'n dochter zou hebben ooit!
Doe gewoon waar je je goed bij voelt. Dat honoursprogramma kan ook nog wachten. Je bent nog zo jong en je doet al zoveel dingen, laat je hoofd niet gek maken!

ot; achjaaaaaaa. familie<3.
__________________
never get old
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 18:59
Verwijderd
AUW.

gewoon auw. Kan ik dan niemand vertrouwen? Zo goed van vertrouwen ben ik toch niet? Toch? Toch? Ik ga op deze manier zo hard aan mezelf twijfelen steeds. Ligt het dan toch aan mij? Daarnij komt dat alles en iedereen opeens zo hard van me af gaat. Ik snap het niet. Ik wil het niet.

Me duele amarte tanto
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 18:59
Verwijderd
Hmpf, bussen die niet rijden. Fijn hoor, kan ik iedere dag met de schoolbus. Maar ik ga toch maar kijken of er niet soms wél een bus rijdt, want bij 'onze lijn' zijn er maar weinig stakende chauffeurs.
Gisteren was echt helemaal top. Dat is echt mijn leven, in de winter kijk ik echt uit naar het begin van het volgende wedstrijdseizoen. Maar nu gaat het zo snel. In september is het alweer voorbij. Maar goed, ik moet niet zeuren, ik moet er nú van genieten!
Deze week wordt hopelijk een rustige week. Ik heb deze week maar 3 toetsen, en woensdag moet ik een verslag inleveren. Ik moet nog 1,5 kantje typen en dan is het af. Maar nu lukt het niet echt, dus ga ik er morgen nog maar ff hard aan werken.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 20:17
Verwijderd
Waarom doet gmail zo irritant?
Stuur ik een 'reply to all', krijg ik van alle 11 de geadresseerden een mail delivery failure...
Echt, wat doe ik fout?

Morgen gesprek met m'n oude therapeut. Ik schijt nu al in m'n broek...
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 21:00
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ben een beetje opgebrand na dit weekend.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 21:12
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@~~dolce~~ nog gefeliciteerd.
@queasy gecondoleerd.
@eend een *dikke knuffel*.
en@ de rest die het nodig heeft.
ook een *dikke knuffel*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 21:31
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ Eend: Ik weet t allemaal nog niet precies. Maar ben zelf ook wel van mening dat een opname wel weer moet, maar wil eigenlijk niet.

ot: soms denk ik echt, waar doe ik het nog voor.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2008, 21:33
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 00:25
Redhair
Redhair is offline
Vandaag geholpen met de verhuizing van een huisgenoot, naar de andere kant van het land. K. en ik in zijn bus met de spullen, de verhuizende huisgenoot met nog een huisgenoot en een vriend in de auto. Ik vind het zo heerlijk op de weg, in de bus van K.. Als we bij een benzinepomp koffie halen heb ik altijd het gevoel dat ik echt wat doe, dat ik ergens heen ga, op reis ben. Ik houd van touren. Het was leuk met twee auto's te rijden. Het getoeter en gezwaai bij inhalen, het chillen bij de benzinepompen. Ik houd er ook van onder de jongens te zijn. Ik heb ook heel veel vrienden en maar twee echte vriendinnen. Was weer een leuke dag.

En mijn blaasonsteking is gelukkig aan het verbeteren. Het was echt ernstig aan het worden, ik kon vrijdagnacht niet slapen van de pijn. Gister naar de huisartsenpost geweest en een kuurtje gekregen, waar ik nu al resultaat van merk. Hoop dat ik nu ook weer normaal slaap en niet constant lig te woelen.

Oja, hulde! Ik ben al ruim een maand clean. Gisteravond en vanmiddag had ik steeds speed tot de beschikking, de spiegel stond voor mijn neus en ik hoefde die troep echt niet. Die ranzige geur alleen al, en dan het idee een nacht wakker te zijn terwijl we geen fuck doen, en waarschijnlijk de nacht daarna ook nog wakker zijn omdat ik te veel heb gesnoven om in slaap te vallen. Nee, het voelt lekker zo, clean zijn. Ik heb het gewoon al een maand volgehouden en er maar heel even moeite mee gehad. Ik hoef die shit niet, ik wil minstens nog een maand zonder volhouden. Behalve die zes maanden clean heb ik het in 2.5 jaar drugsgebruik nog nooit zo lang vrijwillig volgehouden, geloof ik.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 04:54
Verwijderd
Citaat:
Mijn ouders zijn boos op mij omdat ik twijfel over het honours-programma. Ik moet piano-les opzeggen wil ik dat gaan doen. Het lijkt me echt heel leuk, maar om nou muziek op te zeggen. Het is al iets van ik 11 jaar van m'n leven doen en ik speel niets voor niets twee instrumenten. Zou ik opeens daar zonder kunnen de komende twee jaar? Het lijkt me zo moeilijk. Ik haat keuzes maken, ik baal dat ik ouders heb die nooit tevreden kunnen zijn. Altijd moet het maar meer en beter. Volgens m'n moeder doe ik niets speciaals. Nee hoor, ik sta een 7,9 gemiddeld nu, ik speel piano, ik doe OC, doe jaarboek en sport, maar nee, dat is niet speciaals. Pfff....
Ik doe zelf het honours programma van mijn studie, en een vriendinvan mij is 2ejaars BMW en doet ook honours, en die is er heel positief over. En ik zelf ook bij mijn eigen studie. Je krijgt simpelweg een stuk meer kansen aangeboden dan in het reguliere programma. En het is natuurlijk wel extra werk, maar je gaat wel echt dieper je vakgebied in en je leert veel meer vaardigheden. Etc. Ik denk dat je iig moet kijken hoe het is, want het echt wel een hele mooi kans hoor een HP .

Ot:
Hihi half 5 de wekker gezet, zodat ik nog op tijd wat kon doen vanochtend. Uiteindejk al vanaf kwart over 5 aant leren en ik moet zeggen, het gaat best redelijk. Ik ga geen 8 halen voor mijn tentamen maar een onvoldoende zal het ook niet worden
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 09:09
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@sylph: wat balen dat je pa betrokken wordt bij het stellen van de diagnose, terwijl je je familie er buiten wilde houden. Wordt er zo'n ontwikkelingsanamnese gehouden (of zoiets)? In ieder geval succes. Hopelijk komt het rondom je kamer snel in orde! Dat geeft weer wat rust.


Ont: ik voel mij een faler. Geen idee waarom, maar die doemscenario's in mijn hoofd zijn te erg. Ik ga snel douchen, misschien knap ik daar wat van op na een nacht woelen in bed. Daarna snel naar college. Ik heb zin in een beddag, terwijl dat heel erg unlike me is. Ik heb net twee dagen vrij gehad, dus waar deze behoefte vandaan komt.. Misschien is het vooruitzicht tot 21 uur college met slechts één pauze wel te heftig. Normaliter beginnen we later en zijn er twee pauzes in het rooster vastgelegd. Ach, nog maar drie collegemaandagen, daarna tentamens... En dan zit 't erop.

Ik heb trouwens via de e-mail weer contact met een ex-collega. Zo leuk, we gaan binnenkort een happie eten in een nader te bepalen eettent op een nog te bedenken datum Het plan is er, en daar kan ik me al op verheugen! Ik kon zo goed overweg met die mensen, alleen is de reistijd te ver om het contact irl goed te onderhouden. Hyves en e-mail zijn handig, maar niet zaligmakend.

Douchen, A&O inlezen, college, college, college........ Slapen!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 09:54
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Voel ik me rot over m'n leven (en mezelf) omdat het rot ís, of omdat ik denk dat het in vergelijking met anderen niet voldoende is?
Ik denk het laatste. Ik vergelijk mezelf en wat ik doe ook constant met anderen en het is nooit goed genoeg. Terwijl het bij die anderen ook lang niet altijd van een leien dakje gaat. Je moet die dingen doen die jij leuk vindt en leven zoals jij het wilt, daar word je uiteindelijk het gelukkigst van.

Citaat:
Thoughtful schreef:
Alleen als ik aan de toekomst denk wil ik gillend wegrennen, ik weet wel waar ik naar toe leef, alleen soms heel zeker dat ik dat helemaal niet wil. Ik wil helemaal niet stoppen met studeren ofzo, maar wat moet ik nou toch met mijn leven.
Ik zou mezelf als doel stellen je studie af te maken (dan heb je in elk geval een diploma) en dan zie je het wel. Zo denk ik ook nog steeds, zij het ook met heel veel twijfels en zorgen over wat ik er erna moet. Toevallig hadden we het er gister over en toen zei m'n vader 'je moet niet alles willen plannen.' Ik denk dat dat mijn motto maar gaat worden. Je kunt zoveel als je straks klaar bent met studeren, de wereld ligt voor je open! Ik hoorde gister van een meisje dat bij mij op koor zit en die ook geneeskunde heeft gestudeerd, dat ze in augustus voor een half jaar naar Argentinië gaat om daar te werken. Nou is zij ook wel een vrijbuiter hoor, maar ik probeer maar te zeggen dat je niet te rechtlijnig moet denken, studie -> werk en dat dan voor de rest van je leven.

OT: het gaat best goed. Gister was leuk, het was boekenmarkt in Zwolle en vertelfestival en we moesten optreden met koor en we hadden heel veel publiek en het ging ook gewoon goed Zaterdag nog de hele middag gewinkeld met m'n vriend, ik op zoek naar schoenen, maar dat is altijd al een crîme geweest...toen had ik eindelijk leuke gezien bij de Ziengs, maar de 41 was te klein en de 42 te groot. Dus nu gaan ze de 41,5 bestellen en dan maar hopen dat die wel goed is. En ik heb het luchtje van Kylie Minogue gekregen van m'n vriend, als verjaardagscadeautje nog.

Nu weer in het Zeeuwse, vanavond pubquizen
Maar eerst nog hard aan de scriptie en een planning maken, want ik ben het overzicht een beetje kwijt en voordat ik straks weer enorm moet gaan stressen om op tijd wat in te leveren.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 10:13
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hmm, gisteren was leuk <3 's Middags met K. naar the Kite Runner geweest in de bioscoop. Ook al was 'ie al uit op dvd, we waren allebei al zo lang niet meer naar de bioscoop geweest dat we toch graag wilden. Hele mooie film, meestal ben ik niet zo dol op verfilmingen van boeken die ik al gelezen heb, maar dit was écht mooi. Daarna nog wat gedronken samen en toen naar huis om te eten. Werd op de fiets al gebeld door J. of ik zin had om 's avonds naar M. te komen. Daar dus de hele avond gezeten, was echt heel erg gezellig met de jongens en zo, ik hoop ook echt dat zij allemaal mee gaan naar Lowlands, en dat ik op tijd m'n kaartje kan betalen. Nu wel een beetje brak van gisteren, best raar op een maandagochtend. Maar het lijkt alsof het constant donderdag, vrijdag, zaterdag is

Hmpf, en zometeen moet ik echt een bikini gaan kopen. Want ik zou eigenlijk vandaag al mee gaan naar de strook maar dat durf ik echt nog niet hoor. Eerst maar een héle leuke bikini uitzoeken waarin ik me hartstikke knap voel, misschien dat de rest dan meevalt. En niet denken dat je eerst nog wat moet afvallen voordat je naar het strand mag
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 10:30
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Okee..
Het gesprek vanochtend begon zo""we hebben intern overleg gehad en de behandeling is gestopt, ons besluit staat vast"
Dat was het dan.

Laatst gewijzigd op 02-06-2008 om 11:35.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Okee..
Het gesprek vanochtend begon zo""we hebben interen overleg gehad en de de behandeling is gestopt, ons besluit staat vast"
Dat was het dan.
dat vind ik echt heel lullig voor je. Niet dat ze jou ook nog aan het woord laten. Echt lullig Knuf
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 11:42
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Dolce: (})
Lienepien: succes met het gesprek vandaag (})
Anneka: succes met je tentamen!
En voor de rest ook een knuffel (})

Morgen tentamen. 40 vragen, als je er 15 goed hebt en de rest open laat, haal je een 5.5. Per foute vraag gaat er 1 punt af, als je niks invult krijg je geen punt maar gaat er ook niks af.
Ik twijfel nu al over hoe ik het moet invullen. Als ik ook maar een beetje twijfel is het beter om de vraag open te laten, maar dan moet je wel heel zeker weten dat je er 15 goed hebt. Wil ik voor de zekerheid dat ik het heb gehaald (dus eerst alles invullen wat ik echt 100% zeker weet, en dan hopen dat dat er 15 of meer zijn), of wil ik een hoger cijfer en dus ook alles invullen waar ik niet 100% zeker van ben?

Ach, ik zie het morgen wel. Eerst maar eens alles invullen wat ik wel zeker weet, daarna zie ik wel verder.
Ik ben helemaal niet gestresst ofzo, terwijl ik weet dat ik de laatste twee thema's slecht beheers. Al weet ik niet wat ik daar verder aan kan doen, want in de werkcolleges ging het alleen over overgevoeligheidsreacties en auto-immuunziekten en dat begrijp ik wel.

Nog even concentreren vandaag en dan komt het wel goed. Anemie en hemorrhagische diathese heb ik gisteren al herhaald, dat beheers ik (hopelijk) wel goed. En dat zijn bij elkaar 24 vragen.

Na morgen nog 3.5 week en dat blok is vast niet moeilijk, maar het rooster is ook niet heel erg zwaar.
Bijn vakantie
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 11:47
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
z0mfg vakantie is echt fijn. (L) Dat had ik wel nodig na een jaar zo hard werken! En het was fijn bij m'n vriendje, tis weer bijna helemaal goed geloof ik. <3 En ik heb Fatboy Slim en allemaal andere hippe zomermuziek en vanavond paardrijles. En een lijstje met allerlei dingen die ik wil doen. En daarom ga ik nu eerst mijn hele schrijfmappen opruimen, z0mfg ambitieus. Maar goed. (a)

Ik heb zoveel geschreven in al die jaren.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 12:31
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ben zooo moe en totaal niet meer gemotiveerd voor school. Vorige week mn toetsen niet gemaakt omdat ik gewoon echt mn bed niet uit kon komen en blehh. Niet dat t nu heel veel uitmaakt als ik volgend jaar in jaar 1 weer instroom en in juli nog wat herkansingen kan doen, maar het probleem is dat ik elk jaar een dip heb van december t/m de zomervakantie en dat werkt niet echt, voor niets niet... Maarja iig een fijn weekend bij vriendje gehad, we kunnen het blijkbaar wel
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 13:43
Verwijderd
Oké, goed. Ik kan dus echt slecht voor mezelf zorgen hè. Maar goed, nu ik het toegeef kan ik er ook wat aan doen. Dus ik sleep mezelf nú de deur uit en ga zo maar even buiten lezen. Ik kan heus wel alleen zijn, ik kan het echt wel. Nu nog doen.

En waar is dat meisje met de hoge cijfers, intelligent, gedreven, gepassioneerd? Altijd druk in de weer, vol met dromen? Ik lijk daar niet meer op. Ik ben bezig met dagen vullen, bezig blijven om te voorkomen dat ik op de bank blijf zitten. Domme dingen doen, verder komt het niet. Beetje lezen, schrijven, kleurboek kopen. Ongeconcentreerd, dom, rusteloos wrak.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 13:55
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
"Don’t feel bad for me
I want you to know
Deep in the cell of my heart
I really want to go"



Rust zacht, ik hoop dat je gevonden hebt wat je zocht...
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 14:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
enorme knuffel voor sassefietje en dolce
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 15:48
Verwijderd
Citaat:
@~lienepien~: Het gras aan de overkant lijkt altijd groener. En soms kom je er achter dat mensen die altijd gelukkig lijken te zijn en waar alles goed bij lijkt te gaan, ook helemaal niet zo gelukkig zijn en er bij hun ook regelmatig of zelfs heel vaak dingen niet goed gaan. Probeer de dingen die goed gaan te onthouden, schrijf ze desnoods op, dan kan je daar naar terug kijken op de momenten dat je twijfelt (zoals je nu ook doet). Ik weet ook niet wat 'normaal' is, ik weet ook niet of er een 'normaal' is, of dat er wel moet zijn? Het gaat er om dat je je zelf goed voelt bij le leven en of je leven dat 'normaal' is of 'abnormaal' en wat anderen ervan vinden ed, dat lijkt me bijzaak? (Ik herken de twijfels wel trouwens...maar ik probeer mezelf aan te wennen steeds te denken aan wat ik hiervoor schreef.)
Citaat:
Ik denk het laatste. Ik vergelijk mezelf en wat ik doe ook constant met anderen en het is nooit goed genoeg. Terwijl het bij die anderen ook lang niet altijd van een leien dakje gaat. Je moet die dingen doen die jij leuk vindt en leven zoals jij het wilt, daar word je uiteindelijk het gelukkigst van.

Nu weer in het Zeeuwse, vanavond pubquizen
Maar eerst nog hard aan de scriptie en een planning maken, want ik ben het overzicht een beetje kwijt en voordat ik straks weer enorm moet gaan stressen om op tijd wat in te leveren.
Ik denk dat jullie inderdaad gelijk hebben.
Ik ben er soms zo van overtuigd dat dingen niet goed gaan dat ik er niet bij stilsta dat het misschien wél goed is. Zeg maar.
Lastige twijfels in ieder geval...

@Missy: lukt het met je scriptie? Ben je toevallig deze week nog in de UB? Ik denk dat ik er woensdag ben.


Citaat:
Okee..
Het gesprek vanochtend begon zo""we hebben intern overleg gehad en de behandeling is gestopt, ons besluit staat vast"
Dat was het dan.
*knuf*
Wat rot voor je. Dat ze je niet eens je verhaal laten doen.
Kun je nog wel bij die mevrouw van de crisisdienst terecht oid?

Citaat:
Dolce: (})
Lienepien: succes met het gesprek vandaag (})
Anneka: succes met je tentamen!
En voor de rest ook een knuffel (})

Morgen tentamen. 40 vragen, als je er 15 goed hebt en de rest open laat, haal je een 5.5. Per foute vraag gaat er 1 punt af, als je niks invult krijg je geen punt maar gaat er ook niks af.
Ik twijfel nu al over hoe ik het moet invullen. Als ik ook maar een beetje twijfel is het beter om de vraag open te laten, maar dan moet je wel heel zeker weten dat je er 15 goed hebt. Wil ik voor de zekerheid dat ik het heb gehaald (dus eerst alles invullen wat ik echt 100% zeker weet, en dan hopen dat dat er 15 of meer zijn), of wil ik een hoger cijfer en dus ook alles invullen waar ik niet 100% zeker van ben?
Dank je. Ik ben echt superblij dat ik het gedaan heb.
Wat een rot-puntentelling. Ik heb één keer zo'n tentamen gehad en toen durfde ik bijna niks in te vullen.
Succes morgen!

OT:
Gesprek gehad, superblij dat ik 't gedaan heb.
Nu fijn opgaven maken, want ik moet het morgen inleveren. Terwijl ik eigenlijk zin heb om lekker buiten een boekje te gaan lezen. Maar dat kan dus even niet.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 17:12
Verwijderd
Pff ik voel me gedeprimeerd en ik weet niet eens waarom. Ik heb al een berg werk gezet vandaag, en nu moet ik nog eens een essay van acht pagina's schrijven. Wanneer krijg ik nou eens de rust terug in mijn hoofd? Schrijven helpt, écht schrijven voor mezelf. Maar zelfs daar heb ik geen tijd voor nu. Huphup.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 17:34
Verwijderd
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG!!!!!

Staat Jennifer Hofman in je garage met een cameraploeg. Komende vrijdag shoppen met Passion for Fashion!!!!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 17:48
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
@ Nattigheid: Dat werd wel tijd zeg!
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 18:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nattigheid: Wat gaaf Ik houd helemaal niet van mode en modeprogramma's en zo, maar Passion for Fashion is altijd nog wel vermakelijk

OT: Nog geen reactie voor mijn scriptie. Ik voel me supergoed, helemaal niet gestrest. Dat komt wel weer als mijn derde versie wordt afgekeurd waarschijnlijk
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 19:02
Verwijderd
Citaat:
@Sylph: Wat een gedoe zeg, met die hulpverlening en die diagnoses en zo. Je bent al zolang aan het wachten, maar tot nu toe gebeurt er nog niet echt veel, wel? Stom. En de Uithof is niet zó ver van de binnenstad hè, en eigen sanitair is wel prettig, probeer de positieve dingen te onthouden Zelfde geldt wat betreft je vriendje, gewoon even afwachten hoe het gaat, genieten van de leuke dingen en verder zie je wel, toch? Veel succes en zo

OT: Ik ben duf en heb hoofdpijn, hmpf.
-er gebeurt absoluut niets
-ik wil niet op de Uithof wonen, wat heb ik er te zoeken?
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 19:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Oh shit en nu moet ik een motivatie-brief gaan schrijven voor het honours-programma. Wat moet daar ooit in komen te staan!! Ik moet echt hard gaan nadenken waarom ik het zou willen gaan doen, zucht.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 20:36
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OMG!!!!!

Staat Jennifer Hofman in je garage met een cameraploeg. Komende vrijdag shoppen met Passion for Fashion!!!!
Whaw! Kun je Passion for Fashion ook in België bekijken?
( hihi ik ben ook nieuwschierig)

OT; Examen ging goed.
@ anneka: ik hoop voor jou tentamen hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 21:04
Verwijderd
Ja hoi, ik ben vandaag ook nog even op de computer. Het was een drukke dag. En ik heb slecht gegeten en het met mijn ouders gehad over de littekens en dat is pijnlijk. Morgen word ik gefilmd voor een opvoedprogramma en dat is wel erg spannend maar ook wel leuk geloof ik. Kledingdilemma lijkt nu opgelost te zijn en de littekens zullen zichtbaar zijn. Jammer dan, this is me ook mét littekens.
Nu ga ik niks doen en slapen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 21:06
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Sassiefje gecondoleerd
@Nattigheid gaaf zeg

ot.
ik voel me kut,
en ik kwam er gisteren achter.
dat me medicijnen op waren.
voor als ik opsta en voor als ik naar bed ga.
en daardoor al de hele dag hoofdpijn.
zelfs nou ik me medicijnen voor vanochtend.
toch al ingenomen heb.
aan het begin van de avond.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2008, 22:22
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Oooh man, ik luister Roisin Murphy terug. Wat was dat vet! Ik word er weer helemaal actief van, en dat terwijl ik supermoe ben. Het was echt een topweekend !
Ik ben zeer gelukkig .
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:02.