Oud 25-07-2008, 16:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
zoooow next topic...

en uiteraard is de oude nog terug te vinden en wel HIER
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 25-07-2008, 18:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: PM

OT: Oké, heb me weer keurig kunnen herstellen na paniekmoment van vanmorgen. Werken was gezellig, heb eindelijk met de 'opper-baas' kunnen werken, m'n collega's waarschuwden me al dat hij een brompot was enzo, maar ik heb het eigenlijk erg gezellig gehad met hem! Hij lijkt een beetje op mijn vader dus kon wel chill met hem babbelen Verder klopt er inderdaad geen zak van mijn salaris, maar dat ga ik morgen/maandag even bespreken met de baas en dan krijg ik het volgende maand. En ik heb het laatste boek van Leon de Winter (+ signature!) gekregen van m'n werk, vet leuk! Veel gedaan vandaag, ben tevreden over hoe het ging en heb het idee dat ik er nu echt bij hoor daar. Morgen nog een dagje werken en dan nog 1 week fulltime en daarna eindelijk op vakantie!! <3<3 Wat een hitte vandaag, lang leve de airco..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 25-07-2008, 20:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@nijn* goed dat je je hebt weten te herstellen *knuf*.
ot.
wat is het toch weer gezellig thuis .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-07-2008, 22:37
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik heb een bleh dag. therapie was toch wel heftig afgelopen donderdag. Het spookt nog steeds door mijn hoofd
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 25-07-2008, 23:41
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm nou ik me lijf heb gezien komen de gedachte's van het eten steeds meer terug om te lijnen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-07-2008, 00:49
Verwijderd
ik schrik me net helemaal kapot, ben atm bij mn moeder en daar is nog een gewone huistelefoon. Gaat ie over om half 2 snachts, juistem wie belt er nou op dat tijdstip. Gelijk bang dat er iets met mn oma was ofzo, maar het was een of andere David uit een kroeg die het verkeerde nummer belde.
*nabibbert*
Oud 26-07-2008, 08:54
Verwijderd
Ik denk dat ik het noodweer gewoon gemist heb, ofzo. Ik heb diep geslapen, maar ja. Een seconde wakker en boembangbeng: klap. Maar ik heb gisteren vreselijk gelachen omdat ik met mijn zus erbij al haar kleren ging passen, en zij past dus een heleboel niet meer omdat ze wat te dik geworden is, en ik pas een heleboel omdat ik dus wat afgevallen ben. Zucht.
Oud 26-07-2008, 12:17
Verwijderd
Vriendlief komt straks en eigenlijk wil ik voor die tijd mijn kamer op orde hebben en boodschappen hebben gedaan, maar ik voel me zo rot en kan me nergens toe zetten. Ik ken hem nog maar net en hij heeft me nog niet in een rotbui gezien. Hij weet van mijn problemen, maar wil hij me nog wel als hij ook echt merkt dat ik problemen heb? blegh, ik zie het allemaal wel. Oh en het is veel te benauwd, daar word ik ook sloom van.
Ik denk dat ik maar een muziekje op zet en probeer wat op te ruimen.
Oud 26-07-2008, 12:34
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Oke, ik verbrand gewoon nóóit, maakt niet uit in welk land ik lig te bakken maar nu heb ik eventjes 10 minuten in het zonovergoten Brabant gezeten en ik ben gewoon verbrand...
Maar ach, ik mag niet zeuren, dit is het weer waar ik al maanden om vraag haha.

Nog maar 11 nachtjes en dan zit ik in Cañamero (L)!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 26-07-2008, 12:49
Verwijderd
Al mijn collega's gaan naar een of ander feest over een maand, en ik had al iets ingepland.
Werd ik vanmorgen gebeld: en ik móest mee en zij betaalden alles en ohhh hechte collega's belangrijk sociaal, is toch LEUK!!1 enzovoorts ..
Maar het zijn colléga's, geen vrienden ik snap niet hoe zij elkaar nou allemaal kunnen zien als vrienden en als je dan een nieuwe collega krijgt heb je er een vriendin bij?
mensen zijn raar.
Oud 26-07-2008, 18:18
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Vandaag behang van de muren getrokken... Wat een hitte zeg, jezus Het stomen heb ik echt zo min mogelijk gedaan, want dat is echt geen doen. Morgen met frisse zin er weer tegenaan Het gaat uiteindelijk erg mooi worden! De meeste aankopen heb ik al gedaan, zoals laminaat, ondervloeren, saus, behang, verf, kwasten e.d. Wat betreft m'n interieur hoef ik niet zoveel aan te schaffen. Misschien een wat grotere salontafel en een badkamermeubel. Voor de keuken heb ik ontzettend leuk vyniel gezien! Heel schattig. Voor mijn slaapkamer had ik een tapijt in gedachten die ineens uitverkocht is en niet meer geleverd wordt... Daar moet ik binnenkort nog even voor op jacht. Ik begrijp niet dat het in de bouwmarkten vandaag zó ontzettend druk was. Het is dat ik echt een paar zaken nodig had, anders ging ik er met die 32 graden niet heen.

Wel vermoeiend met dit weer, ik kan nu al slapen

Eerst eens even een nieuwe internetprovider uitzoeken... En een degelijke gas/elektra leverancier :')
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.

Laatst gewijzigd op 26-07-2008 om 18:23.
Oud 26-07-2008, 19:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pff klote eten.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-07-2008, 19:15
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
pff klote eten.
Dit ja Maarja, m'n mindere dagen zijn nog niet voorbij, maar we zullen zien ofzo, dosisje hoger vermoed ik.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 26-07-2008, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Al mijn collega's gaan naar een of ander feest over een maand, en ik had al iets ingepland.
Werd ik vanmorgen gebeld: en ik móest mee en zij betaalden alles en ohhh hechte collega's belangrijk sociaal, is toch LEUK!!1 enzovoorts ..
Maar het zijn colléga's, geen vrienden ik snap niet hoe zij elkaar nou allemaal kunnen zien als vrienden en als je dan een nieuwe collega krijgt heb je er een vriendin bij?
mensen zijn raar.
waarom zouden je collegas je vrienden niet kunnen zijn? tis toch leuk om na het werken nog leuke dingen met je collegas te doen? En als daar dan vriendschappen uit kunnen ontstaan is dat alleen maar mooi meegenomen.
Oud 26-07-2008, 21:03
Verwijderd
Ok, het is echt vies benauwd, bah. En die verwachte drukte op Schiphol was wáy overrated, het was idioot rustig zelfs. En bij de tram kwam ik een gozer uit het inloophuis tegen waar ik werkte. Zijn ogen vielen bijna uit zijn hoofd en we waren blij elkaar te zien. Hij heeft mijn slechtedagvolsuikerlekkeredingenenzondigvoedsel wel weer een beetje goedgemaakt. Ik moet er nodig weer heen. Ik hoop dat ik durf.
Oud 26-07-2008, 22:43
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Klote alles....nee, klote hoofd
Oud 26-07-2008, 23:00
Verwijderd
Citaat:
mensen zijn raar.
ik vrees dat je de boel omdraait en dat zeg ik vriendelijk als mede-autist zijnde
Oud 27-07-2008, 00:35
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Ik ben zo LABIEL de hele tijd!
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Ads door Google
Oud 27-07-2008, 00:36
Touché
Avatar van Touché
Touché is offline
Met labiel bedoel ik door slaapgebrek geen normale reacties meer uit welke vezel dan ook kunnen wringen.
__________________
Nou, dan spelen we toch geen levensweg.
Oud 27-07-2008, 08:15
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik moet iets dóen. Mn hele leven maak ik al plannen die nooit tot uitvoer komen..

Bla
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 27-07-2008, 11:54
Verwijderd
Citaat:
ik vrees dat je de boel omdraait en dat zeg ik vriendelijk als mede-autist zijnde
Zelfkennis is ook kennis

Ontopic; whoei. Ik mis de genegenheid maar het gaat goed, goed, goed. Da's fijn. Om te merken dat je in je eentje toch ook wel een leuk persoon bent. Meestal dan
Oud 27-07-2008, 12:47
Verwijderd
Ja. Ben je even een weekje in het huis van je grote zus in Amsterdam, legt je vader in je slaapkamer nieuwe vloer en plakt ie nieuw behang op je muur Het groen laat ik zitten, maar de oranje muur moet toch echt even wat rustiger worden. Fijnfijnfijn. En er is hier voor de deur net een meisje gruwelijk op dr plaat gegaan met de fiets, gelukkig word er al wat geregeld. Ik heb mijn zus dr huis opgeruimd, de kadootjes voor haar en dr vriend en mn vader staan klaar, de wasmachine draait overuren, kortom: ik kan het straks met een gerust hart gezellig hebben. Oh ja: nu mn eetpatroon nog. grmbl.
Oud 27-07-2008, 12:49
Verwijderd
Gisteren een bbq gehad met een aantal stellen. Ik was eerst wat nerveuzig, maar ik had er niet zo'n last van. Gewoon kat uit de boom kijken, zeg maar. Tijdje met een super makkelijke baby op schoot gezeten, toen zijn we gaan eten. 't Regende wel, dus een iemand stond onder een afdakje te bbq'en, de rest zat binnen. Daarna begon 't erg hard te regenen en te onweren, maar toen was 't meeste vlees al wel op. De restanten in de oven en pan gedaan, ging prima allemaal. Stroom viel wel even uit door 't onweer, maar dat mocht de prent niet drukken Ik was na een tijdje nauwelijks nog nerveus, gelukkig. Ik durfde zelfs gewoon naar de wc te gaan (waarvan de deur niet op slot kon), en voor mij is dat echt iets nieuws; ik ben 23 en heb dat áltijd vermeden, ik weet nog dat ik het als kleuter met opzet vermeed en tja, de jaren daarna dus ook. 't Scheelt echt zoveel dat ik me nu meer op m'n gemak voel, nu heb ik ook zín om bij mensen op bezoek te gaan en mensen op bezoek te krijgen omdat ik me niet meer druk hoef te maken over 'wat als dit' of 'wat als dat'. Gelukkig
Eerst dacht ik nog dat ik echt weer hulp wilde gaan zoeken, weer therapie etc, omdat 't niet ging. Maar nu geloof ik dat ik het zelf kan. Ik kan bellen voor tandartsafspraken, ik kan zonder angst in de trein zitten, ik kan overal naar de wc... Echt, dat geeft me zóveel nieuwe mogelijkheden Ik heb zin om in september weer te gaan studeren, lekker fulltime bezig zijn, cursus 'omgaan met studiestress en faalangst' volgen. Alles komt gewoon góed

Oh, en ik kreeg nog een hele box met dvd's te leen, én drie dvd's die iemand dubbel had. Allemaal zoo gaaf Ik ben er echt zoo blij mee M'n man gaat volgende week voor 12 dagen naar de VS, ik heb voor iedere dag een film
Oud 27-07-2008, 12:58
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Knuffel voor iedereen (})

Het voelt zo raar om weer een dag vrij te zijn, terwijl ik maandag ook vrij was. Het is druk op het werk. Dinsdag middag gewerkt en woensdag, donderdag, vrijdag en gister hele dagen. Al kan ik dat van gisteren moeilijk werken noemen: het is gisteren in mijn rug geschoten. Ik weet niet precies hoe is het gebeurd, ik denk bij het tillen van de kranten al. Ik heb daarna nog kratten getild en verplaatst, maar toen ik wilde bukken ging het echt niet meer. Ik heb daarna nog iets van een uur achter de kassa gezeten en degene die daar eigenlijk achter zat ging de tijdschriften doen (moest ik eigenlijk doen, maar dit ging gewoon niet). Daarna wilde mijn baas me naar huis sturen, maar ik ga echt niet weg op een van de drukste dagen van het jaar. Ik heb heel lang gezeten en gewoon niks gedaan, want ik mocht niks doen. Uiteindelijk heb ik bonnen nagekeken en ingevoerd. 's Middags was er nog een heel gedoe, want iemand moest in mijn plaats achter de kassa. Ik merkte wel gisteren dat ik hele lieve collega's heb. Ik heb nog geprobeerd in de avond een half uurtje kassa te draaien, zodat de anderen met pauze konden. Maar mijn baas heeft me na tien minuten al weggehaald. Ik kon niet eens de geldla opentrekken gisteren, ik kon de kracht er niet voor vinden. Ik vond het echt vervelend dat iedereen het druk had en dat ik de hele dag niks kon doen. Mijn baas heeft me naar huis gebracht en hier thuis nog even naar mijn rug gekeken. Hij heeft geprobeerd het eruit te masseren. Vanmorgen stond ik op en dacht ik dat het over was, maar toen ik ging zitten schoot het er weer in. Ik heb wel kranten gelopen vanmorgen en morgen ga ik ook wel werken. Het zal wel moeten: de drukste week van het jaar en we hebben zonder mij twee andere mensen. Gaat het morgen echt niet, dan ga ik op de camping even naar de arts (mijn huisarts heeft daar spreekuur) en dan zie ik wel verder. Hopelijk gaat het gewoon goed, want ik moet nu zeven dagen twaalf uur per dag werken omdat iedereen op vakantie is. En dan blijf ik echt niet rustig thuis zitten. Mijn baas let wel op dat ik niet te ver ga, hij liep gisteren ook vaker langs de kassa dan normaal om mij in de gaten te houden. Mijn collega's hielden me allemaal wel in de gaten, ze wilden me opsluiten in de kantine zodat ik zou blijven zitten.
Nu doet het wel weer pijn, ik ga zo maar even op bed liggen tv kijken. Morgen moet ik wel kassa, ik ben echt bang dat het niet gaat lukken.
We'll see. Lekkere timing weer, net nu ik echt onmisbaar ben met werken.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-07-2008, 15:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Dit ja Maarja, m'n mindere dagen zijn nog niet voorbij, maar we zullen zien ofzo, dosisje hoger vermoed ik.
*knuffel* lukt het nog een beetje?
@heksjuh sterkte met je rug *knuf*
ot. wat een gezelligheid tussen me ouders.
als hij tot eind van de nacht egens gaat bier drinken terwijl hij de hond zou uitlaten en dan om 12:00 om 1:00 en om 3:00 s'nachts naar de mobiel van me moeder nog bellen nou lekker is dat.
en toen tot de middag in zijn bed gelegen.
en nou is de stemming weer gezellig hier.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 27-07-2008, 15:58
Verwijderd
ik loop ondersteboven rondjes over het plafond ofzo. :') *kop in het zand*
Oud 27-07-2008, 16:36
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
AAAAHRG !! *FRUSTRATIE!* Ik word helemaal GEK van alles wat ik ineens moet regelen, verzekering, telefoonkosten, al die shit met de IBG en de UU die ik niet begrijp. Berichten die uitblijven. IK WORD GEK!
GRRR WAAROM IS ALLES ZO MOEILIJK EN INGEWIKKELD?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-07-2008, 16:37
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
mensen zijn raar.
Mensen zijn niet raar, de meesten hebben MUSS
Makkelijk Uitermate Stabiliteitstoornis (MUSS)

(bron: http://members.lycos.nl/bordergein/ )
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 27-07-2008, 17:41
Verwijderd
Citaat:
AAAAHRG !! *FRUSTRATIE!* Ik word helemaal GEK van alles wat ik ineens moet regelen, verzekering, telefoonkosten, al die shit met de IBG en de UU die ik niet begrijp. Berichten die uitblijven. IK WORD GEK!
GRRR WAAROM IS ALLES ZO MOEILIJK EN INGEWIKKELD?
Hee hier nog één! (ook voor de UU trouwens) Ik vind vooral de dingen die op de computer gedaan moeten vaag.

en @ Heksjuh: Ik zou zelf ook zo denken, zo van, shit, waarom moet ik net nu ziek worden.. maar denk ook even aan jezelf! Want als je last hebt van je rug is dat vaak pijnlijk en vermoeiend en dan moet je echt rust nemen! Sterkte!

Maar verder:
Oud 27-07-2008, 18:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
blegh ik haat de zomer en ik haar komende week (weken)

ik heb de coordinatie van 2 evenementen in onze buurt.. maaaaaarrr geen vrijwilligers aaaaaaaaaaaaaahhhh
iedereen wil vanalles van me weten, ik heb geen flauw idee, kreeg hem ff snel 'toegespeeld' gekregen

word niet goed
en kga nu naar bed en van mij mag de wereld vergaan
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 27-07-2008, 18:31
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Terug van vakantie. Het was heel fijn, mooi weer enzo, echt leuk. Alleen ik heb weer genoeg van m'n ouders. Graag was ik zo af en toe eens onder vrienden geweest, maar gelukkig gaat dat nu weer gebeuren. De afgelopen dagen was het echt weer geruzie tussen m'n ouders, bah.

En ik kreeg in de vakantie een smsje van m'n vervangende pianoleraar, dat het lesgeld nog niet was overgemaakt. Stomme rotvader die ik heb. Waarom maakt hij dan nooit eens geld om tijd over? Nu word ik er zelfs op aangesproken.
Oud 27-07-2008, 18:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, bij de UU moet je ook veel meer regelen als je een bachelor gehaald hebt dan in Tilburg Iedereen sterkte met dingen regelen, uiteindelijk zal het wel goedkomen

OT: Het gaat wisselend en nu gaat het goed.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-07-2008, 18:49
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
En dat cijfers van de laatste periode binnen. Een 7,5 voor weefsels en een 8,5 voor project. Jammer dat webct het een paar weken niet doet, want nu kan ik m'n tentamen en practica-cijfers niet bekijken. Maar ach, eindcijfer is toch het belangrijkste!

Nu heb ik in m'n eerste jaar 5x een 7,5 gehaald en 3x een 8,5. Wat saai zeg!
Oud 27-07-2008, 19:13
Chris-Verhoeckx
Avatar van Chris-Verhoeckx
Chris-Verhoeckx is offline
Ik heb een gruwelhekel aan de zomer en het wachten op de herfst maakt 't nog erger. Ach, just keep on smiling.
__________________
Haters gonn' hate
Oud 27-07-2008, 19:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Darkfairy: dankjewel Jij sterkte thuis (})

Ifeellikerain: ik weet het, maar ik kan echt niet rustig thuis zitten wetende dat ze morgen dan maar twee mensen hebben waar er vier nodig zijn. Mijn ene baas zag gisteren ook dat het niet ging en heeft me toen van de kassa gehaald, ik weet zeker dat hij morgen ook op me zal letten en zal zorgen dat ik het niet teveel forceer. En als het echt niet gaat, hoop ik dat ik ook aan mijzelf denk en gewoon naar huis ga. Maar ik ben echt koppig als het gaat om mijn werk
Welke studie ga je eigenlijk doen?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 27-07-2008, 19:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Darkfairy: dankjewel Jij sterkte thuis (})

Ifeellikerain: ik weet het, maar ik kan echt niet rustig thuis zitten wetende dat ze morgen dan maar twee mensen hebben waar er vier nodig zijn. Mijn ene baas zag gisteren ook dat het niet ging en heeft me toen van de kassa gehaald, ik weet zeker dat hij morgen ook op me zal letten en zal zorgen dat ik het niet teveel forceer. En als het echt niet gaat, hoop ik dat ik ook aan mijzelf denk en gewoon naar huis ga. Maar ik ben echt koppig als het gaat om mijn werk
Welke studie ga je eigenlijk doen?
@ heksjuh thx *knuffel* .
ot.
vader? welke vader ???? .
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Ads door Google
Oud 27-07-2008, 20:49
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
De rust is teruggekeerd, iedereen is naar huis, pfft. Heel gezellig hoor, iedereen thuis, maar ook zo vermoeiend En ze weten me altijd uit m'n tent te lokken en dan reageer ik weer overreacted en dan ben ik 'prikkelbaar.' Dat ze het gewoon lekker niet snappen. M'n vriend ook niet. Hij denkt dat het door m'n scriptie komt, nou niet dus. Het zijn gewoon die rotgevoelens na een zogenaamd onschuldige opmerking van iemand, of gewoon mijn mening waarop ik zó'n mond terugkrijg en ze lullen me er toch wel uit.

En ik zit momenteel gewoon erg vervelend, doordat die rot ov niet geldig is en ik wél moet reizen en dat is gewoon enorm duur en ik sleep me ook nog eens een ongeluk met al die boeken. Dus nu heb ik m'n vriend al m'n boeken met de auto mee laten nemen en dan ga ik morgen naar hem via de Uva-bieb, want daar moét ik heen, anders kan ik niet verder. Ik werd er even helemaal gek van, ik moet constant denken wat ik waar mee naar toe neem en vooral ook, hoe ik alles weer mee terug krijg zonder weer 3 dagen spierpijn door het enorme gewicht. Maar nee, hij had ook een scriptie moeten schrijven en zijn ov was ook niet geldig in de vakantie en hij moest ook plannen... Anders wíl je het vooral niet snappen En als ik mijn reacties probeer uit te leggen, praat hij er steeds overheen of snapt het gewoon niet. Doe tenminste je best het te begrijpen.

Nouja, goede dingen van het weekend zijn dat we onze vakantie geboekt hebben. Uiteindelijk maar in december, na Sinterklaas, zodat ik nog wat meer tijd heb. En gisteravond lekker uit eten geweest voor m'n vaders verjaardag en vanmiddag gebowld in de airco. Eigenlijk wilden we een dagje weg, gaan kanoën oid., maar vanwege de weersvoorspelling durfden we dat niet aan, hoewel het achteraf wel gekund had.

Vanavond niet al te laat slapen, ik was al helemaal sloom van die hitte en morgen om 7u op.
Oud 27-07-2008, 21:50
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Geen reactie, helaas. Dat vind ik wel een beetje jammer...

Het komt wel weer goed
Oud 27-07-2008, 22:01
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
De reis naar Hongarije komt steeds dichterbij. Over 14 dagen zijn we als het goed is daar gearriveerd... En mijn angst voor de reis word alleen maar groter.

En de hitte komt me ook de strot uit. Ik functioneer echt niet 100% in deze warmte. Moet ik deze week ook nog werken op een andere locatie dan normaal. Zonder het warme weer als belemmering was dat al stressvol genoeg geweest.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 27-07-2008, 23:39
Verwijderd
Och, ik weet ook niet wat ik moet posten, eigenlijk. Ik dacht dat het wel goed ging, maar niet dus? Er is me zoveel verweten.. Ik weet niet meer wat ik moet denken. Blijkbaar ben ik dus niet zo vooruitgegaan als ik dacht. Dan maar niet.
Oud 28-07-2008, 08:19
Verwijderd
Ik hou van dit huis, buiten is het benauwd en gisteren was 't vreselijk warm, binnen is het 5 graden koeler en dat scheelt echt véél. Zonder deken is het gewoon te koud Goede isolatie Ben benieuwd hoe lekker warm het hier 's winters zal zijn...

Gisteren begon 't te onweren, dus ben ik maar in bed gaan liggen... in slaap gevallen, en tja, toen maar door geslapen tot vanmorgen. Rond half negen viel ik in slaap, denk ik, dus lekker vroeg

Voel me lekker
Oud 28-07-2008, 10:36
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Citaat:
Met labiel bedoel ik door slaapgebrek geen normale reacties meer uit welke vezel dan ook kunnen wringen.
Ah, herkenning. How come?

Anyway, hier gaat het heel erg goed. Ik ben een beetje aan het relaxen (en me dood aan het zweten, door de benauwdheid hier), en aan het nagenieten van de vakantie. Ik had op een camping vol veel te hippe leeftijdsgenoten, het geluk om 4 epische leeftijdsgenoten te hebben, die goede muziek luisteren, en die er niet om geven dat ze niet bij die hippe mensen horen. Het was in ieder geval heel erg gaaf.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 28-07-2008, 10:47
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Shit, een telefoonrekening van bijna 100 euro.. Hoe moet ik dat nou weer gaan betalen? Kan de IBG maar niet te pakken krijgen en selexyz kan mijn boeken niet vinden en en en Mweeh, ik ben er zo klaar mee. Vanochtend weer therapie sinds 3 weken zomerstop, dat was opzich wel fijn maar nu volgende week pas weer en dan weer anderhalve week niet, lekker hoor, die vakanties.. En verdomme, ik moet nu dus een duurdere verzekering afsluiten wil ik m'n therapie vergoed krijgen of gaan afbouwen met therapie zodat ik minder eigen kosten heb.. Ik wil niet volwassen worden, alle geldzorgen en moeilijke dingen breken m'n kop nu al op..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 28-07-2008, 12:50
Verwijderd
ik begin eindelijk te wennen aan de vakantie geloof ik. Leuke dingen afspreken, werken, luieren. Stiekem is het best wel heel erg fijn. Kan ik me geestelijk gaan voorbereiden op september, als ik weer voor een jaar moet gaan doortrekken..
Oud 28-07-2008, 13:28
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
M'n vriend is weg en ik ben nog niet eens ingestort, dat is positief. Ik mis hem wel, maar plan alles vol en heb zin in mijn nieuwe kamer en de voorbereidingen. Heb het bijzondere gevoel dat ik over het algemeen stabieler word.
Oud 28-07-2008, 13:58
Verwijderd
Mijn ouders zijn vervelend, ik weet niet hoe ik dat een maandlang of zelfs meer vol ga houden. Bah.
Oud 28-07-2008, 14:05
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Nijn: Ik had hetzelfde dilemma wat betreft therapie en eigen kosten. Maar bij de RIAGG in Maastricht kon ik vrijstelling krijgen voor de eigen bijdrage. Dat gold voor mensen met een minumum inkomen en studenten. Misschien kan je kijken of dat bij jou ook kan?

Bleh, eventjes de inschrijvingen regelen voor de uni. Ik hoop dat ik alles goed doe, anders heb ik straks een probleem
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 28-07-2008, 14:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh, met dit weer is werken bij de thuiszorg helemaal niet leuk. Op zulke dagen verlang ik weer naar mijn vakantiebaantje op de camping... Maar ja, dat is verleden tijd. En dan had ik het hele weekend moeten werken en vandaag ook en iedere dag moeten overwerken. Dat is natuurlijk ook niet alles.
Nu ga ik de was opruimen, salade maken voor vanavond en dan mijn net geleende biebboek lezen. Ik ben benieuwd wat ik er van vind. Ik weet niet eens meer hoe ik op dit boek gekomen ben, maar het stond als herinnering in mijn telefoon, dus kennelijk heb ik er ergens over gelezen.
Oud 28-07-2008, 14:56
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Kut, ik heb echt geen overzicht op al die inschrijvingen. Nou ben ik ook nog zo stom geweest om m'n diploma al naar utrecht te verhuizen dus moet ik morgen op en neer om mn diploma op te halen. Klotezooi... Morgen maar eens bellen als ik het studiepunt te pakken krijg, want hier word ik echt gek van
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 28-07-2008, 15:30
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Aargh! Ik weet niet wat ik moet doen!
Biomedische wetenschappen in Amsterdam is geen loting, Amsterdam is een superstad, maar fuck, hoe kom ik ooit in zo'n korte tijd aan een kamer...?!
Maar anders moet ik biologie doen in Nijmegen en ik wil verdorie niet naar Nijmegen. Voordeel is wel geld en zo. En reistijd, want als ik geen kamer heb is Amsterdam zo'n tweeëneenhalf uur... (van deur tot deur)
Ohohoh ik heb het gevoel dat ik zeg maar in de problemen zit terwijl het "slechts" een keuzeprobleem betreft... maar die kamer..! Ik heb mijn keuze eigenlijk al gemaakt dus maar ik weet verdorie niet hoe ik verder moet..
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:05.