Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2008, 17:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
VAL DOOD LUL


zow sorry moest ik even kwijt.. ben net thuis van werken en ben er huilend weggegaan..
ik ben op, alles doet zeer en is te veel..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 30-07-2008, 18:35
Verwijderd
laatste nachtdienstje alweer voor deze week. God, wat gaat de tijd snel. Ik krijg er de kriebels van. Bah.
Oud 30-07-2008, 18:47
Verwijderd
"Even" bij mijn broer "de planten watergeven" . Relaxte plek hier. Ik heb het internet net aangesloten op mijn laptop, de plantjes hebben water en ik ga zo een ijsje halen bij de beste ijszaak van Utrecht ... mjammie. Oh en ik heb besloten dat ik de volgende keer dat ik hier kom, ik een heerlijk bad ga nemen. Dat heb ik echt al zo lang niet meer gedaan!

Verder een nuttige dag gehad. Bij de podotherapeut geweest en volgende week kan ik mijn steunzolen ophalen... Ik ben benieuwd. Kamer een beetje opgeruimd en gepoetst, de jongen die mijn kamer over gaat nemen op bezoek gehad, medicijnen afgehaald (heel gedoe trouwens, in de bijsluiter stond dat ik deze medicijnen niet mag gebruiken met de andere medicijnen die ik slik, dus ik heb maar even de apotheker gebeld en die zei dat het wel kon. Oh en ik kan die pillen niet goed doormidden krijgen, dus morgen ga ik weer terug naar de apotheek), ik ben nog naar mijn nieuwe kamer geweest om mijn laptop op te halen (vandaag is er internet geďnstalleerd en die gast zei vorige week dat al onze laptops in huis moesten zijn, maar uiteindelijk zijn ze niet aangeraakt... Ik vond het al vreemd). Ik heb ook nog met mijn moeder aan de telefoon gehangen en dat was wel fijn. Vrijdag komt ze naar Utrecht en dan gaan we er een gezellig weekend van maken. Het is echt al meer dan een maand geleden dat ik haar gezien heb.

Tijd voor ijs!
Oud 30-07-2008, 19:01
kroot
kroot is offline
Terug van weggeweest!
Concertreis met orkest was heel gaaf! 2 weken Italiaans leren in Milaan met mijn zusje ook. Ik heb vandaag weer gewerkt, poepoe ik moet er wel even inkomen ofzo, ben niet vooruit te branden.
Oud 30-07-2008, 19:17
Verwijderd
Pfff, ik begin nu te zien wat een bende ik er de afgelopen tijd van gemaakt heb.

En ik heb het gevoel dat ik m'n vakantie verspil. Ik doe echt helemaal niks, terwijl ik juist nu tijd heb om met mensen af te spreken, dingen te doen waar ik voor de vakantie geen tijd voor had. Maar ik doe echt niks. Ben alleen maar van slag door dat hele ggz gedoe. 'k Baal echt dat ik me daar zo door laat beďnvloeden.
Vakantie is nu op de helft en ik vraag me af of 't nog beter wordt. Echt, ik kan ook niks.

En ik had wel nog een poging gedaan om met een vriendin af te spreken, maar het initiatief moet echt meer dan 100% van mijn kant komen. En daar heb ik gewoon ff geen zin in, oké? Ik blijf niet trekken.

Vandaag boodschappen gedaan, langs de apotheek geweest, verjaardagskaartje verstuurd en eindelijk in een nieuw boek begonnen. Dus niet helemaal een loze dag, maar ik kan wel janken.
Oud 30-07-2008, 21:19
Redhair
Redhair is offline
Ik ben kapot, op. Alles is me te veel. Vanmiddag liep ik op straat en ik moest huilen, ik liep door terwijl de tranen over mijn wangen liepen. Helemaal op. Ik hoop dat overmorgen de rust deels terug is. Ook wil ik andere werktijden. Vijf ochtenden lukt gewoon niet. Dan liever twee ochtenden en vijf middagen ofzo. En afgelopen tijd heb ik vriendje nauwelijks gezien en hij deed er helemaal niet moeilijk over, accepteerde het. Nu heb ik even een beetje tijd voor hem en wil ik naar hem toe, maar hij is er niet. Over een uurtje zou hij waarschijnlijk thuis zijn, maar dan ben ik waarschijnlijk al lang in slaap gevallen. Ik ben zo kapot.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-07-2008, 21:29
Verwijderd
Oké, ik ga morgen structuur aanbrengen, dit is zo niet goed.
Wekker zetten, bed verschonen, was doen en dan een plan voor de rest van de dag én de komende dagen maken. Ik kan heel slecht tegen dit 'ronddobberen'. Word er echt niet blijer van.
Oud 30-07-2008, 22:50
Verwijderd
@ lentekriebel: steunzolen ze hebben bij mij enorm geholpen...

ontopic: wat een warmte, heerlijk. En morgen een hele dag niksdoen voor de boeg.
Oud 30-07-2008, 23:04
xxChange
Avatar van xxChange
xxChange is offline
Ik wil niet sterk zijn, ik wil niet altijd maar mn uiterste best doen. Ik wil ook eens keertje wat minder mn best doen. Ik wil niet altijd alleen maar het aller beste doen. Ik wil nu gewoon instorten, huilen, mn ex bellen en zeggen dat ik em nog steeds simpel weg nodig heb nu... gvd kga maar slapen

zwak knuffeltje aan iedereen
Oud 31-07-2008, 09:28
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Lienepien: is het niet meer dat je denkt dat je vanalles moet doen, omdát je nu vakantie hebt? Laat je niet gekmaken door wat andere mensen in hun vakantie doen, als jij lekker wilt niksen, ga je niksen. Daar is vakantie toch ook voor, gewoon eens even niks moeten. Ik weet niet of dit het is hoor, of dat je het echt vervelend vindt dat je niks doet, maar door de gedachte dat ik vanalles moet doen omdat ik er nu eindelijk tijd voor heb in de vakantie, zijn al veel vakanties voor mij verpest. Doe gewoon waar je je fijn bij voelt. En jammer dat die vriendin niet zo hard meewerkt, maar jij hebt je best gedaan.

@ Hawahaai: ik durf niet goed meer niks te doen nu, want ik heb al zoveel tijd verspild. En ik ben nog steeds niet aan het typen, maar nog steeds aan het lezen en ik vraag me af hoe ik überhaupt ooit iets op papier ga krijgen. Zodra ik eenmaal goed in m'n betoog zit, durf ik wel een dagje 'vrij' te nemen en dat is vast ook goed voor de inspiratie, maar nu nog niet.
Oud 31-07-2008, 10:33
Verwijderd
@ Missy123...: het lezen is de helft van een scriptie hoor en twijfel es niet zo aan jezelf! Alleen al het feit dat je er hier zo mee bezig bent bewijst wel dat je het echt wel kunt!
Oud 31-07-2008, 13:24
Verwijderd
GodverdegodverdeGODVER
Oud 31-07-2008, 13:26
Verwijderd
Neem me niet kwalijk, ik heb het nu even zo ontzettend gehad..
Oud 31-07-2008, 14:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Neem me niet kwalijk, ik heb het nu even zo ontzettend gehad..
wat is er? *knuf*.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-07-2008, 15:12
Verwijderd
Citaat:
@ Lienepien: is het niet meer dat je denkt dat je vanalles moet doen, omdát je nu vakantie hebt? Laat je niet gekmaken door wat andere mensen in hun vakantie doen, als jij lekker wilt niksen, ga je niksen. Daar is vakantie toch ook voor, gewoon eens even niks moeten. Ik weet niet of dit het is hoor, of dat je het echt vervelend vindt dat je niks doet, maar door de gedachte dat ik vanalles moet doen omdat ik er nu eindelijk tijd voor heb in de vakantie, zijn al veel vakanties voor mij verpest. Doe gewoon waar je je fijn bij voelt. En jammer dat die vriendin niet zo hard meewerkt, maar jij hebt je best gedaan.
Ik denk dat je wel gelijk hebt, maar ik ben zo bang dat ik dan na de vakantie acuut allerlei dingen wil waar ik geen tijd voor heb en dan spijt krijg dat ik het niet in de vakantie gedaan heb. Maar aan de andere kant kan ik ook niet echt bedenken wat het dan zou zijn.
Hoe dan ook, het is vandaag toch te warm om iets te ondernemen.
En over die vriendin: ik zou er nog een keer achteraan kunnen mailen (en ik denk dat ze daar ook vanuit gaat), maar ik zit even in een laat-dan-ook-allemaal-maar bui, wat niet goed is, maar ik kom er één dezer dagen wel uit en dan los ik het constructiever op.

Citaat:
Missy1234567890 schreef:
@ Hawahaai: ik durf niet goed meer niks te doen nu, want ik heb al zoveel tijd verspild. En ik ben nog steeds niet aan het typen, maar nog steeds aan het lezen en ik vraag me af hoe ik überhaupt ooit iets op papier ga krijgen. Zodra ik eenmaal goed in m'n betoog zit, durf ik wel een dagje 'vrij' te nemen en dat is vast ook goed voor de inspiratie, maar nu nog niet.
Wat ik met m'n bachelorscriptie merkte was dat lezen echt een heel groot deel van het werk was. Toen ik eindelijk begreep waar het over ging en verbanden begon te zien stond het daarna (relatief) snel op papier.
En 32 graden is nou eenmaal niet de ideale lees/schrijf temperatuur...
En je had toch ook al dingen getypt en laten lezen aan je begeleider(s)?
Succes in ieder geval nog!

OT: Van dat plan voor vandaag en de komende dagen is niet zoveel meer gekomen. Maar 't is ook te warm om wat te doen vind ik. Als het morgen weer koeler wordt ga ik weer activiteit ontplooien!
Oud 31-07-2008, 17:19
Verwijderd
aaaah ik heb het helemaal gehad met verplicht leuk doen tegen collega's NIEMAND kan OOIT eens normaal reageren. altijd maar blaffen en nagatief. en dan ook alleen tegen MIJ
Oud 31-07-2008, 18:36
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah, m'n rug doet weer pijn en ik ga natuurlijk weer doemdenken over een moedervlek die daar zit. En ik ben boos op hem, jezus, hoe kun je nou bijna een week over onze afspraak praten - eindelijk na een maand door vakantie - en dan op de dag zelf bedenken dat je naar je oma's verjaardag moet. Ik was echt verdrietig en daarom doet m'n rug vast ook weer pijn, gestress, gedoe, bah.
Oud 31-07-2008, 18:58
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Zo, ik ga even lekker een koude douche nemen, kleren opruimen, fiets pakken en dan lekker met wat vrienden naar een gezellig, alternatief café gaan.

Net K. heel eventjes aan de telefoon gehad (ik hoorde de mensen in het restaurant nog op de achtergrond) en we hebben 43 seconden gebeld. Echt geweldig, omdat ze dus gewoon aan het werk was daar. Nu hoop ik niet dat ze problemen krijgt door dat telefoontje. Naja, het vrolijkte me wel behoorlijk op en al de grappige momenten die ik met d'r mee heb gemaakt, lieten me net schaterlachen zo ongeveer.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 31-07-2008, 19:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg omg, ik zocht op hyves naar een oud vriendinnetje (en jaren lang 'penvriendin' <3) maar ik kon haar niet vinden. Toen ging ik zoeken op google en toen vond ik d'r direct. Ze blijkt ook in Utrecht te studeren aan het conservatorium en de kans is groot dat ze mijn huisgenootje kent, die ook eerstejaars is en de een speelt cello en de ander viool. Omg en nu heb ik alleen d'r mobielnummer gevonden (wat raar op internet eigenlijk..?) en een e-mailadres die bij haar website hoort, en nu durf ik natuurlijk geen actie te ondernemen. Maar hoe leuk zou het zijn haar naar jaren weer eens zie.
Oud 31-07-2008, 19:11
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Gewoon eens een mailtje sturen, toch? Ze vindt ook vast leuk om jou na al die jaren weer te spreken.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 31-07-2008, 19:36
Verwijderd
omg ik heb zó'n buikpijn. Damn. Stomme nachtdiensten maken er echt een zooitje van. Maar gelukkig heb ik ze al gehad. En nu heb ik besloten dat ik voor mijn verjaardag nog even 4 of 5 kilo kwijt moet zijn. Ofwel: weer precies netjes doen wat het dieet me voorschrijft. bwah. maar het is lekker warm buiten en ik hou van de zon. Dus dat.
Oud 31-07-2008, 19:57
Verwijderd
Ik ben verdrietig, bluh. Nooit kan een hele dag leuk zijn.
Oud 31-07-2008, 20:20
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Krummeltje en Lienepien: ja, ik weet dat lezen meer dan de helft van je scriptie in beslag neemt. Bij m'n bachelorscriptie ben ik ook ruim 4 maanden aan het lezen geweest en heb ik het uiteindelijke verhaal in 10 dagen getypt en vervolgens de 2e versie ook in 10 dagen. Dus uiteindelijk zal het wel goedkomen.

OT: o wat is het warm. Ik ben een koukleum, maar dit is zelfs voor mij te erg. Alle ramen staan tegen elkaar open, maar het helpt echt niks. Ik las net dat het vannacht minimaal 20 graden wordt...dat wordt dus slecht slapen.
Oud 31-07-2008, 20:51
Verwijderd
Ik weet niet waarom, maar ik voel me echt een stuk beter dan de afgelopen dagen. 't Is nog niet , maar het gaat de goede kant op .
Ik denk dat 't gesprek van vanmiddag me goed heeft gedaan.
Wat een warmte nog steeds . 'k Had net even m'n raam open gedaan, maar 't stonk eerst naar bbq en daarna naar wiet. Probeer het zo nog wel een keer. Slapen wordt vast een succes vannacht ...
Oud 31-07-2008, 21:43
Verwijderd
huhu alweer zo'n 2 kilo afgevallen
maar als ik wél avondeet val ik meer af, want dan werk ik onbetaald 2 uren langer met dominerende blaffende kuttetrutsnolcollega's
3 broden 2 euro. it should do the trick.
we zijn collectief gek. een vreselijk vermoeiend, onomkeerbaar besef.

Laatst gewijzigd op 31-07-2008 om 21:54. Reden: gek
Oud 31-07-2008, 21:48
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeej de droger is klaar... ik kan naar bed
voel me... ja weet t eigenlijk niet.
morgen beginnen met nieuw ad zit nu op 0...
eet me helemaal ziek aan alles wat los en vast zit..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 31-07-2008, 22:21
Verwijderd
Helemaal alleen thuis. Raar hoor, zo'n groot huis helemaal voor mij alleen. Twee weken lang. Ik ben er nog niet uit of ik het leuk vind. Aan de ene kant is 't wel fijn, maar ja, ik zit hier ook maar een beetje alleen en kruip 's avonds alleen in bed.. Met z'n tweetjes is toch veel fijner.
Oud 31-07-2008, 23:18
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Bmw aan de VU of UvA? Want aan de UvA is het 't eerste jaar nog een beetje gecombineerd met biologie en psychobiologie (iig veel overlappende vakken) en als biologie je toch minder lijkt zullen sommige vakken niet echt leuk zijn, omdat het bijvoorbeeld meer op planten wordt gericht dan het menselijk lichaam. Maar de VU is oke!

En zoals inderdaad al eerder is gezegd, anders zoek je een kamer op de weg van je huis naar Amsterdam. Als je reistijd korter is dan een uur is het sowieso wel goed te doen voorlopig.
VU, want daar heb je het meer in "blokken", dat vind ik prettiger dan alles door elkaar.
Ik ga binnenkort bij een kamer in Zaandam kijken... dat is best goed te reizen, weet ik uit ervaring. Beter dan vanuit waar ik nu zit in ieder geval .

@ de rest: bedankt voor de reacties! Keuze is gemaakt dus , Amsterdam it is.

OT: Sjonge, ik begin hem leuk te vinden.. nee correctie: ik vínd hem al leuk. No good. Want 1. hij had één of ander meisje in het buitenland, en hij was tot twee maanden geleden in ieder geval verliefd op háár (maar ze hebben niets) en 2. hij gaat om met het meisje dat eerder ook al een relatie van me verpest heeft, en hij vindt haar heel aardig en ze gaan misschien samen dansen.
Godver.
Ik wil hem eigenlijk, maar oja daarnaast gaat hij aankomende woensdag op vakantie en weet ik gewoon niet of hij daar meisjes gaat versieren . Ikwilhetnietikwilhetnietikwilhetniet. Maar ik vind hem leuk en volgens mij is het op zich wel wederzijds, maar ja... ik word er verdorie ook zo onzeker van.
En net nu ik naar Amsterdam ga en hij rond november misschien voor onbepaalde tijd naar de andere kant van de wereld en blabla.

Ja, nu doe ik het weer: vooraf eindeloos analyseren over wat er allemaal mis is.
Misschien moet ik gewoon genieten van de momenten? Is dat een idee? *vraagt aan verstand*
Oud 01-08-2008, 03:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, nu doe ik het weer: vooraf eindeloos analyseren over wat er allemaal mis is. Misschien moet ik gewoon genieten van de momenten? Is dat een idee? *vraagt aan verstand*
Momenten zijn de enige dingen die je hebt toch? (Je in het algemeen )
Oud 01-08-2008, 06:58
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Pff.. Dit is dus al de tweede week dat ik fulltime aan het werk ben.. Opzich is het wel lekker, ik verdien er best wel veel mee, maar mijn god.. wat ben ik moe. Elke ochtend is het moeilijker om op tijd op te staan, elke avond kom ik vermoeider thuis. Ik voel me tegelijkertijd zo'n aansteller, mijn ouders werken het hele jaar door fulltime, waarom word ik al moe van twee weken? En ik moet nog zoveel regelen, ik kan het even niet meer overzien. Nog twee dagen en dan heb ik weekend.. en vandaag is er als het goed is wel genoeg te doen, kom op, ik kan dit best. Nog twee dagen en dan mag ik zoveel slapen en luieren als ik zelf wil. *iemand energie over?*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 01-08-2008, 08:37
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Zo vroeg opstaan is niets voor mij, maar ik heb het er wel voor over. <3 Verder vind ik het weer echt vérschrikkelijk en mag van mij de zomer voorbij zijn.

Al in al gaat het wel prima, eigenlijk.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 01-08-2008, 10:08
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
*energie aan Nijn geeft*
Je ouders zijn gewend elke dag te werken, jij niet. En jij bent meteen na een druk schooljaar fulltime gaan werken, ik denk dat het daar ook mee te maken heeft. Geef je jezelf deze vakantie ook nog een poosje écht rust?

OT: waarom wil die warmte het huis niet uit, ramen en deuren staan open, maar nog steeds 26+ graden binnen en dan is het dus al koeler dan gisteren, kun je nagaan hoe warm het was. Buiten is het wel lekker nu met die wind, maar ook zon en die willen we nu even niet (tenzij ik een eclipsbril zou hebben, voor de 1/4 zonsverduistering hier) Vannacht beetje onweer gehad, volgens mij trok alles net langs en hadden we steeds een randje van een bui, alleen regen en af en wat bliksem/weerlicht en in de verte enorm harde donder. Nouja, eng genoeg
Oud 01-08-2008, 10:15
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik ben toe aan vakantie...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 01-08-2008, 10:22
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
__________________
Welcome to your mom's house!
Oud 01-08-2008, 10:24
Verwijderd
Jeej, m'n zus komt vandaag Wordt leuk Ze heeft ons huis nog helemaal niet gezien en we wonen er al bijna een half jaar! En we gaan morgen naar de bioscoop, leuheuk!
Oud 01-08-2008, 10:28
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Weather forecast Marrakech: max. day: 42°C, min. night: 25°C.
Ik ga zo dood
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 01-08-2008, 10:29
Verwijderd
En dan blijkt het wel ernstig te zijn. Tering.

15 there's still time for you
22 I feel her too
33 you’re on your way
Every day's a new day...
15 there's still time for you
Time to buy and time to choose
Hey 15, there's never a wish better than this
When you only got 100 years to live
Oud 01-08-2008, 11:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Eikel eikel
Oud 01-08-2008, 11:39
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Weather forecast Marrakech: max. day: 42°C, min. night: 25°C. Ik ga zo dood
Wow, dat is nog erger dan hier de afgelopen week! Ga je daar op vakantie?
M'n vriend en ik gaan er in december een weekje heen
Oud 01-08-2008, 12:18
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Op de een of andere manier ben ik echt supervrolijk
Het zal wel de liefde zijn die in de lucht hangt... ook al voel ik me onzeker en is hij niet hier nu .
Oud 01-08-2008, 13:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Weather forecast Marrakech: max. day: 42°C, min. night: 25°C.
Ik ga zo dood
Succes

*beetje energie geeft aan Nijn* Want ik heb zelf ook nog wat nodig En ik was me daar laatst ook al over aan het verbazen, ik heb de afgelopen week voor mijn doen veel gewerkt, maar eigenlijk was het helemaal niet zoveel (10,5 uur) en het lijkt me ongelooflijk vermoeiend om fulltime te werken. En dan zie en spreek je nooit iemand meer Maar goed, eerst nog een jaar die master zien te overleven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-08-2008, 13:58
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Pff. Alles wanneer het anderen uit komt, telt het ook nog als het mij niet uit komt? Onoverdachte beslissingen, te overdachte dingen die ik daardoor uit stel. Waar is de middenlijn.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 01-08-2008, 14:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
De vakantie is fijn, ik doe allemaal leuke dingen en er liggen nog een hoop gave dingen in het verschiet. Maar ergens zou ik even alleen maar op mezelf willen zijn. Een hutje op de hei met een boel boeken.. Eigenlijk zou ik nog best wat dingen moeten doen. Scheikunde proberen bij te werken en te snappen. En mijn schetsboek volmaken zodat een 0 een 7 kan worden. Maar natuurlijk stel ik dat telkens maar uit. Ik denk dat ik maar een vriend van me ga vragen om me te helpen met scheikunde. Hij is er erg goed in, en hij is heel duidelijk en rustig met uitleggen. In tegenstelling tot mijn leraar die alleen maar zegt "dat het zo moet, en dat je het dan maar zo moet doen". En ik heb al redelijk veel foto's verzameld voor het schetsen. Maar ik moet me er echt toe zetten en dan weet ik bij voorbaat dat het geen zin heeft..

Ik maak me echt al druk om volgend jaar. Ik dacht dat ik opgelucht zou zijn wanneer ik over was. Maar eigenlijk voel ik me alleen maar bedrukt omdat ik het wilmoetzal doen in 1 jaar. Ook al weet ik dat wanneer ik er realistisch over nadenk ik er 2 jaar voor nodig ga hebben. Ik ben teveel ziek, en te moe en het is gewoon teveel voor mij. Maar ik wil niet nog een jaar kwijt zijn. Nog een jaar middelbare school terwijl iedereen al weg is en studeert. Ik wil ook studeren, ook hier weg. Opnieuw beginnen en iets leren wat ik wél interessant vind.. Ik voel me nu al een mislukkeling, en school is nog niet eens begonnen. Ik ga echt heel hard mijn best doen om het allemaal te halen, maar ik zie er zo enorm tegen op.

Nu is er wel genoeg gerant, en ga ik maar eens mijn kamer deels opruimen. Misschien dat dat een beetje helpt, ook al is het echt geen doen op mijn kamer met dit weer. Zo warm, en overal muggen (alleen gisteravond al 14 muggen doodgemaakt, en toen ik wakker werd zag ik er nog 3 zitten...) en het is echt een grote troep. maar niet zeuren, gewoon rustig 1 voor 1 de dingen opruimen en dan komt het wel goed. Morgen weer een leuke dag. En zondag lekker naar het strand (alweer).
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-08-2008, 15:16
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Hmm over een paar dagen vertrek ik naar Madrid en ik zou nog een hoop informatie krijgen van het vriendinnetje waar ik naar toe ga omdat ik niet weet hoe ik in haar dorpje moet komen én omdat ik geen woord spaans spreek. Heb haar alleen al een paar smsjes gestuurd en ze heeft een paar dagen geleden gezegd dat ze het zou doorgeven maar dat is nog niet gebeurd en nou reageert ze ook niet meer op mijn smsjes...hmm. Ben nu bang dat er iets aan de hand is of nou ja, waarschijnlijk heeft ze het gewoon druk met leuke dingen haha.

Heb ondertussen gevonden met welke busmaatschappij ik naar dat dorpje moet én ik weet waar de bus vertrekt dus op zich moet het goedkomen maar vind het gewoon een rotgevoel waardoor ik heel de dag loop te stressen en mijn vriend compleet gek wordt van mij.

Hoop dat ze snel iets laat weten zodat ik wat relaxter kan zijn want anders moet ik weer gaan bellen en dan voel ik me zo opdringerig.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 01-08-2008, 16:31
Verwijderd
Best frustrerend om te lezen dat bepaalde dingen bij anderen 'zomaar' lukken itt hier...
Oud 01-08-2008, 17:20
ecrivaine
Avatar van ecrivaine
ecrivaine is offline
Citaat:
Wow, dat is nog erger dan hier de afgelopen week! Ga je daar op vakantie?
M'n vriend en ik gaan er in december een weekje heen
Rondreis door het zuiden; Marrakech is de eerste stad waar we heen gaan. December is wat dat betreft veel beter trouwens! Ideaal qua temperatuur.

@Nijn*: Ik zie daar ook best tegen op; fulltime werken. Toch denk ik dat het op een gegeven moment wel gaat wennen hoor. Als je het niet gewend bent, valt het gewoon veel zwaarder. Maar komt vast goed Succes
__________________
Hold my head, we'll trampoline finally through the roof
Oud 01-08-2008, 18:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag naar het ggz geweest naar me psychiater.
en nou is me seroquel alweer verhoogd.
nou heb ik in plaats van s'morgens 1 seroquel van 50mg en s'avonds een seroquel van 50mg vanaf morgen smorgen's een seroquel van 50mg en s'avonds 2 seroquel's van 50mg hmm bij elkaar dus 150 mg ik wist nog niet eens dat dat kon?.
en dan maar hopen dat de angst en paniek minder word.
en ik heb ook verteld van mijn terugval met eten.
en dat ik constant am neigingen heb.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-08-2008, 18:50
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
*schaar*
hoezo zou dat niet kunnen?
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 01-08-2008, 19:17
Verwijderd
Pfft, wat een veranderingen weer. Ik ben weer begonnen met afbouwen van medicatie. Tegen advies in, ze denkt dat het dan slechter gaat. Dat wil ik dan ervaren, dan weet ik waar ik het voor doe. Vannochtend begonnen met Fantomalt, want het eten lukt niet genoeg om er van aan te komen en dat moet nu echt (ik heb helemaal geen energie meer). Het is wel eng, 'onzichtbare' kcal binnenkrijgen maar het voordeel is dat je er niet vol van zit, dat is wel fijn. Daarnaast ben ik vandaag verhuisd naar de zolder. Ik heb bij de Ikea allemaal nieuwe spulletjes gekocht, terwijl ik geld uitgeven heel moeilijk vind. Het is wel leuk aan het worden, maar ik moet er heel erg aan wennen. Nu nog wachten op mijn stoel die wordt tussen nu en 23 uur bezorgd. Ik hoop dat ik wakker blijf, want ik ben dood moe...
Oud 01-08-2008, 20:00
Verwijderd
Nog één weekje. Één weekje maar, dat moet toch te doen zijn? Daarna kan het me niet schelen om ik mezelf wat aandoe of niet, maar tot die trouwerij moet ik mezelf toch echt zien heel te houden. En ik weet niet hoe dat me gaat lukken als ik niet gauw iets van A. hoor, want ik heb het nu zo ontzettend nodig. Maar ik ga hem zelf niet opzoeken, straks denkt hij nog dat ik een vastklamperige idioot ben. Maar dat ben ik ook. Ik zit de hele tijd te janken omdat ik hem zo mis en ik wil gewoon zo, zo ontzettend graag wat warmte, maar dat kan ik hier niet vinden. De laatste maanden toen ik nog op school zat ging het zo veel beter dan ik gewend was, maar ik merk dat ik weer onderuit ga. Ik val altijd weer terug in depressiviteit. Ik wil niet meer, het heeft toch geen zin. En ja, het zal vast ooit wel weer wat beter gaan, maar op dit moment kan ik daar niks mee. Nu, dit moment, wil ik er gewoon niet meer zijn.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:21.