Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2008, 20:02
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nieuwe.

Oude
Advertentie
Oud 17-12-2008, 20:03
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Had ik een heel verhaal, is het topic dicht. Copy/paste.

@ Hawahaai: ja, op zich ben ik wel wat meer uitgerust en kan ik het nu snel afmaken.

OT: maar, het is hier zo'n gestress thuis. M'n broertje is gister teruggekomen van 3 maanden reizen en moet nu in 2 weken tijd een nieuwbouwhuis gaan inrichten. En hij zit z'n vriendin de hele tijd enorm af te katten, niks is goed, dus zij zat net te huilen en hij bleef maar doorgaan... En toen zei ik er dus iets van en kreeg ik de volle laag. Ik weet ook wel, ik moet me er ook niet mee bemoeien, maar ik denk, plan het dan ook anders, doe eens wat rustiger en ben vooral eens wat aardiger tegen iedereen. Ja, ik weet dat je moe bent, maar plan dan ook eens wat handiger, wat ruimer. Maarja, toen kreeg ik dus de volle laag en natuurlijk over m'n scriptie, heel denigrerend. Ik was even vergeten dat hij natuurlijk geweldig is. Een scriptie waar 1 jaar voor staat in een half jaar doen. En ik 8 maanden over 'een scriptie van 40 kantjes.' (klopt ook niet eens) Nou weet ik ook meteen hoe hij mij ziet en bedankt. Daarna van m'n moeder de volle laag, die totaal het punt miste waar het om ging. Dus reuze fijn hier. Tis dat ik niet meer bij m'n vriend kan komen met de trein vanavond, anders was ik nu direct vertrokken. Iedereen wordt hier gek door die stomme verhuizing. Het gaat sinds gister al nergens anders meer over. Leuk om zo van vakantie terug te komen.
Oud 17-12-2008, 20:10
Verwijderd
ik voel me echt down. Mij een tijdje niet zo gevoeld.
pfff

en ik voel me ook nog eens de zeurkous hier.
nevermind.
Oud 17-12-2008, 20:14
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Oke, het begin is gemaakt... Nu hopen dat ik genoeg punten haal. De rest kan van latere zorg zijn en is minder belangrijk. Ik wil nu al mailen om het te vragen, maar dat is zinloos. Nog één dag voor school bezig zijn en vrijdag naar de kaakchirurg. Daarna een soort van vakantie (met heel veel stof te leren).
Oud 17-12-2008, 20:17
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
*vloekt*
Een 5.5, wat maakt dat ik nét een 5.4 sta voor een onderdeel dat 30% telt in het tentamen. Grr. Als ik nou niet ziek was geweest, had ik die 3.6 niet gehaald en dan stond ik hoger

Maarrrr... positief bekijken: andere tentamen heb ik sowieso WEL gehaald (een beeetje tegen de verwachting in), ik heb nu allevier de vakken gehaald en dat vind ik toch best knap van mezelf . Omdat ik ook dit jaar op mezelf ben gaan wonen enzo, en een studie doe die ik heel moeilijk vind. En ik had niet eens vreselijk veel geleerd voor alles.. het gaat gewoon best goed met me!
Oud 17-12-2008, 20:31
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Knuffel voor alle posters boven mij (})

Mijn ouders en zussen (eigenlijk mijn moeder, maar alle namen stonden erbij al denk ik dat mijn zussen het niet eens weten) hebben een kerstkaartje gestuurd. Lief
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-12-2008, 21:01
kroot
kroot is offline
Ik heb koppijn, en das niet leuk. Morgen heb ik weer rijles, spannend! En ik zou willen dat ik nu echt gewoon 2 weken rust had. Niet werken, geen analyses maken, niet leren voor tentamens....maar helaas...
Oud 17-12-2008, 21:51
Verwijderd
Wat wil iedereen opeens van me? Moet ik ergens over praten ofzo? Of wat willen ze nou horen? Laat me. Ik ben druk voor studie en ik wil niet praten. klaar.

En my God. 'T zal toch niet zo wezen dat een van de twee nog voor volgende week vrij is he? Die van 'mij' heeft in ieder geval nog wat papieren af te wachten. Zou er dan toch echt een eind aan komen? Eens kijken...bwah nog 5 dagen en dan mag ik op het vliegtuig naar m'n andere wereld.

But others pass, they never pause
To feel that magic in your hand
To me you're like a wild rose
They never understand, why

I cried for you
When the sky cried for you
And when you went
I became a hopeless drifter
Oud 17-12-2008, 22:34
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou, ik heb excuses gekregen. Nu is het weer pais en vree hier.
Maar mega stress, want ik moet heel hard gaan duimen dat ik alles vrijdag ter plekke kan printen en laten inbinden in een copy shop. Als het niet meteen kan, haal ik m'n deadline alsnog niet. Wat een gedoe zeg. Lay-out is nu wel praktisch af. Morgen alles verder doorlezen, voorpagina en voorwoord en dan is het af.
Oud 18-12-2008, 01:32
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Bij jou ging het presenteren dus goed?^^
Mooi dat het bij jou goed ging, een 8 is fantastisch! En als dat gefriemel het ergste is... in ieder geval hebben jullie het dik gehaald! Bij mij ging het eigenlijk niet zozeer goed, het is meer dat vijfjarige Chineesjes gewoon voor geen meter luisteren naar iemand uit het 'buitenland'. Ze vergaten na 3 keer herlalen nog dat ik uit Nederland kom. En omdat ze al niet eens echt weten wat kaas is (wat je nooit eet ken je immers niet), ben ik maar niet eens begonnen over dijken.

Nu kan ik uitgeslapen aan de dag beginnen! Ik moet echt een beter ritme krijgen, niet meer overdag een dutje doen, hoe moe ik ook ben, meer studeren en gezonder eten. En dat kan, want alles wat ik voor Sinterklaas opgestuurd heb gekregen is inmiddels zo'n beetje op, dus als ik zelf hier gewoon geen ongezonde troep in huis haal moet dat toch goed komen? En op de zesde verdieping wonen zonder lift is niet erg, dat is dagelijkse lichaamsbeweging.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-12-2008, 08:00
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Waaa ik heb nog zo veel te doen ik vergeet telkens wat ik moet doen ook al heb ik het gewoon voor m'n neus opgeschreven hoe hopeloos ben je dan Economiehuiswerk maken, dat van 2 weken geleden nog eens bekijken en presentatie voorbereiden. Oh en uitbreiden met resultaten. Jeeujjjj fuck ik heb er geen zin in Maar m'n reflectie is iig weer helemaal goed en ben netjes op weg geholpen. Vanmiddag kerstlunch, ben benieuwd Ja ik krijg het toch wel wat naar m'n zin hier op stage. Maar het is al weer bijna voorbij en dan afstuderen Volgende enge iets waar ik me maar gewoon netjes in ga storten! Nog 2 weekenden volledig werken zaterdag en zondag en dan ben ik uit dienst. Wat een aftelzooitje allemaal! Wel leuk. En ik ben altijd zo tegen voornemens voro het nieuwe jaar maar ik heb er nu echt een paar Maar dat zijn eigenlijk dingen die toevallig heel makkelijk 1 januari in kunnen gaan. Ik heb besloten dat het vanaf nu echt top gaat gaan
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 18-12-2008, 08:40
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb maar 3 fout van de 30 bij m'n tentamen van maandag en dat terwijl ik toch wel ziek was. Over een antwoord ben ik het niet eens, dus daarover ga ik de docent nog mailen. Jeej! Ik ben nu nog steeds best wel verkouden, steeds hoesten en niezen en tranende ogen, maar gelukkig is het vandaag al weer een stuk minder. Alleen hoe dat tentamen morgen zal gaan, ik heb echt niet heel hard geleerd nog, maar het lukt gewoon niet zo goed.
Oud 18-12-2008, 09:47
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
@ Rasmusje, typisch dat die therapeut zegt "borderlinepersoonlijkheidstoornis". Op school heb ik geleerd dat je zoiets nooit van iemand kan zeggen die minderjarig is, dan moet je spreken van gedragsstoornissen. Omdat je persoonlijkheid nog zoveel kan veranderen......
__________________
never get old
Oud 18-12-2008, 10:39
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Duif: Het was een roos van de Praxis, eigenlijk voor in kerstbomen denk ik? Maar er zat een klipdingetje aan en ik vond dat ik m best als accessoire kon benutten. (a)
@ Queasy: jaa. Deed het, dankje!

Ot: het is lekker rustig thuis. Ik hoef nog maar vier economie-opgaven, dan ben ik klaar. Aye. (-: Ik ga met de trein van half vijf weer naar U denk ik, en dan eten op Biton, maar daar ben ik nog niet zeker van want ik moet ook nog een nieuw staafje in m'n tong..
En trouwens! Mijn gala van gisteren was briljant. Het was vet leuk met m'n vriendinnetjes en ik heb allemaal mensen van Lang Geleden weer gezien en de blonde bitch keihard uitgelachen. Jaa, ik houd van gala. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-12-2008, 11:03
light fighter
light fighter is offline
Citaat:
@ Rasmusje, typisch dat die therapeut zegt "borderlinepersoonlijkheidstoornis". Op school heb ik geleerd dat je zoiets nooit van iemand kan zeggen die minderjarig is, dan moet je spreken van gedragsstoornissen. Omdat je persoonlijkheid nog zoveel kan veranderen......
In principe als er hele duidelijke kenmerken aanwezig zijn mag wel bps in ontwikkeling worden vastgesteld. Dat is wat ik heb geleerd. Maar met het vaststellen van persoonlijkheidstoornissen zijn veel verschillen onderling. Mijn behandelaar wilde niet de diagnose ps geven omdat ik 21 was. Maar in principe mag het vanaf je achttiende zonder in ontwikkeling ervoor.

Blegh, ben ziek moet te veel I don't like it...
Oud 18-12-2008, 11:36
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik ga vanaf nu eens een poging doen, om echt flink huiswerk te maken.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 18-12-2008, 12:46
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het is nu écht bijna af. Heb alles doorgelezen en nog wat dingetjes veranderd. Eigenlijk wil ik het nog 1x doorlezen, maar het zijn ruim 50 pagina's (tekst, 80 alles inclusief) en daar doe ik dus best lang over. En moet nog de hele lay-out doorlopen, kopjes enzo, inhoudsopgave, lastig. En een voorwoord en titel bedenken. Maar dan is de rest wel echt af. Er zijn wel wat dingetjes waarvan ik nu al weet dat ik er commentaar op ga krijgen, maar ik weet echt niet meer wat ik daar nog aan kan doen en ooit is het toch ook goed? Ik hoef maar een 7 minimaal.
Oud 18-12-2008, 13:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Rasmusje: Proberen om blij te zijn dat je je nu beter voelt, dat je het idee hebt dat je erg veranderd voelt? Want ik weet wel dat het heel vervreemdend kan zijn als je terugkijkt naar hoe je eerst was en je jezelf niet meer herkend, maar het is toch juist ook erg fijn dat het nu wat beter gaat?

OT: Ik ben aan vakantie toe
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Ads door Google
Oud 18-12-2008, 13:19
Verwijderd
Mwiiiii <3 zo, zó verliefd nog steeds. Ook al doe ik zo moeilijk Maar uiteindelijk blijken we elkaar zo fucking leuk te vinden, dit houden we nog wel even vol. En straks zit ik een volle week in Maastricht (metallica: backstage? ben je daar eigenlijk met oud en nieuw?) Ennn verder weinig spannends, ik ben school een beetje beu maar ja, daar doe je weinig aan - even doorbijten nog. En voor dat slechte essay had ik gewoon een 7,5, ha!

[EDIT] Een fucking 8,5 voor mn bachelorscriptie!

Laatst gewijzigd op 18-12-2008 om 13:40.
Oud 18-12-2008, 15:47
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wow, Sidhe, wat goed! Gefeliciteerd met je mooie cijfer!

OT: Alleen nog voorwoord en titel. Lastig. En ik heb besloten dat ik het maar gewoon op ga sturen of desnoods langsbrengen naar m'n begeleiders als het morgen niet meteen geprint en ingebonden kan worden en ik daardoor m'n deadline niet haal. Dan kan m'n bespreking tenminste blijven staan. Misschien heb ik wel mazzel dat ze het meteen kunnen doen in de copy shop. Het eind is nu echt goed in zicht, alleen die verdomd zware laatste loodjes.
Oud 18-12-2008, 15:51
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Pff, vandaag naar de huisarts voor de uitslagen van mijn bloedwaardes en wát een verrassing, ik zit nu binnen de waardes dus geen medicatie. Godver, klote schildklier!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 18-12-2008, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Pff, vandaag naar de huisarts voor de uitslagen van mijn bloedwaardes en wát een verrassing, ik zit nu binnen de waardes dus geen medicatie. Godver, klote schildklier!
Wat is 'binnen de waardes'? En laat het regelmatig controleren, want het kan zo weer veranderen!
Oud 18-12-2008, 16:49
Verwijderd
Citaat:
@Rasmusje: Proberen om blij te zijn dat je je nu beter voelt, dat je het idee hebt dat je erg veranderd voelt? Want ik weet wel dat het heel vervreemdend kan zijn als je terugkijkt naar hoe je eerst was en je jezelf niet meer herkend, maar het is toch juist ook erg fijn dat het nu wat beter gaat?

OT: Ik ben aan vakantie toe
Je hebt gelijk en ik ben ook blij, ik was/ben alleen een beetje in de war.

OT: Het gaat nog steeds goed. Heerlijk dat het bijna vakantie is. Dan moet er in de vakantie nog heel veel gebeuren, want direct daarna hebben we Integrale Beoordelingen, maar ik zie het voorlopig nog met vertrouwen te gemoed. Eerst lekker schilderen, foto's maken, kloten met photoshop en werkstukken maken. Volgend jaar zie ik A. weer (klinkt dramatisch ) en dan gaan we het lekker gezellig maken. Nog maar een dagje school!
Oud 18-12-2008, 17:28
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Wat is 'binnen de waardes'? En laat het regelmatig controleren, want het kan zo weer veranderen!
Op dit moment tsh 4.2, ft4 11. Moet over drie maanden weer prikken, maar ben niet mondig genoeg om toch aan de huisarts (proef)medicatie te vragen terwijl ik gewoon weet dat al mijn klachten eruit voort komen. En uiteraard gooit de huisarts het op:'De klachten zitten tussen je oren'
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 18-12-2008, 17:45
Verwijderd
Gefeliciteerd Sidhe!
Dith: gewoon vragen! hup! je hebt toch ergens last van? En als je dokter over 'tussen de oren' begint, dan moet je nog harder doordouwen. Ik was laatst bij de dokter vanwege buikpijn blabla en toen zei ze: ja, er zal wel niks ernstigs zijn. Je hoeft niet opeens bang te zijn dat je net als je vriendin eierstokkanker hebt (mijn vriendin is er pas aan overleden) toen dacht ik: wát? Hoe kan je dat nou zeggen?

ontopic. Ik weet nu eindelijk waar ik zo moe van ben. 4 begrafenissen in 2,5 maand. En een hele hoop andere emoties.
Advertentie
Oud 18-12-2008, 18:07
Verwijderd
Thanks Missy_nummertjes en Nattigheid! Wat lief <3
Oud 18-12-2008, 18:18
Cethlion
Avatar van Cethlion
Cethlion is offline
Ik wist dat dit zou gaan komen. De gedachten malen door mijn hoofd. Waarom dacht ik ook alweer dat het leuk zou zijn om een half jaar in Noorwegen te gaan studeren? Over 2,5 week vertrek ik al en ik wil niet! Ook al ga ik wel en gaat het vast fantastisch worden.
Gisteren heb ik een soort van afscheidsfeestje gehouden met vriendinnen en dat was echt heel fijn <3 Maar nu zit ik op mijn laatste avond in Nijmegen alleen, which sucks big time. Vriendinnen hebben het te druk en ik zou eigenlijk meegaan naar Amsterdam, maar daar heb ik ook niet zoveel zin in. En niemand reageert op sms-jes. En ik ben zo bang. Ik heb eigenlijk echt iemand om me heen nodig, maar ik voel me een beetje vergeten.
__________________
Ford, you're turning into a penguin. Stop it.
Oud 18-12-2008, 18:25
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Dith: gewoon vragen! hup! je hebt toch ergens last van? En als je dokter over 'tussen de oren' begint, dan moet je nog harder doordouwen. Ik was laatst bij de dokter vanwege buikpijn blabla en toen zei ze: ja, er zal wel niks ernstigs zijn. Je hoeft niet opeens bang te zijn dat je net als je vriendin eierstokkanker hebt (mijn vriendin is er pas aan overleden) toen dacht ik: wát? Hoe kan je dat nou zeggen?
Mja, dat is ook wel zo maar ik vind het nogal stom om te zeggen:'Ik ben het er niet mee eens want op internet heb ik gelezen dat je dan alsnog klachten kan hebben en medicatie kan krijgen...'.
Alleen beetje rot want in bv. Amerika en Duitsland is tsh >3 (dacht ik) wel een reden voor medicatie. En dit is pas de eerste keer dat ik via de huisarts mijn bloed laat prikken dus wil ook niet zo'n betweter zijn ofzo...ik weet niet, ben toch altijd bang voor doktoren haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 18-12-2008, 18:28
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Coopergirl: wat vervelend zeg! Je zal wel erg geschrokken zijn! Veel sterkte ermee in ieder geval, lijkt me onwijs onhandig en pijnlijk
@ Sidhe: relaxt, supergoed cijfer!!
@ IcedEarth: wat light figher al zegt; voor minderjarigen mag je wel stoornissen 'in ontwikkeling' of 'neigend naar' vaststellen. Dit zijn dan voorlopige diagnosen en kunnen inderdaad pas concreet worden vastgesteld als de persoonlijkheid niet meer zo fluctuerend is (als je volwassener bent).
@ Nattigheid; meis, dat is ook heel erg veel.. *knuff*
@ Missy1234567890: wat fijn dat het inmiddels zo goed als klaar is, wat een heerlijke verlossing moet dat voor je zijn

OT: Ik ben kapot. Wat een heftige week. Gisteren en vandaag tentamens gehad, die erg moeilijk waren.. en verrassend want ik dacht dat die vandaag het moeilijkste zou worden terwijl hij redelijk meeviel en die van gisteren viel juist tegen. Maar goed, eind januari of zo zal de uitslag wel eens komen dus daar ga ik me voorlopig nog niet druk om maken (hoop ik). Vandaag de hele dag gewerkt, net pas thuis. Gelukkig heeft mijn rij-instructeur net afgebeld en ik ga zo een feestje afbellen denk ik (stom maarja) ik kan geen stap meer verzetten. Morgen en zaterdag nog twee slopende dagen voor de boeg en ik moet echt even opladen (en in het weekend 'moeten' we uit).. De crisis is weer wat gezakt, even had ik er alles voor over om mezelf kapot te maken en was ik vreselijk suïcidaal, maar door crisisafspraken (en am) heb ik mezelf weer redelijk op de rails gekregen. Mijn hoofd is een warboel, ik voel de stress nog in mijn lijf terwijl ik nu eindelijk even kan ontspannen. Morgen weer even contact opnemen met C. aan de ene kant vind ik het fijn, aan de andere kant voelt het als irritante controle. Ik geloof dat ik gewoon maar in bed ga liggen lezen of zo, mijn lichaam is uitgeput en mijn geest is kapot. Het is even allemaal klote.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 18-12-2008, 20:05
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
@ nijn ah, oké, zo zit het dus.

Joeheohoeheoehoeheoheo mijn nieuwe huisje bevalt tot en met.
__________________
never get old
Oud 18-12-2008, 20:10
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Nijn*: Knuf! Neem deze vakantie lekker rust he! Lezen, films kijken, leuke dingen doen, echt even tijd voor jezelf nemen.

Ik ben nu zo hard studieontwijkend gedrag aan het vertonen. Ik moét echt van die computer af, maar ik moet de oefentoets maken en m'n inkt is op, dus het moet wel op de computer. Echt, ik ben op en kan niet meer leren maar ik moét want ik mag deze toets niet verknallen, grrrr.
Oud 18-12-2008, 21:04
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@sidhe goed bezig.
@nijn* het komt wel goed *knuffel*.
ot nou thuis en morgen weer werken en dan vakantie van het werk omdat ik alleen op vrijdag werk.
en de rest nog tot volgende week woensdag moeten werken.
en woensdag mag ik naar huis en na de kerst pas weer terug naar boekel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-12-2008, 22:57
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nijn: ja, dat is zeker een verlossing, ben er 9 maanden mee bezig geweest. Eigenlijk nog wel langer als je het nadenken over een goed onderwerp meetelt.

OT: nog niet af, maar inmiddels staat alles er wel in. Ga het nog één keer doorlezen en dan is het goed. Alleen ben ik nu heel moe, maar wil ik het eigenlijk wel gewoon af op m'n usb-stick hebben als ik ga slapen. Maar aan de andere kant kijk ik er morgen ook wel weer fris tegen aan. Maar eigenlijk wil ik om 9u bij de copy shop staan. Dilemma, of om half 7 opstaan.
Oud 19-12-2008, 01:28
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
En niemand reageert op sms-jes.
Als je mensen gewoon belt, dan heb je ze meteen aan de lijn en hoef je jezelf niet op te vreten tijdens het wachten op een berichtje terug. Misschien beter voor je gemoedstoestand, en het schept meteen ook meer duidelijkheid.

Citaat:
Waarom dacht ik ook alweer dat het leuk zou zijn om een half jaar in Noorwegen te gaan studeren?
Omdat Noorwegen een geweldig land is! Wat ga je er precies studeren en waar, in Oslo neem ik aan? Ik wil zoooo graag in Noorwegen studeren en Noors leren, maar je kunt in een mensenleven nu eenmaal niet alles tegelijk doen. Ik ben in ieder geval blij voor je, en zoals je zelf al zegt wordt het gewoon een geweldig half jaar!
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 19-12-2008, 04:29
extran
extran is offline
Ik heb er zo veel moeite mee om me elke keer weer door de vervelende gevoelens heen te worstelen.
Het lijkt een eindeloos gevecht.
Oud 19-12-2008, 07:20
Verwijderd
Aaah, ik heb zometeen rijexamen en ik wil niet. Nou ja, ik wil niet weer zakken. Pleasepleaseplease mag ik gewoon slagen vandaag?

En mag ik ook weer wat normaler eten? Ik hou dit niet vol.
Ads door Google
Oud 19-12-2008, 08:07
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Succes sonho, je kan het.
Oud 19-12-2008, 08:33
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Succes Sonho!
Duivelaartje: heb je tentamen vandaag? Succes!

De fysio heeft het vandaag wat steviger gemasseerd dus dat belooft wat voor dit weekend, als het vorige keer daarna al zoveel pijn deed... Hij gaat me nog twee keer masseren, als ik dan geen verbetering merk krijg ik een brief mee voor de huisarts. Misschien dat ze dan eindelijk eens gaan uitzoeken wat ik dan wel heb en wat ze kunnen doen.
Of het gaat ineens een stuk beter (maar dat verwacht ik niet, want het gaat na vijf keer masseren ook niet beter dus waarom straks ineens wel?).
Maar met beide opties ben ik tevreden, als de huisarts dan tenminste wel gaat uitzoeken wat het is en wat ze kunnen doen. Misscien moet ik dan toch mijn moeder meenemen, maar dat zie ik dan wel.
Dat wordt toch nog maar niet trainen de komende twee weken.

Ik heb nog een werkcollege vandaag maar ik heb daar echt geen zin in, dus ik blijf maar thuis. Ik voel me ook niet helemaal goed en ik heb nu twee weken de tijd om het werkcollege zelf te maken. En ik moet nog kerstcadeaus kopen, dan kan dat mooi vanmiddag.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 19-12-2008, 08:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Je hebt gelijk en ik ben ook blij, ik was/ben alleen een beetje in de war.
Snap ik wel En o ja, jij bent diegene die zo mooi kan tekenen, heb wel eens wat van je gezien hier op het forum


OT: Misschien is het niet de diepte waarin je valt, maar de snelheid waarmee je weer opkrabbelt wat bepaald hoe goed het met je gaat.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-12-2008, 09:36
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vannacht geen oog dicht gedaan, steeds die stomme scriptie in m'n hoofd.
Voel me dus ook niet helemaal uitgerust, ook niet helemaal lekker.
Maarja, nu nog 1x alles doorlezen en dan is het goed (en zo niet, dan toch).
En dan eens even kijken waar ik het ga printen. Heb besloten dat ik het per post ga opsturen, brengen vandaag haal ik niet en voor hetzelfde geld gaan m'n begeleiders wat eerder naar huis en hebben ze het nog niet.
Oud 19-12-2008, 10:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben een beetje zenuwachtig voor het tentamen.
Oud 19-12-2008, 10:20
Verwijderd
Ik zou het van de daken willen schreeuwen, ik zou een vreugdedansje willen maken, ik zou willen janken van geluk.
Ik ben GESLAAGD!
Het is gewoon gelukt, ik heb f***** mijn rijbewijs! Een stapje dichter bij een volwassen en zelfstandig leven.
Ik had het niet verwacht, de verschrikkelijkste rampscenario's bedacht, maar het is niet meer nodig, het is me gewoon gelukt. Ha!


*Straals haar positieve energie over op iedereen*
Oud 19-12-2008, 10:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Whoeeeeej. Fijn zeg!
Oud 19-12-2008, 10:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd Sonho!

Ontopic: gister lekker zitten nachtbraken, lieve smsjes van m'n vriend, vandaag vrij en heerlijk uitgeslapen, het zonnetje schijnt, muziekje aan. Lekker alles in een rustig tempo. Straks ff wat dingen in huis doen, daarna naar de stad voor kerstkadootjes, naar het station voor een treinabonnement, eten halen en vanavond naar m'n vriend en naar een verjaardag. Morgen samen naar Antwerpen Dan nog drie dagen werken en dan kerst en anderhalve week vrij en wintersport
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-12-2008, 11:12
Verwijderd
Gefeliciteerd Sonho!

OT: ik heb mijn loon en nu ben ik blij, want nu ga ik winkelen in Amsterdam straks want ik heb gisteren hele leuke dingen gezien in de Sale bij Esprit. Dus. . Ik moet me wel een beeeetje inhouden, want straks heb ik weer studiegeld nodig, maar in ieder geval ook nieuwe kleren dus. *zucht* ik ben vrolijk en dat killt me een beeeeetje.

Maybe I’ve never really loved, I guess that is the truth.
I’ve spent my whole life in clouds at icy altitude.
And looking down on everything, I crashed into his arms.
Amelia, it was just a false alarm.

Dreams, Amelia, dreams and false alarms..
Oud 19-12-2008, 11:58
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Gefeliciteerd Sonho!

Ik ben dus niet verzekerd voor fysiotherapie En dat wist ik niet van tevoren, mijn vader dacht ook dat ik een aantal behandelingen vergoed zou krijgen. Ik hoop nu echt dat ik nog maar twee behandelingen krijg, al klinkt dat misschien raar. Maar anders wordt het echt een duur grapje, als ik die twee behandelingen meereken ben ik in totaal al 230 euro kwijt (8 behandelingen) en wie weet hoeveel keer ik anders nog heen moet.
En ik baal er wel van dat ik zoveel moet betalen terwijl het niet helpt.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 19-12-2008, 12:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Heksjuh: pas dan nu nog snel je verzekering aan voor volgend jaar!
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-12-2008, 12:21
Verwijderd
Gefeliciteerd Sonho!!
Oud 19-12-2008, 13:53
Verwijderd
Zware nacht gehad. half 8 vanmorgen pas in bed. Maar het was tof.
Eigenlijk ook weer niet, want ik voelde me niet echt begrepen.
En waarom komen mannen nooit opdagen?
argh.
Oud 19-12-2008, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Ik zou het van de daken willen schreeuwen, ik zou een vreugdedansje willen maken, ik zou willen janken van geluk.
Ik ben GESLAAGD!
Het is gewoon gelukt, ik heb f***** mijn rijbewijs! Een stapje dichter bij een volwassen en zelfstandig leven.
Ik had het niet verwacht, de verschrikkelijkste rampscenario's bedacht, maar het is niet meer nodig, het is me gewoon gelukt. Ha!


*Straals haar positieve energie over op iedereen*

Gefeliciteerd! Ben je zelf ook minder afhankelijk van anderen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:13.