Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2008, 15:03
Nyawa
Ik was zoooooo zenuwachtig voor de presentatie vanochtend. Ik heb vannacht geen oog dichtgedaan en me de complete ochtend op lopen vreten van binnen, want ik was de op één na laatste die moest presenteren. Maar ik heb gewoon nog een 7- en als ik een 8- of hoger voor mijn scriptie haal dan kan ik gewoon nog steeds als eindcijfer een acht halen . Pfieuw, zo'n opluchting is dit!

En nu ein-de-lijk kerstvakantie; maandag lekker naar Antwerpen!
Advertentie
Oud 19-12-2008, 15:48
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Sonho gefeliciteerd, super dat je geslaagd bent

OT: moe en niet helemaal in orde, maar dat kan ook komen omdat ik vandaag amper wat gegeten heb, maar heb er ook geen zin in. En het is nog niet af, ben er nu wel bijna doorheen met de 2e keer lezen, wat op zich wel nuttig was, want heb er nog best veel inconsequenties en foutjes uitgehaald. Morgen moet ik van 7-13 werken bij de post en dat op dat tijdstip t/m woensdag. Moet dus enorm vroeg op de komende dagen, ik ben dat echt niet meer gewend. Morgenmiddag even kijken of ik het nog ergens kan printen en dan zorgen dat m'n begeleiders het krijgen. Moet ook nog nieuwe bril ophalen en kerstcadeautjes kopen de komende dagen. Nouja, daar heb ik 's middags ook wel tijd voor, m'n scriptie is dan toch af. (hiephoi )
Oud 19-12-2008, 15:54
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Onze andere huisgenoot gaat ook weg, we pesten iedereen het huis uit of zo. Nu moeten we een nieuwe vinden en ik heb torenhoge eisen, dus dat wordt leuk. Of we moeten zelf weg, maar dat is wel een beetje sneu voor degene die er nu dadelijk net komt wonen en ik weet niet, ik heb nog niet zo'n zin om te verhuizen. En nu denk ik na over Volgend Jaar en ik heb gewoon géén idee. Ik denk niet dat het me gaat lukken om een baan te vinden, ik wil graag geld verdienen, ik vind het eng om afgestudeerd te zijn maar weet ook niet goed wat ik anders nog zou kunnen studeren. Hmpf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 19-12-2008, 16:06
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Poeh. Vakantie. Ik was natuurlijk weer als laatste nog op school, ik wil altijd zoveel doen. Maar toch was ik voor mijn doen nog best vroeg weg (al scheelde het natuurlijk dat ik niets voor hoef te bereiden voor aanstaande maandag). Nu moet ik eigenlijk thuis ook vanalles doen, mijn werkspullen ordenen en dingen in huis, maar ik heb helemaal geen zin. Ik heb ook geen zin om te trainen vanavond, maar ik ga wel, want ik ben al zo lang niet geweest doordat ik ziek was. En ik moet nog even weten of de training in de kerstvakantie wel doorgaat .

De lucht hier is nu heel mooi, met allemaal blauw en paars tinten!
Oud 19-12-2008, 16:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Tentamen was echt moeilijk! Er kwamen soms dingen in voor waar ik echt nooit van had gehoord en één ding vertikte ik om te lezen (specifieke medicijnen) en daar vroegen ze wel na. Genaaid. En heel veel dingen als "hoe zou jij het onderzoeken dat blabla". Pff, onder druk is dat zo lastig om te bedenken. Ik heb vast wel een voldoende, maar een 6 vind ik kut. Ik wil een 7, omdat 'ie zo zwaar telt. Ik had echt beter moet leren, meer over hoe zou je het onderzoeken enzo..

Ach, ik ben boos op hem. Sukkel.
Oud 19-12-2008, 16:14
Verwijderd
woehoe! Nu thuis en ik hoef alleen maandag nog even terug voor het ontslaggesprek. Mensen, ik ben wonderbaarlijk genezen
Oud 19-12-2008, 16:49
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Sonho gefeliciteerd!!! En Lentekriebel echt zo fijn voor je

Oh m'n proefpresentatie ging zo goed vandaag he, dit geeft flink moed voor m'n assessment Oh afstuderen komt echt dichtbijjjj
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 19-12-2008, 18:07
Verwijderd
Fijn lentekriebel, echt heel fijn voor je.

OT: ik heb leuke kleren gekocht voor mezelf vandaag. Erg fijn was ik hard aan toe. Maar beetje jammer toch.
Alleen mijn voet doet nog heel erg zeer, dat is wel heel erg beroerd, zeker omdat ik nu vier dagen moet werken. *zucht*

It's 3 am I must be lonely..
Oud 19-12-2008, 19:31
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Citaat:
Onze andere huisgenoot gaat ook weg, we pesten iedereen het huis uit of zo. Nu moeten we een nieuwe vinden en ik heb torenhoge eisen, dus dat wordt leuk. Of we moeten zelf weg, maar dat is wel een beetje sneu voor degene die er nu dadelijk net komt wonen en ik weet niet, ik heb nog niet zo'n zin om te verhuizen. En nu denk ik na over Volgend Jaar en ik heb gewoon géén idee. Ik denk niet dat het me gaat lukken om een baan te vinden, ik wil graag geld verdienen, ik vind het eng om afgestudeerd te zijn maar weet ook niet goed wat ik anders nog zou kunnen studeren. Hmpf.
Hoii! Ik zoek een kamer .

Vandaag kwam Robert ten Brink de collegezaal binnen voor een meisje uit mijn werkgroep haha. Ze heeft gereisd door o.a. Ecuador en daar uiteraard een jongen opgedoken en ze had meer voor de grap een brief geschreven aan All You Need Is Love en nou ja, misschien komt ze nu wel op tv haha.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 19-12-2008, 19:50
Verwijderd
De komende 4 weken geen college. En ik vind het heerlijk. En morgen kijken of ik mijn chick kan opwachten als ik pauze heb op m'n werk. Ik hoop het! En mn tentamens gingen kut, ik heb het koud, ik ben moe en moet morgen om 3.45 mn bed uit. Mijn buik giert van de ellendige zenuwen, ik voel me niet lekker maar....ik laat alles op me afkomen. En wat ik vergeet, vergeet ik. Het komt allemaal wel goed.
Oud 19-12-2008, 20:25
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@sonho gefeliciteerd.
@lentekriebel heel fijn voor je .

ot.
we hadden kerstviering op het werk en nou ben ik bekaf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 19-12-2008, 20:29
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Nattigheid: dat is wel heel vroeg, moet je werken? Ik moet uiterlijk 6u op en dat vind ik al vroeg.

OT: m'n scriptie is te groot om naar m'n begeleiders te mailen (of het e-mailprogramma kan geen grote bestanden aan) Heb maar gemaild dat het af is en dat ik het dit weekend per post ga versturen. Heb de adressen gelukkig via internet kunnen vinden, nu maar hopen dat het de goede zijn, maar de voorletters kloppen wel, dus zal wel. Misschien ga ik het ook nog wel zelf brengen, dan weet ik tenminste zeker dat het goed en op tijd aankomt en niet in de kerst- en nieuwjaarpost verzeild raakt. Maar goed, het is dus af
Oud 19-12-2008, 20:35
Verwijderd
[QUOTE=Missy1234567890;28640695]@ Nattigheid: dat is wel heel vroeg, moet je werken? Ik moet uiterlijk 6u op en dat vind ik al vroeg.
QUOTE]

jep, moet richting schiphol. Ik kan ook wat tot kw over 4 blijven liggen, maar ik moet naar de trein fietsen dus ik moet wel even fatsoenlijk wakker worden anders mis ik m

nog 4 dagen nog 4 dagen nog 4 dagen nog 4 dagen!
Oud 19-12-2008, 20:48
kroot
kroot is offline
@ sonho: woeiiii!! Goed joh. Ik ben net begonnen met rijlessen en kan me nog lang niet voorstellen dat ik het ooit fatsoenlijk zou kunnen.
@Lentekriebel: fijn voor je!

Net gespeeld en geld verdiend. En ik heb toch maar mijn schoenen naar de schoenmaker gebracht en ik kan ze morgen al weer ophalen.
Oud 19-12-2008, 21:04
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
@ Missy1234567890: fijn dat je 'm eindelijk af hebt!!! Gefeliciteerd!!

Lentekriebel en Sonho eveneens gefeliciteerd
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 19-12-2008, 21:13
Verwijderd
Dank jullie wel allemaal!

Lentekriebel en Missy123heelveel ook gefeliciteerd!

OT: Ik kan het nog niet zo geloven. En eigenlijk ben ik nu heel bang om alleen te gaan rijden. Nu ja, het duurt toch nog tot zeker na kerst voordat ik pas echt mag, nog even aan het idee wennen.
Oud 20-12-2008, 01:29
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Ik had mijn scriptie al een jaar klaar kunnen hebben. Nu heb ik alleen nog maar een richting waar ik ongeveer over wil gaan schrijven. Mooi is dat

Ik zit weer in mijn winterdip geloof ik. Het helpt ook niet dat ik afgelopen week jarig ben geweest, dan ga ik altijd nog eens extra nadenken over wat ik dit jaar weer NIET heb bereikt. Nog steeds m'n diploma niet, dus geen werk en geen geld, weer aangekomen ipv afgevallen, nog steeds geen relatie bla bla bla Ik wil volgend jaar een rondreis door de VS maken maar als op deze manier door ga gaat dat natuurlijk nooit lukken

Slaap de laatste tijd ook enorm slecht, ik heb een 4-11 ritme ipv mijn normale 1-8 ritme en daar wil ik wel eens een keer vanaf. Ik baal er ook altijd enorm van dat de halve dag al om is als ik eens op sta. Vaak blijf ik dan nog liggen ook, omdat ik toch niets echt hoéf te doen. Of ik ga winkelen, en dat terwijl ik weet dat ik me veel meer voldaan voel als ik wat nuttigs heb gedaan. Morgen maar wat valeriaan ofzo kopen, misschien dat dat helpt.

Gelukkig is het me vandaag (nou ja, inmiddels al weer gisteren) wél gelukt om vroeg op te staan. Twee wasjes gedraaid, was ook echt wel nodig. Daarna mailtjes gestuurd naar de scriptiegroep en naar de studentenpsycholoog. of ik daar allebei weer heen kon, anders komt het niet goed met mij denk ik. Ook nog een mailtje gestuurd naar een docente voor extra studiepunten, en naar mn huisarts omdat ik mogelijk in aanmerking kom voor verlenging van mn stufi omdat ik ziek ben (geweest).
Oud 20-12-2008, 02:42
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Slaap de laatste tijd ook enorm slecht, ik heb een 4-11 ritme ipv mijn normale 1-8 ritme en daar wil ik wel eens een keer vanaf. Ik baal er ook altijd enorm van dat de halve dag al om is als ik eens op sta. Vaak blijf ik dan nog liggen ook, omdat ik toch niets echt hoéf te doen. Of ik ga winkelen, en dat terwijl ik weet dat ik me veel meer voldaan voel als ik wat nuttigs heb gedaan.
Vreemd vind ik dat soms, dat mensen heel goed weten dat ze zichzelf meer voldaan voelen wanneer ze op tijd opstaan en iets nuttigs doen met hun dag, maar dat ze uiteindelijk vaker lang blijven liggen en makkelijke/leuke dingen doen in plaats van nuttige. Zelf maak ik me er ook schuldig aan, en kan er de vinger niet echt op leggen waarom precies.

OT:

Ik voel mezelf kut. Afgelopen zondag zou ik een dagje de stad in met een vriend, we hadden om 10 uur afgesproken. Om kwart over 10 was hij er nog niet, dus bel ik hem, neemt hij niet op. Daarom stuurde ik maar een berichtje met: "Ben je wakker?" Om half 11 had ik nog steeds niets gehoord, dus bel ik hem opnieuw. Weer geen reactie, dus stuur ik een berichtje met: "Ik heb op je gewacht en je gebeld maar je reageert niet, dus ik ga alleen weg. Tot ziens". Daarna ben ik alleen de stad in gegaan en heb ik een leuke dag gehad, maar ik voelde me wel een klein beetje genaaid. Niet zozeer omdat hij niet op kwam dagen, maar omdat ik om kwart over 11 alleen een suf smsje van hem kreeg met de tekst: "Sorry, ik heb me verlslapen en heb de wekker en jouw oproepen niet gehoord! ." Meer heeft hij er niet over gezegd, ook niet toen ik hem later weer sprak.

Afgelopen maandagavond zou ik met een vriendin iets gaan eten. Zij woont niet heel ver bij me vandaan, maar omdat het vlak voor etenstijd spitsuur is, en het hier dan extreem druk op de weg is, moest ik toch een uur van tevoren weg. Toen ik een kwartier in de bus zat kreeg ik een berichtje met de tekst: "Ik ga heel schijterig afzeggen, want ik heb echt koppijn van het werk net. We doen het een andere keer, goed?" Nu vind ik het niet erg dat mensen een afspraak af willen zeggen omdat ze hoofdpijn hebben, maar moet dat dan per sms, nog geen uur van tevoren? Ik was verdomme al onderweg! En dat ze het woord "schijterig" gebruikt in dat berichtje, geeft toch alleen maar aan dat ze weet dat ze niet goed bezig is door het af te zeggen?

Nadat ik dat berichtje ontvangen had en uit de bus ben gestapt om zelf dan maar ergens wat te gaan eten, voelde ik mezelf enorm kut. Waarom gaan ze zo met hun afspraken met mij om? Zelf vinden ze het toch ook niet leuk als mensen hun afspraken vergeten, of op het allerlaatste moment afzeggen? En stel dat zoiets gebeurt, dan kun je het toch wel op een normale manier naar elkaar communiceren, in plaats van jezelf er met een lullig berichtje vanaf te maken? Of is dat tegenwoordig normaal?

Diezelfde vriendin, die normaalgesproken trouwens altijd haar afspraken nakomt en stipt op tijd is, had me gevraagd of we deze zondag samen iets leuks konden gaan doen. Ik vond het goed, we hadden afgesproken dat zondag daarvoor stond, alleen verder nog niet wat we zouden gaan doen of hoe laat. Gisteravond sprak ik haar en zei: "Wat gaan we zondag doen?" Haar antwoord: "Oh shit, dat ben ik helemaal vergeten en nu heb ik al iets met iemand anders afgesproken". Toen vond ik het echt genoeg geweest. Omdat we op dat moment met nog iemand zaten te eten heb ik er niets over gezegd, maar toen we samen in de metro terug zaten heb ik al mijn moed bij elkaar geraapt en gezegd dat ze voortaan niet meer zo met afspraken om moet gaan. Het werd toen een beetje ongemakkelijk, volgens mij wist ze niet echt wat ze moest zeggen, al gaf ze wel aan dat ik gelijk had en bood ze haar excuses aan. Toen ik thuis kwam kreeg ik weer een (verdomd) smsje van haar, waarin ze uitgebreider haar excuses aanbood en zei dat ze zelf ook waarde aan afspraken hecht, en dat goede vrienden dit soort dingen netter op moeten lossen. Daarna kreeg ik er een (verdomd) berichtje achteraan, waarin ze zei dat ze haar nieuwe afspraak voor zondag af had gezegd, en of ik toch samen met haar weg wilde gaan.

Dat is allemaal fantastisch, dat mensen inzien dat het mij raakt als ze zo met afspraken omgaan, maar waarom moeten ze de echte excuses en de echte gevoelens altijd weer in een berichtje verwoorden? Waarom zegt ze niet oprecht wat ze denkt als we naast elkaar in de metro zitten en het toch over het onderwerp hebben, maar wacht ze ermee tot we allebei thuis zijn en ze de confrontatie niet 'echt' aan hoeft te gaan? Het is niet alleen zij, het valt me al tijden op dat mensen veel te licht denken over afspraken en dat soort dingen. Als ik mezelf zo zou verslapen als die vriend van me op zondag, dan zou ik me verschrikkelijk kut voelen dat ik hem een half uur heb laten wachten, en dan zou ik hem opbellen of excuses aanbieden de eerstvolgende keer dat ik hem zie. En niet een kort berichtje met een "" smiley sturen om mijn fout te erkennen. Dat is toch geen manier van met elkaar omgaan?

Soms heb ik een beetje het gevoel dat ik veel in mensen steek, maar er niet zoveel voor terug krijg. Of zijn mijn eisen aan de mensheid te hoog?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 20-12-2008, 07:23
Verwijderd
Citaat:
Snap ik wel En o ja, jij bent diegene die zo mooi kan tekenen, heb wel eens wat van je gezien hier op het forum


OT: Vandaag ga ik allemaal hele nuttige dingen doen!
Oud 20-12-2008, 08:08
Verwijderd
Geheel off topic: Rasmusje, was jij afgelopen woensdagavond op het CS van Rotterdam? Dan heb ik je gespot.

Maar het kan ook dat ik lijd aan hallucinaties, want het is zo druk dat mijn agenda loopt te kreunen van ellende, en mijn ogen inmiddels gewend zijn aan lucifers....

Maar goed het is wel leuk allemaal, en het meisje loopt niet te zeuren dat ze me meer wil zien, want ze snapt gewoon waar ik mee bezig ben
Oud 20-12-2008, 10:17
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
OT: Ik kan het nog niet zo geloven. En eigenlijk ben ik nu heel bang om alleen te gaan rijden. Nu ja, het duurt toch nog tot zeker na kerst voordat ik pas echt mag, nog even aan het idee wennen.
De eerste tijd heb ik alleen autogereden als er iemand naast me zat in de auto, dat vond ik fijn. En na een poosje vind je het vanzelf fijner als er niemand naast je zit, omdat je 't wel zelf kunt . Gewoon rustig opbouwen (als dat mogelijk is), en vooral niet niet gaan rijden omdat je 't niet durft, want dan wordt de drempel alleen maar groter.
Oud 20-12-2008, 10:30
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Vreemd zoals die dingen kunnen gaan
Ze spoken door je hoofd, je rikt er tegen aan
Ze komen zo dichtbij, tot ze niets meer zijn
Niets dan vreemd, zo vreemd...
Oud 20-12-2008, 10:32
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:

OT: Ik kan het nog niet zo geloven. En eigenlijk ben ik nu heel bang om alleen te gaan rijden. Nu ja, het duurt toch nog tot zeker na kerst voordat ik pas echt mag, nog even aan het idee wennen.
Ik vergat een van de eerste keren m'n lichten aan te doen in het donker, van alle spanning
Oud 20-12-2008, 11:01
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Gister met een vriendinnetje drie uur lang in de kroeg gegaan en het was gezellig. Ik kon even alles wat ik dacht over een bepaald persoon aan d'r kwijt en zij haar gedoe over een jongen waarmee ze heeft gezoend en die nog met z'n ex-vriendin samenwoont, heerlijke combi. Hij kwam ook plots in de kroeg opduiken en het is echt zo'n charmeur. Hij is heel aanhankelijk en begon mij zelfs te aaien, nou ja! Ben benieuwd wat er is gebeurd toen zij de andere kant op fietsten dan ik. Ik hoop echt dat ze verstandig is, want hij komt echt net een week uit een relatie en hij heeft een jaar samengewoond en zulk soort jongens zijn altijd heel erg "nú wil ik je zien", altijd vanuit hun eigen gevoel. En grr, ik háát dat soort jongens en daarom ben ik gister ook wel bot tegen hém geweest. Was niet lief van mij, maar hallo, ik heb er genoeg van.
Oud 20-12-2008, 11:08
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Aaaah, en die kutkinderen van beneden hebben een nieuwe hobby gevonden, slaan op de verwarming met ijzere dingen ofzo. Fucking hell. Nu heb ik m'n muziek héél hard opstaan, zal ze leren.
Oud 20-12-2008, 12:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Buikpijn. Maar verder erg tevreden met mezelf, ben net in mijn eentje naar de stad geweest en ook daadwerkelijk dingen gekocht en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-12-2008, 13:13
Verwijderd
Citaat:
De eerste tijd heb ik alleen autogereden als er iemand naast me zat in de auto, dat vond ik fijn. En na een poosje vind je het vanzelf fijner als er niemand naast je zit, omdat je 't wel zelf kunt . Gewoon rustig opbouwen (als dat mogelijk is), en vooral niet niet gaan rijden omdat je 't niet durft, want dan wordt de drempel alleen maar groter.
Gelukkig kan ik het wel rustig opbouwen en heb ik de mogelijkheid elke week wel eventjes iets met de auto te doen (kleine stukjes), dat moet ik ook wel echt gaan doen anders wordt de angst idd alleen maar groter. En sommige mensen mogen níet naast me zitten, daar word ik alleen maar gestresster (is dat een woord, haha?) van. Het komt wel goed.

En @ Stefanie: zoiets zie ik mijzelf ook nog wel doen, haha. Dat je ineens vanalles vergeet terwijl je het wel goed geleerd hebt.
Oud 20-12-2008, 13:28
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Hawahaai: dankjewel voor je PM. Ik ken die site niet, maar zal eens kijken hoe het werkt. Vind het wel vervelend dat ik het niet kan mailen, ook al krijgen ze nog een geprinte versie.

OT: moe en pijn in m'n rug. Lang leve weer eens een ochtendje werken sinds 4 maanden ofzo. En vannacht weer amper geslapen, ik lag ook te laat in bed en weer de hele nacht scriptie in m'n hoofd gehad. Terwijl het nu af is...nouja, ik moet hem nog laten printen en inbinden. En ik zit een beetje in dubio nu, want dat zaakje in de stad waar ik eventueel heen wil, is vandaag maar tot 4 uur open en dan ben ik er dus best laat en heb ik kans dat het vandaag niet meer kan. (eigenlijk wil ik naar een zaak waar je het zelf kunt printen, maar zo'n zaak zit hier nergens) En ik zou het maandag kunnen doen, maar dan heb ik kans dat ik nog het hele weekend niet slaap omdat het voor m'n gevoel nog niet afgerond is (en ik moet het nog naar m'n begeleiders opsturen/brengen vóór de kerst). En ik moet ook nog m'n nieuwe bril ophalen en boodschappen doen. Lekker druk dus.

Heb besloten dat het toch maandag wordt, in Groningen waar ze wel zo'n printshop hebben en ik moet daar toch nog boeken terugbrengen naar de ub. Ik ga het nu gewoon niet meer redden en ik ben ook gewoon kapot van dat werken. Ga zo wel even m'n bril ophalen, dan heb ik die het weekend tenminste al en kan ik er alvast aan wennen. En dan straks nog een beetje relaxen, dat kan eindelijk weer eens na maanden in het weekend getypt te hebben

Laatst gewijzigd op 20-12-2008 om 14:05.
Oud 20-12-2008, 13:34
Verwijderd
Citaat:
woehoe! Nu thuis en ik hoef alleen maandag nog even terug voor het ontslaggesprek. Mensen, ik ben wonderbaarlijk genezen
yeah tof!
geniet van het thuis zijn
Oud 20-12-2008, 13:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
nou besef ik toch dat gisteren een deel van de dag kut was.
s'morgens kreeg ik telkens een opmerking van een collega van 'je kan goed zien dat je bent aan gekomen 'je moet niet zo veel zuipen en eten' 'je hebt het daar zeker te goed' 'het is goed aan je buik te zien' 'ga maar is sporten ja'.
en toen hoorde ik s'middags dat er een collega van een andere afdeling is overleden alweer eentje dus.
die diezelfde dag nog was wezen werken en s'avonds was het over een acute hartstilstand.
en s'avonds met de kerstviering stond ik in de rij voor het eten.
en dan zegt die man 'denk er aan wat ik heb gezegd he' 'denk er aan'.
dat ik niet zo veel moeten eten dus dat hij even op rot.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-12-2008, 16:02
Verwijderd
Ik ben echt HEEL ERG BOOS. En ik weet niet waarom, maar alles is gewoon kut!!!!
Oud 20-12-2008, 16:16
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Gisteravond was echt raar, er zijn gewoon twee mensen 'zomaar' overleden die ik ken.

Om half 8 reed er ineens een dokterspost-ambulance in de straat, paar minuten later een echte ambulance en weer een paar minuten later een derde; oftewel, reanimatie.
Na een half uur gingen de twee ambulances weg en bleef alleen de dokterspost-auto staan en om half 11 kwam er een lijkwagen de straat binnen... Blijkt dus de overbuurman een hartaanval gehad te hebben (50jaar).

En om 11 uur kreeg ik een smsje dat een man van de hockeyclub was overreden, op slag dood, 49 jaar. Echt...wtf?!
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 20-12-2008, 17:05
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Dith: heavy. }

OT: ik heb een nieuwe bril en hij is vet mooi Een rode en m'n reservebril is paars. Wel hippe kleurtjes, maar als ik dan toch een bril moet, dan moet-ie ook opvallen ook
Heb net eindelijk m'n reistas uitgepakt, die lag sinds afgelopen dinsdag de doorgang in m'n kamer te blokkeren Daarna meteen m'n hele kamer maar opgeruimd en nu is het bureau weer zichtbaar en kan ik er weer gewoon lopen. Ik ga nu heel even naar m'n vakantiefoto's kijken en ze op de computer zetten en dan koken. Ouders en broertjes en schoonzusje komen zo terug van behangen in het huis van m'n broertje. Zal het de hele avond wel weer alleen daar over gaan, maarja.
Oud 20-12-2008, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Geheel off topic: Rasmusje, was jij afgelopen woensdagavond op het CS van Rotterdam? Dan heb ik je gespot.

Maar het kan ook dat ik lijd aan hallucinaties, want het is zo druk dat mijn agenda loopt te kreunen van ellende, en mijn ogen inmiddels gewend zijn aan lucifers....

Maar goed het is wel leuk allemaal, en het meisje loopt niet te zeuren dat ze me meer wil zien, want ze snapt gewoon waar ik mee bezig ben
Ik weet niet wie je hebt gezien, maar ik was het in ieder geval niet.
Oud 20-12-2008, 18:16
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Ik vergat een van de eerste keren m'n lichten aan te doen in het donker, van alle spanning
Tshe doe ik na 2 jaar nog wel eens heel soms als ik iemand naast me heb zitten Afleiding ofzo

OT: Pff vandaag was echt een werkdag teveel, was niet echt aanwezig en leuk wast ook niet. Naja. Morgen nog en volgende week nog zaterdag en zondag en dan ben ik klaar. Nu eens nadenken over wat voor dingetjes ik nog in de vakantie wil doen. Winkelen en foto's maken iig!
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 20-12-2008, 18:42
kroot
kroot is offline
Wat is Baarn voor een gehucht? Ik moet er morgen voor een bijeenkomst zijn, maar er rijdt gewoon geen bus. Of ik vanaf het station 30 min wil lopen!!
En ik moet een rondo zoeken voor mijn analyse.
Oud 20-12-2008, 19:29
Verwijderd
Ik zit foto's van ons kerstfeest te kijken en ik had er echt niet slechter op kunnen staan .
Oud 20-12-2008, 19:57
Verwijderd
Citaat:
nou besef ik toch dat gisteren een deel van de dag kut was.
s'morgens kreeg ik telkens een opmerking van een collega van 'je kan goed zien dat je bent aan gekomen 'je moet niet zo veel zuipen en eten' 'je hebt het daar zeker te goed' 'het is goed aan je buik te zien' 'ga maar is sporten ja'.
en toen hoorde ik s'middags dat er een collega van een andere afdeling is overleden alweer eentje dus.
die diezelfde dag nog was wezen werken en s'avonds was het over een acute hartstilstand.
en s'avonds met de kerstviering stond ik in de rij voor het eten.
en dan zegt die man 'denk er aan wat ik heb gezegd he' 'denk er aan'.
dat ik niet zo veel moeten eten dus dat hij even op rot.
fijn als mensen zo bemoedigend zijn
Trek je er niet zoveel van aan

--

Was heel kort gisteren, maar leuk.
Geen idee hoe hij erover denkt.
Hij is wel 7 jaar ouder.

en hij smst weinig
Oud 20-12-2008, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Wat is Baarn voor een gehucht? Ik moet er morgen voor een bijeenkomst zijn, maar er rijdt gewoon geen bus. Of ik vanaf het station 30 min wil lopen!!
En ik moet een rondo zoeken voor mijn analyse.

Helemaal geen bus?
Heb je wel goed gekeken. Dat er in een plaats helemaal geen bussen rijden lijkt me sterk.
Anders een taxi, maar daar ben je wel veel geld voor kwijt.
Oud 20-12-2008, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Gisteravond was echt raar, er zijn gewoon twee mensen 'zomaar' overleden die ik ken.

Om half 8 reed er ineens een dokterspost-ambulance in de straat, paar minuten later een echte ambulance en weer een paar minuten later een derde; oftewel, reanimatie.
Na een half uur gingen de twee ambulances weg en bleef alleen de dokterspost-auto staan en om half 11 kwam er een lijkwagen de straat binnen... Blijkt dus de overbuurman een hartaanval gehad te hebben (50jaar).

En om 11 uur kreeg ik een smsje dat een man van de hockeyclub was overreden, op slag dood, 49 jaar. Echt...wtf?!
Lijkt me schrikken, sterkte ermee!
Oud 20-12-2008, 20:11
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik heb vandaag voor het eerst gewerkt in Leiden en ik ben kapot. Maar het was wel superleuk. <3
En nu ga ik douchen en slapen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-12-2008, 21:10
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Queasy ja inderdaad heel fijn en ik probeer er niks om te geven.
@dith dat is heftig ja dubbel gecondoleerd *knuffel*.
ot stijf.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 20-12-2008, 21:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Uitzendbureaus
"Ja, we bevestigen iedere dienst."
Heb nog geen bericht of m'n dienst van morgenochtend 7u doorgaat of niet en een vriendin is al afgebeld, wel andere afdeling, dus zegt niet alles, maar ben gewoon bang dat ik daar morgenochtend voor niks sta (en dan krijg ik wel 3 uur uitbetaald, maar ik blijf toch liever in m'n bed liggen dan daar om half 7 voor niks heen te fietsen).
Oud 20-12-2008, 21:36
Verwijderd
Ik word zo moe van de weegschaal. Begin van de week was ik drie kilo lichter. ofzoiets. Ik voel me dan meteen weer alsfo ik gefaald heb in mijn dieet. En al die complimenten van iedereen de hele dag. Het lijkt wel of ze niet zien dat ik niet mooi of slank ben. Wie houden ze voor de gek? Of naja. Wie hou ik voor de gek?
Ik had een mailtje van een van mijn beste vriendinnetjes, dat ze zo moest huilen om de tekst op mijn blog, en nog een aantal fantastische persoonlijke dingen. En ik heb een vriendinnetje opgewacht op Schiphol vandaag ,ik was toch aan het werk. En ze vond het zo leuk! En ik was vanavond bij mijn beste vriendje. Gewoon even lekker tegen elkaar aangehangen met zijn ouders, zn broer en diens vriendin bij elkaar .En dat was zo gzellig. Wat een rust had ik. Ik vond het gek, ik ging dagzeggen omdat ik over 3 dagen op vakantie ga. Ik vind het moeilijk. Ik ga maar 3 weken en het leek wel of ik meer moeite had met hem dagzeggen dan voorheen.
Ik ben moe van het werk, uitgeput van alle emoties afgelopen maanden en op van de zenuwen voor de reis die ik maken ga. Wat een chaos in 1 mens zeg.

El mundo da vueltas. De veras que si.
Oud 20-12-2008, 23:02
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: gefeliciteerd meis, heel erg fijn!
@ Dith: dat is schrikken zeg,, wat ontzettend naar.
@ Roosje: Ik haalde gisteren om 11 uur mijn fiets van het slot naast de Basket op de Uithof en daar stond jij ineens ook aan je slot te rommelen, maar ik durfde je geen gedag te zeggen

OT: De week is afgelopen, en ik heb het gered. Maar net. Vanochtend toen ik weer vroeg op moest voor mijn werk was ik helemaal van slag, ik wist niet meer welke dag het was, wat ik moest doen, helemaal verward. Het werken was leuk maar het was echt 'black saturday' bij ons, zo ontzettend druk. Daardoor ging de dag wel lekker snel voorbij. Maar in mijn lunchpauze knallende ruzie gehad, gewoon omdat ik en m'n ouders allemaal zo moe zijn en dat op elkaar af reageren.. maar ik trok het even niet meer en stortte dus bijna in op m'n werk erna. Gelukkig kon ik mezelf bij elkaar rapen en die laatste uurtjes afmaken. Daarna naar L. gegaan.. ik zou blijven slapen maar we hebben heel lang gepraat en ik heb eindelijk goed mijn hart kunnen luchten en ze was zoo lief! Waarom dacht ik ook alweer dat ik iets niet met haar zou kunnen bespreken? Ze is mijn beste vriendinnetje, en met recht. En ik kan niet wachten tot we naar Buitenkunst gaan deze zomer, en lekker door Europa kunnen gaan croesen. Ben nu dus weer thuis en eindelijk heb ik vakantie. Ik mag lekker in mijn eigen bedje slapen, ik mag uitslapen en ik hoef (eventjes maar) niet te leren. Heerlijk, ga morgen denk ik de stad in voor kerstcadeautjes met mams en ooh, eindelijk rust. En het liefst wil ik gewoon huilen en slapen en meer niet.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 21-12-2008, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wie je hebt gezien, maar ik was het in ieder geval niet.

Nou iig iemand die heel erg op je leek...

Maar goed dat ik diegene niet heb aangesproken dan
Oud 21-12-2008, 02:48
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik voelde me vanavond fijn, mooi, gezellig en interessant Eindelijk weer zoals het hoort! Dit soort feestjes moet ik vaker bezoeken, ik ben zo blij! Het gesprek was fijn en de complimenten en aandacht ook. Eigenlijk is het niet zo jammer...
Oud 21-12-2008, 09:23
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Gisteravond uit eten met vriendje en diens zus, was weer súperlekker maar zijn zus was nogal aan het moederen hmm, beetje raar want zo is ze normaal niet.

Vandaag eerste zaalhockeywedstrijd van het seizoen en ik ben vreselijk zenuwachtig.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 21-12-2008, 09:38
Verwijderd
Ik heb keelpijn.
En maandag&dinsdag 2 hele lange dagen werken.
Hopelijk ben ik met kerst niet ziek.
Moet ik mijn werk ook nog even mailen, maar ben ik het emailadres kwijt.
Internetbankieren wil ook niet lukken. Grom*
Oud 21-12-2008, 09:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gisteren hadden we gala van het stijldansen en het was heel erg leuk Ondanks jurkproblemen en zo, maar we zagen er mooi uit
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.