Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2008, 21:41
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Jeetje darkfairy, typ alsjeblieft weer zoals je eerst ook typte, dat was een stuk overzichtelijker
Of gebruik gewoon hoofdletters, interpunctie en een normale zinsbouw.

OT: Vandaag lekker rustig gehouden, heb toch nog een kerstpakket gekregen van m'n werk (heel leuk!) en verder niet veel gedaan.. Rijles ging goed, mocht achteruit inparkeren en inhalen enz. in de drukke stad rijden en dat ging eigenlijk heel erg goed! Morgen nog een laatste les en dan pas weer in januari. Alleen mijn vriendinnetje heeft mijn theorieboek in bezit genomen en ik zie haar pas de 2e weer en heb de 6e examen.. Nou ja, boeit ook niet echt eigenlijk. Morgen al kerstavond, de tijd gaat echt zo ontzettend snel!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 23-12-2008, 23:26
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
@Neko* Het was vandaag best wel lekker weer. Ik was even met de fiets naar het dorp gegaan, met E. en met haar broertje, om GTA IV te kopen. Was lekker buiten. =)

ot Een gesprek hebben, met je beste vriendin, over een al maanden pijnlijk onderwerp is niet echt bepaald makkelijk..
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 23-12-2008, 23:51
kroot
kroot is offline
Hoe verschillend kun je je op een dag voelen. gisteren overdag best vrolijk en beetje hyper zelfs, maar gisteravond voelde ik me wel zo verdrietig en kut. Met als gevolg dat ik vandaag tot 4 uur in bed heb gelegen. Niet handig....
Oud 24-12-2008, 09:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
@Neko* Het was vandaag best wel lekker weer. Ik was even met de fiets naar het dorp gegaan, met E. en met haar broertje, om GTA IV te kopen. Was lekker buiten. =)
Dat weet ik. Het is ook niet de kou die ik zo erg vind, maar meer de invloed die het op mijn gemoed heeft.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 24-12-2008, 09:47
Kemical
Kemical is offline
net wakker en nu al door hem achter de computer geparkeerd. Wat ontzettend lullig dat ik nu ineens, op zo'n korte termijn, een nieuwe zorgverzekeraar moet gaan zoeken. Dat ik het nu ineens zelf moet gaan betalen, zonder aankondiging verder. Ik weet dat ik het ooit zelf moet gaan betalen, maar fuck, waar haal ik het geld vandaan.
Ik kan natuurlijk ook gewoon me aanmelden bij dat stomme zekur. Dan krijg ik wel niks voor lenzen (of €100 p3 jaar, zozo! ) maar die koop ik dan zelf en dat heeft als voordeel dat ik misschien over kan gaan op duurdere, maar betere meerzuurstofdoorlatendere lenzen.
Still, gemeen
Oud 24-12-2008, 10:48
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
T is kerstavonddag en ik heb dat gevoel nog helemaal niet.
Heb wel al gestreken en ga zo de kamer opruimen want daar ligt nogal wat van mij en dan ga ik of nog wat huiswerk maken of wat foto's maken ofzo, voor de lol. Ergens hoop ik dat ik nog ff lekker alleen thuis ben, kan ik nog wat House afleveringen van de HD kijken want ik loop wat achter. En dat combineer ik dan wel met 1 van 2 bovenstaande Jeej.
Kerstavonddag. Wat een raar woord eigenlijk
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-12-2008, 11:10
Verwijderd
Argh @!@!@! weg heel makkelijk wegvluchte hé.
Mijn hele familie doet alsof er niks aan de hand is.
En ze blijven maar weglopen. En hulp zoeken nee? dat vinden de ouders vast niet goed.
Daar gaat hun trots. Kom op je bent 19, doe er wat aan. Probeer er wat aan te doen iig.
Ik vind het zo frustrerend, dat mijn nicht zichzelf in het diepe gooit, en de ouders net zo goed.
Oud 24-12-2008, 12:14
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb net pumps gekocht in de uitverkoop. Ik vind ze best mooi en ze zijn ook nog echt best breed van voren waardoor m'n tenen niet afgekneld worden (grr, brede voeten) en een bandje op m'n wreef zodat ik er niet uitfloep. Want bij m'n hak zijn mijn voeten niet breed haha. En slechts een hakje van 4/4,5 cm dus dat is ook nog fijn. Whaa.
Oud 24-12-2008, 12:21
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Maarrrr, ik heb wel m'n eerste echte salaris gehad
Ik ook, eindelijk! De papierstress is nog niet voorbij (ik kreeg vorige week ook pas mijn contract, en daar staat een fout in, dus daar moet ik nog achteraan), maar toch voelt dit best wel heel goed .

Verder ben ik benieuwd wat deze kerst-week me gaat brengen.
Oud 24-12-2008, 15:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@ vogelvrij dat vind ik ook makkelijker.
@nijn* ik gebruik punten .
ot.
hoeveel angst kan je hebben op een dag.
omdat je na een lange tijd weer 4 dagen thuis bent voor kerst.
in plaats maar 2 dagen.
ik heb maar een oxazepam gepakt na lange tijd.
en ik heb weer lekker een uur gefitnest dat is wel even fijn.
en van me coordinator mocht ik sieraden uit kiezen die anders naar het 2de hands winkeltje hier zouden gaan.
ik heb oorbellen en een ketting uitgezocht.
en vanavond ga ik naar huis toe en zondag weer terug hier naar toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 24-12-2008, 15:26
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vanmorgen weer gewerkt, 7-12:30. Had vanmiddag ook nog kunnen werken als ik had gewild, maar ik had het de hele ochtend al gehad. Zat pal naast een klok en de minuten kropen voorbij. En daarbij had ik echt last van m'n rug, nu nog steeds, niet echt pijn, maar erg vermoeid gevoel, beetje tintelend, niet echt goed dus. Net boodschappen gedaan, want ik had aangeboden vanavond te koken voor 9 man. Dus enorm gesjouw op de fiets. Ik ga trouwens linzensoep maken, met stokbrood en roggebrood met kruidenboter. En nu zit ik eindelijk en ben ik bezig met een gedicht voor onze uitgestelde Sinterklaas van morgen.
Oud 24-12-2008, 17:13
Verwijderd
Damn. Ja hoor. Voel me rot.
Het is kerstavond we gaan naar de kerk, een standaard ritueel.
Maar oh en dan juist tijdens kerst voel ik mij zo eenzaam.
Terwijl het wel gezellig is thuis, maar zo voelt het nu niet..
Oud 24-12-2008, 18:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Damn. Ja hoor. Voel me rot.
Het is kerstavond we gaan naar de kerk, een standaard ritueel.
Maar oh en dan juist tijdens kerst voel ik mij zo eenzaam.
Terwijl het wel gezellig is thuis, maar zo voelt het nu niet..
dit scheelt verwoorden...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 24-12-2008, 18:44
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik ga vanavond helemaal opgelaten voor de tv zitten om bij All You Need Is Love te kijken hoe het met mijn werkgroepgenootje is afgelopen aangezien ze vorige week door Robert ten Brink werd weggehaald tijdens college.

Verder heb ik wéér een hele relaxte dag gehad;
- Vannacht gewerkt bij mijn ex-baas, kerstdrukte dus altijd goed voor gezelligheid 's nachts en een hoog loon
- Een besteld cadeautje voor mij en mijn zusje is binnengekomen
- Gewinkeld
- Én, uitgenodigd om te komen hospiteren bij Vogelvrij
Dus, mijn kerst begint goed.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 25-12-2008, 00:19
Verwijderd
blik knakworstjes, bier, zo de bruikleenkerstboom in elkaar zetten. jeej.
de apotheek is zomaar van de 20ste tot de 28ste dicht. en thats it, alleen een nr voor noodgevallen, en verder niks, geen voorziening, geen voorschriften kunnen ophalen nergens, zaterdag maar labello kopen en die kapotmaken en als substitute gebruiken. ja weet ik veel ik vier toch nooit feestdagen
*medicijnloos huiltje*
Oud 25-12-2008, 01:36
Verwijderd
Even leek het erop dat het Kerstavond op het vliegveld van Lima zou worden, ondanks dat we om 4 uur in de ochtend al op het vliegveld waren, maar na 8 uur wachten mochten we eindelij kvertrekken en om 3 uur waren we in Cusco. Er stond een compleet welkomscomite te huilen van blijdschap. Oh, ik voel me zo goed. Ik heb koppijn, ben doodmoe, maar heb mijn ouders achtergelaten om direct in een bus te stappen en naar de drugscasa te gaan. ik kon het niet laten. Alle bekende plekken vast maar gehad, om een confrontatie met veel mensen om me heen te kunnen vermijden. En nu straks; mijn eerste echte kalkoen met kerstmaal!

het lijkt wel een droom. ik kan het niet geloven.
Oud 25-12-2008, 09:07
Verwijderd
Net wakker, maar ik bedenk me dat als mijn computer weer terug is op mijn kamer ik best wel weer eens kan gaan schrijven

Fijne kerst iedereen.
Maak er wat leuks van.
Oud 25-12-2008, 09:52
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Iedereen zit hier een gedicht te typen voor onze Sinterkerst van vanmiddag.

Iedereen fijne kerstdagen gewenst!
Oud 25-12-2008, 10:43
Verwijderd
Damn ik mis ze echt.
Wat we gemeen hadden. (L)
Oud 25-12-2008, 12:08
Verwijderd
Jemig nu zit ik hier gewoon te huilen door een reactie op een ander forum. Iemand beschuldigd mij van een rotopmerking, terwijl die opmerking helemaal niet rot bedoeld was of wat dan ook. Het doet zo'n zeer.
En het hele kerst gebeuren heb ik nu ook alweer gehad. Straks gezellig lunchen, gatverdamme, donder op allemaal en laat me met rust.
Oud 25-12-2008, 13:55
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Wauw, fuck. Teveel. Teveel tegelijk. T. lijkt zo op iemand van vroeger. :\

Maar dan beter. Ik ben blij dat ik morgen weer bij hem ben, dan kan ik alle wijze dingen die ik verzonnen heb vertellen.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 25-12-2008, 15:09
Verwijderd
Oh bah ik HAAT kerst.. alles is dicht, verplicht de hele dag gezellig doen, vreten.. alles is zo over the top.. ben zo blij als die hele poppenkast over is...
Oud 25-12-2008, 15:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
fijne kerstdagen allemaal.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 25-12-2008, 16:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik vind kerst wel leuk, ik heb er iig een nieuwe jurk bij. En echt zo'n heule nette.. Maar ik heb stiekum toch m'n polsbandjes weer omgedaan want ik hou niet van nette armbanden en anders voel ik me zo bekeken. Het is wel de eerste kerst zonder oma Maar alles is voor het eerst zonder oma, mijn verjaardag ook, en pasen, en pinksteren... Anyway, fijne dagen allemaal!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-12-2008, 20:32
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Oh bah ik HAAT kerst.. alles is dicht, verplicht de hele dag gezellig doen, vreten.. alles is zo over the top.. ben zo blij als die hele poppenkast over is...
__________________
never get old
Oud 25-12-2008, 23:03
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Ken je dat? Zo'n tekenfilm met een katje dat alleen door de grote stad zwerft, nergens welkom is. Overal door huisvrouwen met pollepels en mannen met leren schoenen weggejaagd wordt, in een donker steegje in de prullenbakken naar eten zoekt? Uitgelachen wordt door anderen dieren, zoals kraaien en grote ratten, of dronken zwerfkaters en waakhonden?

Dat gevoel heb ik dus bij het kleine katje dat sinds kerstavond (jawel) bij ons voor de deur staat te miauwen. We hebben haar al even binnengelaten, hoewel we weten dat we dat niet mogen doen. Ik moet mijn vader er echt van overtuigen dat we haar niet meer binnen kunnen laten. Op de website van het dierenasiel staat dat je dat beslist niet moet doen.
We zijn al een paar huizen met haar afgelopen, niemand kent het beestje.
Er wordt geadviseerd het dier een bandje om te doen met de tekst 'van wie is deze kat?' en een tel. Of misschien gaat ze vanzelf weg.. ik krijg er wel een schuldgevoel van, zeker nu met kerst.. brr
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 26-12-2008, 02:20
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Kerst is bij mijn ouders nogal ongedwongen, en dat was het ditmaal ook weer. Oma erbij, gourmetten e.d. Gewoon gezellig.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Oud 26-12-2008, 02:24
Verwijderd
hmm
Oud 26-12-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ken je dat? Zo'n tekenfilm met een katje dat alleen door de grote stad zwerft, nergens welkom is. Overal door huisvrouwen met pollepels en mannen met leren schoenen weggejaagd wordt, in een donker steegje in de prullenbakken naar eten zoekt? Uitgelachen wordt door anderen dieren, zoals kraaien en grote ratten, of dronken zwerfkaters en waakhonden?

Dat gevoel heb ik dus bij het kleine katje dat sinds kerstavond (jawel) bij ons voor de deur staat te miauwen. We hebben haar al even binnengelaten, hoewel we weten dat we dat niet mogen doen. Ik moet mijn vader er echt van overtuigen dat we haar niet meer binnen kunnen laten. Op de website van het dierenasiel staat dat je dat beslist niet moet doen.
We zijn al een paar huizen met haar afgelopen, niemand kent het beestje.
Er wordt geadviseerd het dier een bandje om te doen met de tekst 'van wie is deze kat?' en een tel. Of misschien gaat ze vanzelf weg.. ik krijg er wel een schuldgevoel van, zeker nu met kerst.. brr
Kun je haar niet naar een dierenasiel brengen?
En tot die tijd haar wel binnen laten.
Zou ik ook zielig vinden, als daar zo alleen een katje loopt
Oud 26-12-2008, 13:10
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Kun je haar niet naar een dierenasiel brengen?
En tot die tijd haar wel binnen laten.
Zou ik ook zielig vinden, als daar zo alleen een katje loopt

Ik heb mijn vader inmiddels ook niet kunnen overtuigen, ze loopt nu vrolijk binnen, terwijl onze eigen katten een pesthekel aan der hebben.

Naar een asiel kan, ik heb alleen weinig zin om voor iemand anders zijn of haar kat te gaan betalen. Het kost namelijk geld om een huisdier bij een asiel te brengen. Heb in ieder geval even een mailtje naar het asiel gestuurd om te vragen hoeveel dit is. Als het niet te veel is is dat inderdaad een optie.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 26-12-2008, 14:08
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Mijn kerst is tot nu toe wel relaxed.
Met kerstavond heel stom voor de tv zitten wachten tot het meisje uit mijn klas voorbij kwam en ja hoor, was echt leuk om te zien.

Gisteren geweldig leuke cadeautjes gehad (oke, wel 99% zelf uitgekozen) en mijn vriendje is dolblij met zijn cadeau haha. Was ook gewoon heel relaxed en ongedwongen. Dadelijk naar zijn ouders en dat wordt wat minder, zijn pa is namelijk boos op hem om eh..niks en het is daar sowieso nooit leuk dus dolle boel.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 26-12-2008, 14:11
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb gezegd een gedicht te willen schrijven voor in het jaarboek, maar het schiet niet echt op. Ik heb echt te lang niet meer gedicht, maar de zinnen lopen niet en het lijkt wel gewoon een samenraapsel van mooie woorden. Bah, ik blijf maar prutsen tot het ergens op lijkt...
Oud 26-12-2008, 16:49
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik voel me bléh en eenzaam Gisteren was heel gezellig met vriendinnen enzo 1e kerstdag vieren, maar vandaag is het saai. Mijn moeder ligt op bed en mijn vader zit beneden zich in een kruiswoordpuzzel te verdiepen, mijn zus heeft zichzelf opgesloten op haar kamer. En mijn vriendje is ver weg. Meh..
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-12-2008, 18:54
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Zoh kerst is weer zo goed als voorbij. Zo weer gewoon frietjes en morgen en overmorgen werken. En maar vast hopen dat oud en nieuw leuk wordt.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 26-12-2008, 20:50
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm ik ben om verkering gevraagd vandaag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 26-12-2008, 21:52
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Enen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 27-12-2008, 00:19
MartinV
Avatar van MartinV
MartinV is offline
Citaat:
hmm ik ben om verkering gevraagd vandaag.

Ja is inderdaad wel zo leuk als je ook je hele hart lucht in dit toppic
Of wil je ons nieuwsgierig maken? Dat is dan gelukt.
__________________
Who invented liquid soap, and why?
Oud 27-12-2008, 03:24
Verwijderd
verkering op je 20'ste?
ot: ja het eten was vies, morgen een uitje met onbeperkt eten en zuipen, en zondag free hugs met mijn, hopelijk, nieuwe liefde ik ga mn best doen
Oud 27-12-2008, 07:28
Verwijderd
Citaat:
verkering op je 20'ste?
Waarom niet? Het is niets anders dan 'regelmatige omgang, relatie, verhouding tussen (jonge) personen'. Je kunt het een ander naampje geven, maar het komt toch op hetzelfde neer?

@MartinV: Je kunt de kat volgens mij ook laten ophalen als je meldt dat het om een zwerfkat gaat...volgens mij kost het in dat geval geen geld?
Oud 27-12-2008, 10:35
Verwijderd
....

Ik zou zoveel willen zeggen, maar weet gewoon even niet meer wat. Het was allemaal best gezellig afgelopen dagen, maar de chaos en paniek in mijn hoofd lijkt alleen maar erger te worden.
Oud 27-12-2008, 11:16
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Zo, dit is echt relaxt, gewoon niets hoéven doen in het weekend. Sterker nog, ik kan niet eens wat doen, want ben gewoon helemaal klaar met de studie. Alleen nog scriptie-eindbespreking en dan mag ik me bijna master of arts noemen. Vanmiddag maar eens de stad in om kleren te kopen, want daar heb ik nu ein-de-lijk tijd voor.
Oud 27-12-2008, 12:20
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Enen?
ik moest er nog even over na denken.
en hij woont ver weg enzo.
maar doordeweeks zie ik hem de hele week.
en ouders enzo die er niet helemaal mee eens zijn.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-12-2008, 12:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ja is inderdaad wel zo leuk als je ook je hele hart lucht in dit toppic
Of wil je ons nieuwsgierig maken? Dat is dan gelukt.
ik wist er even niets meer over te zeggen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-12-2008, 12:21
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
verkering op je 20'ste?
ot: ja het eten was vies, morgen een uitje met onbeperkt eten en zuipen, en zondag free hugs met mijn, hopelijk, nieuwe liefde ik ga mn best doen
ja.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 27-12-2008, 14:21
Verwijderd
@ Darkfairy, wie weet dat het wat wordt Als het een lieve jongen is, is het heel leuk.
OT: oef. ik schaam me dood. Wie zoent er nou met een jongen die aan de andere kant van de wereld woont
Oud 27-12-2008, 17:34
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Brr, wat is het ijzig koud.. Kerst is echt ontzettend snel voorbij gegaan! Het was gezellig, cadeautjes uitpakken, lekker eten en meezingen met de top 2000 en leuke dingen doen met de familie. Vandaag ineens weer over tot de orde van de dag en gewoon gewerkt. Het was echt ontzettend rustig, kwam vanochtend vijf mensen tegen op straat en misschien drie of vier auto's. Maar wel gezellig, we waren allemaal beetje duf van de kerstdagen. Vanavond naar de film met J. heel veel zin in want heb d'r alweer lang niet gezien. Morgen lekker suffen en dan de komende week even nog keihard aan school/theorieexamen werken, want voor ik het weet is het allemaal weer begonnen Het gaat zo snel allemaal, ik heb nauwelijks tijd om erbij stil te staan. Over een paar dagen begint het nieuwe jaar alweer. Het gaat opzich wel goed met me geloof ik, beetje emotieloos of zo, maar dat vind ik eigenlijk niet zo heel erg.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 27-12-2008, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Ken je dat? Zo'n tekenfilm met een katje dat alleen door de grote stad zwerft, nergens welkom is. Overal door huisvrouwen met pollepels en mannen met leren schoenen weggejaagd wordt, in een donker steegje in de prullenbakken naar eten zoekt? Uitgelachen wordt door anderen dieren, zoals kraaien en grote ratten, of dronken zwerfkaters en waakhonden?

Dat gevoel heb ik dus bij het kleine katje dat sinds kerstavond (jawel) bij ons voor de deur staat te miauwen. We hebben haar al even binnengelaten, hoewel we weten dat we dat niet mogen doen. Ik moet mijn vader er echt van overtuigen dat we haar niet meer binnen kunnen laten. Op de website van het dierenasiel staat dat je dat beslist niet moet doen.
We zijn al een paar huizen met haar afgelopen, niemand kent het beestje.
Er wordt geadviseerd het dier een bandje om te doen met de tekst 'van wie is deze kat?' en een tel. Of misschien gaat ze vanzelf weg.. ik krijg er wel een schuldgevoel van, zeker nu met kerst.. brr
Wat voor kat is het?
Wij zijn namelijk onze kat sinds maandag kwijt . Niet dat de kans groot is dat jij m toevallig hebt maar je weet het nooit.
Oud 27-12-2008, 21:15
Verwijderd
Ok dit is 'what a thankful heart feels like'! Ik heb niet wat ik zo graag wilde en toch ben ik zooo dankbaar!
Oud 28-12-2008, 01:48
Verwijderd
Citaat:
Waarom niet? Het is niets anders dan 'regelmatige omgang, relatie, verhouding tussen (jonge) personen'. Je kunt het een ander naampje geven, maar het komt toch op hetzelfde neer?
true, true..

vandaag ga ik kussen en soene met een meisje, en normaal zijn meisjes stom, maar we gaan stoepkrijten en handstand doen en dan hebbe we verkering en gaan we handjehandjelopen naar de zon en dan ga ik mijn rozenzijnroodviooltjeszijnblauw gedichie voorlese

maar nu genoeg cynical bastard,
ot: dus naar a'dam, vroeg op 8u fail
ik ga maar eens slapen
en het uitje was leuk en bezopen en hm yeah.
Oud 28-12-2008, 11:40
Verwijderd
Het is zondag. Alles zit dicht, en het is uitgestorven.
Plus dat het koud is, en ik mis de zon. Hopelijk komt er binnenkort ijs
dan kan ik schaatsen, en daarna lekkere warme chocolademelk drinken
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:47.