Oud 20-01-2009, 19:06
Until My End
Avatar van Until My End
Until My End is offline
Waarom? Waarom heb ik me toen zo afgesloten en heb ik dr niet gewoon toegelaten en naar dr geluisterd? Dan had alles er nu zo veel beter uitgezien en ja, dat weet ik zeker...
__________________
Never back down, never give in!!
http://www.myspace.com/21gunsalutehc
Advertentie
Oud 20-01-2009, 19:09
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Bedankt voor de lieve reacties allemaal.

Vandaag toch nog een gesprek gehad, dat was wel even fijn. Heb voor morgen ook een telefoongesprek afgesproken, ik heb ineens die behoefte aan controle, aan iemand die er wel voor me is maar die me ook in de gaten houdt. Ik probeerde rustig aan weer wat goeds te bereiken vandaag, paar uurtjes gewerkt en geleerd maar het wil allemaal niet lukken. Ik voel me zo ontzettend paniekerig de hele tijd, mijn hoofd stroomt over van de emoties en gedachten en ik kan er niets mee. Ik kan het alleen omzetten in destructief gedrag, mezelf nog meer kapot maken dan al is gebeurd, dan hij al heeft gedaan. Want dat verdien ik. Ik kan alleen wanhopen en voelen dat het niet meer goed komt. Ik geloof haar als ze zegt dat ze me zal helpen, dat ik niet meer alleen ben, maar ik voel het niet. Ik kan alleen verdwalen in mijn gedachten, in de straf die ik mezelf heb opgelegd.. Meer kan ik niet, er komt even niets goeds uit mijn handen. Ik heb afgesproken dat we het vrijdag bij therapie over eventuele opname gaan hebben, doodeng. Ik wil het helemaal niet, maar wat nou als dat de enige manier is? Ik kan me ook niet zo blijven voelen, ik ga binnekort te ver. Het voelt alsof alle controle uit mijn handen glipt en ik zie even geen lichtje meer aan het einde van deze lange zwarte tunnel. Ik wist dat het zwaar zou worden, maar kom op, waarom moet ik hierdoor heen, was ik nog niet genoeg gestraft?

In the light of the sun, is there anyone? Oh it has begun...
Oh dear you look so lost, eyes are red and tears are shed,
This world you must've crossed... you said,

You don't know me, you don't even care,
She said
You don't know me, and you don't wear my chains..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 20-01-2009, 19:27
Verwijderd
Ik heb hoofdpijn en ben echt in de war.
Volgende week is mijn laatste stageweek en ik zou de stichting binnenkort helemaal verlaten omdat mijn werk ook niet genoeg uren biedt.
Ik was alweer druk op zoek naar een andere baan, gesolliciteerd en as vrijdag heb ik een sollicitatiegesprek.
Vandaag werd ik opeens gebeld door mijn baas. Ze had een aanbod voor me. Ik kan een andere functie krijgen, tijdelijk, als ziektevervanging en direct beginnen.
Morgen heb ik een gesprek hierover en het heeft me allemaal zo overvallen. Ik was er helemaal klaar voor om weg te gaan, alles af te sluiten. Maar nu is dit opeens niet meer zo zeker.
En wil ik dit wel? KAN ik dit wel? Ik twijfel echt aan mezelf en vraag me af of het niet te hoog gegrepen is. Straks doe ik het allemaal verkeerd, vergeet ik dingen. En 'we hadden een andere kandidaat maar die viel opeens af. Dus kwam ik weer terug bij jou, en je voldoet aan de minimale eisen. Maar je krijgt wel te maken met de gemeente en hulpvragen enz.' helpt ook niet echt .
Oud 20-01-2009, 22:42
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Ik was echt dolblij toen ik eindelijk van de middelbare school af kwam en iedereen die zei:'De middelbareschooltijd is de beste tijd van je leven' lachte ik heel hard uit.

En nu wil ik terug naar vorig jaar...
Ik mis alles, ik mis iedereen.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 20-01-2009, 23:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Marrel: herkenbaar, over dat willen durven en leuk willen zijn.
@ Nijn: knuffel en sterkte. En fijn dat je zo goed bij haar terecht kunt en probeer alle hulp die je geboden wordt aan te grijpen. }

OT: vanavond de film Odd girl out gekeken op rtl 8...lekkere trigger natuurlijk. Maar het viel nog wel mee gelukkig. En ik ben alle vacatures even zat momenteel, er zit toch niks tussen, zelfs niet voor tijdelijk. Misschien morgen wel *moed houdt* En damn, werk voor morgen natuurlijk weer afgebeld. Ik denk dat ik m'n laatste keer daar al wel gewerkt heb. Tis dat ik nog geld van ze krijg, anders zou ik accuut uit dienst gaan. Ik word toch allleen maar afgebeld. En waarom smst die vriendin nou niet terug. We zouden vandaag afspreken, kom ik speciaal 3 uur naar hier getreind, moet ze opeens de hele dag werken. Als het morgen ook niet door kan gaan, bekijkt ze het maar. Dan had ik net zo goed bij m'n vriend kunnen blijven. Nu maar eens slapen.
Oud 21-01-2009, 08:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb die film ook gekeken. Dat had ik ook beter niet kunnen doen, maar ja. *zucht* Ik ben echt een domme gans en ik heb maagpijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 21-01-2009, 08:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Oma is gisteravond (10over9) overleden. Pff, heavy stuff. Ben er niet helemaal bij vandaag, ga zo maar in bad liggen met een boek. Afleiden en zo. Arme opa. School maar afgebeld, kan me er niet toe zetten. Vanavond maar lekker een patatje met kroket halen, dan is ze er toch nog een beetje. Maandag waarschijnlijk crematie. Chaos in mijn hoofd, bah.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 21-01-2009, 10:00
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Gecondoleerd, neko. Hoe oud was ze, was ze ziek? *dikke knuffel* Veel sterkte.

Ik heb gisteren weer op msn gepraat met mijn potentiële vriendje en hij is leuk om tegen te praten en niet eng enzovoort. =D Alleen moet ik nu ook wel zorgen dat het ook duidelijk is dat ik niet gewoon vrienden wil zijn want dan schiet ik alsnog niet zo heel erg op. Hoe doe ik dat?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 21-01-2009, 10:28
Verwijderd
@ shining: Je kunt het toch op z'n minst proberen? Als het dan niet lukt, weet je dat in ieder geval.

@ Missy: succes. Ik herken het helemaal niet en ik kan er dus ook geen zinnig woord over zeggen, maar het lijkt me frustrerend. Maar het lijkt me ook, als rationele buitenstaander, dat jij met een 8 voor je scriptie en universitair afgestudeerd veel meer kunt dan alleen uitzendwerk.
Oud 21-01-2009, 11:06
Verwijderd
Gecondoleerd, neko. ({)

Ooooh was ik vroeger maar anders geweest. Had ik ze toen maar toegelaten. Maar hoe kan ik uitleggen dat mijn sipheid, mijn afstandelijkheid, kwam van mn depressie en niet van haat tegenover hen? Ik straalde geen vrolijkheid en verbondenheid uit omdat ik met mezelf in de knoop zat, niet omdat ik me van hen wilde vervreemden.. Maar nu lijkt het te laat te zijn, alles wat ik vroeger verkeerd deed.

Of ik had moeten puberen, keihard ingaan tegen alles wat ze zeiden en doen zoals een puber schijnt te doen rond mn 15e, en het dan achter me laten. Maar ja, al dat ge-als.. Het is te laaaaat.
Oud 21-01-2009, 11:44
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Gecondoleerd Neko.

OT: Net goed en wel op na een rotnacht. Ik slaap de laatste tijd heel erg slecht, het duurt lang voordat ik in slaap val en als ik dat wel snel ben, dan word ik midden in de nacht wakker en kan ik écht niet meer slapen. Vannacht dus ook en toen dacht ik even dat ik écht ziek werd, koud, dichte neus, keelpijn, moe. Maar nu voel me, op die keelpijn na, wel goed. Maar het gaat nog niet beter dan gister En laat het aub even opschieten, want ik ga dit weekend met m'n vriend naar m'n oom en tante, jaren niet gezien en ik wil dat eigenlijk niet afzeggen.

Net die vriendin gebeld en ik zie haar vanavond. Heb ik vanmiddag nog even de tijd om een cadeautje voor haar te kopen en wat formulieren in te vullen voor m'n afstuderen en scriptie. En vacatures te zoeken, yeah.
Oud 21-01-2009, 11:48
Verwijderd
Gecondoleerd Neko .

OT: Ik heb twee artikelen gedaan en ik moet er ook nog twee. Nice . Eerst maar eens douchen .
Oud 21-01-2009, 11:56
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
@ Nonaj: als je het niet leuk meer vindt, moet je er gewoon mee stoppen. Er is niemand die je verplicht iets te doen wat je niet wilt, toch? Ik zat in Groningen bij een koor dat een hele erge leegloop kende en (mede) daardoor vond ik het ook niet meer zo leuk. Ik dacht wel, als ik er ook mee stop, word het koor nog kleiner, maar ik ging er gewoon écht met tegenzin heen. Toen ben ik toch naar het grotere, concurrerende koor overgestapt en daar heb ik geen moment spijt van gehad. Ik bedoel maar te zeggen dat jij moet doen wat jíj wilt en je niet te veel van anderen moet aantrekken. Maar ik begrijp dat dat soms lastig is hoor. En wat je schrijfkunsten betreft, er zijn van die cursussen over hoe je een goed paper schrijft en er zijn ook schrijfcoaches die je kunnen helpen... Heb je daar al eens naar gekeken?
Ja maar ik voél me wel verplicht

Ik weet dat die cursussen bestaan ja, maar ik heb al zo veel cursussen gedaan...Faalangsttraining, scriptieversnellingsgroep, assertiviteitstraining...straks ben ik het hele cursusaanbod van Studie Ondersteuning bij langs geweest
Oud 21-01-2009, 13:14
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik transformeer langzaam tot een appeltaart.. Wat zijn die appeltaarten toch gruwelijk lekker
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 21-01-2009, 13:29
Verwijderd
Citaat:
straks ben ik het hele cursusaanbod van Studie Ondersteuning bij langs geweest
En wat dan nog? Ik heb zo'n schrijfcursus gevolgd en heb er heel veel aan gehad. Ik vind het een aanrader.
Oud 21-01-2009, 13:33
Verwijderd
Gecondoleerd Neko*

@Nijn*: Ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd, maar ik wil je veel sterkte wensen.

@Coopergirl: gefeliciteerd!

OT: ik heb eindelijk weer een wat betere dag. Dat mocht ook wel vind ik zelf. Vannacht wat beter geslapen en dan voel ik me overdag wat fitter. Mijn weekdoel heb ik ook al gehaald, dus dat is mooi. Vanavond met pappa uit eten, daar heb ik op zich wel zin in, ware het niet dat mijn eetlust sinds een week verdwenen is en ik heb geen zin in gezeur van pap. Maarja.
Oud 21-01-2009, 14:25
Verwijderd
gecondoleerd Neko*.
Nijn: kop op!
Coopergirl: jaartje dr bij! Feli!

Hiephiep, ik heb mn Schrijven&Presenteren gehaald! Wieh!
En het tentamen over de geschiedenis van Latijns-Amerika ga ik niet eens maken morgen. De vorige heb ik al verknald. Ik doe het vak wel overnieuw. Of ik ga Spaans2 doen. Dan weet ik een stuk zekerder dat ik het haal Toch nog kans op m'n P dus als ik gewoon zo doorga.
Oud 21-01-2009, 15:07
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Ja maar ik voél me wel verplicht

Ik weet dat die cursussen bestaan ja, maar ik heb al zo veel cursussen gedaan...Faalangsttraining, scriptieversnellingsgroep, assertiviteitstraining...straks ben ik het hele cursusaanbod van Studie Ondersteuning bij langs geweest
Ja, dat is lastig. Maar wat zou er gebeuren als je er mee zou stoppen? Hoe erg zou dat zijn? Of kun je niet aangeven dat je best af en toe een bardienst wilt doen, maar niet zo vaak als je nu doet?

En over die cursussen, het is toch alleen maar goed dat ze er zijn en je wordt er vast niet slechter van. Bij Studie ondersteuning denken ze heus niet 'o daar heb je haar weer, die heeft al zoveel cursussen gevolgd.' Je doet het toch voor je eigen bestwil, niet voor hen?

OT: hoe vat ik m'n scriptie van 55 pagina's samen in 50-100 woorden?
Oud 21-01-2009, 15:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
neko, gecondoleerd en veel sterkte de komende periode


ik heb morgen tentamens het gaat zo niet goed, ik ben een grote zeef (ik vergeet zelfs namen van mensen!) en kan al die stof met geen mogelijkheid onthouden.. gaat em niet worden
gister al 6 van de 8 werkstukken (analyse's enzo) ingeleverd nu nog 2 te gaan

oe Coopergirl, van harte gefeliciteerd!
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 21-01-2009 om 15:30.
Oud 21-01-2009, 16:20
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
OT: hoe vat ik m'n scriptie van 55 pagina's samen in 50-100 woorden?
Hoe vertel je aan buitenstaanders in het kort iets over je scriptie? Neem dat als uitgangspunt.

OT: Ik ben vandaag weer veel te druk van binnen. Alles overkomt me en ik erger me groen en geel aan mezelf. Hopelijk is het morgen beter.
Oud 21-01-2009, 16:21
Verwijderd
Alles tintels en ik hyperventileer en ik weet niet meer hoe ik het moet stoppen.

Kutkutkutkutkut opleiding.
Oud 21-01-2009, 16:22
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Ja, dat is lastig. Maar wat zou er gebeuren als je er mee zou stoppen? Hoe erg zou dat zijn? Of kun je niet aangeven dat je best af en toe een bardienst wilt doen, maar niet zo vaak als je nu doet?

En over die cursussen, het is toch alleen maar goed dat ze er zijn en je wordt er vast niet slechter van. Bij Studie ondersteuning denken ze heus niet 'o daar heb je haar weer, die heeft al zoveel cursussen gevolgd.' Je doet het toch voor je eigen bestwil, niet voor hen?

OT: hoe vat ik m'n scriptie van 55 pagina's samen in 50-100 woorden?
Heb ik al gedaan, helpt niets

Ik heb behalve boeken gehaald voor mn paper er verder WEER niets aan gedaan...was zo moe dat ik op de bank in slaap ben gevallen
Oud 21-01-2009, 17:37
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
Citaat:
Gecondoleerd, neko. ({)

Ooooh was ik vroeger maar anders geweest. Had ik ze toen maar toegelaten. Maar hoe kan ik uitleggen dat mijn sipheid, mijn afstandelijkheid, kwam van mn depressie en niet van haat tegenover hen? Ik straalde geen vrolijkheid en verbondenheid uit omdat ik met mezelf in de knoop zat, niet omdat ik me van hen wilde vervreemden.. Maar nu lijkt het te laat te zijn, alles wat ik vroeger verkeerd deed.

Of ik had moeten puberen, keihard ingaan tegen alles wat ze zeiden en doen zoals een puber schijnt te doen rond mn 15e, en het dan achter me laten. Maar ja, al dat ge-als.. Het is te laaaaat.

Het is nooit te laat!!! Rebeleer, strijd, ga je eigen gang, zoek een kamer!
__________________
never get old
Oud 21-01-2009, 18:51
Verwijderd
@rare kwast: Net als je vorige keer bepaalde toetsen zeker weten niet zou gaan halen zeker? Wacht nou eerst maar af, wie weet valt het allemaal best mee.
Oud 21-01-2009, 19:02
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Gecondoleerd Neko*

@Nijn*: Ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd, maar ik wil je veel sterkte wensen.

@Coopergirl: gefeliciteerd!

@ rare kwast het komt wel goed.

@ iduna gecondoleerd.

en verder ben ik sinds een paar weken aan het afbouwen met me citalopram.
3 weken terug zat ik nog op 60mg vorige week zat ik op 40mg en nou ben ik op 20mg.
en ik voel me er wel heel raar door met veel stemmingswisselingen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-01-2009, 19:31
Verwijderd
Neko gecondoleerd en heel veel sterkte!
Nijn: ik weet niet goed wat ik moet zeggen, behalve je veel kracht te wensen om verder te gaan.
kom op meid!
Coopergirl gefeliciteerd, en veel plezier vanavond
OT
ik voel géweldig. Het kan niet op.
Aah, geen idee wat ik met mijzelf aan moet
Oud 21-01-2009, 20:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
onrustig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 21-01-2009, 21:06
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik hyperventileer te veel. Het gaat nooit echt ver want mn vriendje kan me kalmeren maar ik weet niet waar het vandaan komt (weet het wel maar ik ga er niet vanaf kunnen komen).

Enniewee. Ik heb vandaag vet leuk met mn vriendinnetjes gegeten. Ik zit wel goed in mijn vel eigenlijk, toch wel, hoe ontzettend bang/overstuur/wanhopig ik gisterenavond ook was - niet vragen. School is een beetje saai en ik heb volgende week tentamens maarja. Ik leef met de dag. Vandaag naar mn vriendje, morgen koken voor de liefjes, overmorgen geld uit geven. Zaterdag pas hoef ik te leren. (Nee eerder.) (Nee niet.) (Jawel.)

De... dialoog in mijn hoofd die ik af & toe zelfs op papier krijg.

Edit: jaa. Als ik een beetje geluk heb ga ik lekker tóch naar Berlijn, supercool. <3 Ik bedacht me net dat de enige reden dat ik het niet zou doen, was dat ik bang was. En dat is onzin want alles met Biton is leuk zo leuk dus waarom zou dit 't niet zijn? Omdat niemand van m'n diehardvriendinnetjes meegaat? Ach wtf, ik ken de mensen, ik kan toch met ze overweg, gesprekken vallen tegenwoordig niet meer stil. Jaa.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 21-01-2009, 21:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@rare kwast: Net als je vorige keer bepaalde toetsen zeker weten niet zou gaan halen zeker? Wacht nou eerst maar af, wie weet valt het allemaal best mee.
ja ik weet t, ik weet 't alleen toen had ik iets meer onthou vermogen.. nu is het erin en eruit geloof ik
maar je hebt gelijk we zien wel...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 21-01-2009, 21:22
Dakoedam
Avatar van Dakoedam
Dakoedam is offline
Ik zou zo ontzettend graag metro willen rijden!
helaas moet ik nog 5 jaar wachten!
Oud 21-01-2009, 22:43
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Woow, wat een veranderingen opeens op het forum. Heb ik het 1,5 dag heel druk en heb ik geen tijd om hier te kijken, opeens whoej.

Pff, ik heb het nu inderdaad te druk. Maar dat is ook wel goed, want dan denk ik niet teveel na over rare dingen enzo.
Oud 22-01-2009, 07:42
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
2,5 dag goed ziek geweest...

Gelukkig is m'n smaak weer terug en tolt m'n hoofd niet meer. Ik heb opees weer zin in school
Oud 22-01-2009, 10:17
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Dat was het dan...nu is het wachten op de uitnodiging voor de buluitreiking, 25 februari.
Zo even de uitschrijvingsformulieren ophalen en dan ben ik muv de uitreiking voor de laatste keer hier geweest () Ja, ik vind het serieus jammer. Straks vanaf hier 2,5 uur naar m'n vriend treinen, dan ga ik me daar weer vervelen, vacatures zoeken De studieadviseur vroeg net nog wat ik nu ga doen. Heb gezegd dat ik aan het zoeken ben en dat ik eigenlijk de journalistieke kant op wil, maar dat ze daar altijd een andere opleiding vragen. Volgens haar moest ik wel goed kunnen schrijven als ik een 8 voor m'n scriptie had.

Ik ga denk ik nog even wat eten hier en dan maar weg, ik wil wel blijven, maar wat moet ik in godsnaam doen?
Oud 22-01-2009, 13:27
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maagpijn maagpijn. Ik heb echt te slecht gegeten gisteren, daar is maagpijn geen excuus voor.
Maar werken was leuk. Soms denk ik dat ik het best kan. Ik blijf wel veel domme dingen doen en ik ben ook gewoon onzeker, maar zo'n register maken vind ik leuk en ik heb ook mee taart gegeten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-01-2009, 14:18
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Dat was het dan...nu is het wachten op de uitnodiging voor de buluitreiking, 25 februari.
Zo even de uitschrijvingsformulieren ophalen en dan ben ik muv de uitreiking voor de laatste keer hier geweest () Ja, ik vind het serieus jammer. Straks vanaf hier 2,5 uur naar m'n vriend treinen, dan ga ik me daar weer vervelen, vacatures zoeken De studieadviseur vroeg net nog wat ik nu ga doen. Heb gezegd dat ik aan het zoeken ben en dat ik eigenlijk de journalistieke kant op wil, maar dat ze daar altijd een andere opleiding vragen. Volgens haar moest ik wel goed kunnen schrijven als ik een 8 voor m'n scriptie had.

Ik ga denk ik nog even wat eten hier en dan maar weg, ik wil wel blijven, maar wat moet ik in godsnaam doen?
Eh - verder studeren? Als je niet weet wat je wilt, kun je toch nog een master doen? Of zeg ik nu iets heel doms?

OT: SOG SOG SOG. Ik ga nú studeren.
Oud 22-01-2009, 15:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Eh - verder studeren? Als je niet weet wat je wilt, kun je toch nog een master doen? Of zeg ik nu iets heel doms?
Nee, het is niet dom, maar ik heb al 6,5 jaar gestudeerd. En daarvoor ook 6 jaar middelbare school, dus ik ben nu al met al 12,5 jaar lang aan het studeren en ik wil nu wel een keer wat praktisch doen. En verder studeren zonder lening en ov wordt me een beetje te duur. Bovendien zou ik niet weten welke master.

OT: m'n broertje nog gemeet in Amsterdam, op zijn werk. En nog een goede tip van hem gekregen, waarvan ik niet snap dat ik zoiets zelf niet kan bedenken. En vanavond naar het uitzendbureau, ben wel bang voor de eventuele drukte, maar in feite is het dan wel makkelijker om naar binnen te stappen. En ik moet daar verder niks, alleen vragen of ze tijdelijk werk voor me hebben.
Oud 22-01-2009, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Gecondoleerd, neko. Hoe oud was ze, was ze ziek? *dikke knuffel* Veel sterkte.

Ik heb gisteren weer op msn gepraat met mijn potentiële vriendje en hij is leuk om tegen te praten en niet eng enzovoort. =D Alleen moet ik nu ook wel zorgen dat het ook duidelijk is dat ik niet gewoon vrienden wil zijn want dan schiet ik alsnog niet zo heel erg op. Hoe doe ik dat?
Flirten! Regelmatig tussen neus en lippen door laten vallen dat je vindt dat hij er goed uitziet, suggestieve opmerkingen maken die eventueel nog vriendschappelijk op te vatten zijn, beetje meer aanraken dan je normaal zou doen, fysiek klieren...

uhm, ik weet niet of dat als theorie ook werkt Maar ik merk dat dat is wat er gebeurt als er tussen een jongen en mij oppervlakkig vriendschappelijk contact is maar met een iets minder platonische ondertoon.

OT: Waaaaah ik heb zo fokking hard gestudeerd, ik ben een beetje trots op mezelf. Maar het was niet zo heel gezond dus nu heb ik ernstig een week ontspanning (nou ja en werk) nodig! Hopen dat ik vanavond nog genoeg energie heb om te sporten maar noujaaaaa. Klaar! Klaar! Klaar! *dansjedansje*

Doch ich fühl' mich federleicht *neurie*
Oud 22-01-2009, 15:41
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
-_-' Toen ik gisterenavond naar mn vriendje ging ben ik onderuit gegaan met m'n fiets. En nu is mijn knie al de hele dag door pleisters en leggingpantyshit heen op mn broek aan het bloeden. Godver.

Maar! er zijn ook leuke dingen. Vanavond komen twee vriendinnetjes en een vriend eten , jeej, dat is supertof. Morgen mag ik geld uitgeven. En morgen is ook de presentatie van ons kwantitatief onderzoek, waar ik eigenlijk toch wel tevreden over ben. Ik vind dat onderzoeken leuk. Ik heb kaarsen en lekker eten en koekjes en broodjes en morgen duizend dates. Ik heb constant duizend dates, en over een paar dagen al tentamens.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 22-01-2009, 16:09
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Morgen tentamen maar ik kan mijn hoofd er niet toe zetten. Ik ga het dus gewoon verknallen. Heb alleen geen zin om alles tegen mijn "decaan" (hoe noem je zo iemand eigenlijk?) te zeggen dus ik hoop gewoon dat ik minimaal een 4 haal en dan gewoon een her kan doen, dan heb ik weer even de tijd om alles op een rijtje te zetten en gewoon lekker rustig ervoor te leren...
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 22-01-2009, 16:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me coordinator zag ik vandaag voor het laatst.
ik heb haar een DA bon gegeven omdat ze van haar 5 maanden 3 en een halve maand mijn coordinator was.
vanaf de eerste dag dat ze hier was en dat vind ik nou dus erg jammer dat ze weg gaat morgen.
en ik moet morgen werken dus dan bel ik vanaf het werk nog even op me mobiel naar hier.
dan kan ik haar nog even spreken.
en verder komt de huilende en stemmingswisselende lissa deze week weer vaak terug blegh.
en vooral vandaag door me levensverhaal dat we even na keken en vanalles.
want die bespreken ze de 20ste hier in het team.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-01-2009, 17:01
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik moet wat gaan doen. Echt. Op heel veel vlakken moet ik wat gaan doen en ironisch genoeg staat mijn forum niet op het lijstje met vlakken waarop wat moet gebeuren. Waarom zit ik hier dan mijn tijd te verdoen! MAW leren, sufkip! Toets-week! TOETSWEEK toetsweek proefwerktoetsproefwerktoetsweek!11!!!een.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-01-2009, 17:30
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Nogmaals, bedankt voor de lieve berichtjes.

Vandaag voel ik me eindelijk weer wat sterker. De stress van m'n studie is even voorbij, lang leve de onderwijsvrije week. Nu hoef ik me iig niet meer de hele tijd schuldig te voelen omdat ik niet aan het leren ben. Vandaag bijna de hele dag geslapen, ben net een paar uur wakker, even een film gekeken en zometeen moet ik gaan hospiteren. Een kamer die ik eigenlijk best graag wil en hospiteren op het moment dat ik het minst zeker van mezelf ben. Net op het moment dat ik helemaal niet meer zeker weet of ik wel voor mezelf kan zorgen, dat ik er allerminst klaar voor ben om uit huis te gaan. Misschien maar beter als ik die kamer niet krijg. (En toch wil ik hem en probeer ik de best mogelijke indruk te maken). Daarna mag ik weer gaan slapen. Dat is alles wat ik doe, slapen en huilen. Ik ben bezig mijn ritme om te keren en ik weet dat ik niet de hele dag met de deken over mijn hoofd in bed moet liggen, maar het is even niet anders. Wie weet gaat morgen alles veranderen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-01-2009, 18:53
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Nee, morgen de eerste dag van mn LIO en dan raak ik m'n stem kwijt door de verkoudheid. Horror Verder ben ik knalrood in m'n gezicht van de verhoging, echt het juiste moment weer *mopper*

En ik wil alles zo goed doen...
Oud 22-01-2009, 19:15
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Laatste stagedag gehad. Een leuk bosje bloemen, paar handjes enn dat was het dan Weer iets afgesloten! Voelt zo raar. Maar de laatste dag was wel leuk, eigenlijk achteraf alles wel.
Morgen assessment. Best eng, heb geen zin om alles nog een keer over te kijken. Ik kan het wel. En ik heb gewoon zeik aan economie. Hopelijk krijg ik daar niet echt iets over en dan ist goed. Toch?
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 22-01-2009, 19:43
Verwijderd
Wat moet ik met die stroom aan informatie van iedereen? Wat willen ze nou precies dat ik ermee doe? Nou goed. Schud maar van je af, Nattigheid. Verder mag ik weer sporten, dus ik ga me een dezer dagen gauw aanmelden. Gelukkig heb ik de komende drie dagen ingepland op mn werk dus het is gedaan met die zeikerige lege dagen. Zeikerige, lege dagen die prima gingen totdat er weer ontbijtkoek en kruidkoek in huis kwam. bwuh...
Oud 22-01-2009, 19:51
Verwijderd
Ik heb m statistiek tentamen gehaald!
Althans, daar ga ik van uit, want ik heb 7 fout van de 30. Dan heb ik nu mijn minor helemaal voldoende afgesloten en komt dat diploma weer iets dichterbij.

Vandaag wel heel moe en hoofdpijn de hele dag. Zo'n paniekaanval kost misschien toch wel veel energie...
Oud 22-01-2009, 20:30
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
moe en leeg.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 22-01-2009, 20:39
Verwijderd
Aiaiai ik word gewoon gedisst op het forum

Hmmm, te veel stress dus. Russsssstig aan doen. Wat zal ik blij zijn als het zondag is.
Oud 22-01-2009, 21:42
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou dat was vrij nutteloos..
rekenen wist ik niet meer wat ik moest doen (ik dacht achteraf te moeilijk)
en bij AK had ik een totale blackout..
nu wil ik wegkruipen voor een jaartje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-01-2009, 21:44
Verwijderd
Hij was online
maar hij zit nog gevangen.Zal die hoer dus wel zijn.
Maar het fuckte me opeens weer op.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:48.