Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2009, 14:04
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik wil het van de daken schreeuwen. Nee dat is misschien wat overdreven. Maar ik zou er wel met iemand over willen praten. Maar het is nog veel te onzeker en misschien wel helemaal niets. Misschien wel weer zeker helemaal niets, misschien was het wel echt niets.

Of misschien toch?
It makes my head spin.

Nog anderhalve week afwachten en ik wordt nu al maf van mijn gedachten. Arhg!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Advertentie
Oud 10-07-2009, 15:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oké, ik verstuur sollicitatiebrieven en zoek meubels uit, ik voel me erg nuttig en volwassen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-07-2009, 16:29
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben de hele dag wezen werken.
want we hadden gelukkig genoeg werk.
maar na de middag pauze moesten er een stel naar de andere afdeling.
en er waren er al een aantal op de andere afdeling.
en na de laatste pauze mochten we gelukkig terug naar onze afdeling.
want ik voelde me daar niet op me gemak.
en toen we weer bij ons op de afdeling waren zag ik iemand van de leiding die ik al een hele tijd niet meer gezien had.
en ik was blij dat we terug waren want we hadden met een groep grote lol.
en ik kon het ook best wel goed met me ex vinden op de afdeling.
ik heb hem op hyves toegevoegd.
en ik ben benieuwd of hij me accepteert.
en nou ben ik best wel moe enzo.
vanavond maar lekker niks doen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-07-2009, 16:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Oké, ik verstuur sollicitatiebrieven en zoek meubels uit, ik voel me erg nuttig en volwassen
Dat gevoel herken ik, het blijft een rare gewaarwording.

Ik zit zo vol dat er niks uit komt, ik heb de hele middag besteed aan vanalles, maar eigenlijk niets gedaan. Hopelijk gaat dat volgende week beter, dan heb ik al vrij van mijn ene baan, dus hoef ik maar 1 dag te werken bij mijn tweede baantje.
Oud 10-07-2009, 16:37
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Vogelvrij: hoe is het met je scriptie of heb je die inmiddels al ingeleverd?

OT: alweer vrij, het was weer eens weinig vandaag. Ik heb sowieso weinig uur deze week, dinsdag was het ook erg weinig en maandag heb ik helemaal niet gewerkt. Ik vind het niet erg, ik heb geld genoeg en er komen vast nog wel weken dat ik weer veel uur werk, aangezien de komende weken veel collega's op vakantie zijn.

Gisteren met vriendje naar de koopavond geweest. Ik moet een nieuw luchtje want m'n flesje is zo goed als leeg. Dus vanalles lopen spuiten en uiteindelijk niks gekocht omdat ik nooit kan kiezen. (ik had natuurlijk ook gewoon hetzelfde kunnen kopen als de vorige keer ) Morgen denk ik nog maar even terug.

Zo maar eens beginnen met het beslag te maken voor de pannenkoeken. Vriendje komt ook zo thuis, dus dan gaan we lekker pannenkoeken eten
Oud 10-07-2009, 19:08
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hij heeft me geacepteert of hyves.
ik had dat niet gedacht.
maar ik vind het wel leuk.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 10-07-2009, 20:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: Mijn scriptie is ingeleverd, ik wacht nu af of ze wordt goedgekeurd, maar mijn begeleidster zou tot 15 juli weg zijn. Alleen nu kwam ik haar daarnet ineens tegen op het station Ik hoop wel écht écht dat mijn scriptie gewoon wordt goedgekeurd, ik ben er nu echt helemaal uit, zo druk met andere dingen!

En hm, morgen hele dag werken (nou ja, van elf tot vier, maar de bieb is niet langer open dan dat ) en dat vind ik wel een beetje eng, want normaal hoef ik alleen op te ruimen, maar nu moet ik ook andere dingen doen en ik hoop dat dat maar goed gaat, want ik kan eigenlijk niets, alleen boeken innemen en uitlenen, maar dat kunnen die mensen als het goed is zelf ook op die apparaten
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-07-2009, 11:09
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ VV: fijn dat-ie af is, ik hoop ook voor je dat ze goed wordt gekeurd!

OT: schoonmaken, schoonmaken, schoonmaken. Maar straks als alles weer mooi schoon is, ben ik blij.
Oud 11-07-2009, 16:44
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hm, je voedingspartoon omgooien is erg moeilijk.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 11-07-2009, 19:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Rennen, rennen, op je bek gaan, opstaan, verder rennen. Niet nadenken en vooral niet stilstaan. Alles komt immers goed. Het maakt niet uit wat ik met mijn leven doen en hoe ik het doe, de andere keuze was toch altijd de betere. Dus niet zeuren maar zwijgen en doorgaan. Want daar gaat het toch om?

The only way is down,
I can see that now.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 11-07-2009, 19:17
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben straks nog bij 2 collega's op bezoek geweest.
een stel de man werkt bij ons op de afdeling als leiding.
en zijn vrouw werkt in de kantine.
het was wel gezellig.
en we hebben ook over de operatie gepraat.
en ik kom net terug.

de voordelen van de operatie.
je krijgt er een heel ander gezicht van.
je gaat er mooier uitzien.
ik word er niet meer door gepest.
ze lachen me niet meer uit.
ze staren me niet meer aan.

de nadelen van de operatie
ik twijfel of ik dan door me mond kan ademen (okal zeggen ze van wel).
de operatie zelf en alles wat erbij hoort.
hoe je dan wakker word.
of het pijn doet.
of je er naderhand veel dingen van merkt.
hoe dat met me medicijnen moet.
hoe ik het naderhand moet doen allemaal.

ik moet maandag beslissen en ik vind het moeilijk.
ik heb veel vragen opgeschreven want ze vroegen daar of ik dat wou doen.
en eigenlijk moet ik het nou even laten rusten.
want ik ben zowiezo al heel onrustig nou.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 11-07-2009 om 19:22.
Oud 11-07-2009, 19:17
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Verdomme kansen laten schieten en niet weten of je andere moet pakken. Wist je alles maar van te voren. En had ik thuis maar net zo veel dicipline, structuur en orde als opt werk, of als ze denken dat ik daar heb... Nooit zal het 1 keer helemaal goed of vlot gaan.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 11-07-2009, 21:14
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteren hadden we twee jaar verkering en ik had een fotoboekje laten maken met foto's en smsjes van ons uit die twee jaar en het was toch nog op tijd klaar en m'n vriend vond het super leuk Vanavond samen uit eten geweest maar ons favoriete restaurantje was dicht en het alternatief viel een beetje tegen (mixed grill waarvan drie van de vier stukjes vlees niet lekker waren, zwarte saté, het hoofdgerecht kwam al toen we nog aan het voorgerecht bezig waren, cola ipv cola light, etc). Gisteren kwamen er nog mensen m'n huis bekijken en dat was erg gezellig en toen heb ik een tuinkabouter en een bramenplant gehad
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-07-2009, 21:53
Alyssia
Alyssia is offline
Gefeliciteerd Daantje!

En ik voel me de laatste tijd zo.. gevoelloos. Ik leef alleen maar op als híj in de buurt is en dat is eigenlijk altijd zo, alleen niet dat ik dan niks voel (voor m'n gevoel) als hij er níet is.
Stom dit.
Morgen naar Ice Age 3, we moeten wel helemaal fietsen omdat de treinen niet rijden.We kunnen ook met de bus, maar neh, geen zin ofzo.
En daarna pannenkoeken eten
Oud 11-07-2009, 22:19
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
wat een klote gedoe.
ze is weer lekker bezig.
ik schrik ervan.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-07-2009, 00:12
Verwijderd
auwauwauwauw
jezelf verwaarlozen heeft wel voordelen soms, lol, na een gezicht dat serieus 100% verveld is zie ik er beter uit dan na het douchen+scrubben
en het doet minder pijn. ha. huhuh het verdient geen schoonheidsprijs maar het werkt wel.
Oud 12-07-2009, 08:02
Verwijderd
godverdomme. Ik had zon fantastische week. En toen moest ik gisteravond naar de nachtdienst toe, zat de harde kern van feyenoord te rellen in de trein. Dat was echt niet grappig. Tot overmaat van ramp kwam ik later in een onwijs interessant gesprek met twee van die knakkers, en was ik bovenal te laat op mn werk. daar was het heel erg druk, ik had al de hele verdere rit van Rotterdam naar Sjiphol de ogen uit mijn kop gejankt van ontlading -ik kan nog steeds niet tegen mensen onder invloed en de agressie die ze meebrengen- en t was allemaal effe te veel. En toen ik net van mn werk wegging, gedoe met de treinen en wederom ruzie met de assistente. Het lijkt wel of het even niet meezit. Maar he: dan neem ik toch ontslag? Of dan ontslaan ze me maar.
En ik eet teveel en te verkeerd, ik voel me slecht, en ik moet nu dringend slapen want de moeheid slaat toe.
Ik ga hem zo een sms sturen dat ik stiekem hoop dat hij het een paar mensen vertelt zodat die druk van de ketel is. Maar stiekem....pfff..... Kut en zo.
*ratel*
Oud 12-07-2009, 11:46
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ darkfairy: wat voor operatie is het dan als ik vragen mag?

OT: Ik heb het overleefd. Het werken, het presteren, het doen alsof. Het op mijn donder krijgen, de beschuldigingen, het gepraat over wat ik allemaal fout doe. De manieren waarop ik het zelf telkens weer verpest. Het is gewoon teveel. Ik heb hier geen zin meer in.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 12-07-2009, 13:58
Verwijderd
Belghhhh kritiek op het werk, ik voel het ontslag aankomen bij het restaurant.
Ik bleef relax dat ik steeds op alles en nog wat werd aangemerkt. Kijk ik snap het heel goed van hun kant en ik zou ook willen dat ik het werk wat beter kon. Ik ben te druk, loop te snel, maar dat zit in me. Dat is alleen maar door weed/hasj of oxzazepam te onderdrukken. Soms wordt ik super onrustig soms ben ik super relax. fucking onvoorspelbaar.
Ik zat in me hoofd nog om te gaan blowen voor het werk om ze beter te presteren, maar met blowen krijg je weer andere problemen. Dinsdag kan ik eindelijk aan de post beginnen, lekker bewegen en niemand die tegen me gaat bitchen hoe het moet. Belghhhh reintegratie schiet nou op. Ik ga denk ik of voor de catering of orders pikken. Noujah dat is het leven. Ik heb nu zoveel gezien en wil gewoon nu een dagstructuur. Blegh ik had niet moeten tekeer gaan tegen ....... Maarja stom, stom, stom. Ik kom zelden een meisje wat echt bij mij past tegen, maar dat meisje wat ik ken via een psychologie forum 4 jaar geleden. Toevallig vroeg ik haar om een keer wat te doen. Veel herkenning eigenlijk, misschien wel iets leuks. Het leek haar een goed idee, alleen hebben we nog geen datum bepsroken, wanneer komt ze online :@. Nee ik stap er relax in hoor, heb geleerd van me fouten, maar kan wel een soort van date gebruiken, zeker als er herkenning is. Noujah kom dan eens online en hopelijk veranderd ze niet in een keer van mening (denk het niet), maarja met vrouwen weet je het noouit.
Oud 12-07-2009, 14:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
@ darkfairy: wat voor operatie is het dan als ik vragen mag?

OT: Ik heb het overleefd. Het werken, het presteren, het doen alsof. Het op mijn donder krijgen, de beschuldigingen, het gepraat over wat ik allemaal fout doe. De manieren waarop ik het zelf telkens weer verpest. Het is gewoon teveel. Ik heb hier geen zin meer in.
natuurlijk mag je dat vragen.
ze gaan me kaken verder naar boven plaatsen zodat je me tandvlees niet meer ziet.

ot.
zometeen op feest bij me nichtje,
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-07-2009, 14:56
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Gisteravond was echt zo'n mooie, raar, geweldige, geruststellende en nog 10duizend superlatieven-avond!
Afgesproken met twee vriendinnetjes waarvan ik er één al drie jaar niet had gezien of gesproken (was ineens 'gevlucht' naar een ander land en had alle contact met NL verbroken) en het was gewoon net zoals vroegâh, meteen voor binnenkort nieuwe afspraak gemaakt want we hebben elkaar zóveel te vertellen.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 12-07-2009, 16:40
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Het voelt of ik m'n muur in rap tempo zou willen verhogen i.p.v. verder afbreken. Iemand stenen over?
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 12-07-2009, 18:26
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Indigo: dankjewel

Queasy: leuk
Ik heb ook een vriendje, voor het eerst

Zoveel dingen die veranderd zijn in zo'n korte tijd. Er zijn pas twee weken voorbij, het voelt zoveel langer dan dat.
Jammer dat morgen het echte leven weer begint, met zes dagen werken. Al vind ik het werken nog steeds heel leuk, ik moet alleen even in het ritme komen.
Ik vind het wel echt zonde dat ik hier niet meer vrij mijn hart durf te luchten. Misschien moet ik toch maar een dagboek bijhouden, want ik wil dit niet vergeten.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 12-07-2009, 18:32
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Het is uit, mijn oma ligt in het ziekenhuis door een herseninfarct, ik heb me nog steeds niet ingeschreven voor een studie, ik maak me alleen maar zorgen. Het ging de laatste tijd zo goed. Ik baal. Ik baal enorm.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 12-07-2009, 18:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@missy heel veel sterkte een *dikke knuffel*.

ot.
wat ben ik toch een kutwijf zeg.
ik kon het 3 of 4 maanden zonder dat te doen oplossen.
en nou doe ik het alweer 3 zondagen achter elkaar.
ik zie er nou al tegen op om het te vertellen.
wat ben ik toch een trut.
en dan nog het beslissen van die operatie morgen.
ik ben even nogal in de war.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-07-2009, 18:48
Verwijderd
Het gaat echt goed met me. Dat voel ik gewoon. Ik voel me ook relaxed op mijn kamertje nu. Woensdag ga ik weer een nachtje op mijn eigen kamer slapen. En ik wil zo graag weer gaan studeren. Ik voel dat ik het kan en ik heb energie en ik wil wil wil! Mijn normale leven staat voor de deur mensen! Ok, ik moet niet té optimistisch worden, ik weet dat het altijd nog eens fout kan gaan. Door de schizofrenie zal ik altijd gevoelig blijven voor psychoses en depressies zijn ook niet uitgesloten, maar hee, nu voel ik me goed, nu maak ik plannen. Ik ga gewoon studeren op een heel rustig tempo, ik heb een jaar extra stufi en ik kan altijd weer terugvallen op de kennis die ik tot dan toe heb opgedaan. Lig ik er een half jaar uit, ga ik daarna gewoon weer verder, toch? Mijn moeder heeft ook 14 jaar over haar studie gedaan door van alles en nogwat wat er tussendoor kwam. Ik neem de tijd en ik ga doen wat ik leuk vind. Ik denk alleen dat het nu niet meer zo veel nut heeft voor mij om naar liberman vrije tijd te gaan. Ik ga straks studeren en dan ben ik al lang blij als ik wat vrije tijd heb waarschijnlijk. Niet het juiste moment om me voor van alles op te geven. Maar zingen ga ik wel doen.
Oud 12-07-2009, 19:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
een positief iets.
op het feest van me nichtje straks was het wel gezellig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-07-2009, 21:12
kroot
kroot is offline
Zozo terug van een korte vakantie. Het was erg leuk, heb het naar mijn zin gehad. En: Ik ben naar een concert van Laura Pausini daar geweest. Ik zag een poster en ik dacht: ik wil gaan. En aangezien mijn huisgenootje waarmee ik op vakantie was, aanbood om de helft te betalen omdat ik van de week jarig ben, heb ik het gedaan. Het was erg tof!! Eerste keer dat ik zo iets meemaakte.
Wel nog een naar iets: de zondag dat ik weg ging, is er op mijn werk iets brandends door de brievenbus naar binnen gegooid, waardoor de deurmat en de deur en 1 gitaar vlam vatten. En de hele winkel zit onder het roet: de microfoons kun je zo weggooien, gitaren zijn 60% in waarde gedaald. Pfoeee dat is wel even schrikken. Dat worden andere zomermaanden op mijn werk dan ik gedacht had...
Oud 12-07-2009, 21:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Het is uit, mijn oma ligt in het ziekenhuis door een herseninfarct, ik heb me nog steeds niet ingeschreven voor een studie, ik maak me alleen maar zorgen. Het ging de laatste tijd zo goed. Ik baal. Ik baal enorm.
Ah meisje, veel sterkte. Wat naar, zo tegelijk allemaal. Maar je nu maar niet te druk over die studie, dat inschrijven komt wel weer als je je straks weer wat fijner voelt.

@Heksjuh: Wat leuk, een vriendje! Was dat die jongen waar je een paar mee hebt gedated? Waarom durf je hier niet meer je hart te luchten? Zitten er op het forum mensen die je kent?
Oud 12-07-2009, 21:57
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pfffff onrustig.
en morgen beslissen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-07-2009, 00:08
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Dat is lang geleden, een hele avond vol met zware gesprekken, maar wel gesprekken waarbij ik personen die ik al maanden ken ineens echt goed leer kennen.
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Oud 13-07-2009, 08:04
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Grr, toch maar eens een broek van een maatje groter halen, want dit wordt te frustrerend... Zometeen werken en daarna sporten, bleh terwijl ik nu al moe ben
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 13-07-2009, 09:32
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het hele weekend heeft in het teken gestaan van 'de nieuwe auto'. En hoewel ik er geen cent aan ga meebetalen, heeft vriendje het wel steeds over 'onze auto'. Donderdag gaan we een proefrit maken en dan maar hopen dat-ie net zo geweldig rijdt als dat-ie op dit moment lijkt.

Vanmiddag weer werken, niet echt zin in, maar ik moet wat en ik doe het inmiddels toch al op de automatische piloot. Nog steeds niks gehoord van m'n sollicitatie trouwens.
Oud 13-07-2009, 09:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Nog steeds niks gehoord van m'n sollicitatie trouwens.
Als het al een tijdje geleden is, gewoon bellen/mailen om te informeren! Enne, wat voor auto hebben jullie op het oog?

OT: De eerste dag van mijn "halve vakantie": van mijn ene baan (waar ik 3 dagen per week werkte) heb ik vakantie, bij mijn andere baan (1 dag per week) moet ik nog 2 weken werken. Vanochtend ben ik begonnen met "uitslapen" tot 7.15u (luxe, normaal ging om 6u de wekker) en daarna hardlopen. Nu ga ik me nuttig maken in huis!
Oud 13-07-2009, 10:23
Verwijderd
blegh ik had de kutmedicatie wel nodig. ik heb geen echte emoties meer, ben net een robot. Maar baal wel van de bijwerkingen. Noujah morgen de post en de 20ste me kat. En misschien kan ik binnenkort naar de 10mg. Woensdag een afspraak met een vrouw die ik alleen van een forum ken, maar waar volgens mij wel een goede persoonlijkheid in zit. Ik verwacht niets, ik check wel. Maar tijd voor een feestje als ik clean ben.

Blegh zware depressie is echt ziekelijk erg, ik heb behoefte aan rust. ik ben er denk ik bijna.

Blegh wel niet meer werken in een restaurant, maar goed puur gaan voor catering dan maar, ooo
Oud 13-07-2009, 10:45
Verwijderd
Ik ga studeren! Hopelijk deze week nog een afspraak met de trajectbegeleidster om alles te gaan regelen. Verder ga ik na volgende week naar de huisjes, dat is meer zelfstandig. Helaas gaat de jongen uit mijn groep die ik liever hier liet ook naar de huisjes. Maarja. In ieder geval 1 vegetariër extra om tegen hem in te gaan. Ik denk dat ik na de lunch even naar mijn kamer ga, mijn andere gitaar ophalen voor vanmiddag. En verder voel ik me gewoon goed. Volgende week lekker op vakantie!
Oud 13-07-2009, 12:27
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Lentekriebel

Wat fijn dat het weer de goede kant op gaat. Wilde ook al schrijven, pas je wel op dat je niet te hard van stapel loopt? Maar dat ligt bij mij en is gewoon mijn bezorgdheid. Ik denk dat je op dit moment niet op een betere plek kunt zitten om vanuit vooruit te gaan, dus ik vind het alleen maar super dat het nu beter gaat en je weer plannen maakt en hebt. Ik lees dit soort posts natuurlijk tien keer liever, hihi.


Ontopic

Wachten duurt lang, lang lang. Wachten duurt lang.. Er zijn een paar dingen waar ik schijtzenuwachtig voor ben en het wachten gewoon niet voor te houden is. En het WMC is begonnen dus mijn ouders zijn er ook heel de tijd niet, vooral mijn vader. Werk werk werk. Ik zou natuurlijk ook naar het WMC toe kunnen gaan in de weekenden, maarja dan moet ik weer op het weekend wachten En mijn vader weer vragen om kaartjes te regelen, wat hij in alle hectiek weer vergeten is denk ik. Dus nja, dat wordt hem vast ook weer niet. Blaaaaaat.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 13-07-2009, 14:20
Verwijderd
God, wat wordt een mens beroerd van nachtdiensten draaien. Niet van de diensten an sich, maar het gezeik overdag slapen, wetende dat ik vannacht gewoon ook kan slapen en dus maar 2 uurtjes getukt heb omdat ik anders niet meer in mn ritme kom.

@Lentekriebel:tof!
@MIssy: sterkte, meis!
@Heksjuh: tof! gefeli!
@Marrel: niks bouwen! Afbreken is t toverwoord!
Oud 13-07-2009, 14:37
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Nog maar twee weken en dan lig ik heerlijk bij te kleuren in Madrid (L). En daarna nog twee weken alleen maar genieten en feesten bij een vriendinnetje in de binnenlanden van Spanje (Extremadura). Oeh echt, heerlijk!

Net ook even al mijn studieboeken op internet gepleurd, hoop dat ik er snel vanaf ben maar ben bang dat er niet veel animo is voor antropologieboeken (oke, en statistiekboeken ).
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 13-07-2009, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ga studeren! Hopelijk deze week nog een afspraak met de trajectbegeleidster om alles te gaan regelen. Verder ga ik na volgende week naar de huisjes, dat is meer zelfstandig. Helaas gaat de jongen uit mijn groep die ik liever hier liet ook naar de huisjes. Maarja. In ieder geval 1 vegetariër extra om tegen hem in te gaan. Ik denk dat ik na de lunch even naar mijn kamer ga, mijn andere gitaar ophalen voor vanmiddag. En verder voel ik me gewoon goed. Volgende week lekker op vakantie!
leukleuk! wat ga je studeren? en wat zijn dat die huisjes is dat begeleid wonen ofzo?

OT:
vannacht op vakantie! 2 augustus er weer
Zal vast nog wel wat posten. Trouwens het is wel te merken dat het vakantie is.
Er wordt weinig gepost door iedereen..
Oud 13-07-2009, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Indigo: dankjewel

Queasy: leuk
Ik heb ook een vriendje, voor het eerst

Zoveel dingen die veranderd zijn in zo'n korte tijd. Er zijn pas twee weken voorbij, het voelt zoveel langer dan dat.
Jammer dat morgen het echte leven weer begint, met zes dagen werken. Al vind ik het werken nog steeds heel leuk, ik moet alleen even in het ritme komen.
Ik vind het wel echt zonde dat ik hier niet meer vrij mijn hart durf te luchten. Misschien moet ik toch maar een dagboek bijhouden, want ik wil dit niet vergeten.
leuk! Geeft je een vrolijk gevoel he! Wel raar trouwens. Iemand wees mij er laatst op dat vrouwen/meisjes het vaak over vriendJE hebben ipv vriend. Maar het klinkt gewoon zo schattig(A)
Oud 13-07-2009, 17:15
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Donderdag gaan 2 van mijn verstandskiezen eruit en ik zie er echt torenhoog tegenop

Maar goed, eerst morgen nog een dagje werken en dan woensdag naar Harry Potter
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 13-07-2009, 17:52
Verwijderd
Citaat:
leukleuk! wat ga je studeren? en wat zijn dat die huisjes is dat begeleid wonen ofzo?

OT:
vannacht op vakantie! 2 augustus er weer
Zal vast nog wel wat posten. Trouwens het is wel te merken dat het vakantie is.
Er wordt weinig gepost door iedereen..
ik ga life sciences doen (biologie en medisch laboratoriumonderzoek). De huisjes zijn twee huisjes die ook van de kliniek zijn waar ik nu zit, maar dan moet je iets meer zelfstandig doen. Soort begeleid wonen inderdaad.
Oud 13-07-2009, 17:57
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
ik ga life sciences doen (biologie en medisch laboratoriumonderzoek). De huisjes zijn twee huisjes die ook van de kliniek zijn waar ik nu zit, maar dan moet je iets meer zelfstandig doen. Soort begeleid wonen inderdaad.
Leuk Dat heb ik ook gestudeerd (maar dan in Rotterdam) Als je ooit vragen hebt oid moet je het gewoon laten weten Veel plezier en veel succes, is een erg leuke studie al moet je misschien wel even door de theorie van het eerste jaar heen bijten
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-07-2009, 18:07
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ben in het ziekenhuis geweest.
en ik heb me schriftje met vragen meegenomen.
en ze zijn allemaal beantwoord.
de eerste vraag die ik stelde was of het samen kon met mijn wonden.
en toen liet ik ze hem gelijk zien.
en ik heb het me moeder daar gelijk eerlijk gezegd van het am van gisteren weer.
en hij vroeg ook hoe ik het deed en of ik het bij mezelf deed.
en nee het gaat niet samen met die wonden want dan is er een grote kans dat er een infectie in me kaken komt.
dus ik word nou niet geopereerd en ik moet over een jaar naar hem bellen.
en hij zei ook 'je moet eerst beter worden',
en rond 14:30 was ik weer terug hier op de afdeling met me moeder.
en ze bleef nog even op bezoek.
en dat was wel gezellig.
en ik heb me kamer alvast schoongemaakt vanmiddag.
wel met tegen zin maar ik heb het toch maar gedaan want nou ben ik ervan af.
en nou is het lekker rustig hier op de afdeling.
en ik ben blij dat een van me coordinator's nou dienst heeft omdat ze terug is van vakantie.
het is me eerste coordinator en ik kan het er erg goed mee vinden.
en ik heb het hier ook eerlijk gezegd van het am.
en ik ben nou even lekker apart gaan zitten in de kleine huiskamer.
lekker computeren en muziek luisteren met de deur dicht.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-07-2009, 18:26
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Goede keus lentekriebel Heb ook ik gestudeerd

Pfoe ik had zowaar een dagje niet zo veel te doen opt werk, das raar. T weer is wel lekker, morgen op de fiets naar het busstation denk ik i.p.v. met de bus, wel even lekker buiten en gedachten verzetten Trekt het ooit helemaal bij?
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 13-07-2009, 19:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Een huis waar al een vloer in gelegd is, zou stiekem wel heel veel relaxter zijn, maar ja, je kunt niet alles hebben. Deze week maar eens een beslissing nemen: vinyl of laminaat. En al die andere dingen regelen van internet en zo.
Ik wil sollicitaties versturen, maar ik kan niet echt goede vacatures vinden. En verder ben ik blij, want ik ga samenwonen<3
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 13-07-2009, 21:25
Verwijderd
Belgh ik voel me kut klote fuckup.
Werkenloos en las even nog het gesprek hoe ik het weer niet goed kon doen voor haar en bla bla bla.
Jezus man, ik bedoel het niet zo en godverdomme als de emotie te hoog word ben ik de realiteit kwijt en zit ik vol zelfhaat. En vooral de mensen die tekeer tegen me gaan godverdomme.
Het liefst wat de mensen willen is dat je je bek houdt en niks van je laat horen. Dat heb ik ook een tijd gedaan. Fuck waarom is het leven me zo moeilijk gemaakt. Fucking kut reintegratiebureau nemen ze weet niet op, regel dan eens wat werk voor me.
Oud 13-07-2009, 21:51
Alyssia
Alyssia is offline
Heh, ik zit al maandenlang te fantaseren over hoe het zal zijn als ik op kamers ga. Ik ga dus naar Roosevelt Academy in Middelburg en daar wordt zeg maar een kamer voor je geregeld. Ik had mijn voorkeur opgegeven voor een kamer met eigen badkamer en keuken, dus helemaal een appartementje voor mezelf. Nu is er ook opeens een nieuwe woongelegenheid en dat is een appartement dat je met nog twee anderen deelt. Nu blijkt dat de kans dat ik daar kom veel groter is dan de kans dat ik in het appartementje kom waar ik al zo lang zo graag heen wil.
Ik bedoel, ik heb veel vrienden die allemaal willen komen en willen blijven slapen en het is gewoon zó'n gedoe als je met huisgenoten zit. Dat wíl ik helemaal niet. Straks kan ik helemaal niet met die mensen opschieten en dan zit ik daar met tegenzin te studeren, dat wil ik toch helemaal niet? Daar heb ik helemaal niet om gevraagd.
Ik wil gewoon ALLEEN wonen.

En misschien zijn deze kutgevoelens wel voorbarig omdat ik nog helemaal niet weet waar ik kom, maar ik ben nu zó bang dat ik niet kom waar ik wíl wonen.
Oud 13-07-2009, 23:09
Verwijderd
@marrel en daatje: Ik ben wel heel benieuwd naar jullie ervaringen. Heb jij het in Utrecht gestudeerd Marrel? En weet je toevallig of ik daar ook een soort van deeltijd kan doen? Volgen de vakken elkaar op of kun je ook een vak overslaan en toch verder met het volgende blok? En daantje, ik houd wel van theorie .
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:16.