Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2009, 08:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ ~~dolce~~: Wat leuk om je hier weer eens te zien! En wat leuk om te horen dat jullie een (forum)stelletje zijn!

OT: Zit ik in de UB, supervroeg opgestaan en door de zeikende regen hier naartoe gegaan. Doet mijn blackboard het niet.. Daarop staat niet alleen al mijn studieliteratuur van het tentamen dat ik morgenochtend heb maar ook alle data/informatie voor mijn laatste eindopdracht. Ik kan dus gewoon niets doen.. WTF?!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Advertentie
Oud 05-11-2009, 09:49
bladertje
Avatar van bladertje
bladertje is offline
@Nijn*: Hier hetzelfde probleem. Om 13.00 tentamen en ik wilde nog even alle ppts op blackboard bekijken, blijkt ik niet in te kunnen loggen
Oud 05-11-2009, 10:03
Verwijderd
Het gaat heel goed hier. Ik heb een vriend en het is echt heel fijn samen. Ik woon weer thuis, maar ik hoef me niet te vervelen omdat mijn vriend bij me is. Hij is echt heel lief. We doen veel dingen samen, ik kan hem ook moeilijk missen, maar we weten ook dat we gewoon onze dingen moeten blijven doen. Dat hebben we ook afgesproken.

Eergisteren ben ik een beetje stom geweest. Ik zat met het lipje van een blikje cola te spelen en het ging los en viel in mijn cola. Een paar minuten later nam ik zonder na te denken een grote slok, en tada, een lipje in mijn buik. Ik ben naar het ziekenhuis geweest en ze hebben foto's gemaakt maar ze konden niks zien. Gelukkig hebben ze na overleg besloten niet met een slang mijn keel in te gaan. Het moet er maar gewoon uitkomen. Er zit wel een scherp dingetje aan, dus als ik fikse buikpijn krijg moet ik meteen naar een arts toe, maar dat is tot nu toe niet gebeurd dus het zit vast wel goed.

Bij de kliniek is het ook heel fijn. Op maandagavond heb ik huiswerkgroep en dat werkt heel goed voor mij. Mijn vriend is daar nu begeleider van geworden, omdat hij best goed mensen kan helpen met hun huiswerk. Hij heeft zelf net een studie afgerond en is op zoek naar een baan. Op woensdag eten we daar 'savonds en eens in de twee weken spelen we met een grote groep het spel weerwolven. Heel erg leuk! Op vrijdag gaan we allebei naar de G-training en dan lunchen. Helaas is komende vrijdag voor mij de laatste keer omdat ik een nieuw rooster heb en voortaan op vrijdag naar school moet.

Al met al gaat het dus gewoon heel goed met me en heb ik het naar mijn zin. Ik zie een beetje op tegen het komende blok, maar het zal vast wel goed komen. Ik heb gewoon even niet zo veel zin om naar school te gaan omdat ik bij mijn vriend wil zijn. Dat is vast de eerste verliefdheid...
Oud 05-11-2009, 10:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Missy: Ik was toevallig al met zo'n inschrijving bezig, vandaag gebeld, kan morgen terecht. Eng.
@lentekriebel: Wat een verhaal, met dat colablikje! Ik hoop dat je er verder geen last van zult krijgen...
@dolce: Dat is toch niet echt jaren geleden? Mij leek het eerder een maandje of zo...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 05-11-2009, 11:15
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
uh, de laatste keer was ergens in 2008 dus een jaartje geleden...

ot:Mijn intake is uitgesteld... aaaah, nog langer niks... maar gelukkig heb ik nu een heel lief vriendje om me heen....
Oud 05-11-2009, 14:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@eend ik snap trouwens wel dat je het er niet over wilt hebben.
@lentekriebel mooi dat het beter gaat en hopelijk heb je verder geen last van je buik.
@dolce dat was inderdaag lang geleden maar mooi dat het goed met je gaat.
en nog veel mooier dat je een relatie hebt.

ot.
vanochtend stond ik al angstig op met hartkloppingen en trillen en zweten.
maar gelukkig kon ik me rustig houden en ik was ook heel moe.
dus heb ik hier maar even half liggen slapen op de tafel op de afdeling.
en verder heb ik vandaag uitgelegd op de afdeling wat er is.
en ik heb net maar even in het activiteiten centrum een ketting gemaakt en gekocht.
en dat dat hielp maar even mar hij is wel mooi geworden.
en nou blijf ik op de afdeling tot de taxi om 16:30 komt.
en ik ben nog een ding vergeten te zeggen tegen de verpleging.
dus dat ga ik dadelijk nog maar even doen.
en het lijkt nou de laatste 2 weken net of ik me tranen niet kan binnen houden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 05-11-2009 om 17:40. Reden: ongepast bericht
Oud 05-11-2009, 15:18
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Leonoor: gefeliciteerd!

Nijn: dankjewel Succes met je tentamen morgen!

Citaat:
@Heksjuh: Volgens mij pik je teveel van die jongen, of heb je dat in ieder geval gedaan... Je plaatst jezelf en jouw behoeftes zo onder hem.. dat viel me tijdens jullie relatie ook al op. Het lijkt me heel gezond dat je nu eens boos wordt. Hallo, hij houdt gewoon géén rekening met je! Dat hoef je niet zomaar te pikken hoor.
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt. Ik zie het nu ook wel in. En dat helpt echt, sinds ik me dit realiseer voel ik me een stuk beter.

Maar om hem niet helemaal zwart te maken hier, de eerste twee maanden was het echt heel fijn tussen ons. Toen belde en smste hij nog regelmatig, in het begin toen we nog niks hadden en ik nog twijfelde zelfs zo vaak dat ik er een beetje gek van werd En als we elkaar waren was hij altijd heel lief, ook de laatste twee maanden en nu eigenlijk nog steeds. Ik kan me niet voorstellen dat iemand anders ook zo lief en geduldig met me is.
Als ik denk aan die eerste tijd krijg ik wel een brok in mijn keel omdat ik dat wel mis Maar ik realiseer me ook dat ik dat al langer kwijt ben dan toen hij het definitief uitmaakte.

En nu ben ik gewoon boos op hem en ik vind dat het terecht is. Hij heeft me maandag ook wel horen huilen aan de telefoon, hij weet best hoe belangrijk ik het vind om nog een keer te praten. Ik heb hem gisteren toch maar gebeld omdat ik graag voor zondag wil praten, ik ben bang dat het anders heel ongemakkelijk is bij trainen. Maar hij nam natuurlijk niet op en dat had ik ook verwacht, ik weet wel op welke tijden hij wel en niet opneemt. Ik kan wel van mijn kant geen contact opnemen, maar ik wil graag wat dingen uitpraten en ik heb alleen mezelf er mee anders want ik verwacht niet dat hij uit zichzelf belt.
Maar hij houdt me veel minder bezig en ik ben eigenlijk wel klaar met hem. Ik hoop dat ik dat gevoel nog steeds heb als ik hem weer heb gezien.

Morgen tentamen en voor de verandering ben ik weer ziek aan het worden Ik word er gek van, dit is al de zoveelste keer. En ik word gek van mijn rug, misschien was een hele training meedoen niet heel verstandig. Ik wil een ander lichaam, ik word gek van al die kwaaltjes.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 05-11-2009, 15:52
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Morgen laatste stagedag, daarna lekker weekend.. Vrijgezellenfeest van de bijna-vrouw (verloofde klinkt te stom) van mn vader.. Bizar. Denk dat het wel gezellig wordt, daar niet van.. Alleen het is zo een raar idee dat hij gaat trouwen.. En dan nog wat dingen van de bruiloft. Raar gedoe. Ik met mn grote mond ook altijd, moet het toch eens afleren.
Pff.. Drukke weken.. Hoop dat ik snel de cijfers van mn toetsweek weet.. Moet mn P halen in een jaar wil ik naar de uni kunnen dus duimen.. Heb geen zin om te herkansen..
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 05-11-2009, 18:09
Verwijderd
@~~dolce~~: Wat Nijn* zegt: leuk om je hier weer eens te zien! En wat leuk om te horen dat Ruudje en jij een (forum)stelletje zijn!

@Heksjuh: Het is dat ik 'naamzoek', want ik kom hier eigenlijk nooit meer, maar dank je wel.
Oud 05-11-2009, 18:31
Verwijderd
Hee Dolce! Wat leuk je hier weer te zien en wat fijn te horen dat je nu een relatie hebt. Ik zag je laatst nog lopen bij WA, maar je herkende me volgens mij niet. Gefeliciteerd jullie beiden!
Oud 05-11-2009, 18:41
Verwijderd
Hey Leonoor, gefeliciteerd!

Tijdje niet meer hier geweest, erg druk met de behandeling maar ik herinnerde me nog dat hier meerdere jarigen waren vandaag.
Oud 05-11-2009, 18:45
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@leonoor en @sonho gefeliciteerd,

ot.
ik ben blij dat ik goed met de verpleging kan praten.
en ik heb straks nog even met 2 mensen van de verpleging gebeld.
en ik zag dat er straks een film op tv komt die me wel leuk lijkt.
en hoe het werken morgen gaat dat zie ik dan wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 05-11-2009, 18:47
Verwijderd
Gefeliciteerd Leonoor en Sonho!
Oud 05-11-2009, 19:15
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Citaat:
Hey Leonoor, gefeliciteerd!

Tijdje niet meer hier geweest, erg druk met de behandeling maar ik herinnerde me nog dat hier meerdere jarigen waren vandaag.
Gefeliciteerd!

Hoe gaat het verder met je dan, als ik vragen mag?
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Oud 05-11-2009, 19:16
This.is.Emm.
This.is.Emm. is offline
ik vind een jongen leuk (A) en hij mij volgens mij ook, en ik zie hem zaterdag weer!
Ben echt zoo blij, kan niet wachten om hem weer te zien.
Ik voel me ook helemaal op me gemak bij hem, durf helemaal meself te zijn!
en dat wou ik even delen =D
Oud 05-11-2009, 20:08
Verwijderd
@ Nijn*: is het nog een beetje gelukt met je tentamen? Mijn huisgenootje had precies hetzelfde, ook vlak voor het tentamen.
@ Lentekriebel: wat klink je positief Hartstikke leuk voor je!
@ Heksjuh en Roosje (nog, had ik al eerder kunnen doen ): naar voor jullie allebei dat en hoe het uit is gegaan, maar wow, wat zijn jullie alweer goed verdergegaan. Thumbs up, houden zo!

OT: Afwisselend buikpijn van de stress en dan weer rusteloze gelatenheid (dat klinkt tegengesteld, maar is het niet). Ik krijg het binnenkort heel druk, maar kan me er maar niet toe zetten vooruit te gaan werken. En het móétmóétmóét echt!! Ik kijk al de hele week uit naar het weekend, ook zoiets... Maar dan ga ik ook echt goed aan de slag!
Verder ben ik gisteren wel redelijk bezig geweest, ga ik zo nog even 2 uurtjes werken, morgenochtend weer even...Nou, dan heb ik toch nog een beetje m'n best gedaan.

Laatst gewijzigd op 06-11-2009 om 07:50. Reden: foutje
Oud 05-11-2009, 20:12
Verwijderd
sonho, jij natuurlijk ook gefeliciteerd! En Meelfriek ook.
Oud 05-11-2009, 20:12
Verwijderd
kriebels kriebels kriebels kriebels kriebels
Oud 05-11-2009, 20:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leonoor, Sonho en Meelfriek van harte gefeliciteerd

OT: Vandaag echt keihard gewerkt, twee 'stations' in een dag gedaan. Normaal doet een persoon er een en ik heb er twee gedaan, dus werk voor twee Morgen wordt ook onwijs druk want op vrijdag moet alles af omdat je niet kan doorschuiven naar de dag erna en het werk wat er ligt voor m'n collega is zoveel dat ze het niet gaat redden en morgen zitten we maar met z'n tweetjes. Denk dus dat ik een deel van mijn werk laat vallen om haar te kunnen helpen. Is niet ideaal maar ja, je moet wat. Het is ook niet ideaal dat we maar met z'n tween zijn. Ach, iedereen is wel lief en behulpzaam

Verder komt een van m'n beste vriendinnen morgen logeren ik heb er zo super veel zin in. Ze belde vanavond toen ik in de supermarkt liep nog op dat ze waarschijnlijk toch zaterdag naar huis gaat ipv zondag omdat ze geen oppas had voor haar katten en toen was het al zo fijn om elkaar even te spreken. We gaan morgen lekker samen koken en eten en bijkletsen en zaterdag ff de stad in en lekkere dingen halen en dan is m'n vriend er 's middags en dan hebben we nog een avondje met z'n drieen, ook heel gezellig Ik heb met haar een jaar in België gestudeerd en toen was je zo op elkaar aangewezen en we hebben onwijs veel samen meegemaakt, ik kan haar een half jaar niet spreken en haar dan toch midden in de nacht opbellen als er iets is, super fijn. Naja, en zondag is m'n vriend er nog en wil ik eigenlijk een eind gaan lopen als het droog is want nu is het herfst en blaadjes en mooi en dat is lekker En daarna warme chocomel en 's avonds lekker eten koken uit m'n bertolli-kookboek <3

Ik heb zin in het weekend
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-11-2009, 20:39
Verwijderd
Een mens kan nooit weten wat hij wil, omdat hij maar één leven heeft dat hij niet aan zijn voorgaande levens kan toetsen, noch in zijn volgende levens kan herstellen.
Is het beter samen te zijn of alleen te blijven?
Er bestaat geen mogelijkheid om na te gaan welke beslissing beter is, want er is geen vergelijking. Wij maken alles zomaar voor het eerst en onvoorbereid mee, net als een acteur die voor de vuist een stuk speelt. Maar wat kan het leven waard zijn, als de eerste repetitie voor het leven al het leven zelf is? Het leven lijkt daarom altijd op een schets. Hoewel het woord 'schets' evenmin juist is, want en schets is altijd een ontwerp voor iets, de voorbereiding voor een schilderij, terwijl de schets van ons leven een schets is voor niets, het ontwerp zonder een schilderij.
Einmal ist keinmaal. Wat maar één maal gebeurt, hoeft net zo goed helemaal niet te gebeuren.

Volgens mij heb ik dit citaat wel eens eerder gepost. Milan Kundera .
Oud 05-11-2009, 20:46
Verwijderd
Pff eindelijk van alle PO zooi af dat werd tijd
Snap nog steeds niet hoe ik aan die 6,2 voor Economie kon had er keihard aan gewerkt!!

En verder heb ik de hele tijd het idee dat ik te min ben voor best veel mensen omdat ze me uitlachen als ik weer eens mijn mond niet kan houden en iets doms zeg.
Oud 05-11-2009, 21:49
Dith
Avatar van Dith
Dith is offline
Fijn, het gezeik met mijn lijf is even dubbel en dwars teruggekomen... En dat in de tentamenweek!

Heb morgen een tentamen sociologie en de combinatie 'ik heb het vorig jaar al gehad dus het is vast niet zo moeilijk' met 'ik ben doodmoe want mijn lijf wil niet meer' is niet goed voor de studie.
Ik hoop zo dat het tentamen ongeveer dezelfde moeilijkheidsgraad heeft als de diagnostische toets want daar had ik, zonder te leren, 90% van goed. Maarja,datzalwelniet.
__________________
wat een heerlijkheid
Oud 05-11-2009, 22:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Vogelvrij: dat is toevallig dan. Succes met je gesprek morgen, het zal wel meevallen denk ik. Ik denk dat het alleen maar goed is dat je je hebt ingeschreven. Nu krijg je tenminste een beetje begeleiding.
Oud 05-11-2009, 22:52
kroot
kroot is offline
@sonho & Leonoor: gefeliciteerd!! Hoe is het met jullie beide: sonho in de behandeling, en Leonoor toen je hier vaker was was je zwanger, dus zul je nu wel een kindje hebben....hoe is dat?

Fysio heeft rug gekraakt vandaag, geen fijn gevoel is dat zeg. Vandaag op het werk hebben mijn collega's de vloer gelegd. Maar ze zijn echt te dom om plintjes te leggen, zodra je een hoek of een bochtje om moet snappen ze het niet meer. Dus heb ik dat maar gedaan. Als het goed is zijn we binnenkort weer open.
Oud 06-11-2009, 10:00
roosjuh1988
roosjuh1988 is offline
Wooh, ik heb gewoon een 8 voor mijn tentamen. Dat had ik gewoon echt niet verwacht. Ik ben er echt gewoon super blij mee!
Nu hopen dat ik die andere 2 ook heb gehaald.
__________________
#
Oud 06-11-2009, 10:37
Verwijderd
haha, een vriendin stuurde me een stukje uit een horoscoop wat ze erg bij me vond passen.
'Je weet wat je denkt te voelen, wat je denkt te moeten voelen, wat je denkt wel en niet te moeten voelen en wat je denkt dat anderen denken over wat je denkt te voelen' wat kent ze me toch goed
Oud 06-11-2009, 10:46
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Yoo. Ik zou willen dat ik me wat beter kon concentreren, maar tis echt bagger de laatste tijd. Niet zo raar misschien. Maar echt super, super, superirritant.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 06-11-2009, 14:22
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Sonho: Nog gefeliciteerd meis, hoop dat je een hele leuke dag hebt gehad!

OT: Wow. Wat ben ik blij dat deze stress voorbij is Vanochtend tentamen ging goed, net online gekeken en ik heb een 9! Verder al gehoord dat ik m'n tweede eindopdracht waarschijnlijk voldoende heb, maar 't cijfer hoor ik later pas. Verder vandaag laatste eindopdracht gedaan en nu heb ik eventjes een paar uur voordat ik weer moet gaan werken. Maar het blok is voorbij, maandag om 9 uur begint het volgende alweer maar daar denk ik nog maar even niet aan. Vanavond en morgen werken maar zondag lekker uitslapen, met de meisjes lunchen in de stad en de rest van de dag vrij!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 06-11-2009, 16:06
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Goed gedaan Nijn, nog gefeliciteerd Sonho, Leonoor en Meelfriek en welkom terug Ruudje&Dolce!

@Topic:
Klote hulpverlening.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 06-11-2009, 19:03
Verwijderd
ik denk er serieus over na mijn muzieklessen op te geven zodat ik niet meer in het weekend naar huis hoef. Raar hoe dat zo snel kan veranderen.
Oud 06-11-2009, 19:43
Redhair
Redhair is offline
Ik ben zo moe, zo kapot. Midweekje Barcelona met broer en moeder was slopend, meerdere huilbuien en paniekaanvallen gehad met eten, die Spanjaarden zijn ook zo gek op olie, mijn vijand. Zolang ik een eetstoornis heb ga ik niet meer van deze tripjes doen. Afgelopen zomer ook met mijn moeder naar Praag geweest en dat was ook slopend. Ik kan het niet, ben alleen maar met eten bezig. In deze conditie kan ik het echt niet.
Vandaag tweede intake gehad bij eetstoorniskliniek, ik vind het zo zwaar allemaal. Ben ook wat aangekomen afgelopen weken en ik haat het, durf nu überhaupt niet meer op de weegschaal te staan. Moest vanmiddag wel even, maar de psycholoog vond het goed als ik niet naar mijn gewicht wilde kijken. Ik wil het niet weten, als ik nog meer ben aangekomen stort ik in. Voor de behandeling die ik wilde is mijn bmi waarschijnlijk te laag en mijn intaker en ik denken dat ik daar nog niet klaar voor ben. Daar gaat het vooral om aankomen en eten en ik moet eerst weten waar mijn eetstoornis vandaan komt, want als ik nu doelgericht moet aankomen gaat het mis. Ga nu waarschijnlijk voor de pretherapeutische groep, waar meer naar de oorzaak wordt gezocht.
Moet nu even een kort levensverhaal schrijven voor de intakecommisie, yeuuh.

Ik wil nog meer kwijt maar ik kan niet meer. Ik ben op, ik voel me zo belabberd en dik en moe. Ben al een week terug uit Barcelona maar moet er nog van bijkomen.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 06-11-2009, 20:27
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
@ Lentekriebel: Ik was een tijdje in behandeling bij Unit C in t WA huis, maar ben daar nu weg en ga naar het ambulatorium... hopelijk is dat wel wat.
Het zou dus goed kunnen dat je me bent tegengekomen, maar ik ben niet zo goed in het herkennen van mensen.. sorry..

Vandaag was me dag heel wisselend, was die borderline maar even weg....
Oud 06-11-2009, 20:31
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het was een vermoeiende dag op het werk.
en ik was er de helft van de tijd niet met me hoofd bij.
en soms raakte ik weer in een keer in paniek.
ik kreeg op het werk opmerkingen van 'wanneer komt de baby'.
en van 'je neemt het er weer goed van nou je thuis bent.
ze waren dan mischien wel niet lullig bedoeld maarja ik vond het toch lullig midden op de afdeling.
en me moeder heeft gelijk dat ik te dik ben.
dus vanaf morgen ga ik weer echt lijnen.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 06-11-2009, 20:42
Verwijderd
tnx allemaal. En kroot: ik heb inderdaad een kindje; een dochtertje van nu bijna zes maanden. 't is echt een schatje, ben heel gelukkig met haar (en met mijn man natuurlijk ook ).
Oud 06-11-2009, 22:48
kroot
kroot is offline
tjonge, dacht ik dat het wel meeviel met mijn verkoudheid, stond ik vanmorgen op. Fijn als je zo'n hele dag moet zingen. Mijn neus zit echt dicht.
en tsja: rust, reinheid en regelmaat.....
Oud 07-11-2009, 10:40
Verwijderd
Knuf @ Yana en Redhair.

OT:
Het gaat wel weer Tentamens gehad en waarschijnlijk wel gehaald, gister ouderwets bank gehangen met mn beste vriendin die ook is blijven slapen en nu ga ik dit weekend lekker rommelen,dingen doen die zijn blijven liggen. en voorbereiden op komend blok. En mn lamp is er <3 Fijn, werd tijd
Oud 07-11-2009, 11:06
Atelier Madame
Avatar van Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Ik wist niet dat ik bij een persoon die me al sinds groep 7 (!!) van de basisschool dwarszit, nog steeds zoveel haat gevoelens kan hebben. Eigenlijk tegen dr complete familie, muziekvereniging = die familie op de een of andere manier. Zelfs nu ik in een ander orkest speel blijf ik ze tegenkomen, altijd zon verschrikkelijke verwijtende en vijandige houding. Ben blij dat ik zelf anders in het leven sta.
Oud 07-11-2009, 12:22
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sonho: nog gefeliciteerd

Citaat:
@ Heksjuh en Roosje (nog, had ik al eerder kunnen doen ): naar voor jullie allebei dat en hoe het uit is gegaan, maar wow, wat zijn jullie alweer goed verdergegaan. Thumbs up, houden zo!
Dankjewel Al ben ik zeer benieuwd hoe ik er morgen op reageer als ik met trainen zie. Want vorige week was ik na hem gezien te hebben echt nog van slag

Als ik morgen tenminste kan trainen. In de nacht van donderdag op vrijdag heb ik met koorts bijna de hele nacht wakker gelegen. Ik had het ijskoud. Apart dat je het zo koud kan hebben maar tegelijkertijd je aan je eigen lichaam kan opwarmen. Gisterochtend gelukkig geen koorts want ik had tentamen, maar ik heb daarna de hele middag op bed gelegen en in de avond weer koorts. Nu voel ik me gelukkig een stuk beter maar ik werd wakker met allemaal rode vlekken in mijn gezicht. Het ziet er niet uit en mijn hele hoofd jeukt

Maar ik wil zo graag trainen morgen. Al is het maar om te laten zien dat ik me niet op mijn kop laat zitten door hem. En het is misschien kinderachtig, maar ik wil hem duidelijk maken dat ik het echt gehad heb met hem. Vriendschap moet ook van twee kanten komen. Ik heb teveel van hem gepikt, mijn gevoel is ook belangrijk en dat ga ik niet opzij schuiven om hier een vriendschap uit te slepen. Hoe jammer ik het ook vind. Het is echt een lieve jongen, maar blijkbaar alleen als het hem uitkomt. Ik heb zeker geen spijt dat ik iets met hem heb gehad, we hadden het alleen twee maanden eerder moeten uitmaken. Ik heb een fijne tijd met hem gehad en dat mis ik zeker. Ik vind hem ook zeker nog aardig en ik ben nog niet helemaal over hem heen, maar ik erger me dood aan zijn houding en ik ben echt boos op hem. Dus hopelijk voel ik me morgen fit genoeg om te trainen en zie ik er een beetje toonbaar uit, want ik wil hem zo graag laten weten dat ik het niet vind kunnen wat hij nu doet. En het is de enige kans om nog met hem te kunnen praten.

Maar hoe ik er nu uitzie durf ik echt niet naar buiten Beetje jammer dat ik volgende week de hele week verplicht practica heb, dus ik hoop dat het snel wegtrekt want het wordt een heel gedoe als ik niet naar school kan
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-11-2009, 15:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en toen werd ik wakker met een ontsteking.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 07-11-2009, 18:29
Verwijderd
aaaaah ik ben een sukkel, een domme domme sukkel
Oud 07-11-2009, 21:36
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Ik snap niet waarom ik mezelf niet eenzaam voel. Ik begrijp niet waarom ik nu niet liever bij hem zou zijn, waarom ik liever alleen hier ben.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 07-11-2009, 21:42
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
weer een wisselende dag... maar ik ben zo blij met mijn lieve vriendje, vriendinnen,mijn huisje,tommy en Kyra... en heb heart break high op dvd geweldig... Ik voel me goed en rustig,komt ook door de medicatie...

Morgen ga ik naar Derek Olgivie (of hoe je het dan ook schrijft) Spannend!!!
Oud 07-11-2009, 23:18
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ohh Heart Break High >33
En Derek Ogilvie, ik kijk dat wel eens op tv, echt heel bijzonder.

OT: vandaag bij een oud-studiegenootje/vriendin in Gouda geweest. We hebben uren thee gedronken, taaitaai en spekjes gegeten en bijgekletst.
Oud 08-11-2009, 13:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik moest van me moeder mee naar de huisartsen post.
dus ik ging met me ouders daar heen.
en de huisarts zei dat het goed is dat op ben gekomen.
want als ik tot bij me eigen huisarts woensdag had gewacht.
dan kwam ik in het ziekenhuis terecht.
en daar schrok ik wel van.
en het is dus goed dat ik ben geweest.
en ik heb nou pencilline.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 08-11-2009, 14:18
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
en me moeder vroeg aan de huisarts.
of hij niet een andere plek wist voor opname.
en dat had ik het verwacht.
maar me moeder vind het nodig.
dus nou gaat ze het aan me eigen huisarts vragen.
en ik heb boekel maar afgebeld dat ik dinsdag als het goed is weer kom.
en de man van de verpleging die ik aan de telefoon kreeg.
die vroeg waarom ik zelf dacht dat ik dit doe.
en hij wou het weten maar ik zei maar dat ik het dinsdag vertel.
want me vader was erbij beneden.
en ze maakte zich zorgen om me zei hij.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 08-11-2009 om 14:36.
Oud 08-11-2009, 16:08
Verwijderd
Morgen weer naar de psycholoog. Voor de tweede keer nu, minus het intakegesprek. Ik heb tot nog toe niet het idee dat ik er iets aan heb, maar het is natuurlijk nog erg vroeg om dat te kunnen zeggen. Van de man zelf heb ik in ieder geval wel een goeie indruk, dus daar zal het niet aan liggen. Momenteel heb ik ook niet het gevoel dat ik therapie nodig heb. Ik zit wel in een dip, maar daar kom ik zelf wel uit. Ik denk/weet alleen dat ik het op de lange termijn wel nodig heb om me los te maken. Van thuis. Van mijn ouders/moeder. Van de dingen die me belemmeren om gelukkig te zijn.

Op dit moment is de sfeer in huis niet al te best. Met mijn moeder gaat het slecht, al laat ze dat op zich niet openlijk merken maar ik voel het aan alles.
Als ik naar mijn ouders kijk en zie hoe ze elkaar totaal niet tot steun (kunnen?) zijn of met elkaar communiceren denk ik altijd: 'Waarom scheiden jullie toch niet?' Hun huwelijk is geen kwestie van een dip, maar iets wat nooit meer goed gaat komen. Of misschien nooit goed is geweest. Dat zou ook nog kunnen.

Ik vind het naar dat mijn moeder zo ongelukkig is en deels verwijt ik het mezelf. Met mijn vader heb ik minder te doen, want hij ziet toch geen probleem. En juist dát is het probleem. Hij loopt met oogkleppen op. En ik kan zeggen wat ik wil, kwaad worden wat ik wil, en dan lijkt het even alsof de boodschap overkomt maar uiteindelijk verandert er niets. Ik zou haast willen dat hij een keer boos zou worden en emotioneel reageerde, dat had dan in ieder geval nog een bewijs geweest van verschilligheid. Maar nee, ik geloof dat het er niet in zit.
Oud 08-11-2009, 16:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Mijn vingers zouden op het toetsenbord willen ratelen maar ik lijk de energie er niet voor te hebben. God, wat is er toch met me aan de hand? Is dit de nasleep van vrijdag?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 08-11-2009, 18:28
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Citaat:
Sonho zei: Dan heb jij een beter geheugen dan ik.
Ik schrijf dat stuk gedicht van jou wel eens op de muur als ik in de separeer lig.

O.T. Met mij gaat het wel. Net met z'n allen de film "Radeloos" gekeken van Carry Slee. Dat was een trigger voor me. Ging na het eten gelijk op zoek naar laxeerpillen die ik ooit gekocht had, maar kon niks meer vinden. Toen heb ik weer zo vernederend boven de met diarree besmeurde wcpot gehangen Hoe ver wil je gaan...
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 08-11-2009, 19:20
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
en de huisarts zei dat het goed is dat op ben gekomen.
want als ik tot bij me eigen huisarts woensdag had gewacht.
dan kwam ik in het ziekenhuis terecht.
Denk jij een beetje om jezelf?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 08-11-2009, 20:58
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Denk jij een beetje om jezelf?
dat moet ik wel meer doen ja.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)

Laatst gewijzigd op 09-11-2009 om 14:12.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.