Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2010, 19:42
Verwijderd
Ik ga na de vakantie mijn baan opzeggen denk ik. Tenzij het rustiger wordt.
Ik pff het is gewoon druk, en je weet nooit wanneer je klaar bent, en daar kan ik echt slecht mee omgaan.
Ik heb gewoon ritme nodig. Ik moet werken met de feesten, en oh bah.

Verder ontmoet ik als t goed is weer een vriendin van therapie.
Heb haar heel lang niet gezien. En ze is echt tof, samen huilen lachen en sigaretjes roken <3

Laatst gewijzigd op 14-06-2010 om 20:46.
Advertentie
Oud 14-06-2010, 19:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Lastig hè? Ik zit gelukkig op een gesloten afdeling met Ikea kinderbestek. En ik heb mijn kamer laten strippen door een mede bordie en echt, zelfs dingen die ik niet meer wist dat ik ze verstopt had, vond ze Sindsdien heb ik niet meer gesneden. Al zeker een maand gestopt.
Zelf weggooien kon ik echt niet. Dat was alsof ik mijn beste vrienden buiten de deur zou zetten...
Ik neem nu gewoon een tranxene of een diazepam. Mijn medicatie is ook verminderd, dus das wel goed

Nog een knuffel voor DF *knuf*
inderdaad is dat lastig.
en ik kan die dingen ook niet weggooien op de een of andere manier lukt dat niet.
ja als het nodig is mag ik ook een oxazepam nemen.
voor jou ook een *knuffel*.

ot.
vandaag ging het wel.
de taxi dacht dat ik niet naar lichttherapie hoefde.
dus ze kwamen later maar gelukkig kon ik er nog wel terecht.
en de huidarts kwam kijken en was erg tevreden over me.
ik mag nog een maand lichtherapie erbij.
maar me gedachtes zijn er nog steeds.
en ze spelen nou steeds meer op.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-06-2010, 20:35
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik kon het niet tegenhouden.
en de pijn voel ik achteraf pas.
ik heb maar een oxazepam gepakt.
en zometeen in bed tv kijken.
gelukkig morgen weer naar de huisarts toe.
het is een waarnemend huisarts.
want een van de 2 huisartsen die er normaal.
op dinsdag en donderdag zit is op vakantie.
maar volgens de andere huisarts ken ik de waarnemend huisarts wel.
morgen eerst een halve dag dagbehandeling.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-06-2010, 21:03
Verwijderd
even fucked up


oh omg dit slaat totaal nergens op, en dit is dom kneuzig gedrag, maar
pfff zo maak ik mezelf kapot

Laatst gewijzigd op 14-06-2010 om 22:26.
Oud 14-06-2010, 21:18
Verwijderd
M´n kleding heeft de hete was overleefd! En ´t concert was ook leuk, ik heb er geen spijt van En om nog maar wat aan de positieve punten toe te voegen: tot mijn eerste piekersessie heb ik niet gepiekerd. En dan heb ik 'm niet eens zo vroeg op de dag gehouden . Alleen ben ik niet tevreden over wat ik gedaan heb vandaag.. echt bijna niks.. 'k heb hardgelopen, 1 uur gestudeerd , journaal gekeken en gewandeld.. Aargh.. Morgen gaat 't hopelijk beter. Verder zat ik me na 't hardlopen tot nu toe de hele tijd druk te maken over wat ik nog mocht eten, m'n gewicht enz Ik wou dat ik in elk geval vijf kilo lichter ben, dan ben ik vast een stuk gelukkiger. Ik ben een zeikerd en toch blijft 't in m'n hoofd. Morgen weer een dag.. dan gaat 't vast beter.
Oud 14-06-2010, 21:29
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Mijn twee cavia's Rafferty (Cornetto) en Nicky (avromodel) hebben een heel goed huisje gekregen. En Libby vindt het helemaal niet erg om alleen een heel hok te hebben met lekker komkommer en hooi en een wegduik ruimte.

En NL heeft gewonnen, hoera!

Zo , nu wel weer genoeg positiefs
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 14-06-2010, 22:31
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Regendruppel: goed dat je tóch gegaan bent ondanks dat je er zo tegenop zag. Je mag trots zijn op jezelf!

OT: vanmorgen typte ik het ene na het andere punt op papier, daarna kwam ik er echt niet meer uit. Ik heb nu wel een (flut)argumentatie bedacht, maar vrees dat het niet goed genoeg is (maar ik kan niet beter). Ik moet die nu nog even op papier gaan zetten, heb wel een paar losse punten, maar dat moet dus nog tot een mooi verhaal worden gemaakt. En morgen moet het écht af.

Wat zal ik blij zijn als het op papier staat en ik weer even rust heb en dan maar duimen...
Oud 14-06-2010, 22:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik voel me down zonder reden. Ik heb zestig baantjes gezwommen vandaag, dat vind ik wel goed van mezelf, maar ik moet dingen maken voor mijn moeder voor haar verjaardag want dat schoot er vorig jaar bij in, maar ik heb een hekel aan schilderen als ik het niet vrijwillig doe. Helemaal als het om vlinders gaat.
En ik voel me bijna elke dag wel op een moment moe of weet ik het, terwijl ik niet zo heel erg veel uitvoer. Ik weet niet of dat wel gezond is.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 15-06-2010, 01:32
kroot
kroot is offline
Mijn romantisch lied is af, ook de analyse van Bach. Beter laat dan nooit. Nu hopen dat ie het nog enigzins goed vindt. Ik ben er zelf niet echt tevreden over namelijk.
Morgen theorie tentamen waar ik dus het lied en de analyse moet inleveren, verder krijg ik nog praktische solfege. En tentamen piano. 's avonds moet ik naar Rotterdam, koor van een studiegenootje overnemen.
nu slapen
Oud 15-06-2010, 08:29
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Ik ben niet genomineerd voor de prijzen, terwijl sommige gewoon voor 3 dingen. Zeker nu is dat niet goed voor mijn zelfvertrouwen.
Oud 15-06-2010, 11:22
Verwijderd
wauw, mijn vriendinnetje is echt een psychisch wrakje geweest vorige week.. en het gaat nu zo veel beter met haar <3
haha, ik ben benieuwd wat een psycholoog van mij zou zeggen iet als 'ja, daar kunnen we na twee sessies nog niks over zeggen' gelddtrekkerij!
Oud 15-06-2010, 13:38
Verwijderd
Waarom gaat mijn hartslag altijd zo verschrikkelijk omhoog als ik iemand ga bellen? Echt super irritant Vooral omdat ik voor mijn werk veel onbekende mensen moet bellen..
Oud 15-06-2010, 14:10
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Geen idee waarom ik me uitgerekend dit jaar zo onrustig voel op 'jouw' dag. Misschien omdat mijn leven zo snel verandert en ik geen supporter heb die vanaf de zijlijn toekijkt, die me steunt in alles wat ik doe en me af en toe een peptalk geeft op dagen/weken zoals deze. Ik denk dat dat het is.
Oud 15-06-2010, 14:32
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het loopt allemaal niet zo lekker, ik weet niet, beetje chaotisch, vermoeiend.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-06-2010, 15:19
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nou, het is af.
Wat was dat een beproeving zeg.
En nu ben ik zo bang dat het niet goed genoeg is, maar ik kan alleen maar afwachten en ik heb m'n best gedaan.

Nu maar eens een beetje gaan relaxen en zo boodschappen doen, want van gezond eten is de laatste paar dagen niet zoveel terecht gekomen.
Oud 15-06-2010, 18:55
Verwijderd
Nog 2 dagen en dan weet ik of ik een diploma heb of niet
Oud 15-06-2010, 19:33
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik merk de laatste tijd echt dat ik in de afgelopen twee maanden op het werk zo gegroeid ben. Begin april heb ik een aanvaring gehad met een van onze immunologen en daarna heb ik echt een rottijd gehad, nam m'n werk mee naar huis, sliep slecht, vatte alles verkeerd op, had het niet naar m'n zin op het werk, zag overal tegenop maar de laatste tijd gaat het weer stukken beter. Het is eigenlijk gekomen sinds ik een fout gemaakt heb waardoor ik (+ diezelfde immunoloog die beloofd had te blijven, eigenlijk een half uur maar dat werd anderhalf uur) tot zeven uur op het werk gezeten heb. Maar blijkbaar heeft zij dat wel positief opgevat want ik ben toen wel rustig gebleven, heb alles opnieuw gedaan en zonder te mokken zolang doorgewerkt in m'n eentje. Zij is toen ook langer gebleven maar ze kwam na het weekend wel gelijk vragen of ik nog op tijd was (had een etentje) enzo, heel leuk. Sinds die tijd is het contact zo anders. Ik ben gegroeid in m'n werk, kijk anders naar dingen aan, pak dingen anders aan, sta anders in de groep van collega's en het contact met de immunologen is ook anders en daar ben ik blij mee. Niet alleen ik ben gegroeid maar zij reageren ook anders op mij, zij hebben er ook wat van geleerd en dat vind ik tof. Kreeg de laatste tijd al signalen dat ze nu juist erg tevreden waren over m'n werk (nadat ik eerder door m'n teamleider op het matje geroepen ben omdat ze vonden dat ik dingen bot aanneem en bot reageer). Hoorde het vandaag ook van een collega en kreeg een complimentje 'dat is echt perfect uitgewerkt' wow, was ik wel even stil van maar vind het wel erg leuk. Zo bizar dat er zoveel kan veranderen in een keer. Hoop wel dat het zo blijft en het niet doorslaat of weer terugvalt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-06-2010, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Ik merk de laatste tijd echt dat ik in de afgelopen twee maanden op het werk zo gegroeid ben. Begin april heb ik een aanvaring gehad met een van onze immunologen en daarna heb ik echt een rottijd gehad, nam m'n werk mee naar huis, sliep slecht, vatte alles verkeerd op, had het niet naar m'n zin op het werk, zag overal tegenop maar de laatste tijd gaat het weer stukken beter. Het is eigenlijk gekomen sinds ik een fout gemaakt heb waardoor ik (+ diezelfde immunoloog die beloofd had te blijven, eigenlijk een half uur maar dat werd anderhalf uur) tot zeven uur op het werk gezeten heb. Maar blijkbaar heeft zij dat wel positief opgevat want ik ben toen wel rustig gebleven, heb alles opnieuw gedaan en zonder te mokken zolang doorgewerkt in m'n eentje. Zij is toen ook langer gebleven maar ze kwam na het weekend wel gelijk vragen of ik nog op tijd was (had een etentje) enzo, heel leuk. Sinds die tijd is het contact zo anders. Ik ben gegroeid in m'n werk, kijk anders naar dingen aan, pak dingen anders aan, sta anders in de groep van collega's en het contact met de immunologen is ook anders en daar ben ik blij mee. Niet alleen ik ben gegroeid maar zij reageren ook anders op mij, zij hebben er ook wat van geleerd en dat vind ik tof. Kreeg de laatste tijd al signalen dat ze nu juist erg tevreden waren over m'n werk (nadat ik eerder door m'n teamleider op het matje geroepen ben omdat ze vonden dat ik dingen bot aanneem en bot reageer). Hoorde het vandaag ook van een collega en kreeg een complimentje 'dat is echt perfect uitgewerkt' wow, was ik wel even stil van maar vind het wel erg leuk. Zo bizar dat er zoveel kan veranderen in een keer. Hoop wel dat het zo blijft en het niet doorslaat of weer terugvalt.

Helemaal top!
Wat mooi dat het opeens zo om kan slaan, en ik denk niet dat het terugvalt hoor.
Jij hebt vertrouwen, zij hebben vertrouwen in jou. Dus dat zit wel goed

@micromensje: same here. Heb je er een goed gevoel over?
(vragen mensen ook telkens aan mij, en ik wil er niet op antwoorden, want ik zie het gewoon wel, maar toch was ik benieuwd of jij er wel iets over kan zeggen )

OT:
ja het gaat nu wel oke. Gisteren een kleine terugval gehad, waar ik me nu diep voor schaam. Vandaag gewerkt, en het was lekker. Rustig met z'n tweetjes. Nu lekker in bed, en morgen een gala. Het leven voelt goed nu. Alleen weet ik ook dat het zo weer om kan slaan.
Nog 1 dagje met mijn seroquel.
Oud 16-06-2010, 08:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ben veel te vermoeid. Hij houd me ook veel te veel wakker 's avonds..
Maar ik ben wel gelukkig.
__________________
mijn handtekening
Oud 16-06-2010, 09:42
Verwijderd
Het is kut als je al 1.5 jaar depressief bent,
Je vecht als een bezetene en het alleen maar slechter gaat,
Je jezelf ziet wegzakken en verlangen naar de dood.

Life sucks.
Oud 16-06-2010, 13:53
Verwijderd
@Queasy: Ik zeg dan wel steeds dat het gelukt is, maar de onzekerheid slaat toch weer toe. Hoewel ik vrijwel zeker ben van een diploma ben je toch altijd bang dat je net op 1/10 gezakt bent ofzo ^^
Oud 16-06-2010, 14:39
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ok, het ziek zijn komt dus van mijn psyche en alle gezeik van de afgelopen week. En bedankt. Nu heb ik ook weer heel erg last van mijn nek. Niet leuk, maar vind het moe zijn nog het vervelendst. Snap sowieso niet waarom bijvoorbeeld een depressie bij mij zo fysiek toeslaat. Krijg je de horen dat de ptss dat ook doet. En je dissociaties. Lekker dan. Mag ik even ergens gaan zitten verdwijnen, want ik haat dit kt lichaam, dit kt hoofd en alles wat er in zit en bij hoort momenteel heel erg.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 16-06-2010, 17:33
Little_lady
Little_lady is offline
Volwassen noemen ze dat. Er gaat 1 klein dingetje niet zoals hij graag wil en het huis is te klein. Wat doe ik hier nog? Ik ga straks mooi naar schoonpaps en -mams, ook al is vriendje er niet. Alles beter dan nu op deze plek, en mijn schoonouders zijn gewoon ontzettend leuk.

Oh en bijna het papierwerk van dit jaar af, woei. Alleen nog even afronden, dan nog 2 tentamens en een eindgesprek en dan zit het jaar erop. Ik heb het jaar gewoon ruim gehaald, wie had dat gedacht... Sterker nog, als ik de 2 tentamens haal heb ik m'n P. De enige die daar meteen al in geloofden waren vriendje en m'n PB'er, krijgen ze dan toch gelijk?
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 16-06-2010, 17:34
Verwijderd
droomvlucht: kun je steun zoeken bij familie en vrienden?
OT:
Vanavond gala.
Oud 16-06-2010, 20:09
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik voel me kut.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 16-06-2010, 21:05
Verwijderd
Ik ben lekker opgeschoten met studeren vandaag
Oud 17-06-2010, 08:46
Verwijderd
Wat een klote dag,
Ik kan wel janken en dat doe ik dus ook lekker.
Oud 17-06-2010, 10:04
Vanilia
Avatar van Vanilia
Vanilia is offline
Ik ben in het asiel geweest. Heb een fantastische hond gezien, ben verliefd. Heb hem besproken met het Asiel, vrijdag ga ik nog een keer terug. Hopelijk gaat manlief weer mee. Hem overtuigen is nog het lastigst. Vrijdag mogen we met de hond gaan wandelen en spelen om te kijken naar de klik. Voor mijn vent gaat het allemaal iets te snel, ik zie het helemaal zitten maar hoe krijg ik dat in zijn hoofd?? De kittens gaan zondag allemaal verhuizen wat een afscheid is maar het is goed. Hij vind het gewoon lastig dat ik een hond nu al wil. Beetje gezeur misschien maar ik kan er slecht mee omgaan. Een hond betekend veel wandelen, dat is voor mij ook belangrijk zodat ik in beweging blijf. Daarnaast lekker spelen met m, kroelen en alles wat onze kat niet doet haha! Ik hoop dat hij vrijdag overtuigd is!
__________________
Fe este dia que hora
Oud 17-06-2010, 13:37
Verwijderd
Pfff, nog een uur!!!!

Laatst gewijzigd op 17-06-2010 om 13:48.
Oud 17-06-2010, 15:24
Verwijderd
fuck een her op 2/10 cijfers veel lager dan gedacht snap er geen k*t van
Oud 17-06-2010, 17:33
Verwijderd
Dat is echt balen micromensje!
Vooral als je het niet ziet aankomen.
Ik ben wel geslaagd

OT:
Blij dus. Ik heb zo in spanning gezeten
Zelfs mijn opa moest zowat huilen.
Oud 17-06-2010, 17:43
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hmm als ik dat ding niet wegleg.
dan praat me coordinator niet meer met me.
en ik vind het zo lastig om ervan af te blijven en het weg te leggen zei ze gisteren.
vandaag weer voor niks bij lichttherapie geweest want er was weer niemand.
maar ik was teminste op tijd thuis.
en morgen moet ik weer werken.
ik heb al gehoord dat er 30 gasten van andere bedrijven bij ons op de afdeling komen werken morgen.
maar hoe dat gaat zie ik morgen wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-06-2010, 18:56
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
ik ga maar is in bed tv kijken.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 17-06-2010, 20:13
Verwijderd
Fijn, ik ben nu al een aantal dagen lichamelijk ziek. Iedereen in rep en roer omdat ik van de nieuwe medicijnen ziek kan worden omdat de leukocyten te laag zijn. Het lijkt er op dat dat niet het geval is gelukkig. Vanochtend leek het allemaal over te zijn. temp van 37,1 en de hoofdpijn zo goed als weg. Iedereen opgelucht, maar vanmiddag steeg mijn temp weer tot 38,8. Ik zweet als een otter en heb bonkende koppijn, maar het vervelendste vind ik nog dat ik op deze manier niet naar huis kan het weekend en zo mag ik ook niet met ontslag volgende week. Maar hopen dat het snel over is.
Oud 17-06-2010, 20:49
Verwijderd
@lentekriebel: Beterschap! En dankzij jouw berichtje kom ik erachter wat een moeilijke term in mijn boek (hfst over schizofrenie) betekent.. tekort aan bepaalde witte bloedcellen dus

Twijfels.. morgen moet ik weer naar de psychiater.. Zou 't een goed idee zijn om te vertellen dat ik er best tegenop zie om te komen? (als ze om de reden vraagt: aangezien ik me de vorige twee keer achteraf behoorlijk klote voelde en nu bang ben dat ik (weer) op mijn kop krijg (terwijl ik geloof ik niks misdaan heb).. Ik ben bang dat ik in haar ogen weer iets niet helemaal goed doe . Maar ik heb geen zin om te discussiëren over de vorige twee keer.. Of moet ik gewoon doen alsof er niks aan de hand is...? Dat klinkt ook een beetje vreemd

Wel weer lekker gestudeerd vandaag en ik ben naar de fietsenmaker geweest, nu doet ie het weer perfect!
Oud 17-06-2010, 22:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Queasy gefeliciteerd dat je geslaagd bent!

OT: heb ik niks meer om handen, slaap ik weer te lang, waardoor ik de hele dag hoofdpijn heb en duf ben en niks doe... morgen ga ik vroeger opstaan en strijken en winkelen want ik heb echt zomerkleren nodig.
Oud 18-06-2010, 00:46
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Oxa op en nog steeds wil er niet geslapen worden. Ik word hier zo moe van. Wat een lekkere dubbelspraak ook. Vandaag al toch maar sigaretten gekocht, maar het wordt er niet rustiger op. Therapie deze week was ook erg zwaar. Wel goed, maar zakte echt weg op het eind. Zag de kamer niet meer en toen besefte ik me dat het echt weer foute boel wordt. En dat terwijl ik bezig ben met mijn overgang naar Eindhoven. Waar ik volgende week in de stabilisatiegroep begin. Tenminste als ik niets hoor tot dan. Geen nieuws = goed nieuws. En dan, allemaal nieuwe mensen. Tenmidden van deze chaos. Merk ook dat nu ik moe ben het zo moeilijk is om niet in meervoud te schrijven, maar heb me ooit gezworen om dat niet te doen. Kan me zelf soms ergeren aan de mensen die zo uitgesproken huun diss. stoornis neerzetten op internet en dan zou ik er zelf aan beginnen. Maar ben gewoon heel moe nu, de laatste dagen, weken. Dat mijn controle wegzakt, dat het geleefd worden wordt en dat je soms echt aan jezelf gaat twijfelen. Hallo, ben ik er nog, ben ik dit, houd je bek dicht, dit wou ik helemaal niet zeggen en bemoei je met je eigen zaken. Grmbl. Probably even saying too much right now. Maargoed, moet mijn ei toch ergens kwijt kunnen. Alsof de Gestapo op internet achter elk hoekje vandaan kan komen. Ja, ik weet, heel fout voorbeeld. Maar zoals ik er zelf een hekel aan heb, verwacht ik zelf ook gelijk iemand die op me neer stampt en zegt rot op met je onzin en ga in een andere wei zitten blaten. Maakt de achterdocht die lonkt ook nog even compleet. Wat een feest, wat een feest.
En nu hup dat bed van me toch maar in, want ik kom er toch vast weer niet uit voor de honden uit moeten. Met de nadruk op dat laatste.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-06-2010, 10:02
Verwijderd
@ Quesy: gefeliciteerd
@ Micromensje: heel veel succes met je her
@ Missy 1-0: niet teveel druk maken of het wel of niet goed is. Je hebt er hard voor gewerkt, het is af en nou moet je gewoon rustig afwachten en genieten van je tijd

OT. gesprek gehad met psychologe. Echt heel relaxt was dat, aardige vrouw. Ja, ik voel me nu wel positief.
Oud 18-06-2010, 12:28
Verwijderd
Pfff, ben echt nog doodop van dat ziekenhuisgedoe. M'n hele bovenarm doet pijn (van de arm waar het infuus in zat), een soort spierpijn met beetje rode vlekken (niet echtop de huid, meer eronedr). /tmi Hopelijk is dat normaal.

Verder gaat het op en af. Ik word vooral heel moe van m'n hoofd.
Oud 18-06-2010, 13:06
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Laat maar.
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-06-2010, 13:25
JJoosje
Avatar van JJoosje
JJoosje is offline
Ik ben het een beetje zat. Ik moet ergens op afreageren. Alles gaat fout buiten mij om en ik word er (mede) de dupe van. Iemand tips?
__________________
Geluk is slechts het gevoel dat je hebt als je je weerstand hebt weerstaan.
Oud 18-06-2010, 16:51
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Weer niks gedaan vandaag. Misschien moet ik de laptop maar eens een paar dagen tot verboden terrein verklaren. Ik voel me zo nutteloos. Vriendje heeft het enorm druk met zijn werk vroeg weg, laat thuis, vanavond gaat hij nog bij een nieuwe sport kijken, en ik kan uitslapen en heb zeeën van tijd en doe niks.

Zo maar eens boodschappen gaan doen en koken zodat hij tenminste meteen kan eten als hij thuiskomt en nog naar die training kan.
Oud 18-06-2010, 17:05
Verwijderd
Niet naar huis dit weekend, ik heb nog steeds koorts. Steeds is het 's ochtends goed en in de middag stijgt de temperatuur. Ik heb nog een internist aan mijn bed gehad maar die zei dat het waarschijnlijk gewoon een virusje is. Gelukkig maar, des te sneller ben ik er vanaf. Ze blijven paniekerig doen vanwege die medicijnen, maar goed, beter te veel zorg dan te weinig.
Oud 18-06-2010, 17:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
het werk begon met een angstaanval.
omdat er 30 onbekende mensen van andere bedrijven op onze afdeling kwamen werken.
maar ik zat gelukkig samen met iemand van mijn afdeling.
de mensen van mijn afdeling zaten allemaal aan een band.
en de mensen van de andere bedrijven zaten gelukkig aan de andere band.
maar verder was het wel gezellig,
alleen ik voel me de hele dag al licht in me hoofd.
en ik voel me weer angstig.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 18-06-2010, 18:54
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Ik ben het een beetje zat. Ik moet ergens op afreageren. Alles gaat fout buiten mij om en ik word er (mede) de dupe van. Iemand tips?
Geen oud servies liggen om te smijten? Stuk hardlopen tot je niet meer kan, even alles in rap tempo opschrijven wat je dwars zit en het dan verscheuren of voor mijn part verbranden. In een kussen slaan. Het rennen wilde mij vaak helpen, alleen nu laat de conditie van mijn lichaam dat niet meer zo toe en probeer ik het dus in overige dingen te zoeken. Kan ook nog wel andere dingen verzinnen maar daar raak ik mijn woede nooit mee kwijt (muziek luisteren, creabea bezig zijn etc). Of je moet al eens proberen echt heavy muziek heel hard op te zetten.

Ontopic:

Ik ben echt zo gebroken weer lichamelijk. Krijg hier zo de *** van. Morgen ook nog naar Breda voor pupcursus en dan verjaardag van mijn man. Ik wil-dit-niet-meer. Stom lichaam!
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 18-06-2010, 20:37
Verwijderd
Vandaag kwam de brief waar ik al 2 weken naar uitkeek: Ik ben toegelaten tot de UU! Dat is echt een opluchting!

Bij de psychiater ging 't beter dan de vorige 2 keer.. al werd ik achteraf op de fiets toch kwaad omdat ze me maar niet lijkt te geloven/begrijpen op sommige punten des te meer omdat ik er niks van zei.. ik liet 't gelaten over me heenkomen. Waarom weet ik nooit de juiste woorden te vinden / ben ik zo traag? Maar goed, nu leg ik 't naast me neer, volgens mij gaat ze 't toch nooit begrijpen.. Jammer, maar helaas. Verder krijg ik nog wat meer risperdal, dan gaan die vervelende camera/achtervolgingsgedachten hopelijk weg en komen ze niet telkens weer terug. Nu maar hopen dat ik geen bijwerkingen ga krijgen... daar heb ik net van alles over gelezen dus daar ben ik wel 'n beetje bang voor.
Oud 18-06-2010, 21:17
Verwijderd
Ik ben even niet meer zeker over alles en dat geeft een heel vervelend gevoel.
Oud 18-06-2010, 21:37
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Ik was vandaag zooooooooooooooo kwaad! Onze zuiderlijke naast Egyptische medemens zat ik kind dat huilde te negeren. Ze had snoepjes gepakt en toen haar moeder haar boos toesprak, legde ze het terug. (Je kunt ook op een normale manier je kind aan spreken). Dat meisje helemaal over d'r toeren en haar zusje in de buggy kreeg alle aandacht, maar dat meisje werd compleet genegeerd. Het meisje probeerde vanalles. D'r moeders hand beetpakken, nee, ze werd weggeduwd. Ik ben snel de winkel uitgegaan. Ik was zó enorm pissig!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 18-06-2010, 22:25
Little_lady
Little_lady is offline
Woei, vanmorgen een goede echo en vanmiddag een geweldige jurk uitgezocht met schoonzusje. Nu wel erg moe maar ik kan niet slapen, pff. En hondje doet lief, wat is ze toch leuk. <3
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 18-06-2010, 22:32
kroot
kroot is offline
heftig dagje. Voelde me vanmorgen erg kut, durfde niet de deur uit etc. Dus afspraak was: therapeut bellen. Deed ik maar hij was vrij, ze vroegen of ik nog iemand anders wilde spreken maar ik zei nee. En degene die 1x per week bij mij aan huis komt, was ook vrij. Eerst een telefoontje van mijn hoofdvakdocent, nam ik niet op, waar ik bleef. Toen smsje van studiegenootje. Uiteindelijk die maar beantwoord en gezegd dat ik ze allemaal iets moest vertellen. Ik was uiteindelijk om 16.00 ipv 10.00 op school. Hoofdvakdocent zei: wil je vertellen wat je al eerder aan mij hebt verteld, ik zei ja. Nouja vertel dat ik in behandeling was voor depressie en dat het de laatste tijd niet zo goed gaat. Ze reageerden opzich wel oke. Ze dachten al dat ik kwam om te vertellen dat ik óf ging stoppen met mijn studie óf zwanger was. Nouja opzich wel grappig. Alleen ik vat dan alles weer extreem negatief op. Zwanger; vinden ze me dan zoveel dikker geworden, of ben ik gewoon dik, of wat...wel een beetje opgelucht nu.
Verder heb ik vrijdag concert en zag ik van 1 stuk mijn partijen pas gisteren. Niet echt een probleem ware het dat het melodisch slagwerk is en heel veel snelle loopjes. Mijn docent speelt ook mee, dus ik probeerde hem te overtuigen dat hij die partij moet spelen, en ik de tamboerijn die ik wel zo weg speel. Hij had ook geen tijd om die partij te studeren en hij zei: ja jij speelt veel sneller van blad dan ik, dus doe jij maar. Maar hallo: ik werk morgen de hele dag, zelfs tijdens voetbal. Dus is heb net met zachte stokken een beetje zitten oefenen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:09.