Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2010, 17:34
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag was ik nog vrij.
dus maar even met een meisje dat stagiare is waar ik werkte.
naar haar paard geweest daarna even bij haar thuis geweest.
en toen nog even naar het dorp geweest.
ik had nog een nieuwe kalender nodig.
dus heb ik een loesje kalender gekocht.
ik vind die teksten altijd zo leuk.
ook nog een paar sokken gekocht.
nou probeer ik het rustig aan te doen de rest van de avond.
en morgen weer vroeg op en naar dagbehandeling toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Advertentie
Oud 28-12-2010, 19:33
Verwijderd
@Heal Over: Dank je, en *hugs*. Ik hoop dat je ontsteking inmiddels over is, maar zo niet, alsnog beterschap.

OT: Ontzettend slecht geslapen afgelopen nacht, dus ben heel moe vandaag. En verkouden. Blah. Dat is wel ongeveer de samenvatting momenteel: blahhhh.
Oud 28-12-2010, 21:20
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
he bah, Ruud is naar z'n werk, hij heeft nachtdienst, gisteren deed ik geen oog dicht nu heb ik extra medicatie ingenomen dus zal wel lukken,
Vandaag was er een opname plek voor een time out vrij gekomen,maar ik heb hem afgezegd omdat ik dacht het wel te redden maar vandaag is een shitdag... Wel naar holiday on ice geweest, maar ik was super chagerijnig.
Morgen werken bij mijn moeder, op zich wel leuk maar hoop dat ik dan wat lekkerder in me vel zit.
Ik heb een brief gekregen van de viersprong, een intake op 18 jan, maar dan heb ik ook een intake in Apeldoorn dus een van de 2 moet ik ff verzetten...
Oud 28-12-2010, 21:31
Verwijderd
Internet doet het de laatste weken bijzonder slecht en daarom post ik veel minder dan ik eigenlijk wil, en dat is ook wel te merken aan mijn humeur

Weltrusten iedereen
Oud 28-12-2010, 23:39
kroot
kroot is offline
Rijles vanochtend ging best goed. Zelfs voor het eerst ingeparkeerd!
Daarna kadootjes gekocht in de stad. Die ga ik morgen in Brabant bezorgen.
Nu een beetje aan het opruimen.
Oud 29-12-2010, 11:23
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het komt er op neer dat ze naar haar leidinggevende en naar mijn opleiding een heel vertekend beeld van de werkelijkheid geeft, neergetypt in een attachment dat ze ook naar mij heeft gestuurd. Echt álles is verdraaid ten gunste van haar.

Ik ben boos over alle verdraaiingen en onwaarheden, ze heeft het ook dusdanig opgeschreven dat ze mij echt zwartmaakt. Ik snap echt niet waarom dat nou nodig is, waarom moet ze mij deze trap nog nageven? Ze wil zó graag haar gelijk behalen denk ik.
Aan de andere kant is het ook echt kansloos waar ze mee bezig is, ze zet zo ook alleen maar zichzelf voor schut. Ik reageer verder nergens meer op.
Oud 29-12-2010, 13:58
Verwijderd
Ik ben sinds maandag weer terug in mijn oude kliniek. Op zich heel fijn, ik heb nu veel meer te doen en veel meer vrijheid, maar de groep waar ik in zit is echt niet leuk. Iedereen scheldt constant op elkaar, er wordt achter elkaars rug om geroddeld, taken worden niet gedaan en niemand wil ook maar 1 vinger voor een ander uitsteken. Net bij de lunch ontplofte de boel. Schelden, vloeken, begeleider pissig en er vloog een stuk kaas door de lucht. Ik ben het nu al zat. Ik wil echt naar de andere groep. Ik moest net janken, ik kan echt niet tegen ruzie en ben constant bang dat iemand agressief wordt.

Voor de rest gaat het wel goed. Net eindelijk een zorgverzekering afgesloten. Ik zat er al een hele tijd tegenaan te hikken maar het was binnen 2 minuten gebeurd (ik had in het weekend al uren achter internet gezeten met mijn vader om een zorgverzekering uit te zoeken). Ook ben ik lekker actief nu. Ik ga naar sport, doe mee met leuke activiteiten op de afdeling en spreek met mensen af om de stad in te gaan. Ik ben ook blij dat ik nu eindelijk weer kan internetten zonder dat er drie mensen achter me staan die ook achter de computer willen. Jullie gaan weer vaker van mij horen!
Oud 29-12-2010, 16:00
Verwijderd
Ik voel me kut, om iets heel futiels misschien, maar toch. Ik kan al weken niets kopen of zelf doen en ben constant afhankelijk van mijn ouders, maar de afgelopen week heb ik wat meer gewerkt en dus kon ik eindelijk naar de kapper om van mijn 20cm uitgroei af te komen en nu is het absoluut niet wat ik wil, is het ongeveer bruinig/oranje in de punten met blonde strepen in de bovenlaag. Ik was lichtblond en wilde wat donkerder... Het was duur, het is lelijk en m'n haar is nu zo droog dat ik pas volgende week terugkan naar de kapper, omdat ik bang ben dat het anders afbreekt waar ik bij zit.
Bah, voel me echt verdrietig, had me zo verheugd op een lekker dagje kapper en eindelijk weer mooi haar en dan is dit het resultaat van VIJF uur bij de kapper zitten...
Oud 29-12-2010, 18:03
Verwijderd
Ik ben vandaag met een soort van nicht/stiefnicht/vriendin van mij naar den bosch geweest
Was echt mega gezellig,alleen waren we deze week beide ziek geweest dus hadden we het na een paar uurtjes toch wel weer gehad
En in de trein keek ik natuurlijk uit het raam naar de graffiti(hoe kan het ook anders?)
Bij het spoor is dat nou eenmaal zoveel
In de stad is het zo geweldig.
Dan loop ik door mijn straat en dan kijken allemaal mensen me aan of ik een ontsnapte aap ben ofzo, en dan kom ik in de stad en niemand die dat doet!!
Dat is zo fijn, ff stressloos spanningloos en alles te zijn.
En ik ben hard op weg mijn ouders echt wat meer aan mijn kant te krijgen mbt op jonge leeftijd op kamers gaan.
begeleid kamerwonen durf ik voorlopig nog maar niet over te beginnen maar dat lijkt me ook best wel fijn.
Maar dan lijk ik ook weer zo uitgezonderd.
Ik moet nu volgens mij gewoon ff nadenken wat ik werkelijk wil, en dat weet ik wel, maar ik moet ook meer kijken naar wat realistisch is ipv wat ik graag wil, ookal is dat heel hard om onder ogen te zien.
graffiti, en stad is nou eenmaal mijn droom, net als kunstenares worden, en ik kan echt niet wachten totdat ik dat punt bereikt heb.
Waarom bestaat er geen eeuwige jeugd, dan bedoel ik de jeugd van 16-25 jarige he!

Ik denk dat ik maar stop met typen voor vandaag, ik val in herhalingen en ben ontzettend in de war.
Oud 29-12-2010, 18:38
Verwijderd
Dikke stress vandaag. Net kreeg ik een telefoontje van de moeder van mijn ex. Mijn ex is hartstikke psychotisch. Afgelopen dagen was hij bij zijn ouders en het ging niet goed. Maar hij is gedraait, hij gaat nu toch zijn medicijnen slikken. Natuurlijk is hij boos, maar het moet echt, het kan zo niet langer. Hij mag bij zijn ouders zijn zolang hij medicijnen slikt en ik hoop echt dat die snel gaan werken. Ik heb hem zelf niet aan de telefoon gehad. Hij had twee nachten niet geslapen en nu dus medicijnen genomen dus hij was bekaf. Met oud en nieuw ga ik naar hem toe, dat hadden we al lang afgesproken. Zijn moeder haalt me van de trein en ze was echt heel lief, zei dat ik duidelijk mijn grenzen aan moest geven en als ik bijvoorbeeld niet met hem alleen wilde zijn moest ik dat gewoon zeggen. Ik laat het vrijdag allemaal op me af komen. Misschien gaat het dan al iets beter met hem. Ik hoop het zo en ik hoop echt, echt, echt dat hij zijn medicijnen blijft slikken en dat het dan snel beter met hem gaat en dat hij zijn normale leven weer op kan pakken...
Oud 29-12-2010, 22:15
Verwijderd
Wisselend..
Ik moet even gezond gaan leven ofzo
Alleen heb ik daar lak aan momenteel.
Oud 30-12-2010, 15:13
Verwijderd
ik ben zo gestrest, ik zie ontzettend op tegen morgenavond het avondje met ''gezellige'' familie, oftewel van 6-2 uur afgezeken worden door iedereen,mezelf continu moeten verdedigen en voor mezelf opkomen, mezelf vanbinnen opfreten en me stierlijk vervelen.
En het gekke is, mn moeder ziet er ook tegenop.
Ze zei dat ze graag eens oud&nieuw zou vieren met haar familie, maar dan moet ze kiezen tussen haar broer en zus want die willen elkaar niet zien.

Ik ben zo ontzettend kwaad vanbinnen, gewoon op de hele wereld, en hoe wij mensen zijn dat we niet het fatosen hebben voor anderen iets te doen en altijd maar betwetertje willen spelen.
Ik haat deze mensen!!
Vrij vertaald: mijn hele familie en kennissen en een groot deel van mijn schoolgenoten.
Deze wereld is gewoon veel te ingewikkeld voor mij en veel te gemeen.
Ik voel me rot, en ja ik weet dat er altijd mensen voor me zullen zijn, maar de vraag is hoeveel dat kan afnemen van mijn woede, mijn leven bestaat nu voor 20%uit aardige en leuke momenten en voor 80%uit verdriet en boosheid.
Oud 30-12-2010, 16:55
Redhair
Redhair is offline
Kroot, dank je wel. Gek, dat je uit mijn vorige post opmaakt dat ik zo sterk ben, terwijl ik me toen juist zo zwak voelde.

Duckdog, ik hoop dat het morgen toch nog een beetje gezellig wordt. Probeer niets van het bezoek aan te trekken en voor jezelf dit jaar af te sluiten om een nieuwe te beginnen!

Dat kan ik ook tegen mezelf zeggen. Ik schrik me telkens dood als ik besef dat het morgen oud en nieuw is. Een jaar voorbij. Een jaar vol therapie, opname en een terugval waar ik nog in zit. Zelfde, veel te lage gewicht als vorig jaar.

Maargoed. Morgen gaat wel leuk worden, denk ik. We hebben een wild konijn, die gaan broer en ik bij mama en haar vriend lekker stoven in bier en nog meer lekkers. Ik verheug me nu al op de geuren die een paar uur door mams huis zullen hangen. Mama's vriend houdt van goede wijnen, dus er zal een heerlijke champagne zijn om 12 uur. Daarna nog lekker de stad in met broer.

Het gedoe met mama is opgelost, trouwens. Miscommunicatie, yeah.

En zo ga ik met exvriendje naar de bios. Lijkt me een heerlijk foute film, New kids turbo. Aangezien ik niet echt avondeten heb gehad wil ik wat lekkers halen voor onder de film. Dat zou exvriendje sowieso heel leuk vinden, om mij te zien snoepen onder de film.

Fijne jaarwisseling allemaal!
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 30-12-2010, 18:46
Verwijderd
@Redhair ik zal mn best doen, ik neem mn laptop wel mee, dan kan ik helaas niet forummen maar gelukkig wel tekenen

@Darkfairy, ik weet niet waarom maar ik heb telkens het gevoel dat je best dichtbij woont

OT:Verder ben ik echt bang voor morgen.
En merk ik dat alles wat ik de laatste tijd onderneem teveel van me vergt, vorig jaar ging ik 1 keer in de week tekenen en had ik verder geen verplichtingen en nu staat mijn week altijd bomvol, ik vind het allemaal wel leuk om te doen maar ik had het achteraf gezien beter langzaam kunnen opbouwen.
Ik weet trouwens niet wat erger is , vakantie en de hele dag ruzie thuis, of school en daar de hele dag ruzie?
Als ik me rot voel denk ik aan mooie momenten, vaak dus die met Dennis en Joyce maar dan wil ik daar weer niet aan denken omdat ik ze beide kwijt kan raken, dennis ben ik al kwijt.
Ik droomde dat de rest idd met tekenen stopte, inclusief die 3 mensen daar waar ik echt mee kan lachen, en dat ik toen op de vrijdaggroep ingedeeld werd dat ze allemaal terugkwamen en dat ik ineens een vriendengroep van 20 gezellige mensen had.
Jammer genoeg zijn dromen alweer bedrog.
Ik zou echt de vertrouwenspersoon van school graag mailen, maar hoe begin ik dan?
En ik ben bang dat ik dan de band die ik nu al met de vertrouwenspersoon heb kapot maak, de vertrouwenspersoon is nl een lerares die ik 5 uur per week heb voor kunstvakken ckv en maatschappijleer. en zij kent mij vooral als dat vrolijke drukke kind dat overal om lacht, want zo doe ik nog steeds tegenover vele mensen.
Oud 30-12-2010, 22:03
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Alweer een aantal dagen terug van een heerlijke wintersportvakantie Helaas wel pech gehad met het weer, we hebben echt alles gehad: sneeuw, regen, mist, extreme kou, zon. Toch nog 100 km geskied en heerlijk bijgekomen. Het is echt zo'n dorp waar niets is en je dus ook niets hoeft, echt lekker voor eventjes Ben wel lekker bijgekomen

Had ik ook wel nodig want heb drie heftige werkdagen achter de rug. De bezetting was al beperkt maar al m'n collega's die bij zouden springen vielen uit door ziekte of overlijden in de familie. Allemaal dingen waar ze niets aan konden doen maar wat wel slecht uitkwam. Ik heb het gered maar wel door een collega thuis te bellen of ze ff bij wilde komen springen, m'n teamleider thuis gebeld omdat ik een probleem had wat ik niet thuis op kon lossen, allerlei problemen op het werk wel zelf opgelost, de meest bizarre patiënten voorbij zien komen waarvan we soms nog steeds niet weten wat voor leukemie ze nou eigenlijk hebben. Voor morgen ben ik back up. Hoop dat ik niet hoef bij te springen en lekker een dagje vrij ben. Ga zo lekker slapen en morgenochtend eerst even kijken of ze bij de kapper tijd hebben om me te knippen. Dan ff bellen naar het werk en koffie drinken met een oliebol. Dan of werken of ff de stad in om nog wat leuks te kopen voor morgenavond. Eind van de middag naar m'n vriend om oud en nieuw te vieren met zijn familie en het weekend daar. Weer ff beetje bijkomen en dan begint het gewone leven weer.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-12-2010, 22:14
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaarom weet ik toch nooit wat ik wil? Of tenminste, wat betreft relaties. Nu is relatie nummer 10 ook om zeep, terwijl hij zo'n schat is en alles voor me wilde doen. Maar dan is het me weer niet spannend genoeg en heeft de toekomst weer niet genoeg opties en gaat mijn hart weer een andere kant op. Argh.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 31-12-2010, 03:31
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik heb echt de grootste hekel aan mensen die je iets vertellen wat ze eigenlijk niet konden weten, wat je alleen hebt verteld aan mensen waarvan je denkt dat die ermee om kunnen gaan, en dat het dan bij zo'n vreemde terecht komt. En waar ik dan vooral niet tegen kan is dat hij niet wil vertellen van wie hij het heeft. Leuk, dat er over me geroddeld wordt zeg.
__________________
mijn handtekening
Oud 31-12-2010, 16:26
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik vind zo'n oudejaarsdag altijd zo mwah. Terugblikken is leuk en stom tegelijk.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 31-12-2010, 17:10
Verwijderd
Terugblikken is rot, vooral als je jaar tegenzat.
En vooruitkijken is ook niet leuk want mn familie denk dat ze mijn goede voornemens mogen bepalen!!

En mn moeder nodigde ze dus doodleuk uit om vanmiddag oliebollen te komen eten terwijl ik vanavond ook al met ze opgescheept zit!!
Oud 31-12-2010, 17:42
Verwijderd
Ik ben alleen maar moe. En aan het slapen. Ik kan gewoon niet meer bedenken wat ik in godsnaam met mijn dagen moet doen. Ik word langzamerhand gek hier, gek van de leegte, van de eindeloze dagen en van mijn onafgebroken vermoeidheid. En ik kom gewoon geen stap verder.
Oud 31-12-2010, 18:03
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@duckdog96 ik woon in sint-oedenrode.
en waar woon jij dan?

ot.
vanochtend toen ik in de taxi zat belde de centrale op.
dat ze me niet naar dagbehandeling konden brengen.
omdat je die plaats waar het is niet in of uit kan.
dus ben toen weer naar huis gebracht.
en nog even terug me bed in gekropen.
vanmiddag met me moeder boodschappen gedaan.
en nou gewoon tv kijken en computeren.
straks mischien nog wat verder lezen in me boek.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 31-12-2010, 21:27
kroot
kroot is offline
oo mijn rug doet zo'n pijn! ik wil fysio!! Lig de hele dag al met pijnstillers op bed. En ze zijn hier al vanaf 11.00 's morgens aan het doen of het Oud en Nieuw is, wat een herrie!
Oud 31-12-2010, 23:27
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
Allemaal gelukkig nieuwjaar!!!!!!
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-01-2011, 01:17
Lonely One
Avatar van Lonely One
Lonely One is offline
Pff het is allemaal erg moeilijk geweest, dus ik ben blij dat de feestdagen eindelijk voorbij zijn. Nu maar hopen dat 2011 een beter jaar wordt. Van mijn familie hoef ik iniedergeval geen steun te verwachten, die hebben me na de scheiding van mijn ouders afgelopen jaar allemaal keihard laten vallen. Terwijl je er juist dĂ*n toch voor elkaar zou moeten zijn? Naja ik zal het allemaal wel weer verkeerd zien ..

Laatst gewijzigd op 01-01-2011 om 01:25.
Oud 01-01-2011, 04:46
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik wens iedereen een heel gelukkig nieuwjaar toe waarin maar veel positieve (echte) zonneschijn mag zijn


En nu is het echt bedtijd!
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 01-01-2011, 09:17
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik wil iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen! Ook het afgelopen jaar heb ik hier steun en goede raad gekregen als ik het nodig had. Hopelijk brengt het nieuwe jaar jullie iets moois.

Missy: wat fijn dat je zo snel een nieuwe stage gevonden hebt. Hopelijk bevalt die beter dan je vorige stage en kan je er met plezier heen gaan.

Queasy: je laatste berichtjes hier klinken niet zo positief, ik hoop dat het nieuwe jaar beter voor je wordt.

Bright Blue: ik vind het knap dat je hulp hebt gezocht want dat lijkt me een grote stap.

Duckdog: als je de vertrouwenspersoon wilt mailen, moet je dat gewoon doen. Hebben jullie maar 1 vertrouwenspersoon op school?
Ik hoop dat je het komende jaar minder gepest wordt op school en dat je situatie thuis ook beter wordt.

Friday: ik hoop dat je dit jaar wat verder komt. Dat je angsten en depressie echt weg gaan en nooit meer terugkomen, en je weer oprecht kan lachen.
Ik denk dat je er wel komt. Net als Redhair, jij komt er ook wel uit. Het zal niet makkelijk zijn, maar volgens mij willen en kunnen jullie er beide voor vechten.

Hawahaai: hopelijk vinden jij en je vriend snel een nieuw huisje!

Kikaa: ik hoop dat ze je in het ziekenhuis dit jaar echt kunnen helpen en vinden wat er nu aan de hand is.

Lentekriebel: wat fijn dat het beter met je gaat!

Darkfairy, Interglot, Sassiefje, Eend, Kroot, Pyromania, Takkie89, Dott, Heal Over, Nijn*, Icedearth, Nienna*, Yana, Droomvlucht, Regendruppel, Fadedaway, Justadreamer, Indigo: natuurlijk ook de allerbeste wensen voor jullie! En voor de andere vaste en minder vaste posters die ik ben vergeten te noemen en stiekeme meelezers

Veel geluk, een goede gezondheid en natuurlijk vooral veel plezier in het nieuwe jaar!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.

Laatst gewijzigd op 01-01-2011 om 09:44.
Oud 01-01-2011, 09:22
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Nou, dat waren me de feestdagen wel zeg.. Geloof dat ik oud&nieuw volgend jaar maar ga overslaan. Vraag de dokter wel om slaapmedicatie oid, want het is het gewoon echt niet voor mij..
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-01-2011, 09:32
Verwijderd
Kika: ik hoop dat ze snel weten wat er met je aan de hand is en dat je minder pijn zult hebben,

Missy: Ik wens jouw heel veel succes en plezier op je nieuwe stageplaats!! Fijn dat het verhaal uiteindelijk zo eindigt!

Miekmuis: hoop dat je gelukkiger wordt, na zon naar einde van 2010

Darkfairy: Heel veel succes met alles!!

Redhair: Sterkte!! En hou die bokshandschoenen aan!!
En Lentekriebel ook!!

En de rest van de lieve forummers natuurlijk ook allemaal heel erg gelukkig nieuwjaar!!
Oud 01-01-2011, 11:55
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Eigenlijk geef ik niet zo om oud en nieuw. Vandaag is niet opeens heel anders dan gisteren omdat het een nieuw jaar is. Maar dit jaar voelt het anders, omdat ik bijna voor een lange tijd naar het buitenland ga. En ook wel omdat ik een aantal dingen heb afgesloten (hoofdstuk Ex afgesloten, bachelor gehaald; ik voel me veel beter dan de eerste helft van het vorige jaar). Dus ik kijk toch even terug op afgelopen jaar en vooruit naar het komende jaar.

- In de eerste helft van het jaar had ik nog steeds een gebroken hart. Het heeft lang geduurd, maar ik denk dat ik nu eindelijk kan zeggen dat ik over mijn ex heen ben. Ik vind het jammer dat er ook geen goede vriendschap uit ontstaan is, maar ik kan normaal met hem omgaan (en hij met mij) en ik kan ook normaal/vriendschappelijk met zijn nieuwe vriendin omgaan (en zij ook met mij, of ze doen beide alsof natuurlijk) en voor mijn gevoel zit het nu wel goed. Het heeft me heel wat tranen gekost.

- Gedoe met mijn universiteit om na de zomervakantie iets te kunnen doen. Op mijn eigen universiteit was niet mogelijk, maar toen ik ergens anders vakken wilde volgen gingen ze moeilijk doen. Na een hoop geregel heb ik uiteindelijk keuzevakken ergens anders kunnen volgen. En dat is me goed bevallen.

- Gedoe met mijn onderzoeksstage. Eerst heel lang onduidelijkheid of het nou wel of niet door zou gaan en uiteindelijk ging onderzoeksstage nummer 1 niet door. Maar gelukkig hebben we een andere onderzoeksstage kunnen regelen.

- Het contact tussen mij en mijn nichtje verloopt niet zo goed als ik zou willen.

- De band tussen mij en mijn zusje lijkt ook alleen maar slechter te worden.

- Ik loop nog steeds met rugklachten en ik ben een beetje bang dat het erger gaat worden tijdens de co-schappen. Ik merk wel dat ik minder last heb als ik niet sport, maar misschien is het toeval omdat het ook vakantie is (dus minder/geen stress). Ik zou het echt jammer vinden als ik moet stoppen met deze sport. Maargoed, dat zijn zorgen voor volgend jaar want ik kan straks toch een tijdje niet trainen.

- Mijn gezondheid. Veel ziek geweest vorige winter en ook in de zomer ben ik veel te vaak ziek geweest. Gelukkig lijkt het nu een stuk beter te gaan (ik ben nog niet echt ziek geweest, alleen wel moe en daagjes niet zo lekker, maar een stuk minder dan daarvoor. Ik ben zelfs nog niet echt verkouden geweest deze winter *afklopt*).

- De gezondheid van mijn vader. Na problemen met zijn linkeroog heeft hij nu problemen met zijn rechteroog. Ik ben bang dat hij blind wordt en dat lijkt me echt heel erg. Het is geen realistische gedachte (want dat hij nu een aantal ‘aanvallen’ (ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) achter elkaar heeft gehad is gewoon pech, het betekent niet meteen dat hij blind wordt en bovendien kunnen ze hem nog steeds helpen), maar wat nou als volgende week de laatste keer is dat hij me kan zien? Ik wil dat hij mijn foto’s kan zien, dat hij kan zien bij mijn masteruitreiking, dat hij zijn kleinkinderen kan zien en kan zien opgroeien.

- Ik heb nog steeds moeite met ‘onverwachte’ afspraken (dus een dag van tevoren vragen of ik ergens langskom, ik wil het graag lang van tevoren weten en kunnen inplannen) en ik zeg te makkelijk afspraken af als ik er tegenop zie en het druk heb met school. Hierdoor heb ik mijn vrienden van de middelbare school niet zoveel gezien dit jaar, wat ik erg jammer vind. En hierdoor heb ik mijn nichtje niet meer gezien in 2010.

- Mijn vriendinnetjes van de universiteit ook te weinig gezien omdat ik keuzevakken ergens anders heb gevolgd.

- Ik moet me niet zo druk maken om mijn studie en wat minder stressen.

+ Ik heb mijn bachelor gehaald.

+ Ik heb examen voor mijn sport gedaan en gehaald. Ik heb mede daardoor geleerd dat als ik iets wil en ik er hard voor werk, dat ik het kan bereiken. Ik had van tevoren niet verwacht examen te mogen doen (maar had er wel de pest in toen ik in eerste instantie niet opgenoemd werd) en ben er toen echt voor gegaan en heb het gehaald. En ik ben daar best een beetje trots op.

+ Een van mijn keuzevakken met een 10 afgesloten. Daar ben ik ook best trots op.

+ De band tussen mij en mijn zus lijkt beter te worden.

+ Voor het eerst in bijna twee jaar weer contact gehad met mijn halfzus en haar ook weer gezien. Ze voelt niet echt als een zus zoals mijn andere zusjes (we hebben vroeger ook heel lang geen contact gehad), maar ik ben wel blij om weer contact met haar te hebben.
Wat wel een minpunt is, is dat ik de enige ben die contact heeft met de hele familie van mijn vaders kant. Ik vind het jammer dat mijn zusjes er zo afwijzend tegenover staan terwijl wij niks te maken hebben met wat er is gebeurd. Mijn nichtje wil mijn zusjes heel graag zien (en heeft met mijn jongste zusje ook contact gehad, maar daar heeft zij geen zin meer in) en ik begrijp niet dat zij dat niet willen. Je hoeft geen beste vriendinnen te worden, maar een keertje afspreken is toch geen moeite? Maargoed, dat is niet mijn probleem.

+ Mijn plannen voor komend jaar.

+/- Het werken in de zomer. Ik heb het er heel erg naar mijn zin gehad deze zomer, leuke collega’s en leuk werk, maar ik heb wel te hard/te veel gewerkt. Ik moet duidelijker mijn grenzen aangeven en niet overal ja op zeggen.

Het lijkt zo alsof er meer minpunten dan pluspunten zijn geweest dit jaar, maar toch ben ik best tevreden. Het zat met de universiteit wel heel erg tegen, maar dat is wel allemaal opgelost en goed gekomen.
Het belangrijkste vind ik niet de plus- of minpunten van het hele afgelopen jaar (al zijn enkele punten wel belangrijk voor me), maar dat ik nu gelukkig ben. Ik voel me zoveel beter dan vorig jaar rond deze tijd. Toen wilde ik heel graag het jaar afsluiten en opnieuw beginnen, maar een ander jaartal veranderde niks. Dat is dit jaar wel anders, omdat ik volgende week wegga. Het voelt alsof er dit jaar wel een hoop gaat veranderen en gebeuren.

Mijn plannen voor komend jaar:
- onderzoeksstage uitvoeren in Thailand en hopelijk drie maanden een supertijd hebben daar
- daarna nog zo’n anderhalve maand reizen en dat wordt hopelijk ook een mooie tijd
- drie maanden vakantie houden als ik terugkom Ik hoop dat ik in die drie maanden weer bij mijn oude werk aan de slag kan
- in september eindelijk echt aan de master beginnen en beginnen met mijn co-schappen, waar ik aan de ene kant naar uitkijk maar aan de andere kant ook tegenop zie omdat ik bang ben dat het echt zwaar is en veel stress oplevert. Maar hopelijk is het ook leuk en zie ik het nog steeds zitten om het de rest van mijn leven te doen.

Het wordt geen rustig jaar dit jaar, maar een jaar met veel nieuwe en spannende dingen. Ik hoop dat ik het naar mijn zin ga hebben en een mooie tijd ga hebben in het buitenland zonder heimwee of drama. Ik hoop dat ik met mooie herinneringen terugkom. En dat ik volgend jaar bij de jaarwisseling terug kan kijken op een prachtig jaar.

Sorry voor de lange post
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-01-2011, 12:57
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Zucht.
Nou mensen, het was me het jaar wel.
2 oma's overleden in een half jaar tijd.
Een nieuwe lover, maar vrienden die je daarom laten vallen omdat ze stiekem een crush op je hebben, maar dit nooit hebben gezegd.
Lover die twijfelt, en negatief voelt maar niet precies weet waarover.
Ik die meer schema's bezit op hoog en heel hoog dan zowel ik als mijn vriend hadden gedacht (mensen die therapie volgen zullen denk ik voor een groot deel wel weten wat ik bedoel).
School weer opgepakt maar erachter gekomen dat mijn faalangst op een niveau ligt dat nauwelijks te controleren is...
Zucht...
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 01-01-2011, 13:29
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Zucht.
Nou mensen, het was me het jaar wel.
2 oma's overleden in een half jaar tijd.
Een nieuwe lover, maar vrienden die je daarom laten vallen omdat ze stiekem een crush op je hebben, maar dit nooit hebben gezegd.
Lover die twijfelt, en negatief voelt maar niet precies weet waarover.
Ik die meer schema's bezit op hoog en heel hoog dan zowel ik als mijn vriend hadden gedacht (mensen die therapie volgen zullen denk ik voor een groot deel wel weten wat ik bedoel).
School weer opgepakt maar erachter gekomen dat mijn faalangst op een niveau ligt dat nauwelijks te controleren is...
Zucht...
Dat laatste, is waar ik ontzettend bang voor ben dat dat zal gebeuren wanneer ik mijn school weer oppak. Ik wil dan ook pas weer beginnen wanneer ik er een goed gevoel bij heb.
Dit geldt overigens ook voor het beginnen van een nieuwe relatie.

Eventjes ontopic voor mezelf: heb een dramatische oud en nieuw beleefd. Had mezelf voorgenomen het lekker niet te gaan vieren tot mijn zus met d'r zatte kop even kwam zeggen dat ik niet alleen mocht zijn. Huilie huilie zoals Wilders het zou zeggen!
Nu zit ik er sterk over na te denken om gewoon weg te gaan en een hele lange tijd ook niet meer terug te keren naar deze verdorvenheid. Helaas heb ik een baan en therapie dat mij enigszins bindt om hier te blijven..
Oud 01-01-2011, 13:47
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Heksjuh: bedankt voor je lieve woorden

Ik heb best een gezellige Oud&Nieuw gehad. We waren ook pas om half 4 thuis; ik heb in geen jaren zo laat in bed gelegen . Gelukkig ook een beetje uit kunnen slapen (dat lukt me normaal gesproken nooit, maar nu dus wel...).
En over twee daagjes hebben we weer een eigen (tijdelijk) plekje om te wonen en kunnen we weer onze eigen gang gaan. 't Was wel erg wennen, ineens weer bij ouders inwonen en je aanpassen aan hun ritme en gewoontes. De eerste week vond ik het verschrikkelijk, de tweede week wende het gelukkig wel een beetje.
Verder heb ik het idee dat ik deze vakantie veel te weinig heb gedaan voor mijn werk, maar ik zou niet weten wat ik er nog meer voor zou moeten/kunnen doen. Alles wat moest, is gedaan en veel andere dingen (voor de cursus die ik volg) zijn praktijkopdrachten die ik de komende tijd tijdens mijn werk moet uitvoeren. Pas daarna kan ik er een verslagje van maken. Maar ik kon mijn collega's niet met extra werk opzadelen in de sint/kerst-periode (en mezelf ook niet). Dus het is goed zo.
Oud 01-01-2011, 14:32
Verwijderd
Iedereen een heel fijn nieuwjaar gewenst, en hopelijk gaat het bij iedereen dit jaar beter

Missy1-0: ik ben blij voor je dat je een nieuwe stageplek hebt. Je vorige begeleidster kan zich duidelijk nog niet volwassen noemen als ze op zo'n manier met een collega omgaat. Ik hoop dat je het naar je zin hebt op je nieuwe plek.

Heksjuh: ik vind het heel knap dat je voor lange tijd naar het buitenland gaat. Want als ik het me goed herinner had je in je eerste jaar best last van heimwee (correct me if i'm wrong). Veel plezier op je stage

OT
ik begin een beetje de kriebels te krijgen. Ik heb me het nieuwe jaar heel positief ingepland, alleen nu alles er ook daadwerkelijk aankomt wil ik weer terugkrabbelen. Ik krijg al zo de zenuwen van de meeloopdag binnenkort. En ik ben hartstikke bang dat ik straks m'n studie moet stoppen vanwege mijn faalangst, terwijl de studie pas in september begint. Kun je nagaan, nu al bang zijn voor iets dat nog moet komen. Eerst maar eens zorgen dat ik door het assessmenttraject kom
Komende week begint ook mijn eerst hardlooptraining. Alleen nu slik ik medicijnen die mijn uithoudingsvermogen echt verlagen. Ik voel me compleet als een slak. Maargoed, ik zal mijn beste beentje maar voortzetten.

Oud en nieuw was lekker rustig. Mijn vrienden nemen het me kwalijk dat ik niet met ze meegevierd heb, maar dat soort feesten zijn te druk voor me. Veel te veel geluid, veel te veel licht. Daar krijg ik migraine van, dus liever niet. Het maakt me verder ook eigenlijk niet zo uit wat ze denken.

Nu de positieve dingen: ik heb mijn pianolessen weer opgepakt, gewoon lekker aan de zelfstudie. Eigenlijk zie ik komend jaar wel positief in, want het wordt sowieso anders dan afgelopen jaar omdat ik sterker in m'n schoenen sta
Oud 01-01-2011, 15:52
Verwijderd
@Heksjuh
Ik ben jaloers op jouww!!!!!!
Ik zou zo graag ns voor langere tijd weg willen!!

OT: ik moest net zo nodig mee naar mn tante, waar ik dus sowieso al geen zin in heb omdat ik daar niks te doen heb(mn neefje is 9 mn nichtje 4 en andere neefje 1) en ik heb sowieso al niets met kleine kinderen, toen kwam t gesprek dus weer op t onderwerp kinderen en toen vroeg mn tante of ik ze ook wilde, man ik ben daar dus nog echt niet mee bezig!! en sowieso niet voor mn 25ste!
Toen begon mn broertje doodleuk dat ik toch nooit aan n vriend zou komen en zei mn tante, tsja misschien wil ze wel een vrouw!! niets tegen lesbische mensen maar mn tante loopt overal rond te bazuinen dat ik dat ben terwijl dat dus niet zo is!! heks!!

Verder kan ik de laatste tijd echt nergens meer enthousiast door worden, eerst keek ik uit naar de dinsdagen omdat ik dan tekenles had maar sinds dennis daar weg is is tekenen echt n stuk saaier, die nieuwe leraar is gewoon niet aardig!!
Ik kan gewoon geen enthousiastme meer voelen, zoals woensdag, normaal zou ik echt uitkijken naar een dagje winkelen maar nu ben ik telkens ergens in mijn hoofd wel bezig met denken over vanalles en nog wat, en dat is echt storend!

De ruzies snachts zijn ook weer toegenomen, was ook wel te verwachten iets wat 12 jaar lang aan de gang is is niet ineens over, de laatste weken is het weer meermalen voorgekomen dat het tot snachts een uur of 2 een enorm geschreeuw was

Waarom kan ik niet gewoon een keer een groot geldbedrag winnen? dan ga ik er echt vandoor hier! en mn moeder maar denken dat ik dan doodleuk iedere week koffie voor ze heb
Niet dus!
Weg is weg, en niet elke week bij zogenaamd gezellige en aardige familie op bezoek, achja ze kunnen me toch niets verplichten!!

ik zie zo ontzettend op tegen het eind van het schooljaar, de mensen waar ik in de pauze bij zit die zijn dan allemaal weg omdat die binnenkort examen doen, dus dan zit ik nog ruim 1,5 jaar alleen...
en anderen die examen hebben gedaan waar ik altijd goed mee op kon schieten heb ik niet meer gesproken
Volgens mij ga ik best wel een depri tijd tegemoet.
Voel me de laatste tijd sowieso 24/7 somber
Oud 01-01-2011, 15:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gelukkig nieuw jaar allemaal

Mijn jaarwisseling was wel leuk, waren naar mijn ouders gegaan en dat pakte wel goed uit, lekker top 2000 meezingen en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 01-01-2011, 20:54
Verwijderd
Net stond mijn beste vriendin met haar nichtje aan de deur of ik buiten kwam mn moeder zei dat ik was douchen(was niet zo maar ik lag dus al te bed bijna) zeiden ze dat ik daarna dan maar ff mn hoofd voor het raam moest laten zien. Ga ik dus ook mooi niet doen.

Vader zei toen ik vanmiddag PhotoShop problemen had dat ik maar ns n forum moest zoeken en of ik daar ooit op kijk omdat dat me wel zou helpen etc etc
Daarbij keken mn ouders ook heel erg naar mij en naar elkaar.
Ik heb gezegd dat ik er nooit opkijk.
Zouden ze iets vermoeden?
Ik wis altijd braaf de browser geschiedenis van mn laptop en telefoon en laat nooit een scherm openstaan.
Als ze lezen wat ik hier allemaal post worden ze woest!!!
Oud 01-01-2011, 21:18
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ooh ja, iedereen de beste wensen enzo

Ot: na vanmiddag een uur lang met mn vriend te hebben gepraat (die momenteel klinisch therapie volgt en over een week de ontslagfase in gaat) heb ik besloten om toch de stap te zetten om de huisarts maandag te bellen.
Zolang ik maar bezig blijf gaat t redelijk, maar als er vakantie/rust is stort ik in omdat ik geen afleiding heb om de boel op weg te drukken.
Ik ga stappen zetten om hulp te krijgen, als t nodig is maar therapie..
Oud 01-01-2011, 21:48
Verwijderd
Ik wens ook iedereen een gezond en vrolijk 2011!

Gisteren ben ik dus naar de ouders van mijn ex gegaan. We hebben echt een heel leuke avond gehad. Ik heb nog een uurtje met mijn ex zitten praten. Het is moeilijk te bevatten wat hij nou echt denkt en voelt. Hij zweeft echt een beetje in een andere wereld en veel dringt niet tot hem door omdat hij met zijn eigen gedachten bezig is. Het is me nog steeds niet duidelijk of hij me nou wel of niet terug wil. Ik heb geprobeerd hem duidelijk te maken dat ik dat in ieder geval niet wil, maar hij heeft een speciale plek in mijn hart. Ik vind het fijn dat we nog steeds zo'n goed contact hebben. Hij heeft voor mij klaargestaan toen het slecht ging, en nu sta ik voor hem klaar zo goed als ik kan.

We waren met een groep van 10 gisterenavond en we hebben top 2000 geluisterd en triviant gespeeld. Om 12 uur ging iedereen naar buiten en ben ik binnen gebleven (ik ben als de dood voor vuurwerk). Mijn ex ging op een gegeven moment naar bed en daarna heb ik echt nog uren en uren met zijn moeder gepraat. Wat is dat een lieve vrouw! We hebben het over zijn problemen gehad en hoe we daar tegenaan keken, over mijn problemen, over hoe gek het is dat je een psychose bij een ander kunt herkennen terwijl je zelf overtuigd bent van je gelijk als je zelf in een psychose zit, over onze jeugd, opvoedingsproblemen, nou echt van alles en het was een heel fijn gesprek. Uiteindelijk gingen we om half 6 naar bed, nou, zo laat heb ik het al heeeeel lang niet gemaakt.

En dan vanmiddag... Ik werd wakker rond half 2 en ik had vreselijke pijn in mijn benen. Ik weet niet hoe, maar ik ben naar beneden gegaan en ik heb echt als een klein kind gejammerd en gehuild. Ik vind dat ik wel van mezelf kan zeggen dat ik goed tegen pijn kan, maar dit was echt heftig. Ik kon niet eens normaal adem halen en die pijn bleef maar in golven komen. Mijn ex en zijn ouders waren ontzettend lief voor me. We hebben de kliniek gebeld om te vragen welke pijnstillers ik mocht. Ik mocht alleen paracetamol dus die heb ik dan maar genomen. Ik heb nog mijn ouders gebeld en die stonden klaar om desnoods me te komen ophalen. Maar zo plotseling als het gekomen was ging het ook weer weg. Na twee uur jammeren trok het weg. Ik ben opgestaan, naar de wc gegaan en alles ging goed dus toen besloot ik om toch maar zoals gepland de trein te pakken en naar mijn kamer gegaan. Ik vind het zo raar!

Nu ben ik dus voor het eerst in 4 maanden weer een nachtje op mijn kamer. Helaas zijn al mijn huisgenootjes weg. Ik moest nog boodschappen doen, dus ik ben op de fiets gestapt. Weer werd ik geconfronteerd met mijn slechte conditie. Lichamelijk gaat het echt niet goed. De AH is echt maar 5 minuten fietsen maar toen ik daar was, was ik kapot. Ik zweette en trilde als een tierelier en ik moest mezelf inhouden om niet in de winkel op de grond te gaan zitten. Maar ik heb mijn boodschappen gewoon gedaan en ben weer terug gefietst om vervolgens in mijn stoel te ploffen voor de buis. Net was er een hele reportage bij de VPRO over overgewicht. Ik hoop zo heel erg dat die kilo's van mij er gewoon weer af gaan als ik straks geen/minder medicijnen slik. Op deze manier is het echt niet leuk meer.

Morgen ga ik bij een vriendin op bezoek. Nog zo'n heftig verhaal. Donderdagnacht heeft ze een overdosis pillen geslikt. Een verpleegkundige heeft haar gevonden en ze heeft een nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Vrijdagochtend zag ik haar en ze was echt nog van de wereld en liep alsof ze super dronken was. Ze heeft een IBS gekregen en zit nu dus op een gesloten afdeling. Het leek nou net wat beter met haar te gaan de afgelopen weken en dan blijkt dat het dus toch helemaal niet goed gaat.

pff, veel gebeurd. Laat komend jaar nou eindelijk eens een goed jaar worden, daar ben ik zo hard aan toe.
Oud 01-01-2011, 23:11
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Heksjuh: wanneer ga je precies weg? Deze maand al?
@ Hawahaai: ik heb het denk ik gemist, maar wordt jullie huis momenteel nog gebouwd en is jullie oude huis al verkocht, dat jullie daarom steeds ergens 'logeren'?
@ Ducksdog: waarom zouden je ouders woedend worden? Het is wel jouw uitlaatklep hier... Maar ik snap je wel hoor, ik wil ook niet dat bekenden lezen wat ik hier allemaal typ.

OT: Oud en nieuw rustig thuis gevierd. Ik was eigenlijk ook wel graag bij m'n ouders geweest, want ik vond oud&nieuw bij hen altijd zo gezellig. Zij hebben ook echt van die tradities op oudjaarsdag, m'n moeder bakt oliebollen, m'n vader maakt bowl. En dan 's middags oliebollen eten met een glaasje bowl. En voor 's avonds maakt m'n moeder altijd allemaal lekkere hapjes en dan keken we 's avonds samen leuke programma's op tv. En om 12u champagne en vuurwerk afsteken (dat laatste mis ik overigens niet, heb niks met vuurwerk). Twee jaar geleden was volgens mij mijn eerste oud&nieuw niet thuis en toen vond ik het zo moeilijk. Ook omdat m'n vriend helemaal niet gewend is echt iets met oud&nieuw te doen, ik heb toen ook oliebollen gekocht in plaats van zelfgemaakte gegeten en dat was ook het enige dat we in huis hadden 's avonds. Vorig jaar zijn we bij m'n ouders geweest en dit jaar wilde ik dat eigenlijk ook, maar ik had geen zin in weer die reis te maken en ik vind het dan wel heel leuk, maar m'n vriend zit volgens mij net zo lief thuis en apart oud&nieuw vieren vind ik niet gezellig, dan zit hij de hele avond alleen ben ik bang. Dus nu maar thuis gebleven, vriend had oliebollen en appelbeignets gekocht en ik had dan maar zelf wat hapjes gemaakt. En we hebben nog gechocoladefondued (schrijf je dat zo?), was ook heel gezellig. Ik moet er gewoon nog erg aan wennen dat ik niet altijd meer oud&nieuw bij m'n ouders zal vieren.

Vanmiddag geborreld met de schoonfamilie, kippenhok, Daarna nog even blijven kletsen met schoonzusje en zwager, nog even m'n gal gespuwt over dat stagemens en zij vonden het ook een belachelijk verhaal. Dat hoor ik van vrijwel iedereen die ik het vertel, dus ben wel blij dat ik niet overdrijf ermee... Ben nu nog twee daagjes vrij voordat ik op m'n nieuwe stageplaats ga beginnen, ben wel een beetje zenuwachtig, maar aan de andere kant ook blij dat ik weer aan het werk ga, want zo'n weekje thuis is niet echt bevorderend voor me, was vrij depri eigenlijk de hele week. Kan maar beter wat te doen hebben, of op vakantie zijn of dat m'n vriend ook vakantie heeft, maar zo in m'n eentje vond ik er niet veel aan.
Oud 01-01-2011, 23:48
kroot
kroot is offline
Gisteren dus oud en nieuw in mijn eentje doorgebracht. Ik wilde nog wel naar vrienden toe maar mijn rug werkte niet echt mee.
hehe bijna opdracht voor school klaar. Nu morgen alleen nog een tekstplaatsing erbij verzinnen en het is klaar. Ik wilde vandaag echt veel meer doen, maar mijn rug is nog niet veel beter dan gister. Maandag maar als eerste de fysio bellen. Nu gauw slapen, want morgenochtend moet ik spelen en morgenmiddag ook.
Oud 02-01-2011, 08:43
Verwijderd
Faaaaaalaaaaangstttttttt argh. Gevoel dat ik deze opdracht compleet verkloot en ik heb er helemaal geen lol in, waardoor ik het dus ook verkloot, snap je 'm nog? Argh. Argghghhghghghgg. Kutvak. En het begon zo leuk
Oud 02-01-2011, 10:48
Verwijderd
@missy het is gefonduud. Althans dat zeiden ze bij ik hou van holland. Dat moest toen namelijk gespeld worden Ik vind het raar hoor!

OT:
Wisselend. Heel wisselend.
Oud 02-01-2011, 11:06
Verwijderd
@Missy, hier op het forum ben ik heel anders dan normaal, de meeste mensen kennen mij of als een hypere kletskous of zoals mn ouders me kennen als best n oppervlakkig iemand die niet over gevoelens wil praten, wat ik hier dus wel doe.
Heel veel plezier op je nieuwe stageplaats!!(wat voor werk ga je dan eigenlijk doen??)

OT: wat hebben veel mensen oud en nieuw alleen gevierd hier!

Vanavond gaan we bij mijn oom en tante eten, wel jammer want mn nicht is dan bij dr vriend dus die is er helaas niet bij
Ik heb net mn folderwijk voor de helft gedaan(moeder deed andere helft) en ben echt doodop.
Ik weet niet waarom ik altijd zo moe ben. okee ik heb totaal geen conditie maar dat kan toch niet de enigste rede meer zijn? Ik moet onderhand om 10 uur naar bed en 8 uur opstaan en dan ben ik nog doodmoe als ik 2 uurtjes folders doe.

Ik heb btw ook al 2,5 week niet meer gefietst, echt n record volgens mij.
Ik vind het zo doodeng om nu te fietsen met die ijs.
Ik vind fietsen sowieso al eng, maar helemaal met dit gezeik.
Arrgggh toch weer die nasleep van 2 ongelukken!!
Oud 02-01-2011, 14:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
@ Hawahaai: ik heb het denk ik gemist, maar wordt jullie huis momenteel nog gebouwd en is jullie oude huis al verkocht, dat jullie daarom steeds ergens 'logeren'?
Nee, we hebben gewoon nog geen ander huis (wel een bod uitgebracht inmiddels, we wachten nog op een reactie). We wonen de komende tijd (en de afgelopen tijd) in een vakantiehuisje, maar in de kerstvakantie was dat veel te duur, daarom gingen we logeren bij familie.

OT: nou, 2011 is lekker begonnen. Gisteren werd ik enorm verkouden, vannacht werd ik ziekig, ik heb bijna niet geslapen. Nu gaat het wel weer, nog een beetje grieperig en wat hoofdpijn. Nu nog wat klusjes doen en de spullen inpakken, dan kunnen we morgen weer 'zelf' gaan wonen. Daar kijk ik wel naar uit.
Oud 02-01-2011, 15:00
Verwijderd
@heksjuh: Wel heerlijk want met zo'n post kun je alle dingen wel even op een rijtje zetten
Echt gaaf dat thailand nu door gaat. Wel even een keer hier een berichtje achterlaten he.
Ja ik hoop ook dat het nieuwe jaar beter wordt. Ik zoek alweer hulp dus dat is stap 1
Jij ook de beste wensen voor 2011 en de rest van de posters hier ook.

@hawaihaai: Hopelijk vinden jullie snel je eigen huisje!

Oke ik moet iets beter voor mijzelf zorgen
Oud 02-01-2011, 18:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@heksjuh bedankt.
@duckdog96 ook bedankt.

het weekend ging snel.
en sinds vrijdag weer contact met een jongen.
die ik 5 jaar terug heb ontmoet een paar keer.
hij stuurde me vrijdag een sms voor nieuwjaar.
en sinds die tijd hebben we weer contact met sms en msn.
ik vind het fijn dat ik weer contact met hem heb.
maar niet iedereen denkt daar zo over.
maarja hoe dat verloopt zien we nog wel.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-01-2011, 22:03
kroot
kroot is offline
concertje was leuk vanmiddag. Net 2 opdrachten voor school afgerond en opgestuurd, ze zijn alleen wel iets te laat. Ik zit nu te twijfelen of ik nog wat aan partittuurspel ga doen, of dat ik dat morgenochtend ga doen...
Oud 02-01-2011, 23:35
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik ben eigenlijk heel moe en moet slapen. Maar ik droom de laatste nachten heel naar. Niet precies nachtmerries, maar ik word wel naar wakker. En dat wil ik niet. En juist omdat ik er bang voor ben, gebeurt het weer. En dat wil ik niet, en ik herken de cyclus ook wel, maar er doorheen breken lukt vanzelf, maar nu nog niet. En dat vind ik stom en daar baal ik van. Ik wil gewoon lekker slapen.
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 03-01-2011, 08:13
Verwijderd
De ruzies snachts zijn echt weer in volle gang, hoop geschreeuw etc. Daar baal ik echt ontzettend van waarom moet dat nou weer? okee ik slaap er voor het merendeel wel doorheen maar de buurt hoort ook alles.....

Joyce stuurde me n bericht via hyves dat ik zo'n leuke profielfoto had etc, en daarna ging t zo van ja ik hoorde van jullie mam dat je nog n keer wilde afspreken?
Ik heb gezegd zeg maar waneer je kan want ik kan de hele week nog,
mn moeder was verbaasd omdat ik gister nog zei dat ik het eigenlijk te druk had, maar ik denk dat t wel gaat en dat t wel ff fijn is om te praten met iemand.
Oud 03-01-2011, 08:38
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
2011, nou, m'n lol kan niet op... eerst grieperig (zoals half Nederland), nu weer autoproblemen. Dus ik wacht nu braaf op de routeservice.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:53.