Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2011, 09:32
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Pfff ik sta op het punt om de huur van mijn lieve leuke kamertje op te zeggen maar ik ben er nog niet helemaal aan toe. Mijn vriend snapt niet waar ik me druk over maak maar ik vind het gewoon moeilijk om hier zomaar weg te gaan!
En dan het verhuisgestress en om die stomme stage... waarom kan de uni niet eens iets gewoon goed regelen?
Hmm zo maar eens op de verzendknop drukken van mijn huuropzegging... brr.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Advertentie
Oud 15-08-2011, 09:46
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Hawahaai: hoe duur waren jouw zooltjes ongeveer? Een collega van mij heeft ook zooltjes, die van hem waren 200 euro. Nou heb ik dat er best voor over, maar alleen als ik zeker weet dat het helpt.
Vandaag is bij jou de eerste schooldag toch? Succes!

Indigo: gaan jullie samenwonen? Ik snap best dat je het moeilijk vindt om uit je kamer te gaan, maar het verhuizen en samenwonen komt vast wel goed!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 15-08-2011, 10:24
Verwijderd
Ik word een beetje gek van mezelf. Ik heb totaal geen zin om af te spreken met mijn vrienden, ik zie ze ook niet echt meer als mijn vrienden. Maar van de andere kant, dan heb ik niemand meer. Nu stapelen de mails zich op en ik weet maar niet hoe ik ze moet beantwoorden gewoon omdat ik niet weet wat ik nou echt wil.
Ik heb ook totaal geen geld meer om nog leuke dingen te gaan doen, en zij willen alleen maar dingen doen die geld kosten. Nou, ik heb het niet, school komend jaar is al duur genoeg. Ja, ik vind mezelf even heel erg zielig en daar kan ik ook niet tegen.
Alle rotzooi begint zich op te stapelen, het is gewoon wachten op de uitbarsting.
Oud 15-08-2011, 11:41
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Geen festival dus. Allemaal vanwege een lakse leraar.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 15-08-2011, 12:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Hawahaai: hoe duur waren jouw zooltjes ongeveer? Een collega van mij heeft ook zooltjes, die van hem waren 200 euro. Nou heb ik dat er best voor over, maar alleen als ik zeker weet dat het helpt.
Vandaag is bij jou de eerste schooldag toch? Succes!
Volgens mij kostte het aanmeten en maken samen 125 euro. En die heb ik (na een reparatie van 18 euro) 4 jaar kunnen gebruiken. Je kunt ook een afspraak maken en de podotherapeut laten kijken of zooltjes zinvol zouden kunnen zijn. Mocht hij denken van niet, dan ben je alleen de kosten voor het consult kwijt, en dat is niet zo veel.
Oud 15-08-2011, 12:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Geen festival dus. Allemaal vanwege een lakse leraar.
Balen wel, natuurlijk, maar ik vind wel dat je een docent toch vijf dagen de tijd moet geven om een scriptie te becommentariëren, zoiets kost nu eenmaal behoorlijk wat tijd, dus echt laks hoeft hij niet te zijn (kan nog wel als hij over twee weken nog niets van zich heeft laten horen natuurlijk ).
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 15-08-2011, 13:13
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
@Heksjuh: idd. Op zich ontzettend tof, ons huisje is ook echt heel mooi en in dezelfde buurt als mijn huidige kamer, dus daar hoef ik iig niet aan te wennen. Ik ga gewoon mijn uitzicht (woon nu op de negende etage) missen en mijn knusse kamertje. Ik was eigenlijk me pas sinds een jaar ofzo écht thuis aan het voelen in deze kamer. Toen we net aan het inpakken waren moest ik ook echt even huilen. Kan toch niet goed tegen veranderingen...

Inmiddels is mijn kamer al voor de helft leeg; tenminste mijn kledingkast is leeg en een groot deel van de keukenspullen en studieboeken zit in dozen, de planken en het prikbord boven mijn bureau zijn weg dus ik heb nu een kale witte muur voor me. Wat past er veel in zo'n kamer zeg! We zijn nu nog alles heen en weer aan het lopen (zo dichtbij is het dus), maar vanavond komt vader van vriendje met de auto. Dan kunnen de zware spullen tenminste makkelijk vervoerd.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 15-08-2011, 15:47
Verwijderd
@Heksjuh: Ja, de waarheid ... maar die is vaak zo complex en moeilijk onder woorden te brengen.

OT: K. gister gemaild, hij heeft nog niet teruggemaild. Mijn gedachten gaan graag met dat feitje aan de loop. Het zal wel meevallen: ook hij heeft wel eens een drukke werkdag zonder tijd om te mailen, denk ik. Hoop ik. (Er gebeurt ook nog wel eens wat anders in mijn leven dan K. K. K., beloofd, maar dat kan ik wel ergens anders melden.)

Hmmmm.

Though you have done nothing shameful,
they will want you to be ashamed.
They will want you to kneel and weep
and say you should have been like them.
And once you say you are ashamed,
reading the page they hold out to you,
then such light as you have made
in your history will leave you.
They will no longer need to pursue you.
You will pursue them, begging forgiveness.
They will not forgive you.
Oud 15-08-2011, 16:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik word een beetje gek van mezelf. Ik heb totaal geen zin om af te spreken met mijn vrienden, ik zie ze ook niet echt meer als mijn vrienden. Maar van de andere kant, dan heb ik niemand meer. Nu stapelen de mails zich op en ik weet maar niet hoe ik ze moet beantwoorden gewoon omdat ik niet weet wat ik nou echt wil.
Ik heb ook totaal geen geld meer om nog leuke dingen te gaan doen, en zij willen alleen maar dingen doen die geld kosten. Nou, ik heb het niet, school komend jaar is al duur genoeg. Ja, ik vind mezelf even heel erg zielig en daar kan ik ook niet tegen.
Alle rotzooi begint zich op te stapelen, het is gewoon wachten op de uitbarsting.
+1
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 15-08-2011, 16:38
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ben naar de stad geweest en het was best gezellig.
weinig last van vermoeidheid meer gehad.
maar het was best druk met mensen(vooral meiden) van mijn leeftijd, dus ik liep de hele tijd maar om me heen te kijken of er niet toevallig iemand van school was ofzo. Daar wil ik nou echt eens vanaf!
Oud 15-08-2011, 18:44
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Anders moet je vier dagen je huis uit, omdat er op zolder brand was Gelukkig zit ik weer in mijn huisje!
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 15-08-2011, 22:06
MegaKind
Avatar van MegaKind
MegaKind is offline
Ik mis haar zo & kwil na de cinema met haar
Oud 16-08-2011, 07:36
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ik had mijn oude stagebegeleidster van dat kinderatelier gevraagd om een kort soort van verslag zodat ik dat kan gebruiken bij mn toelatingen, en dat is echt heel positief geworden dus nu kan de school zwetsen wat ze willen!
Oud 16-08-2011, 11:57
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Citaat:
Balen wel, natuurlijk, maar ik vind wel dat je een docent toch vijf dagen de tijd moet geven om een scriptie te becommentariëren, zoiets kost nu eenmaal behoorlijk wat tijd, dus echt laks hoeft hij niet te zijn (kan nog wel als hij over twee weken nog niets van zich heeft laten horen natuurlijk ).
Het punt is, als hij er nu vijf dagen over doet, heb ik nooit meer de tijd om én alles te verbeteren én het te laten goedkeuren zodat ik kan afstuderen. Dus het moet wel sneller :') Hij zou vandaag beginnen, als het dan 5 dagen duurt, dan kan ik niet afstuderen. Ugh, wat een gedoe.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 16-08-2011, 14:50
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Ja hoor, het zal ook eens niet dat ik gewoon naar het dorp probeer te gaan en de hele tijd nagekeken wordt!
Echt overal moet ik opletten wie er in de buurt is.
En dat allemaal omdat die F***ing K** school het zo uit de hand heeft laten lopen!
Straks ben ik weer terug bij af, net als in de brugklas toen durfde ik ook niet naar het dorp of ergens naartoe omdat ik bang was mensen tegen te komen, en het lijkt erop dat het daar weer naartoe gaat....
En dan gaat thuis mn broertje doodleuk zitten schelden met dezelfde rotwoorden die ze op school gebruiken, en dan voelt ie zichzelf toch stoer! Nog ff en ik sla dat joch een keer zo hard dat hij zn mond nooit meer opentrekt tegen me!
voel me de laatste paar uur weer behoorlijk slecht!

Laatst gewijzigd op 16-08-2011 om 15:21.
Oud 16-08-2011, 16:44
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Net lekker buitenritje gemaakt op vakantie samen met mn moeder en vriend, beginnersritje.
echt ff helemaal ontspannen <3 morgen lekker een strandrit maken van 2uur op een prachtige fries
Oud 16-08-2011, 20:56
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zit er echt even doorheen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-08-2011, 08:19
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Waarom heb ik zo f*cking moeite met eten
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 17-08-2011, 12:25
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Joyce is weer langsgeweest, we hebben echt heel veel gepraat enzo en dat was heel fijn. Ze heeft me ook best wel gerustgesteld in een aantal dingen.
Ze zei ook dat het later echt allemaal wel goedkomt als ik op een andere school zit en vaker in de stad ben enzo. Maar waar ik gewoon zo ontzettend bang voor ben is dat ik later gewoon niet veel mensen om me heen heb omdat ik zo ontzettend slecht ben in vrienden maken en contacten onderhouden.
En dat ik dan -net als nu eigenlijk- bijna niemand heb.
Ze dacht ook dat het voor mijn ouders beter was als ze vaker weten hoe ik me voel, maar ik vind het moeilijk het daar met ze over te hebben dus gaat zij dat af en toe zeggen. Maar dan vraagt ze vantevoren wel wat ze wel/niet mag zeggen.

En zelf vind ik dat ik maar eens niet meer zoveel naar de toekomst moet kijken, tenminste niet naar de dingen waar ik tegenop zie.Ookal is dat veel makkelijker gezegd dan gedaan.

En potverdorie waarom zit ik hier nu alweer te janken??!!
Oud 17-08-2011, 12:46
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
@Winnie; *knuffel*
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 17-08-2011, 14:00
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Vandaag ff heerlijk gereden op t strand :-) maar met nog maar 2 dagen vakantie komt mn opname datum verdomd hard dichterbij.. droom er ook opeens heel veel over.. buh
Oud 17-08-2011, 18:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Het punt is, als hij er nu vijf dagen over doet, heb ik nooit meer de tijd om én alles te verbeteren én het te laten goedkeuren zodat ik kan afstuderen. Dus het moet wel sneller :') Hij zou vandaag beginnen, als het dan 5 dagen duurt, dan kan ik niet afstuderen. Ugh, wat een gedoe.
En dan? Dan studeer je een maandje later af, neem ik aan?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 17-08-2011, 20:14
Verwijderd
bah, mijn fittonia's hebben een of andere schimmel en ik heb op internet gezocht maar ik kan niets vinden. Ze waren eerst zo mooi en nu beginnen de bladeren grijzig te worden
Morgen maar eens in wat boeken gaan rondneuzen en anders in een plantenwinkel navragen want ik wil echt niet dat ze kapot gaan.
Verder was het een hele leuke dag Mijn gitaar is weer gemaakt dus ik kan weer spelen
Oud 17-08-2011, 20:45
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Thanx Eendje

OT: heb het er straks ff met mn moeder over gehad, dat ik misschien een soort van training ofzo wil gaan doen.
En heb ook nog maar eens gezegd hoe belangrijk Joyce voor me is nav dat gesprek op vakantie.
En nu gaat het weer lekker slecht met me....
Ik zie de laatste tijd echt niet meer wat voor mij nog de lol is in leven...
Dit moet zo geen weken meer doorgaan want dat houd ik echt niet meer vol...
De enige fijne momenten zijn die met Joyce en bij tekenles.
En ik baal ervan dat mn rugzakbegeleidster niet terug mailt want voordat school begint wilde ik eigenlijk al t een en ander weten...

Laatst gewijzigd op 17-08-2011 om 20:58.
Oud 17-08-2011, 21:56
Sorry.x
Avatar van Sorry.x
Sorry.x is offline
het is nu precies een half jaar geleden ...

ik heb me ook nu pas echt gerealiseerd wat ik het afgelopen jaar meegemaakt heb, dat dat niet zo allemaal ineens hoort voor te komen in het leven van een 15, inmiddels 16-jarige. ik weet niet meer wat ik moet doen. niemand kan me helpen, want niemand weet echt hoe ik me voel. ik voel me vandaag zo eenzaam, dat niemand me begrijpt en daarom niemand me steunen kan ... dat het pestverleden veel dieper in me zit dan ik dacht, dat ik niet mezelf ben geweest, niet mezelf heb kunnen zijn, niet mezelf heb durven zijn. en die ene persoon, van ik wie ik enige steun en begrip had verwacht, was van die goede vriend die hetzelfde heeft meegemaakt, die goede vriend - die een half jaar geleden besloot er een einde aan te maken.

het is 'm niet gelukt, daar ben ik dankbaar voor. maar om te moeten leven met het idee dat één van je beste vrienden niet meer verder wil is beangstigend, zeker als dat voorkomt in combinatie met een eetstoornis en een progressieve spierziekte. ook omdat hij elk simpel detail van me weet, hij is degene met het luisterende oor geweest - altijd was hij er ..

hij vecht nog altijd - maar niet voor mij ... het contact is verbroken en de vriendschap is voorbij ...
__________________
There are two reasons why people don't talk about something. Either it doesn't mean anything, or it means everything. ♡

Laatst gewijzigd op 17-08-2011 om 22:49.
Oud 18-08-2011, 01:29
lalalalie
Avatar van lalalalie
lalalalie is offline
BAM. Morgen lowlands! Toch wel iets waar ik 't hele jaar naar heb uitgekeken.
__________________
Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy
Oud 18-08-2011, 10:25
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
My god, hier is dan de terugval waar ik al jaren tegen vecht. Het mag niet, het mag niet, het mag niet. Niet nu, echt. Niet nu alles in laten storten, echt.. Focus op de positieve dingen, al zijn die nu compleet onbelangrijk en ik wil alleen maar naar huis, am, in bed liggen en slapen. Misschien zo psych toch even bellen, eerste afspraak pas over 2 weken.. Alles stort als een kaartenhuis in elkaar. Dacht dat ik dit voorbij was..
Oud 19-08-2011, 11:33
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
*knuffel* voor Pooh
Oud 19-08-2011, 12:18
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Thanx!!

OT:Ik zit alweer te janken want het is al de hele dag ruzie hier in huis, en wat ik gewoon zo echt niet uit kan staan is dat mn broertje telkens wint.
Hij dramt zn zin net zolang door totdat iemand anders het opgeeft en hem zn zin geeft.
Ik heb zo'n zin om hem eens zo hard in elkaar te trappen zodat hij eens weet dat ik de baas over mezelf ben en dat hij niets over me te zeggen heeft!!
Ik zie het de laatste dagen echt ff niet meer zitten, en ik weet gewoon niet waarvoor ik nog leef.
Blijkbaar kan er nog wel wat gezeik bij ofzo.

En dan moet ik morgen doodleuk naar twee verjaardagen, waar ik ff moet gaan doen alsof het zo goed met me gaat!
En bij de ene komt ook nog ns een oude basisschool leraar van mij, moet ik ook ff gaan vertellen hoe het op school gaat enzo

Laatst gewijzigd op 19-08-2011 om 12:28.
Oud 19-08-2011, 13:34
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
@ pooh:

Maar waar gaan de ruzies dan over? Wát zegt je broertje dan?

Je leeft voor jezelf, voor je artistieke kant (want ik weet dat dat je ligt) en het mooie in jou (ik wilde deze zin beter uitdrukken maar ik ben er niet zo goed in ).
Je bent hartstikke gezellig (althans voor zover we hebben ge-msn't)! Niet depressief worden!

En over die verjaardagen kom je wel heen. Je moet zoveel mogelijk proberen te luisteren naar gelul waar je achteraf om kan lachen en zelf zo weinig mogelijk vertellen (over hoe het met je gaat) of het kort houden.
Oud 19-08-2011, 17:13
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
het gaat alweer iets beter...
Oud 19-08-2011, 17:50
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Jee
Oud 19-08-2011, 21:11
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@chevy, wees blij dat je niet op pukkelpop was
Oud 20-08-2011, 11:43
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
Ik ben uiteindelijk toch gegaan. Wat een drama zeg.. Wij zaten godzijdank op de camping tijdens die hele erge storm. Maar toch. :/
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 20-08-2011, 12:22
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ben blij dat je heel terug bent dan

ot: weer thuis van vakantie.. ben mn vakantie tas aan het uitpakken en tegelijkertijd mn tas voor de opname aan het inpakken..
Weet nu iig in welke groep ik kom..
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-08-2011, 20:25
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Chevy: het lijkt me best heftig als je daarbij was. Maar goed dat je heel terugbent inderdaad!

Dott: over hoeveel dagen word je opgenomen?

Ik zit er echt even doorheen. Een hele dag (dat is op mijn werk ongeveer twaalf uur) werken is voor mij eigenlijk teveel, ik heb er nu drie hele dagen opzitten. Komende week hoefde ik eigenlijk niet zoveel te werken, maar iemand anders heeft op het laatste moment afgezegd dus nu heb ik die uren er ook weer bij. Ik wil graag werken, maar misschien had ik beter nee kunnen zeggen.
Mijn baas/trainer zei nog dat ik wel een kanjer was, omdat ik het toch steeds opbreng om de hele dag te werken. Dat vond ik dan wel weer een lieve opmerking.

Ik hoop dat ik snel aan de beurt ben bij het revalidatiecentrum. Ik trek dit niet langer. Dit werk is hooguit nog twee weken, maar ik vraag me echt af of ik een echte baan (als ik afgestudeerd ben) wel ga trekken. Of mijn stage straks...
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 20-08-2011, 20:34
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben met een vriendinnetje Friends aan het kijken en het is zo leuk en ze is zo tof <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 20-08-2011, 20:49
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
@heksjuh, maandag om 9.45u moet ik parraat zijn...
Oud 20-08-2011, 21:36
kroot
kroot is offline
@ Dott: spannend zeg! Hoop dat je in een fijne groep terecht komt.
@ Heksjuh: klinkt niet goed hoor, pas je wel een beetje op jezelf?

Wat een rare klanten allemaal op het werk vandaag, maar gelukkig waren er iig klanten en was het niet zo achterlijk rustig als gisteren. Nu moet ik ook nog geluid gaan bedienen voor mijn werk morgenochtend om 10.00 opbouwen....veel te vroeg
Oud 20-08-2011, 22:07
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ja ik hoop het ook, wat ik van mn vriend begreep als de groepssamenstelling niet te veel is veranderd (ze zoeken mensen die elkaar triggeren en een spiegel voor kunnen houden) kom ik in een groep waar mensen nog wel eens boos worden, dus dat is dan wel goed voor mij, dan krop ik me ook niet zo lang op.
Maar zoals nu, dan ben ik aan het piekeren en moet ik wanhopig allerlei andere dingen gaan doen (forummen enzo) want ik raak half in een paniekaanval als ik er te veel aan denk.
Ik weet dat het nodig is, maar ik kan het nu even niet als iets positiefs zien...
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 20-08-2011, 22:36
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Wat een heerlijke week heb ik gehad Kamp was echt super . Al was niet elke vw even best en is mijn rug best wel een beetje dood en ken ik nu heel kvk 15 (+ een hoop andere liedjes) lettterlijk
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 21-08-2011, 08:07
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
Hmpf zo veel te doen .
Ik heb het gewoon te druk op het drukste moment
Oud 21-08-2011, 12:00
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
verjaardagen gister vielen wel mee, bij de eerste waren wij de enigste, en bij de andere was het ook niet zo druk,
vannacht wel ontzettend slecht geslapen,
vanmorgen nog even met mama en de overbuurvrouw naar een rommelmarkt geweest maar dat was eigenlijk weer net iets teveel want het was bloedheet en veel teveel mensen bij elkaar voor mij.
vanavond is er nog een verjaardag, maar ik weet nog niet of ik er mee naartoe ga want dan zit ik daar de hele avond tussen de 65+ers....
Oud 21-08-2011, 13:20
Catch
Catch is offline
Ik word echt zenuwachtig van mijn minor. Alles wat ik tot nu toe gehad hebt lijkt echt peanuts en ik ben echt bang dat ik het niet trek straks omdat alles nieuw is en allemaal mensen die ik niet ken pff.
Oud 21-08-2011, 14:11
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ik word echt zenuwachtig van mijn minor. Alles wat ik tot nu toe gehad hebt lijkt echt peanuts en ik ben echt bang dat ik het niet trek straks omdat alles nieuw is en allemaal mensen die ik niet ken pff.
pff.. weet wat je bedoeld. Ik wil helemaal niet verplicht een minor gaan doen. Ik wil gewoon met mijn eigen klas verder gaan in de opleiding die ik gekozen heb...
Oud 21-08-2011, 16:10
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Citaat:
Ik word echt zenuwachtig van mijn minor. Alles wat ik tot nu toe gehad hebt lijkt echt peanuts en ik ben echt bang dat ik het niet trek straks omdat alles nieuw is en allemaal mensen die ik niet ken pff.
Het kan ook wel leuk en uitdagend zijn om even een verfrissend zijweggetje in te slaan Wie weet leer je interessante dingen en ontmoet je nog meer leuke mensen! Deze ervaring zal je alleen maar beter voorbereiden op het werkveld. No worries
__________________
Mind over Matter
Oud 21-08-2011, 16:16
Verwijderd
@Dott: Zo'n opname lijkt me ook doodeng, maar ik hoop voor je dat je er veel aan zult hebben. Succes morgen (en daarna)!

OT: Ik moet wel wennen aan mijn Effexor-loze leventje. Mijn ontzettende dip is weer afgelopen, dus ik denk dat dat gewoon ontwenningsverschijnselen waren, maar het gaat wel wat op en neer. Om de kleinste dingetjes springen de tranen mij in de ogen, elke dag wel een stuk of wat keren, maar tussendoor is mijn stemming wel goed. Beetje vreemd.

Gister heb ik meegeholpen in het dierenasiel, dat was best leuk. Hokjes schoonmaken en tussendoor met de kittens knuffelen (awww). Ik denk dat ik nog wel eens vaker langs zal komen. Ik ben wel angstig over het vooruitzicht weer aan de slag te moeten, ik merk ook dat ik mij nog steeds heel erg terugtrek uit sociale contacten (niet terug emailen, telefoon niet opnemen...) en dat ik gesprekken vaak heel erg spannend vind (moet toch eens aan mezelf toegeven dat als ik na afloop rillend en klappertandend buiten sta, ik meer dan 'een beetje zenuwachtig' was). Maar ik heb ergens ook wel zin om weer iets te doen -- niet al te moeilijk, niet al teveel verwachtingen, maar wel weer wat de handen uit de mouwen steken.

Hmm ja, dus het gaat best goed over het geheel genomen. Ik voel mij voorzichtig een beetje hoopvol over de toekomst -- dat alleen al scheelt een boel.
Oud 21-08-2011, 18:21
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Lang niet gepost, want heb geen kabelinternet meer, maar een dongel en zat al heel snel aan m'n limiet. Nu dus erover, maar we zien het wel aan het eind van de maand.

Afgelopen week m'n eerste werkweekje gehad. Heel spannend allemaal, heel veel nieuwe mensen (en dan heb ik nog maar ongeveer een kwart van de organisatie gehad nu) en een andere werkwijze dan op m'n stageplek. Heel erg wennen dus, maar het is me op zich wel goed bevallen. Degene die me inwerkt is heel aardig en de overige collega's ook, maar het is maar een klein clubje. De gemeente waar ik nu werk is ook 3x zo klein als tijdens m'n stage, dus wel logisch ook, maar ik moet er dus nog aan wennen.

Voelde me wel de hele tijd heel dom en onzeker, terwijl ik gewoon moet wennen aan de andere werkwijze en het systeem waar ze mee werken.

Verder gaat het mwoah. Gister kwam een vriendin kijken hoe ik woon en gewoon om even bij te kletsen en dat was wel gezellig, maar zij heeft gewoon alles wat ik ook wil (is net getrouwd, koophuis, eindelijk (na 4 jaar ofzo) een fulltime baan, veel contacten, een kat (ik mag hier geen huisdieren). Zij is gewoon helemaal gesetteld en gelukkig en ik verre van dat. Dus daar werd ik wel even mee geconfronteerd.

Vandaag was dus niet zo geweldig nadat ze weer naar huis was gegaan. Heb nog wel even een rondje door de stad gelopen en een ijsje gehaald, want van de hele dag thuis zitten word ik niet goed. Morgen ook nog vrij, nog maar even de stad in, moet nog een koffer kopen want ik ga volgend weekend op vakantie en nog wat andere dingetjes. En dan dinsdag weer aan het werk. Hoop echt dat deze functie fulltime wordt of dat ik ergens anders word aangenomen, want met 24 uur zit ik veel te veel thuis en heb ik teveel tijd om te piekeren.
Oud 21-08-2011, 20:09
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet.....
















ik ben bang
Oud 21-08-2011, 23:01
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik zit weer veel te veel in mijn hoofd, en ik weet niet meer zo goed wat ik er aan kan doen om mezelf daar uit te schoppen. Het lijkt allemaal niet te helpen, wat ik ook doe. Alles voelt zo leeg.. En ik wil kan mag niet terugvallen.
__________________
Ik weet niet beter.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:47.