Oud 11-01-2012, 22:27
joydivision95
joydivision95 is offline
ik zit al mijn leven lang te kampen met een probleem. mijn hoge haarlijn waardoor ik een groot voorhoofd krijg. Ik ben nu 16 jaar maar vanaf dat ik naar de middelbare school ga schaam ik me als het buiten waait en ik bang ben dat de rest van de dag iedereen alleen maar naar me haarlijn zit te kijken.

ik ben een jongen en heb het ook zeker geprobeerd op te lossen. door me haar langer te laten groeien en een schuine lok te laten zitten. hierin stop ik vaak best veel gel zodat het op de fiets naar school niet weer helemaal verkeerd gaat zitten en naar mijn idee weer op gelet word. toch door het lange haar kwam het tweede probleem. ik krijg nu vaak tijdens het uitgaan of soms op school de woorden justin bieber en bieber fever te horen. dit stoort mij echt en ik wil er graag vanaf. toch wil ik niet mijn grote haarlijn weer zichtbaar maken. heeft iemand een oplossing voor een ander soort kapsel of is echt haartransplantatie de enig oplossing?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2012, 10:22
Verwijderd
DIt is meer lifestyle, maar er zijn een hoop kapsels die niet bieberish zijn en die wel helpen. Een kapper vindt het ook leuk advies daarin te geven.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 13:40
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
moet je een mohawk nemen dan ben je zo vanaf dat ze je bieber noemen en anders wat lusi zegt
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 15:58
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Heb je krullen of stijl haar?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 16:27
Verwijderd
Als het op Bieber lijkt, neem ik eens aan dat zijn haar steil is.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 17:57
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
L&G -> Lifestyle
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 19:57
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 03-02-2012 om 16:09. Reden: typfout
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 15:13
Questioned
Questioned is offline
Ik vind een 'Justin Bieber kapsel' wel leuk staan bij jongens hoor! ^^ (ben geen fan van jb btw)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 20:40
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Als het op Bieber lijkt, neem ik eens aan dat zijn haar steil is.
Oh ja, maar met krullen kun je ook bieberkapsels maken:


...ook al is dat wel leuker.

Ik zou je haar gewoon langer houden als je je daar fijner bij voelt. Je kunt je schuine lok misschien verder naar achter laten beginnen, en hem in een soort laagjes laten knippen in plaats van één lengte, dan lijkt het al minder bieberig. Kijk:

Dit is best wel bieberig:


En dit imo niet:


Met die nasty lach. Maar zo blijft het ook beter zitten met gel denk ik.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 21:50
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:

Het is natuurlijk niet leuk om elke dag je voorhoofd te moeten verbergen omdat je 'anders' bent, en vervolgens voor Justin Bieber uitgemaakt te worden.
(...)
De vraag is of je je leven wilt laten bepalen door een stel pestkoppen. Ik zit er nog elke dag mee dat ik een groot voorhoofd heb, het maakt je leven er namelijk niet makkelijker op. Natuurlijk trek je je aan van wat mensen zeggen, dat is heel normaal. Maar het gaat erom dat je het op gegeven moment van je af moet kunnen zetten, en voor jezelf moet kunnen bepalen dat dit je niet leven gaat overheersen.

Er zijn mensen in deze wereld die het veel erger hebben getroffen en toch positief in het leven staan. Je moet er zelf uiteindelijk wat van maken.

Kijk alsjeblieft dit filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=AW579...eature=related
Stiekem vind ik dat je er wel erg veel drama om maakt. Je schijnt te impliceren dat je makkelijk 'je leven laat bepalen door een stel pestkoppen' púúr om de hoge haarlijn. Ik geloof niet dat iemand ooit gepest is puur om z'n hoge haarlijn. Hooguit omdat het een goed slachtoffer was en diegene gepakt kon worden op z'n hoge haarlijn (of welke andere eigenschap dan ook, zelfs bloedjemoooie, maar onzekere, mensen zouden niet aan pesters ontkomen als die hen wilden pesten). En inderdaad, mensen zonder ledematen hebben het erger dan mensen met een wat hogere haarlijn, maar ik vind het wel een beetje overdreven om het met elkaar te vergelijken. Een randje haren 'missen' is echt wel iets minder ingrijpend dan je armen en benen missen.

Verder niet aanvallend bedoeld, ik denk alleen dat je het groter maakt dan het is en hoeft te zijn. Nadenken over een manier om je haarlijn minder te laten opvallen/lager te doen lijken om er zo wat beter uit te zien: prima. Het associëren met pesters en je leven niet laten veranderen en dat je in ieder geval nog benen en armen hebt is imo iets te overgevoelig. Iedereen heeft per slot van rekening wel wat.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 15-01-2012, 00:01
Verwijderd
-

Laatst gewijzigd op 03-02-2012 om 16:10.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 12:34
RowenHeuveling
RowenHeuveling is offline
Ga weg met je reclame.

Laatst gewijzigd op 21-11-2017 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2017, 12:38
Verwijderd
Ja hoor, je enige post is het uppen van een bijna 6 jaar oud topic om reclame te maken. Waarom zijn jullie altijd zo doorzichtig?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.