Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2012, 23:07
Verwijderd
Wauw, wat is mijn huisgenootje lief en sociaal. Ik bof maar. En goh, ik vind het geloof ik echt heel leuk hier. Hoop zo dat het financieel allemaal gaat lukken, want dan blijf ik zeker. Heb al een leuk bijbaantje op het oog, zou echt tof zijn als dat 'm zou worden.

En ik wil heel, heel graag dat het volgende week is.
Advertentie
Oud 08-06-2012, 23:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@norwood ranger fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.
en wat is er volgende week?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-06-2012, 06:22
Verwijderd
Citaat:
@norwood ranger fijn dat je het daar zo naar je zin hebt.
en wat is er volgende week?.
Dank je!

En zie pm.
Oud 09-06-2012, 09:30
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Donderdag weer naar therapie geweest, was wel te doen, daarna nog ff in eindhoven voor schoenen gekeken want ik heb 4 paar schoenen kapot, en gelukkig had ik nu 3 paar nieuwe schoenen gevonden voor nog geen 60 euro, das pas goed shoppen!
Donderdagavond ben ik weer naar dat graffiti gebeuren geweest, maar nu heb ik er dus echt geen zin meer in en ik ben blij dat vanmiddag de laatste keer is, dinsdag waren we met veel te weinig maar donderdag waren we ineens met veel teveel, alleen zo jammer dat alle nieuwe deelnemers kindjes waren van nog een 8 jaar ofzo, en dat die ouders dan ook gewoon doodleuk meedoen, en ik dus samen met dat meisje waar ik me mee opgegeven had de enigste van mijn leeftijd was. Ik had af en toe echt het gevoel dat ik daar op het schoolplein stond, die ouders die regelden alles wel even en wisten alles beter, en die kindjes kwamen niet boven de tafels uit. Ben benieuwd hoe dat vanmiddag gaat.....
Gister had ik echt weer een slechte dag, en het is niet echt handig als mam en mn broertje dan ook nog continu me op de zenuwen gaan werken.
Morgen ga ik denk ik toch maar naar de familiedag ipv die opendag, aangezien het een groot onhandig gedoe is om op die opendag te komen en het de vorige keer ook best tegenviel.
Dan ga ik wel op de fiets naar de familiedag, kan ik ook meteen weg als ik het daar heb gehad.
En ik ga dit weekend Joyce maar eens mailen, daar heb ik ook al een week of 2 geen contact meer mee gehad.
Oud 09-06-2012, 12:01
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@ Heksjuh: is fysiofitness niet wat voor je?
Dat is wel een idee, dankje! Hoe je het omschrijft vind ik het fijner klinken dan normale fysio.
Wat vervelend dat je conditie achteruit gaat Maar het klinkt wel alsof je goede hulp hebt.

Ik ga misschien toch wel examen doen bij mijn sport. Mijn trainers proberen me subtiel over te halen om het wel te doen. Misschien moet ik niet zo onzeker zijn en het gewoon doen (qua sporten heb ik echt ontzettend last van faalangst). Ze zien mij ook helemaal niet als de kneus van de groep (ze laten het in ieder geval niet merken).
Ik wil ook helemaal niet stoppen met sporten, maar de afgelopen trainingen gingen gewoon slecht en ik ben het aan de kant zitten een beetje zat. Afgelopen training ging veel beter en dan voel ik me meteen ook positiever.

Ik ben zo onrustig vandaag, ik voel me helemaal opgejaagd. Ik heb woensdag een toets die ik nog nauwelijks geleerd heb omdat ik 'm nu niet belangrijk vind, maar nu het dichterbij komt wil ik het wel halen en vind ik het stom dat ik niet eerder begonnen ben. Maar ik kan me nu echt niet goed concentreren. Overmogen moet ik voor het eerst naar de psycholoog en ik zie er tegenop.
Gelukkig moet ik straks werken, dan zit ik me tenminste niet zo gek te maken.
Ik maak me echt zo druk om dingen die totaal niet belangrijk zijn (of voor andere mensen in ieder geval niet, want ik vind het zelf wel enigszins belangrijk)
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 09-06-2012, 15:10
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
oke dat was dus de 6 miljoenste keer dat ik me druk heb gemaakt om niets, want het was hartstikke leuk en het is echt super gaaf geworden.
Waarom kan ik dat nou niet afleren, ik maak me echt altijd zo f*** druk om niks en dat verpest dan meestal heel mijn dag.
Oud 09-06-2012, 19:42
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vanmiddag even naar de vlinder geweest.
ik heb er weer een kleur nagellak bij (L).
daarna even wat boodschappen gehaald.
en ik kan eindelijk in me kamer me drinken koud zetten.
want ik heb sinds gisteren een minikoelkastje.
vanavond heb ik me beddegoed in de was gedaan.
en met de leiding me kamer schoongemaakt,
nou heb ik weer een lekkere schone kamer en een fris bed (L).
vanavond ga ik verder niet veel meer doen.
lekker tv kijken en laptoppen.
en lekker op tijd naar bed toe.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 09-06-2012, 22:17
Takkie89
Avatar van Takkie89
Takkie89 is offline
Ik denk dat ik zo'n beetje de enige plek heb gevonden waar het niet over voetbal gaat


En ik vind het super fijn dat mensen naar mijn scriptie willen kijken, maar waarom heb ik steeds het gevoel dat ik het compleet fout doe en mijn Engels echt ontzettend dramatisch is .
__________________
Speel zonneschijn, ook als het regent!
Oud 10-06-2012, 10:01
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Vanmiddag familiedag, niet echt zin in.....
maar ik ben de komende tijd al genoeg alleen thuis dus ik kan beter mee gaan dan me thuis depressief gaan voelen,
gister die voetbalwedstrijd was best nuttig, ik heb tijdens die wedstrijd lekker mn kamer opgeruimd, huiswerk gemaakt voor therapie,getekend en gedoucht
maar mijn stemming vandaag is echt slecht, dus zo maar even kijken of mn hondje mee buiten wil spelen ofzo, want dat is wel echt fijn.
Oud 10-06-2012, 19:35
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het roeien echt heel cool, het was zooo leuk vanmoren én lekker weer En op slag zitten is tof en de vrouw die ons les gaf vond dat het heel goed ging! Nooit verwacht dat ik het zo leuk zou vinden en dat het me zo goed doet
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 11-06-2012, 09:48
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Oke ik heb dus geleerd dat ik niet meer naar familiedagen ga.
Volgens mij heb ik maar een keer of 10 gehoord van 'oh ik hoorde dat je examen hebt gedaan wanneer krijg je de uitslag'
En als ze dan vragen wat voor niveau je dan doet en dan zegt dat het vmbo is, heb ik gewoon minstens 5 keer als antwoord gekregen 'oh en ga je nou niet door naar havo dan?'
En dan ook nog een oma die zegt 'ja ik kom woensdagmiddag wel he(woensdagmiddag krijg ik telefoon of ik geslaagd ben), en dan zal ik mn bankrekening ff gaan plunderen'
Dus toen heb ik maar gezegd dat ze dat beter niet kan doen omdat we mn broertje gewoon op moeten halen op de opvang en dat ik mn cijferlijst ook op moet halen die middag.
En ik heb sowieso geen zin in zielige verhaaltjes dat ze er slapeloze nachten van heeft gehad en dat soort gezeur van haar, want het is gewoon nogal krom dat na mn examens ineens zo doet en de andere 4 jaar alleen maar heeft gezegd dat het 'maar vmbo is' en of het niet verstandig is om door te gaan naar havo. En dan ook nog met geld aankomen zeker, ik heb liever dat ze me gewoon met rust laat en normaal tegen me doet, want ik ben niet om te kopen.
Sowieso heeft mn oma gister de hele middag gedaan alsof ze zo'n fantastische band heeft met dr kleinkinderen en daar heb ik dus geen zin in, als je me niet mag dan moet je ook niet ineens omdat het toevallig een of andere gare familiedag is gaan doen alsof we zo goed met elkaar op kunnen schieten. Enigste wat wel grappig is is dat ik ook steeds meer merk dat mn neefje ook niet meer zo fantastisch met mn oma op kan schieten, omdat ze gewoon zo vreselijk bemoeit.
Dus de rest van de middag heb ik maar met mam bij de moeder van mn achternichtjes en neefjes gezeten omdat die ook niet met hun oma overweg kunnen
Dat gezin zeikt tenminste niet zo.
En ik mocht wel eerder weg, maar toch maar gebleven en ff mee gegeten want ik zocht t niet zelf te koken thuis, en toen met mn nicht teruggefietst, had ik ook beter niet kunnen doen. Die moest weer even heel stoer doen, durft ze eerst niet eens een drukke weg over te steken en 3 minuten later fietst ze wel ineens door rood En dan onderweg ook nog eens steeds doorzeuren over mijn therapie enzo echt zo 'ja ik hoorde van oma dat je zo vaak naar eindhoven moet maar wat voor therapie is dat dan en wat voor dingen bespreek je daar dan of wat doe je daar'
En toen begon ik maar snel over een ander ondewerp, mn nicht weet volgens mij nog niet eens dat ik autisme heb of wat dat is omdat zoiets gewoon zo'n taboe is in die familie, dan ga ik dr dus ook niet over die therapie vertellen.
Oud 11-06-2012, 09:57
Verwijderd
Waarom is het niet goed als je oma/nichten interesse in je tonen en waarom is het niet goed als ze geen interesse in je tonen? Volgens mij moet je echt je instelling naar familieleden gaan veranderen, Winnie. In jouw ogen doen ze het nóóit goed, zelfs niet als ze wél interesse tonen, en daardoor kunnen ze het ook helemaal nooit goed gaan doen bij je.
Oud 11-06-2012, 11:25
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Kikaa,
hmmmm heb je wel gelijk in, ik zal inderdaad echt niet snel zeggen dat ze iets goed doen.
En dat ze interesse tonen moeten ze zelf weten, maar het is gewoon nogal krom als ze interesse tonen omdat er anderen bij zijn en ze even moeten doen alsof we zo goed met elkaar op kunnen schieten, het komt nogal vreemd over als ze doodleuk gaat zitten vertellen 'ja winnie hoort woensdag of ze geslaagd is' en dan doen alsof ze zo trots is terwijl ze de 4 jaar dat ik op school zat wel continu commentaar heeft gehad omdat het maar vmbo is.
En dat ze wel vraagt hoe het bij therapie is, terwijl ze mijn situatie niet wil accepteren en mijn nichtjes en neefjes niet mogen weten dat ik en mijn broertje autisme hebben.
Oud 11-06-2012, 11:50
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
@ winnie, dat je het met je oma niet kunt vinden kan ik inkomen. Mensen die zich goedbedoeld met je bemoeien kunnen gewoon heel irritant zijn, zeker als ze niet doorhebben dat jij het niet zo waardeert. Maar je kan het je nicht toch niet kwalijk nemen dat ze interesse toont in je therapie en dat ze daar nieuwsgierig naar is? Voor heel veel mensen is therapie toch maar een vaag begrip en ze weten dus helemaal niet wat het inhoudt. En je autisme is toch helemaal niet iets om je voor te schamen? Dat je oma er liever haar mond over houdt wil toch niet zeggen dat jij zelf de mensen om je heen niet mag vertellen over je autisme en wat het met je doet? Die nicht klinkt mij als een leuke manier om beter contact op te bouwen met het deel van de familie dat je wél aardig vindt.
En je hoeft natuurlijk ook niet gelijk je diepste gevoelens te delen, maar iets als "ik praat met mijn psycholoog over mijn autisme en over de problemen die me dat in het dagelijks leven oplevert en hoe ik daar mee om moet gaan" is ook al heel wat

OT: vandaag zelf ook weer naar m'n psych. Ik hoop toch eindelijk eens te gaan leren hoe ik kan accepteren dat ik niet overal grip op heb. Zelfs niet (of misschien wel juist) op m'n eigen lichaam.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 11-06-2012, 14:00
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Pluis,
hmmm wat betreft mijn nicht daar heb je wel gelijk in, het is alweer een hele tijd geleden dat ik een poging heb gedaan om het aan haar uit te leggen, en toen reageerde mn tante niet echt goed omdat die blijkbaar vond dat mn nichtje het niet mag weten, snap ik ook niet echt want in elke klas ofzo zit wel iemand die het heeft dus ze krijgen er toch wel mee te maken.
Oud 11-06-2012, 22:39
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
vandaag gruwelijk veel angsten gehad.
ik heb het wel tegen de leiding op padua verteld.
heb vanmiddag toch 2 zonnodig op.
vanavond heb ik het ook hier tegen de begeleiding verteld.
maar hier in huis was het gezellig.
eerst was me moeder met ons hondje even op bezoek geweest en dat was gezellig.
daarna was het onder het eten ook heel gezellig met me huisgenootjes en de begeleiding.
en daarna heb ik met een huisgenootje beneden zitten laptoppen wij allebei.
en toen later waren ik en me huisgenootje met de begeleiding nog aan het rumikubben wat ook heel gezellig was.
dat was wel goede afleiding voor vanavond.
en ik hoop dat ik vanacht na 2 dagen eindelijk weer eens voor 1:30 in slaap kan komen.
dus ik ga zometeen maar afsluiten en dan lekker slapen.
want morgen word het weer een vroege dag.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-06-2012, 13:01
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline

ik hoorde vanmiddag hier op het terrein.
dat iemand waar ik een tijd terug mee opgenomen was overleden is.
toen heb ik naar de afdeling gebeld om het na te vragen.
en het klopt ze is deze week overleden.
dat voelt heel kut want ik zag haar nog elke week als zij naar de therapie ging waar ik dan klaar was.
we hebben elkaar vorige week nog gegroet.
en dan is ze nou overleden.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-06-2012, 16:06
Verwijderd
Citaat:
het komt nogal vreemd over als ze doodleuk gaat zitten vertellen 'ja winnie hoort woensdag of ze geslaagd is' en dan doen alsof ze zo trots is terwijl ze de 4 jaar dat ik op school zat wel continu commentaar heeft gehad omdat het maar vmbo is.
Ik doe/deed VWO en mijn grootouders hadden/hebben ook eeuwig commentaar dat ik maar een alfaprofiel heb. Het is ook stom als je het idee hebt dat mensen je dom vinden. Maaarrrrr het betekent niet dat ze je niet waarderen, of niet geďnteresseerd zijn in je school, of in jou, of dat ze je haten, hč. Plus - jij weet hoe het zit, je gaat naar school, zet je in, bouwt een toekomst op, en dat zij het een 'te laag' niveau vinden, nouja, dat is dan maar zo.

En wat Kikaa zegt.
Oud 12-06-2012, 16:38
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Lang niet meer gepost, maar het gaat goed.
Ik heb nu officieel een relatie met die jongen waar ik laatst steeds die dates mee had en hij is echt leuk. Ik heb het echt met hem getroffen Wel weer een lange afstandsrelatie, maar ik vond hem te leuk om het om die reden af te kappen...
We zien elkaar ongeveer 2 a 3 keer per week, dus het valt ook nog wel mee en binnenkort gaan we twee weken samen op vakantie

Gister die jongen weer gezien waar ik in maart ofzo een date mee heb gehad. Hij wist al wel dat wij nu een relatie hebben en aanvankelijk had hij ook gezegd dat hij het leuk vond enzo. Gister begon hij allemaal vragen te stellen, hoe het nou zo gekomen was en dat hij het wel erg snel na die date met hem vond en of ik m'n vriend wel echt leuk vond of dat ik gewoon graag een relatie wilde... En meteen er achteraan van 'nee ik ben niet jaloers hoor en ik gun het jullie etc.' Terwijl wij na die date naar elkaar uitgesproken hadden geen relatie met elkaar te willen en verder gewoon als vrienden verder zouden gaan
Dus vind het maar een beetje vaag, zijn reactie. Er is vlak erna nog wel iets voorgevallen waardoor ik meteen klaar met hem was. Vraag me nu af of ik dat ter toelichting nog tegen hem moet vertellen, maar ij heb er eigenlijk geen zin in. Hij denkt maar lekker wat hij wil denken...ik weet toch dat het anders is.

Volgende week sollicitatie en als die goed gaat, ben ik binnen, het detacheringsbureau heeft het voorwerk al gedaan. Dus met een beetje mazzel heb ik nu snel een nieuwe baan en begin ik in september met een hbo-opleiding van een jaar

Laatst gewijzigd op 12-06-2012 om 16:53.
Oud 12-06-2012, 18:32
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Missy: wat fijn (zowel je relatie als je uitzicht op een nieuwe baan)
En wat die andere jongen betreft: ik zou het gewoon laten zitten en zelf geen contact meer zoeken. En laat hem lekker kletsen, hij klinkt een beetje jaloers.

Ik heb mijn eerste gesprek met een psych gehad. Ik vond het lastig, ik hou niet zo van praten over mezelf of lang aan het woord zijn. Nu moet ik voor de volgende keer mijn levensverhaal schrijven. Ik heb er niet zoveel zin in, ik weet niet goed waar ik moet beginnen en ik wil het niet over het verleden hebben, ik heb een duidelijke reden waarom ik daar ben en dat is niet mijn verleden. Voor mijn gevoel heb ik de vervelende dingen die er zijn gebeurd wel afgesloten en ik kan er toch niks meer aan veranderen.

Ik dacht dat het hoofdstuk ex ook wel had afgesloten, maar de laatste dagen moet ik weer aan onze tijd samen denken en ik heb er nog verdriet om. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet en waarom ik er nu opeens weer verdietig om ben. Ik denk dat het komt omdat ik hem weer regelmatig zie en omdat onze omgang zo geforceerd voelt. Ik ben niet meer verliefd op hem, ik wil geen relatie meer met hem en ik vind het niet erg dat we geen dikke vrienden zijn, dus ik snap echt niet dat ik verdrietig om hem ben. Wat moet ik hier nu mee?
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 12-06-2012, 19:05
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
de leiding van me afdeling belde net.
en die vrouw heeft blijkbaar zelfmoord gepleegd.
dat komt nog heftiger aan nou.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 12-06-2012, 19:08
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Darkfairy: (})
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 12-06-2012, 19:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
dankje heksjuh.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-06-2012, 09:37
Verwijderd
Sterkte ermee DF!
Oud 13-06-2012, 11:00
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Na een onverwachte meeting met forumlid, kwam ik hier maar weer eens buurten
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 13-06-2012, 11:58
Verwijderd
Hahaha gezellig nijn
Oud 13-06-2012, 21:11
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
hey nijn* dat is lang geleden alles goed?.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 14-06-2012, 09:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ik dacht dat het hoofdstuk ex ook wel had afgesloten, maar de laatste dagen moet ik weer aan onze tijd samen denken en ik heb er nog verdriet om. Ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet en waarom ik er nu opeens weer verdietig om ben. Ik denk dat het komt omdat ik hem weer regelmatig zie en omdat onze omgang zo geforceerd voelt. Ik ben niet meer verliefd op hem, ik wil geen relatie meer met hem en ik vind het niet erg dat we geen dikke vrienden zijn, dus ik snap echt niet dat ik verdrietig om hem ben. Wat moet ik hier nu mee?
Toestaan, wachten, gaat vanzelf weer over. Je kunt ook verdrietig zijn zonder goede reden.

Nijn*, in dit geval was ik zeker niet het forumlid?

Nog twee weken en dan heb ik vakantie. Ik heb er vét veel zin in. Lekker niksen. En op vakantie naar China, Vlieland, Texel, wie weet ook nog wel naar Luxemburg. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.

Laatst gewijzigd op 15-06-2012 om 13:55.
Oud 14-06-2012, 21:14
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Stress voor morgen. En dan ben ik niet eens degene die gaat trouwen.
Oud 14-06-2012, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Donderdag weer naar therapie geweest, was wel te doen, daarna nog ff in eindhoven voor schoenen gekeken want ik heb 4 paar schoenen kapot, en gelukkig had ik nu 3 paar nieuwe schoenen gevonden voor nog geen 60 euro, das pas goed shoppen!
Donderdagavond ben ik weer naar dat graffiti gebeuren geweest, maar nu heb ik er dus echt geen zin meer in en ik ben blij dat vanmiddag de laatste keer is, dinsdag waren we met veel te weinig maar donderdag waren we ineens met veel teveel, alleen zo jammer dat alle nieuwe deelnemers kindjes waren van nog een 8 jaar ofzo, en dat die ouders dan ook gewoon doodleuk meedoen, en ik dus samen met dat meisje waar ik me mee opgegeven had de enigste van mijn leeftijd was. Ik had af en toe echt het gevoel dat ik daar op het schoolplein stond, die ouders die regelden alles wel even en wisten alles beter, en die kindjes kwamen niet boven de tafels uit. Ben benieuwd hoe dat vanmiddag gaat.....
Gister had ik echt weer een slechte dag, en het is niet echt handig als mam en mn broertje dan ook nog continu me op de zenuwen gaan werken.
Morgen ga ik denk ik toch maar naar de familiedag ipv die opendag, aangezien het een groot onhandig gedoe is om op die opendag te komen en het de vorige keer ook best tegenviel.
Dan ga ik wel op de fiets naar de familiedag, kan ik ook meteen weg als ik het daar heb gehad.
En ik ga dit weekend Joyce maar eens mailen, daar heb ik ook al een week of 2 geen contact meer mee gehad.
Inderdaad een fucking slecht idee dat ouders zich interesseren en bemoeien met wat hun kinderen uitvoeren
Oud 15-06-2012, 09:20
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Oke Mensen ik ben dus geslaaaaagddddd!!!!

(heb het zelfs gepresteerd om de op een na hoogste score van mijn school te hebben)
Oud 15-06-2012, 13:13
Verwijderd
Gefeliciteerd Winnie!

---

OT:
Wat een rotbericht. En wat een slechte timing. Op zich begrijp ik het wel, maar waarom nou juist nu, en waarom zo abrupt? Ik heb de hele dag nog niets gedaan. Eigenlijk alleen maar gehuild sinds dat mailtje binnenkwam.
Oud 15-06-2012, 14:23
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Norwood: Wat is er gebeurd? Het klinkt niet goed, sterkte! (})

Ot: Ik mag sinds anderhalve week weer hardlopen en m'n verslaving is echt als een bom ingeslagen. Ik wil niets anders meer dan elke dag hardlopen, de zon op mijn schouders voelen, electro luisteren en rennen. Prrr. <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 15-06-2012, 19:06
Verwijderd
Ik heb de hele dag geen flikker gedaan en amper gegeten. Normaal gesproken heb ik zo'n beetje permanent honger, maar sinds dat mailtje kan ik me er niet toe zetten om iets te gaan eten, of om wat dan ook te doen. Alles voelt compleet irrelevant. Echt een tijd geleden dat ik zo'n klotedag heb gehad.
Oud 15-06-2012, 19:06
Verwijderd
Citaat:
@ Norwood: Wat is er gebeurd? Het klinkt niet goed, sterkte! (})

Ot: Ik mag sinds anderhalve week weer hardlopen en m'n verslaving is echt als een bom ingeslagen. Ik wil niets anders meer dan elke dag hardlopen, de zon op mijn schouders voelen, electro luisteren en rennen. Prrr. <3
Dank je. Ik zet liever geen details online, dus ik pm je nog wel, als je wilt.
Oud 15-06-2012, 19:48
Verwijderd
Pff, Norwood, sterkte ermee, als ik iets kan doen, mag je mij ook altijd pm'en!
Oud 15-06-2012, 21:43
kroot
kroot is offline
@ heee nijn , hoe is het met je.
@ winnie: wauw wat ontzettend goed.

Stressss mijn eindexamenconcert is morgen. De hele week al een beetje stressering, nu gaat het opzich wel. Zennnnn. Nu thuis kleren en alles klaarleggen en morgen gaat de wekker om 7.00. Duimen jullie allemaal om 15.30 voor me? Als ik het haal, moet ik nog 4 opdrachten voor eind juni, en dan ben ik afgestudeerd!
Oud 16-06-2012, 10:50
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Thanks Norwood en Kroot!!

OT: heel veel familieleden die gevraagd hebben of ik nog een feest ga geven voor familie ofzo, heb tegen iedereen gezegd dat ik het niet doe, omdat ik daar gewoon echt niet vrolijker van word, heb alleen tegen een oom en tante gezegd dat ze dit weekend wel ff langs konden komen als ze zin hadden, omdat ik met hun wel heel goed op kan schieten, dus die komen vanmiddag en daar heb ik best wel zin in, alleen jammer dat mn nicht niet mee kan want met haar kan ik echt goed overweg, laatste keer dat ik dr heb gezien was echt februari ofzo, en de laatste keer dat we samen afgesproken hebben was volgens mij zelfs ergens in oktober..... Maarja, het is wel te begrijpen want zij heeft het gewoon druk met dr studie en zij heeft op de middelbare ook niet zon fantastische tijd gehad dus het is wel logisch dat ze nu nooit meer in de buurt is maar gewoon doet waar ze zin in heeft.

Verder ben ik net even met mama naar de winkels geweest, even iets gehaald voor persoonlijk mentor en rugzakbegeleidster, want die zie ik maandag waarschijnlijk voor het laatst aangezien er grote kans is dat ik niet naar de diploma uitreiking ga, en dat is best vreemd, het is toch wel iets wat je niet vaak doet maar als ik er wel heen zou gaan weet ik ook dat het me zoveel moeite zou kosten en dat mijn humeur er echt niet beter van zou worden, dus ik moet nu maar gewoon even de makkelijke weg kiezen.

Vandaag hoorde ik ook dat van een tweeling bij mij op school maar 1 van de 2 geslaagd is, en dat was wel te verwachten maar het is best lullig, aangezien die jongen er niets aan kan doen. Vorig jaar aan het eind van het schooljaar heeft ie een ongeluk gehad en 10 weken school gemist, en dit schooljaar overleed hun moeder plotseling.
Alleen misschien is het ook maar beter, zo denken de meeste mensen er tenminste over, als ie nu wel geslaagd zou zijn zou hij nu iedere dag langs de plek moeten fietsen waar die moeder overleden is, lijkt me ook maar een vreemd idee.
Oud 17-06-2012, 02:33
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
Spoiler


Het is weer zover.. Vaderdag de dag in het jaar waarin ik weer extra met mijn neus op de feiten gedrukt word dat ik mijn vader uit het leven gegooid heb, juist omdat hij niet deed waar we vaders voor "belonen" op vaderdag. Waarom moet ik dan wel nog ieder jaar janken? Bah wat baal ik van mijn emoties!
__________________
Oud 17-06-2012, 07:54
Verwijderd
Stomme kuttelefoon. Wat is onbereikbaar zijn toch fucking onhandig.

Gisterochtend heb ik een antwoord teruggestuurd en sindsdien voel ik me een stuk beter. Een beetje labiel nog wel. Ik kan op dit moment niet zo veel hebben. Ik ben benieuwd of hij nog de ballen gaat hebben om te reageren. Misschien is het inderdaad beter om het contact te verbreken. Daar kan ik op zich ook nog wel mee leven, al doet het me natuurlijk veel pijn. Maar de manier waarop het nu gebeurt is onrechtvaardig.

Ik heb een beetje issues met deze dag. Slaat niet echt ergens op want het is gewoon een commerciële onzindag, maar ik moet gewoon extra sterk denken aan mijn vader, het feit dat ik hem niet ken en dat ik dat zo graag zou willen. Ach ja. Het blijft een zwakke plek.
Oud 17-06-2012, 18:17
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Er gaan zó veel mensen dood de laatste tijd. In het afgelopen jaar zes, niemand ouder dan vijfenvijftig, de jongste een half jaar ouder dan ik. Niet dat ik ze goed kende - geen van allen niet, maar ik kende mensen die hen goed kenden, en dat maakt het zo pijnlijk. Papa's en mama's overlijden bij bosjes. Ik wil dat niet, maar ik kan er niets aan doen. Ik vind het moeilijk om ermee te leren leven.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 17-06-2012, 18:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bah, ik baal ervan dat m'n vriend zo weinig meer hier is. Tijdje terug woonden we praktisch samen en nu ben ik bijna de hele doordeweekse-week hier alleen Nu is ie aan het werk, morgen is ie ff hier maar dan is ie dinsdag weer bij z'n ouders en daarna heeft ie geen zin om weer hierheen te komen als ik vrijdag bij z'n ouders ben. De overgang is ineens weer zo groot.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-06-2012, 08:04
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Dank je. Ik zet liever geen details online, dus ik pm je nog wel, als je wilt.
Nou ja, dat hoef je niet per se te doen, maar ik dacht, wie weet wil je het kwijt.. Hoeft dus helemaal niet.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 18-06-2012, 08:59
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
Vanmiddag zie ik mijn persoonlijk mentor en rugzakbegeleidster waarschijnlijk voor het laatst, heb het laatste gesprek met pap en mam en hun.
En dat vind ik best vreemd, en ik zie er toch wel een beetje tegenop, want de laatste tijd liep het niet goed tussen mij en mam en op het punt dat ik er echt genoeg van had heb ik hun ingelicht, maar dan zul je altijd zien dat het daarna weer rustig is thuis, dus ik hoop maar niet dat ze erover beginnen want dan heb ik vanavond weer ruzie met mam dat ik niet over thuis mag praten met hulpverleners.
Gelukkig is er ook wel iets om naar uit te kijken want over 2 weken zie ik Joyce weer!

Morgen moet ik eerst naar therapie en daarna een of ander vaag logopedisch onderzoek wat blijkbaar moet omdat ze anders die therapie niet mogen geven, vind het maar vaag allemaal, ik kom daar toch echt voor psychische problemen en geen spraakprobleem.
En dat gedoe duurt ook nog eens bijna 2,5 uur.....-_-
Oud 18-06-2012, 09:10
Verwijderd
^Kun je morgen niet eens vragen waarom dat logopedische onderzoek nodig is dan? Soms zijn er hele vreemde links te vinden, zo ken ik iemand die een afstudeeronderzoek doet naar kinderen met autisme en hun gehoor, zij horen andere frequenties of kunnen klikjes apart horen die mensen zonder autisme aan elkaar horen of zo iets. Het fijne weet ik er ook niet van, maargoed. En nu zeg ik niet dat het bij jou zo is, maar om aan te geven dat er echt heel erg aparte lijntjes kunnen zijn tussn dat soort dingen.
Oud 18-06-2012, 10:07
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De week moet nog beginnen en eigenlijk zit ik er nu al doorheen. Ik moet echt nog even drie weken doorbijten tot de vakantie en niet van te voren al omvallen.

En dan voel ik me zo'n aansteller, want er zijn zoveel mensen die zoveel meer aan hun hoofd hebben dan ik; wat heb ik nou te klagen.
Oud 18-06-2012, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Alleen misschien is het ook maar beter, zo denken de meeste mensen er tenminste over, als ie nu wel geslaagd zou zijn zou hij nu iedere dag langs de plek moeten fietsen waar die moeder overleden is, lijkt me ook maar een vreemd idee.
Wtf waar heb je het over.
Oud 18-06-2012, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Stomme kuttelefoon. Wat is onbereikbaar zijn toch fucking onhandig.
Ik kan me toch een stuk of 100 gelegenheden herinneren waarop dat niet mogelijk was omdat niemand een mobiel had en waarop niemand daarom care had. Echt wtf is er met deze generatie aan de hand?
Oud 18-06-2012, 23:50
Verwijderd
Citaat:
De week moet nog beginnen en eigenlijk zit ik er nu al doorheen. Ik moet echt nog even drie weken doorbijten tot de vakantie en niet van te voren al omvallen.

En dan voel ik me zo'n aansteller, want er zijn zoveel mensen die zoveel meer aan hun hoofd hebben dan ik; wat heb ik nou te klagen.
Hoe. Wat? Nog niet begonnen maar er nu al doorheen? Wtf? Hoe verzin je het in hemelsnaam?
Oud 18-06-2012, 23:51
Verwijderd
Citaat:
Er gaan zó veel mensen dood de laatste tijd. In het afgelopen jaar zes, niemand ouder dan vijfenvijftig, de jongste een half jaar ouder dan ik. Niet dat ik ze goed kende - geen van allen niet, maar ik kende mensen die hen goed kenden, en dat maakt het zo pijnlijk. Papa's en mama's overlijden bij bosjes. Ik wil dat niet, maar ik kan er niets aan doen. Ik vind het moeilijk om ermee te leren leven.
Citaat:
Bah, ik baal ervan dat m'n vriend zo weinig meer hier is. Tijdje terug woonden we praktisch samen en nu ben ik bijna de hele doordeweekse-week hier alleen Nu is ie aan het werk, morgen is ie ff hier maar dan is ie dinsdag weer bij z'n ouders en daarna heeft ie geen zin om weer hierheen te komen als ik vrijdag bij z'n ouders ben. De overgang is ineens weer zo groot.
Jullie twee zijn echt de enige die hier nog enigszins samenhangende en terechte zorgen posten. Ik zou er heel anders mee omgaan maar ik snap dat het moeilijk is.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15.