Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2016, 17:19
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
Hallo

ik moet morgen weer op de fiets naar school. ik fietste met een aardig meisje en we hadden altijd veel lol. ik ben een poos met de trein geweest en voor de vakantie negeerde ze me ineens een keer... op school doet ze ook al niet meer zo aardig, ik denk omdat ik tijdens lessen best stil ben (ik krijg anders snel last van hoofdpijn)

Maar ze zei vandaag niks.. ik wil niet weer zo'n negeer fietstocht... ik had ook al bedacht om te zeggen dat ik met iemand anders zou fietsen, maar misschien doet ze nu wel ineens weer aardig. dus dat leek me geen goed plan..

ze heeft ook nog niet geappt hoelaat we morgen gaan ofzo. ik weet echt niet wat ik moet doen!!

Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik zit nu echt te huilen terwijl ik dit typ. negeer fietstocht vind ik ook niet erg (dan krijg ik sws geen hoofdpijn van rustig doen) maar misschien denk ik dan ook wel veelste veel na enzo.

moet ik haar gwn appen, of afwachten en als ze dan morgen ochtend nog niks gestuurd heeft pas appen of dan gwn zeggen van ik fiets met iemand anders?

Help...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-03-2016, 17:24
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Je kunt haar appen en vragen of ze mee wil fietsen. Als ze dan nee zegt of helemaal niet reageert weet je wel genoeg.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 17:38
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Hallo

ik moet morgen weer op de fiets naar school. ik fietste met een aardig meisje en we hadden altijd veel lol. ik ben een poos met de trein geweest en voor de vakantie negeerde ze me ineens een keer... op school doet ze ook al niet meer zo aardig, ik denk omdat ik tijdens lessen best stil ben (ik krijg anders snel last van hoofdpijn)

Maar ze zei vandaag niks.. ik wil niet weer zo'n negeer fietstocht... ik had ook al bedacht om te zeggen dat ik met iemand anders zou fietsen, maar misschien doet ze nu wel ineens weer aardig. dus dat leek me geen goed plan..

ze heeft ook nog niet geappt hoelaat we morgen gaan ofzo. ik weet echt niet wat ik moet doen!!

Hopelijk kunnen jullie me helpen, ik zit nu echt te huilen terwijl ik dit typ. negeer fietstocht vind ik ook niet erg (dan krijg ik sws geen hoofdpijn van rustig doen) maar misschien denk ik dan ook wel veelste veel na enzo.

moet ik haar gwn appen, of afwachten en als ze dan morgen ochtend nog niks gestuurd heeft pas appen of dan gwn zeggen van ik fiets met iemand anders?

Help...
wat bloody zegt, verder kun je haar ook misschien gewoon is vragen 'is er wat?' want ze gedraagt zich duidelijk anders dan voorheen...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 18:56
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
Ik durf niet meer te vragen😥 moet ik gwn vragen of niet?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2016, 21:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik durf niet meer te vragen😥 moet ik gwn vragen of niet?
Gewoon vragen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-03-2016, 09:35
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Gewoon vragen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2016, 16:44
.:ikbenik:.
.:ikbenik:. is offline
Tja z e wou wel... kwas dood bang dat ze weer niets zei ofzo. Eerst was het wel weer zo als vroeger! Gezellig enzo maar toen waren de onderwerpen als het ware op en was het stil.. ik moest maar beginnen met praten maar ik vond het ook wel goed op het laatst.. t hoeft toch ni altijd van mijn kant te komen??

En vanmiddag was het miss vijf minuten leuk en toen weer vreselijk...

Ik heb echt zo'n stom leven.. ; ( alles is zo leuk behalve school... ik weet ni hoe ik dit nog een dag moet overleven... laat staan het hele jaar bah.

Ik wil wel mee fietsen met een ander clubje van een andere school maar die gaan al 20 minuten eerder en dat mag niet van mn moeder... vind ze super vroeg! Ja is ook wel zo maarja dit is echt niet leuk meer
Met citaat reageren
Oud 09-03-2016, 17:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Laat niet je hele schoolleven verpesten door één meisje! Dat is nergens voor nodig. Misschien kan je met je moeder bespreken waarom je zo graag met die andere mensen mee wil fietsen. Je kunt mogelijk zelf ook wat zelfstandiger zijn 's morgens zodat je moeder er minder last van heeft. Anders kan je er ook eens met je mentor of favoriete docent op school over praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Terreur teistert scholier
koelieboelie
191 27-06-2005 01:59
Levensbeschouwing & Filosofie evolutietheorie
see it
500 29-03-2005 23:17
Psychologie Gepest worden of genegeerd worden?
Rêveuse
34 23-01-2005 15:41
Psychologie negatief...kan iemand helpen??
justme18
11 22-06-2004 13:50
Liefde & Relatie Vrouwen en ruzie maken !
Verwijderd
28 10-03-2002 19:18
Verhalen & Gedichten Genegeerd worden
St.pje
2 03-12-2001 17:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51.