Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2007, 09:21
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Gefeliciteerd Andijvie!

Dat 1ste lucht je hart topic in 2004 , ik las het eerste bericht van ~~Fantôme~~ over het kassaverschil, grappig is dat.

OT: ik ben blij
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Advertentie
Oud 14-06-2007, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Thoughtful schreef op 14-06-2007 @ 09:19 :
Hier is het eerste topic, voor mensen die het ineens na willen lezen of zo
Hey, ik kom er nu achter dat ik ook al sinds het eerste ljh mee doe. Wat een suffe puberberichtjes schreef ik toen zeg.
Oud 14-06-2007, 09:50
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik ben in ieder geval geen die-hard van het eerste uur, mijn eerste post was in nummer 19. Wel postte ik daarvoor in het steekwoordentopic.

Hm, vandaag een beetje last van SOG. Nog maar een half verslagje van de samenwerking geschreven vandaag, en het is al weer bijna 11 uur.
Oud 14-06-2007, 09:52
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
zenuweeeeeeeeeeeen
Oud 14-06-2007, 10:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ann schreef op 14-06-2007 @ 00:32 :
Wat ik me afvraag, zijn er hier mensen die vanaf LJH 1 nog steeds posten?
Ik er zijn idd niet veel mensen meer denk ik.

Edit: Gefeliciteerd Andijvie, leuke naam
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...

Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 10:31.
Oud 14-06-2007, 10:35
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 13-06-2007 @ 23:13 :
@moon: (nog van nr 99): Wat een verhaal.
Ik denk aan de ene kant: het is belangrijk dat je open bent etc., maar aan de andere kant kan het ook misschien zo zijn dat je je bij deze therapeut niet goed voelt en daarom dingen 'achterhoudt'?
Ik moet zeggen dat ik er zelf op dit moment ook wel tegen aan loop met therapie. Ik durf gewoon vaak niet te zeggen wat ik voel/denk. Nou is het wel zo dat ik daar sowieso problemen mee heb en ook met hechting ed, maar bij m'n vorige therapeut ging het beter. Ik wil alleen niet nu overstappen omdat het dan weer zo lang duurt voor ik me weer 'op m'n gemak voel' (als dat al gebeurt...).
Sterkte!
Ja, ik kan helaas niet echt overstappen want deze therapeut moet me voorbereiden op een training. Ik voel me bij deze therapuet inderdaad niet goed, dat zal ook zeker mee spelen. Ik herken wat je schrijft, we hebben een beetje hetzelfde probleem. Ook jij sterkte!

ot: Ik deed ook mee aan het eerste GLJH-topic en ik moet zeggen dat dat topic toen wel precies op het goede moment kwam voor mij,zie ik nu,2004 was het moeilijkste jaar uit mijn leven.
Al zit ik nu opnieuw weer niet lekker in mijn vel...ik zou toch echt niet willen ruilen met het gevoel dat ik in het eerste GLJH-topic had. Dan had ik nu nog een zware tijd voor de boeg, met o.a een opname enz. Raar idee is dat eigenlijk.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 14-06-2007, 10:38
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik pik dit niet.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 14-06-2007, 10:52
Verwijderd
Ik heb de tranen in mijn ogen staan. Ook ik sta in het eerste LJH-topic, en jeetje....wat ging het slecht met me. Ik heb het even teruggelezen, mijn posts daar, en ik voel meteen weer de spanningen van toen. En het ongelukkige wat ik meemaakte in 4 en 5 havo.

Maar aan de andere kant ben ik zo blij. Want kijk eens waar ik nu, 3 jaar later sta, en hoe ik veranderd ben en wat ik wel bereikt heb. Als ik mijzelf een klein beetje vergelijk met de mensen die ik toen om mij heen had. Wat sta ik sterk! Wat ben ik er eindelijk! Na 3 jaar vallen voor mij ook eindelijk wat puzzelstukjes in elkaar. Na een mislukte studie heb ik nu iets gevonden wat ik interessant vind en waar ik verder mee wil. En nu helemaal sta ik achter mijn besluit om nog een half jaar terug te gaan naar Cusco.
Oud 14-06-2007, 10:53
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als ik die posts teruglees merk ik wel dat ik toen in een heel andere fase van m'n leven zat dan nu. Toen voelde ik me echt nog ronduit kut en ik kan me echt nog zo goed voor de geest halen hoe ik me toen voelde. Tis wel confronterend om te lezen waar ik toen mee zat en om te zien hoe ik nu gegroeid ben. Ik ben er duidelijk wel beter uitgekomen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-06-2007, 10:55
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Jesus, iemand zei tegen mij perongeluk de normering van engels. Fucking 0,1. Fuckfuck. Daar is m'n onvoldoende voor engels. Gatverdamme!!!
Oud 14-06-2007, 10:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
@ andijvie.. WAT LEUK!!!! GEFELICITEERD tante

mocht je ooit tante adviezen willen grin
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-06-2007, 10:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2007 @ 09:24 :
Wauw, nummer 100

Ik ben alleen maar blij vandaag, want ik heb een nichtje gekregen
Gefeliciteerd, leuke naam en fijn dat alles goed is gegaan.

Ik post hier ook al vanaf het begin, al vond ik lucht-je-hart vroeger niet zo interessant. Toen was het meer gewoonte om een heel verhaal te vertellen en daar hou ik gewoon niet zo van.

Alleen kan ik nu wel vertellen dat ik me een stuk beter voel.
Nog steeds wel een beetje pijn, maar bijna niet misselijk meer en ik heb m'n dringende studeerwerk af. Nou hoef ik vanmiddag tenminste niet te vertellen dat ik niet genoeg tijd had.
Verder is het hier in huis weer helemaal schoon en zijn die rare mannen ook weg. En serieus, m'n huisgenoot komt nu pas z'n kamer uit (als in, hij is nog niet zo lang wakker). Wat een gek, ik zou echt niet kunnen slapen met al die herrie vanochtend.

Morgen sollicitatie, best wel spannend. Ik wil echt ontzettend graag aangenomen worden en de kans is ook best wel groot, maar toch blijft het spannend. Dan nog ff praten met m'n begeleider en alweer weekend.
__________________
Oud 14-06-2007, 11:00
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oe ik ben ook al van af de eerste aanwezig.. vroeg t me stiekem toch wel af

ennuh willen jullie niet zo veel posten als ik niet online ben!!! moet veel te veel lezen
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-06-2007, 11:06
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sagana: ik weet niet wat je niet pikt, maar ik vind het goed dat je het niet pikt (dat je niet zomaar alles pikt, dat vind ik goed)(als je me nog snapt )

Duivelaartje: niet zo zenuwen. Met een onvoldoende voor Engels slaag je ook, en misschien heb je wel een voldoende. Je kan altijd meer punten hebben dan je denkt.
Succes met wachten
Worden jullie laat gebeld?

Ik word zenuwachtig van mijn zus. Nu gaat ze met een vriendin een stukje fietsen omdat ze zenuwachtig zijn
Ik hoop dat mijn zus slaagt, want ze is bang van niet. Ze is bang dat ze iig een her moet. Maar we zien het wel.
De vergadering is begonnen, ik denk dat ik over anderhalfuur gebeld wordt.

Stormde mijn zus vanmorgen mijn kamer in nadat ze de normen had gezien. Ik wilde nog slapen. Maar ik was toch al wakker, want om acht uur gingen ze hierachter met een machine de bosjes snoeien ofzo. Herrie dat het maakte.

Iedereen succes met wachten!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-06-2007, 11:30
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 14-06-2007 @ 12:06 :
Sagana: ik weet niet wat je niet pikt, maar ik vind het goed dat je het niet pikt (dat je niet zomaar alles pikt, dat vind ik goed)(als je me nog snapt )
Ik begrijp je. Ik pik vanalles niet momenteel. Mijn kutfamilie (langs één kant dan) en hij die niet antwoordt en dan een dag later normaal doet. Mja hij moest wel antwoorden nu want ik irriteerde hem denk ik door steeds opnieuw te bellen maar ik ben het beu om genegeerd te worden. En nu zo dadelijk mag ik bellen (wow, leuk hé, als je daar al toestemming voor nodig hebt) en gaat hij weer normaal doen.

Ik duim mee voor je zus.

En nu ga ik nog één liedje spelen en dan ga ik maar eens beginnen leren morgen examen Duits en biologie, en biologie is best veel. Maar biologie vind ik niet zo "erg" om te leren, dus zal 't wel meevallen.


Kutfamilie, kutfamilie, écht.
And you can't get out of it...
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 14-06-2007, 11:40
Redhair
Redhair is offline
Goh, ik doe ook al mee sinds het eerste LJH.

Het gaat wel lekker hier. Niet zo lekker als een week geleden, maar ik heb geen trek ofzo en ik eet normaal. Alleen er zijn gewoon soms irritaties tussen hem en mij. Logisch, maar ik vond het wel even jammer om geen irritaties om me heen te hebben. Maar goed, zo is het leven. Morgen eerste nazorggesprek, dan ga ik alle afkickers ontmoeten. Ik ben benieuwd hoe ze allemaal zijn, na de verhalen van Jasper en de beelden op tv. Mijn levensverhaal is af, alles staat er in. Morgen moet ik het waarschijnlijk voorlezen, voor het eerst aan zo veel mensen dingen vertellen die bijna niemand weet.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 14-06-2007, 11:58
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Pff, mijn engels leraar in de eerste was zo'n bitch en ramde mij echt steeds de grond in. Had ik een goed cijfer, had ik afgekeken. Had ik een slecht cijfer, dan bracht ik het gemiddelde van de klas omlaag. Ze zei dat ik nooit zo'n kunnen slagen met een voldoende.

Nou heb ik in de 2e tot nu nooit meer een onvoldoende voor engels gestaan, altijd tussen de 6,0 en 6,5. Maar nou ziet het er naar uit dat ik niet slaag met een voldoende voor engels, en verdomme. Dat viswijf had toen dus gelijk. Het is haar schuld!
Oud 14-06-2007, 12:26
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Duivelaartje: Meisje, er bestaan ook nog herkansingen hè!! Kom op, laat je niet opfokken door zo'n trut! *knuff* En niet te zenuwachtig wezen voor je uitslag (oke stomme opmerking want ik ben al zenuwachtig voor m'n vrienden en doe niet eens zelf examen )

OT: School was relaxt en ging goed. Had al m'n geschiedenis theorie goed, heb m'n franse brief aan haar gegeven, kreeg een compliment over m'n franse uitspraak en had op 2 na alle tekstbegrip vragen goed!!! Als het nou ook zo gaat op m'n tentamen
Nu lekker vroeg thuis en ja, ik moet eigenlijk leren, maar ik heb geen zin. Morgen toets over de romantiek dus moet wel echt wat doen, zeker nu ik er niet zo goed voor sta.. Maar ja, heb de hele middag nog. Eerst maar even beetje tv kijken enzo.

Soms sta ik echt te kijken van mezelf, dat het nu al een aantal weken goed gaat en goed blíjft gaan.. Gek hoor
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-06-2007, 12:27
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sagana: dankje, en jij succes met je examens

Ik heb al gehoord dat drie mensen zijn gezakt. Ze hebben al iemand met de 'z' gebeld die is gezakt, dus zus en ik zijn beide dus waarschijnlijk niet gezakt (had ik ook niet verwacht om eerlijk te zijn).
Nu wachten tot de mensen voor ons gebeld zijn en dan wij. Handig msn
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-06-2007, 12:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 14-06-2007 @ 13:26 :
@ Duivelaartje: Meisje, er bestaan ook nog herkansingen hè!! Kom op, laat je niet opfokken door zo'n trut! *knuff* En niet te zenuwachtig wezen voor je uitslag (oke stomme opmerking want ik ben al zenuwachtig voor m'n vrienden en doe niet eens zelf examen )
Maar engels herkansen heeft denk ik geen zin.
Oud 14-06-2007, 12:57
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Zus is geslaagd
Leuk dat de school mij tegelijk met haar belt, nu is zij vet blij en ik zit nog te zenuwen
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-06-2007, 12:57
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 14-06-2007 @ 13:27 :
Sagana: dankje, en jij succes met je examens
Oh en voor jou duim ik ook hoor ik had even niet door dat jij ook je uitslag afwacht.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 14-06-2007, 12:59
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Sagana schreef op 14-06-2007 @ 13:57 :
Oh en voor jou duim ik ook hoor ik had even niet door dat jij ook je uitslag afwacht.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-06-2007, 13:02
Verwijderd
Ik ben opgefokt. Zit mezelf vreselijk in de weg. Wel werken straks. Maar oooh...met dit loon kom ik er nooit. Verdorie. Ik ga denk ik maa rrichting bollenschuur. Langere dagen, meer verdienen. Het moet maar. Ik móet geld hebben. Klaar. Kut. Wat een zenuwen in mn lichaam. En het is pas juni. en ik ga in september weg. MAar toch. Ik heb afleiding nodig
Oud 14-06-2007, 13:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-06-2007 @ 12:58 :
Pff, mijn engels leraar in de eerste was zo'n bitch en ramde mij echt steeds de grond in. Had ik een goed cijfer, had ik afgekeken. Had ik een slecht cijfer, dan bracht ik het gemiddelde van de klas omlaag. Ze zei dat ik nooit zo'n kunnen slagen met een voldoende.

Nou heb ik in de 2e tot nu nooit meer een onvoldoende voor engels gestaan, altijd tussen de 6,0 en 6,5. Maar nou ziet het er naar uit dat ik niet slaag met een voldoende voor engels, en verdomme. Dat viswijf had toen dus gelijk. Het is haar schuld!
Hey, maak je niet te druk. Ik was altijd een drama in Engels, haalde altijd onvoldoendes of net op het randje voldoendes. Uiteindelijk haalde ik voor m'n Centraal Eindexamen een 4.5 ofzo waardoor mijn eindcijfer een 5 werd. Ik ben geslaagd voor het vwo met een 5 voor Engels en een 5 voor Duits maar er is echt niemand die daar ooit nog naar gevraagd heeft. Nu ik studeer heb ik Engelstalige studieboeken maar daar heb ik eigenlijk helemaal geen moeite mee. Grote kans dat het bij jou ook gewoon wel komt als je er mee bezig bent. Cijfers zijn helemaal niet belangrijk joh
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 14-06-2007, 13:04
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Gefeliciteerd Heksjuh met je zus! Jij slaagt ook! Vast.
Oud 14-06-2007, 13:05
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Succes/ Gefelicteerd voor de eindexamenkandidaten.

Ik post eigenlijk pas twintig topics of zo frequent hier, voelt als veel langer

Ik ben ineens weer vrolijk. Blijkbaar was ik toch zenuwachtiger dan ik dacht voor mijn Turkse spreekbeurt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 14-06-2007, 13:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Volgens mij loopt de tijd van het forum verkeerd.

m'N computer zegt dat het 14.13 is, maar dat is het hier niet. Huhw? Hij loopt nooit fout.
Oud 14-06-2007, 13:12
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-06-2007 @ 14:09 :
Volgens mij loopt de tijd van het forum verkeerd.

m'N computer zegt dat het 14.13 is, maar dat is het hier niet. Huhw? Hij loopt nooit fout.
Hier is de tijd gewoon okee.
Oud 14-06-2007, 13:14
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-06-2007 @ 14:09 :
Volgens mij loopt de tijd van het forum verkeerd.

m'N computer zegt dat het 14.13 is, maar dat is het hier niet. Huhw? Hij loopt nooit fout.
Tijdzone in je profiel verkeerd ingesteld? Of bedoel je dat het met de minuten niet klopt? Want dan staat je computerklokje gewoon vier minuutjes voor

Ik sta echt te springen van geluk Zometeen maar eens het kaartje voor de ouders van Eline (zoo leuk om dat zo te zeggen ) op de post doen. En dan bij de Nijntje winkel eens kijken of ik een leuk cadeautje kan vinden. Altijd leuk, die Nijntje winkel. Ik zat te denken aan een knuffel (pas nog eentje gekocht voor een ander kindje; echt een leuke knuffel) en een boekje. Misschien hebben ze er zelfs boekjes in het Servisch, dat zou stoer zijn
Voor nu ben ik dus écht zo gelukkig Mensen op straat zagen het ook, een man ging me complimentjes geven en probeerde een praatje te maken over het weer

Ik kan alles aan

Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 13:17.
Oud 14-06-2007, 13:19
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Geslaagd
Maar ik weet nog niet met welk gemiddelde. Ik voel me wel rustig en opgelucht, maar pas om vier uur weet ik het echt. Ik hoop zo op een acht gemiddeld, ik hoop het echt.
Ik klink nu misschien ondankbaar ofzo omdat ik niet blij ben met gewoon slagen. Maar ik ben wel blij hoor, alleen nog blijer als ik alles weet.
Iig, ik ben geslaagd en ik mag best trots zijn
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-06-2007, 13:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Nee, echt de minuten. Maar een uur geleden liep het nog wel goed. Nja...
Oud 14-06-2007, 13:19
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Oja, Andijvie gefeliciteerd!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 14-06-2007, 13:22
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 14-06-2007 @ 14:19 :
Geslaagd
Maar ik weet nog niet met welk gemiddelde. Ik voel me wel rustig en opgelucht, maar pas om vier uur weet ik het echt. Ik hoop zo op een acht gemiddeld, ik hoop het echt.
Ik klink nu misschien ondankbaar ofzo omdat ik niet blij ben met gewoon slagen. Maar ik ben wel blij hoor, alleen nog blijer als ik alles weet.
Iig, ik ben geslaagd en ik mag best trots zijn
Gefeliciteerd!!

Een 8 gemiddeld zou mooi zijn, maar vergeet niet dat je met lotingsklasse B ook nog voldoende kans hebt. Ook al is het dan wel sneu als je toch wordt uitgeloot. En als je iets kan herkansen, is dat ook een optie.
Oud 14-06-2007, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 14-06-2007 @ 14:19 :
Oja, Andijvie gefeliciteerd!
Jij ook
Oud 14-06-2007, 13:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2007 @ 14:14 :
Ik sta echt te springen van geluk Zometeen maar eens het kaartje voor de ouders van Eline (zoo leuk om dat zo te zeggen ) op de post doen.
Zelf gemaakt?
Oud 14-06-2007, 13:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
gefeliciteerd voor de geslaagde

en andijvie wat een SUPER LEUK KAARTJE
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 14-06-2007, 13:30
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 14-06-2007 @ 14:23 :
Zelf gemaakt?
Ja, of ja; het is zo'n pakketje, je moet 't zelf borduren, maar verder is alles voor je gedaan (Behalve dan de naam, die heb ik er zelf onder gepuzzeld ) Mijn zus heeft ook zo'n kaartje. Ooit eens afgesproken dat ik mijn kaartje naar haar zou sturen wanneer haar eerste kindje geboren zou worden en zij stuurt haar kaartje naar mij wanneer ik een kindje krijg

@rare kwast; dank je
Oud 14-06-2007, 13:46
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
de school doet het erom hoor:

om 5 voor 2 ging de telefoon, ik schrok me bijna dood want we zouden pas vanaf 2 uur gebeld worden.

'Hoi met Annemieke'
'hoi Annemieke met Annelies, je bent geslaagd!'
'Meen je dat echt? ik schrik me dood man'
'Ja maar ik zou toch bellen?'
'Maar toch niet zo vroeg het is nog niet eens 2 uur '
'Ja ik ben snel, je bent de derde'
'okee '
'tot 4 uur'
'tot straks'

dat is toch vrij gemeen , maar ik ben wel blij en mijn lach is zooo groot en ik heb al 15000 keer neergezet dat ik geslaagd ben en ik ga het nog 15000 keer doen denk ik. Ooh
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 14-06-2007, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 14-06-2007 @ 14:19 :
Iig, ik ben geslaagd en ik mag best trots zijn
Inderdaad! Gefeliciteerd!


OT: Ik voel me raar.
Ik moet eigenlijk aan m'n onderzoek werken nu, maar ik heb vanochtend een stukje gelezen en snap er niks van. Werkt niet echt bemoedigend....
En ik ben bij het GGz geweest. Ben niet teruggekomen op de vorige keer en ik vraag me nu af of ik het misschien toch had moeten doen. En of ik het dan de volgende keer maar moet doen.
Oud 14-06-2007, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ann schreef op 14-06-2007 @ 14:46 :
de school doet het erom hoor:

om 5 voor 2 ging de telefoon, ik schrok me bijna dood want we zouden pas vanaf 2 uur gebeld worden.

'Hoi met Annemieke'
'hoi Annemieke met Annelies, je bent geslaagd!'
'Meen je dat echt? ik schrik me dood man'
'Ja maar ik zou toch bellen?'
'Maar toch niet zo vroeg het is nog niet eens 2 uur '
'Ja ik ben snel, je bent de derde'
'okee '
'tot 4 uur'
'tot straks'

dat is toch vrij gemeen , maar ik ben wel blij en mijn lach is zooo groot en ik heb al 15000 keer neergezet dat ik geslaagd ben en ik ga het nog 15000 keer doen denk ik. Ooh
Gefeliciteerd En mensen een beetje pesten met goed nieuws lijkt me erg leuk Allemaal mensen die opnemen en denken dat ze gezakt zijn - omdat iemand dus te vroeg belt -, maar dan blij verrast worden
Oud 14-06-2007, 13:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Hm, ik ben aan het werk achter de computer, hoor ik buiten allemaal lawaai wat ik niet kan plaatsen, dus ik ga op het balkon kijken, kijk eerst naar beneden, dan opzij... Kijk ik zo in het gezicht van de makelaar van de buren die een doek vastsjort aan het balkon van de buren en dus half naast de schutting uit hangt .
Nou nog wachten tot hij weg is en dan kijken wat er op staat... Of ze gaan een open huis houden, of het is verkocht...

Verder haat ik dat stomme portfolio echt. Het komt me echt mijn neus uit. En de meeste dingen had ik niet eens eerder dan nu kunnen maken, want ik had mijn portfoliomap al redelijk up-to-date gehouden met de documenten die ik al had en die er in moesten. Wat een pokkewerk zo aan het eind van de periode.

Trouwens gefeliciteerd voor alle mensen die weten dat ze geslaagd zijn!
Ik mag mijn zusje pas om half 7 bellen om te vragen of ze geslaagd is, zij kan tussen 5 en kwart over 6 gebeld worden. Maar goed, als ik dan terugdenk aan mijn eigen eindexamen... wij werden pas op vrijdagochtend tussen half 11 en half 12 gebeld als je gezakt was. Was ik de avond van te voren al feest gaan vieren bij een vriendin die wel al wist dat ze geslaagd was, dat was frustrerend!
Oud 14-06-2007, 14:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nou dat 1e topic was niet boeiend, alleen 2 posts over m'n cijfers. Ben ik ff blij dat ik me daar zoveel minder druk om maak nu... ben nu veel sneller tevreden, maar ook minder blij met een goed cijfer, maar belangrijker, ook vind ik het een stuk minder erg om een slechter cijfer te halen .

Ik ben zo moe. Het is gewoon zwaar, teveel. Ga zo maar ff paar uurtjes slapen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 14-06-2007, 14:12
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Gefeliciteerd @ de mensen die geslaagd zijn!!

Bah, bij nader inzien heb ik toch niet zoooveel zin om biologie te leren. Het gaat gewoon traag want ik ben suf en moe.
Ik ga maar eens een Redbull drinken denk ik want ik val bijna in slaap.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 14-06-2007, 14:31
Verwijderd
Een mededeling van Pruts0r: Als enige NT'er geslaagd en een 8,1 voor wiskunde!^^
Oud 14-06-2007, 14:37
Verwijderd
Alle geslaagden: Gefeliciteeeeeerd!!

Zo, en ik heb een hele leuke broek gevonden, maar het is een skinny jeans geval. En daar ben ik helemaal niet van. Sterker nog ..ik heb er iets tegen, vind het een stomme modetrend. Maar deze staat leuk dus nou weet ik niet meer wat ik moet doen
(ohja en hij is duur, dat speelt ook mee )
Oud 14-06-2007, 14:37
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik zou naar feestje gaan vanavond, maar aangezien ik er 2,5 uur over heb gedaan om thuis te komen vanuit Utrecht gaat 't niet meer door
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 14-06-2007, 16:02
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo, de stress slaat weer even enorm toe: ik krijg net te horen dat ik de vaardigheidstoets voor geschiedenis niet gehaald heb, maar dat ik hem morgen om 9.00u wel mag herkansen omdat er dan nog twee studenten zijn die 'm doen en ik daar wel bij aan mag schuiven (waar heb ik die eer aan te danken?)... Dus nu gauw weer leren en antwoorden van de vorige keer opzoeken op internet , in de hoop dat ik dan nu de antwoorden wel weet.
Oud 14-06-2007, 16:10
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Het maakt me verdomme zo ongelukkig.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 14-06-2007, 16:24
Riananas
Riananas is offline
pff stress! Heb echt geen zin meer! Ik wil vakantie!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68
darkfairy
494 07-09-2006 19:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:59.