Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2011, 17:07
Apenoog
Apenoog is offline
Voor school hebben wij een enquete gemaakt die wij in onze presentatie gebruiken. (helemaal of alleen een paar vragen weten we nog niet) Zouden jullie hem kunnen invullen. (serieus).? Alvast bedankt!

http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=68715
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2011, 17:25
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld!

Kan nou niet echt zeggen dat ik het een hele goeie enquête kan vinden. Aangezien ik niet weet hoe je er conclusies uit kan trekken
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 17:34
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Done!
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 17:45
Verwijderd
Ingevuld!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 18:21
Apenoog
Apenoog is offline
Citaat:
Ingevuld!

Kan nou niet echt zeggen dat ik het een hele goeie enquête kan vinden. Aangezien ik niet weet hoe je er conclusies uit kan trekken
Bedankt voor het invullen!

Jammer dat je het geen goede enquête vindt brands. Maar conclusies trekken uit de enquête moet je maar aan ons over laten, wij geven immers de presentatie Maar misschien heb je verbeter punten voor een eventuele volgende keer?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2011, 19:57
Verwijderd
Ik ben het wel met brands eens. Het lijkt een beetje willekeurig en zwart-wit allemaal . Vooral vraag 9 vind ik een onzinnige vraag. Tuurlijk heb ik wel eens problemen gehad met iemand van een andere afkomst. Maar ik heb net zo hard problemen met mensen van Nederlandse afkomst, zo niet meer. Maar dat kun je nergens aangeven. Bovendien heb ik geen problemen met mensen van een andere afkomst óm hun andere afkomst, maar omdat ze iets doen of juist niet doen. Maar ook dat is nergens aan te geven , waardoor ik het idee krijg dat het gewoon wordt genoteerd als: iemand die problemen heeft met mensen vanwege hun afkomst.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Enquete
Allahakbar
8 15-10-2011 16:11
Algemene schoolzaken Enquete MAW
Allahakbar
2 04-10-2011 14:28
Eten & Drinken Enquete
Allahakbar
1 04-10-2011 09:30
Lifestyle Kleding Enquete
Sandra1988
69 16-03-2004 22:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.