Oud 09-11-2018, 21:57
Verwijderd
Geloven jullie in sterrenbeelden? Ik geloof er wel in want ik ben bijv een typische Waterman. Ik geloof alleen niet in horoscopen, echt onzin.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2018, 12:50
Verwijderd
Nee, sterrenbeelden zijn onzin. Ze hebben geprobeerd om er bewijs voor te vinden maar dat is er niet. Mensen die denken dat het wel invloed heeft hebben last van confirmation bias.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 13:56
Verwijderd
Nee, ik geloof er niks van.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2018, 14:20
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
nein
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 00:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Geloven jullie in sterrenbeelden? Ik geloof er wel in want ik ben bijv een typische Waterman. Ik geloof alleen niet in horoscopen, echt onzin.
Lol ik ben ook waterman
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 20:17
Protected22
Protected22 is offline
Ik geloof er niet in. Al helemaal omdat mijn geboorte datum exact tussen twee sterrenbeelden in zit. Ik ben geboren op 22 november dus zit tussen Schorpioen en boogschutter in.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Lol ik ben ook waterman
Dat kan ik wel raden aan je naam whahah
Klopt je persoonlijkheid een beetje bij een ''Waterman" ?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik wel raden aan je naam whahah
Klopt je persoonlijkheid een beetje bij een ''Waterman" ?
Hoe kom je er in godsnaam bij dat er maar 12 types personen op de aarde zouden rondlopen en dan ook nog dat dat gedefinieerd zou worden door het moment van geboorte? Was Adolf Hitler een typische Stier?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Hoe kom je er in godsnaam bij dat er maar 12 types personen op de aarde zouden rondlopen en dan ook nog dat dat gedefinieerd zou worden door het moment van geboorte? Was Adolf Hitler een typische Stier?
Nou, bezitterig was hij wel.
En het is niet zo dat je alle eigenschappen bezit, je word ook heel erg gevormd door je omgeving. Mijn moeder is bijvoorbeeld vroeger mishandeld en is nu depressief, daardoor is haar karakter vervormd. Op sommige momenten is ze wel echt een Leeuw. We botsen ook vaak omdat we heel andere persoonijkheden (dk of dat een woord is) hebben. Nu is dat wel een heftig voorbeeld, maar ik lul ni uit me nek.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Nou, bezitterig was hij wel.
Bezitterig? Hij wilde gewoon een betere wereld scheppen! /s

Citaat:
En het is niet zo dat je alle eigenschappen bezit, je word ook heel erg gevormd door je omgeving. Mijn moeder is bijvoorbeeld vroeger mishandeld en is nu depressief, daardoor is haar karakter vervormd. Op sommige momenten is ze wel echt een Leeuw. We botsen ook vaak omdat we heel andere persoonijkheden (dk of dat een woord is) hebben. Nu is dat wel een heftig voorbeeld, maar ik lul ni uit me nek.
Met andere woorden; Je hebt ongelijk, het is bullshit en er bestaan meer dan 12 basispersoonlijkheden omdat je nu aan het cherry picken bent hoe het werkt. Duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Bezitterig? Hij wilde gewoon een betere wereld scheppen! /s


Met andere woorden; Je hebt ongelijk, het is bullshit en er bestaan meer dan 12 basispersoonlijkheden omdat je nu aan het cherry picken bent hoe het werkt. Duidelijk.
Ok, bedankt voor het uiten van je mening
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ok, bedankt voor het uiten van je mening
Dat waren geen meningen maar objectieve observaties.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Dat waren geen meningen maar objectieve observaties.
Een observatie is een waarneming en een waarneming kan voor iedereen verschillen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Een observatie is een waarneming en een waarneming kan voor iedereen verschillen.
Alleen subjectieve waarnemingen. Kom niet aan met quantummechanica want dan snap je dat principe niet.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Nou, bezitterig was hij wel.
Ohh lord..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 22:13
Verwijderd
Citaat:
Een observatie is een waarneming en een waarneming kan voor iedereen verschillen.
Nee hoor, in experimenten met ratten voor observationeel onderzoek hebben ze ook bepaalde observaties wat ratten doen in gedrag en meten van mate van stress.

Rat graaft zijn knikker in hoekje van zijn kooitje
Rat begraaft zichzelf in zijn strootjes en komt er niet meer uit
Rat eet niet meer

etc etc...
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 22:28
Verwijderd
We gaan gewoon allemaal onze sterrenbeelden opzoeken en kijken of het klopt.

Citaat:
Algemene eigenschappen horoscoop van het sterrenbeeld Kreeft
Mensen met Kreeft als horoscoop kunnen soms timide, verlegen en teruggetrokken overkomen, of soms zelfs saai wanneer mensen hen niet echt begrijpen. Maar Kreeften hebben een rijk innerlijk leven en een creatieve geest, waardoor het niet verbazend is dat veel beroemdheden Kreeft van horoscoop zijn.


Innerlijk leven en creatieve geest heb ik wel, maar dat ligt aan iets anders.

Citaat:
De Kreeft is van nature ietwat conservatief en huiselijk ingesteld en ziet zijn of haar eigen nestje als een veilige basis. Thuis kan de Kreeft zich lekker terugtrekken en zijn of haar ouderlijke en verzorgende instincten kwijt.
Waar is de kots-smiley?

Citaat:
Iemand met als horoscoop Kreeft zal een wat groter gezin dan ook erg aantrekkelijk vinden. En het huis van de Kreeft is ook bijna letterlijk een ‘nestje’, want qua inrichting houden Kreeften meestal van knusse en ietwat aparte of oosterse stijlen, al moeten het huis en de inrichting boven alles comfortabel zijn. Het is dan ook niet bedoeld om bezoekers te imponeren, maar moet vooral een prettige basis zijn voor het gezin.
Mijn droomhuis is een immens huis met twee kantoren, twee bibliotheken etc. Alles zeer minimalistisch en modernistisch?
Groot gezin, nee man.

Citaat:
Maar dat een Kreeft zich thuis op zijn gemak voelt, betekent niet dat een Kreeft niet sociaal kan zijn. Er is een tijd om sociaal te zijn en een tijd om alleen te zijn. Die schijnbare tegenstrijdigheid in hun natuur is juist typisch voor mensen met het sterrenbeeld Kreeft.
Beetje cliché dit. Dit heeft iedereen.

Citaat:
Zo op het eerste gezicht kunnen ze indrukwekkend overkomen: onemotioneel, onwrikbaar, koppig, doelgericht, energetisch, sluw, intuïtief, wijs, en met een filosofische diepgang die grenst aan inspiratie. Maar wie de Kreeft beter leert kennen, ziet ook de andere, intiemere kant, die heel meevoelend en vriendelijk is voor andere mensen, zeker voor degenen van wie ze houden.
Dit heeft zoveel fuckin veel kenmerken, dit slaat nergens op.
Citaat:
Kreeften hebben een groot inlevingsvermogen. Ze kunnen zich eenvoudig inleven in situaties van anderen omdat ze een grote verbeeldingskracht en een rijk emotioneel leven hebben. Maar de keerzijde is dat ze soms juist weer iets té verbeeldingsvol kunnen zijn en dan neigen ze naar dagdromerij, waarbij ze soms hun leven proberen om te smeden om aan een of ander romantisch ideaal te voldoen.


Citaat:
Kreeften zijn dol op kunst, literatuur en toneel, maar ook een goede film spreekt de Kreeft erg aan, waarbij ze helemaal op kunnen gaan en zich inleven in de actie en gevoelens van de personages. Om die reden vinden ze het vaak ook leuk om zelf te schrijven of toneel te spelen. Dankzij hun scherpe ogen en tong en gave voor mimiek kunnen ze hier zelfs erg succesvol in zijn, al moeten ze wel uitkijken niet té ver door te gaan in hun emoties en niet te overdrijven
Och man

Citaat:
Mensen met als horoscoop Kreeft komen vaak heel nuchter over, maar vaak hebben ze juist een buitengewone interesse voor occulte en staan ze erg open voor paranormale invloeden.
Man man man

Citaat:
In de Kreeft woedt altijd een soort innerlijke strijd: aan de ene kant hebben ze de behoefte om zich uit te drukken, maar aan de andere kant zijn ze heel terughoudend en willen ze zich het liefst terugtrekken. Een Kreeft die hier balans in kan vinden, kan bergen verzetten en anderen enorm inspireren, zeker jonge mensen.
Nooit.

Citaat:
Het sterrenbeeld Kreeft in liefde en relaties
De Kreeft is een echt een gevalletje ruwe bolster blanke pit, een interessante mengeling van stoerheid en zachtheid, en bovendien zijn ze super romantisch. Soms neigen ze zelfs naar sentimentaliteit, maar gelukkig zijn ze in een langdurige relatie qua emoties juist heel standvastig. Een Kreeft moet voor zichzelf alleen wel uitkijken om zich niet mee te laten slepen door sensuele prikkels en de verleiding om vreemd te gaan. Toch ziet een Kreeft zichzelf als beschermer van het gezin en zullen zijn partner en kinderen altijd voorop blijven staan.
Hahahaha zo niet waar dit.

Citaat:
Een Kreeft houdt van zijn partner met heel zijn hart en geeft enorm veel zonder daar iets voor terug te vragen. Sterker nog: een belangrijke les voor de Kreeft is om juist gracieus te leren ontvangen. Soms worden ze helaas iets te makkelijk beïnvloed door degenen van wie ze houden en die ze bewonderen, waarbij ze worden overweldigd door de emotie van het moment, dus het is belangrijk voor ze om dicht bij hun kern te blijven.
Dit is gewoon een persoonlijkheidsfout. Heb ik niet.

Citaat:
Qua vriendschap Kreeften loyale vrienden. Maar soms slaat hun trouw voor bestaande vrienden door naar kliekjesgedrag, waarbij ze de neiging hebben nieuwkomers of buitenstaanders buiten te sluiten en kil te behandelen om zo hun bestaande relaties te beschermen of versterken.
De teeeeering

Citaat:
De Kreeft heeft een goed geheugen, zeker voor emotioneel beladen gebeurtenissen, want die kan een Kreeft zich zelfs nog na jaren in kleurrijke details herinneren. Als ze bijvoorbeeld iemand ontmoeten voor wie ze een onbeantwoorde liefde voelden, dan zullen die gevoelens makkelijk weer helemaal naar boven komen, zelfs als ze dachten dat ze er overheen waren.
Nee, hoor

Bullshit.

OKE DEADLOCK NU JIJ
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 22:44
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
We gaan gewoon allemaal onze sterrenbeelden opzoeken en kijken of het klopt.

Hoe kan ik mijne weten? Ik ben geboren op 22 november dus zit tussen Schorpioen en boogschutter in.
Overal staat het weer anders..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-11-2018, 22:53
Verwijderd
Citaat:
OKE DEADLOCK NU JIJ
Dat van Tweelingen verschilt oprecht niet zoveel
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:07
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Wel interessant dit. Ik ben zelf een tweeling.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Dat van Tweelingen verschilt oprecht niet zoveel
Haha, ok nou dat heb ik dus ook met Waterman. Daarom ben ik er in gaan geloven. Dat zegt natuurlijk nog niet dat die shit echt waar is
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:10
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
nein
Laat me raden. Jij bent ook een tweeling?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:15
Verwijderd
Volgens spirituele websites is mijn soulmate een tweeling, dus kom maar op jongens xD
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:17
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Volgens spirituele websites is mijn soulmate een tweeling, dus kom maar op jongens xD
Wauw dat meen je niet. Tweelingen schijnen ook de gevoeligste sterrenbeelden te zijn. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 11-11-2018, 23:55
Verwijderd
Astrologie is quackery. /thread
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2018, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, in experimenten met ratten voor observationeel onderzoek hebben ze ook bepaalde observaties wat ratten doen in gedrag en meten van mate van stress.

Rat graaft zijn knikker in hoekje van zijn kooitje
Rat begraaft zichzelf in zijn strootjes en komt er niet meer uit
Rat eet niet meer

etc etc...
Dit niet he Tuna
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 08:52
Verwijderd
Huh?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 09:19
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Laat me raden. Jij bent ook een tweeling?
Ja, dat ben ik.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 10:18
Verwijderd
Laat ikd an ook maar een duit in het zakje doen.

Citaat:
Mensen die geboren worden onder het sterrenbeeld Vissen hebben een vriendelijke, geduldige en meegaande natuur. Ze hebben veel gulle kwaliteiten en zijn aardig, goedgehumeurd en mededogend. Ze kunnen de gevoelens van de mensen om zich heen goed aanvoelen en reageren met veel sympathie en tact op het lijden dat ze zien. Ze zijn terecht heel populair bij verschillende soorten mensen, voornamelijk vanwege hun relaxete, hartelijke en onderdanige natuur, waardoor ze sterkere en uitbundigere persoonlijkheden niet bedreigen of uitdagen.
Ja ik ben gul, maar allesbehalve pupolair bij verschillende soorten mensen. Mijn persoonlijkheid is op veel vlakken niet relaxed en al helemaal niet onderdanig.

Citaat:
Mensen met als horoscoop Vissen aanvaarden de mensen en omstandigheden om zich heen in plaats van dat ze proberen die aan te passen aan zichzelf, en ze wachten geduldig tot problemen zichzelf oplossen in plaats van dat ze moeite doen om ze op te lossen. Ze zijn eerder druk bezig met de problemen van anderen dan hun eigen problemen.
Ik geloof niet in wachten tot problemen zich oplossen. Ik stort me daar altijd vol in, want dat is voor mij de enige manier om het op te lossen. Met problemen van anderen houd ik me maar heel beperkt bezig, omdat dat niet mijn problemen zijn en ik er dus weinig aan kan doen.

Citaat:
Mensen onder het sterrenbeeld Vissen zijn van nature zo transcendentaal dat het soms niet praktisch voor hen is om in de wereld zoals ze is te leven. Ze leven soms vanuit hun emoties in plaats van hun verstand, vanuit hun instinct in plaats van het intellect. Ze willen ook graag dat anderen inzien hoe creatief ze zijn. Ze hebben een hekel aan discipline en opgelegde beperkingen. Ze moeten absoluut geen negen-tot-vijf-leventje hebben. Ze rebelleren tegen conventies vanuit een diepe overtuiging, maar vaak hebben ze niet de energie of motivatie om echt tegen de gevestigde orde te vechten.
Van de eerste zin moet ik een beetje huilen, wat een draak. Ik leef vrijwel altijd vanuit mijn emotie/intellect. Hoe anderen me zien zal me worst wezen. Ik snap niet wat er met de laatste zin bedoeld wordt en vindt hem lelijk.

V
Citaat:
issen hebben de neiging om zich terug te trekken in een droomwereld. Maar als ze deze droomwereld uiten met hun aangeboren creatieve talenten, zullen ze hier veel bevrediging uit halen en kunnen ze er zelfs beroemd of rijk mee worden. Ze zijn ook heel veelzijdig en intuïtief, zijn vlug van begrip, observeren en luisteren goed, en staan open voor nieuwe ideeën en omgevingen. Als al deze factoren gecombineerd worden, kunnen ze leiden tot een opmerkelijke creativiteit in de literatuur, kunst en muziek.
Droomwereld schmoomwereld.

Citaat:
Ze hebben ook een bijna mediumachtige gave, waardoor ze vaak het gevoel hebben dat hun inspiratie wordt toegefluisterd. Zelfs als ze zich niet creatief kunnen uiten, hebben ze een meer dan gemiddeld instinct en liefde voor schoonheid in kunst en de natuur. Ook hebben ze een heimelijke waardering voor luxe en plezier, en een verlangen voor nieuwe prikkelingen en reizen naar verre, exotische oorden.


Overigen, als je je daadwerkelijk in sterrenbeelden en astrologie interesseert, zul je weten dat alleen een sterrenbeeld niet zoveel zegt, maar dat er ook gekeken moet worden naar antecedenten en aanverwanten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 10:29
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ja, dat ben ik.
Meen je dat? Of maak je een grapje?
Ik had namelijk wel dat gevoel dat jij een tweeling was..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 10:29
Verwijderd
Ik zou oompje Hitler veel slechte eigenschappen kunnen toebedelen, maar bezitterig? Dat is nieuws voor mij. En ik heb best wel veel over zijn leven gelezen en documentaires gezien.

Overigens, moonsunlight, Hitler was vegetariër
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 10:36
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Ik zou oompje Hitler veel slechte eigenschappen kunnen toebedelen, maar bezitterig? Dat is nieuws voor mij. En ik heb best wel veel over zijn leven gelezen en documentaires gezien.

Overigens, moonsunlight, Hitler was vegetariër
Niet helemaal. Hij at wel gewoon vis. https://www.nieuwsblad.be/cnt/g6622aj6o
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 10:54
Verwijderd
Citaat:
Niet helemaal. Hij at wel gewoon vis. https://www.nieuwsblad.be/cnt/g6622aj6o
Heb je dat artikel wel gelezen? Er staat meermaals in dat verschillende bronnen bevestigen dat hij juist géén vis at (het wordt zelfs "geschift" genoemd dat forel zijn lievelingsgerecht zou zijn) en dat het programma dat beweerde dat hij wel vis at, opeens alle commentaar weigert.

Er zijn allerlei verschillende verhalen over Hitler en of hij wel of geen vegetariër was. Hij heeft meermaals in zijn leven wel degelijk vlees gegeten maar was overwegend toch echt vegetariër. Zie bijvoorbeeld:

https://www.hln.be/nina/nina-kookt/l...-YomCzTTb5gcq_
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 10:58
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
Heb je dat artikel wel gelezen? Er staat meermaals in dat verschillende bronnen bevestigen dat hij juist géén vis at (het wordt zelfs "geschift" genoemd dat forel zijn lievelingsgerecht zou zijn) en dat het programma dat beweerde dat hij wel vis at, opeens alle commentaar weigert.

Er zijn allerlei verschillende verhalen over Hitler en of hij wel of geen vegetariër was. Hij heeft meermaals in zijn leven wel degelijk vlees gegeten maar was overwegend toch echt vegetariër. Zie bijvoorbeeld:

https://www.hln.be/nina/nina-kookt/l...-YomCzTTb5gcq_
Ooh sorry, mijn fout dan.
Ik zal je linkje lezen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 11:11
Verwijderd
Citaat:
Huh?
grapjekusje
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 11:13
Verwijderd
Nu ja, linkje is verder niet zo heel boeiend, Hitler zou zichzelf wel vegetariër noemen maar at heel af en toe wel eens vlees, daar komt het op neer. Noem het voor mijn part flexitariër, maar die naam bestond tot 10 jaar geleden nog niet dus niemand noemde Hitler zo.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2018, 13:57
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Meen je dat? Of maak je een grapje?
Ik had namelijk wel dat gevoel dat jij een tweeling was..
ok lol
Ik maak geen grapje ik ben echt een tweeling.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 14:04
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Citaat:
ok lol
Ik maak geen grapje ik ben echt een tweeling.
Yessss!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Laat ikd an ook maar een duit in het zakje doen.


Ja ik ben gul, maar allesbehalve pupolair bij verschillende soorten mensen. Mijn persoonlijkheid is op veel vlakken niet relaxed en al helemaal niet onderdanig.

Ik geloof niet in wachten tot problemen zich oplossen. Ik stort me daar altijd vol in, want dat is voor mij de enige manier om het op te lossen. Met problemen van anderen houd ik me maar heel beperkt bezig, omdat dat niet mijn problemen zijn en ik er dus weinig aan kan doen.


Van de eerste zin moet ik een beetje huilen, wat een draak. Ik leef vrijwel altijd vanuit mijn emotie/intellect. Hoe anderen me zien zal me worst wezen. Ik snap niet wat er met de laatste zin bedoeld wordt en vindt hem lelijk.

V
Droomwereld schmoomwereld.



Overigen, als je je daadwerkelijk in sterrenbeelden en astrologie interesseert, zul je weten dat alleen een sterrenbeeld niet zoveel zegt, maar dat er ook gekeken moet worden naar antecedenten en aanverwanten.
n=2!

Jij nu tunahan kuzu!!!!!!!!

en jan marijnissen ook!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 17:45
Verwijderd
Ik prakkezeer er niet over.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Tweelingen: 21 mei - 20 juni
U bent snel en intelligent. Iedereen houdt van u want u bent biseksueel. Echter, in het algemeen verwacht u veel te veel voor veel te weinig. Met andere woorden: u bent goedkoop. Tweelingen staan algemeen bekend als sletten.
Klopt 100%
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 19:58
Daniël24
Avatar van Daniël24
Daniël24 is offline
Oke, nou voel ik mij echt beledigd. Wat zijn dit voor waardeoordelen over Tweelingen?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 21:31
Verwijderd
Citaat:
KREEFT
21 juni – 22 juli
U bent sympathiek en u luistert altijd naar andermans problemen. Andere mensen
vinden u een watje. U stelt alles uit, dus bereikt u niets in uw leven. Kreeften zijn
uitkeringstrekkers. U heeft problemen met uw haarkleur en –lengte.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2018, 21:50
Verwijderd
Citaat:
Klopt 100%

Ja toch
Met citaat reageren
Oud 20-07-2020, 12:40
oppie
oppie is offline
Die algemene beschrijvingen heb je ook niks aan. Eventueel iets wat echt gebaseerd is op je geboortedag, tijdstip en plaats, dat het echt persoonlijk is, maar zelfs dan. Dit is trouwens wel een goede bron over sterrenbeelden.

Geinige leesstof!

Laatst gewijzigd op 19-06-2021 om 19:37.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2020, 13:32
Verwijderd
Citaat:
Die algemene beschrijvingen heb je ook niks aan. Eventueel iets wat echt gebaseerd is op je geboortedag, tijdstip en plaats, dat het echt persoonlijk is, maar zelfs dan.
Is het onzin.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2020, 14:15
Struilhuik
Struilhuik is offline
Een collega is MSc astrofysica. Ik heb 'm eens gekieteld door op te merken "Jij hebt iets met astrologie gedaan toch?" :trollface:
__________________
44d88612fea8a8f36de82e1278abb02f
Met citaat reageren
Oud 22-07-2020, 15:23
oppie
oppie is offline
Citaat:
Is het onzin.
SPOOOOOON!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Sterrenhemel in juni 2004
MeIsOgre
6 27-09-2004 21:04
De Kantine Taal van het gezicht, sterrenbeelden, je naam, handanalyses...
Dminor
3 27-07-2002 21:33
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59
ARTistiek Getuigenverslag van Jezus' geboorte
Anne
12 28-12-2001 12:03
Huiswerkvragen: Exacte vakken sterren en sterrenbeelden
Leonie
1 27-10-2001 19:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17.