Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-07-2003, 18:43
Lady Penelope
Avatar van Lady Penelope
Lady Penelope is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2003 @ 11:54:
Ik heb massa's lieve vriendinnen, maar ik ben denk ik te saai voor pubermeisjes. Het wachten is dus op de eerste vrouw die een serieuze relatie wil en wil settelen (en ik moet dat zelf ook nog willen), dus dat kan nog wel een paar jaar duren. Ach ja. Heb je lekker veel tijd voor je studie
Datzelfde probleem heb ik nou met puberjongens....zou ik ook niks mee willen trouwens, als ze zich elk weekend helemaal lam gaan zuipen enzo
__________________
5..4..3..2..1..Thunderbirds are GO!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-07-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 24-07-2003 @ 19:43:
Datzelfde probleem heb ik nou met puberjongens....zou ik ook niks mee willen trouwens, als ze zich elk weekend helemaal lam gaan zuipen enzo
Gelukkig zijn er ook genoeg jongens (en meisjes) in de puberleeftijd die anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:13
BBEM
BBEM is offline
als je geen relatie heb wil je er vet graag eentje. heb je er eentje dan is het niet zo belangrijk meer
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 21:28
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 24-07-2003 @ 21:13:
als je geen relatie heb wil je er vet graag eentje. heb je er eentje dan is het niet zo belangrijk meer
Ben ik het niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 23:09
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 24-07-2003 @ 21:00:
Gelukkig zijn er ook genoeg jongens (en meisjes) in de puberleeftijd die anders zijn.
mja de meeste zijn nerdinnen..maar daar val ik niet echt op. En zelfs die zijn erg schaars
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 09:15
Nyawa
Citaat:
eris schreef op 23-07-2003 @ 22:54:
tsja, ik 'denk' dat ik het ook wel ken ja. Ben pas 15, maar ik ben laat of iedereen in mijn omgeving is heeeeeel erg vroeg

maar meestal benk wel gelukkig, je moet er eigenlijk geen aandacht aan besteden. Ja, dat is moeilijk, maar dat is iets waar je jezelf toe moet dwingen. Ik word ook hopeloos moe van al die oneindige koppelacties Heb ik net lol en dan beginnen ze weer : Heey Kaar die jongen! Die is toch wel leuk??? Aaah die is wel leuk!!! Je vindt hem wel leuk!!!!!! "

enzovoort
Heel herkenbaar, die koppelacties
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 09:53
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 24-07-2003 @ 19:43:
Datzelfde probleem heb ik nou met puberjongens....zou ik ook niks mee willen trouwens, als ze zich elk weekend helemaal lam gaan zuipen enzo
Ik met pubermeisjes.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-07-2003 @ 00:09:
mja de meeste zijn nerdinnen..maar daar val ik niet echt op. En zelfs die zijn erg schaars
Volgens mij ben je nogal bevooroordeeld. Kijk eens wat verder dan uiterlijk en een eerste indruk. Wie weet btw hoe zij jou zien?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:43
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Hmm...ik heb t ook een tijdlang gehad, maar op een gegeven moment was ik dat gezeur van mij zat, so what dat ik mijn hele leven alleen blijf, des te meer tijd ik heb voor andere dingen, ik ben zowiezo nogal gesteld op mijn privacy en alleen-zijn,
Als het opeens gebeurd, nou ok leuk, gebeurd het niet, dan heeft het niet zo mogen zijn.
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:44
Dominique24!
Avatar van Dominique24!
Dominique24! is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 11:28:
Volgens mij ben je nogal bevooroordeeld. Kijk eens wat verder dan uiterlijk en een eerste indruk. Wie weet btw hoe zij jou zien?

Ik vraag me af waar hij dan wel op valt en wat voor type hij zelf is.
__________________
Love is a drug (Brian Ferry)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:46
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Conclusie: Met het gedrag en houding die je nu hebt zal je inderdaad alleen blijven
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:52
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Gewoon niet aan denken en je vooral niet aanstellen
__________________
Home is where the heart is...
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 10:52
Dory
Avatar van Dory
Dory is offline
Citaat:
Kabouterin schreef op 25-07-2003 @ 10:15:
Heel herkenbaar, die koppelacties
mooi zo
__________________
Nu: niet langer treuren, het kan altijd nog wel gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:49
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Dominique24! schreef op 25-07-2003 @ 11:44:
Ik vraag me af waar hij dan wel op valt en wat voor type hij zelf is.
Ik val gewoon op de normale gezonde hollandse meid; lang, slank, blond haar, blauwe ogen.. zoiets
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-07-2003 @ 13:49:
Ik val gewoon op de normale gezonde hollandse meid; lang, slank, blond haar, blauwe ogen.. zoiets
Dat is geen normale gezonde Hollandse (ik denk overigens dat je Nederlandse bedoeld) meid.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:26
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 13:56:
Dat is geen normale gezonde Hollandse (ik denk overigens dat je Nederlandse bedoeld) meid.
Ik zie er anders zat. Wat is dan normaal volgens jou? Wat maakt het uit, het is gewoon mijn voorkeur. Ik val gewoon niet op dikke kleine mensen.

Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 15:31.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:47
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
oh je bedoelt een breezerslet?
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 15:50
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 25-07-2003 @ 16:47:
oh je bedoelt een breezerslet?
Ze zien er wel aantrekkelijk uit
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:01
BELLEKE
BELLEKE is offline
dat gevoel heb ik ook wel eens omdat k een vrij rustig persoon ben maar wel telkens op nogal iets veel minder rustige mannen val.. maar die vallen dan meestal op iets minder rustige meisjes of vrouwen...
__________________
zien doe je met je hartje, niet met je oogjes
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:10
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
BELLEKE schreef op 25-07-2003 @ 17:01:
dat gevoel heb ik ook wel eens omdat k een vrij rustig persoon ben maar wel telkens op nogal iets veel minder rustige mannen val.. maar die vallen dan meestal op iets minder rustige meisjes of vrouwen...
Ik ben ook een rustig persoon, als ik met mensen ben die ik niet ken/oppervlakkig ken. Iedereen ziet mij als zon interlectueel persoon die boeken leest enzo terwijl ik dat helemaal niet ben. Ben meer het type van harde muziek en uitgaaan (ook al doe ik dat niet zo vaak meer)
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-07-2003 @ 16:26:
Ik zie er anders zat. Wat is dan normaal volgens jou? Wat maakt het uit, het is gewoon mijn voorkeur. Ik val gewoon niet op dikke kleine mensen.
Niets of eigenlijk alles is normaal, ieder mens verschilt (gelukkig).
Het kan jouw voorkeur zijn, daar zeg ik niks van, ik zeg alleen dat dat niet 'het normale Nederlandse meisje' is. Plus als ik heel stereotype ga denken, zijn dat nou net de meiden die zich klem zuipen ed en dat was niet wat je zocht (want wat je zocht waren immers allemaal nerdinnen).

Ik kan je maar één ding aanraden: begin een relatie met iemand om wie je geeft, niet om iemands uiterlijk. Kies iemand ook niet uit om zijn of haar uiterlijk. Ik geloof ook niet dat jij dat zou willen ('t is natuurlijk leuk, maar of zo'n relatie lang stand houdt?). Plus dat mensen mooier kunnen worden als je van ze houdt.

En btw...jij was toch altijd zo van 'waarom zijn mensen altijd zo uit op uiterlijk' en waarom mensen daar altijd op (be)oordelen ed? Zie je nou zelf dat je eigenlijk precies zo bent?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:30
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 17:14:
En btw...jij was toch altijd zo van 'waarom zijn mensen altijd zo uit op uiterlijk' en waarom mensen daar altijd op (be)oordelen ed? Zie je nou zelf dat je eigenlijk precies zo bent?
Ik heb nooit gezegd dat ik niet zo was. Zo ben ik idd, dat geef ik toe. Als iemand niet aan de uiterlijke eisen voldoet heb ik zoiets van 'laat maar, lets move on'
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-07-2003 @ 17:30:
Ik heb nooit gezegd dat ik niet zo was. Zo ben ik idd, dat geef ik toe. Als iemand niet aan de uiterlijke eisen voldoet heb ik zoiets van 'laat maar, lets move on'
Maar je vind het dus wel raar dat mensen anderen (jou) op hun uiterlijk beoordelen ed?

Ik denk dat je te hoge eisen stelt en dat je dus oa daardoor (veel) minder snel iemand zult vinden. En dat je waarschijnlijk 'de ware' aan je voorbij laat gaan, alleen omdat zij misschien groene ogen of bruin haar heeft.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 16:40
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 17:34:
Maar je vind het dus wel raar dat mensen anderen (jou) op hun uiterlijk beoordelen ed?

Ik denk dat je te hoge eisen stelt en dat je dus oa daardoor (veel) minder snel iemand zult vinden. En dat je waarschijnlijk 'de ware' aan je voorbij laat gaan, alleen omdat zij misschien groene ogen of bruin haar heeft.
Ik vind het niet raar dat mensen mn uiterlijk beoordelen. Dat laatste is niet waar. Er was ooit eens een Meisje die tt-a-a-l niet aan mn uiterlijke eisen voldeed, en toch vond ik haar 'leuk,' meer ook niet hoor, en zij vond mij trouwens niets (denk ik).

Het zijn niet de hoge eisen die ik stel, tis gewoon dat niemand mij ooit leuk zal vinden

Laatst gewijzigd op 25-07-2003 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-07-2003 @ 17:40:
Ik vind het niet raar dat mensen mn uiterlijk beoordelen. Dat laatste is niet waar. Er was ooit eens een Meisje die tt-a-a-l niet aan mn uiterlijke eisen voldeed, en toch vond ik haar 'leuk,' meer ook niet hoor, en zij vond mij trouwens niets (denk ik).

Het zijn niet de hoge eisen die ik stel, tis gewoon dat niemand mij ooit leuk zal vinden
Tuurlijk, 't is dat je het zelf gelooft.

Blijf jezelf lekker zielig vinden dan, daar ga je je echt beter van voelen!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:07
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 18:39:
Tuurlijk, 't is dat je het zelf gelooft.

Blijf jezelf lekker zielig vinden dan, daar ga je je echt beter van voelen!
wat moet ik anders doen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-07-2003 @ 19:07:
wat moet ik anders doen
Jezelf wat minder zielig gaan vinden om te beginnen bv en, wat al gezegd is, je zelfmedelijden eens wegstoppen ed? En gewoon afwachten, ooit komt het vanzelf een keer, forceren kun je het toch niet. En als een meisje dat je eigenlijk toch wel heel lief vindt toevallig groene ogen heeft, zou ik haar om die reden niet meteen afwijzen.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:18
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 19:09:
Jezelf wat minder zielig gaan vinden om te beginnen bv en, wat al gezegd is, je zelfmedelijden eens wegstoppen ed? En gewoon afwachten, ooit komt het vanzelf een keer, forceren kun je het toch niet. En als een meisje dat je eigenlijk toch wel heel lief vindt toevallig groene ogen heeft, zou ik haar om die reden niet meteen afwijzen.
Tis geen zelfmedelijden, meer zelfhaat

maar goed, ik zal het eens proberen
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 25-07-2003 @ 19:18:
Tis geen zelfmedelijden, meer zelfhaat

maar goed, ik zal het eens proberen
Ook zelfhaat is niet goed.

Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:43
Fortisi
Avatar van Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-07-2003 @ 16:50:
Ze zien er wel aantrekkelijk uit
wat is dan het probleem? alsof die hoertjes niet makkelijk te krijgen zijn

*ik ben ook echt compleet nutteloos bezig maar ach..*
__________________
<av:sir Frank Dicksee - The Mirror|?>
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 19:58
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 19:09:
En gewoon afwachten, ooit komt het vanzelf een keer
Als je gewoon blijft afwachten dan gebeurt er dus nooit iets. Als je een relatie wil zul je toch echt contact moeten zoeken. Ik ben het levende bewijs dat afwachten niks oplevert
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 25-07-2003 @ 20:58:
Als je gewoon blijft afwachten dan gebeurt er dus nooit iets. Als je een relatie wil zul je toch echt contact moeten zoeken. Ik ben het levende bewijs dat afwachten niks oplevert
Ik bedoel niet dat je in je bed onder de dekens moet gaan liggen. Ik bedoel dat je niet achter Marie-en-Alleman (Jan gaat in dit geval niet op) aan moet lopen en met iedereen moet gaan zoenen om zo 'de ware' te vinden.

Ik ben het levende bewijs dat afwachten wel wat oplevert.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 23:14
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-07-2003 @ 22:24:

Ik ben het levende bewijs dat afwachten wel wat oplevert.
dat geld natuurlijk niet voor iedereen zo.
Stel je voor dat Another way er zo over zal denken dat hij rustig zou moeten afwachten op de ware en niet gewoon pakt wat hij kan pakken als hij de kans heeft is er een kans dat hij nooit iemand zal hebben in zijn leven.
Want niet voor iedereen bestaat de ware!
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 23:38
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 26-07-2003 @ 00:14:
dat geld natuurlijk niet voor iedereen zo.
Stel je voor dat Another way er zo over zal denken dat hij rustig zou moeten afwachten op de ware en niet gewoon pakt wat hij kan pakken als hij de kans heeft is er een kans dat hij nooit iemand zal hebben in zijn leven.
Want niet voor iedereen bestaat de ware!
Dat snap ik ook wel, maar ik weet ook dat het voor veel mensen wel zo werkt.

Dus moet je maar iedereen 'pakken'? Ik heb toch een iets ander beeld bij een relatie waar je ook wat aan hebt dan, geloof ik. Tuurlijk kan je met iedereen die je tegenkomt een relatie aangaan, maar wat heb je aan een oppervlakkige relatie? Ja, je kunt zeggen 'ik heb een vriend(in)' en je kunt zeggen 'ik heb weer lekker geneukt dit weekend' en ja, dat staat misschien goed bij je vrienden. Maar wat schiet je er mee op? Persoonlijk vind ik dat je er niks mee op schiet. Ik zou dan liever wachten, tot ik iemand tegen kwam waarvan ik zeker wist dat ik van hem hield en dat het wederzijds was. En dan zou ik blij zijn als ik het speciale voor hem bewaard had.

Voor iedereen bestaat de ware, misschien niet in Nederland, maar hij bestaat wel. Dat is iig wat ik geloof. Ik geloof niet dat er tussen weet ik het hoeveel miljard (4,5 oid?) mensen niemand rond loopt die niet 'past'.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 08:04
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-07-2003 @ 00:38:


Voor iedereen bestaat de ware, misschien niet in Nederland, maar hij bestaat wel. Dat is iig wat ik geloof. Ik geloof niet dat er tussen weet ik het hoeveel miljard (4,5 oid?) mensen niemand rond loopt die niet 'past'.
Lat uik zeggen dat ik uitsluitend op mensen met een blanke huidskleur val, dus dan valt de helft van de wereld populatie af
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 08:48
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 26-07-2003 @ 09:04:
Lat uik zeggen dat ik uitsluitend op mensen met een blanke huidskleur val, dus dan valt de helft van de wereld populatie af
Dan nog, ik denk dat er ook tussen 2,25 miljard mensen (oid) wel iemand rondloopt die bij je past.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 16:44
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
dat dacht ik eerst ook, ik was al een jaar vrijgezel en baalde als een stekker en heb nu weer een vriendje!

Ik geloof dat iedereen ooit wel iemand tegenkomt waarvan ie houdt en wederzijds is. Mijn neef van 34 had 10 jaar geleden een vriendin, maar die maakte het voor de bruiloft ongeveer uit. wreed lullig. Nu was hij ongeveer 10 jaar vrijgezel en het is een hartstikke gezellige gast en nou heeft hij weer een vriendin en een zoontje! Zo leuk! Ik denk dat er echt wel iemand op de aardkloot loopt die JOU leuk vind!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 26-07-2003, 17:21
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 26-07-2003 @ 17:44:
Ik denk dat er echt wel iemand op de aardkloot loopt die JOU leuk vind!
Ik geloof best dat er ergens een dame is die mij leuk kan vinden. Op de gesloten afdeling van een of ander psychiatrische kliniek wel te verstaan
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 04:21
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Dus moet je maar iedereen 'pakken'? Ik heb toch een iets ander beeld bij een relatie waar je ook wat aan hebt dan, geloof ik. Tuurlijk kan je met iedereen die je tegenkomt een relatie aangaan, maar wat heb je aan een oppervlakkige relatie? Ja, je kunt zeggen 'ik heb een vriend(in)' en je kunt zeggen 'ik heb weer lekker geneukt dit weekend' en ja, dat staat misschien goed bij je vrienden. Maar wat schiet je er mee op?
seks voelt goed, dat schiet je ermee op.




Persoonlijk vind ik dat je er niks mee op schiet. Ik zou dan liever wachten, tot ik iemand tegen kwam waarvan ik zeker wist dat ik van hem hield en dat het wederzijds was. En dan zou ik blij zijn als ik het speciale voor hem bewaard had.
Dan kunnen veel mensen wachten totdat zij een ons wegen.



Voor iedereen bestaat de ware, misschien niet in Nederland, maar hij bestaat wel. Dat is iig wat ik geloof. Ik geloof niet dat er tussen weet ik het hoeveel miljard (4,5 oid?) mensen niemand rond loopt die niet 'past'.
En over 3 jaar is misschien wel dezelfde ware misschien wel je verschrikkelijk ex die je dagelijks stalkt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 09:20
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 27-07-2003 @ 05:21:
seks voelt goed, dat schiet je ermee op.
Seks met iemand waarvan je houd en waarbij die liefde wederzijds is voelt nog beter.

Citaat:
Dan kunnen veel mensen wachten totdat zij een ons wegen.
Je doet je naam eer aan. Als jij denkt dat het zo werkt, dan handel jij daar toch naar? Mij maakt het niets uit, ik zeg alleen wat ik denk en tot nog toe heb ervaren (niet alleen in mijn eigen situatie). Of je het gelooft en wat je er mee doet moet je zelf weten.

Citaat:
En over 3 jaar is misschien wel dezelfde ware misschien wel je verschrikkelijk ex die je dagelijks stalkt.
Ook hier: Je doet je naam eer aan. Als je op zo'n manier denkt, dan kun je nooit een relatie aan gaan waarvan je denkt dat hij stand zal houden.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:24
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline

Laatst gewijzigd op 27-07-2003 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:54
maf fluitketeltje
maf fluitketeltje is offline
Citaat:
pessimistje schreef op 27-07-2003 @ 12:24:
ghehe kvind je signature grappig in deze context .
__________________
*Doe lief*
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 11:56
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Duss..um..tja wat moet ik nu doen, afwachten?
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 12:56:
Duss..um..tja wat moet ik nu doen, afwachten?
Ik denk dat je zelf uit moet maken wat je moet doen. Neem de 'adviezen' van de mensen hier mee in gedachte en beslis zelf wat jij vindt dat 'de waarheid' is en wat je daarmee gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:36
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Seks met iemand waarvan je houd en waarbij die liefde wederzijds is voelt nog beter.
Ok het is wel veel beter, maar als het niet van te pas komt dan is het beter iets dan niets.


Je doet je naam eer aan. Als jij denkt dat het zo werkt, dan handel jij daar toch naar? Mij maakt het niets uit, ik zeg alleen wat ik denk en tot nog toe heb ervaren (niet alleen in mijn eigen situatie). Of je het gelooft en wat je er mee doet moet je zelf weten.
Zo werkt het wel.



Ook hier: Je doet je naam eer aan. Als je op zo'n manier denkt, dan kun je nooit een relatie aan gaan waarvan je denkt dat hij stand zal houden.
sorry hoor, maar van de 6 milljard mensen heb jij de ware er tussen gevonden, okee dat mag je van mij best geloven.
maar, dat iemand de ware heeft gevonden wordt wel vaker gezegd wat achteraf helemaal niet waar is.
En dan is de volgende weer de ware!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:38
pessimistje
Avatar van pessimistje
pessimistje is offline
Citaat:
Another Way schreef op 27-07-2003 @ 12:56:
Duss..um..tja wat moet ik nu doen, afwachten?
Nee, je moet gewoon proberen contact leggen met meisjes.
begin daar maar eens mee.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
pessimistje schreef op 27-07-2003 @ 13:36:
Ok het is wel veel beter, maar als het niet van te pas komt dan is het beter iets dan niets.
Dat is jouw mening.

Citaat:
Zo werkt het wel.
Zo werkt wat wel? (Als je bedoeld dat jij vindt dat ik ongelijk heb en jij gelijk: ook dat is weer jouw mening en geen feit.)

Citaat:
sorry hoor, maar van de 6 milljard mensen heb jij de ware er tussen gevonden, okee dat mag je van mij best geloven.
maar, dat iemand de ware heeft gevonden wordt wel vaker gezegd wat achteraf helemaal niet waar is.
En dan is de volgende weer de ware!
Ik heb nog nooit gedacht dat ik echt de ware had gevonden, tot ik mijn huidige vriend tegen kwam. Ik denk dus niet dat wat jij zegt voor iedereen geldt.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:57
Verwijderd
Klein detail: ik denk dat de meeste meisjes/vrouwen liever een jongen/man hebben die niet al met weet ik het hoeveel het bed in is gedoken alleen omdat ie sex wilde hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:58
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik geloof niet eens in de ware, nobody is perfect
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 12:59
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 27-07-2003 @ 13:57:
Klein detail: ik denk dat de meeste meisjes/vrouwen liever een jongen/man hebben die niet al met weet ik het hoeveel het bed in is gedoken alleen omdat ie sex wilde hebben.
Maar mannen zoner ervaring willen ze al helemaal niet, wat heb jij liever? Iemand die geen ervfraing heeft of iemand die met veel verschillende mensen naar be dis geweest en wel ervaring heeft?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Relatie met een veel jonger meisje de enige uitweg?
Kevin v L.
59 09-09-2006 13:00
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Vader vertelt een briefverhaal
Ieke
0 11-04-2005 17:48
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten story: geef je mening...
Ronella
5 14-05-2004 16:02
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 14:19
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59.