Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
.. en de was neem ik aan?
Nee, ze is te arm voor een wasmachine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2010, 13:56
Verwijderd
Ik heb een probleem in sims3, mijn jongvolwassen sim kan maar niet aan zijn vriendinnetje voorstellen om te gaan samenwonen of trouwen. Ze hebben al verkering vanaf dat ze drie dagen tiener waren en ze hebben ook al een kind samen. Hij brengt elke simdag ongeveer vier uur door met alle dingen die ik onder romantisch kan aanklikken en tussendoor ook wat vriendelijke dingen. Waarom lukt het niet?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2010, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een probleem in sims3, mijn jongvolwassen sim kan maar niet aan zijn vriendinnetje voorstellen om te gaan samenwonen of trouwen. Ze hebben al verkering vanaf dat ze drie dagen tiener waren en ze hebben ook al een kind samen. Hij brengt elke simdag ongeveer vier uur door met alle dingen die ik onder romantisch kan aanklikken en tussendoor ook wat vriendelijke dingen. Waarom lukt het niet?
Dat snap ik ook niet, ik heb dat ook bij een stel gehad. Ze gaven telkens aan dat ze elkaar onweerstaanbaar vonden, maar ze wilden maar niet samenwonen of trouwen, ook 'woohoo' lukte gewoon niet, ze wezen elkaar telkens af

Samenwonen kan je trouwens ook proberen te bereiken door heel veel 'vriendelijke' interacties uit te voeren, ipv romatische. Dus veel kletsen, 'get to know', grappige verhalen etc. Soms staat de optie er dan ineens bij. Oh, en probeer ook eens samen op de bank te zitten en dan iets vriendelijks te doen, soms staat het er dan ook bij (terwijl het er niet bij staat als ze gewoon staan te kletsen).
Met citaat reageren
Oud 18-07-2010, 14:52
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Omg, heb de sims weer gespeeld na echt een halfjaar tijd
Heb wederom een droomhuis gebouwd. (L)
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 18-07-2010, 20:20
Verwijderd
Ik heb ze allemaal vriendelijke dingen laten doen en toen konden ze samenwonen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 01:54
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Wat is dit een fout spel zeg. Mijn vriendin zat het laatst te spelen en uit verveling ging ik maar eens kijken wat het inhield. Maakt ze 2 poppetjes aan, in no-time liggen ze te krikken, krijgen kinderen, en wanneer de kinderen al zowat het huis uit gaan staat er ineens dat de 2 poppetjes van het begin vanaf nu volwassen zijn
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 08:38
Verwijderd
Citaat:
Wat is dit een fout spel zeg. Mijn vriendin zat het laatst te spelen en uit verveling ging ik maar eens kijken wat het inhield. Maakt ze 2 poppetjes aan, in no-time liggen ze te krikken, krijgen kinderen, en wanneer de kinderen al zowat het huis uit gaan staat er ineens dat de 2 poppetjes van het begin vanaf nu volwassen zijn
Daarvoor waren ze jongvolwassenen. Alleen is het een beetje slecht vertaald. 'Volwassen' zouden ze beter kunnen vervangen door 'van middelbare leeftijd' ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 09:42
Verwijderd
Idd, 'volwassen' is een rare term, want dat zijn ze dan eigenlijk al heel lang, helemaal omdat ze na 'volwassen' ineens 'elder' (weet niet hoe ze het in het NLs hebben genoemd, gewoon 'oudere' ?) worden, dan lijkt 't net alsof ze na hun 30ste bejaard worden Beter zou idd zijn 'jongvolwassen' en iets dat de lading 'van middelbare leeftijd' dekt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 11:20
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ah oké op die manier vond het al merkwaardig.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2010, 13:05
Verwijderd
Er zijn trouwens wel mods waarmee je tieners zwanger kan laten worden enzo, maar ik snap niet helemaal waarom je dat per se in het spel zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 15:26
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Nou ik heb hem ook maar weer eens aangegooit na een tijd, ik heb alleen altijd de vervelende gewoonte om Sims te basseren op mensen in het echte leven die ik ken
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 18:24
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ja, ik begin altijd gewoon met mezelf. Dan is het nog vervelender als je zo snel oud wordt.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 10:56
Verwijderd
Het nadeel van spelen met sims gebaseerd op echte mensen vind ik, dat ik zo geneigd ben om ze hetzelfde leven te laten leiden als de mensen op wie ze gebaseerd zijn graag zouden willen. En dat zorgt voor een erg saai spel, want niemand wil graag een leven met overspel en carrièreswitchen en tien kinderen
Met citaat reageren
Oud 21-07-2010, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Het nadeel van spelen met sims gebaseerd op echte mensen vind ik, dat ik zo geneigd ben om ze hetzelfde leven te laten leiden als de mensen op wie ze gebaseerd zijn graag zouden willen. En dat zorgt voor een erg saai spel, want niemand wil graag een leven met overspel en carrièreswitchen en tien kinderen
Haha, zo begin ik inderdaad ook vaak, maar dan wordt het snel saai en ga ik gewoon rare soap-dingen doen en dan vind ik het weer minder leuk dat het 'echte' mensen zijn Maar goed, met mijn zelf-sim doe ik wel overdreven dingen. (Zoals 3x achter elkaar de was doen! )
Met citaat reageren
Oud 22-07-2010, 12:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik had laatst ook weer eens bedacht om dit te spelen, maar mijn laptop begint echt te oud te worden voor dit soort spellen. Dus dat wordt mijn wederhelft lief aankijken en het spelen op zijn pc. En sparen voor een eigen pc.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2010, 11:52
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
De volgende Sims 3 uitbreiding: Late Night

http://www.ea.com/games/sims-3-late-night

Looking for a virtual metropolis in which your Sim can par-tay down? EA just announced the next expansion for The Sims 3, called the "Late Night Expansion." The add-on will include an "active downtown scene" where players can "become a local celebrity, member of a music band, mixologist, director, and more." You can also apparently become a vampire, but if the announcement trailer past the break is any indication, you'll just loiter around a lot of alleys. We imagine it's kinda like being a teenager ... forever.

The Sims 3: Late Night Expansion launches this fall.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 10:07
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Als dat vergelijkbaar is met superstar van Sims 1, Leuk! Verder vind ik nachtclubs niet zo boeiend. Vond nightlife van Sims 2 ook niet heel bijzonder. Maar ach, ik koop hem toch sowieso wel weer.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 18:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Arggh nee niet weer zo'n uitgaansgebeuren.
Ik wil gewoon lekker het huisje boompje beestje uit kunnen breiden. Dus o.a. een dierenuitbreiding.
En dan komen ze met zoiets waarbij je sim weer naar buiten moet. Jammer.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 20:52
Verwijderd
Ik ben ook nooit zo van die nachtleven-EP's ... maar de bouwopties die er dan bijkomen vind ik altijd wel weer leuk. En vampieren ook wel

Maar idd, ik wil meer toevoeging aan het huisje-boompje-beestje-geheel. Beestjes en weer! En echte appartementen!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2010, 22:14
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Inderdaad, dieeeeeeeeeeeeeeeeren.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 01:25
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Vampier is toch soortvan .. dier?
Met citaat reageren
Oud 25-07-2010, 01:26
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Zou me niks verbazen als EA naar de populariteit van Sims 2 uitbreidingen gekeken heeft en nu bij sims 3 de uitbreidingen in 'minst populair -> populairst' uit gaat brengen. Zou betekenen dat we University en Dieren ws. als een van de laatste gaan zien.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2010, 09:00
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline

Die 2 vond ik het leukst.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 02:25
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Nog een uitbreiding aangekondigd ... "The Sims Medieval"

"Today, EA and Maxis have come forth to surprise us with a whole new take on The Sims universe with The Sims Medieval. Unlike the normal Sims games, The Sims Medieval will actually let players build a kingdom through quest based gameplay. This means taking control of characters such as Kings, Queens, Wizards, Blacksmiths, Knights, Bards and so on."

Weet niet wat ik daarvan moet denken Ergens hoop ik dat 't een grapje is.

Kan je dadelijk de was doen in een middeleeuws kasteel.

Laatst gewijzigd op 04-08-2010 om 02:31.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 08:15
Verwijderd
Oh dat lijkt me wel leuk eigenlijk. Niet om de was te doen in een middeleeuws kasteel maar om eens een doel te hebben in het spel en dingen te veroveren maar dan op sims-niveau. Want ik neem aan dat het wel vrij makkelijk zal zijn allemaal, gezien de doelgroep. Ik hou van makkelijke spellen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2010, 11:54
deadlytown
Avatar van deadlytown
deadlytown is offline
Het is geen in ieder geval geen expansion/
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 01:03
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Het is geen in ieder geval geen expansion/
Was me idd. niet opgevallen maar nu ik het teruglees is 't idd. GEEN sims 3 expansie maar een op zichzelf staand spel.

Hmm.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 00:44
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
The Sims 3: Late Night is ondertussen beschikbaar.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 21:52
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Is leuk
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 07:55
Verwijderd
Ja, is hij leuk? Ik twijfel, want ik vind appartementen bv heel leuk, maar niet in van die 'shells' denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 21:47
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind hem erg leuk :-) Ik wilde hem vooral voor het beroemd worden wat ik in sims 1 altijd erg leuk vond. Vind wel dat je erg makkelijk de 5 sterren haalt, maar het is wel leuk. Ik probeer beroemd te worden met een bandje, maar tot nu toe ben ik nog niet 1 keer gebeld voor een optreden, dus daar kom ik nog niet helemaal uit :-P De appartementen heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk, weet niet of dat leuk is. De uitgaansgelegenheden waar je heen kunt zijn wel veelal appartementen. Niet veel anders dan een huis, behalve dan dat je een gemeenschappelijke ruimte hebt waar de lift in zit. Maar wel weer debiel veel geld voor een uitbreiding...
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 21-11-2010, 18:04
Verwijderd
Ik heb 'm ook gespeeld, en mijn sim werd echt met niets doen al super snel beroemd. Ja, ze ging even naar de gym en hops, vier sterren van de vijf en mensen die haar handtekening willen enzo... Huh?

Appartementen zijn wel leuk, maar het zijn er niet veel. Ik ga eens uitvogelen of ik er meer kan maken, sommige clubs hebben bv wel een toffe indeling (split level) lijkt me wel stoer voor een appartement

Ik vind de stad overigens wel erg klein, had het ook veel stedelijker verwacht.

Maar verder wel vermakelijk, zou er alleen geen 30 euro voor willen betalen, ik zou 20 wel echt het maximum vinden...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 10:29
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Ja, het leuke is dus dat hij 40 euro kost... :-P Bij mij loopt het spel overigens voor geen meter. Heb gister het hele spel vanaf de basis opnieuw kunnen installeren, omdat hij zo eindeloos traag liep. Schijnen veel mensen mee te zitten. Ook doet mijn launcher het niet, die blijft foutmeldingen geven. En daarnaast krijg ik in het spel soms opdrachten voor locaties die niet bestaan. (peas doo corporate tower...) Grr.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 12:46
Verwijderd
40 euro Dat vind ik echt te duur.
edit; bij bol.com kost hij nu 29.99 , komt iets meer in de buurt, maar nah, ik vind dat nog steeds te duur voor een uitbreiding. Als er nu heel veel nieuwe spullen in zouden zitten, ok, maar dat is dus niet zo

Bij mij loopt het verder wel prima, alleen vaak issues met de launcher, dus nu start ik het spel gewoon via het .exe-bestand op, werkt prima
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 16:06
Verwijderd
Ik heb nu ontdekt dat je ook gewoon zelf appartementen kan bouwen, ook zonder die shells, en dat maakt het voor mij wel weer veel toffer Lekker nutteloos gebouwtjes bouwen en appartementjes inrichten

Ik snap wel niet waarom ze dit niet gewoon onderdeel vaan het spel maken, om het te doen moet je dingen downloaden (gewoon legaal hoor, maar dus objecten die je nodig hebt, maar die niet veschikbaar zijn in het spel) en veel met cheats werken. Ze hadden prima een mode kunnen maken waarin je appartementen kunt bouwen ipv zo buiten het spel om.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 19:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Heeft iemand ervaring met de Sims 3 voor de xbox 360 in plaats van de pc? Ik heb geen pc (meer) die de sims aankan, en wel een xbox tot mijn beschikking... Maar ik ben een beetje bang voor de besturing op een controller, en op internet staat in reviews dat de graphics niet zo geweldig zijn. Iemand ervaring?
Met citaat reageren
Oud 02-12-2010, 13:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Niet met de xbox, wel met de ps. Vind het op een console toch echt veel minder leuk dat op een pc. Je hebt veel minder mogelijkheden en moet echt een verhaallijn volgen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 11:07
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik heb wel eens de sims 2 gespeeld op de xbox. Het was op zich wel hetzelfde idee, maar de besturing vond ik erg vervelend en ik werd het daardoor ook erg snel zat. Hoe het met de sims 3 is weet ik niet.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 16:06
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Er zitten veel meer verschillen in naar wat ik gelezen heb.
Zie deze site (is niet bedoeld als reclame, maar als informatie).

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Dat is een post van 2 jaar terug hè?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 17:36
Scholier
Avatar van Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Dat is een post van 2 jaar terug hè?
Sorry, dit keer eigenlijk niet op gelet.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Aanschaf nieuwe PC.. Help?
freakinaround
42 14-10-2009 08:50
Software & Hardware Laptop kopen.
BfmvFreakx3
21 07-08-2009 11:52
Games Het algemene sims 2 topic deeltje 7!
rare kwast
37 16-01-2009 14:41
Software & Hardware [Part 2] Probleem GeForce 6600GT
Meadow
17 15-05-2006 21:51
Games Het algemene Sims 2 topic #3
Miracle
500 28-04-2005 23:36
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.