Oud 12-04-2018, 09:31
Brownhairboy
Brownhairboy is offline
Laten jullie je haar voor het knippen wassen? Zo ja hoe vinden jullie het en zit je haar ook beter?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2018, 09:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik laat vaak mijn haren wel wassen als ik naar de kapper ga, en dat vind ik eigenlijk wel fijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 09:35
Verwijderd
Ja, verplaats je eens in de kapper. Is voor de kapper toch veel fijner om te werken met een vers gewassen hoofd/haar. Mensen kunnen wel zeggen dat ze het zelf gewassen hebben, maar dat weet je niet zeker. Leer mij de mens kennen, mezelf incluis. "Oh ja shit vergeten te wassen, nou ja, had ik twee dagen geleden toch gedaan dus is wel goed".
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 11:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee, ik was het altijd de avond ervoor. Mijn haar vreselijk om doorheen te komen als het nat is, ik martel mezelf liever dan dat iemand anders het doet. Daarnaast valt mijn haar vreselijk uit (altijd al gehad) en heb ik geen zin in een preek over haar verven en dat het daaraan ligt
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 11:48
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Yeah, ik laat het vaak wassen. Niet omdat ik ongewassen/vies haar heb, maar omdat ik dat gefriemel aan m'n hoofd bijzonder prettig vind. Overigens douche ik dagelijks en was ik daarbij ook mijn haar dagelijks.

En ja, dagelijks douchen is niet nodig en eerder schadelijk dan goed, maar fuck dat, het is deel van mijn ochtendregime dat ik strikt moet volgen om in een redelijke tijdspanne aanspreekbaar te zijn.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 13:35
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik was het de avond vóór ik ga. En ik was het nadat ik ben geweest om de losse haartjes uit te spoelen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 18:25
Verwijderd
Citaat:
Yeah, ik laat het vaak wassen. Niet omdat ik ongewassen/vies haar heb, maar omdat ik dat gefriemel aan m'n hoofd bijzonder prettig vind.
Tot hier! Exact hetzelfde.

Citaat:
Overigens douche ik dagelijks en was ik daarbij ook mijn haar dagelijks.

En ja, dagelijks douchen is niet nodig en eerder schadelijk dan goed, maar fuck dat, het is deel van mijn ochtendregime dat ik strikt moet volgen om in een redelijke tijdspanne aanspreekbaar te zijn.
Het kost me teveel tijd Als ik een zwembad zou hebben zou ik het iedere dag doen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 19:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik was altijd mijn haren de ochtend voordat ik naar de kapper ga en meestal ga ik daarna gelijk naar de kapper door
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 21:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Het kost me teveel tijd Als ik een zwembad zou hebben zou ik het iedere dag doen.
Douchen gaat ook met een strikt patroon waarbij ik niet hoef na te denken, met tien minuutjes van bed naar aangekleed en ready to go (afgezien van een bezoek aan de porseleinen troon)
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 21:40
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Trouwens, laatst stapte ik een kapper binnen, die bij binnenkomst een afro-salon bleek te zijn met alleen maar negers. Daar ben ik geknipt door een joekel met bovenarmen ter grootte van mijn bovenbenen. Geen woord gewisseld, wat heerlijk was. Geen gesmeek om 'naar beneden' te kijken, hij duwde shit gewoon zoals hij het hebben wilde. Verademing. En secuur, messen en alles. Awesomes.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 21:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik vind het echt niet fijn om elke dag mijn haar te wassen, maar ik heb dan ook wat langer haar wat niet zo snel opdroogt. Als ik 's avonds mijn haar was zit het de volgende dag super raar omdat ik met nat haar ben gaan slapen, dus dat probeer ik zoveel mogelijk te voorkomen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 23:02
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Ja ik laat mijn haar wassen na de knipbeurt. Ik woon namelijk praktisch tegenover mijn kapper, dus ik was het vooraf altijd zelf thuis. Omdat de kapper het dan nog eens wast na de knipbeurt zijn gelijk alle kleine loszittende haartjes weg. Zeer chill.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2018, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Douchen gaat ook met een strikt patroon waarbij ik niet hoef na te denken, met tien minuutjes van bed naar aangekleed en ready to go (afgezien van een bezoek aan de porseleinen troon)
Oh ik ga morgenochtend uitgebreid een half uur onder de douche staan. Steeds warmer en warmer. Omnomnom. En dan zondagavond even kort. Kan ik maandag zo doorstuiteren.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2018, 07:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wisselt. Soms ga ik na de kapper sporten en was ik daarna mijn haar, dan hoeft het niet bij de kapper maar als het uitkomt, vind ik het ook wel lekker.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2018, 09:31
Brownhairboy
Brownhairboy is offline
Leuk alle uiteenlopende reacties te zien mijn haar wordt zelf ook altijd gewassen bij de kapper en dan ook nog een behandeling met een warme handdoek wat erg fijn is.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2018, 12:35
Emmaxx
Emmaxx is offline
Jaa het is echt heel fijn om je haren bij de kapper te laten wassen. Zij hebben de beste producten en ja haar ruikt erna altijd zo lekker en het is ook een stuk fijner voor de kapper
Met citaat reageren
Oud 13-04-2018, 14:20
Verwijderd
Nee. Ik was het meestal zelf. Mijn kapper knipt het liefst in droog haar en mijn haar laat zich moeilijk met een föhn drogen, dus als zij het wast, zijn we eerst een half uur bezig met föhnen en dat vind ik stom.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2018, 09:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik laat mijn haar knippen door de thuiskapster, dus was het altijd zelf.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Naar de kapper of nog even wachten?
Daantje_0705
3 26-02-2013 02:30
Lifestyle HAAR & DREAD topic
Back Door Man
500 12-06-2007 14:22
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 17:53
Lichaam & Gezondheid Knobbel op achterhoofd
ellen16
11 20-11-2003 13:22
Verhalen & Gedichten Deel 1: Naar de Kapper.
Verwijderd
1 04-11-2002 15:32
Verhalen & Gedichten [verhaal] Floris; I (de kapper)
Bisz
4 03-11-2002 16:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:43.