Oud 26-01-2005, 08:37
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 25-01-2005 @ 22:37 :
Fortitude 4 Socket Weapons/Body Armor El + Sol + Dol + Lo

Body Armor
All Resistances +25-30 (varies)
Damage Reduced By 7
12% Damage Taken Goes To Mana
+1 To Light Radius

Leer lezen kutaap.

lieverd
die ed en dergelijke zit OOK op de armor ik zal het laten zien:

http://diablo2.ingame.de:/spiel/expa...ndex.php?id=59

check die link (scroll naar beneden, het is wel in het duits) en je ziet wat een fortitude in een armor doet.
En allochtony, als je hier nog iedereen voor noob gaat lopen uitschelden.... flikker toch op. Ik speel voor mijn lol en dat doet iedereen. en ik heb echt de pleuris aan van dat kinderachtige gekanker.

maar ik zal ook hier ff een forti in een armor posten:
Eigenschaften des Runenworts:
20% Chance To Cast Level 15 Chilling Armor When Struck
+25% Faster Cast Rate
+300% Enhanced Damage
+200% Enhanced Defense
+15 Defense
+(1-1.5 Per character level) To Life (Based On Character Level) (varies)
Resplenish Life +7
+5% To Maximum Lightning Resist
All Resistances +25-30 (varies)
Damage Taken Reduced By 7
12% Damage Taken Goes To Mana
+1 To Light Radius

en hier in een wapen :
Eigenschaften des Runenworts:
20% Chance To Cast Level 15 Chilling Armor When Struck
+25% Faster Cast Rate
+300% Enhanced Damage
+200% Enhanced Defense
+9 To Minimum Damage
+50 To Attack Rating
+(1-1.5 per character level) To Life (Based On Character Level) (varies)
Hit Causes Monster To Flee 25%
20% Deadly Strike
All Resistances +25-30 (varies)
12% Damage Taken Goes To Mana
+1 To Light Radius

zoals je zet is de areat summint niet altijd correct.
En allochtony ik neem aan dat je nu niet ladder speelt, maar ik heb al fortitude armors gezien en ze doen wel degelijk ed.
en wederom laten we allemaal aardig blijven, het gescheld en het: "wie-is-de-meest-truie-diablo-speler" is achterwege laten, ok?!
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *

Laatst gewijzigd op 26-01-2005 om 10:53.
Advertentie
Oud 26-01-2005, 08:38
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
wammus schreef op 25-01-2005 @ 22:59 :
Op blizzard.com stond ie idd nog met ed maar dan nog is coh beter .
Als je m in een nice wapen doet dan is ie overigens niet eens heel slecht.

En ik had net iets wazigs...

[afbeelding]
hehe dat schijnt wel vaker te gebeuren
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 26-01-2005, 13:13
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 26-01-2005 @ 08:37 :
maar ik heb al fortitude armors gezien en ze doen wel degelijk ed.
Ja dat klopt wel, dat er Forti's zijn met ED. voor een paar dagen was het mogelijk ze te maken, nu dus niet meer (als mijn bronnen kloppen dus)
Ik hoop voor jou maar dat het inderdaad nog te maken is, zo niet en je maakt em toch.....
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 26-01-2005, 14:58
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 26-01-2005 @ 13:13 :
Ja dat klopt wel, dat er Forti's zijn met ED. voor een paar dagen was het mogelijk ze te maken, nu dus niet meer (als mijn bronnen kloppen dus)
Ik hoop voor jou maar dat het inderdaad nog te maken is, zo niet en je maakt em toch.....
maar dan zou dat al lang gepost zijn op de blizzard forums, en dat staat het niet. het is echt complete bullcrap sorry.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 26-01-2005, 14:58
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 26-01-2005 @ 08:37 :

en wederom laten we allemaal aardig blijven, het gescheld en het: "wie-is-de-meest-truie-diablo-speler" is achterwege laten, ok?!
anders zou ik er zeker als winnaar uitkomen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 15:41
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
yeah een goede hoz gevonden!
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Oud 26-01-2005, 15:57
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
foefighter schreef op 26-01-2005 @ 15:41 :
yeah een goede hoz gevonden!
gz, ik had er eergisteren ook een alleen 164%

Al heb ik net een pala combat skiller gevonden

woehoe ik heb gewoon al 6 ist, um, pul yeah
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 26-01-2005, 15:57
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-01-2005 @ 14:58 :
anders zou ik er zeker als winnaar uitkomen
komop je bent 2 jaar jonger dan ik
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 26-01-2005, 15:57
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
*dood neervalt*

kom ff in een dropping game terecht, krijg ik gewoon 5 3/20/20 small charms
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 16:33
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-01-2005 @ 15:57 :
*dood neervalt*

kom ff in een dropping game terecht, krijg ik gewoon 5 3/20/20 small charms
WTF!!!!
leg uit, vertel! verklaar je nader! geef ze aan mij! ()
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 26-01-2005, 16:34
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 26-01-2005 @ 15:57 :
komop je bent 2 jaar jonger dan ik
En sowieso, als iemand een truie dibber is, is het vlierefluiter wel! hij krijgt de trofee!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 26-01-2005, 16:37
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 26-01-2005 @ 16:33 :
WTF!!!!
leg uit, vertel! verklaar je nader! geef ze aan mij! ()
ik join zo'n game
begint er eentje daar te droppen
ik misde de botds, hoto en enigma helaas
maar ik heb wel
5 van die charms, nog een paar charms, een giant skull, een verdungos, 4 sock flail en een arreats gesocket met een 33ed jewel

__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 16:38
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-01-2005 @ 16:37 :
ik join zo'n game
begint er eentje daar te droppen
ik misde de botds, hoto en enigma helaas
maar ik heb wel
5 van die charms, nog een paar charms, een giant skull, een verdungos, 4 sock flail en een arreats gesocket met een 33ed jewel

AAARGH lucky kuthoer!
Wat voor game dan?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 26-01-2005, 16:51
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 26-01-2005 @ 16:38 :
AAARGH lucky kuthoer!
Wat voor game dan?
last etf drop oid
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 16:52
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-01-2005 @ 16:51 :
last etf drop oid
Ja game naam boeit me niet, wat voor soort game? zo'n free for you game ofzo?
als dat zo is, moet ik daar ook maar es in gaan kijken
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 26-01-2005, 16:56
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 26-01-2005 @ 16:52 :
Ja game naam boeit me niet, wat voor soort game? zo'n free for you game ofzo?
als dat zo is, moet ik daar ook maar es in gaan kijken
ja zo een
alleen stond er geen free for all want dat zijn 99% van de tijd duel games
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 17:14
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-01-2005 @ 16:56 :
ja zo een
alleen stond er geen free for all want dat zijn 99% van de tijd duel games
Hehe.
welke dif? Hell?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 26-01-2005, 17:16
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 26-01-2005 @ 17:14 :
Hehe.
welke dif? Hell?
jep
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 17:39
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
beeble schreef op 26-01-2005 @ 17:16 :
jep
die 3/20/20's van je gaan voor meerdere hr's per stuk, dus jij bent nu belachelijk rijk
Nu ik nog....
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 26-01-2005, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 26-01-2005 @ 16:34 :
En sowieso, als iemand een truie dibber is, is het vlierefluiter wel! hij krijgt de trofee!
YEAH of eigelijk ben jij het en beeble is niet extraam rijk hij gaat gewoon netjes iedreen die NL speelt van ons zon 32020 geven wat anders is te niet stoer
Oud 26-01-2005, 18:10
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 26-01-2005 @ 14:58 :
maar dan zou dat al lang gepost zijn op de blizzard forums, en dat staat het niet. het is echt complete bullcrap sorry.
Hier kutaap:

http://www.battle.net/diablo2exp/items/runewords.shtml
Oud 26-01-2005, 18:13
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 26-01-2005 @ 08:37 :


zoals je zet is de areat summint niet altijd correct.
En allochtony ik neem aan dat je nu niet ladder speelt, maar ik heb al fortitude armors gezien en ze doen wel degelijk ed.
en wederom laten we allemaal aardig blijven, het gescheld en het: "wie-is-de-meest-truie-diablo-speler" is achterwege laten, ok?!
Ik heb die armors ook gezien, maar blizzard is slim geweest en heeft het veranderd, het staat ook pas 2 weken ofzo op Arreat Summit.
Oud 26-01-2005, 18:29
foefighter
Avatar van foefighter
foefighter is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 26-01-2005 @ 15:57 :
gz, ik had er eergisteren ook een alleen 164%

Al heb ik net een pala combat skiller gevonden

woehoe ik heb gewoon al 6 ist, um, pul yeah
nice!
de mijne had 195% geloof ik
was net geen 500
ja ik verkoop hem niet denk ik


en ik heb nu nog steeds het cursortje dat diablo aan het laden is ( met het cd'te-
__________________
We uncover our heads and reveal our souls
Oud 26-01-2005, 18:46
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 26-01-2005 @ 17:39 :
die 3/20/20's van je gaan voor meerdere hr's per stuk, dus jij bent nu belachelijk rijk
Nu ik nog....
ik heb er al 2 geruild, voor een enigma, een beast, een maras en een pul
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 18:47
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 26-01-2005 @ 17:51 :
YEAH of eigelijk ben jij het en beeble is niet extraam rijk hij gaat gewoon netjes iedreen die NL speelt van ons zon 32020 geven wat anders is te niet stoer
lol
ik ben van plan om een barb te maken met beast, eni, botd, bugbelt etc
die ben ik nu aan het ruilen
__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 20:01
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Allochthony schreef op 26-01-2005 @ 18:13 :
Ik heb die armors ook gezien, maar blizzard is slim geweest en heeft het veranderd, het staat ook pas 2 weken ofzo op Arreat Summit.
bester meneer allochtony,

laten we vriendelijk blijven tegen elkaar ok? dus laat dat pathetische gekanker achterwege.

MAAR DE AREAT SUMMIT KLOPT NIET!

maar ik zal morgen posten, want ik heb een Lo
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 26-01-2005, 22:53
beeble
Avatar van beeble
beeble is offline
http://img98.exs.cx/img98/3503/sig48id.gif



__________________
Oden! Guide our ships, Our axes, spears and swords, Guide us through storms that whip, And in brutal war.
Oud 26-01-2005, 23:04
Allochthony
Avatar van Allochthony
Allochthony is offline
Als het nog zou werken zou ik maar snel zijn, want ze zullen het er dan wel binnenkort weghalen.

Hopelijk stoppen ze ook met Enigma, CoH en al die zooi.
Oud 27-01-2005, 00:17
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
FUCK YEAH!!! .

Dat was ten minste lol. Baalrunnen word zo saai
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 27-01-2005, 01:14
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
iK kan eindelijk m'n shako equipen en 12 pindle nm runs later was ik een amulet met 15 strenght wat resists waarvan 1: 18 en een level 1 teleport 22 charges . Wat zou die waard zijn?
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 27-01-2005, 04:08
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Hell yeah dat ik gelijk heb. Mijn fortitude zit in elkaar er hij heeft gewoon 300 ed
alleen kut resis (26 van de 25-30)
Maar wel max +life per level
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 27-01-2005, 12:34
Verwijderd
Hey mensen vraagje; ik ben alweer een tijdje bezig met Diablo II LoD, maar nu ik hem gereinstalled heb, wil de expansion niet meer upgraden naar V1.10...........ik zit nu vast op v1.07. ALs ik heb probeer te upgraden naar v1.10, geeft hij aan dat v1.10 al geinstalleerd is, terwijl dat niet wordt aangegeven in de game.

Raar, vind ik.........

Maargoed, ik ga maar weereens verder met mn Barbaar van lvl 31 Act 5, lekker bloodruns maken
Oud 27-01-2005, 15:51
blupp
blupp is offline
Citaat:
Zao schreef op 27-01-2005 @ 12:34 :
Hey mensen vraagje; ik ben alweer een tijdje bezig met Diablo II LoD, maar nu ik hem gereinstalled heb, wil de expansion niet meer upgraden naar V1.10...........ik zit nu vast op v1.07. ALs ik heb probeer te upgraden naar v1.10, geeft hij aan dat v1.10 al geinstalleerd is, terwijl dat niet wordt aangegeven in de game.

Raar, vind ik.........

Maargoed, ik ga maar weereens verder met mn Barbaar van lvl 31 Act 5, lekker bloodruns maken
Misschien alles van je comp pleuren wat met diablo te maken heeft en opnieuw installeren.

Mijn wolfbarb is trouwens zo goed als af.
Max in battle order en shout en mace mastery gepompt. 10 in iron skin, 12 in natural resitance, en wat puntjes in stamina en walk speed. En natuurlijk in die cry dat je skills tijdelijk omhoog gaan, en nog wat van die standaardskills, helemaal niets in combat skills gegooid want daar heb je toch niets aan als wolfje, ik was wel supersuperslap voor ik mn helm eindelijk op kon, ik fungeerde als BO barb.
Ik heb uren lopen runnen op level 78 voor ik eindelijk 79 was en die wolfhowl op kon, maar toen begon het feest ook.
Ik gebruik de IK set erbij, alles behalve de helm dus, rond de 12000 def en alle res is over de 50 op hell, 4.5k dmg ofzo en ongeveer 2400 life en hij is nog niet eens helemaal klaar. Echt een lollige build.
Misschien als ik ooit rijk ben, dat ik een beast runeword maak, op een 1 handwapen, en dan duelhanded ga met mijn(misschien nieuwe) wolfbarb. Doe ik een heel goed 1hand wapen in mn ene hand, weet nog niet welke, als t maar redelijk snel is met goeie dmg. En dan in mn andere hand die beast, als ik als wolf feral rage gebruik sla ik maar met 1 hand, kan ik dus kiezen welk wapen ik gebruik om mee te slaan, maar ik heb dan zowiezo nog plus 3 lycantrophy ofzo door die beast plus die fanatic aura dat ik nog meer dmg heb en attack speed. Lijkt me wel een erg geinige build. Moet ik wel een keer rijk worden.

En waarom heb je van die lompe kutmensen die andere mensen uitschelden voor noob? Slaat echt helemaal nergens op, dus als je wat goeie items heb ofzo in een SPELLETJE ben je helemaal geweldig? Laat je ff nakijken ofzo. Die mensen die andere gamers uitschelden zijn gewoon laag en verdienen die gratis online optie niet van diablo 2, die mensen verzieken de hele communitie. Ik speel lekker voor de lol en ik zie wel hoe ver ik kom, ik probeer ook steeds wat nieuws, zoals mijn eerder gemelde idee.

Laatst gewijzigd op 27-01-2005 om 15:56.
Oud 27-01-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
blupp schreef op 27-01-2005 @ 15:51 :
Misschien alles van je comp pleuren wat met diablo te maken heeft en opnieuw installeren.

Mijn wolfbarb is trouwens zo goed als af.
Max in battle order en shout en mace mastery gepompt. 10 in iron skin, 12 in natural resitance, en wat puntjes in stamina en walk speed. En natuurlijk in die cry dat je skills tijdelijk omhoog gaan, en nog wat van die standaardskills, helemaal niets in combat skills gegooid want daar heb je toch niets aan als wolfje, ik was wel supersuperslap voor ik mn helm eindelijk op kon, ik fungeerde als BO barb.
Ik heb uren lopen runnen op level 78 voor ik eindelijk 79 was en die wolfhowl op kon, maar toen begon het feest ook.
Ik gebruik de IK set erbij, alles behalve de helm dus, rond de 12000 def en alle res is over de 50 op hell, 4.5k dmg ofzo en ongeveer 2400 life en hij is nog niet eens helemaal klaar. Echt een lollige build.
Misschien als ik ooit rijk ben, dat ik een beast runeword maak, op een 1 handwapen, en dan duelhanded ga met mijn(misschien nieuwe) wolfbarb. Doe ik een heel goed 1hand wapen in mn ene hand, weet nog niet welke, als t maar redelijk snel is met goeie dmg. En dan in mn andere hand die beast, als ik als wolf feral rage gebruik sla ik maar met 1 hand, kan ik dus kiezen welk wapen ik gebruik om mee te slaan, maar ik heb dan zowiezo nog plus 3 lycantrophy ofzo door die beast plus die fanatic aura dat ik nog meer dmg heb en attack speed. Lijkt me wel een erg geinige build. Moet ik wel een keer rijk worden.

En waarom heb je van die lompe kutmensen die andere mensen uitschelden voor noob? Slaat echt helemaal nergens op, dus als je wat goeie items heb ofzo in een SPELLETJE ben je helemaal geweldig? Laat je ff nakijken ofzo. Die mensen die andere gamers uitschelden zijn gewoon laag en verdienen die gratis online optie niet van diablo 2, die mensen verzieken de hele communitie. Ik speel lekker voor de lol en ik zie wel hoe ver ik kom, ik probeer ook steeds wat nieuws, zoals mijn eerder gemelde idee.
als je toch maar met 1 hand sla wrom dan geen leuk schild als storm schild ofzo is weer wat meer def, resist, dmg en dmg reduce
Oud 27-01-2005, 18:41
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 27-01-2005 @ 04:08 :
Hell yeah dat ik gelijk heb. Mijn fortitude zit in elkaar er hij heeft gewoon 300 ed
alleen kut resis (26 van de 25-30)
Maar wel max +life per level
YEAH!!!! Go Robbo!
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 27-01-2005, 21:42
blupp
blupp is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 27-01-2005 @ 16:30 :
als je toch maar met 1 hand sla wrom dan geen leuk schild als storm schild ofzo is weer wat meer def, resist, dmg en dmg reduce
Mja maar het lijkt me gewoon grappig om zoiets te proberen. Ik ken geen schild met 3 skills, 30 increased attack speed (door fanatic) en eventueel beertje worden. Ik heb met zo een wolfbarb al meer dan genoeg defense en ook bijna max resistance op hell dus een schildje is niet zozeer nodig hoor, dat vind ik tenminste. Ik wil het iig ooit es proberen voor de lol.^^ Ik heb al heel veel met wolfjes gespeeld en ik vind het maar irritant om een schild te dragen, want je blokt dan bijna elke mep en dan kanje een seconde niet slaan en dan verlies je je snelheid gewoon. Ik kan natuurlijk ook gewoon alleen beast dragen en dan een of ander superschild..ik zie nog wel.
Ik heb nu trouwens met full IK behalve de IK helm natuurlijk op mn wolfbarb rond de 12000 defence dus def heb je echt niet nodig lijkt mij.
Oud 27-01-2005, 21:45
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
12K is niet echt veel ofzo.
Mijn Full IK baba heeft ondertussen ong 13K en op Hell word ik nog altijd geraakt.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 27-01-2005, 22:08
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Waarom kan ik niet op Battle net? Ik krijg de melding you where disconnected from Battle.net please reconnect. Op Us doet ie het wel gewoon... .
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Oud 27-01-2005, 23:18
blupp
blupp is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 27-01-2005 @ 21:45 :
12K is niet echt veel ofzo.
Mijn Full IK baba heeft ondertussen ong 13K en op Hell word ik nog altijd geraakt.
Tja je wordt meestal geraakt, maar als wolf gebruik ik feral rage zodat ik met elke mep mijn life herstel(die trouwens nu over de 2500 is) dus dat is best in orde.
Oud 28-01-2005, 11:00
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
He,

mensen ik vraag me eigenlijk af wat voor character speel je?
Ik bedoel we hebben allemaal wel een mf-char. Maar als je niet mft wat speel je het meest?
en vertel eens wat over je equip en stats, ik ben namelijk benieuwd naar wat iedereen speelt (: en hoe.

Oeh, en mijn bowama heeft nu een might merc, met Glad bane, shako en een op 1%ed perfecte na eth ariocs needle... die aap doet gewoon 5k damage... en dan heeft hij ook nog eens 50% deadly strike S:

Ik zit nu bijna aan mijn doel... namelijk 3k strafe damage en ik sta nu op 1231-2901 dus nog 99 punten te gaan en ik heb het gehaald hell yeah.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 12:11.
Oud 28-01-2005, 12:14
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
blupp schreef op 27-01-2005 @ 23:18 :
Tja je wordt meestal geraakt, maar als wolf gebruik ik feral rage zodat ik met elke mep mijn life herstel(die trouwens nu over de 2500 is) dus dat is best in orde.
will je ownen met een wolf, ik zweer het gebruik eens een ge-upgrade shaeled ribcracker... alles sterft binnen luttele sconden zolang ze maar niet PI zijn.
dat ding doet echt goede damage is heel snel voor een wolf, en de 50% chrushing blow is heerschend.

wel vet trouwens een wolf baba, als het seizoen over is wil ik er wel eens een keer eentje in actie zien
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 12:28.
Oud 28-01-2005, 14:11
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 28-01-2005 @ 11:00 :
He,

mensen ik vraag me eigenlijk af wat voor character speel je?
Ik bedoel we hebben allemaal wel een mf-char. Maar als je niet mft wat speel je het meest?
en vertel eens wat over je equip en stats, ik ben namelijk benieuwd naar wat iedereen speelt (: en hoe.
Een IK baba met als equip Full IK (ja echt waar!), Angelic amu/ring en een Raven Frost.

Een javazon binnenkort, de equip daarvan ken je wel Robbo
FF voor de anderen: Griffon's eye met lightning facet (de ± schade weet ik zo snel niet)
Ormus met +15% light
Gore riders
Eth Titans
Mosers met 2 pdia's
1 (wordt ASAP2) soj
En de rest edit ik zometeen wel, want ik heb een complete blackout.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 28-01-2005, 14:17
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
w00t

Ik kom er zojuist per ongeluk achter dat ik non ladder nog fucking rijk ben S:

Ik heb namelijk nog een eth reapers toll daar en een 20life/16 mana small charm... damn... dit is mijn laatste ladder seizoen, daarna ga ik die shit verkopen en mijn ama beter maken (:

Ah het rijk zijn is al weer over want ik heb er gewoon een cta voor gehaald
en nu nog een eth reapers over...
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *

Laatst gewijzigd op 28-01-2005 om 14:44.
Oud 28-01-2005, 14:27
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 28-01-2005 @ 14:17 :
w00t

Ik kom er zojuist per ongeluk achter dat ik non ladder nog fucking rijk ben S:

Ik heb namelijk nog een eth reapers toll daar en een 20life/16 mana small charm... damn... dit is mijn laatste ladder seizoen, daarna ga ik die shit verkopen en mijn ama beter maken (:
Hahaha

zijn die dingen zoveel waard dan, die SC's?
gewone life sc's dan, met 17 of 19 to life?
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 28-01-2005, 14:45
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
Rikkus schreef op 28-01-2005 @ 14:27 :
Hahaha

zijn die dingen zoveel waard dan, die SC's?
gewone life sc's dan, met 17 of 19 to life?
20 life sc = pul
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 28-01-2005, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Rikkus schreef op 28-01-2005 @ 14:11 :
Een IK baba met als equip Full IK (ja echt waar!), Angelic amu/ring en een Raven Frost.

Een javazon binnenkort, de equip daarvan ken je wel Robbo
FF voor de anderen: Griffon's eye met lightning facet (de ± schade weet ik zo snel niet)
Ormus met +15% light
Gore riders
Eth Titans
Mosers met 2 pdia's
1 (wordt ASAP2) soj
En de rest edit ik zometeen wel, want ik heb een complete blackout.
je vergat je 2 java skill gloves een highlord amu en een thundergods belt die ik wel kan fixen
Oud 28-01-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 28-01-2005 @ 12:14 :
will je ownen met een wolf, ik zweer het gebruik eens een ge-upgrade shaeled ribcracker... alles sterft binnen luttele sconden zolang ze maar niet PI zijn.
dat ding doet echt goede damage is heel snel voor een wolf, en de 50% chrushing blow is heerschend.

wel vet trouwens een wolf baba, als het seizoen over is wil ik er wel eens een keer eentje in actie zien
wat is een ribcracker ?? kan het namelijk niet vinden
Oud 28-01-2005, 15:01
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 28-01-2005 @ 14:48 :
je vergat je 2 java skill gloves een highlord amu en een thundergods belt die ik wel kan fixen
Tgods heb ik idd al, die gloves wil ik betere van (craften de gekste ) en een amu is wellicht zeer welkom

Ben zo ook online, ff m'n clanm8s lastig vallen
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Oud 28-01-2005, 16:27
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
rikkus, hmm ga je nog online zijn vandaag? want ik moet even mulen.
Ik ga het denk ik pogen dit char tot 99 te boosten met de volgende gear

Ik start mijn bow ama opnieuw. met minder vit en strenght en meer dex.
dan krijge je zoiets op lvl 90 zonder items:
65 strenght
~400 dex (alles na lvl 90 gaat ook in dex maar dit is maar een prognose )
75 vit
en 15 energie

en dan word equip:
faith matriachial bow
atma`s scarab amu
fortitude armor wire fleece
nosferatu`s coil
kira`s guardian
crafted knockback gloves met ias light resis en strenght
wartravellers
ravenfrost
rare ring met mana leech, dex strenght en resis

op weapon switch mijn vandaag veroverde CTA met een lildless
anni in de inventory, en verder 3 passive skillers (of iets dergelijks) de rest small charms met aanvullende resis, anders life, damage en faster run walk en life.

en ik ben van plan om kira`s te vervangen door een gosu circlet/ coronet/tiara/diadem of 1337n355 maar dan moet ik eerst uber rijk zijn, en dan kan ik ook razortail dragen ipv nosferatu`s coil (ik heb nu de ias nodig voor laatste fps strafe)en dan schop ik helemaal reten .

maar goed... rikkus, zou ik je msn mogen? dan kan ik tenminste vragen of je kan mulen .
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Oud 28-01-2005, 16:28
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Citaat:
~VliereFluiter~ schreef op 28-01-2005 @ 14:55 :
wat is een ribcracker ?? kan het namelijk niet vinden
dat is een staff, hij staat bij exeptional items, maar als je hem upped is hij echt fantastisch.
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:28.